Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 74 din  4 aprilie 2003

pentru modificarea Ordinului ministrului pentru intreprinderile mici si mijlocii si cooperatie nr. 35/2003 privind aprobarea Procedurii de implementare a Programului national multianual pe perioada 2002 - 2005 de sprijinire a intreprinderilor mici si mijlocii in dezvoltarea exportului

ACT EMIS DE: MINISTERUL PENTRU INTREPRINDERILE MICI SI MIJLOCII SI COOPERATIE

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 248 din 10 aprilie 2003


SmartCity3


    In temeiul art. 4 alin. (1) lit. e) si al art. 6 alin. (5) din Hotararea Guvernului nr. 15/2001 privind organizarea si functionarea Ministerului pentru Intreprinderile Mici si Mijlocii si Cooperatie, cu modificarile ulterioare,

    ministrul pentru intreprinderile mici si mijlocii si cooperatie emite prezentul ordin.

    ARTICOL UNIC
    Anexa la Ordinul ministrului pentru intreprinderile mici si mijlocii si cooperatie nr. 35/2003 pentru aprobarea Procedurii de implementare a Programului national multianual pe perioada 2002 - 2005 de sprijinire a intreprinderilor mici si mijlocii in dezvoltarea exportului, publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 146 din 6 martie 2003, se modifica si se completeaza dupa cum urmeaza:
    1. Punctul 3 se completeaza cu litera g) cu urmatorul cuprins:
    "g) desfasoara activitati de productie de bunuri si/sau servicii. Sunt excluse de la finantare:
    - societatile bancare, societatile de asigurare si reasigurare, societatile de administrare a fondurilor financiare de investitii, societatile de valori mobiliare, societatile cu activitate exclusiva de comert exterior, societatile de consultanta precum si societatile care desfasoara activitati privind selectia si plasarea fortei de munca;
    - societatile care au inclus in obiectul de activitate tiparirea materialelor pentru publicitate (cod CAEN 2222), in cazul solicitarii de finantare pentru activitatea de la pct. 4 subpct. 4.1 lit. c)."
    2. Punctul 5 subpunctul 5.2 litera b) va avea urmatorul cuprins:
    "b) certificat constatator emis de Oficiul registrului comertului de pe langa tribunalul unde isi are sediul societatea, in care sa se mentioneze reprezentantii legali ai societatii, precum si domeniile de activitate principale si secundare ale societatii solicitante;"
    3. Punctul 6 subpunctul 6.4 va avea urmatorul cuprins:
    "6.4. Data limita de depunere a Cererii-tip de acord de principiu pentru finantare este 15 octombrie a anului bugetar in curs, in conditiile neepuizarii pana la aceasta data a bugetului alocat Programului pentru anul bugetar in curs".
    4. Punctul 7 subpunctul 7.2 va avea urmatorul cuprins:
    "7.2. Acordarea alocatiei financiare nerambursabile se face pe baza unei Cereri-tip de eliberare a alocatiei financiare nerambursabile, prezentata in anexa nr. 5, pe care solicitantul selectat trebuie sa o transmita la MIMMC prin posta sau prin curier, insotita de urmatoarele documente:
    a) notificarea privind acordul de principiu pentru finantare, in original;
    b) formularul de decont prevazut in anexa nr. 6, insotit de documentele justificative prevazute in anexa nr. 1, in original si in copie, in ordinea activitatilor si documentelor justificative completate in formularul de decont;
    c) copie de pe declaratia privind evidenta nominala a asiguratilor si a obligatiilor de plata catre bugetul asigurarilor sociale de stat, inregistrata la casa teritoriala de pensii, valabila pentru luna/lunile anterioare efectuarii activitatilor, insotita de o declaratie pe propria raspundere, semnata si stampilata de reprezentantul legal al societatii sau de imputernicitul agentului economic, privind evidenta nominala a salariatilor, respectiv functiile de decizie sau de executie detinute de acestia in cadrul societatii beneficiare, in cazul solicitantilor care au participat la activitatile de promovare a exportului prevazute la pct. 4. subpct. 4.1 lit. a), b) si e);
    d) lista tuturor documentelor depuse in vederea eliberarii alocatiei financiare nerambursabile."
    5. Punctul 7 subpunctul 7.3 va avea urmatorul cuprins:
    "7.3. Termenul limita pentru depunerea Cererii-tip de eliberare a alocatiei financiare nerambursabile completate este 15 noiembrie a anului bugetar in curs."
    6. Punctul 7 subpunctul 7.6 va avea urmatorul cuprins:
    "7.6. Virarea efectiva a sumei care constituie alocatie financiara nerambursabila se face de catre MIMMC, in contul beneficiarului, deschis la trezoreria statului in a carei raza teritoriala isi are sediul sau la care este luat in evidenta fiscala, dupa caz, pe baza analizei setului de documente prevazute la pct. 7.2, in termen de 30 de zile calendaristice de la inregistrarea Cererii-tip de eliberare a a alocatiei financiare nerambursabile conform anexei nr. 5. Documentele originale vor fi ridicate de catre beneficiari de la sediul MIMMC, dupa verificarea conformitatii copiilor si virarea efectiva a sumei reprezentand alocatia financiara nerambursabila."
    7. Punctul 8 se completeaza cu subpunctul 8.3 cu urmatorul cuprins:
    "8.3. Beneficiarii sunt obligati sa efectueze activitatile pentru care au solicitat finantare si sa depuna cererea de eliberare a alocatiei financiare nerambursabile in termen de maximum 4 luni de la data emiterii notificarii de acord de principiu la finantare. In caz contrar solicitantul nu va mai putea beneficia de alocatii financiare nerambursabile in cadrul prezentului program multianual, pe toata durata derularii acestuia."
    8. Dupa punctul 8 se introduce punctul 9 cu urmatorul cuprins:
    "9. Confidentialitate
    Documentele justificative depuse de catre solicitanti in cadrul prezentului program sunt confidentiale, membrii UIP avand obligatia de a nu dezvalui informatii mentionate in acestea catre terte persoane."
    9. Anexa nr. 1 "Activitatile de stimulare a exportului si cheltuieli eligibile aferente care constituie obiectul finantarii" se inlocuieste cu anexa care face parte integranta din prezentul ordin.

                      Ministrul pentru intreprinderile
                       mici si mijlocii si cooperatie,
                               Silvia Ciornei

    ANEXA 1
    (anexa nr. 1 la ordin)

                              ACTIVITATILE
de stimulare a exportului si cheltuieli eligibile aferente care constituie obiectul finantarii
________________________________________________________________________________
N      Activitatea            Cheltuieli     Valoarea   Documente justificative
r.     eligibila              eligibile      maxima a
                                             finantarii
c                                            pe
r                                            activitati
t.                                            - lei -
________________________________________________________________________________
1. Participari la       - Cheltuieli pentru: 80.000.000 - Contractul cu
   targuri si expozitii    - Taxa de                      organizatorul
   internationale,           participare                  targului/expozitiei
   organizate in           - Inchirierea                - Ordin de deplasare
   strainatate, cu           standului                  - Factura fiscala/
   stand propriu sau       - Amenajarea                   chitanta fiscala*3)
   in asociere cu alti       standului                  - Documente de plata -
   agenti economici     - Cheltuieli de                   bilete pentru
                          transport*1)                    mijloacele de
                        - Cheltuieli de                   transport
                          cazare*1) pe                  - Asigurare auto si
                          perioada targului               carte verde (daca este
                        - Cheltuieli cu                   cazul)
                          transportul de                - Foaie de parcurs (daca
                          mostre                          este cazul)
                                                        - Ordine de plata
                                                        - Dispozitii de plata
                                                          valutara externa
                                                        - Declaratie de export
                                                          temporar (pentru
                                                          mostre)
                                                        - Copie de pe extrasul
                                                          de cont
________________________________________________________________________________
2. Participari la       - Cheltuieli pentru: 50.000.000 - Contractul cu
   targuri si expozitii    - Taxa de                      organizatorul
   internationale,           participare                  targului/expozitiei
   organizate in tara,     - Inchirierea                - Ordin de deplasare
   cu stand propriu sau      standului                  - Factura fiscala/
   in asociere cu alti     - Amenajarea                   chitanta fiscala*3)
   agenti economici          standului                  - Documente de plata -
                        - Cheltuieli de                   bilete pentru
                          transport*2)                    mijloacele de
                        - Cheltuieli de                   transport
                          cazare*2) pe                  - Foaie de parcurs
                          perioada targului               (daca este cazul)
                                                        - Ordine de plata
                                                        - Copie de pe extrasul
                                                          de cont
________________________________________________________________________________
3. Elaborarea si        - Cheltuieli pentru  80.000.000 - Contracte de
   productia de           elaborarea si                   furnizare*7)
   materiale tiparite     productia                     - Factura fiscala/
   de promovare a         materialelor de                 chitanta fiscala*10)
   agentului              promovare:                    - Ordine de plata
   economic*4)            a) pliante                    - Copie de pe extrasul
                          b) brosuri                      de cont
                          c) cataloage                  - Mostre pentru
                          d) afise                        materialele de
                          e) CD-uri                       promovare realizate
________________________________________________________________________________
4. Realizarea unui site - Elaborare de       10.000.000 - Contracte de
   pe Internet pentru     pagini web pentru               servicii*8)
   prezentarea            prezentarea                   - Factura
   activitatii            pe Internet a                   fiscala/chitanta
   solicitantului         activitatii                     fiscala*10)
   si a produselor        solicitantului si             - Ordine de plata
   promovate*5)           a produselor                  - Copie de pe extrasul
                          promovate la                    de cont
                          export
________________________________________________________________________________
5. Participari la       - Taxa de            80.000.000 - Contracte de prestari
   cursuri de pregatire   participare                     servicii*9)
   in tara si/sau in      pentru salariatii             - Factura
   strainatate in         solicitantului                  fiscala/chitanta
   domeniul tehnicilor  - Cheltuieli pentru               fiscala*11)
   de promovare a         transport*6)                  - Ordine de plata
   exportului           - Cheltuieli pentru             - Ordin de deplasare
                          cazare pentru                 - Documente plata -
                          personalul angajat              bilete pentru
                          al                              mijloacele de
                          solicitantului*6),              transport
                          pe perioada                   - Asigurare auto si
                          cursului                        carte verde (daca
                                                          este cazul)
                                                        - Foaie de parcurs
                                                          (daca este cazul)
                                                        - Copie de pe extrasul
                                                          de cont
________________________________________________________________________________
6. Contractarea unor    - Cheltuieli pentru  50.000.000 - Contracte de
   servicii de            achizitia de                    furnizare*12)
   consultanta pentru     servicii de                   - Factura fiscala/
   elaborarea             consultanta in                  chitanta fiscala
   strategiilor           vederea elaborarii            - Ordine de plata
   de export si/sau       strategiei de                 - Copie de pe extrasul
   studiilor              export si/sau a                 de cont
   de piata               studiilor de piata            - Copie de pe
                          de la firme                     materialele elaborate
                          specializate                    in cadrul contractelor
                                                          incheiate cu
                                                          furnizorii de servicii
________________________________________________________________________________
7. Achizitionarea de    - Cheltuieli pentru  30.000.000 - Contract de
   informatii             achizitionarea de               furnizare*12)
   privind pietele        informatii                    - Factura fiscala/
   externe furnizate de   referitoare la                  chitanta fiscala
   firme specializate     pietele externe,              - Ordine de plata
                          furnizate de                  - Copie de pe extrasul
                          firme specializate              de cont
                                                        - Copie de pe
                                                          materialele elaborate
                                                          in cadrul contractelor
                                                          incheiate cu
                                                          furnizorii de servicii
________________________________________________________________________________
    *1) Va fi decontat 60% din valoarea cheltuielilor pentru transport si cazare, in baza documentelor de plata, la nivelul sumelor prevazute in Hotararea Guvernului nr. 518/1995 privind unele drepturi si obligatii ale personalului roman trimis in strainatate pentru indeplinirea unor misiuni cu caracter temporar, cu modificarile si completarile ulterioare. Se deconteaza numai transportul pana la/de la destinatia unde se desfasoara targul/expozitia, exclusiv transportul in localitate.
    *2) Va fi decontat 60% din valoarea cheltuielilor pentru transport si cazare, in baza documentelor de plata, la nivelul sumelor prevazute in Hotararea Guvernului nr. 543/1995 privind drepturile banesti ale salariatilor institutiilor publice si regiilor autonome cu specific deosebit pe perioada delegarii, detasarii in alta localitate, precum si in cazul deplasarii in cadrul localitatii, in interesul serviciului, republicata, cu modificarile ulterioare (exclusiv transport de mostre). Se deconteaza numai transportul pana la/de la destinatia unde se desfasoara targul/expozitia, exclusiv transportul in localitate.
    *3) In cazul facturilor de cazare, acestea trebuie sa fie emise de unitati de cazare cu mentiunea categoriei acestora si a numelor persoanelor cazate.
    *4) Materialele promotionale vor fi realizate in limbi de larga circulatie internationala.
    *5) Site-ul se realizeaza in limba romana si cel putin intr-o limba de larga circulatie internationala.
    *6) Pentru actiunile din tara, va fi decontat 60% din valoarea cheltuielilor pentru transport si cazare, in baza documentelor de plata, la nivelul sumelor prevazute in Hotararea Guvernului nr. 543/1995 privind drepturile banesti ale salariatilor institutiilor publice si regiilor autonome cu specific deosebit pe perioada delegarii/detasarii in alta localitate, precum si in cazul deplasarii in cadrul localitatii, in interesul serviciului, republicata, cu modificarile ulterioare, exclusiv transportul mostrelor.
    Pentru actiuni care se desfasoara in strainatate, va fi decontat 60% din valoarea cheltuielilor pentru transport si cazare, in baza documentelor de plata, la nivelul sumelor prevazute in Hotararea Guvernului nr. 518/1995 privind unele drepturi si obligatii ale personalului roman trimis in strainatate pentru indeplinirea unor misiuni cu caracter temporar, cu modificarile si completarile ulterioare.
    Se deconteaza numai transportul pana la/de la destinatia unde se desfasoara cursul, exclusiv transportul in localitate.
    *7) In contract trebuie sa se precizeze perioada de desfasurare a activitatii si limba/limbile in care se realizeaza materialele promotionale, precum si informatii privind: caracteristicile materialelor realizate, tirajul si pretul unitar.
    *8) In contract trebuie sa se precizeze perioada de desfasurare a activitatii, limbile in care se realizeaza site-ul si adresa paginii web.
    *9) In contract trebuie sa se precizeze perioada de desfasurare a cursului/cursurilor si numarul de persoane participante.
    *10) Factura fiscala trebuie sa contina informatii detaliate privind obiectul platii.
    *11) In cazul facturilor de cazare, acestea trebuie sa fie emise de unitati de cazare cu mentiunea categoriei acestora si a numelor persoanelor cazate.
    *12) In contract trebuie sa se precizeze perioada de desfasurare a activitatii.



SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 74/2003

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 74 din 2003
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu