Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 258 din 15 aprilie 2008

privind aprobarea bugetelor de venituri si cheltuieli pe anul 2008 ale Institutului National de Cercetare Stiintifica in Domeniul Muncii si Protectiei Sociale - I.N.C.S.M.P.S. Bucuresti si Institutului National de Cercetare-Dezvoltare pentru Protectia Muncii - I.N.C.D.P.M. „Alexandru Darabont" Bucuresti

ACT EMIS DE: MINISTERUL MUNCII,FAMILIEI SI EGALITATII DE SANSE

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 512 din 8 iulie 2008



Având în vedere:

- Legea privind bugetul de stat pe anul 2008 nr. 388/2007, cu modificările şi completările ulterioare;

- Hotărârea Guvernului nr. 381/2007 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Muncii, Familiei şi Egalităţii de Şanse;

- Ordonanţa Guvernului nr. 1/2007 pentru aprobarea bugetelor de venituri şi cheltuieli ale unităţilor din subordinea, coordonarea sau sub autoritatea ministerelor, celorlalte organe de specialitate ale administraţiei publice centrale, precum şi a autorităţilor publice centrale, aprobată cu modificări prin Legea nr. 176/2007, cu modificările şi ulterioare;

- Legea nr. 292/2002 privind stabilirea modalităţii de aprobare a bugetelor de venituri şi cheltuieli ale institutelor de cercetare-dezvoltare;

- Ordonanţa Guvernului nr. 57/2002 privind cercetarea ştiinţifică şi dezvoltarea tehnologică, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 324/2003, cu modificările şi completările ulterioare;

- Hotărârea Guvernului nr. 1.772/2004 privind organizarea şi funcţionarea Institutului Naţional de Cercetare-Dezvoltare pentru Protecţia Muncii - I.N.C.D.P.M. „Alexandru Darabont" - Bucureşti;

- Hotărârea Guvernului nr. 1.773/2004 privind organizarea şi funcţionarea Institutului Naţional de Cercetare Ştiinţifică în Domeniul Muncii şi Protecţiei Sociale - I.N.C.S.M.P.S. Bucureşti;

- referatul de aprobare,

în baza art. 15 din Hotărâre Guvernului nr. 381/2007 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Muncii, Familiei şi Egalităţii de Şanse,

ministrul muncii, familiei şi egalităţii de şanse emite următorul ordin:

Art. 1. - Se aprobă bugetele de venituri şi cheltuieli pe anul 2008 ale Institutului Naţional de Cercetare Ştiinţifică în Domeniul Muncii şi Protecţiei Sociale - I.N.C.S.M.P.S. Bucureşti şi Institutului Naţional de Cercetare-Dezvoltare pentru Protecţia Muncii - I.N.C.D.P.M. „Alexandru Darabont", Bucureşti, institute aflate în coordonarea Ministerului Muncii, Familiei şi Egalităţii de Şanse, prevăzute în anexele nr. 1 şi 2*), care fac parte integrantă din prezentul ordin.

Art. 2. - (1) Nivelul cheltuielilor totale aferente veniturilor prevăzute în bugetele de venituri şi cheltuieli ale institutelor menţionate la art.1 reprezintă limite maxime şi nu pot fi depăşite decât în cazuri bine justificate, cu aprobarea Ministerului Muncii, Familiei şi Egalităţii de Şanse şi cu avizul Ministerului Economiei şi Finanţelor.

(2) In cazul în care în execuţie se înregistrează depăşiri sau nerealizări ale veniturilor aprobate, institutele naţionale vor efectua cheltuieli în funcţie de realizarea veniturilor, cu încadrarea în indicatorii de eficienţă aprobaţi.

Art. 3. - Nerespectarea prevederilor prezentului ordin atrage răspunderea contravenţională în condiţiile legii.

Art. 4. - Direcţia generală economică şi financiară şi institutele naţionale de cercetare-dezvoltare vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.

Art. 5. - Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Ministrul muncii, familiei şi egalităţii de şanse,

Paul Păcuraru

*) Anexele nr. 1 şi 2 sunt reproduse în facsimil.

ANEXA Nr. 1

MINISTERUL MUNCII, FAMILIEI SI EGALITĂŢII DE ŞANSE

INSTITUTUL NATIONAL DE CERCETARE ŞTIINŢIFICĂ ÎN DOMENIUL MUNCII Şl PROTECŢIEI SOCIALE

BUGETUL DE VENITURI ŞI CHELTUIELI PE ANUL 2008

                              mii lei

INDICATORI

Nr.rd.

Realizat anul 2007

Prevederi anul 2008

%

1. VENITURI TOTALE din care:

1

22.074

22.148

100,3

1. VENITURI DIN EXPLOATARE din care:

2

22.066

22.138

100,3

a. Venituri din activitatea de bază

3

7.496

10.900

145,4

b. Venituri din alte activităţi conexe activităţii de CD

4

14.570

11.238

77.1

2. VENITURI FINANCIARE

5

8

10

125,0

3 VENITURI EXTRAORDINARE

6

-

-

II. CHELTUIELI TOTALE, din care:

7

20.351

20.148

99,0

1. Cheltuieli din exploatare total, din care:

8

20.344

20.135

99,0

a. Bunuri si servicii

9

308

380

123,4

b. Cheltuieli de personal, din care:

10

16.373

15.103

92,2

- cheltuieli cu salariile

11

12.672

11.500

90,8

- contribuţii de asigurări sociale de stat 19,5%

12

2.481

2,227

89,8

- contribuţii de asigurări de şomaj1%

13

341

110

32,3

- contribuţii de asigurări sociale de sănătate 5,5%

14

800

633

79,1

- contribuţii de asigurări pentru accidente de munca si boli profesionale 0,4%

15

49

46

93,9

- contribuţii pentru concedii si indemnizaţii 0,85%

16

98

- contribuţii la Fondul de garantare a creanţelor salariale 0,25%

17

30

29

- contribuţii la fondul de pensii facultative

18

-

-

- alte cheltuieli de personal, din care:

19

172

460

267,4

- deplasări, detaşări

20

94

370

393,6

- tichete de masă

21

73

90

115,4

c. Cheltuieli de exploatare privind amortizarea şi provizioanele

22

325

347

106,8

d. Cheltuieli de protocol

23

27

40

148,1

e. Cheltuieli de reclamă şi publicitate

24

-

-

f Cheltuieli cu sponsorizarea

25

-

-

g. Cheltuieli prevăzute de art. 21 (3-litera c) din legea nr.571 /2003 privind Codul fiscal, din care

26

11

40

363,6

- tichete de crese

27

-

-

- tichete cadou

28

-

h. Alte cheltuieli

29

3300

4.225

128,0

2. Cheltuieli financiare, din care:

30

7

13

185,7

- cheltuieli privind dobânzile

31

-

-

- alte cheltuieli financiare

32

7

13

185,7

3. Cheltuieli extraordinare

33

-

-

III. REZULTATUL BRUT (profit/pierderi)

34

1.723

2.000

116,1

IV. IMPOZIT PE PROFIT

35

284

320

112,7

V. REZULTATUL NET

36

1.439

1.680

116,7

VI. ACOPERIREA PIERDERILOR CONTABILE DIN ANII PRECEDENŢI

37

VII. PROFITUL DE REPARTIZAT RĂMAS DUPĂ ACOPERIREA PIERDERILOR CONTABILE DIN ANII PRECEDENŢI (potrivit O.G. nr. 57/2002 aprobata prin Legea 324/2003), din care

38

1.439

1.680

116.7

a. Pentru cointeresarea personalului

39

288

337

117,0

b Pentru finanţarea dezvoltării institutului naţional, în conformitate cu planul de investiţii şi dotări ale acestuia aprobat de organul administraţiei centrale coordonator

40

c Pentru desfăşurarea activităţii curente, inclusiv pentru cofinantarea proiectelor

41

1.151

1.343

116,7

VIII. SURSE DE FINANŢARE A INVESTIŢIILOR, din care:

42

377

400

154,6

1. Surse proprii

43

283

305

107,8

2. Alocaţii de la bugetul de stat pentru investiţii

44

94

100

106,7

3. Credite bancare pentru investiţii

45

-

-

- interne

46

-

-

- externe

47

-

-

4. Alte surse

48

-

-

IX. UTILIZAREA RESURSELOR PENTRU INVESTIŢII, din care:

49

201

400

199,0

1. Investiţii, inclusiv investiţii în curs la finele anului

50

201

400

199,0

2. Rambursări de rate aferente creditelor pentru investiţii

51

- interne

52

-

-

- externe

53

-

-

X. DATE DE FUNDAMENTARE

-

-

1. Venituri totale (rd.01)

54

22.074

22.148

100,3

2. Cheltuieli aferente veniturilor totale

55

20.351

20.148

99,0

3. Rezultate (+/-) (rd.54-rd.55)

56

1.723

2.000

116,1

4 Număr mediu de personal, total institut, din care:

57

1.483

850

57,3

- Număr mediu personal cercetare-dezvoltare

58

48

60

125,0

5. Căstigul mediu lunar pe salariat, total institut-lei

59

841

1.101

130,9

6. Câştigul mediu lunar pe personal de cercetare- dezvoltare-lei

60

3.193

3.729

116,8

7. Rentabilitatea (rd.56/rd.55*100)

61

8,5

9,9

117,2

8. Productivitatea muncii pe total personal - mii lei/pers (rd. 02/rd. 57)

62

14,9

26,0

175,0

9. Rata rentabilităţii financiare rd.38*100/capital propriu

63

697

366

52,5

10. Plaţi restante

64

-

-

11. Creanţe de incasat

65

-

-

*) Veniturile realizate din contractele de cercetare încheiate cu Ministerul Educaţiei, Cercetării şi Tineretului/Autoritatea Naţională pentru Cercetare Ştiinţifică, inclusiv cele din contracte de finanţare pe programe nucleu sunt în sumă de 2.565 mii lei, încheiate până la data de 25.01.2008.

**) Câştigul mediu lunar pe salariat este calculat fără influenţa sumelor prevăzute pentru plata indemnizaţiilor membrilor consiliului de administraţie şi a drepturilor salariale ale directorului general.

NOTĂ: In cheltuielile cu salariile pe anul 2008 s-au cuprins şi:

- suma de 120 mii lei, reprezentând indemnizaţiile membrilor consiliului de administraţie;

- suma de 150 mii lei, reprezentând drepturile băneşti ale directorului general.

ANEXA Nr. 2

MINISTERUL MUNCII, FAMILIEI ŞI EGALITĂŢII DE ŞANSE

INSTITUTUL NAŢIONAL DE CERCETARE-DEZVOLTARE PENTRU PROTECŢIA MUNCII „ALEXANDRU DARABONT"

BUGETUL DE VENITURI ŞI CHELTUIELI PE ANUL 2008

                                       mii lei

REALIZAT

SPECIFICAŢIE

Nr. rd.

Preliminat

realizat an

2007

mii lei

Prevederi

an 2008

mii lei

%

A

0

1

2

3

1. VENITURI TOTALE, din care:

01

7415

8980

121.10

1. VENITURI DIN EXPLOATARE

02

7347

8900

121.13

din care:

a) Venituri din activitatea de baza*

03

6094

8100

132.91

b) Venituri din alte activităţi conexe activităţii de cercetare-dezvoltare

04

1253

800

63.84

2, VENITURI FINANCIARE

05

68

80

117.65

3, VENITURI EXTRAORDINARE

06

II.   CHELTUIELI    TOTALE,    din care:

07

6992

8430

120.56

1.    Cheltuieli pentru exploatare, total, din care:

08

6992

8400

120.14

a) Bunuri şi servicii

09

1428

1826

127.17

b)   Cheltuieli de personal din care:

10

4192

4978

118.98

- cheltuieli cu salariile

11

2954

3540

119.84

- contribuţii de asigurări sociale de stat

12

518

690

132.24

                mii lei

REALIZAT

SPECIFICAŢIE

rd

Preliminat

realizat an

2007

mii lei

Prevederi an 2008 mii lei

%

A

0

1

2

3

- contribuţii de asigurări de şomaj

13

56

35

91.07

-contribuţii   de   asigurări   sociale   de sănătate

14

157

195

123.56

-contribuţii      de      asigurări      pentru accidente de munca şi boii profesionale

15

13

14

107.69

-contribuţii pt concedii şi indemnizaţii

16

24

30

125

-contribuţii la Fondul de garantare a creanţelor salariale

17

6

9

150

-contribuţii     la    fondul     de     pensii facultative

18

- alte cheltuieli de personal, din care :

19

443

465

104.96

-deplasări , detaşări

20

226

250

1 10,61

- tichete de masă

21

217

215

99.07

c)  Cheltuieli   de   exploatare  privind amortizarea şi provizioanele

22

325

400

123.07

d)cheltuieli de protocol

23

6

10

166.66

c) cheltuieli de reclamă şi publicitate

24

20

f) cheltuieli cu sponsorizarea

25

g) Cheltuieli  prevăzute de art 2l(3-litera  c)  din   Legea     nr.   571/2003 privind Codul fiscal din care :

26

41

71

173.17

-tichete de creşă

27

-tichete cadou

28

18

30

166.66

h) Alte cheltuieli

29

1000

1095

109.50

2. Cheltuieli financiare

30

30

-cheltuieli privind dobânzile

31

-alte cheltuieli financiare

32

30

3. Cheltuieli extraordinare

33

III.REZULTAT BRUT (profit/pierdere)

34

423

550

130.02

IV.IMPOZIT PE PROFIT

35

68

88

129.41

V.REZULTAT NET

36

355

462

130.14

VI.ACOPER1REA PIERDERILOR CONTABILE DIN ANII PRECEDENTI

37

VII. PROFITUL DE  REPARTIZAT RĂMAS     DUPĂ     ACOPERIREA PIERDERILOR CONTABILE DIN ANII PRECEDENŢI (potrivit O.G. nr. 57/2002 aprobata prin Legea nr. 324/2003 cu modificările şi completările ulterioare), din care :

38

355

462

130.14

a) pentru cointeresarea personalului

39

71

92

129.57

b)     pentru     finanţarea     dezvoltării institutului. în conformitate cu planul de   investiţii   şi   dotări   ale   acestuia aprobat    de    organul    administraţiei centrale coordonator

40

213

278

130.51

c)       pentru   desfăşurarea   activităţii curente,   inclusiv   pentru  cofinantarea proiectelor

41

71

92

129.57

VIII.  SURSE  DE  FINANŢARE  A INVESTIŢIILOR, din care:

42

507

800

157.79

l. Surse proprii

43

320

400

125

2. Alocaţii de la bugetul de stat pentru investiţii

44

187

400

213.90

                 mii lei

REALIZAT

SPECIFICAŢIE

Nr. rd

Preliminat

realizat an

2007

mii lei

Prevederi

an 2008

mii lei

%

A

0

1

2

3

3. Credite bancare pentru investiţii

45

-interne

46

-externe

47

4. Alte surse

48

1X.UTILIZAREA     RESURSELOR PENTRU INVESTIŢII, din care:

49

507

800

157.79

l.Investiţii, inclusiv investiţii în curs la finele anului

50

2. Rambursări rate aferente creditelor pentru investiţii

51

-interne

52

-externe

53

X. DATE DE FUNDAMENTARE

l. Venituri totale (RD.0l)

54

7415

8980

121.10

2. Cheltuieli aferente veniturilor totale

55

6992

8430

120.56

3. Rezultate (+/-)(rd. 54 - rd.55 )

56

423

550

130.02

4. Număr mediu  de   personal,  total institut,din care:

57

123

123

100

- număr mediu personal de cercetare-dezvoltare

58

90

90

100

5.Câştigul  mediu  lunar pe  salariat, total institut **)-lei

59

1908

2300

120.54

6, Câştigul mediu lunar pe personal de cercetare dezvoltare - lei

60

2180

2707

124.17

7. Rentabilitatea (rd.56/rd 55 x 100)

61

6.05

6.52

107.94

8,    Productivitatea   muncii    pe   total personal - mii lei/pers. ( rd. 02/rd.57)

62

59.72

72.36

121,16

9. Rata rentabilităţii financiare rd.38 x 100 capital propriu

63

12.60

16.39

130.07

10. Plăţi restante

64

11. Creanţe de încasat

65

913

1005

110.07

*) Veniturile realizate din contractele încheiate cu Ministerul Educaţiei, Cercetării şi Tineretului/Autoritatea Naţională pentru Cercetare Ştiinţifică, inclusiv cele din contracte de finanţare pe programe nucleu, sunt în sumă de 2.650 mii lei, încheiate până la data de 31.01.2008, iar cele realizate din contracte încheiate cu ordonatorii principali de credite care finanţează programe şi proiecte din planurile sectoriale sunt în sumă de 1.450 mii lei.

**) Câştigul mediu lunar pe salariat este calculat fără influenţa sumelor prevăzute pentru plata indemnizaţiilor membrilor consiliului de administraţie şi drepturilor salariale ale directorului general.

NOTĂ: In cheltuielile cu salariile pe anul 2008 s-au cuprins şi:

- suma de 59.472 lei, reprezentând indemnizaţiile membrilor consiliului de administraţie;

- suma de 112.680 lei, reprezentând drepturile băneşti ale directorului general;

-suma de 445.104 lei, reprezentând drepturile băneşti ale personalului auxiliar.


SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 258/2008

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 258 din 2008
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 258/2008
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu