Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 35 din 19 februarie 2003

pentru aprobarea Procedurii de implementare a Programului national multianual pe perioada 2002 - 2005 de sprijinire a intreprinderilor mici si mijlocii in dezvoltarea exportului

ACT EMIS DE:                MINISTERUL PENTRU INTREPRINDERILE MICI SI MIJLOCII SI COOPERATIE

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 146 din  6 martie 2003


SmartCity3


    Avand in vedere prevederile art. 17 alin. (5) si ale anexei nr. 3/26/27 din Legea bugetului de stat pe anul 2003 nr. 631/2002, precum si ale art. 4 alin. (1) lit. e) si ale art. 6 alin. (5) din Hotararea Guvernului nr. 15/2001 privind organizarea si functionarea Ministerului pentru Intreprinderile Mici si Mijlocii si Cooperatie, cu modificarile ulterioare,

    ministrul pentru intreprinderile mici si mijlocii si cooperatie emite prezentul ordin.

    ARTICOL UNIC
    (1) Se aproba Procedura de implementare a Programului national multianual pe perioada 2002 - 2005 de sprijinire a intreprinderilor mici si mijlocii in dezvoltarea exportului, prevazuta in anexa care face parte integranta din prezentul ordin.
    (2) Prezentul ordin va fi publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, si va intra in vigoare la data publicarii.

                     Ministrul pentru intreprinderile
                     mici si mijlocii si cooperatie,
                             Silvia Ciornei

    ANEXA 1

                               PROCEDURA
de implementare a Programului national multianual pe perioada 2002 - 2005 de sprijinire a intreprinderilor mici si mijlocii in dezvoltarea exportului

    1. Obiectivul Programului
    Obiectivul Programului national multianual pe perioada 2002 - 2005 de sprijinire a intreprinderilor mici si mijlocii in dezvoltarea exportului, denumit in continuare Program, este facilitarea accesului intreprinderilor mici si mijlocii (IMM) romanesti pe pietele externe, a afirmarii si valorificarii potentialului de export al acestora, precum si reducerea decalajului de informatii de piata, servicii de consultanta si instruire a IMM romanesti fata de cele din Uniunea Europeana.
    Programul urmareste:
    a) promovarea produselor si serviciilor IMM pe pietele externe;
    b) stimularea comunicarii si a parteneriatului in afaceri la extern;
    c) pregatirea intreprinzatorilor in domeniul tehnicilor de promovare a exportului;
    d) imbunatatirea accesului IMM la informatii de piata si facilitarea valorificarii acestor informatii pe pietele externe.
    2. Bugetul Programului
    Bugetul alocat Programului pentru anul bugetar 2003 este de 20 miliarde lei, defalcat astfel:
    - 19,8 miliarde lei pentru acordarea de alocatii financiare nerambursabile beneficiarilor eligibili;
    - 0,2 miliarde lei pentru asistenta tehnica destinata Ministerului pentru Intreprinderile Mici si Mijlocii si Cooperatie (MIMMC), constand in cheltuieli pentru implementarea, administrarea, monitorizarea si evaluarea Programului (cheltuieli de personal, cheltuieli materiale si servicii).
    3. Beneficiari eligibili
    Pot beneficia de alocatii financiare nerambursabile in cadrul Programului agentii economici care indeplinesc cumulativ, la data solicitarii, urmatoarele criterii de eligibilitate:
    a) sunt organizati in baza Legii nr. 31/1990 privind societatile comerciale, republicata, cu modificarile ulterioare;
    b) au capital social integral privat;
    c) au cifra de afaceri anuala pana la echivalentul a 8 milioane euro, conform datelor din bilantul contabil al ultimului an fiscal incheiat;
    d) numarul mediu scriptic anual de personal este de pana la 249 (inclusiv), raportat in anul anterior;
    e) societatile comerciale care nu se conformeaza definitiei de IMM au o pondere mai mica de 25% in capitalul social al agentului economic;
    f) au o durata de functionare de cel putin un an la data depunerii solicitarii.
    4. Tipurile ajutorului financiar
    4.1. Prin Program se sustin, prin alocatie financiara nerambursabila, urmatoarele activitati de promovare a exportului desfasurate de IMM in anul in curs:
    a) participari la targuri si expozitii internationale, organizate in strainatate, cu stand propriu sau in asociere cu alti agenti economici;
    b) participari la targuri si expozitii internationale, organizate in tara, cu stand propriu sau in asociere cu alti agenti economici;
    c) elaborarea si productia de materiale tiparite de promovare a agentului economic, redactate in limbi de larga circulatie internationala;
    d) realizarea unui site pe Internet, pentru prezentarea activitatii solicitantului si a produselor promovate, in limba romana si cel putin intr-o limba de larga circulatie internationala;
    e) participari la cursuri de pregatire, in tara si/sau in strainatate, in domeniul tehnicilor de promovare a exportului;
    f) contractarea unor servicii de consultanta pentru elaborarea strategiilor de export si/sau a studiilor de piata;
    g) achizitionarea de informatii privind pietele externe, furnizate de firme specializate.
    4.2. Valoarea maxima a finantarii pentru fiecare dintre activitatile de promovare a exportului precizate la pct. 4.1, cheltuielile eligibile, precum si cuantumul alocatiei financiare nerambursabile sunt prevazute in anexa nr. 1.
    4.3. In cadrul Programului nu se deconteaza cheltuielile aferente activitatilor pentru care solicitantii au beneficiat de alocatie financiara nerambursabila in cadrul altor programe/subprograme de sprijinire a exporturilor, cu finantare de la bugetul de stat.
    4.4. Valoarea alocatiei financiare nerambursabile oferite beneficiarilor selectati este echivalentul a 60% din valoarea fiecarei cheltuieli eligibile efectuate (exclusiv T.V.A.), dar fara sa depaseasca plafoanele maxime stabilite pentru fiecare activitate eligibila si in limita sumei maxime de 80 milioane lei pentru un beneficiar.
    4.5. Fiecare beneficiar poate obtine pe parcursul a 2 ani consecutivi o alocatie financiara nerambursabila totala de maximum 80 milioane lei in cadrul Programului.
    5. Procedura de solicitare a acordului de principiu pentru finantare
    5.1. Orice aplicant trebuie sa obtina o aprobare de principiu a finantarii in cadrul Programului inainte de efectuarea platilor si de executarea activitatii/activitatilor eligibile de promovare a exportului, conform anexei nr. 1.
    5.2. In vederea obtinerii aprobarii de principiu a finantarii, solicitantul va completa si va transmite la MIMMC, cu cel putin 20 de zile calendaristice inainte de a incepe activitatea declarata de promovare a exportului, o cerere-tip de acord de principiu pentru finantare, conform anexei nr. 2, insotita de urmatoarele documente justificative:
    a) o copie a certificatului de inregistrare a solicitantului;
    b) certificat constatator emis de registrul comertului, in care sa se mentioneze reprezentantii legali ai societatii comerciale;
    c) o copie a buletinului de identitate/cartii de identitate al/a persoanei autorizate sa semneze Cererea-tip de acord de principiu pentru finantare;
    d) dovada numarului mediu scriptic anual de personal si a cifrei de afaceri in anul fiscal anterior, in conformitate cu prevederile Legii nr. 133/1999 privind stimularea intreprinzatorilor privati pentru infiintarea si dezvoltarea intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare;
    e) imputernicirea pentru reprezentantul agentului economic care semneaza Cererea-tip de acord de principiu pentru finantare, semnata si stampilata de reprezentantul legal al societatii comerciale, daca este cazul;
    f) lista tuturor documentelor depuse in vederea obtinerii acordului de principiu pentru finantare.
    5.3. Cererea-tip de acord de principiu pentru finantare completata, insotita de documentele justificative, va fi transmisa prin posta sau prin curier la Unitatea de Implementare a Programului (UIP) - Program de sprijinire a intreprinderilor mici si mijlocii in dezvoltarea exportului, din cadrul MIMMC, str. Poterasi nr. 11, sectorul 4, Bucuresti.
    Cererea-tip de acord de principiu pentru finantare poate fi ridicata de la sediul MIMMC, fiind disponibila si pe pagina de Internet, la adresa: www.mimmc.ro.
    Cererea-tip de acord de principiu pentru finantare se completeaza in limba romana si poarta semnatura in original a reprezentantului legal sau a imputernicitului agentului economic, caz in care se anexeaza imputernicirea in original, semnata si stampilata de reprezentantul legal al societatii comerciale. Completarea Cererii-tip de acord de principiu pentru finantare se face prin tehnoredactare.
    6. Procedura de inregistrare, evaluare si selectie a beneficiarilor
    6.1. Cererea-tip de acord de principiu pentru finantare completata, insotita de documentele justificative, va fi inregistrata la UIP-MIMMC, in Registrul special al Programului, mentionandu-se data, ora si numarul de inregistrare ale cererii.
    Inregistrarea cererilor-tip de acord de principiu pentru finantare se va efectua conform urmatorului program: luni - vineri, orele 8,30 - 16,30.
    6.2. Solicitarile vor fi analizate si selectate conform principiului "primul venit - primul servit", in limita bugetului alocat Programului, in concordanta cu data si cu ora inregistrarii la MIMMC a documentelor prevazute la pct. 5.2, in baza verificarii Cererii-tip de acord de principiu pentru finantare, conformitatii criteriilor de eligibilitate a beneficiarilor, activitatilor si cheltuielilor eligibile.
    6.3. MIMMC are obligatia de a face publica epuizarea bugetului alocat Programului pentru anul bugetar in curs, data de la care nu se mai inregistreaza cereri-tip de acord de principiu pentru finantare.
    6.4. Data limita de depunere a Cererii-tip de acord de principiu pentru finantare este 1 noiembrie a anului bugetar in curs, in conditiile neepuizarii pana la aceasta data a bugetului alocat Programului pentru anul bugetar in curs.
    6.5. MIMMC va finaliza procesul de evaluare a solicitarii in termen de maximum 15 zile calendaristice de la data primirii Cererii-tip de acord de principiu pentru finantare, insotita de toate documentele justificative. Solicitantilor selectati pentru finantare MIMMC le va transmite o notificare privind acordul de principiu pentru finantare, conform anexei nr. 3, pentru realizarea finantarii in conditiile precizate in Cererea-tip de acord de principiu pentru finantare.
    In cazul in care Cererea-tip de acord de principiu pentru finantare nu este completata corect sau nu este insotita de toata documentatia necesara ori exista neconcordante in informatiile furnizate, procesul de evaluare se va relua de la data inregistrarii noii Cereri-tip de acord de principiu pentru finantare, cu completarile si corectiile efectuate.
    6.6. Solicitantii care nu indeplinesc criteriile de eligibilitate prevazute la pct. 3, cei care nu indeplinesc criteriile de eligibilitate privind activitatile si cheltuielile in conformitate cu anexa nr. 1 sau cei care au depus cererile-tip de acord de principiu pentru finantare dupa data la care bugetul alocat Programului a fost epuizat vor primi scrisoare de instiintare a respingerii Cererii-tip de acord de principiu pentru finantare.
    6.7. Prin ordin al ministrului pentru intreprinderile mici si mijlocii si cooperatie se constituie UIP, compusa din reprezentanti ai MIMMC, in scopul evaluarii solicitarilor si implementarii Programului.
    7. Acordarea alocatiei financiare nerambursabile
    7.1. Alocatia financiara nerambursabila va fi acordata solicitantilor care au fost selectati, dupa ce acestia au efectuat activitatea/activitatile eligibile si plata cheltuielilor eligibile aferente acestora, in conformitate cu notificarea privind acordul de principiu pentru finantare.
    7.2. Acordarea alocatiei financiare nerambursabile se face pe baza unei Cereri-tip de eliberare a alocatiei financiare nerambursabile, prezentata in anexa nr. 5, pe care solicitantul selectat trebuie sa o transmita la MIMMC prin posta sau curier, insotita de urmatoarele documente:
    a) notificarea privind acordul de principiu pentru finantare, in original;
    b) formularul de decont prevazut in anexa nr. 6, insotit de documentele justificative prevazute in anexa nr. 1, in original si in copie, in ordinea activitatilor si documentelor justificative completate in formularul de decont;
    c) lista tuturor documentelor depuse in vederea eliberarii alocatiei financiare nerambursabile.
    7.3. Termenul limita pentru depunerea Cererii-tip de eliberare a alocatiei financiare nerambursabile completate este 1 decembrie a anului bugetar in curs.
    7.4. Nu se accepta deconturi de cheltuieli prin efectuarea de plati compensatorii intre partile contractante, in cadrul activitatilor si cheltuielilor eligibile.
    7.5. In cazul platilor in valuta se deconteaza valoarea in lei la cursul Bancii Nationale a Romaniei din ziua efectuarii platii de catre beneficiar.
    7.6. Virarea efectiva a sumei care constituie alocatie financiara nerambursabila se face de catre MIMMC in contul beneficiarului, deschis la trezoreria statului in a carei raza teritoriala isi are sediul sau la care este luat in evidenta fiscala, dupa caz, pe baza analizei setului de documente prevazute la pct. 7.2, in termen de 20 de zile calendaristice de la inregistrarea Cererii-tip de eliberare a alocatiei financiare nerambursabile conform anexei nr. 5. Documentele originale vor fi ridicate de catre beneficiari de la sediul MIMMC, dupa verificarea conformitatii copiilor si virarea efectiva a sumei reprezentand alocatia financiara nerambursabila.
    7.7. MIMMC are dreptul sa verifice la sediul beneficiarilor Programului veridicitatea si conformitatea declaratiilor, activitatilor si cheltuielilor facute de beneficiar in cadrul Programului.
    In cazul in care, in urma controalelor efectuate de reprezentantii MIMMC sau la sesizarea organelor de control abilitate ale statului, se constata ca beneficiarii au facut declaratii incomplete si/sau false pentru a obtine alocatia financiara nerambursabila sau au deturnat destinatia acesteia, beneficiarul are obligatia de a rambursa sumele primite.
    8. Anularea cererii de solicitare a alocatiei financiare nerambursabile
    8.1. In cazul in care una sau mai multe dintre informatiile cuprinse in Cererea-tip de acord de principiu pentru finantare pentru care MIMMC a transmis solicitantului notificarea privind acordul de principiu se modifica, solicitantii au obligatia de a transmite la MIMMC prin posta sau prin curier Cererea-tip de anulare totala sau partiala a finantarii, pentru care exista acord de principiu, conform anexei nr. 4. Solicitantul beneficiaza de alocatie financiara nerambursabila pentru activitatile si cheltuielile ramase nemodificate. Pentru activitatile, cheltuielile eligibile si partile contractante care au suferit modificari, solicitantul poate transmite o noua Cerere-tip de acord de principiu pentru finantare, concomitent sau ulterior transmiterii Cererii-tip de anulare totala sau partiala a finantarii.
    8.2. Cererea-tip de anulare totala sau partiala a finantarii pentru care exista acordul de principiu se completeaza in limba romana si poarta semnatura in original a reprezentantului legal sau a imputernicitului agentului economic, caz in care se anexeaza imputernicirea in original, semnata si stampilata de imputernicitul legal al societatii comerciale. Completarea Cererii-tip de anulare totala sau partiala a finantarii se face prin tehnoredactare.

    ANEXA 1
    la procedura

                             ACTIVITATILE
de stimulare a exportului si cheltuieli eligibile aferente care constituie obiectul finantarii
________________________________________________________________________________
Nr.  Activitatea       Cheltuielile             Valoarea   Documentele
crt. eligibila         eligibile                maxima a   justificative
                                                finantarii
                                                pe
                                                activitati
                                                - lei-
________________________________________________________________________________
  1. Participari la    - Cheltuieli pentru:     80.000.000 - Contractul cu
     targuri si          - taxa de participare             organizatorul
     expozitii           - inchirierea                     targului/expozitiei
     internationale,       standului                       - Ordin de deplasare
     organizate in       - amenajarea standului            - Factura fiscala/
     strainatate, cu   - Cheltuieli de                     chitanta fiscala
     stand propriu     transport*1)                        - Documente de plata
     sau in asociere   - Cheltuieli de                     - bilete pentru
     cu alti agenti    cazare*1) pe                        mijloacele de
     economici         perioada targului                   transport
                       - Cheltuieli cu                     - Asigurare auto si
                       transportul                         carte verde
                       mostrelor                           (daca este cazul)
                                                           - Foaie de parcurs
                                                           (daca este cazul)
                                                           - Ordine de plata
                                                           - Dispozitii de plata
                                                           valutara externa
                                                           - Declaratie de
                                                           export temporar
                                                           (pentru mostre)
                                                           - Copie de pe
                                                           extrasul de cont
________________________________________________________________________________
  2. Participari la    - Cheltuieli pentru:     50.000.000 - Contractul cu
     targuri si          - taxa de participare             organizatorul
     expozitii           - inchirierea                     targului/expozitiei
     internationale,       standului                       - Ordin de deplasare
     organizate in       - amenajarea standului            - Factura fiscala/
     tara, cu stand    - Cheltuieli de                     chitanta fiscala
     propriu sau in    transport*2)                        - Documente de plata
     asociere cu alti  - Cheltuieli de                     - bilete pentru
     agenti economici  cazare*2) pe                        mijloacele de
                       perioada targului                   transport
                                                           - Foaie de parcurs
                                                           (daca este cazul)
                                                           - Ordine de plata
                                                           - Copie de pe
                                                           extrasul de cont
________________________________________________________________________________
  3. Elaborarea si     Cheltuieli pentru        80.000.000 - Contracte de
     productia de      elaborarea si productia             furnizare*6)
     materiale         materialelor de                     - Factura fiscala/
     tiparite de       promovare:                          chitanta fiscala
     promovare a       a) pliante                          - Ordine de plata
     agentului         b) brosuri                          - Copie de pe
     economic*3)       c) cataloage                        extrasul de cont
                       d) afise                            - Mostre pentru
                       e) CD-uri                           materialele de
                                                           promovare realizate
________________________________________________________________________________
  4. Realizarea unui   Elaborare de pagini web  10.000.000 - Contracte de
     site pe Internet  pentru prezentarea pe               servicii*7)
     pentru            Internet a activitatii              - Factura fiscala/
     prezentarea       solicitantului si a                 chitanta fiscala
     activitatii       produselor promovate                - Ordine de plata
     solicitantului    la export                           - Copie de pe
     si a produselor                                       extrasul de cont
     promovate*4)
________________________________________________________________________________
  5. Participari la    - Taxa de participare    80.000.000 - Contracte de
     cursuri de        pentru salariatii                   prestari de
     pregatire in tara solicitantului                      servicii*8)
     si/sau in         - Cheltuieli pentru                 - Factura fiscala/
     strainatate in    transport*5)                        chitanta fiscala
     domeniul          - Cheltuieli pentru                 - Ordine de plata
     tehnicilor de     cazare pentru                       - Ordin de deplasare
     promovare a       personalul angajat al               - Documente de plata
     exportului        solicitantului*5),                  - bilete pentru
                       pe perioada cursului                mijloacele de
                                                           transport
                                                           - Asigurare auto si
                                                           carte verde
                                                           (daca este cazul)
                                                           - Foaie de parcurs
                                                           (daca este cazul)
                                                           - Copie de pe
                                                           extrasul de cont
________________________________________________________________________________
  6. Contractarea unor Cheltuieli pentru        50.000.000 - Contracte de
     servicii de       achizitia de servicii               furnizare*9)
     consultanta       de consultanta in                   - Factura fiscala/
     pentru elaborarea vederea elaborarii                  chitanta fiscala
     strategiilor de   strategiei de export                - Ordine de plata
     export si/sau a   si/sau a studiilor de               - Copie de pe
     studiilor de      piata de la firme                   extrasul de cont
     piata             specializate
________________________________________________________________________________
  7. Achizitionarea de Cheltuieli pentru        30.000.000 - Contracte de
     informatii        achizitionarea de                   furnizare*9)
     privind pietele   informatii                          - Factura fiscala/
     externe,          referitoare la pietele              chitanta fiscala
     furnizate de      externe, furnizate de               - Ordine de plata
     firme             firme specializate                  - Copie de pe
     specializate                                          extrasul de cont
________________________________________________________________________________
    *1) Vor fi decontate 60% din valoarea cheltuielilor pentru transport si cazare, in baza documentelor de plata, la nivelul sumelor prevazute in Hotararea Guvernului nr. 518/1995 privind unele drepturi si obligatii ale personalului roman trimis in strainatate pentru indeplinirea unor misiuni cu caracter temporar, cu modificarile si completarile ulterioare. Se deconteaza numai transportul pana la/de la destinatia unde se desfasoara targul/expozitia, exclusiv transportul in localitate.
    *2) Vor fi decontate 60% din valoarea cheltuielilor pentru transport si cazare, in baza documentelor de plata, la nivelul sumelor prevazute in Hotararea Guvernului nr. 543/1995 privind drepturile banesti ale salariatilor institutiilor publice si regiilor autonome cu specific deosebit pe perioada delegarii, detasarii in alta localitate, precum si in cazul deplasarii in cadrul localitatii, in interesul serviciului, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare (exclusiv transportul mostrelor). Se deconteaza numai transportul pana la/de la destinatia unde se desfasoara targul/expozitia, exclusiv transportul in localitate.
    *3) Materialele promotionale vor fi realizate in limbi de larga circulatie internationala.
    *4) Site-ul se realizeaza in limba romana si cel putin intr-o limba de larga circulatie internationala.
    *5) Pentru actiunile din tara vor fi decontate 60% din valoarea cheltuielilor pentru transport si cazare, in baza documentelor de plata, la nivelul sumelor prevazute in Hotararea Guvernului nr. 543/1995 privind drepturile banesti ale salariatilor institutiilor publice si regiilor autonome cu specific deosebit pe perioada delegarii, detasarii in alta localitate, precum si in cazul deplasarii in cadrul localitatii, in interesul serviciului, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare (exclusiv transportul mostrelor).
    Pentru actiunile care se desfasoara in strainatate vor fi decontate 60% din valoarea cheltuielilor pentru transport si cazare, in baza documentelor de plata, la nivelul sumelor prevazute in Hotararea Guvernului nr. 518/1995 privind unele drepturi si obligatii ale personalului roman trimis in strainatate pentru indeplinirea unor misiuni cu caracter temporar, cu modificarile si completarile ulterioare.
    Se deconteaza numai transportul pana la/de la destinatia unde se desfasoara cursul, exclusiv transportul in localitate.
    *6) In contract trebuie sa se precizeze perioada de desfasurare a activitatii si limba/limbile in care se realizeaza materialele promotionale.
    *7) In contract trebuie sa se precizeze perioada de desfasurare a activitatii, limbile in care se realizeaza site-ul si adresa paginii web.
    *8) In contract trebuie sa se precizeze perioada de desfasurare a cursului/cursurilor si numarul de persoane participante.
    *9) In contract trebuie sa se precizeze perioada de desfasurare a activitatii.

    ANEXA 2
    la procedura

                          ____________________________________________________
                         | (Se completeaza numai de catre MIMMC.)             |
                         |                                                    |
                         | Data si ora inregistrarii ........................ |
                         | Numarul cererii .................................. |
                         |                                                    |
                         | Numele reprezentantului                            |
                         | MIMMC ............................................ |
                         |                                                    |
                         |                                                    |
                         | Semnatura                                          |
                         |____________________________________________________|

                                 CERERE-TIP
                    de acord de principiu pentru finantare

    (Se completeaza toate rubricile din formularul-tip in limba romana, prin tehnoredactare.)

    Subscrisa, .........................................................., avand datele de identificare mentionate la sectiunea A, reprezentata legal prin domnul/doamna ................................................................., avand calitatea de ........................................., solicit finantarea in conditiile prevederilor programului aprobat prin Ordinul ministrului pentru intreprinderile mici si mijlocii si cooperatie nr. 35/2003.

    SECTIUNEA A
    Prezentarea solicitantului

    Denumirea societatii comerciale ............................................
    Adresa .....................................................................
    Telefon ................... fax ................ e-mail ....................
    Data inregistrarii societatii comerciale ...................................
    Nr. de inmatriculare la Oficiul registrului comertului (dupa caz) ..........
    Codul fiscal (dupa caz) ....................................................
    Codul unic de inregistrare (dupa caz) ......................................
    Nr. contului in care se solicita transferarea alocatiei financiare nerambursabile (ROL) .................................................., deschis la Trezoreria ................................................................ .
    Forma juridica .............................................................
                                           _
    Forma de proprietate 100% privata  DA |_|
                                           _
                                       NU |_|

    Capitalul social: .............................. milioane lei, detinut de:
    - persoane fizice ....................................%;
    - IMM*1) .............................................%;
    - societati comerciale mari*2) .......................% .
    Obiectul principal de activitate ...........................................
    ............................................................................
    ............................................................................
    Cod CAEN ...................................................................
    Numarul mediu scriptic anual de personal (in anul fiscal anterior)*3) ......
    Cifra de afaceri (conform ultimului bilant contabil anual aprobat) ........... mii lei
    Profitul net/pierderea (conform ultimului bilant contabil anual aprobat) ........... mii lei
    In prezent desfasor activitate de export:
     _
    |_| DA   Valoarea exportului realizat in anul fiscal precedent (mii euro)
             ...................................................................

             Tarile in care am realizat export .................................
             ...................................................................
             ...................................................................

             Produsele pe care doresc sa le promovez la export cu sprijinul
             acestui program ...................................................
             ...................................................................
             ...................................................................
             ...................................................................
     _
    |_| NU   Produsele pe care doresc sa le promovez la export cu sprijinul
             acestui program ...................................................
             ...................................................................
             ...................................................................
------------
    *1) IMM sunt definite ca societati comerciale cu numarul mediu scriptic de personal pana la 249 (inclusiv), raportat in anul anterior, care au cifra de afaceri anuala in echivalentul a pana la 8 milioane euro, conform datelor din bilantul contabil al ultimului an fiscal incheiat, si cu o pondere a societatii comerciale mari in capitalul social al actionarilor IMM mai mica de 25% .
    *2) Societatea comerciala mare este acea societate comerciala cu numarul mediu scriptic de personal mai mare de 250 (inclusiv) sau cifra de afaceri anuala peste echivalentul a 8 milioane euro.
    *3) Anexati dovada numarului mediu scriptic anual de personal si a cifrei de afaceri, conform art. 5 din Legea nr. 133/1999 privind stimularea intreprinzatorilor privati pentru infiintarea si dezvoltarea intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, si in conformitate cu pct. 5.2 din Procedura de implementare a Programului national multianual pe perioada 2002 - 2005 de sprijinire a IMM in dezvoltarea exportului, aprobata prin Ordinul ministrului pentru intreprinderile mici si mijlocii si cooperatie nr. 35/2003.

    SECTIUNEA B
    Prezentarea activitatilor pentru care se solicita finantare in cadrul Programului

    Tipul activitatilor pentru care se solicita finantarea:
     _
    |_| Participari la targuri si expozitii internationale, organizate in
         strainatate, cu stand propriu sau in asociere cu alti agenti economici
     _
    |_| Participari la targuri si expozitii internationale, organizate in tara,
        cu stand propriu sau in asociere cu alti agenti economici
     _
    |_| Elaborarea si productia de materiale tiparite de promovare a agentului
        economic
     _
    |_| Realizarea unui site pe Internet pentru prezentarea activitatii
        solicitantului si a produselor promovate
     _
    |_| Participari la cursuri in tara si/sau in strainatate in domeniul
        tehnicilor de promovare a exportului
     _
    |_| Contractarea unor servicii de consultanta pentru elaborarea strategiilor
        de export si/sau a studiilor de piata
     _
    |_| Achizitionarea de informatii privind pietele externe, furnizate de firme
        specializate

________________________________________________________________________________
Denumirea activitatii Tipul de cheltuiala           Valoarea      Din care:
                      pentru care se                cheltuielilor valoarea
                      solicita finantare            eligibile*1)  finantarii
                                                    - lei -       solicitate*2)
                                                                  - lei -
________________________________________________________________________________
 _                     _
|_| Participari la    |_| Cheltuieli de
    targuri si            participare conform
    expozitii             contractului cu
    internationale,       organizatorul, incluzand:
    organizate in          _
    strainatate, cu       |_| Inchirierea
    stand propriu             standului, taxa
    sau in asociere           de participare        ............. ..............
    cu alti agenti         _
    economici*3)          |_| Amenajarea standului  ............. ..............
                       _
                      |_| Cheltuieli de transport   ............. ..............
                       _
                      |_| Cheltuieli de cazare
                          pe perioada targului      ............. ..............
                       _
                      |_| Cheltuieli cu transportul
                          mostrelor                 ............. ..............
                      TOTAL:                        ............. ..............
                      Denumirea targului/expozitiei
                      international/internationale*4) ..........................
                      ..........................................................
                      Perioada de desfasurare a activitatii:
                      de la ......................... la .......................
                                (ziua/luna/anul)            (ziua/luna/anul)
                      Date privind organizatorul*5):
                      Denumirea ................................................
                      Adresa ...................................................
                      ..........................................................
                      ..........................................................
                      Telefon ..................................................
                      Fax ......................................................
                      Numarul de persoane care vor participa la activitate din
                      partea solicitantului ....................................
                      ..........................................................
------------
    *1) Valoarea cheltuielilor eligibile fara T.V.A.
    *2) 60% din valoarea cheltuielilor eligibile fara T.V.A.
    *3) Suma totala nu trebuie sa depaseasca 80 milioane lei.
    *4) Se completeaza pentru fiecare targ/expozitie international/internationala.
    *5) Se completeaza pentru fiecare organizator.

________________________________________________________________________________
Denumirea activitatii Tipul de cheltuiala           Valoarea      Din care:
                      pentru care se                cheltuielilor valoarea
                      solicita finantare            eligibile*1)  finantarii
                                                    - lei -       solicitate*2)
                                                                  - lei -
________________________________________________________________________________
 _                     _
|_| Participari la    |_| Cheltuieli de
    targuri si            participare conform
    expozitii             contractului cu
    internationale,       organizatorul, incluzand:
    organizate in          _
    tara, cu stand        |_| Inchirierea
    propriu sau in            standului, taxa
    asociere cu alti          de participare        ............. ..............
    agenti                 _
    economici*3)          |_| Amenajarea standului  ............. ..............
                       _
                      |_| Cheltuieli de transport   ............. ..............
                       _
                      |_| Cheltuieli de cazare pe
                          perioada targului         ............. ..............
                      TOTAL:                        ............. ..............
                      Denumirea targului/expozitiei
                      international/internationale*4) ..........................
                      ..........................................................
                      Perioada de desfasurare a activitatii:
                      de la ........................ la ........................
                                (ziua/luna/anul)            (ziua/luna/anul)
                      Date privind organizatorul*5):
                      Denumirea ................................................
                      Adresa ...................................................
                      ..........................................................
                      ..........................................................
                      Telefon ..................................................
                      Fax ......................................................
                      Numarul de persoane care vor participa la activitate din
                      partea solicitantului ....................................
                      ..........................................................
 _                     _
|_| Elaborarea si     |_| Elaborarea si productia
    productia de          materialelor publicitare
    materiale             stipulate in contractul
    tiparite de           ce urmeaza sa fie semnat
    promovare a           cu furnizorul*5)          ............. ..............
    agentului
    economic*6)       Denumirea ................................................
    - pliante         Adresa ...................................................
    - brosuri         ..........................................................
    - cataloage       ..........................................................
    - afise           ..........................................................
    - CD              ..........................................................
                      Telefon ..................................................
                      Fax ......................................................
------------
    *1) Valoarea cheltuielilor eligibile fara T.V.A.
    *2) 60% din valoarea cheltuielilor eligibile fara T.V.A.
    *3) Suma totala nu trebuie sa depaseasca 50 milioane lei.
    *4) Se completeaza pentru fiecare targ/expozitie international/internationala.
    *5) Se completeaza pentru fiecare organizator/furnizor.
    *6) Suma solicitata nu va depasi 80 milioane lei.

________________________________________________________________________________
Denumirea activitatii Tipul de cheltuiala           Valoarea      Din care:
                      pentru care se                cheltuielilor valoarea
                      solicita finantare            eligibile*1)  finantarii
                                                    - lei -       solicitate*2)
                                                                  - lei -
________________________________________________________________________________
 _                     _
|_| Realizarea unui   |_| Elaborare de pagini web
    site pe Internet      pentru prezentarea pe
    pentru                Internet a activitatii
    prezentarea           solicitantului si a
    activitatii           produselor promovate
    solicitantului si     la export                 ............. ..............
    a produselor
    promovate*3)
                      Date privind partenerul*4)
                      contractual:
                      Denumirea: ...............................................
                      Adresa ...................................................
                      ..........................................................
                      ..........................................................
                      Telefon ..................................................
                      Fax ......................................................
 _                     _
|_| Participari la    |_| Taxa de participare
    cursuri de            pentru salariatii
    pregatire             solicitantului            ............. ..............
    in tara si/sau     _
    in strainatate    |_| Cheltuieli de transport   ............. ..............
    in domeniul        _
    tehnicilor de     |_| Cheltuieli cu cazarea
    promovare a           pentru personalul angajat
    exportului*5)         al solicitantului pe
                          perioada cursului         ............. ..............
                      TOTAL:                        ............. ..............
                      Denumirea cursului*6) ....................................
                      Date privind organizatorul*4):
                      Denumirea ................................................
                      Adresa ...................................................
                      ..........................................................
                      ..........................................................
                      Telefon ..................................................
                      Fax ......................................................
------------
    *1) Valoarea cheltuielilor eligibile fara T.V.A.
    *2) 60% din valoarea cheltuielilor eligibile fara T.V.A.
    *3) Suma solicitata nu va depasi 10 milioane lei.
    *4) Se completeaza pentru fiecare organizator/partener.
    *5) Suma totala nu va depasi 80 milioane lei.
    *6) Se completeaza pentru fiecare curs.

________________________________________________________________________________
Denumirea activitatii Tipul de cheltuiala           Valoarea      Din care:
                      pentru care se                cheltuielilor valoarea
                      solicita finantare            eligibile*1)  finantarii
                                                    - lei -       solicitate*2)
                                                                  - lei -
________________________________________________________________________________
 _                     _
|_| Contractarea unor |_| Cheltuieli pentru
    servicii de           achizitia de servicii
    consultanta           de consultanta in
    pentru elaborarea     vederea elaborarii
    strategiilor de       strategiei de export
    export si/sau a       si/sau a studiilor de
    studiilor de          piata de la firme
    piata*3)              specializate              ............. ..............

                      Date privind organizatorul*4):
                      Denumirea ................................................
                      Adresa ...................................................
                      ..........................................................
                      ..........................................................
                      Telefon ..................................................
                      Fax ......................................................
 _                     _
|_| Achizitionarea de |_| Cheltuieli pentru
    informatii            achizitionarea de
    privind pietele       informatii privind
    externe,              pietele externe,
    furnizate de          furnizate de firme
    firme                 specializate              ............. ..............
    specializate*5)

                      Date privind partenerul/partenerii*4)
                      contractual/contractuali:
                      Denumirea ................................................
                      Adresa ...................................................
                      ..........................................................
                      Telefon ..................................................
                      Fax ......................................................
------------
    *1) Valoarea cheltuielilor eligibile fara T.V.A.
    *2) 60% din valoarea cheltuielilor eligibile fara T.V.A.
    *3) Suma totala nu va depasi 50 milioane lei.
    *4) Se completeaza pentru fiecare organizator/partener.
    *5) Suma totala nu va depasi 30 milioane lei.

    SECTIUNEA C
    Declaratie pe propria raspundere

    Subsemnatul/Subsemnata, ..................................................., identificat/identificata cu actul de identitate seria ......... nr. ..........., eliberat de ............................. la data de .........................., cu domiciliul in localitatea ........................., str. ................... nr. ....., bl. ....., sc. ....., ap. ....., sectorul/judetul .................., in calitate de reprezentant legal al Societatii Comerciale ............................, declar pe propria raspundere ca toate informatiile furnizate si consemnate in prezenta cerere sunt corecte si complete.
    Inteleg ca orice omisiune sau incorectitudine in prezentarea informatiilor in scopul de a obtine avantaje pecuniare este pedepsita conform legii.
    Declar pe propria raspundere ca activitatile pentru care solicit finantarea prin prezentul program nu fac obiectul altui program de finantare de la bugetul de stat.

    De asemenea, declar pe propria raspundere ca in ultimii 3 (trei) ani:
     _
    |_| nu am beneficiat de ajutor de stat;
     _
    |_| am beneficiat de urmatoarele ajutoare de stat:

______________________________________________________________________________
Nr.   Anul acordarii  Forma ajutorului  Institutia    Programul     Cuantumul
crt.  ajutorului      de stat           finantatoare  prin care am  ajutorului
      de stat                                         beneficiat    de stat
                                                      de finantare  acordat
______________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________

in conformitate cu prevederile Legii nr. 143/1999 privind ajutorul de stat, cu modificarile si completarile ulterioare.

    Semnatura autorizata si stampila solicitantului*)             Functia

    Data semnarii:
------------
    *) Toate cererile depuse pentru acest program vor fi semnate de aceeasi persoana autorizata sa reprezinte legal societatea comerciala.

    ANEXA 3
    la procedura

                                             __________________________________
                                            | Data ........................... |
                                            |                                  |
                                            | Numarul notificarii ............ |
                                            |__________________________________|

                              NOTIFICARE*1)
              privind acordul de principiu pentru finantare
                 (in conditiile prevazute in anexa nr. 2)

    Destinatar:   Societatea Comerciala .......................................
                  Data inregistrarii societatii comerciale ....................
                  Nr. de inmatriculare la Oficiul registrului comertului
                  (dupa caz) ..................................................
                  Codul fiscal (dupa caz) .....................................
                  Codul unic de inregistrare (dupa caz) .......................
                  Adresa ......................................................
                  Fax .........................................................

    Ca urmare a Cererii-tip de acord de principiu pentru finantare nr. ........ din data de ............, va notificam prin prezenta acordul nostru de principiu pentru finantarea urmatoarelor activitati si cheltuieli aferente acestora:
________________________________________________________________________________
Denumirea activitatii         Tipul de cheltuiala                    Valoarea
                              pentru care se                         finantarii
                              acorda finantare                       aprobate de
                                                                     principiu
                                                                     - lei -
________________________________________________________________________________
 _                             _
|_| Participari la targuri si |_| Cheltuieli de participare conform
    expozitii internationale,     contractului cu organizatorul,
    organizate in                 incluzand:
    strainatate, cu stand          _
    propriu sau in asociere       |_| Inchirierea standului, taxa
    cu alti agenti economici          de participare                 ...........
                                   _
                                  |_| Amenajarea standului           ...........
                               _
                              |_| Cheltuieli de transport            ...........
                               _
                              |_| Cheltuieli de cazare pe perioada
                                  targului                           ...........
                               _
                              |_| Cheltuieli cu transportul
                                  mostrelor                          ...........
                              TOTAL:                                 ...........
 _                             _
|_| Participari la targuri si |_| Cheltuieli de participare conform
    expozitii internationale,     contractului cu organizatorul,
    organizate in tara, cu        incluzand:
    stand propriu sau in           _
    asociere cu alti agenti       |_| Inchirierea standului,
    economici                         taxa de participare            ...........
                                   _
                                  |_| Amenajarea standului           ...........
                               _
                              |_| Cheltuieli de transport            ...........
                               _
                              |_| Cheltuieli de cazare pe
                                  perioada targului                  ...........
                              TOTAL:                                 ...........
 _                             _
|_| Elaborarea si productia   |_| Elaborarea si productia
    de materiale tiparite de      materialelor publicitare stipulate
    promovare a agentului         in contractul ce urmeaza sa fie
    economic                      semnat cu furnizorul               ...........
 _                             _
|_| Realizarea unui site pe   |_| Elaborarea de pagini web pentru
    Internet pentru               prezentarea pe Internet a
    prezentarea activitatii       activitatii solicitantului si a
    solicitantului si a           produselor promovate la export     ...........
    produselor promovate
 _                             _
|_| Participari la cursuri de |_| Taxa de participare pentru
    pregatire in tara si/sau      salariatii solicitantului          ...........
    in strainatate in          _
    domeniul tehnicilor de    |_| Cheltuieli pentru transport        ...........
    promovare a exportului     _
                              |_| Cheltuieli cu cazarea pentru
                                  personalul angajat al
                                  solicitantului, pe perioada
                                  cursului                           ...........
                              TOTAL:                                 ...........
 _                             _
|_| Contractarea unor         |_| Cheltuieli pentru achizitia de
    servicii de consultanta       servicii de consultanta in
    pentru elaborarea             vederea elaborarii strategiei de
    strategiilor de export        export si/sau a studiilor de
    si/sau a studiilor de         piata de la firme specializate     ...........
    piata
 _                             _
|_| Achizitionarea de         |_| Cheltuieli pentru achizitionarea
    informatii privind            de informatii referitoare la
    pietele externe,              pietele externe, furnizate de
    furnizate de firme            firme specializate                 ...........
    specializate
________________________________________________________________________________
                                  Valoarea totala a finantarii aprobate
                                  de principiu                       ...........
    Coordonator UIP,

    Semnatura
------------
    *1) Se completeaza de catre MIMMC.

    ANEXA 4
    la procedura

                                 CERERE-TIP
de anulare totala sau partiala a finantarii pentru care exista acord de principiu
    (Se completeaza in cazul modificarii uneia dintre conditiile in care s-a obtinut acordul de principiu asupra finantarii.)

    Subscrisa, ..................................................., avand datele de identificare mentionate la sectiunea A, reprezentata legal prin domnul/doamna ................................, avand calitatea de .................., solicit anularea finantarii pentru categoriile de cheltuieli prezentate in sectiunea B.

    SECTIUNEA A
    Prezentarea solicitantului

    Denumirea societatii comerciale ............................................
    Adresa .....................................................................
    Telefon ...................... fax ................. e-mail ................
    Data inregistrarii societatii comerciale ...................................
    Nr. de inmatriculare la Oficiul registrului comertului (dupa caz) ..........
    Codul fiscal (dupa caz) ....................................................
    Codul unic de inregistrare (dupa caz) ......................................
    Nr. contului in care se solicita transferarea alocatiei financiare nerambursabile (ROL) .................................................., deschis la Trezoreria ................................................................ .

    SECTIUNEA B
    Cheltuieli pentru care se solicita anularea finantarii

________________________________________________________________________________
Denumirea activitatii         Tipul de cheltuiala                    Valoarea
                                                                     finantarii
                                                                     pentru care
                                                                     se solicita
                                                                     anularea
                                                                     - lei -
________________________________________________________________________________
 _                             _
|_| Participari la targuri si |_| Cheltuieli de participare conform
    expozitii internationale,     contractului cu organizatorul,
    organizate in                 incluzand:
    strainatate, cu stand          _
    propriu sau in asociere       |_| Inchirierea standului,
    cu alti agenti economici          taxa de participare            ...........
                                   _
                                  |_| Amenajarea standului           ...........
                               _
                              |_| Cheltuieli de transport            ...........
                               _
                              |_| Cheltuieli de cazare pe
                                  perioada targului                  ...........
                               _
                              |_| Cheltuieli cu transportul
                                  mostrelor                          ...........
                              TOTAL:                                 ...........
                              Denumirea targului/expozitiei
                              international/internationale
                              la care se renunta*1):
                              ..................................................
 _                             _
|_| Participari la targuri si |_| Cheltuieli de participare conform
    expozitii internationale,     contractului cu organizatorul,
    organizate in tara, cu        incluzand:
    stand propriu sau in           _
    asociere cu alti agenti       |_| Inchirierea standului,
    economici                         taxa de participare            ...........
                                   _
                                  |_| Amenajarea standului           ...........
                               _
                              |_| Cheltuieli de transport pe
                                  perioada targului                  ...........
                               _
                              |_| Cheltuieli de cazare               ...........
                              TOTAL:                                 ...........
                              Denumirea targului/expozitiei
                              international/internationale
                              la care se renunta*1)
                              ..................................................
 _                             _
|_| Elaborarea si productia   |_| Elaborarea si productia
    de materiale tiparite de      materialelor publicitare stipulate
    promovare a agentului         in contractul ce urmeaza sa fie
    economic:                     semnat cu furnizorul               ...........
    - pliante
    - brosuri                 Denumirea partenerului contractual*1)
    - cataloage               la care se renunta ...............................
    - afise
    - CD
 _                             _
|_| Realizarea unui site pe   |_| Elaborarea de pagini web pentru
    Internet pentru               prezentarea pe Internet a
    prezentarea activitatii       activitatii solicitantului si a
    solicitantului si a           produselor promovate la export     ...........
    produselor promovate          Denumirea partenerului contractual*1)
                                  la care se renunta ...........................
 _                             _
|_| Participari la cursuri de |_| Taxa de participare pentru
    pregatire in tara si/sau      salariatii solicitantului          ...........
    in strainatate in          _
    domeniul tehnicilor de    |_| Cheltuieli pentru transport        ...........
    promovare a exportului     _
                              |_| Cheltuieli pentru cazare pentru
                                  personalul angajat al
                                  solicitantului, pe perioada
                                  cursului                           ...........
                              TOTAL:                                 ...........
                                  Denumirea cursului la care se renunta*2)
                                  ..............................................
 _                             _
|_| Contractarea unor         |_| Cheltuieli pentru achizitia de
    servicii de consultanta       servicii de consultanta in vederea
    pentru elaborarea             elaborarii strategiei de export
    strategiilor de export        si/sau a studiilor de piata de la
    si/sau a studiilor de         firme specializate                 ...........
    piata                         Denumirea partenerului la care se renunta*1)
                                  ..............................................
 _                             _
|_| Achizitionarea de         |_| Cheltuieli pentru achizitionarea
    informatii privind            de informatii referitoare la
    pietele externe,              pietele externe, furnizate de
    furnizate de firme            firme specializate                 ...........
    specializate                  Denumirea partenerului la care se renunta*1)
                                  ..............................................
________________________________________________________________________________
    *1) Se completeaza pentru fiecare partener.
    *2) Se completeaza pentru fiecare curs.

    SECTIUNEA C
    Declaratie pe propria raspundere

    Subsemnatul/Subsemnata, ..................................................., identificat/identificata cu actul de identitate seria ............ nr. ........, eliberat de ...................... la data de .................., cu domiciliul in localitatea ........................., str. ...................... nr. ....., bl. ....., sc. ....., ap. ....., sectorul/judetul ............................., in calitate de reprezentant legal al Societatii Comerciale ............................., declar pe propria raspundere ca solicit anularea totala sau partiala a finantarii pentru care am primit acordul de principiu al MIMMC.

    Semnatura autorizata si stampila solicitantului*3)             Functia

    Data semnarii:
------------
    *3) Toate cererile depuse pentru acest program vor fi semnate de aceeasi persoana autorizata sa reprezinte legal societatea comerciala.

    ANEXA 5
    la procedura

                               CERERE-TIP
          de eliberare a alocatiei financiare nerambursabile
     (Se completeaza toate rubricile in limba romana, prin tehnoredactare.)

    Subscrisa, ..................................................., avand datele de identificare mentionate mai jos, reprezentata legal prin domnul/doamna ......................................, avand calitatea de ...................., identificat/identificata cu actul de identitate seria .......... nr. .........., eliberat de .................... la data de ....................., cu domiciliul in localitatea ......................, str. ................ nr. ...., bl. ...., sc. ...., ap. ...., sectorul/judetul ..............................., cod postal ...................., solicit eliberarea alocatiei financiare nerambursabile in conditiile prevederilor programului aprobat prin Ordinul ministrului pentru intreprinderile mici si mijlocii si cooperatie nr. 35/2003.
    Datele de identificare a societatii comerciale solicitante:
    Denumirea societatii comerciale ............................................
    Adresa .....................................................................
    Telefon ........................ fax ................ e-mail ...............
    Data inregistrarii societatii comerciale ...................................
    Nr. de inmatriculare in Oficiul registrului comertului (dupa caz) ..........
    Codul fiscal (dupa caz) ....................................................
    Codul unic de inregistrare (dupa caz) ......................................
    Cont bancar nr. ...................., deschis la Trezoreria ................

    Anexez la prezenta formularul de decont (conform anexei nr. 6), precum si documentele justificative prevazute in anexa nr. 1, in original si in copie, in ordinea activitatilor si documentelor justificative completate in formularul de decont.

    Semnatura autorizata si stampila solicitantului*)           Functia

    Data semnarii:
------------
    *) Toate cererile depuse pentru acest program vor fi semnate de aceeasi persoana autorizata sa reprezinte legal societatea comerciala.

    ANEXA 6
    la procedura

                            FORMULAR DE DECONT*1)

    Societatea Comerciala solicitanta .....................     Data: .........

    Semnificatia coloanelor din tabelul de mai jos este urmatoarea:
    C - Cu T.V.A.
    F - Fara T.V.A.

                                                                     - lei*2) -
________________________________________________________________________________
Activitatea Obiectul Nr.      Data     Valoarea
*3)         facturii facturii facturii facturii       Document de plata
                                       ________ _______________________________
                                        C    F  Felul        Nr. Data  Valoarea
                                                documentului           ________
                                                                        C    F
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
Total:
________________________________________________________________________________

    Semnatura si stampila*4)
------------
    *1) La prezentul decont se vor anexa lista documentelor justificative in conformitate cu anexa nr. 1 si in ordinea activitatilor prezentate in decont, precum si documentele justificative, in original si in copie.
    *2) Pentru platile efectuate in valuta conversia se face utilizandu-se cursul de schimb comunicat de Banca Nationala a Romaniei, valabil pentru ziua efectuarii platii de catre beneficiar.
    *3) Conform cheltuielilor eligibile prevazute in anexa nr. 1.
    *4) Toate cererile depuse pentru acest program vor fi semnate de aceeasi persoana autorizata sa reprezinte legal societatea comerciala.



SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 35/2003

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 35 din 2003
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu