Ordinul Nr.2285 din 05.07.2011privind procedura de avizare a personalului care gestionează contribuţia financiară elveţiană în vederea implementării Programului de cooperare elveţiano-român vizând reducerea disparităţilor economice şi sociale din cadrul Uniunii Europene extinse ACT EMIS DE: Ministerul Finantelor Publice ACT PUBLICAT ÎN MONITORUL OFICIAL NR. 484 din 07 iulie 2011
În conformitate cu dispoziţiile art. 6 alin. (2) din Hotărârea Guvernului nr. 646/2011 privind stimularea financiară a personalului care gestionează contribuţia financiară elveţiană în vederea implementării Programului de cooperare elveţiano-român vizând reducerea disparităţilor economice şi sociale din cadrul Uniunii Europene extinse,în temeiul prevederilor art. 10 alin. (2) şi (4) din Hotărârea Guvernului nr. 34/2009 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Finanţelor Publice, cu modificările şi completările ulterioare,ministrul finanţelor publice emite următorul ordin: Articolul 1(1) Potrivit dispoziţiilor art. 4 alin. (2) şi (4) din Hotărârea Guvernului nr. 646/2011 privind stimularea financiară a personalului care gestionează contribuţia financiară elveţiană în vederea implementării Programului de cooperare elveţiano-român vizând reducerea disparităţilor economice şi sociale din cadrul Uniunii Europene extinse, pentru a beneficia de majorările salariale prevăzute la art. 4 alin. (1) şi art. 7 alin (1) din Hotărârea Guvernului nr. 646/2011, structurile menţionate la art. 2 lit. b) din Hotărârea Guvernului nr. 646/2011 vor solicita Ministerului Finanţelor Publice avizarea personalului care are ca obiect de activitate gestionarea contribuţiei financiare elveţiene.(2) Cererea privind solicitarea de aviz pentru personalul care are ca obiect de activitate gestionarea contribuţiei financiare elveţiene şi care activează în cadrul structurilor menţionate la art. 2 lit. b) pct. 2 şi 3 din Hotărârea Guvernului nr. 646/2011 se depune la registratura Ministerului Finanţelor Publice, în atenţia Direcţiei generale pregătire ECOFIN şi asistenţă comunitară, împreună cu restul documentelor prevăzute la art. 5 din Hotărârea Guvernului nr. 646/2011.(3) Cererea privind solicitarea de aviz pentru personalul care are ca obiect de activitate gestionarea contribuţiei financiare elveţiene şi care activează în cadrul structurii menţionate la art. 2 lit. b) pct. 1 din Hotărârea Guvernului nr. 646/2011 se transmite, împreună cu restul documentelor prevăzute la art. 5 din Hotărârea Guvernului nr. 646/2011, secretarului de stat coordonator al structurii responsabile de coordonarea contribuţiei financiare elveţiene, care avizează favorabil sau respinge, motivat, cererea formulată.(4) Modelul cererii privind solicitarea de aviz pentru personalul care are ca obiect de activitate gestionarea contribuţiei financiare elveţiene este prevăzut în anexa nr. 1. Articolul 2(1) În fiecare an, Ministerul Finanţelor Publice, în calitate de Unitate Naţională de Coordonare, comunică, până la sfârşitul anului curent pentru anul următor, structurilor menţionate la art. 2 lit. b) din Hotărârea Guvernului nr. 646/2011 numărul de posturi alocate acestora care se încadrează în prevederile hotărârii Guvernului.(2) În cazul în care are loc o diminuare a numărului de posturi distribuite pentru anul următor faţă de anul curent, structurile în cauză trebuie să transmită Ministerului Finanţelor Publice, în termen de 5 zile lucrătoare de la comunicare, numele persoanelor care nu mai beneficiază de majorare salarială.(3) În cazul în care are loc o creştere a numărului de posturi distribuite faţă de anul curent, structurile în cauză trebuie să transmită Ministerului Finanţelor Publice, în termen de 5 zile lucrătoare de la comunicare, o cerere privind solicitarea de aviz pentru personalul nou-propus, care are ca obiect de activitate gestionarea contribuţiei financiare elveţiene.(4) În cazul structurii menţionate la art. 2 lit. b) pct. 1 din Hotărârea Guvernului nr. 646/2011, în vederea încadrării în numărul de posturi distribuit pentru anul următor, Unitatea Naţională de Coordonare, reprezentată de Direcţia generală pregătire ECOFIN şi asistenţă comunitară, comunică secretarului de stat coordonator al structurii responsabile de coordonarea contribuţiei financiare elveţiene numele persoanelor care nu mai beneficiază de majorarea salarială, în cazul în care are loc o reducere a numărului de posturi distribuite faţă de anul curent, sau transmite, spre avizare, cererea privind solicitarea de aviz pentru personalul nou-propus, care are ca obiect de activitate gestionarea contribuţiei financiare elveţiene, în cazul în care are loc o creştere a numărului de posturi faţă de anul curent.(5) În situaţia în care în cadrul structurilor al căror personal beneficiază de majorările salariale în condiţiile Hotărârii Guvernului nr. 646/2011 intervin modificări de personal, atribuţii, organizare şi/sau funcţionare, structurile respective vor comunica Ministerului Finanţelor Publice, în termen de 5 zile lucrătoare, aceste aspecte, împreună cu documentele constatatoare, conform prevederilor art. 5 din Hotărârea Guvernului nr. 646/2011.(6) Pentru anul 2011, distribuţia posturilor alocate structurilor prevăzute la art. 2 lit. b) din Hotărârea Guvernului nr. 646/2011, care se încadrează în prevederile acesteia, este următoarea: structura prevăzută la pct. 1 - 16 posturi, structurile prevăzute la pct. 2 - 9 posturi, după cum urmează: 6 posturi - organismul intermediar pentru aria de concentrare tematică nr. 4 „Îmbunătăţirea mediului înconjurător“ din Acordul-cadru dintre Guvernul României şi Consiliul Federal Elveţian privind implementarea Programului de cooperare elveţiano-român vizând reducerea disparităţilor economice şi sociale din cadrul Uniunii Europene extinse, semnat la Berna la 7 septembrie 2010, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 1.065/2010 (denumit în continuare Acord-cadru), şi 3 posturi - organismul intermediar pentru ariile de concentrare tematică nr. 5 „Îmbunătăţirea mediului de afaceri şi a accesului la finanţare a IMM-urilor“ şi nr. 7 „Dezvoltarea sectorului privat şi promovarea exportului IMM-urilor şi/sau promovarea standardelor“ din Acordul-cadru, iar structura prevăzută la pct. 3 - 4 posturi. Articolul 3(1) Direcţia generală pregătire ECOFIN şi asistenţă comunitară, în calitate de Unitate Naţională de Coordonare, în termen de 10 zile lucrătoare de la primirea documentelor menţionate la art. 1 alin. (2) din prezentul ordin de la structurile prevăzute la art. 2 lit. b) pct. 2 şi 3 din Hotărârea Guvernului nr. 646/2011, elaborează propunerea de acordare a avizului favorabil sau de respingere a cererii privind solicitarea de aviz, conform modelului din prevăzut în anexa nr. 2, pe care o supune semnării secretarului de stat coordonator al structurii responsabile de coordonarea contribuţiei financiare elveţiene.(2) Eliberarea de către Ministerul Finanţelor Publice a avizului favorabil sau de respingere a cererii privind solicitarea de aviz pentru personalul care are ca obiect de activitate gestionarea contribuţiei financiare elveţiene şi care face parte din structurile prevăzute la art. 2 lit. b) din Hotărârea Guvernului nr. 646/2011 are loc în termen de 15 zile lucrătoare de la primirea, în cadrul Ministerului Finanţelor Publice, a documentaţiei complete supuse avizului. (3) Se deleagă secretarului de stat coordonator al structurii responsabile de coordonarea contribuţiei financiare elveţiene atribuţia de acordare a avizului pentru personalul care are ca obiect de activitate gestionarea contribuţiei financiare elveţiene şi care activează în cadrul structurilor menţionate la art. 2 lit. b) din Hotărârea Guvernului nr. 646/2011. Articolul 4Motivele de respingere a cererii de eliberare a avizului favorabil sunt: a)netransmiterea de către structura care solicită eliberarea avizului favorabil a unuia sau mai multor documente dintre cele prevăzute la art. 5 din Hotărârea Guvernului nr. 646/2011; b)neîndeplinirea criteriilor prevăzute la art. 2 din Hotărârea Guvernului nr. 646/2011; c)nerespectarea condiţiilor de formă a documentelor prevăzute la art. 5 din Hotărârea Guvernului nr. 646/2011, în cazul documentelor reglementate prin acte normative; d)netransmiterea tuturor informaţiilor solicitate de către Ministerul Finanţelor Publice pentru eliberarea avizului favorabil; e)neîncadrarea în numărul posturilor distribuite de către Ministerul Finanţelor Publice în cadrul structurilor solicitante. Articolul 5Structura a cărei cerere privind solicitarea de aviz pentru personalul care are ca obiect de activitate gestionarea contribuţiei financiare elveţiene a fost respinsă poate înainta o nouă cerere doar după remedierea problemelor constatate, menţionate în scrisoarea de răspuns emisă de Ministerul Finanţelor Publice. Articolul 6(1) Secretarul de stat coordonator al structurii responsabile de coordonarea contribuţiei financiare elveţiene poate retrage sau modifica avizul acordat, la cererea motivată, potrivit competenţelor, a Direcţiei generale pregătire ECOFIN şi asistenţă comunitară în calitate de Unitate Naţională de Coordonare.(2) Cererea motivată privind retragerea sau modificarea avizului acordat este înaintată de către Ministerul Finanţelor Publice:a)în cazul în care instituţiile publice al căror personal beneficiază de stimularea financiară comunică Ministerului Finanţelor Publice orice modificare de personal, atribuţii, organizare şi/sau funcţionare, intervenită după obţinerea avizului, împreună cu documentele constatatoare, conform prevederilor art. 8 din Hotărârea Guvernului nr. 646/2011; b)în cazul în care Direcţia generală pregătire ECOFIN şi asistenţă comunitară, în calitate de Unitate Naţională de Coordonare, constată încălcări ale prevederilor art. 2 din Hotărârea Guvernului nr. 646/2011. (3) După remedierea problemelor constatate care au stat la baza retragerii avizului favorabil, eliberarea unui nou aviz favorabil se va face la cerere, potrivit aceloraşi reguli generale. Articolul 7Atribuţiile de aprobare a proiectelor de ordin privind majorarea salarială cu până la 25 de clase succesive faţă de clasa deţinută pentru personalul din cadrul structurilor menţionate la art. 2 lit. b) din Hotărârea Guvernului nr. 646/2011, precum şi neacordarea numărului de clase de salarizare suplimentare sunt îndeplinite de persoana care are competenţa legală de numire în funcţie a personalului respectiv. Articolul 8Secretarul de stat coordonator al structurii responsabile de coordonarea contribuţiei financiare elveţiene, reprezentată de Direcţia generală pregătire ECOFIN şi asistenţă comunitară din cadrul Ministerului Finanţelor Publice, şi structurile prevăzute la art. 2 lit. b) din Hotărârea Guvernului nr. 646/2011 vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin. Articolul 9Anexele nr. 1 şi 2 fac parte integrantă din prezentul ordin. Articolul 10Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I. Ministrul finanţelor publice, Gheorghe Ialomiţianu ANEXA Nr. 1[Antetul instituţiei solicitante] Nr. ........... din ................ CERERE privind solicitarea de aviz pentru personalul care are ca obiect de activitate gestionarea contribuţiei financiare elveţiene – model -Stimate domnule secretar de stat, În temeiul dispoziţiilor art. 4 alin. (2) şi (4) din Hotărârea Guvernului nr. 646/2011 privind stimularea financiară a personalului care gestionează contribuţia financiară elveţiană în vederea implementării Programului de cooperare elveţiano-român vizând reducerea disparităţilor economice şi sociale din cadrul Uniunii Europene extinse, vă rugăm să eliberaţi un aviz favorabil prin care să fie atestat faptul că următoarele persoane din cadrul ........ ................ ................ ................ ................ ........, care au ca obiect (denumirea instituţiei publice care solicită avizul favorabil) de activitate gestionarea contribuţiei financiare elveţiene şi îndeplinesc criteriile prevăzute la art. 2 din Hotărârea Guvernului nr. 646/2011, pot beneficia de stimularea financiară reglementată de Hotărârea Guvernului nr. 646/2011:
Nr. crt. |
Persoanele pentru care se solicită avizarea favorabilă (numele şi prenumele) |
Funcţia |
Structura din care fac parte (direcţia generală, direcţia, serviciul, biroul, compartimentul) |
Calificativul obţinut în urma evaluării performanţelor individuale ale personalului (Se completează conform ultimei evaluări a performanţelor individuale, efectuată conform prevederilor legale.) |
1. |
........ ............... |
............ |
........ ........ ............... |
........ ........ .......... |
2. |
........ ........ ......... |
............ |
........ ........ ............... |
........ ............... |
Persoana de contact din cadrul instituţiei noastre, desemnată în acest sens, este doamna/ domnul ........ ................ ........ ............ (tel. ........ ............, fax ........ .........., e-mail ........ ................ .........). Anexăm prezentei cereri următoarele documente menţionate la art. 5 din Hotărârea Guvernului nr. 646/2011: ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ............. . Cu stimă, ........ ................ ................ ......... (prenumele şi numele) ........ ................ .............. (funcţia) [L.S.] Domnului ........ ............... Secretar de stat, Ministerul Finanţelor Publice ANEXA Nr. 2MINISTERUL FINANŢELOR PUBLICE Nr. ................/........ ........ [Instituţia solicitantă] [Date de contact] Ref. la Cererea nr. ............./........ ......... privind solicitarea de aviz pentru personalul care are ca obiect de activitate gestionarea contribuţiei financiare elveţiene din cadrul ........ ................ ........ ............... (denumirea structurii care solicită avizul favorabil) În temeiul dispoziţiilor art. 4 alin. (2) şi (4) din Hotărârea Guvernului nr. 646/2011 privind stimularea financiară a personalului care gestionează contribuţia financiară elveţiană în vederea implementării Programului de cooperare elveţiano-român vizând reducerea disparităţilor economice şi sociale din cadrul Uniunii Europene extinse, având în vedere Cererea nr. ............ din ........ ........ privind solicitarea de aviz pentru personalul care are ca obiect de activitate gestionarea contribuţiei financiare elveţiene din cadrul ........ ................ ................ ................ ........ ........, (denumirea structurii care solicită avizul favorabil) în urma analizării următoarelor documente prezentate: 1. ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ .............; 2. ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ............., Ministerul Finanţelor Publice propune acordarea avizului favorabil/respingerea Cererii ........ ................ ................ ................ ............. nr. ............. din ........ ........, pentru persoanele (denumirea instituţiei publice care solicită avizul favorabil) menţionate în anexă. În cazul persoanelor pentru care s-a hotărât respingerea cererii, noua cerere se va retransmite Ministerului Finanţelor Publice după remedierea motivelor constatate şi menţionate în anexă. ........ ................ ................ ........ ............ (prenumele şi numele) secretar de stat [L.S.] MINISTERUL FINANŢELOR PUBLICE Anexă la ........ ........./........ .......... LISTA PERSOANELOR pentru care se propune acordarea avizului favorabil/respingerea cererii de către Ministerul Finanţelor Publice, conform Cererii nr. ........... din ................ privind solicitarea de aviz pentru personalul care are ca obiect de activitate gestionarea contribuţiei financiare elveţiene din cadrul ........ ................ ................ ................ ........ ............. (denumirea instituţiei publice care solicită avizul favorabil)
Nr. crt. |
Persoana pentru care s-a solicitat avizul (numele şi prenumele) |
Funcţia |
Structura din care face parte (direcţia generală, direcţia, serviciul, biroul, compartimentul) |
Aviz (eliberarea avizului favorabil, respingerea avizului ) |
Observaţii (motive pentru respingerea avizului) |
1. |
........ ........ ......... |
............ |
........ ........ .......... |
.............. |
............ |
2. |
........ ........ ......... |
............ |
........ ........ .......... |
.............. |
............... |
..... |
........ ........ ......... |
............ |
........ ........ ......... |
.............. |
............... |
........ ................ ................ ........ ............ (prenumele şi numele) secretar de stat [L.S.]
|
ANONIM a comentat
Decretul 139 2005
HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS
Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at:
WhatsApp +1(520)200-2320)
(support@thehackangels.com).
(www.thehackangels.com)
If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
|
ANONIM a comentat
Decretul 139 2005
HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS
Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at:
WhatsApp +1(520)200-2320)
(support@thehackangels.com).
(www.thehackangels.com)
If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
|
ANONIM a comentat
Decretul 139 2005
HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS
Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at:
WhatsApp +1(520)200-2320)
(support@thehackangels.com).
(www.thehackangels.com)
If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
|
ANONIM a comentat
Raport 1937 2021
Obțineți creditul în 24 de ore
În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
|
ANONIM a comentat
Raport 1937 2021
Obțineți creditul în 24 de ore
În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
|
ANONIM a comentat
Raport 1937 2021
Obțineți creditul în 24 de ore
În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
|
ANONIM a comentat
Raport 1937 2021
Obțineți creditul în 24 de ore
În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
|
ANONIM a comentat
Raport 1937 2021
Obțineți creditul în 24 de ore
În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
|
ANONIM a comentat
Raport 1937 2021
Obțineți creditul în 24 de ore
În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
|
ANONIM a comentat
Raport 1937 2021
Obțineți creditul în 24 de ore
În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
|
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 2285/2011
|