Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

Ordinul Nr.265 din 05.10.2016

pentru aprobarea Regulamentului de organizare şi funcţionare a Comisiei de apel
ACT EMIS DE: Agentia Nationala Anti-doping
ACT PUBLICAT ÎN MONITORUL OFICIAL NR. 831 din 20 octombrie 2016



SmartCity1

Având în vedere:Decizia nr. 155/2016 a Primului-Ministru privind numirea doamnei Graziela Elena Vâjială în funcţia de preşedinte, cu rang de secretar de stat, al Agenţiei Naţionale Anti-Doping;

prevederile art. 14 alin. (2) din Legea nr. 227/2006 privind prevenirea şi combaterea dopajului în sport, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;

prevederile art. 14 alin. (4) din Regulamentul de organizare şi funcţionare a Agenţiei Naţionale Anti-Doping, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 1.522/2006 privind aprobarea structurii organizatorice şi a Regulamentului de organizare şi funcţionare ale Agenţiei Naţionale Anti-Doping, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, în temeiul art. 13 alin. (2) şi (3) din Legea nr. 227/2006, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, preşedintele Agenţiei Naţionale Anti-Doping emite prezentul ordin. Articolul 1Se aprobă Regulamentul de organizare şi funcţionare a Comisiei de apel, prevăzut în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin. Articolul 2Prezentul ordin intră în vigoare la data publicării în Monitorul Oficial al României, Partea I. Articolul 3 La data intrării în vigoare a prezentului ordin se abrogă Ordinul preşedintelui Agenţiei Naţionale Anti-Doping nr. 38/2013 pentru aprobarea Regulamentului de organizare şi funcţionare a Comisiei de apel, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 71 din 1 februarie 2013, precum şi orice alte dispoziţii contrare. Preşedintele Agenţiei Naţionale Anti-Doping, Graziela Elena Vâjială ANEXĂREGULAMENT de organizare şi funcţionare a Comisiei de apel Capitolul I Cadru legislativ Articolul 1Agenţia Naţională Anti-Doping, denumită în continuare Agenţia, organizează procedura de soluţionare a contestaţiilor formulate împotriva deciziilor prevăzute la art. 73 din Legea nr. 227/2006 privind prevenirea şi combaterea dopajului în sport, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, denumită în continuare Lege, şi a deciziilor Agenţiei cu privire la încălcarea reglementărilor anti-doping de sportivii de nivel naţional şi/sau personalul asistent al acestora, în conformitate cu dispoziţiile art. 74 şi 76 din Lege. Articolul 2Procedura soluţionării contestaţiilor se desfăşoară în faţa Comisiei de apel, denumită în continuare Comisia, care se constituie în temeiul art. 14 din Lege. Capitolul II Organizare Articolul 3(1) Comisia este formată din 8 membri, după cum urmează: a)7 membri care participă la deliberările Comisiei şi au drept de vot, desemnaţi, la solicitarea Agenţiei, după cum urmează:• un membru desemnat de Comitetul Olimpic şi Sportiv Român; • 2 membri desemnaţi de Secretariatul General al Guvernului; • 2 membri desemnaţi de Cancelaria Prim-Ministrului; • 2 membri desemnaţi de facultăţi de drept acreditate potrivit legii, din rândul cadrelor didactice ale acestora; b)1 membru fără drept de vot desemnat de Agenţie din rândul salariaţilor acesteia, care asigură secretariatul tehnic al comisiei şi nu participă la deliberările acesteia. (2) Membrii Comisiei sunt numiţi prin ordin al preşedintelui Agenţiei în urma desemnării acestora de către autorităţile menţionate la art. 3 alin. (1) lit. a). (3) Secretarul Comisiei se numeşte din rândul salariaţilor Agenţiei, prin ordin al preşedintelui. Articolul 4(1) Durata mandatului membrilor Comisiei este de 2 ani. (2) Durata mandatului este unică pentru Comisie, chiar dacă membrii acesteia nu au fost desemnaţi toţi la aceeaşi dată sau dacă au intervenit schimbări în componenţa Comisiei pe parcursul mandatului. Numărul mandatelor unui membru nu este limitat.(3) Cu 30 de zile înainte de data încheierii mandatului, Agenţia va declanşa procedura de numire a noilor membri. Articolul 5Membrii Comisiei trebuie să îndeplinească cumulativ următoarele condiţii: a)să fie cetăţeni români cu domiciliul în România; b)să aibă capacitate deplină de exerciţiu; c)să aibă o bună reputaţie şi pregătire profesională; d)să nu fi suferit condamnări pentru comiterea unei fapte prevăzute de legea penală, care îi face nedemni pentru îndeplinirea acestei activităţi; e)să aibă studii superioare juridice cu durata stabilită de lege, atestate în condiţiile legii; f)să cunoască legislaţia sportivă şi legislaţia anti-doping. Articolul 6(1) Mandatul unui membru al Comisiei încetează înainte de termen în următoarele situaţii: a)prin renunţarea la calitatea de membru; b)ca urmare a transferului în cadrul altei autorităţi/organizaţii; c)prin revocare de către autorităţile/organizaţiile care l-au desemnat; d)secretarul Comisiei se revocă prin ordin al preşedintelui Agenţiei; e)prin revocare dispusă prin ordin al preşedintelui Agenţiei, în cazul în care nu mai sunt întrunite cerinţele prevăzute la art. 5 sau ca urmare a neîndeplinirii obligaţiilor stabilite prin Lege şi prin prezentul regulament; f)prin deces. (2) În cazurile prevăzute la alin. (1) se numeşte un nou membru, desemnat de aceeaşi entitate care l-a desemnat pe cel al cărui mandat a încetat. Articolul 7Pentru asigurarea condiţiilor organizatorice necesare desfăşurării activităţii Comisiei, secretariatul tehnic al acesteia este asigurat de către membrul prevăzut la art. 3 alin. (1) lit. b. Capitolul III Funcţionare Articolul 8Şedinţele Comisiei se desfăşoară la sediul Agenţiei şi nu sunt publice. Articolul 9(1) Comisia este legal întrunită în prezenţa a 5 membri, iar deciziile se adoptă cu votul majorităţii membrilor Comisiei. (2) În situaţia în care nu este întrunit cvorumul necesar prevăzut la alin. (1), şedinţa se amână pentru cel mult 14 zile calendaristice. (3) Membrii Comisiei îşi exercită mandatul potrivit legii. Articolul 10Prin grija secretariatului, convocarea membrilor Comisiei se face prin poştă electronică, cu confirmare de primire la secretariatul Comisiei. Articolul 11(1) Pentru fiecare apel înregistrat conducerea şedinţelor va fi încredinţată unui preşedinte, denumit în continuare preşedinte de caz, ales cu votul majorităţii membrilor prezenţi înaintea primei şedinţe stabilite pentru respectivul apel. (2) În situaţia în care preşedintele de caz nu este prezent la una dintre şedinţe, conducerea şedinţei este asigurată de către un alt membru, ales cu majoritatea voturilor membrilor prezenţi. Articolul 12Preşedintele de caz are următoarele atribuţii principale în legătură cu respectivul caz: a)stabileşte primul termen de soluţionare a apelului; b)verifică, la deschiderea şedinţei, existenţa cvorumului necesar pentru luarea deciziilor, precum şi calitatea de reprezentant legal sau convenţional a unei persoane; c)conduce şedinţa; d)coordonează activitatea Comisiei şi a secretariatului acesteia; e)reprezintă Comisia în faţa altor autorităţi sau instituţii publice, precum şi în faţa oricărei persoane fizice sau juridice. Articolul 13(1) Şedinţele Comisiei pot fi înregistrate prin mijloace audio, înregistrările fiind arhivate prin grija secretarului Comisiei şi păstrate la sediul Agenţiei.(2) Declaraţiile persoanelor audiate se transcriu integral, în baza înregistrărilor audio, se semnează de către secretar şi se ataşează la dosarul cazului.(3) Măsurile dispuse de Comisie la fiecare termen se consemnează în încheierile de şedinţă întocmite de secretarul comisiei şi semnate de preşedintele de caz.(4) Încheierile de şedinţă sunt cuprinse întru-un registru special, numerotat, ţinut de secretarul Comisiei şi păstrat la sediul Agenţiei. Încheierile sunt arhivate şi în format electronic. Articolul 14(1) Activitatea de secretariat a Comisiei este asigurată de secretarul acesteia. (2) Secretarul Comisiei are următoarele atribuţii principale: a)înregistrarea apelului; b)stabilirea termenului administrativ pentru desemnarea preşedintelui de caz şi punerea la dispoziţie a documentaţiei, în termen de 5 zile de la data înregistrării apelului; c)preluarea dosarului de la Comisia de audiere a sportivilor şi a personalului asistent al sportivilor care au încălcat reglementările anti-doping, denumită în continuare Comisia de audiere; d)convocarea contestatarului, a Agenţiei, precum şi, dacă este cazul, a persoanelor care urmează să fie audiate; e)punerea la dispoziţia membrilor Comisiei a documentaţiei aferente apelului (pe suport hârtie sau electronic, după caz); f)transcrierea declaraţiilor, tehnoredactarea încheierilor de şedinţă şi a deciziilor pronunţate; g)comunicarea deciziei contestatarului şi intimatului, clubului la care sportivul este legitimat, Agenţiei, federaţiei sportive naţionale de specialitate, Ministerului Educaţiei Naţionale şi Cercetării Ştiinţifice, Ministerului Tineretului şi Sportului, Comitetului Olimpic şi Sportiv Român, federaţiei internaţionale de specialitate, precum şi Agenţiei Mondiale Anti-Doping, după caz; h)păstrarea şi arhivarea înregistrărilor audio şi a documentelor cazului, în conformitate cu prevederile art. 13; i)eliberarea, la cererea persoanelor îndreptăţite, de copii de pe actele aflate la dosarul cazului sau certificate cuprinzând minuta deciziei; j)îndeplinirea oricăror altor sarcini stabilite în cadrul şedinţelor şi dispuse de preşedintele de caz sau, în absenţa acestuia, de înlocuitorul său. Articolul 15Pentru îndeplinirea atribuţiilor legale, Comisia pronunţă încheieri şi decizii, sub semnătura preşedintelui de caz, cu respectarea dispoziţiilor prezentului regulament. Capitolul IV Atribuţiile Comisiei Articolul 16Comisia are următoarele atribuţii principale: a)cercetează aspectele în legătură cu care a fost sesizată; b)analizează cazul pe fond; c)dispune orice măsură necesară pentru justa soluţionare a cazului cu care a fost sesizată; d)pronunţă decizia. Capitolul V Confidenţialitatea informaţiilor Articolul 17(1) Membrii Comisiei au obligaţia de a păstra confidenţialitatea cu privire la activitatea legată de caz, precum şi la orice informaţie la care au acces în cursul procedurii de stabilire a gradului de vinovăţie şi/sau a sancţiunilor. (2) Membrii Comisiei semnează declaraţii de confidenţialitate. (3) Membrii Comisiei au obligaţia de a se abţine de la participarea la soluţionarea unui apel în situaţia unui conflict de interese şi de a-i informa corespunzător în acest sens pe ceilalţi membri ai Comisiei. (4) Prin conflict de interese, în sensul alin. (3), se înţelege situaţia sau împrejurarea în care interesul personal, direct ori indirect, al unui membru al Comisiei în exercitarea activităţii sale în această calitate afectează sau ar putea afecta independenţa şi imparţialitatea sa în soluţionarea unui apel. Capitolul VI Procedura de soluţionare a apelurilor Articolul 18(1) Procedura de soluţionare a apelurilor se desfăşoară într-un interval de 60 de zile calendaristice, calculat de la data stabilită pentru prima şedinţă, cu respectarea următoarelor principii: a)dreptul la o audiere echitabilă şi imparţială; b)dreptul persoanei de a fi reprezentată pe cheltuiala sa; c)dreptul la o decizie în formă scrisă, motivată, datată şi comunicată. (2) În cazul în care administrarea de probe o impune, termenul prevăzut la alin. (1) va putea fi prelungit cu cel mult 30 de zile. Articolul 19Sesizarea Comisiei se face prin depunerea şi înregistrarea apelului la secretariatul Agenţiei. Articolul 20(1) Cererea de apel cuprinde în mod obligatoriu: a)numele, prenumele, domiciliul sau reşedinţa, precum şi calitatea contestatarului, iar pentru persoanele juridice, denumirea şi sediul lor. Se vor menţiona totodată numărul certificatului de identitate sportivă, dacă este cazul, numărul de telefon, numărul de fax, adresa de e-mail; b)dacă este cazul, numele şi calitatea celui care reprezintă partea în litigiu; c)decizia apelată; d)obiectul apelului; e)motivele apelului în fapt şi în drept; f)arătarea dovezilor pe care se întemeiază apelul; g)semnătura contestatarului; h)chitanţa atestând plata taxei de apel. (2) Lipsa menţiunilor prevăzute la alin. (1) lit. a), c), d), e) şi h) atrage clasarea apelului. Celelalte menţiuni pot fi complinite cel târziu la prima şedinţă. Articolul 21Agenţia transmite de îndată apelul secretarului Comisiei, care verifică dacă aceasta îndeplineşte cerinţele prevăzute de art. 20 alin. (1). În cazul neconformităţii cererii de apel, secretariatul Comisiei transmite constatările sale în scris contestatarului şi îi pune în vedere să îşi completeze, precizeze sau să îşi modifice cererea în termen de 5 zile de la data comunicării, sub sancţiunea clasării apelului. Articolul 22(1) La primirea apelului, respectiv după completarea sau modificarea acestuia în condiţiile prevăzute la art. 20, secretarul Comisiei informează membrii acesteia, care stabilesc de comun acord data primei şedinţe, în vederea soluţionării apelului. (2) Termenul stabilit pentru întrunirea membrilor Comisiei nu poate fi mai mare de 15 zile de la data depunerii apelului, cu respectarea prevederilor art. 20. (3) Secretarul convoacă membrii Comisiei, părţile şi reprezentantul Comisiei de audiere, al Comisiei de acordare a scutirilor pentru uz terapeutic sau al Agenţiei, după caz, pentru data, ora şi locul stabilite. Totodată, vor fi convocate şi persoanele desemnate ca martori, dacă este cazul. (4) Punctul de vedere al intimatului este prezentat în scris şi susţinut personal sau prin reprezentant în faţa Comisiei şi este menţionat în decizia Comisiei. (5) Comunicarea datei stabilite pentru soluţionarea apelului se face în scris, cu confirmare de primire. Dovezile de comunicare se depun la dosar. Articolul 23(1) În situaţia în care contestatarul, până la data stabilită pentru soluţionarea apelului, renunţă în scris la soluţionarea acestuia, Comisia se întruneşte la data stabilită pentru a lua act de renunţare. (2) În situaţia în care contestatarul renunţă la apel în cadrul dezbaterilor, acesta are obligaţia de a da o declaraţie scrisă în acest sens. (3) Declaraţia de renunţare se depune la dosarul cazului, apelul urmând a fi clasat. Articolul 24(1) Procedura de soluţionare a apelului se desfăşoară în prezenţa părţilor. (2) Dacă una dintre părţi, deşi convocată conform prevederilor art. 22 alin. (5), nu se prezintă la şedinţa Comisiei la două termene consecutive, la cel de-al doilea termen Comisia poate proceda la deliberare în absenţa acesteia. (3) În situaţia în care Comisia apreciază ca fiind necesară prezenţa la dezbateri a părţii lipsă, aceasta poate stabili un nou termen, cu notificarea părţii în cauză. Termenul nu poate fi mai mare de 14 zile calendaristice. (4) La cererea motivată şi însoţită de acte doveditoare, depusă de una dintre părţi cu cel puţin 3 zile calendaristice înainte de data întrunirii Comisiei, aceasta va putea acorda un nou termen, care nu va depăşi 14 zile calendaristice. Articolul 25(1) După deschiderea şedinţei, dacă cerinţele de cvorum sunt îndeplinite, preşedintele de caz verifică dacă apelul a fost formulat în termen şi dacă cererea de apel este conformă. Depăşirea termenului legal atrage respingerea apelului ca tardiv introdus. Neconformitatea cererii atrage clasarea apelului, dacă neconformitatea nu este remediată la data primei şedinţe sau până la data stabilită în acest scop de Comisie. (2) În situaţia în care apelul a fost formulat în termen şi cererea de apel este conformă, preşedintele de caz acordă cuvântul părţilor, fiind audiat mai întâi contestatarul şi apoi intimatul. La cererea părţilor poate fi încuviinţată administrarea de probe, dacă acestea sunt concludente, pertinente şi utile cauzei. Comisia poate dispune din oficiu administrarea de probe. (3) Toţi membrii Comisiei pot pune întrebări părţilor şi martorilor.(4) Părţile sau reprezentanţii acestora pot pune întrebări martorilor şi celorlalte părţi numai prin intermediul preşedintelui de caz. Articolul 26(1) Aspectele dezbătute în cadrul şedinţei Comisiei sunt consemnate în încheierea de şedinţă. (2) Încheierea de şedinţă trebuie să cuprindă menţiuni privind: a)componenţa nominală a Comisiei; b)locul şi data dezbaterilor; c)numele sau denumirea părţilor, precum şi numele reprezentanţilor legali sau convenţionali ai acestora; d)cererile formulate de părţi; e)înscrisurile noi depuse de părţi. (3) Încheierea de şedinţă se semnează, sub sancţiunea nulităţii, de preşedintele de caz şi de secretarul Comisiei.(4) La cererea părţilor, acestora li se comunică o copie de pe încheierea de şedinţă. Articolul 27Comisia verifică motivele apelului şi temeinicia deciziei contestate pe baza înscrisurilor aflate la dosarul cauzei, precum şi a probelor noi administrate în cadrul procedurii apelului. Articolul 28(1) Comisia se pronunţă în şedinţă secretă, prin decizie scrisă şi motivată, cu respectarea dispoziţiilor art. 9 alin. (1) şi (3), sau, după caz, prin încheiere. (2) În situaţia în care complexitatea cazului o impune, Comisia poate amâna pronunţarea de cel mult două ori, cu respectarea prevederilor art. 18. În situaţia în care, cu prilejul deliberării, Comisia constată necesitatea clarificării unor aspecte sau a administrării de probe suplimentare, aceasta poate repune cazul pe rol. În acest caz, termenul prevăzut la art. 18 alin. (2) poate fi prelungit cu cel mult 20 de zile. (3) Decizia Comisiei este obligatorie. Articolul 29Soluţionând apelul, Comisia poate decide: a)respingerea apelului şi menţinerea deciziei contestate, dacă apelul a fost tardiv formulat ori dacă este nefondat; b)admiterea apelului, cu modificarea sau desfiinţarea deciziei contestate. Articolul 30(1) Decizia Comisiei trebuie să conţină următoarele elemente, sub sancţiunea nulităţii: a)data, ora şi locul şedinţei Comisiei; b)obiectul apelului; c)decizia contestată; d)numele şi prenumele părţilor, cu arătarea calităţii lor şi cu indicarea prezenţei acestora la şedinţa în care s-a pronunţat Comisia; e)susţinerile părţilor; f)temeiurile de fapt şi de drept care au dus, după caz, la admiterea sau respingerea apelului; g)decizia luată de Comisie; h)termenul de exercitare a căii de atac şi instanţa competentă; i)data şi numărul deciziei; j)semnăturile preşedintelui de caz şi secretarului. (2) În situaţia în care există opinii separate acestea vor fi anexate deciziei. Articolul 31(1) Decizia se comunică părţilor în cel mult 14 zile lucrătoare de la data pronunţării ei. Termenul de comunicare nu este cuprins în durata prevăzută la art. 18. (2) Comunicarea deciziei se face cu confirmare de primire. (3) Decizia poate fi înmânată şi personal contestatarului ori reprezentantului acestuia, sub semnătură certificată de secretarul Comisiei, cu precizarea datei înmânării. (4) Dovezile de comunicare se depun la dosarul cauzei. (5) Minuta deciziei se consemnează în registrul de pronunţări sub semnătura preşedintelui de caz.(6) Registrul de pronunţări se păstrează la sediul Agenţiei. Articolul 32(1) Aspectele dezbătute în cadrul şedinţei Comisiei sunt consemnate în procesul-verbal de şedinţă, semnat de toţi membrii acesteia, de către părţi sau reprezentanţii acestora şi de către secretar. (2) Procesul-verbal de şedinţă va cuprinde: a)componenţa nominală a Comisiei, locul şi data întrunirii acesteia; b)locul şi data pronunţării deciziei; c)numele părţilor, domiciliul sau reşedinţa lor sau, după caz, denumirea şi sediul, precum şi numele reprezentanţilor părţilor şi ale celorlalte persoane care au participat la procedura în faţa Comisiei; d)susţinerile părţilor şi declaraţiile martorilor audiaţi; e)opinia separată a membrilor care au votat împotrivă, dacă este cazul, cu indicarea considerentelor pe care aceasta se întemeiază; f)semnăturile membrilor prezenţi. (3) La cererea contestatarului, acestuia i se comunică o copie de pe procesul-verbal de şedinţă. Articolul 33Decizia Comisiei poate fi contestată la Curtea de Arbitraj Sportiv de la Lausanne, în termen de 21 de zile calendaristice de la comunicare. Capitolul VII Dispoziţii finale Articolul 34Prevederile prezentului regulament se completează cu dispoziţiile art. 102 din Lege, precum şi cu prevederile actelor normative incidente în vigoare.



SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 265/2016

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 265 din 2016
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 265/2016
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu