Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 383 din 16 februarie 2011

privind aprobarea Regulamentului de organizare si desfasurare a concursului pentru ocuparea functiei de manager persoana fizica, din cadrul Spitalului „Prof. dr. Constantin Angelescu", si a Fisei interviului de selectie

ACT EMIS DE: MINISTERUL JUSTITIEI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 130 din 21 februarie 2011



Având în vedere Adresa Spitalului „Prof. dr. Constantin Angelescu" nr. 634 din 10 februarie 2011 prin care se solicită emiterea unui ordin pentru aprobarea Regulamentului de organizare şi desfăşurare a concursului pentru ocuparea funcţiei de manager persoană fizică din cadrul Spitalului „Prof. dr. Constantin Angelescu",

ţinând cont de dispoziţiile art. 179 alin. (1) şi ale art. 186 alin. (9) lit. b) din Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătăţii, cu modificările şi completările ulterioare,

în temeiul dispoziţiilor art. 13 din Hotărârea Guvernului nr. 652/2009 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Justiţiei, cu modificările şi completările ulterioare,

ministrul justiţiei emite următorul ordin:

Art. 1. - Se aprobă Regulamentul de organizare şi desfăşurare a concursului pentru ocuparea funcţiei de manager persoană fizică, din cadrul Spitalului „Prof. dr. Constantin Angelescu", prevăzut în anexa nr. 1.

Art. 2. - Se aprobă Fişa interviului de selecţie, prevăzută în anexa nr. 2.

Art. 3. -Anexele nr. 1 şi 2 fac parte integrantă din prezentul ordin.

Art. 4. - Consiliul de administraţie al Spitalului „Prof. dr. Constantin Angelescu" va aduce la îndeplinire dispoziţiile prezentului ordin.

Art. 5. - Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.

p. Ministrul justiţiei,

Lidia Barac,

secretar de stat

ANEXA Nr. 1

REGULAMENT

de organizare şi desfăşurare a concursului pentru ocuparea funcţiei de manager persoană fizică, din cadrul Spitalului „Prof. dr. Constantin Angelescu"

CAPITOLUL I

Dispoziţii generale

Art. 1. - (1) Ocuparea funcţiei de manager din cadrul Spitalului „Prof. dr. Constantin Angelescu", unitate aflată în subordinea Ministerului Justiţiei, se face prin concurs, la care au acces persoane fizice care întrunesc, cumulativ, următoarele condiţii:

a) sunt absolvenţi de învăţământ universitar de lungă durată cu diplomă de licenţă sau echivalentă;

b) sunt absolvenţi ai unor cursuri de perfecţionare în management sau management sanitar, agreate de Ministerul Sănătăţii şi stabilite prin ordin al ministrului sănătăţii, sau sunt absolvenţi ai unui masteratsau doctorat în management sanitar, economic ori administrativ organizat într-o instituţie de învăţământ superior acreditată, potrivit legii;

c)  au cel puţin 5 ani vechime în posturi prevăzute cu studii universitare de lungă durată, conform legii;

d) nu sunt condamnaţi penal sau în curs de urmărire penală;

e) sunt apţi din punct de vedere medical (fizic şi neuropsihic);

f) nu au vârsta de pensionare, conform legii;

g) nu le-au fost aplicate sancţiuni disciplinare pe linie profesională şi/sau administrativă în activitatea desfăşurată, în ultimii 5 ani.

(2) Concursul pentru ocuparea funcţiei de manager din cadrul Spitalului „Prof. dr. Constantin Angelescu" se organizează de către consiliul de administraţie al spitalului şi se desfăşoară la nivelul acestuia, cu respectarea prezentului regulament.

Art. 2. - Consiliul de administraţie al Spitalului „Prof. dr. Constantin Angelescu" numeşte, prin hotărâre, o comisie de concurs, cu cel puţin 20 de zile înainte de data începerii concursului.

Art. 3. - (1) Concursul se desfăşoară în două etape, după cum urmează:

1.  etapa de verificare a îndeplinirii de către candidaţi a condiţiilor de participare la concurs, prevăzute la art. 1 alin. (1), etapă eliminatorie;

2. etapa de susţinere a probelor de evaluare care cuprinde:

a)  proba scrisă, sub forma unui test-grilă de verificare a cunoştinţelor teoretice;

b) proba de susţinere a proiectului de management;

c) interviul de selecţie.

(2) Nota minimă de promovare a fiecărei probe de evaluare este 7,00.

(3)  După finalizarea etapelor de concurs se întocmeşte clasificarea candidaţilor care au promovat toate probele de evaluare şi au obţinut media finală de cel puţin 8,00.

(4) Se declară admis candidatul care s-a clasat pe primul loc în urma susţinerii concursului pentru ocuparea funcţiei de manager al Spitalului „Prof. dr. Constantin Angelescu" pentru care a concurat.

Art. 4. - (1) Numirea în funcţia de manager al Spitalului „Prof. dr. Constantin Angelescu" se face prin ordin al ministrului justiţiei, în baza prevederilor Legii nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătăţii, cu modificările şi completările ulterioare.

(2) Managerul încadrat în condiţiile alin. (1) încheie contract de management cu Ministerul Justiţiei pe o perioadă de maximum 3 ani, în baza prevederilor Legii nr. 95/2006, cu modificările şi completările ulterioare.

(3)  Contractul de management poate înceta înainte de termen, în urma evaluării anuale efectuate pe baza criteriilor de performanţă stabilite prin ordin al ministrului justiţiei sau în urma evaluării ca necorespunzătoare a activităţii managerului, ori de câte ori este nevoie a fi făcută o astfel de evaluare.

Art. 5. - (1) Anunţul de concurs se publică în săptămânalul „Viaţa medicală", precum şi pe site-ul propriu al spitalului, cu cel puţin 30 de zile înainte de data începerii acestuia.

(2) Anunţul de concurs cuprinde:

a) denumirea funcţiei scoase la concurs;

b) locul şi perioada de desfăşurare a concursului;

c) criteriile de selecţie prevăzute la art. 3;

d) locul şi perioada de înscriere;

e) conţinutul dosarului de înscriere;

f) cuantumul taxei de participare la concurs.

(3) Temele-cadru pentru proiectul de management, precum şi bibliografia pentru concurs sunt stabilite de comisia de concurs. Acestea se afişează la avizierul spitalului şi se publică pe site-ul propriu al acestuia.

(4)  Cuantumul taxei de participare la concurs se stabileşte prin hotărâre a consiliului de administraţie.

CAPITOLUL II

Organizarea concursului pentru ocuparea funcţiei de manager persoană fizică, din cadrul spitalului „Prof. dr. Constantin Angelescu" din subordinea Ministerului Justiţiei

Art. 6. - (1) Comisia de concurs este formată din preşedinte, 2 membri şi un secretar, numiţi conform prevederilor art. 2, din cadrul membrilor consiliului de administraţie al spitalului.

(2)  Comisia de soluţionare a contestaţiilor este formată din preşedinte, 3 membri şi un secretar, numiţi prin ordin al ministrului justiţiei, din cadrul Ministerului Justiţiei.

(3)   Calitatea de membru în comisia de concurs este incompatibilă cu calitatea de membru în comisia de soluţionare a contestaţiilor.

(4) In comisiile prevăzute la alin. (1) şi (2) vor fi numiţi şi membrii supleanţi.

(5)  Nu pot face parte din comisia de concurs şi din comisia de soluţionare a contestaţiilor cei care au rude sau afini pană la gradul al IV-lea inclusiv în rândul candidaţilor.

Art. 7. - (1) Consiliul de administraţie al Spitalului „Prof. dr. Constantin Angelescu" pune la dispoziţia comisiei de concurs mijloacele birotice necesare desfăşurării concursului şi ia măsurile necesare asigurării securităţii informaţiilor pe toată perioada acestuia.

(2) Preşedintele comisiei de concurs poartă întreaga răspundere pentru asigurarea legalităţii în ceea ce priveşte evaluarea candidaţilor, asigurarea şanselor egale pentru aceştia, securitatea conţinutului probelor de evaluare şi a documentelor elaborate de comisie.

(3) Preşedintele comisiei de concurs stabileşte atribuţiile membrilor acesteia, astfel încât să se asigure răspunderea personală a fiecăruia.

Art. 8. - Comisia de concurs are următoarele atribuţii:

a)  stabilirea temelor pentru proiectul de management şi a bibliografiei pentru concurs, precum şi publicarea şi afişarea acestora cu respectarea prevederilor art. 5 alin. (3);

b)  elaborarea întrebărilor pentru testul-grilă de verificare a cunoştinţelor;

c) studierea dosarelor de înscriere ale candidaţilor;

d) întocmirea listei candidaţilor admişi la concurs;

e)  instruirea candidaţilor înainte de începerea probelor de evaluare privind regulile desfăşurării concursului;

f) organizarea şi desfăşurarea probelor de evaluare;

g)   elaborarea documentelor necesare pentru derularea operativă a probelor de evaluare şi pentru finalizarea concursului;

h) evaluarea candidaţilor;

i) înregistrarea contestaţiilor candidaţilor şi predarea acestora, pe bază de proces-verbal, comisiei desemnate pentru soluţionare;

j) stabilirea clasificării candidaţilor;

k) punerea la dispoziţia comisiei de soluţionare a contestaţiilor a tuturor documentelor necesare analizării şi soluţionării acestora.

Art. 9. - (1) Comisia de soluţionare a contestaţiilor rezolvă contestaţiile cu privire la respingerea dosarelor, la rezultatul testului-grilă şi la rezultatul final al concursului.

(2) Deciziile comisiei de soluţionare a contestaţiilor sunt definitive şi sunt aduse la cunoştinţa contestatarului prin afişare la sediul Spitalului „Prof. dr. Constantin Angelescu" şi pe site-ul propriu al acestuia.

CAPITOLUL III

Inscrierea candidaţilor

Art. 10. -Inscrierea candidaţilor se face la sediul Spitalului „Prof. dr. Constantin Angelescu", într-un interval care se încheie cu 7 zile înaintea datei stabilite pentru susţinerea concursului.

Art. 11. - Dosarul de înscriere trebuie să conţină următoarele documente:

a) cererea de înscriere;

b) copia actului de identitate;

c) copia legalizată a diplomei de licenţă sau echivalente;

d)  copia legalizată a documentelor care atestă absolvirea cursurilor de perfecţionare în management sau management sanitar prevăzute la art. 1 alin. (1) lit. b) ori copia legalizată a diplomei de masterat sau doctorat în management sanitar, economic sau administrativ, organizat într-o instituţie de învăţământ superior acreditată, potrivit legii;

e) curriculum vitae;

f)  copii ale diplomelor de studii şi alte acte care atestă efectuarea unor specializări, competenţe/atestate etc. în domeniul managementului sanitar;

g) cazierul judiciar;

h) adeverinţă din care rezultă că este apt medical, fizic şi neuropsihic;

i) declaraţia pe propria răspundere privind necolaborarea cu Securitatea înainte de anul 1989;

j) declaraţia pe propria răspundere că nu este urmărit penal şi nu are cunoştinţă că a fost începută urmărirea penală asupra sa;

k) copie legalizată a actelor (certificat de căsătorie etc.) prin care şi-a schimbat numele, după caz;

l) proiectul de management realizat de candidat;

m) chitanţă de plată a taxei de participare la concurs.

Art. 12. - (1) In termen de 3 zile de la data finalizării înscrierilor, comisia de concurs verifică dosarele depuse şi stabileşte pentru fiecare candidat rezultatul, prin înscrierea menţiunii „Admis" sau „Respins".

(2) Rezultatul verificării dosarelor de înscriere se afişează la sediul Spitalului „Prof. dr. Constantin Angelescu" şi pe site-ul propriu al acestuia.

(3)  Candidaţii pot să conteste acest rezultat în termen de 24 de ore de la data afişării rezultatelor. Contestaţiile se soluţionează de comisia de soluţionare a contestaţiilor, în termen de 48 de ore de la data expirării termenului de depunere a acestora.

(4)  Concursul este continuat numai de candidaţii declaraţi „Admis".

CAPITOLUL IV

Desfăşurarea concursului

Art. 13. - (1) Comisia de concurs elaborează întrebările pentru testul-grilă de verificare a cunoştinţelor cu cel mult 12 ore înaintea susţinerii probei. Această activitate se desfăşoară în condiţiile prevăzute la art. 7 alin. (1), asigurate de Consiliul de administraţie al Spitalului „Prof. dr. Constantin Angelescu".

(2) Testul-grilă are caracter eliminatoriu şi se desfăşoară pe durata a două ore.

(3) Testul-grilă conţine 50 de întrebări, dintre care 40% din domeniul legislaţiei specifice activităţii spitalului public şi 60% din domeniul managementului sanitar.

(4)  Fiecare întrebare are 4 variante de răspuns (a, b, c, d), astfel:

a)  40% din totalul întrebărilor au un singur răspuns corect din 4 şi se notează fiecare răspuns corect cu 0,2 puncte;

b)  60% din totalul întrebărilor au două răspunsuri corecte din 4 şi se notează fiecare răspuns corect cu 0,1 puncte.

Art. 14. - Testul-grilă elaborat se multiplică în prezenţa preşedintelui comisiei de concurs, într-un număr de exemplare dublu faţă de numărul candidaţilor înscrişi în concurs. După multiplicare, testele-grilă se introduc într-un plic care se sigilează. In cazul în care numărul candidaţilor înscrişi impune desfăşurarea probei de concurs în mai multe săli, pentru fiecare sală se întocmeşte un plic sigilat, care conţine numărul de teste-grilă şi o rezervă egală cu numărul candidaţilor repartizaţi în sala respectivă.

Art. 15. -Intrebările se elaborează astfel încât:

a) conţinutul să fie clar exprimat;

b)  formularea să fie în strictă concordanţă cu bibliografia stabilită pentru concurs;

c)  să acopere o arie cât mai extinsă a bibliografiei pentru concurs;

d) să poată fi rezolvate în timpul stabilit.

Art. 16. - (1) Personalul care supraveghează desfăşurarea probei testului-grilă, responsabilul de sală şi supraveghetorii sunt numiţi cu cel mult 12 ore înainte de începerea probei de Consiliul de administraţie al Spitalului „Prof. dr. Constantin Angelescu".

(2) Preşedintele comisiei de concurs stabileşte atribuţiile şi responsabilităţile personalului de supraveghere.

Art. 17. - Pentru rezolvarea testului-grilă, candidaţii folosesc numai pastă de culoare albastră. Orice altă culoare decât cea albastră este interzisă, fiind considerată semn distinctiv.

Art. 18. - Notarea testului-grilă se face cu respectarea baremului de corectare elaborat de membrii comisiei de concurs şi aprobat de preşedintele acesteia. Punctajul maxim este de 10 puncte, corespunzător notei 10. In situaţia în care există diferenţe mai mari de un punct între punctajele acordate de membrii comisiei de concurs, preşedintele reverifică şi stabileşte punctajul definitiv.

Art. 19. - (1) Rezultatul testului-grilă se afişează în termen de 24 de ore de la finalizarea probei la sediul Spitalului „Prof. dr. Constantin Angelescu" şi pe site-ul propriu al acestuia.

(2)  Candidaţii care au obţinut la testul-grilă de verificare a cunoştinţelor o notă mai mică de 7,00 sunt declaraţi respinşi şi nu pot continua concursul.

(3) Candidaţii au dreptul să conteste rezultatul testului-grilă în termen de 24 de ore de la afişare. Contestaţiile se soluţionează de comisia de soluţionare a contestaţiilor, în termen de 24 de ore de la data expirării termenului de depunere a acestora.

Art. 20. - (1) Proiectul de management reflectă modul în care candidatul analizează şi propune soluţii de rezolvare a temei date.

(2)    Tema aleasă de candidat pentru proiectul de management vizează Spitalul „Prof. dr. Constantin Angelescu". Informaţiile necesare pentru realizarea proiectului trebuie să fie libere la publicare şi obţinute în conformitate cu prevederile legale în vigoare.

(3)  La cererea candidaţilor, Spitalul „Prof. dr. Constantin Angelescu" are obligaţia să pună la dispoziţia acestora, în maximum 3 zile de la data solicitării, copii ale bugetului de venituri şi cheltuieli aprobat, structura organizatorică aprobată şi structura de personal ale unităţii sanitare, aflate în vigoare la data solicitării.

Art. 21. - (1) Tema proiectului de management este la alegerea candidatului, se realizează individual de către acesta şi se dezvoltă într-un volum de maximum 8-10 pagini tehnoredactate pe calculator, în format Arial 12.

(2)  Proiectele sunt evaluate de comisia de concurs înainte de data stabilită pentru susţinerea acestei probe.

(3)  Fiecare proiect este notat conform grilei de punctare stabilite de către comisia de concurs. Nota finală, cu două zecimale, este media notelor acordate de fiecare evaluator.

(4) In cazul în care există diferenţe mai mari de un punct între notele acordate de membrii comisiei de concurs, preşedintele reverifică şi stabileşte punctajul proiectului de management.

(5)  Grila de punctare a proiectului de management este elaborată de comisia de concurs, se afişează la sediul Spitalului „Prof. dr. Constantin Angelescu" şi se publică pe site-ul acestuia, după încheierea perioadei de înscriere a candidaţilor.

Art. 22. - (1) Susţinerea proiectului de management se face în plenul comisiei de concurs, pe durata a maximum 20 de minute. Această durată poate fi suplimentată de preşedintele comisiei de concurs în cazul în care se pun întrebări suplimentare.

(2) In urma susţinerii proiectului de management, membrii comisiei de concurs stabilesc nota definitivă pentru această probă de evaluare şi o comunică candidatului.

Art. 23. - (1) Comisia de concurs poate solicita suplimentar candidatului un interviu de selecţie, în scopul aprecierii abilităţilor candidatului de îndeplinire a atribuţiilor funcţiei de manager.

(2) Fiecare membru al comisiei de concurs, după finalizarea interviului, întocmeşte Fişa interviului de selecţie (conform anexei nr. 2 la ordin).

(3)  Nota finală este media notelor acordate de fiecare membru al comisiei de concurs în fişă.

Art. 24. - (1) Interviul de selecţie se desfăşoară pe durata a maximum 20 de minute, în plenul comisiei de concurs.

(2) In cadrul interviului de selecţie se pot adresa candidatului următoarele categorii de întrebări:

a)  întrebări deschise - cu scopul de a atrage mai multe informaţii de la candidat, dezvoltând datele furnizate prin curriculum vitae (de exemplu: Ce puteţi să spuneţi despre .........?);

b) întrebări închise - cu scopul de a clarifica unele fapte, evenimente sau situaţii (de exemplu: Aţi condus un/o colectiv de muncă/echipă vreodată?);

c) întrebări ipotetice - cu scopul de a evalua răspunsurile candidatului asupra unor anumite situaţii sau evenimente ipotetice (de exemplu: In cazul în care sunteţi angajat, cum aţi proceda în administrarea cheltuielilor legate de personal?);

d) întrebări de probă - cu scopul de a clarifica unele aspecte prezentate de candidat prin revenirea la subiectul anterior (de exemplu: Am dori să revenim la subiectul anterior. Spuneaţi că..................).

(3) Nu vor fi adresate candidatului întrebări referitoare la opiniile sale politice, activitatea sindicală, religie, etnie, sex, stare materială şi origine socială.

CAPITOLUL V

Dispoziţii finale

Art. 25. - Nu pot candida la concursul de ocupare a funcţiei de manager membrii Consiliului de administraţie al Spitalului „Prof. dr. Constantin Angelescu".

Art. 26. - (1) Media finală a fiecărui candidat este media aritmetică a notelor obţinute la testul-grilă, proiectul de management şi la interviul de selecţie, calculată cu două zecimale.

(2)   In baza mediilor finale se întocmeşte, în ordine descrescătoare, clasamentul candidaţilor la concurs.

(3)  La medii egale, departajarea candidaţilor se face după media obţinută la testul-grilă, iar la menţinerea egalităţii, după nota obţinută la proiectul de management.

Art. 27. - (1) Comunicarea rezultatelor finale se face în termen de 24 de ore de la finalizarea concursului, prin afişare la sediul Spitalului „Prof. dr. Constantin Angelescu", precum şi pe site-ul propriu al acestuia.

(2) Candidaţii au dreptul să conteste rezultatul final al concursului, cu excepţia interviului de selecţie, în termen de 24 de ore de la data afişării. Contestaţiile vor fi soluţionate în termen de 48 de ore de la data expirării termenului de depunere de către comisia de soluţionare a contestaţiilor. Rezultatul contestaţiilor se afişează la sediul Spitalului „Prof. dr. Constantin Angelescu", precum şi pe site-ul propriu al acestuia.

Art. 28. - (1) In termen de 48 de ore de la finalizarea concursului şi rezolvarea contestaţiilor, preşedintele comisiei de concurs înaintează Consiliului de administraţie al Spitalului „Prof. dr. Constantin Angelescu" procesul-verbal cu rezultatele concursului, semnat pe fiecare pagină.

(2)    Consiliul de administraţie validează rezultatele concursului în termen de 24 de ore de la primirea Procesului-verbal prevăzut la alin. (1)şi solicită ministrului justiţiei emiterea ordinului de numire pentru persoana validată.

(3)  Dosarele de înscriere, lucrările scrise ale candidaţilor, precum şi toate documentele întocmite pentru organizarea şi desfăşurarea concursului se păstrează la sediul Spitalului „Prof. dr. Constantin Angelescu".

ANEXA Nr. 2

MINISTERUL JUSTIŢIEI

Spitalul „Prof. dr. Constantin Angelescu"

FIŞA   INTERVIULUI   DE   SELECŢIE

Candidat: numele şi prenumele ............................................................................................................

Calificare (profesie, grad profesional, titlu academic) ..........................................................................

Data interviului ....................................................................................................................................

1. Aptitudini de comunicare:

- excelente (10-9,50);

- foarte bune (9,49-9,00);

- acceptabile (8,99-7,00);

- minime (6,99-5,00);

- insuficiente (4,99-1,00).

2. Aptitudini şi cunoştinţe manageriale:

- excelente - capabil să îşi asume atribuţiile funcţiei de manager fără o pregătire prealabilă (10-9,50);

- foarte bune - este necesară puţină pregătire (9,49-9,00);

- bune - are cunoştinţe elementare, dar este capabil să înveţe (8,99-7,00);

- necesită multă pregătire (6,99-5,00);

- nu are aptitudini manageriale (4,99-1,00).

3. Ambiţii profesionale:

- fixează obiective foarte ambiţioase (10-9,50);

- scopuri de nivel înalt (9,49-9,00);

- obiective de nivel mediu (8,99-7,00);

- obiective limitate, nu este foarte ambiţios (6,99-5,00);

- se bazează pe alţii prea des, obiective minime (4,99-1,00).

4. Motivare:

- excelentă, dorinţă puternică de a munci (10-9,50);

- foarte interesat de ocuparea funcţiei; pune multe întrebări (9,49-9,00);

- dorinţa de a munci (8,99-7,00);

- puţin interesat de ocuparea funcţiei (6,99-5,00);

- nu este interesat de ocuparea funcţiei, impasibil (4,99-1,00).

5.  Corespunzător pentru ocuparea funcţiei de manager de spital public:

- excelent pentru această funcţie (10-9,50);

- foarte bun pentru această funcţie (9,49-9,00);

- satisfăcător pentru această funcţie (8,99-7,00);

- incert pentru această funcţie (6,99-5,00);

- nesatisfăcător pentru această funcţie (4,99-1,00).

6. Autocontrol:

- are o excelentă abilitate de a se controla (10-9,50);

- siguranţă de sine, încredere în capacitatea sa de a rezolva problemele (9,49-9,00);

- autocontrol mediu (8,99-7,00);

- pare suprasolicitat, nervos (6,99-5,00);

- greoi, pare preocupat, îngrijorat (4,99-1,00).

7.  Impresie generală:

- excelentă (10-9,50);

- foarte bună (9,49-9,00);

- bună (8,99-7,00);

- satisfăcătoare (6,99-5,00);

- nesatisfăcătoare (4,99-1,00).

Nota obţinută*):.................................... - candidatul este**): .....................................

Evaluator (membrul comisiei de concurs),..........................................................

Semnătura............................................

Data.............................

*) Se trece nota interviului de selecţie, calculată, cu două zecimale, ca medie aritmetică a notelor acordate la fiecare dintre cei 7 indicatori evaluaţi.

**) Aprecierea candidatului în funcţie de nota obţinută:

- FOARTE POTRIVIT (10-9,50);

- POTRIVIT (9,49-9,00);

- DESTUL DE POTRIVIT (8,99-7,00);

- NEPOTRIVIT (6,99-1,00).


SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 383/2011

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 383 din 2011
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 383/2011
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu