Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 222 din 7 martie 2006

pentru aprobarea Instructiunilor privind organizarea si desfasurarea licitatiei publice pentru atribuirea contractelor de inchiriere, a Contractului-cadru de inchiriere a plajei Marii Negre si a Listei sectoarelor de plaja propuse spre inchiriere

ACT EMIS DE: MINISTERUL MEDIULUI SI GOSPODARIRII APELOR

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 211 din 8 martie 2006



In baza prevederilor art. 3 din Hotărârea Guvernului nr. 241/2006 privind aprobarea închirierii plajei Mării Negre, proprietate publică a statului, aflată în administrarea Administraţiei Naţionale „Apele Române",

în temeiul art. 5 alin. (8) din Hotărârea Guvernului nr. 408/2004 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Mediului şi Gospodăririi Apelor, cu modificările şi completările ulterioare,

ministrul mediului şi gospodăririi apelor emite următorul ordin:

Art. 1. - Se aprobă Instrucţiunile privind organizarea şi desfăşurarea licitaţiei publice pentru atribuirea contractelor de închiriere, prevăzute în anexa nr. 1.

Art. 2. - Se aprobă Contractul-cadru de închiriere a plajei Mării Negre, prevăzut în anexa nr. 2.

Art. 3. - Se aprobă Lista sectoarelor de plajă propuse spre închiriere, prevăzută în anexa nr. 3.

Art. 4. - Anexele nr. 1-3 fac parte integrantă din prezentul ordin.

Art. 5. - Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Ministrul mediului şi gospodăririi apelor,

 Sulfina Barbu

ANEXA Nr. 1

INSTRUCŢIUNI

privind organizarea si desfăşurarea licitaţiei publice pentru atribuirea contractelor de închiriere

Art. 1. - (1) Prezentele instrucţiuni au ca obiect reglementarea organizării şi desfăşurării licitaţiei pentru închirierea plajei Mării Negre.

(2)   Inchirierea plajei Mării Negre se realizează prin licitaţie publică, conform prevederilor prezentelor instrucţiuni, organizată de Administraţia Naţională „Apele Române" - Direcţia Apelor Dobrogea-Litoral.

(3)  Inchirierea se face în baza unui contract prin care Administraţia Naţională „Apele Române" - Direcţia Apelor Dobrogea -Litoral, denumită în continuare locator, transmite, pentru o perioadă de 10 ani, unei alte persoane, denumită în continuare locatar, dreptul de folosinţă asupra plajei Mării Negre, în schimbul unei chirii.

(4)   Bunul asupra căruia se exercită dreptul de folosinţă este plaja Mării Negre, care face parte din domeniul public al statului, aflată în administrarea Administraţiei Naţionale „Apele Române".

Art. 2. - (1) Licitaţia publică, conform prezentelor instrucţiuni, este licitaţia prin care orice persoană juridică de drept privat, română sau străină, poate prezenta o ofertă.

(2) La licitaţie pot participa persoanele prevăzute la alin. (1) care au cumpărat caietul de sarcini şi care au constituit garanţia de participare.

Art. 3. - (1) Administraţia Naţională „Apele Române" - Direcţia Apelor Dobrogea-Litoral elaborează caietul de sarcini care se aprobă de către Consiliul de conducere al Administraţiei Naţionale „Apele Române".

(2) Caietul de sarcini cuprinde:

a)   descrierea sectorului de plajă ce face obiectul procedurii de licitaţie pentru închiriere;

b)   preţul de pornire a licitaţiei pentru fiecare sector de plajă;

c)  condiţiile şi regimul de exploatare a bunului închiriat;

d)   condiţiile privind eligibilitatea, înregistrarea şi capacitatea economico-financiară;

e)  criteriile de selecţie;

f)  garanţii;

g)  obligaţiile privind protecţia mediului;

h) interdicţia subînchirierii.

(3)   Caietul de sarcini va fi pus în vânzare de către locator, la sediul său şi/sau în alte locuri stabilite de către acesta şi prevăzute în anunţul publicitar.

(4)  Preţul de vânzare al caietului de sarcini se stabileşte de către Direcţia Apelor Dobrogea-Litoral, prin decizie a conducătorului acesteia.

Art. 4.  - (1) Garanţia de participare este obligatorie.

(2)   Valoarea garanţiei de participare la licitaţia de închiriere va fi de 10% din valoarea de pornire a chiriei anuale pentru sectorul de plajă ce face obiectul licitaţiei.

(3)   Garanţia de participare la licitaţia de închiriere se restituie în cazul ofertanţilor a căror ofertă nu a fost declarată câştigătoare, în termen de maximum 10 zile lucrătoare de la data semnării contractului de închiriere.

Art. 5. - (1) Administraţia Naţională „Apele Române" - Direcţia Apelor Dobrogea-Litoral va publica anunţul licitaţiei publice într-un cotidian local, într-unui naţional şi într-unul internaţional, precum şi pe site-ul propriu.

(2)  Anunţul licitaţiei va conţine:

a)  denumirea şi sediul locatorului;

b)  obiectul şi durata închirierii;

c)  condiţii de procurare a caietului de sarcini;

d)  data şi locul de primire a ofertelor;

e)  data, ora şi locul de deschidere a ofertelor;

f)  durata în care ofertanţii rămân angajaţi prin termenii ofertelor lor;

(3)  Termenul de primire a ofertelor este de 20 de zile calendaristice, începând cu data publicării anunţului licitaţiei publice.

Art. 6. - Oferta trebuie să cuprindă detaliat toate condiţiile prevăzute în caietul de sarcini.

Art. 7. - (1) Ofertanţii transmit ofertele în două plicuri sigilate, unul exterior şi unul interior. Ofertele vor fi înregistrate, în ordinea primirii lor, într-un registru special, ţinut de locator.

(2)   Pe plicul exterior se va indica sectorul de plajă propus spre închiriere prin licitaţie publică, pentru care este depusă oferta. Plicul exterior trebuie să conţină următoarele documente:

a)  garanţia de participare;

b)  fişa cu informaţii generale ale ofertantului;

c)  declaraţia de participare;

d)   documente care dovedesc calităţile şi capacităţile ofertanţilor, conform cerinţelor caietului de sarcini.

(3)   Pe plicul interior se înscriu denumirea ofertantului, precum şi sediul social al acestuia. Acest plic va conţine oferta tehnico-economică propriu-zisă.

(4)   Nu se admit oferte telefonice, telegrafice, prin fax, e-mail, poştă sau curierat.

(5)   Plicurile sigilate vor fi predate comisiei de evaluare în ziua fixată pentru deschiderea lor.

Art. 8. - (1) Componenţa comisiei de evaluare se stabileşte de către Administraţia Naţională „Apele Române", prin decizie a conducătorului acesteia, cu avizul conducătorului autorităţii publice centrale din domeniul mediului şi gospodăririi apelor.

(2) Comisia de evaluare este formată din cinci membri, dintre care unul este preşedintele comisiei. De asemenea, vor fi desemnaţi doi membri supleanţi şi un secretar. Secretarul nu are drept de vot.

Art. 9. - (1) Membrii comisiei de evaluare care sunt soţ/soţie, rude sau afini până la gradul al patrulea inclusiv cu asociaţii, cu acţionarii, precum şi cu administratorii sau cenzorii societăţilor comerciale participante la licitaţia publică nu pot fi membri ai comisiei de evaluare.

(2)  Membrii comisiei de evaluare sunt obligaţi să dea o declaraţie de compatibilitate, imparţialitate şi confidenţialitate, pe propria răspundere, după deschiderea plicurilor exterioare, care se va păstra la dosarul închirierii.

(3)   In situaţia în care membrii comisiei de evaluare constată că se află într-una dintre situaţiile de incompatibilitate prevăzute la alin. (1), aceştia sunt obligaţi să-l anunţe imediat pe preşedintele comisiei de evaluare, care dispune înlocuirea persoanei incompatibile cu unul dintre membrii supleanţi.

Art. 10. - (1) Atribuţiile comisiei de evaluare sunt:

a)   selectarea ofertelor pe baza datelor, informaţiilor şi documentelor cuprinse în plicul exterior;

b)   întocmirea listei cuprinzând candidaţii admişi la prezentarea ofertei tehnico-economice şi comunicarea acesteia;

c)   analizarea şi evaluarea ofertelor tehnico-economice pe baza criteriilor de selecţie stabilite prin caietul de sarcini;

d)  întocmirea raportului de evaluare;

e)  întocmirea proceselor-verbale prevăzute de prezentele instrucţiuni;

f)  desemnarea câştigătorului licitaţiei publice.

(2) Secretarul comisiei de evaluare redactează procesele-verbale prevăzute de prezentele instrucţiuni.

Art. 11. - (1) Comisia de evaluare este legal întrunită numai în prezenţa tuturor membrilor. In cazul în care, din motive obiective sau în caz de incompatibilitate, un membru al comisiei nu poate fi prezent, acesta va fi înlocuit cu unul dintre cei doi membri supleanţi.

(2) Deciziile comisiei de evaluare se adoptă cu votul a două treimi din numărul membrilor.

Art. 12. - (1) Pentru desfăşurarea procedurii licitaţiei publice este obligatorie participarea a cel puţin doi ofertanţi pentru fiecare sector de plajă propus spre închiriere.

(2) La şedinţa de deschidere a plicurilor exterioare pot participa reprezentanţii împuterniciţi ai ofertanţilor sectorului de plajă licitat.

(3)   După deschiderea plicurilor exterioare, comisia de evaluare elimină ofertele care nu conţin totalitatea documentelor şi datelor cerute la art. 7 alin. (2) şi întocmeşte un proces-verbal care va fi semnat de membrii comisiei de evaluare. Acest proces-verbal se face public prin afişare la sediul locatorului, imediat după semnare.

(4)   Pentru continuarea desfăşurării procedurii de licitaţie este necesar ca după deschiderea plicurilor exterioare cel puţin două oferte să fie acceptate, în caz contrar procedura de licitaţie urmând a fi refăcută în condiţiile prevăzute la art. 15.

(5)   La şedinţa de deschidere a plicurilor interioare pot participa ofertanţii acceptaţi pentru sectorul de plajă licitat.

(6)   După deschiderea plicurilor interioare, comisia de evaluare întocmeşte un proces-verbal semnat de membrii comisiei de evaluare şi de ofertanţii prezenţi.

Art. 13. - (1) Comisia de evaluare analizează ofertele tehnico-economice din plicurile interioare şi alege oferta cea mai bună din punctul de vedere al îndeplinirii criteriilor de selecţie precizate în caietul de sarcini.

(2)   Pe baza evaluării ofertelor, comisia de evaluare întocmeşte raportul de evaluare care va cuprinde descrierea procedurii de închiriere şi operaţiunile de evaluare, elementele esenţiale ale ofertelor depuse şi motivele alegerii ofertantului câştigător sau, în cazul în care nu a fost desemnat câştigător nici un ofertant, cauzele respingerii.

(3)   Comisia de evaluare procedează în termen de maximum două zile la informarea tuturor ofertanţilor despre rezultatul licitaţiei.

Art. 14. - (1) Ofertanţii pot face contestaţie privind eventualele încălcări ale dispoziţiilor prezentelor instrucţiuni.

(2)   Termenul de depunere a contestaţiilor este de maximum două zile de la data primirii înştiinţării privind rezultatul licitaţiei publice. Contestaţiile se depun la sediul locatorului.

(3)  Contestaţiile vor fi soluţionate de o comisie compusă din 3 (trei) membri, dintre care unul este preşedintele comisiei, şi un secretar care nu are drept de vot, alţii decât cei din comisia de evaluare. Componenţa comisiei se stabileşte de către Administraţia Naţională „Apele Române" prin decizie a conducătorului acesteia, cu avizul conducătorului autorităţii publice centrale din domeniul mediului şi gospodăririi apelor, în maximum două zile de la data deschiderii plicurilor exterioare.

(4)   Comisia de soluţionare a contestaţiilor decide cu privire la oportunitatea suspendării procedurii de atribuire a contractelor de închiriere.

Art. 15. - In cazul în care licitaţia publică deschisă nu a condus la desemnarea unui câştigător, se va consemna această situaţie într-un proces-verbal, iar în termen de 20 de zile se va organiza o nouă licitaţie.

Art. 16. - (1) Contractul de închiriere se semnează în maximum 5 zile de la desemnarea ofertantului câştigător şi intră în vigoare la data constituirii garanţiei de bună execuţie, dar nu mai târziu de 10 zile de la data semnării.

(2)  Garanţia de participare la licitaţie se pierde în cazul în care nu se perfectează contractul de închiriere din vina ofertantului desemnat câştigător.

(3)   In cazul nesemnării contractului de închiriere din vina exclusivă a ofertantului desemnat câştigător sau în cazul neconstituirii garanţiei de bună execuţie în termenul prevăzut la alin. (1), locatorul încheie contractul cu ofertantul clasat pe locul următor.

Art. 17. - Contractul de închiriere va cuprinde în mod obligatoriu prevederile din contractul-cadru, clauzele din caietul de sarcini şi alte clauze convenite de părţile contractante, în completarea celor din caietul de sarcini şi fără să contravină obiectivelor închirierii.

ANEXA Nr. 2

      CONTRACT-CADRU   DE   ÎNCHIRIERE

I.   Părţile contractante

Administraţia Naţională „Apele Române" - Direcţia Apelor Dobrogea-Litoral, în calitate de locator, cu sediul în...................., tel................, fax ............, cont virament nr..............., deschis la ..................,   cod unic de înregistrare……………….. reprezentată prin ...................,

şi

.............................., în calitate de locatar, cu sediul în ......................, tel............., fax ..........., cont virament nr................,deschis la .................., număr de înregistrare la registrul comerţului .................., cod unic de înregistrare .....................,reprezentată prin ...........................

II.  Obiectul contractului

Art. 1.  - Obiectul contractului îl reprezintă transmiterea dreptului de folosinţă asupra sectorului de plajă situat în............................, în scopul exploatării acesteia în condiţiile prezentului contract, precum şi în conformitate cu prevederile legale specifice în vigoare.

Art. 2

2.1.   Suprafaţa totală închiriată este de .......... m2 (............), cu o deschidere la mare de ............ m, aferentă limitelor sectorului închiriat, conform schiţei prevăzute în caietul de sarcini.

2.2.  Sectorul de plajă închiriat se delimitează astfel:

•  la nord -

•  la est -

•  la sud -

•  la vest -

III.   Durata de închiriere

Art. 3. - Durata de închiriere este de 10 (zece) ani, cu începere de la data semnării contractului.

Art. 4. - Contractul de închiriere poate fi prelungit prin acordul părţilor, pentru o perioadă egală cu cel mult jumătate din durata sa iniţială. Intenţia de prelungire se notifică celeilalte părţi contractante cu cel puţin 60 de zile înainte de expirarea duratei de închiriere.

IV.  Valoarea chiriei, condiţii şi termene de plată

Art. 5. - Locatarul datorează locatorului o chirie anuală care va fi actualizată prin indexare cu indicele de inflaţie aferent anului precedent.

Art. 6. - Chiria anuală este de ....................... lei (RON).

Art. 7. - Chiria se achită anual, în două tranşe, după cum urmează:

-  30% din chiria anuală stabilită la art. 6, până la data de 1 martie a anului în curs, cu excepţia primului an, când se va achita în termen de 15 zile de la data semnării contractului;

-  70% din chiria anuală stabilită la art. 6, până la data de 30 septembrie a anului în curs.

Art. 8. - In cazul neexecutării obligaţiei de plată prevăzute la art. 6 şi 7 din contract, se percep penalităţi de întârziere de 0,1% pentru fiecare zi de întârziere, cu decontarea prioritară a facturilor de penalităţi, pentru sumele scadente, indiferent de instrucţiunile de pe ordinul de plată.

Art. 9. - Cuantumul penalităţilor de întârziere în decontarea debitelor restante va putea depăşi cuantumul sumei asupra căreia sunt calculate.

V.   Drepturi şi obligaţii contractuale

Art. 10. - Drepturile locatarului:

10.1.  să folosească bunul închiriat conform destinaţiei stabilite prin prezentul contract;

10.2.   să delimiteze, cu acordul locatorului, suprafaţa de plajă ce face obiectul prezentului contract, astfel încât să asigure accesul liber pe plajă;

10.3.  să organizeze servicii de plajă, activităţi sportive şi de agrement nautic pe plajă şi pe suprafeţele de apă aferente ei, în condiţiile prevăzute de lege, de normele şi regulamentele adoptate de autorităţile cu atribuţii în domeniu;

10.4.   să organizeze, cu acordul locatorului, obiective corespunzătoare planului de amenajare a plajei, care să nu afecteze integritatea suprafeţei de plajă.

Art. 11. - Obligaţiile locatarului:

11.1.  să achite locatorului chiria datorată în condiţiile şi în termenele stabilite în contractul de închiriere;

11.2.  să nu împiedice în nici un fel accesul pe plajă şi să nu perceapă taxe de acces;

11.3.  să nu subînchirieze bunul ce face obiectul contractului de închiriere;

11.4.   să nu execute construcţii şi dotări ilegale pe suprafaţa închiriată şi să nu desfăşoare alte activităţi care să modifice calitatea şi cantitatea fâşiei de plajă sau care pot afecta mediul natural;

11.5.  să asigure un stoc minim de materiale necesare intervenţiei în caz de poluări accidentale minore;

11.6.  să pună la dispoziţie suprafaţa de plajă necesară organizării şi desfăşurării Serviciului public de salvare acvatică - SALVAMAR şi a posturilor de prim ajutor, conform prevederilor actelor normative care le reglementează;

11.7.  să permită accesul locatorului sau autorităţilor competente pe plajă, cu mijloace şi materiale specifice, în situaţii de poluări accidentale sau în alte situaţii specifice;

11.8.  să întreţină şi să igienizeze zilnic suprafaţa de plajă care face obiectul prezentului contract, prin:

•  dotarea cu recipiente adecvate pentru colectarea selectivă a deşeurilor, în conformitate cu prevederile legale;

•  îndepărtarea corpurilor ascuţite şi dure - cioburi, sticle sparte, sârmă, pietre, lemn, bucăţi de metal - de pe plajă şi din zona de îmbăiere;

  colectarea şi transportul la gropile de gunoi al corpurilor străine (scoici vii, gunoaie, mortalităţi piscicole, produse petroliere etc);

•  colectarea depunerilor de alge şi strângerea în grămezi al acestora de pe sectorul de plajă închiriat;

•  executarea zilnică şi, după caz, periodică a lucrărilor de nivelare şi afânare a patului de nisip cu utilaje specializate;

11.9.   să lase liberă cel puţin 20% din suprafaţa închiriată, pentru ca turiştii să-şi poată aşeza propriile accesorii, conform unei scheme întocmite anual de locatar şi aprobată de locator;

11.10.  să participe la păstrarea ordinii publice pe plajă, în colaborare cu organele abilitate;

11.11.  să respecte termenele si condiţiile de realizare a planului de investiţii, pe perioada de derulare a contractului, conform ofertei tehnico-economice, după cum urmează:

Realizarea investiţiilor cu etapizare anuală din planul de investiţii trebuie confirmată în scris de către locator, pe bază de proces-verbal;

11.12.  să asigure accesul organelor de control şi al reprezentanţilor autorizaţi ai locatorului, punându-le la dispoziţie documente şi informaţii legate de executarea obligaţiilor, conform contractului de închiriere;

11.13.   să anunţe imediat locatorul în caz de poluare accidentală pe suprafaţa de plajă închiriată şi în cazul unor evenimente deosebite - mortalitate piscicolă - şi să intervină în cel mai scurt timp pentru limitarea sau înlăturarea efectelor generate de acestea;

11.14.  locatarul nu are dreptul, fără acordul scris al locatorului, de a utiliza informaţiile şi documentele obţinute sau la care are acces în perioada de derulare a contractului în alt scop decât acela de a-şi îndeplini obligaţiile contractuale;

11.15.  să respecte amplasamentul şi tipul bazei de agrement nautic;

11.16.  să nu deterioreze şi să nu schimbe destinaţia construcţiilor hidrotehnice şi a bornelor amplasate pe suprafaţa de plajă închiriată.

Art. 12. - Drepturile locatorului:

12.1.  să primească chiria în condiţiile şi în termenele stabilite la art. 6 şi 7;

12.2.   să controleze executarea obligaţiilor locatarului, stadiul realizării planului de investiţii şi respectarea condiţiilor închirierii;

12.3.  să verifice şi să constate starea integrităţii plajei care face obiectul închirierii.

Art. 13. - Obligaţiile locatorului:

13.1.   să predea anual locatarului, pe bază de proces-verbal, sectorul de plajă ce face obiectul închirierii, cu cel puţin 30 de zile înainte de începerea sezonului turistic. In primul an de închiriere predarea se va realiza în termen de cel mult 5 zile de la intrarea în vigoare a contractului de închiriere;

13.2.   să execute lucrările necesare de conservare a plajelor în perioada de extrasezon, în funcţie de configuraţia plajelor şi de amploarea fenomenului de eroziune marină;

13.3.  să execute lucrări de pregătire a plajei pentru sezonul estival;

13.4.  să execute lucrări de evacuare şi transport al algelor la gropile de gunoi;

13.5.  să întreprindă, cu ajutorul organelor competente, acţiuni ele prevenire şi/sau de înlăturare a construcţiilor ilegale de pe suprafaţa de plajă ce face obiectul contractului;

13.6.   să nu-l împiedice pe locatar să-şi realizeze drepturile legate de închiriere decât în condiţiile reglementate de legislaţia în vigoare şi de prezentul contract.

VI.  Garanţii pentru executarea contractului de închiriere

Art. 14. - In scopul garantării îndeplinirii întocmai a obligaţiei de plată a chiriei, precum şi a obligaţiei de reparare a oricărui prejudiciu suferit de locator prin neîndeplinirea sau îndeplinirea defectuoasă de către locatar a obligaţiilor prevăzute în prezentul contract, locatarul se obligă să constituie în termen de 10 zile de la încheierea prezentului contract o garanţie de bună execuţie.

Art. 15. - Locatorul poate executa garanţia de bună execuţie, fără nici o formalitate prealabilă, în cazul în care locatarul nu îşi îndeplineşte obligaţiile contractuale. In cazul executării scrisorii de garanţie bancară, locatarul are obligaţia reconstituirii acesteia la valoarea iniţială în termen de 15 zile de la data executării, sub sancţiunea rezilierii de drept a contractului. Toate comisioanele şi spezele bancare, precum şi alte cheltuieli necesare executării garanţiei de bună execuţie se suportă de către locatar.

Art. 16. - Pentru anul calendaristic 2006 garanţia de bună execuţie este de ...... lei (RON), reprezentând 30% din valoarea pentru anul 2006 a contractului, şi se pune la dispoziţie locatorului în termen de 10 zile de la data încheierii contractului de închiriere.

Art. 17. - Pentru fiecare dintre anii următori, garanţia este de 30% din chiria aferentă anului precedent şi se pune la dispoziţie locatorului până la data de 31 ianuarie a anului pentru care se constituie garanţia.

VII.   Răspunderea contractuală

 Art. 18

18.1.   Prezentul contract se reziliază de plin drept în cazul în care oricare dintre părţile contractante nu îşi execută obligaţiile contractuale.

18.2.  Rezilierea nu va avea nici un efect asupra obligaţiilor deja scadente între părţi.

18.3.   La încetarea contractului prin ajungere la termen sau datorită rezilierii, în condiţiile pct. 18.1, locatorul nu datorează despăgubiri locatarului pentru îmbunătăţirile executate pe sectorul de plajă închiriat.

VIII.  Incetarea contractului

Art. 19. - Prezentul contract încetează:

a)  la expirarea termenului pentru care a fost încheiat;

b)  cu acordul părţilor;

c)  când locatarul nu face dovada constituirii garanţiei conform art. 14.

IX.  Modificarea contractului

Art. 20. - Contractul se modifică numai cu acordul părţilor, pe bază de acte adiţionale, în următoarele cazuri:

a)  actualizarea chiriei anuale, ca urmare a indexării cu indicele de inflaţie;

b)  apariţia unor împrejurări sau acte normative care modificăm mod esenţial obligaţiile părţilor sau care impun obligaţii noi.

X.  Forţa majoră

 Art. 21

21.1.   Părţile convin să fie exonerate de răspundere pentru neîndeplinirea obligaţiilor asumate prin prezentul contract, atunci când această neîndeplinire este urmare a intervenţiei unui caz de forţă majoră.

21.2.  Forţa majoră invocată va fi comunicată celeilalte părţi, în scris, în termen de 5 zile de la apariţie, de către partea interesată, şi este opozabilă numai dacă este atestată de o autoritate competentă în raport cu natura evenimentului.

21.3.  Locatarul este obligat să accepte planurile de măsuri stabilite de către organele competente, neavând dreptul la despăgubiri.

XI.   Litigii

Art. 22. - Eventualele litigii în legătură cu modul de derulare a prezentului contract vor fi soluţionate pe cale amiabilă, iar în caz contrar, de către instanţele judecătoreşti competente.

XII.   Dispoziţii finale

Art. 23. - In înţelesul prezentului contract, orice notificare, cerere, comunicare sau informare va fi făcută în scris, prin orice mijloc de comunicare ce asigură transmiterea textului actului şi confirmarea primirii acestuia.

Art. 24. - Toate documentele acestui contract, precum şi cele legate de executarea lui se vor întocmi în limba română.

ANEXA Nr. 3*)

SECTOARE DE PLAJĂ PROPUSE SPRE ÎNCHIRIERE

Nr. Crt

Sectoare plaja

Limite

1.

Năvodari I

Limita N - dig Limita S -Tabăra de copii

2.

Năvodari II

Limita N - Tabăra de copii Limita S - Hanul Piraţilor

3.

Năvodari III

Limita N - Hanul Piraţilor Limita S -Perla Majestic

4

Năvodari IV

Limita N - Perla Majestic

Limita S - limita Constanţa - Năvodari

5.

Mamaia I

Limita N - limita Constanţa - Năvodari Limita S - Enigma

6

Mamaia II

Limita N- Enigma Limita S - Estival

7.

Mamaia III

Limita N - Estival

Limita S - Hotel Jupiter - Junona

8.

Mamaia IV

Limita N - Hotel Jupiter - Junona Limita S - Terasa Vanghelis

9.

Mamaia V

Limita N - Terasa Vanghelis Limita S - Castel

10.

Mamaia VI

Limita N - Castel Limita S - Sud Cazino

11.

Mamaia VII

Limita N - Sud Cazino Limita S - Terasa Azur

12.

Mamaia VIII

Limita N - Terasa Azur

Limita S - Canal descărcare lac Tăbacărie

13.

Constanta I

Limita N - canal de descărcare Tabacarie Limita S - platforma depozitare pamant (in vecinătatea plajei Modern)

14.

Constanta II

Limita N- platforma depozitare pamant (in vecinătatea plajei Modern) Limita S- Portul Tomis

15.

Agigea

Plaja aparţinand localităţii

16.

Eforie Nord I

Limita N    Complex Steaua de Mare Limita S - Hotel Belona

17.

Eforie Nord II

Limita N - Hotel Belona Limita S - Dig Tabăra Luminiţa

*) Anexa nr. 3 este reprodusă în facsimil.

18.

Cordon litoral Eforie N - Eforie S

Limita N - Dig Tabăra Luminiţa Limita S - Tabăra Internaţionala Eforie

19.

Eforie Sud

Limita N - Braseria Pescăruş Limita S- zona Piscul Vulturului

20.

Tuzla

Plaja aparţinând localităţii

21.

Costinesti I

Limita N - zona Pescărie Limita S - Str. Mării

22.

Costinesti II

Limita N- Str. Mării Limita S - Hotel Forum

23.

Olimp I

Limita N - canal descărcare lac Tatlageac Limita S - Piscina Oltenia

24.

Olimp II

Limita N - Piscina Oltenia Limita S - zona "0" Protocol

25.

Neptun I

Limita N - zona "0" Protocol Limita S - Terasa Briza

26.

Neptun II

Limita Nord - Terasa Briza Limita S - Braseria Delfinul

27.

Jupiter

Limita N - Braseria Delfinul Limita S - Staţia de pompare

28.

Cap Aurora

Limita N - Staţia de pompare Limita S - restaurant Pescăresc

29.

Venus I

Limita N - restaurant Pescăresc Limita S - Hotel Silvia

30.

Venus II

Limita N - Hotel Silvia Limita S - Bufet Adriana

31.

Cordon litoral Venus - Saturn

Limita N - Bufet Adriana Limita S - Adras

32.

Mangalia

Limita N - Staţia Meteo Mangalia Limita S - Hotel Astra

33.

2 Mai

Limita N-digul de sud port Mangalia Limita S - pescărie


SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 222/2006

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 222 din 2006
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu