Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 276 din 7 aprilie 2010

privind modificarea si completarea anexei la Ordinul ministrului transporturilor, constructiilor si turismului nr. 21/2007 pentru aprobarea Reglementarii aeronautice civile romane RACR-RA, Regulile aerului, editia 02/2006

ACT EMIS DE: MINISTERUL TRANSPORTURILOR SI INFRASTRUCTURII

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 262 din 22 aprilie 2010



Pentru îndeplinirea atribuţiilor ce revin Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, ca autoritate de stat în domeniul transporturilor,

în temeiul prevederilor art. 4 lit. b) şi f) din Ordonanţa Guvernului nr. 29/1997 privind Codul aerian civil, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, ale art. 2 din Hotărârea Guvernului nr. 405/1993 privind înfiinţarea Autorităţii Aeronautice Civile Române, cu modificările ulterioare, precum şi ale art. 5 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 76/2009 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, cu modificările şi completările ulterioare,

ministrul transporturilor şi infrastructurii emite următorul ordin:

Art. I. - Anexa la Ordinul ministrului transporturilor, construcţiilor şi turismului nr. 21/2007 pentru aprobarea Reglementării aeronautice civile române RACR-RA, Regulile aerului, ediţia 02/2006, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 71 şi 71 bis din 30 ianuarie 2007, cu modificările şi completările ulterioare, se modifică şi se completează după cum urmează:

1. La capitolul 1 „Definiţii", după punctul 49 se introduce un nou punct, punctul 491, cu următorul cuprins:

„491. Plan de zbor simplificat. Informaţii transmise din zbor către unitatea ATS competentă de echipajul unei aeronave aflate în zbor VFR, în scopul obţinerii aprobării de traversare a unui spaţiu controlat sau pentru aterizarea pe un aerodrom controlat."

2.  La capitolul 3 „Reguli generale", articolul RACR-RA 3.030 „Planuri de zbor", punctul 2 „Conţinutul unui plan de zbor" se modifică şi va avea următorul cuprins:

„2. Conţinutul unui plan de zbor

2.1. Planul de zbor trebuie să conţină informaţiile referitoare la acele elemente, prevăzute în lista de mai jos, considerate relevante de către autoritatea ATS corespunzătoare:

2.1.1.  Identificarea aeronavei

2.1.2.  Regulile de zbor şi tipul zborului

2.1.3.  Numărul şi tipul (tipurile) aeronavei (aeronavelor) şi categoria turbulenţei de siaj

2.1.4.  Echipament

2.1.5. Aerodromul de plecare/Heliportul/Terenul temporar de zbor (poziţia aeronavei la momentul depunerii în timpul zborului a unui nou plan de zbor)

2.1.6.  Ora estimată de plecare de la locul de staţionare (estima survolării primului punct de pe ruta planului de zbor depus în timpul zborului)

2.1.7. Viteza (vitezele) de croazieră

2.1.8.  Nivelul (nivelurile) de croazieră

2.1.9.  Ruta de urmat

2.1.10. Aerodromul/Heliportul/Terenul temporar de zbor de destinaţie şi durata totală estimată a zborului

2.1.11. Aerodromul (aerodromurile) de rezervă

2.1.12. Autonomia aeronavei

2.1.13.  Numărul total de persoane la bord

2.1.14.  Echipamentul de urgenta şi supravieţuire

2.1.15. Alte informaţii

2.2. Planul de zbor simplificat conţine informaţiile solicitate de unitatea ATS competentă şi se transmite cu cel puţin 10 minute înainte de ora la care se estimează că aeronava va pătrunde în spaţiul aerian controlat."

3.  La capitolul 3, articolul RACR-RA 3.030, punctul 3 „Completarea unui plan de zbor", după paragraful 3.2 se introduce un nou paragraf, paragraful 3.3, cu următorul cuprins:

„3.3. In cazul planului de zbor simplificat nu este necesară completarea unui formular FPL, iar unitatea ATS competentă nu are obligaţia de a retransmite datele acestuia."

4.  La capitolul 3, articolul RACR-RA 3.030, punctul 5 „Inchiderea unui plan de zbor", paragraful 5.2 se modifică şi va avea următorul cuprins:

„5.2. Planul de zbor simplificat se consideră închis la părăsirea spaţiului aerian controlat sau la aterizarea pe un aerodrom controlat."

5.  La anexa 1 „Semne şi semnale", punctul 5 „Semnale pentru dirijarea la sol", subpunctul 5.1.2 se modifică şi va avea următorul cuprins:

„5.1.2. Mijloacele de semnalizare (paletele, barele luminoase, lanternele electrice etc.) vor fi utilizate de dispecerul de sol/controlorul de trafic aerian dirijare sol* (*persoană autorizată intern în cazul aerodromurilor) pentru a facilita observarea lor de către pilot. Acesta va fi poziţionat cu faţa la aeronavă după cum urmează:

a)  pentru aeronave cu aripi fixe, în faţa extremităţii planului stâng, unde poate fi văzut cel mai bine de către pilot;

b)  pentru elicoptere, în locul în care este cel mai vizibil de către pilot."

6.  La anexa 1, punctul 5, tabelul A „Semnale obligatorii efectuate de Dispecerul de sol pentru dirijarea aeronavelor precum şi semne făcute de piloţi", paragraful 1 se modifică şi va avea următorul cuprins:

„1. Liber la deplasarea către/dinspre poziţia de parcare Braţul drept întins deasupra capului cu bara îndreptată în sus; mâna stângă se mişcă spre corp cu bara îndreptată în jos. Acest semnal reprezintă indicaţia persoanei poziţionate la capătul planului aeronavei către pilot/dispecer/operator tractare că mişcarea aeronavei către/dinspre poziţia de parcare este obstrucţionată."

7. La anexa 1, punctul 5, tabelul A, se elimină paragraful 21 şi se dă o nouă numerotare textului.

8. La anexa 1, după punctul 5 se introduce un nou punct, punctul 6 „Semnalizare standard, cu mâinile, pentru situaţii de urgenţă"*), cu următorul cuprins:

„6. SEMNALIZARE STANDARD, CU MÂINILE, PENTRU SITUAŢII DE URGENŢĂ

Următoarele semnale făcute cu mâna sunt stabilite ca minim necesar pentru comunicaţii de urgenţă între personalul implicat în acţiunile de salvare şi de stingere a incendiilor (coordonator/agenţi de salvare şi stingere), echipajele de comandă şi/sau echipajele de cabină ale aeronavelor implicate în incident. Semnalele de urgenţă ar trebui să se facă din partea stângă faţă a aeronavei pentru echipajul aflat în cabină.

Notă:

In scopul comunicării eficiente cu echipajul de cabină, semnalizarea cu braţele a situaţiilor de urgenţă poate fi făcută de către agenţi de salvare şi stingere şi de pe alte poziţii.

1. recomandă evacuarea - evacuare recomandată de către coordonatorul situaţiei de urgenţă în scopul salvării ocupanţilor aeronavei şi al intervenţiei contra incendiului, în baza evaluării, din exterior, a stării navei.

Braţul stâng întins în faţă şi ţinut la orizontală, cu antebraţul ridicat la nivelul ochilor. Executaţi cu braţul un semn de mişcare către înapoi. Mâna dreaptă este lipită de corp.

Noaptea - la fel, dar cu baghete luminoase.

2. recomandă oprirea - oprirea evacuării aflate în curs de desfăşurare sau oprirea deplasării aeronavei ori oprirea altor activităţi aflate în desfăşurare.

Mâinile în faţa capului - încrucişate în dreptul încheieturilor.

Noaptea - la fel, dar cu baghete luminoase.

3. urgenţă înlăturată - nu sunt evidente condiţii periculoase, în afara aeronavei, sau «totul este în regulă».

Mâinile întinse spre exterior şi în jos, la un unghi de 45 grade. Mâinile se mişcă simultan spre interior mai jos de talie până se încrucişează la nivelul încheieturilor, după care revin la poziţia iniţială.

Noaptea - la fel, dar cu baghete luminoase.

*) Semnalele prevăzute în cadrul acestui punct sunt reproduse în facsimil.

4. INCENDIU

Se mişcă mâna dreaptă sub forma cifrei 8 (opt), de la umăr către genunchi, indicându-se, în acelaşi timp, cu mana stângă zona incendiului.

Noaptea - la fel, dar cu baghete luminoase."

9. Anexa 3 „Tabele cu niveluri de croazieră"1) se modifică şi va avea următorul cuprins:

„ANEXA 3

Tabele cu niveluri de croazieră

Niveluri de croazieră care trebuie respectate

RVSM-ÎN PICIOARE

a) In regiunile în care altitudinea este exprimată în picioare, în baza unor acorduri regionale de navigaţie aeriană şi conform condiţiilor specificate în această reglementare, se aplică o eşalonare minimă pe verticală (VSM) de 1.000 ft între nivelurile de zbor de la FL 290 până la FL 410 inclusiv*):

DIRECŢIE MAGNETICĂ DE ZBOR**)

De la 000 grade  179 grade***)

De la180 grade 359  grade***)

Zbor IFR

Nivel de zbor

FL Picioare Metri

Zbor VFR

Nive de zbor

FL Picioare Metri

Zbor IFR

Nive de zbor

FL Picioare Metri

Zbor VFR

Nive de zbor

FL Picioare Metri

010

030

050

070

090

110

130

150

170

190

210

230

250

270

290

310

1000  300

-

035

055

075

095

115

135

155

175

195

215

235

255

275

300

320

-

020

040

060

080

100

120

140

160

180

200

220

240

260

280

2000  600

-

045

065

085

105

125

145

165

185

205

225

245

265

285

-

3000  900

3500  1050

4000   1200

4500   1350

5000   1500

5500   1700

6000   1850

6500  2000

7000  2150

7500  2300

8000  2450

8500  2600

9000  2750

9500  2900

100003050

105003200

110003350

130003950

150004550

170005200

190005800

210006400

230007000

250007600

270008250

290008850

310009450

115003500

135004100

155004700

175005350

195005950

215006550

235007150

255007750

275008400

300009150

320009750

120003650

125003800

140004250

145004400

160004900

165005050

180005500

185005650

200006100

205006250

220006700

225006850

240007300

245007450

260007900

265008100

280008550

285008700

330

350

370

390

410

450

490

3300010050340

3400010350

3500010650360

3600010950

3700011300380

3800011600

3900011900400

4000012200

4100012500430

4300013100

4500013700470

4700014350

4900014950510

5100015550

etc.

etc.     etc.

etc.

etc.     etc.

*) Fac excepţie cazurile în care, în baza unor acorduri regionale de navigaţie aeriană, este prevăzută utilizarea unui tabel modificat al nivelurilor de zbor, bazat pe o eşalonare minimă verticală nominală de 1.000 ft (300 m), de către aeronave care operează peste FL 410 în zonele desemnate ale spaţiului aerian, în condiţiile specificate.

**) Direcţia magnetică sau, în regiunile polare la latitudini mai mari de 70 grade şi în extensiile la aceste zone aşa cum sunt indicate de către autoritatea ATS competentă, direcţia de reţea (grid tracks) determinată de linii paralele cu meridianul Greenwich, suprapusă pe o hartă polară stereografică în care direcţia către nordul magnetic este folosită ca nord reţea (Grid North).

***) Cu excepţia cazurilor când, în baza unor acorduri regionale de navigaţie aeriană, pe direcţiile de la 090 la 269 grade şi de la 270 ia 089 grade, sunt specificate direcţii predominante de trafic şi proceduri de tranziţie corespunzătoare asociate acestora.

1) Tabelele prevăzute în cadrul acestui punct sunt reproduse în facsimil.

Notă:

Materialul de îndrumare referitor la eşalonarea verticală se află în Manualul de implementare a eşalonării verticale minime de 300 m (1.000 ft) între FL 290 şi FL 410 inclusiv (OACI doc. 9574) şi pentru spaţiul EUR RVSM în Manualul ATC pentru asigurarea eşalonării verticale minime (RVSM) în Europa (doc. EUROCONTROLASM.ET.1:ST. 13.5000).

RVSM-ÎN METRI

b)In regiunile în care altitudinea este exprimată în metri, în baza unor acorduri regionale de navigaţie aeriană şi conform condiţiilor specificate în această reglementare, se aplică o eşalonare minimă pe verticală (VSM) de 300 m între 8.900 metri si 12.500 metri inclusiv*):

DIRECŢIEI MAGNETICĂ DE ZBOR**)

De la 000 grade la 179 grade***

De la 180 grade la 359 grade***)

Zboruri IFR

Nivel de zbor

Standard Metri Picioare metric

Zboruri VFR

Nivel de zbor

Standard Metri Picioare metric

Zboruri IFR

Nivel de zbor

Standard Metri

Picioare metric

Zboruri VFR

Nivel de Zbor

Standard Metri Picioare metric

0030

300

1000  -

_

0060

600

2000  -

_

_

0090

900

3000  0105

1050

3500  0120

1200

3900  0135

350

4400

0150

1500

4900  0165

1650

5400  0180

1800

5900  0195

1950

6400

0210

2100

6900  0225

2250

7400  0240

2400

7900  0255

2550

8400

0270

2700

8900  0285

2850

9400  0300

3000

9800  0315

3150

10300

0330

3300

108000345

3450

113000360

3600

118000375

3750

12300

0390

3900

128000405

4050

133000420

4200

138000435

4350

14300

0450

4500

148000465

4650

153000480

4800

157000495

4950

16200

0510

5100

167000525

5250

172000540

5400

177000555

5550

18200

0570

5700

187000585

5850

192000600

6000

197000615

6150

20200

0630

6300

207000645

6450

212000660

6600

217000675

6750

22100

0690

6900

226000705

7050

231000720

7200

236000735

7350

24100

0750

7500

246000765

7650

251000780

7800

256000795

7950

26100

0810

8100

266000825

8250

271000840

8400

276000855

8550

28100

0890

8900

291000920

9200

30100

0950

9500

311000980

9800

32100

1010

10100331001040

1040034100

1070

10700351001100

1100036100

1130

11300371001160

1160038100

1190

11900391001220

1220040100

1250

12500411001310

1310043000

1370

13700449001430

1430046900

1490

14900489001550

15500 50900

etc.

etc.

etc.     etc.

etc.

etc.

*) Fac excepţie cazurile în care, în baza unor acorduri regionale de navigaţie aeriană, este prevăzută utilizarea unui tabel modificat al nivelurilor de zbor, bazat pe o eşalonare minimă verticală nominală de 1.000 ft (300 m), de către aeronave care operează peste FL 410 în zonele desemnate ale spaţiului aerian, în condiţiile specificate.

**) Direcţia magnetică sau, în regiunile polare la latitudini mai mari de 70 grade şi în extensiile la aceste zone aşa cum sunt indicate de către autoritatea ATS competentă, direcţia de reţea (grid tracks) determinată de linii paralele cu meridianul Greenwich, suprapusă pe o hartă polară stereografică în care direcţia către nordul magnetic este folosită ca nord reţea (Grid North).

***) Cu excepţia cazurilor când, în baza unor acorduri regionale de navigaţie aeriană, pe direcţiile de la 090 la 269 grade şi de la 270 la 089 grade, sunt specificate direcţii predominante de trafic şi proceduri de tranziţie corespunzătoare asociate acestora.

Notă:

Materialul de îndrumare referitor la eşalonarea verticală se află în Manualul de implementare a eşalonării verticale minime de 300 m (1.000 ft) între FL 290 şi FL 410 inclusiv (OACI doc. 9574) şi pentru spaţiul EUR RVSM în Manualul ATC pentru asigurarea eşalonării verticale minime (RVSM) în Europa (doc. EUROCONTROLASM.ET.1:ST. 13.5000).

NON-RVSM-ÎN PICIOARE

c)In alte regiuni în care unitatea de măsură primară utilizată este exprimată în picioare:

DIRECŢIE MAGNETICĂ DE ZBOR*)

De la 000 grade 179 grade**)

De  la 180 grade 359 **)

Zboruri IFR

Nivel de zbor

FL Picioare Metri

Zboruri VFR

Nivel de zbor

FL Picioare Metri

Zobruri IFR

Nivel de zbor

FL Picioare Metri

Zboruri VFR

Nivel de zbor

FL Picioare Metri

010

1000  300

-

_

20

2000  600

_

_

030

3000  900

035

3500  1050

40

4000   1200

045

4500  1350

050

5000  1500

055

5500  1700

60

6000   1850

065

6500  2000

070

7000  2150

075

7500  2300

80

8000  2450

085

8500  2600

090

9000  2750

095

9500  2900

100

100003050

105

105003200

110

110003350

115

115003500

120

120003650

125

125003800

130

130003950

135

135004100

140

140004250

145

145004400

150

150004550

155

155004700

160

160004900

165

165005050

170

170005200

175

175005350

180

180005500

185

185005650

190

190005800

195

195005950

200

200006100

205

205006250

210

210006400

215

215006550

220

220006700

225

225006850

230

230007000

235

235007150

240

240007300

245

245007450

250

250007600

255

255007750

260

260007900

265

265008100

270

270008250

275

275008400

280

280008550

285

285008700

290

290008850

300

300009150

310

310009450

320

320009750

330

3300010050340

3400010350350

3500010650360

3600010950

370

3700011300380

3800011600390

3900011900400

4000012200

410

4100012500420

4200012800430

4300013100440

4400013400

450

4500013700460

4600014000470

4700014350480

4800014650

490

4900014950500

5000015250510

5100015550520

5200015850

etc.

etc      etc.

etc

etc.     etc.

etc.

etc.     etc.

etc.

etc.     etc.

*) Direcţia magnetică sau, în regiunile polare la latitudini mai mari de 70 grade şi în extensiile la aceste zone aşa cum sunt indicate de către autoritatea ATS competentă, direcţia de reţea (grid tracks) determinată de linii paralele cu meridianul Greenwich, suprapusă pe o hartă polară stereografică în care direcţia către nordul magnetic este folosită ca nord reţea (Grid North).

**) Cu excepţia cazurilor când, în baza unor acorduri regionale de navigaţie aeriană, pe direcţiile de la 090 la 269 grade şi de la 270 la 089 grade, sunt specificate direcţii predominante de trafic şi proceduri de tranziţie corespunzătoare asociate acestora.

Notă:

Materialul de îndrumare referitor la eşalonarea verticală se află în Manualul de implementare a eşalonării verticale minime de 300 m (1.000 ft) între FL 290 şi FL 410 inclusiv (OACI doc. 9574) şi pentru spaţiul EUR RVSM în Manualul ATC pentru asigurarea eşalonării verticale minime (RVSM) în Europa (doc. EUROCONTROL ASM.ET. 1 :ST. 13.5000).

NON-RVSM-ÎN METRI

d) In alte regiuni în care unitatea de măsură primară utilizată este metrul:

DIRECŢIE MAGNETICĂ DE ZBOR*)

De la 000 gade la 179 gade**

De la 180 grade la 359 grade **)

Zboruri IFR

Nivel de zbor

Standard metri

Picioare metric

Zboruri VFR

Nivel de zbor

Standard Metri

Picioare metri

Zboruri IFR

Nivel de zbor

Standard Metri

Picioare metric

Zboruri VFR

Nivel de zbor

Standard Metri

Picioare metric

0030

300

1000   -

-

0060

600

2000  -

_

_

0090

900

3000  0105

1050

3500  0120

1200

3900  0135

350

4400

0150

1500

4900  0165

1650

5400  0180

1 800

5900  0195

1950

6400

0210

2100

6900  0225

2250

7400  0240

2400

7900  0255

2550

8400

0270

2700

8900  0285

2850

9400  0300

3000

9800  0315

3150

10300

0330

3300

108000345

3450

113000360

3600

118000375

3750

12300

0390

3900

128000405

4050

133000420

4200

138000435

4350

14300

0450

4500

148000465

4650

153000480

4800

157000495

4950

16200

0510

5100

167000525

5250

172000540

5400

177000555

5550

18200

0570

5700

187000585

5850

192000600

6000

197000615

6150

20200

0630

6300

207000645

6450

212000660

6600

217000675

6750

22100

0690

6900

226000705

7050

231000720

7200

236000735

7350

24100

0750

7500

246000765

7650

251000780

7800

256000795

7950

26100

0810

8100

266000825

8250

271000840

8400

276000855

8550

28100

0890

8900

291000920

9200

301000950

9500

311000980

9800

32100

1010

10100331001040

10400341001070

10700351001100

1100036100

1130

1 1300371001160

1 1600381001190

11900391001220

1220040100

1250

12500411001280

12800421001310

13100430001340

1340044000

1370

13700449001400

14000461001430

14300469001460

1460047900

1490

14900489001520

15200499001550

15500509001580

1580051900

etc.

etc.

etc.     etc.

etc.

etc.     etc.

etc.

etc.     etc.

etc.

etc.

*) Direcţia magnetică sau, în regiunile polare la latitudini mai mari de 70 grade şi în extensiile la aceste zone aşa cum sunt indicate de către autoritatea ATS competentă, direcţia de reţea (grid tracks) determinată de linii paralele cu meridianul Greenwich, suprapusă pe o hartă polară stereografică în care direcţia către nordul magnetic este folosită ca nord reţea (Grid North).

**) Cu excepţia cazurilor când, în baza unor acorduri regionale de navigaţie aeriană, pe direcţiile de la 090 la 269 grade şi de la 270 la 089 grade, sunt specificate direcţii predominante de trafic şi proceduri de tranziţie corespunzătoare asociate acestora.

Notă:

Materialul de îndrumare referitor la eşalonarea verticală se află în Manualul de implementare a eşalonării verticale minime de 300 m (1.000 ft) între FL 290 şi FL 410 inclusiv (OACI doc. 9574) şi pentru spaţiul EUR RVSM în Manualul ATC pentru asigurarea eşalonării verticale minime (RVSM) în Europa (doc. EUROCONTROLASM.ET1:ST 13.5000)."

10. La anexa 5 „Intervenţia ilicită", punctul 2.2, litera c) se modifică şi va avea următorul cuprins:

,,c) dacă nu au fost stabilite proceduri regionale aplicabile, să continue zborul la un nivel care diferă faţă de nivelurile de croazieră normal utilizate pentru zboruri IFR cu:

- 150 m (500 ft) în zonele în care este aplicată o eşalonare verticală minimă de 300 m (1000 ft); sau

- 300 m (1000 ft) în zonele în care este aplicată o eşalonare verticală minimă de 600 m (2000 ft)."

Art. II. -Autoritatea Aeronautică Civilă Română va lua măsuri pentru ducerea la îndeplinire a prevederilor prezentului ordin.

Art. III. - Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Ministrul transporturilor şi infrastructurii,

Radu Mircea Berceanu


SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 276/2010

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 276 din 2010
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu