E-mail:
Parola:
     
 Nu ai cont? Inregistreaza-te
 Ai uitat parola? Click aici
alerte legex
Coduri postale şi prefixe telefonice naţionale şi internaţionale
Legături cu alte acte
nu a fost modificat de niciun act
Cele mai căutate legi
Ultimele acte citite
Sisteme de securitate
Registrul Agricol Integrat - www.registrulagricolintegrat.ro

Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 24 din 10 ianuarie 2005

pentru modificarea si completarea Ordinului ministrului lucrarilor publice, transporturilor si locuintei nr. 595/2003 privind aprobarea Cerintelor tehnice minime pentru navele fluviale care arboreaza pavilionul roman

ACT EMIS DE: MINISTERUL TRANSPORTURILOR, CONSTRUCTIILOR SI TURISMULUI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 72 din 21 ianuarie 2005


SmartCity3


    Avand in vedere prevederile Directivei Consiliului 82/714/CEE din 4 octombrie 1982, care stabileste prescriptiile tehnice pentru navele de navigatie interioara,
    in temeiul art. 12 lit. a) din Ordonanta Guvernului nr. 19/1997 privind transporturile, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, al art. 16 alin. (3) din Ordonanta Guvernului nr. 42/1997 privind transportul naval, republicata, si al art. 5 alin. (4) din Hotararea Guvernului nr. 412/2004 privind organizarea si functionarea Ministerului Transporturilor, Constructiilor si Turismului, cu modificarile ulterioare,

    ministrul transporturilor, constructiilor si turismului emite urmatorul ordin:

    Art. 1
    Ordinul ministrului lucrarilor publice, transporturilor si locuintei nr. 595/2003 privind aprobarea Cerintelor tehnice minime pentru navele fluviale care arboreaza pavilionul roman, publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 374 si nr. 374 bis din 31 mai 2003, se modifica si se completeaza dupa cum urmeaza:
    1. Dupa articolul 11 se introduce un nou articol, articolul 11^1, cu urmatorul cuprins:
    "Art. 11^1
    Prevederile prezentului ordin se aplica:
    a) navelor nou-construite care urmeaza sa arboreze pavilionul roman si a caror chila a fost pusa pe data de 1 iunie 2003 sau dupa aceasta data;
    b) navelor care arboreaza pavilionul roman si care efectueaza voiaje internationale incepand cu data de 1 ianuarie 2005;
    c) navelor care arboreaza pavilionul roman, altele decat cele de la lit. b), incepand cu data de 1 ianuarie 2007."
    2. La anexa nr. 1 capitolul 2 punctul 2.03.4, prima fraza va avea urmatorul cuprins:
    "2.03.4. Instalatiile vizate la pct. 2.03.1 nu pot fi amplasate in incaperi sau in compartimentul de masini in care sunt depozitate ori utilizate categoriile de substante care fac parte din clasa a III-a ADNR - Regulamentul privind transportul marfurilor periculoase pe Rhin, prevazute mai jos:
    Categoria K1n - lichide cu punct de inflamabilitate mai mic de 21 grade C. Presiunea vaporilor acestor lichide la temperatura de 50 grade C nu trebuie sa depaseasca 1,1 bar;
    Categoria K1s - lichide cu punct de inflamabilitate intre 21 grade C si 55 grade C inclusiv; sau
    Categoria K2 - lichide cu punct de inflamabilitate peste 55 grade C, dar mai mic sau egal cu 100 grade C."
    3. Capitolul 13 din anexa nr. 1 va avea urmatorul titlu:
    "CAP. 13
    Derogari pentru navele aflate in serviciu"
    4. La anexa nr. 1 punctele 13.01 - 13.03 vor avea urmatorul cuprins:
    "13.01. Navele prevazute la art. 11^1 din ordin, care la 1 ianuarie 1985 se aflau in serviciu sau a caror chila a fost pusa inainte de aceasta data, dar a caror constructie si echipament nu corespund in totalitate cerintelor din prezenta anexa, trebuie sa fie aduse in conformitate cu acestea pana la prima inspectie tehnica pentru eliberarea sau confirmarea certificatului tehnic, efectuata dupa data de 1 ianuarie 2005, cu exceptia prevederilor din tabelul nr. 1, la care se aplica urmatoarele conditii:
    a) cerintele din prima coloana a tabelului trebuie sa fie aplicate in decurs de 5 ani incepand de la data intrarii in vigoare a prezentului ordin;
    b) cerintele din coloana a doua nu se aplica navelor aflate deja in serviciu, daca siguranta navei si a echipajului este asigurata intr-un alt mod corespunzator;
    c) derogarile vizate la lit. a) si b) nu se aplica partilor din nave care fac obiectul transformarilor sau inlocuirilor;
    d) in cazul in care aplicarea cerintelor vizate la lit. a), dupa o perioada de 5 ani de la intrarea in vigoare a prezentului ordin, precum si aplicarea cerintelor prevazute la lit. c) nu sunt practic realizabile sau ar antrena cheltuieli nerezonabile, Autoritatea Navala Romana poate acorda derogari;
    e) detalii relevante cu privire la orice derogari acordate conform prevederilor lit. a) trebuie mentionate in certificatul tehnic in timpul primei inspectii efectuate dupa intrarea in vigoare a prezentului ordin; derogarile conform prevederilor lit. d) trebuie mentionate in certificatul tehnic atunci cand sunt acordate;
    13.02. Navele deja aprobate pentru conducerea prin radar de catre o singura persoana trebuie sa respecte cerintele cap. 9 in decurs de 5 ani incepand de la data intrarii in vigoare a prezentului ordin. Navele care solicita pentru prima data o asemenea aprobare trebuie sa fie aduse in conformitate cu cerintele cap. 9 inainte sa poata obtine aceasta aprobare.
    13.03. Navele care la 1 ianuarie 1985 aveau instalatii permanente de stingere a incendiilor, care utilizeaza CO2 ca agent de stingere, pot mentine aceste instalatii cu conditia sa se indeplineasca urmatoarele cerinte:
    a) instalatiile de stingere a incendiilor cu CO2 se pot folosi numai in compartimentele masinilor, cazanelor si pompelor;
    b) toate instalatiile permanente de stingere a incendiilor cu CO2 trebuie sa fie echipate cu o alarma al carei semnal se poate auzi clar in toate spatiile in care se lanseaza CO2, chiar in conditii de exploatare care corespund celui mai mare nivel de zgomot propriu posibil, si care sa se distinga clar fata de toate celelalte semnale acustice de avertizare existente la bord.
    De asemenea, semnalele de avertizare pentru lansarea de CO2 trebuie sa se poata auzi clar in spatiile invecinate prin usile de comunicare inchise si in conditiile depasirii celui mai mare nivel posibil de zgomot propriu produs in timpul functionarii, in cazul in care acestea trebuie sa fie evacuate printr-un singur spatiu in care urmeaza a se lansa CO2.
    Urmatorul anunt, scris cu litere rosii pe fond alb, in limba romana, precum si in una dintre limbile olandeza, franceza sau germana, trebuie sa fie afisat intr-un loc corespunzator la intrarea si la iesirea din orice spatiu in care CO2 ar putea fi lansat:
    "Parasiti imediat acest spatiu la emiterea semnalului de avertizare pentru lansarea de CO2 (descrierea semnalului) pericol de asfixiere.";
    c) in apropierea tuturor dispozitivelor de declansare a instalatiilor de stingere a incendiilor cu CO2, instructiunile de utilizare trebuie sa fie afisate in mod clar si marcate durabil in limba romana, precum si in una dintre limbile olandeza, franceza sau germana.
    Tubulaturile care conduc la diferite spatii ce ar putea fi afectate de lansarea de CO2 trebuie sa fie prevazute cu dispozitive de inchidere.
    Dispozitivul de avertizare prevazut la lit. b) trebuie sa fie declansat automat inaintea punerii in functiune a instalatiei de stingere a incendiului;
    d) rezervoarele de CO2 trebuie sa fie instalate intr-un spatiu etans la gaz, separat de alte spatii. Acest spatiu trebuie sa fie accesibil numai din exterior si trebuie sa dispuna de o instalatie de ventilatie corespunzatoare si independenta, complet separata de celelalte instalatii de ventilatie de la bord. Temperatura din aceasta incapere nu trebuie sa depaseasca 60 grade C. Toate rezervoarele sub presiune trebuie sa aiba inscriptia "CO2" alba, pe fond rosu. Inaltimea literelor trebuie sa fie de cel putin 6 centimetri;
    e) rezervoarele, armaturile si tubulaturile de CO2 sub presiune trebuie sa corespunda specificatiilor romanesti sau ale Uniunii Europene. Acestea trebuie sa poarte un marcaj oficial care sa ateste ca respectivele instalatii au trecut testele regulamentare;
    f) alarma mentionata la lit. b) trebuie sa fie verificata cel putin o data la 12 luni.
    Instalatiile de stingere a incendiului trebuie sa fie verificate cel putin o data la 2 ani. Aceasta verificare trebuie sa se refere cel putin la:
    - inspectarea exterioara a intregii instalatii;
    - controlul functionarii sistemului de tubulatura si a duzelor de iesire;
    - controlul functionarii mecanismului de declansare;
    - verificarea alimentarii cu CO2 la fiecare rezervor de serviciu;
    g) certificatele tehnice si rapoartele de inspectie aferente, semnate de inspectori, trebuie sa se afle la bord. In acestea trebuie sa fie mentionate cel putin verificarile mai sus mentionate, rezultatele obtinute si data efectuarii verificarii;
    h) in cazul in care nava este echipata cu una sau mai multe instalatii de stingere a incendiului cu CO2 care au fost verificate, certificatul eliberat navei trebuie sa aiba la rubrica 2/4 urmatoarea mentiune:
    <<... (numarul) instalatii fixe de stingere a incendiului cu CO2. Certificatele cerute trebuie sa se afle la bord>>."
    5. La anexa nr. 1, capitolul 13 se completeaza cu punctele 13.04 si 13.05, cu urmatorul cuprins:
    "13.04. Prevederile cap. 11 se aplica doar categoriilor de nave prevazute la art. 11^1 lit. a) din ordin, care au chila pusa dupa data intrarii in vigoare a prezentului ordin. Oricum, din motive de siguranta, prevederile pct. 11.01.1, 11.01.3 si 11.01.4, precum si prevederile din tabelul nr. 2, in limitele de timp stipulate, se aplica navelor prevazute la pct. 13.01 din prezenta anexa.
    13.05. Pe navele existente, care au puntea de circulatie laterala gurilor de magazii mai mica de 0,50 m, balustradele pot fi inlocuite cu un cablu (tin-te bine) fixat de-a lungul bordurilor inspre apa sau cu bare de sprijin fixate de-a lungul ramelor gurilor de magazii.

    Tabelul nr. 1

 ______________________________________________________________________________
|         Derogari        |Cerinte a caror aplicare poate |Cerinte care nu     |
|                         |fi amanata pana la implinirea  |sunt aplicabile     |
|                         |a maximum 5 ani de la data     |navelor aflate in   |
|                         |intrarii in vigoare a Ordinului|serviciu la data    |
|                         |ministrului lucrarilor publice,|de 1 ianuarie 1985  |
|                         |transporturilor si locuintei   |                    |
|                         |nr. 595/2003 pentru navele     |                    |
|                         |aflate in serviciu la data     |                    |
|                         |intrarii in vigoare a          |                    |
|                         |respectivului ordin            |                    |
|_________________________|_______________________________|____________________|
|        Capitolul        |    Articolul   |  Paragraful  |Articolul|Paragraful|
|_________________________|________________|______________|_________|__________|
| 2. Cerinte referitoare  |                |              |   2.02  |3, 6, 7   |
|    la constructia navala|                |              |         |          |
|                         |      2.03      |2, 3          |         |          |
|                         |      2.04      |1, 2, 3, 4, 5 |         |          |
|                         |      2.05      |1, 2, 3       |         |          |
|                         |      2.06      |3, 5, 6       |   2.06  |2, 7      |
| 3. Instalatia de        |      3.01      |2             |         |          |
|    guvernare si         |                |              |         |          |
|    timoneria            |                |              |   3.02  |          |
|                         |      3.03      |2             |   3.03  |1         |
|                         |      3.04      |1, 2, 3       |         |          |
|                         |      3.05      |1, 2          |         |          |
|                         |      3.06      |1, 2          |         |          |
|                         |      3.08      |1, 2, 3, 4    |         |          |
|                         |      3.09      |1, 2          |         |          |
|                         |      3.10      |              |         |          |
|                         |      3.11      |              |         |          |
|                         |      3.12      |              |         |          |
|                         |      3.13      |2, 3, 4, 5    |         |          |
|                         |      3.14      |              |         |          |
|                         |                |              |   3.15  |          |
|                         |      3.16      |1, 2, 3, 4, 5,|         |          |
|                         |                |6, 7          |         |          |
|                         |                |              |   3.17  |          |
| 4. Distanta de          |      4.05      |1, 2, 3       |         |          |
|    siguranta, bord liber|                |              |         |          |
|    si scari de pescaj   |                |              |         |          |
| 5. Constructia masinilor|                |              |   5.01  |3         |
|                         |      5.02      |2, 3          |         |          |
|                         |                |              |   5.03  |2/reciproc|
|                         |                |              |   5.04  |1, 2, 3, 4|
|                         |      5.05      |2, 3, 4, 5, 6 |   5.05  |7, 8      |
|                         |      5.06      |8             |   5.06  |2, 3, 4,  |
|                         |                |              |         |5, 6, 7   |
|                         |                |              |   5.08  |1, 2      |
|                         |                |              |   5.09  |2         |
| 6. Instalatiile         |                |              |   6.01  |2, 3      |
|    electrice            |                |              |   6.02  |1, 2      |
|                         |      6.03      |1, 2, 3, 4    |         |          |
|                         |                |              |   6.04  |1, 2      |
|                         |      6.05      |1, 2, 5, 6, 7,|   6.05  |3         |
|                         |                |8             |         |          |
|                         |      6.06      |1, 2, 3, 4, 5 |         |          |
|                         |                |              |   6.07  |1, 2, 3,  |
|                         |                |              |         |4, 5, 6,  |
|                         |                |              |         |7, 8, 9   |
|                         |      6.08      |              |         |          |
|                         |      6.09      |1, 2          |   6.09  |3         |
|                         |                |              |   6.10  |1, 2, 3   |
|                         |      6.11      |1, 2, 3, 4    |         |          |
|                         |                |              |   6.12  |1, 2, 3   |
| 7. Echipamentul         |      7.03      |6             |   7.03  |5         |
|                         |      7.04      |1, 2          |   7.04  |3, 4      |
|                         |                |              |   7.05  |2, 3, 5   |
| 8. Instalatiile cu gaze |Tot capitolul,  |3 ani in loc  |         |          |
|    lichefiate pentru uz |mai putin       |de 5 ani      |         |          |
|    gospodaresc          |pct. 8.15       |              |         |          |
|12. Prevederi referitoare|                |              |  12.02  |2, 3, 4   |
|    la cerintele tehnice |                |              |         |          |
|    suplimentare fata de |                |              |         |          |
|    cele pentru zona 4,  |                |              |         |          |
|    aplicabile navelor   |                |              |         |          |
|    care navigheaza pe   |                |              |         |          |
|    caile de navigatie   |                |              |         |          |
|    interioara din zona 3|                |              |  12.03  |          |
|_________________________|________________|______________|_________|__________|

    Tabelul nr. 2

 ______________________________________________________________________________
|         Derogari        |Cerinte aplicabile navelor     |Cerinte aplicabile  |
|                         |aflate in serviciu intr-o      |navelor aflate in   |
|                         |perioada de 5 ani de la data   |serviciu intr-o     |
|                         |intrarii in vigoare a Ordinului|perioada de 1 an de |
|                         |ministrului lucrarilor publice,|la data intrarii in |
|                         |transporturilor si locuintei   |vigoare a Ordinului |
|                         |nr. 595/2003                   |ministrului         |
|                         |                               |lucrarilor publice, |
|                         |                               |transporturilor si  |
|                         |                               |locuintei           |
|                         |                               |nr. 595/2003        |
|_________________________|_______________________________|____________________|
|        Capitolul        |    Articolul   |  Paragraful  |Articolul|Paragraful|
|_________________________|________________|______________|_________|__________|
|11. Igiena si siguranta  |      11.01     |2             |         |          |
|    in incaperile de     |      11.02     |5             |         |          |
|    locuit ale           |      11.05     |2             |         |          |
|    echipajului si in    |                |              |  11.08  |3         |
|    posturile de lucru   |      11.12     |5, 6, 7       |  11.12  |8         |
|                         |      11.13     |1, 2, 3, 4    |         |          |
|                         |                |              |  11.14  |1, 3, 4   |
|                         |      11.16     |1, 2          |         |          |
|                         |      11.17     |2             |  11.17  |3 a)      |
|                         |      11.18     |1, 2, 4       |         |          |
|                         |      11.20     |2, 3          |         |          |
|                         |                |              |  11.21  |2"        |
|_________________________|________________|______________|_________|__________|

    6. La anexa nr. 2 "Caile navigabile europene repartizate geografic in zonele 1, 2, 3 si 4", Capitolul II - Zona 3, dupa paragraful "Regatul Tarilor de Jos" se introduce urmatorul text:
    "Romania
    Dunarea de la granita Romaniei cu Republica Serbia si Muntenegru (km 1.075) pana la Marea Neagra prin bratul Sulina;
    Canalul Dunare - Marea Neagra (64,410 km lungime): de la confluenta cu Dunarea la km 299,300 al Dunarii la Cernavoda (respectiv km 64+410 al C.D.M.N.) la Portul Constanta Sud - Agigea (km 0);
    Canalul Poarta Alba - Midia - Navodari (34,600 km lungime): de la confluenta cu Canalul Dunare - Marea Neagra (km 29+410) la Poarta Alba (respectiv km 27+500 al C.D.M.N.) la Portul Midia (km 0 al C.P.A.M.)."
    7. La anexa nr. 2 "Caile navigabile europene repartizate geografic in zonele 1, 2, 3 si 4", Capitolul III - Zona 4, dupa paragraful "Marele Ducat de Luxemburg" se introduce urmatorul text:
    "Romania
    Celelalte cai navigabile, altele decat cele din zona 3."
    8. La anexa nr. 3, punctele 1.14 - 1.19 din Certificatul tehnic de navigatie interioara se completeaza cu coloana "Fahrtbereich 4 Zona 4".
    Art. 2
    Autoritatea Navala Romana va duce la indeplinire prevederile prezentului ordin.
    Art. 3
    Prezentul ordin se publica in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.

          Ministrul transporturilor, constructiilor si turismului,
                              Gheorghe Dobre



SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 24/2005

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 24 din 2005
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu