Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

Ordinul Nr.2544 din 30.08.2013

pentru aprobarea normelor de aplicare a Ordonanţei Guvernului nr. 14/2013 privind reglementarea unor măsuri fiscal-bugetare pentru suportarea de la bugetul de stat a sumelor aferente corecţiilor financiare aplicate pentru abaterile de la conformitatea cu legislaţia din domeniul achiziţiilor publice
ACT EMIS DE: Ministerul Dezvoltarii Regionale si Administratiei Publice
ACT PUBLICAT ÎN MONITORUL OFICIAL NR. 560 din 03 septembrie 2013



SmartCity1

În temeiulart. 9 din Ordonanţa Guvernului nr. 14/2013 privind reglementarea unor măsuri fiscal-bugetare pentru suportarea de la bugetul de stat a sumelor aferente corecţiilor financiare aplicate pentru abaterile de la conformitatea cu legislaţia din domeniul achiziţiilor publice şi al art. 12 alin. (7) din Hotărârea Guvernului nr. 1/2013 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Dezvoltării Regionale şi Administraţiei Publice, cu modificările ulterioare,viceprim-ministrul, ministrul dezvoltării regionale şi administraţiei publice, emite următorul ordin: Secţiunea 1Transmiterea către Autoritatea de management a Programului operaţional regional a solicitărilor privind suportarea de la bugetul de stat a sumelor aferente corecţiilor financiare Articolul 1Beneficiarul transmite Autorităţii de management a Programului operaţional regional, pe baza analizei cu privire la încadrarea în prevederile art. 2 şi 3 din Ordonanţa Guvernului nr. 14/2013 privind reglementarea unor măsuri fiscal-bugetare pentru suportarea de la bugetul de stat a sumelor aferente corecţiilor financiare aplicate pentru abaterile de la conformitatea cu legislaţia din domeniul achiziţiilor publice, solicitarea cu privire la suportarea de la bugetul de stat a sumelor aferente corecţiilor financiare aplicate pentru abaterile de la conformitatea cu legislaţia din domeniul achiziţiilor publice, conform modelului prevăzut în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin. Articolul 2 (1) Beneficiarul depune o singură solicitare pentru suportarea de la bugetul de stat a sumelor aferente corecţiilor financiare şi a accesoriilor acestora, denumită în continuare solicitare, pentru toate contractele de achiziţie publică din cadrul unui proiect.(2) Solicitarea va fi semnată de reprezentantul legal şi ştampilată pe fiecare pagină. Documentele ataşate potrivit prevederilor anexei vor avea menţiunea „Conform cu originalul“ şi semnătura managerului de proiect. Secţiunea a 2-aVerificarea şi certificarea de către Autoritatea de management a Programului operaţional regional a solicitărilor privind suportarea de la bugetul de stat a sumelor aferente corecţiilor financiare Articolul 3 (1) Solicitările transmise de beneficiari vor fi înregistrate la registratura Ministerului Dezvoltării Regionale şi Administraţiei Publice şi vor fi înaintate spre analiză Direcţiei autorizare programe.(2) În scopul verificării şi certificării solicitărilor transmise de beneficiari, Direcţia autorizare programe realizează următoarele activităţi:a)solicită Direcţiei generale avizare, contencios, relaţia cu Parlamentul şi dialog social confirmarea că beneficiarul nu se încadrează în prevederile art. 6 lit. c) din Ordonanţa Guvernului nr. 14/2013; b)solicită Unităţii gestionare nereguli fonduri europene confirmarea că beneficiarul nu se încadrează în prevederile art. 6 lit. a) şi b) din Ordonanţa Guvernului nr. 14/2013; c)solicită Direcţiei plăţi şi contabilitate valoarea debitelor înregistrate în Registrul debitorilor Programului operaţional regional pentru fiecare solicitare de plată transmisă de beneficiari şi valoarea debitelor recuperate; d)analizează documentele anexate la solicitarea beneficiarului şi motivul aplicării corecţiei financiare/reducerii procentuale din Nota de constatare/Nota de neconformitate; e)în cazul în care din analiza documentelor se constată că beneficiarul se încadrează în prevederile Ordonanţei Guvernului nr. 14/2013, ofiţerul de contract întocmeşte „Nota pentru suportarea de la bugetul de stat a sumelor aferente corecţiilor financiare conform Ordonanţei Guvernului nr. 14/2013 privind reglementarea unor măsuri fiscal-bugetare pentru suportarea de la bugetul de stat a sumelor aferente corecţiilor financiare aplicate pentru abaterile de la conformitatea cu legislaţia din domeniul achiziţiilor publice“ şi o supune aprobării conducerii Autorităţii de management a Programului operaţional regional; f)în cazul în care din analiza documentelor se constată că beneficiarul nu se încadrează în prevederile Ordonanţei Guvernului nr. 14/2013, ofiţerul de contract întocmeşte „Nota privind neîncadrarea în prevederile Ordonanţei Guvernului nr. 14/2013 privind reglementarea unor măsuri fiscal-bugetare pentru suportarea de la bugetul de stat a sumelor aferente corecţiilor financiare aplicate pentru abaterile de la conformitatea cu legislaţia din domeniul achiziţiilor publice“ şi o supune aprobării conducerii Autorităţii de management a Programului operaţional regional.
(3) În baza „Notei pentru suportarea de la bugetul de stat a sumelor aferente corecţiilor financiare conform
Ordonanţei Guvernului nr. 14/2013 privind reglementarea unor măsuri fiscal-bugetare pentru suportarea de la bugetul de stat a sumelor aferente corecţiilor financiare aplicate pentru abaterile de la conformitatea cu legislaţia din domeniul achiziţiilor publice“, aprobată de conducerea Autorităţii de management a Programului operaţional regional, se întocmeşte nota către ordonatorul principal de credite prin care se dispun măsurile ce se impun în conformitate cu art. 4 alin. (3) din Ordonanţa Guvernului nr. 14/2013.
(4) După aprobarea notei de către ordonatorul principal de credite, măsurile dispuse prin aceasta se comunică beneficiarului. O copie a notei transmise beneficiarului se ataşează la dosarul solicitării privind suportarea de la bugetul de stat a sumelor aferente corecţiilor financiare şi a accesoriilor acestora.(5) După aprobarea notei prevăzute la alin. (2) lit. f) de către conducerea Autorităţii de management a Programului operaţional regional, Direcţia autorizare programe o comunică beneficiarului.(6) Beneficiarul poate contesta nota prevăzută la alin. (2) lit. f), comunicată potrivit alin. (5), în termen de 10 zile de la comunicare. Contestaţia se depune la registratura Ministerului Dezvoltării Regionale şi Administraţiei Publice, însoţită de documente doveditoare, şi va fi înaintată spre analiză şi soluţionare Serviciului soluţionare contestaţii nereguli fonduri europene.(7) Contestaţia prevăzută la alin. (6) se soluţionează în termen de 30 de zile de la înregistrare; Serviciul soluţionare contestaţii nereguli fonduri europene comunică decizia de soluţionare beneficiarului, în termen de 5 zile de la aprobarea de către ordonatorul principal de credite.(8) Notele prevăzute la alin. (2) lit. e) şi f) şi alin. (3), precum şi decizia de soluţionare a contestaţiei prevăzută la alin. (7) se transmit, în copie, Direcţiei generale avizare, contencios, relaţia cu Parlamentul şi dialog social. Secţiunea a 3-aPunerea în aplicare a măsurilor dispuse de către ordonatorul principal de credite, referitoare la suportarea de la bugetul de stat a sumelor aferente corecţiilor financiare şi a accesoriilor acestora aplicate pentru abaterile de la conformitatea cu legislaţia din domeniul achiziţiilor publice şi a sumelor rezultate din aplicarea dobânzii datorate Articolul 4 (1) După primirea dosarului solicitării privind suportarea de la bugetul de stat a sumelor aferente corecţiilor financiare şi a accesoriilor acestora, Direcţia plăţi şi contabilitate, după caz, va realiza următoarele activităţi:a)efectuează plata către beneficiar a sumelor reprezentând reduceri procentuale/corecţii financiare aplicate şi a debitelor reţinute sau transferate prin plată voluntară; b)solicită către organele fiscale competente încetarea executării silite a sumelor cuprinse în titlurile executorii care fac obiectul solicitării beneficiarului; c)solicită organelor fiscale competente restituirea către Ministerul Dezvoltării Regionale şi Administraţiei Publice a sumelor recuperate de la beneficiari şi netransferate în conturile de recuperări debite ale Ministerului Dezvoltării Regionale şi Administraţiei Publice până la data primirii solicitării realizate conform lit. b); d)întocmeşte Nota de transfer al sumelor aferente debitelor nerecuperate, pentru care beneficiarul nu mai are calitatea de debitor, din contul de trezorerie alimentat din poziţia bugetară prevăzută la
art. 2 alin. (1) din Ordonanţa Guvernului nr. 14/2013 în contul de recuperare debite aferent Programului operaţional regional, urmând a se efectua transferul pe surse de finanţare în conturile programului; e)înregistrează în Registrul debitorilor şi în Sistemul unic de management al informaţiei, denumit în continuare SMIS, pe baza notei de transfer prevăzute la lit. d), recuperarea debitului, data recuperării fiind considerată data efectuării transferului; f)transmite o copie a notei de transfer Unităţii gestionare nereguli fonduri europene.(2) Pentru dobânda nerecuperată, conform unor titluri de creanţă întocmite şi comunicate beneficiarului până la data informării prevăzute la art. 3 alin. (4), beneficiarii nu vor mai fi consideraţi debitori. În vederea recuperării acesteia, Direcţia plăţi şi contabilitate realizează următoarele activităţi:a)întocmeşte Nota de transfer al sumelor aferente dobânzilor datorate, pentru care beneficiarul nu mai are calitatea de debitor, din contul de trezorerie alimentat din poziţia bugetară prevăzută la art. 2 alin. (1) din Ordonanţa Guvernului nr. 14/2013 în contul de recuperare debite aferent Programului operaţional regional, urmând a se efectua transferul pe surse de finanţare în conturile programului; b)înregistrează în Registrul debitorilor şi în SMIS, pe baza notei de transfer prevăzute la lit. a), recuperarea dobânzii datorate, data recuperării fiind considerată data efectuării transferului; c)transmite o copie a notei de transfer Unităţii gestionare nereguli fonduri europene.(3) Sumele rezultate din aplicarea dobânzii datorate pentru neachitarea la termen a obligaţiilor prevăzute la art. 2 şi 3 din Ordonanţa Guvernului nr. 14/2013, pentru care nu au fost emise titluri de creanţă, nu vor mai fi stabilite drept creanţe, cu excepţia dobânzii aferente Fondului european de dezvoltare regională (FEDR).
(4) Dobânda se calculează conform prevederilor
Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 66/2011 privind prevenirea, constatarea şi sancţionarea neregulilor apărute în obţinerea şi utilizarea fondurilor europene şi/sau a fondurilor publice naţionale aferente acestora, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 142/2012, cu modificările şi completările ulterioare, luând în considerare ca interval de timp prima zi după expirarea termenului de plată stabilit conform art. 42 alin. (1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 66/2011, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 142/2012, cu modificările şi completările ulterioare, şi până la data comunicării către beneficiar a măsurilor dispuse de către ordonatorul principal de credite în conformitate cu art. 4 alin (3) din Ordonanţa Guvernului nr. 14/2013.
(5) Calculul dobânzii datorate aferente FEDR se va realiza prin întocmirea Procesului-verbal de stabilire a creanţelor bugetare rezultate din aplicarea dobânzii datorate, conform prevederilor
Hotărârii Guvernului nr. 875/2011 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 66/2011 privind prevenirea, constatarea şi sancţionarea neregulilor apărute în obţinerea şi utilizarea fondurilor europene şi/sau a fondurilor publice naţionale aferente acestora, cu modificările şi completările ulterioare.
(6) După aprobarea Procesului-verbal de stabilire a creanţelor bugetare rezultate din aplicarea dobânzii datorate de către conducerea Autorităţii de management a Programului operaţional regional, Direcţia plăţi şi contabilitate realizează următoarele activităţi:a)întocmeşte Nota de transfer al sumelor reprezentând dobândă datorată aferentă FEDR din contul de trezorerie alimentat din poziţia bugetară prevăzută la
art. 2 alin. (1) din Ordonanţa Guvernului nr. 14/2013 în contul de recuperare debite aferent Programului operaţional regional, urmând a se efectua transferul în contul de disponibil aferent FEDR; b)înregistrează în Registrul debitorilor şi în SMIS, pe baza notei de transfer prevăzute la lit. a), recuperarea dobânzii datorate, data recuperării fiind considerată data efectuării transferului; c)transmite o copie a notei de transfer Unităţii gestionare nereguli fonduri europene.(7) Dosarele cuprinzând solicitările beneficiarilor cu privire la suportarea de la bugetul de stat a sumelor aferente corecţiilor financiare aplicate pentru abaterile de la conformitatea cu legislaţia din domeniul achiziţiilor publice şi a sumelor rezultate din aplicarea dobânzii datorate se arhivează la nivelul Direcţiei plăţi şi contabilitate. Articolul 5 (1) Pentru corecţiile financiare/reducerile procentuale aplicate cheltuielilor aferente contractelor de achiziţie publică prevăzute la art. 2 alin. (4) din Ordonanţa Guvernului nr. 14/2013, cerute la rambursare de către beneficiari ulterior depunerii solicitării prevăzute la art. 3 alin. (1), Direcţia autorizare programe întocmeşte „Nota pentru suportarea de la bugetul de stat a sumelor aferente corecţiilor financiare conform Ordonanţei Guvernului nr. 14/2013 privind reglementarea unor măsuri fiscal-bugetare pentru suportarea de la bugetul de stat a sumelor aferente corecţiilor financiare aplicate pentru abaterile de la conformitatea cu legislaţia din domeniul achiziţiilor publice“, aprobată de conducerea Autorităţii de management a Programului operaţional regional.
(2) Direcţia plăţi şi contabilitate efectuează plata către beneficiari a sumelor prevăzute în nota întocmită conform alin. (1) din contul de trezorerie alimentat din poziţia bugetară prevăzută la
art. 2 alin. (1) din Ordonanţa Guvernului nr. 14/2013.Secţiunea a 4-aSuportarea de la bugetul de stat a sumelor aferente corecţiilor financiare aplicate pentru abaterile de la conformitatea cu legislaţia din domeniul achiziţiilor publice, constatate după intrarea în vigoare a prezentului ordin Articolul 6(1) În vederea identificării debitorului pentru neregulile aferente situaţiilor prevăzute la art. 8 alin. (1) din Ordonanţa Guvernului nr. 14/2013, Serviciul constatare şi stabilire nereguli - POR din cadrul Direcţiei constatare şi stabilire nereguli realizează următoarele activităţi:a)solicită beneficiarilor prevăzuţi la art. 1 din Ordonanţa Guvernului nr. 14/2013 copii de pe documentele deţinute care să ateste încadrarea în prevederile art. 2 şi 3 din Ordonanţa Guvernului nr. 14/2013; b)solicită Unităţii gestionare nereguli fonduri europene confirmarea că beneficiarul nu se încadrează în prevederile art. 6 lit. a) şi b) din Ordonanţa Guvernului nr. 14/2013.
(2) Documentele solicitate beneficiarilor prevăzuţi la
art. 1 din Ordonanţa Guvernului nr. 14/2013 de Serviciul constatare şi stabilire nereguli - POR, prevăzute la alin. (1) lit. a), sunt:a)pentru situaţiile în care procedura a fost lansată în Sistemul electronic al achiziţiilor publice, denumit în continuare SEAP, înainte de 10 iunie 2011, anunţul/invitaţia de participare din SEAP, copie de pe raportul de activitate întocmit de Unitatea pentru coordonarea şi verificarea achiziţiilor publice/ compartimentul de verificare a achiziţiilor publice, denumite în continuare UCVAP/CVAP; b)pentru situaţiile în care procedura a fost lansată în SEAP în perioada 10 iunie-1 octombrie 2011, anunţul/invitaţia de participare din SEAP, copie de pe Raportul procedurii cu opinia UCVAP/CVAP „fără observaţii“; c)pentru situaţiile în care procedura a fost lansată în SEAP după 1 octombrie 2011, anunţul/invitaţia de participare din SEAP; d)pentru situaţiile în care procedura de achiziţie publică a respectat prevederile Ordinului preşedintelui Autorităţii Naţionale pentru Reglementarea şi Monitorizarea Achiziţiilor Publice nr. 51/2009 privind accelerarea procedurilor de licitaţie restrânsă şi negociere cu publicare prealabilă a unui anunţ de participare, încălcând prevederile art. 38 din Directiva 2004/18/CE a Parlamentului European şi a Consiliului din 31 martie 2004 privind coordonarea procedurilor de atribuire a contractelor de achiziţii publice de lucrări, de bunuri şi de servicii, copie de pe Nota justificativă privind alegerea procedurii de achiziţie, anunţul/invitaţia de participare din SEAP. Articolul 7În cazul în care din analiza documentelor se constată că beneficiarul se încadrează în prevederile Ordonanţei Guvernului nr. 14/2013, rubrica „Debitor“ din Nota de constatare a neregulilor şi de stabilire a corecţiilor financiare nu se completează, făcându-se menţiunea că sumele rezultate din aplicarea corecţiilor, reprezentând creanţe bugetare, se recuperează de autorităţile cu competenţe în gestionarea fondurilor europene în conturile programelor europene respective şi/sau în conturile de la bugetul de stat aferente acestora. Articolul 8Nota de constatare a neregulilor şi de stabilire a corecţiilor financiare, aprobată de conducerea Autorităţii de management a Programului operaţional regional, se transmite de către Serviciul constatare şi stabilire nereguli - POR din cadrul Direcţiei constatare şi stabilire nereguli la Direcţia plăţi şi contabilitate, care realizează următoarele activităţi: a)întocmeşte Nota de transfer al sumelor reprezentând creanţă datorată aferentă FEDR din contul de trezorerie alimentat din poziţia bugetară prevăzută la art. 2 alin. (1) din Ordonanţa Guvernului nr. 14/2013 în contul de recuperare debite aferent Programului operaţional regional, urmând a se efectua transferul în contul de disponibil aferent FEDR; b)înregistrează în Registrul debitorilor şi în SMIS, pe baza notei de transfer prevăzute la lit. a), recuperarea creanţei datorate, data recuperării fiind considerată data efectuării transferului; c)transmite o copie a notei de transfer Unităţii gestionare nereguli fonduri europene. Articolul 9Dosarele aferente notelor de constatare a neregulilor şi de stabilire a corecţiilor financiare prin care se stabileşte suportarea de la bugetul de stat a sumelor aferente corecţiilor financiare aplicate pentru abaterile de la conformitatea cu legislaţia din domeniul achiziţiilor publice se arhivează separat la nivelul Serviciului constatare şi stabilire nereguli - POR din cadrul Direcţiei constatare şi stabilire nereguli. Articolul 10Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I. p. Viceprim-ministru, ministrul dezvoltării regionale şi administraţiei publice, Shhaideh Sevil, secretar de stat
ANEXĂ Nr. înreg. beneficiar ........ ................/........ ........ ......... SOLICITARE pentru suportarea de la bugetul de stat a sumelor aferente corecţiilor financiare aplicate pentru abaterile de la conformitatea cu legislaţia din domeniul achiziţiilor publice în conformitate cu
Ordonanţa Guvernului nr. 14/2013 privind reglementarea unor măsuri fiscal-bugetare pentru suportarea de la bugetul de stat a sumelor aferente corecţiilor financiare aplicate pentru abaterile de la conformitatea cu legislaţia din domeniul achiziţiilor publice Denumirea beneficiarului: Cod SMIS: Domeniul major de intervenţie: Titlul proiectului: I. Tipul beneficiarului (conform art. 1 din Ordonanţa Guvernului nr. 14/2013 privind reglementarea unor măsuri fiscal-bugetare pentru suportarea de la bugetul de stat a sumelor aferente corecţiilor financiare aplicate pentru abaterile de la conformitatea cu legislaţia din domeniul achiziţiilor publice • Instituţie publică locală  • Instituţie publică din subordinea unei instituţii publice locale  II. Stadiul implementării proiectului • În implementare  • Finalizat  III.1. Nr./data contractului economic afectat de neregulă1: ........ ................ ................ ................ ................ ........ .............. Obiectul contractului: ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........... Denumirea contractorului: ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ............ Valoarea iniţială a contractului economic (fără TVA): ........ ................ ................ ................ ................ ................ .............. (nu se ia în calcul valoarea actelor adiţionale ulterioare) Procentul corecţiei/reducerea procentuală: ........ ................ ........ ........... III.2. Procedura a fost lansată în Sistemul Electronic al Achiziţiilor Publice, denumit în continuare SEAP, înainte de 10 iunie 2011: 

Se ataşează anunţul/invitaţia de participare din SEAP.

Se ataşează copie de pe raportul de activitate întocmit de Unitatea pentru coordonarea şi verificarea achiziţiilor publice/compartimentul de verificare a achiziţiilor publice, denumite în continuare UCVAP/CVAP.

Se anexează copie de pe Nota de constatare/Nota de neconformitate.

Se anexează copie de pe confirmarea de primire a Notei de constatare, dacă este cazul.

Dacă proiectul este finalizat, se ataşează o copie a hotărârii judecătoreşti, iar în cazul în care instanţa de judecată nu s-a pronunţat, o copie a contestaţiei administrative depusă în conformitate cu prevederile Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 66/2011 privind prevenirea, constatarea şi sancţionarea neregulilor apărute în obţinerea şi utilizarea fondurilor europene şi/sau a fondurilor publice naţionale aferente acestora, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 142/2012, cu modificările şi completările ulterioare, sau după acţiunea în instanţă cu privire la suspendarea/anularea notelor de constatare/de neconformitate, cu indicarea instanţei la care a fost introdusă şi a numărului de dosar, sau orice alt document care dovedeşte existenţa unei acţiuni pe rolul instanţei judecătoreşti.III.3. Procedura a fost lansată în SEAP în perioada 10 iunie-1 octombrie 2011: 

Se ataşează anunţul/invitaţia de participare din SEAP.

Se ataşează copie de pe Raportul procedurii cu opinia UCVAP/CVAP „fără observaţii“.

Se anexează copie de pe Nota de constatare/Nota de neconformitate.

Se anexează copie de pe confirmarea de primire a Notei de constatare, dacă este cazul.Dacă proiectul este finalizat, se ataşează o copie a hotărârii judecătoreşti, iar în cazul în care instanţa de judecată nu sa pronunţat, o copie a contestaţiei administrative depusă în conformitate cu prevederile Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 66/2011, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 142/2012, cu modificările şi completările ulterioare, sau după acţiunea în instanţă cu privire la suspendarea/anularea notelor de constatare/de neconformitate, cu indicarea instanţei la care a fost introdusă şi a numărului de dosar, sau orice alt document care dovedeşte existenţa unei acţiuni pe rolul instanţei judecătoreşti. III.4. Procedura a fost lansată în SEAP după 1 octombrie 2011: 

Se ataşează anunţul/invitaţia de participare din SEAP.

Se anexează copie de pe Nota de constatare/Nota de neconformitate.

Se anexează copie de pe confirmarea de primire a Notei de constatare, dacă este cazul.

Se anexează copii de pe actele de control ex-post ale Autorităţii Naţionale pentru Reglementarea şi Monitorizarea Achiziţiilor Publice, dacă este cazul.Dacă proiectul este finalizat, se ataşează o copie a hotărârii judecătoreşti, iar în cazul în care instanţa de judecată nu sa pronunţat, o copie a contestaţiei administrative depusă în conformitate cu prevederile Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 66/2011, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 142/2012, cu modificările şi completările ulterioare, sau după acţiunea în instanţă cu privire la suspendarea/anularea notelor de constatare/de neconformitate, cu indicarea instanţei la care a fost introdusă şi a numărului de dosar, sau orice alt document care dovedeşte existenţa unei acţiuni pe rolul instanţei judecătoreşti. 1 În cazul în care pentru un singur proiect (cod SMIS) există mai multe contracte de achiziţie publică pentru care au fost aplicate corecţii financiare, se reiau pct. III.1-III.6, continuând numerotarea cu IV.1-IV.6 etc. III.5. Corecţiile financiare/reduceri procentuale aplicate pentru procedura de achiziţie publică  ce au respectat prevederile Ordinului preşedintelui Autorităţii Naţionale pentru Reglementarea şi Monitorizarea Achiziţiilor Publice nr. 51/2009 privind accelerarea procedurilor de licitaţie restrânsă şi negociere cu publicare prealabilă a unui anunţ de participare, încălcând prevederile art. 38 din Directiva 2004/18/CE a Parlamentului European şi a Consiliului din 31 martie 2004 privind coordonarea procedurilor de atribuire a contractelor de achiziţii publice de lucrări, de bunuri şi de servicii:

Se ataşează copie de pe Nota justificativă privind alegerea procedurii de achiziţie.

Se ataşează anunţul/invitaţia de participare din SEAP.

Se anexează copie de pe Nota de constatare/Nota de neconformitate.

Se anexează copie de pe confirmarea de primire a Notei de constatare, dacă este cazul.Dacă proiectul este finalizat, se ataşează o copie a hotărârii judecătoreşti, iar în cazul în care instanţa de judecată nu sa pronunţat, o copie a contestaţiei administrative depusă în conformitate cu prevederile Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 66/2011, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 142/2012, cu modificările şi completările ulterioare, sau după acţiunea în instanţă cu privire la suspendarea/anularea notelor de constatare/de neconformitate, cu indicarea instanţei la care a fost introdusă şi a numărului de dosar, sau orice alt document care dovedeşte existenţa unei acţiuni pe rolul instanţei judecătoreşti. III.6. Solicit suma de: ........ ................ ............., reprezentând FEDR (1); suma de ........ ................ .............., reprezentând cofinanţare de la bugetul de stat (2); şi suma de ........ ................ ..............., reprezentând TVA (3).

Nr. crt. Cererea de rambursare/plată în care s-au aplicat corecţii financiare/reduceri procentuale FEDR Buget de stat TVA
1. Cererea de rambursare nr. 1
2. ....
3. ....
4. ....
TOTAL: (1) (2) (3)

În cazul în care debitele au fost stinse prin reţineri din cererile de rambursare se completează următorul tabel:

Nr. crt. Cererea de rambursare/plată în care s-au reţinut debitele calculate în Nota de constatare Suma reţinută din FEDR Suma reţinută din bugetul de stat Suma reţinută reprezentând TVA
1. Cererea de rambursare nr. 1
2. ....
3. ....
4. ....
TOTAL:

În cazul în care debitele au fost achitate parţial sau în totalitate prin plată voluntară:

Nr. crt. Ordin de plată/data Suma achitată
Total debit achitat prin plata voluntară

(se ataşează ordinele de plată şi extrasele de cont) În cazul în care debitele au fost recuperate potrivit prevederilor art. 38 lit. e) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 66/2011, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 142/2012, cu modificările şi completările ulterioare:

Nr. crt. Titlul executoriu* Data reţinerii Suma reţinută

* În măsura în care titlul este reprezentat de o hotărâre judecătorească, se vor indica numărul acesteia, instanţa care a pronunţat-o şi numărul dosarului în care s-a pronunţat. Semnătura ........ ................ ........ .............. Ştampila Numele şi prenumele reprezentantului legal ........ ................ ........ ......... Data ........ ................ ................ ................


SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 2544/2013

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 2544 din 2013
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 2544/2013
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu