Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 2199 din 5 octombrie 2006

privind aprobarea Regulamentului de organizare si desfasurare a examenului de notar public pentru notarii stagiari si a concursului pentru ocuparea locurilor vacante de notar public

ACT EMIS DE: MINISTERUL JUSTITIEI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 837 din 3 octombrie 2006



Având în vedere dispoziţiile art. 16 lit. g) şi ale art. 22 din Legea notarilor publici şi a activităţii notariale nr. 36/1995, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi ale art. 3-6 şi 14-17 din Regulamentul de punere în aplicare a Legii notarilor publici şi a activităţii notariale nr. 36/1995, adoptat prin Ordinul ministrului justiţiei nr. 710/C/1995, cu modificările ulterioare,

în temeiul art. 6 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 83/2005 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Justiţiei, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 132 din 11 februarie 2005, cu modificările şi completările ulterioare,

ministrul justiţiei emite următorul ordin:

Art. 1. - Se aprobă Regulamentul de organizare şi desfăşurare a examenului de notar public pentru notarii stagiari şi a concursului pentru ocuparea locurilor vacante de notar public, prevăzut în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.

Art. 2. - Uniunea Naţională a Notarilor Publici şi Direcţia publicitate mobiliară, notari publici, executori, traducători şi interpreţi vor duce la îndeplinire prevederile regulamentului prevăzut la art. 1.

Art. 3. - La data intrării în vigoare a prezentului ordin, Ordinul   ministrului   justiţiei   nr. 1.117/C/2003 privind aprobarea Regulamentului de organizare şi desfăşurare a examenului de notar public pentru notarii stagiari şi a concursului pentru ocuparea locurilor vacante de notar public, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 307 din 7 mai 2003, se abrogă.

Art. 4.  -  Prezentul ordin se va publica în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Ministrul justiţiei,

Monica Luisa Macovei

ANEXĂ

REGULAMENT

de organizare şi desfăşurare a examenului de notar public pentru notarii stagiari si a concursului pentru ocuparea posturilor vacante de notar public

TITLUL I

Examenul de notar public pentru notarii stagiari

CAPITOLUL I

Dispoziţii generale

Art. 1. - (1) Consiliul Uniunii Naţionale a Notarilor Publici, denumit în continuare Consiliul sau Consiliul Uniunii, cu acordul ministrului justiţiei, organizează anual, de regulă în perioada 1-31 octombrie, examenul de notar public pentru notarii stagiari.

(2)  La examenul de notar public se pot prezenta notarii stagiari care împlinesc 2 ani de stagiu în luna în care se susţine examenul.

(3)   La cerere, Colegiul director al Camerei Notarilor Publici, denumit în continuare Colegiul sau Colegiul director, poate aproba participarea la examenul de notar public şi a notarilor stagiari care au efectuat un an de stagiu până la data examenului, dacă aceştia s-au remarcat în profesie şi anterior angajării ca notar stagiar au exercitat şi alte funcţii de specialitate juridică, perioade care, cumulate, să fie de cel puţin 2 ani împliniţi.

Art. 2. - (1) Preşedintele Uniunii Naţionale a Notarilor Publici, denumit în continuare preşedintele Uniunii, cu acordul ministrului justiţiei, stabileşte data la care se desfăşoară examenul de notar public pentru notarii stagiari.

(2)   Data susţinerii examenului şi posturile vacante se comunică cu 30 de zile înainte de această dată, în vederea înştiinţării candidaţilor, Camerelor Notarilor Publici, care le vor afişa la loc vizibil şi accesibil publicului, şi se publică, în acelaşi termen, în Monitorul Oficial al României, Partea a III-a, precum şi pe paginile de internet ale Uniunii şi ale Ministerului Justiţiei.

(3)   Cu cel puţin 15 zile înainte de data examenului, preşedintele Uniunii stabileşte ora şi locul desfăşurării examenului. Acestea vor fi comunicate Camerelor Notarilor Publici, care le afişează în vederea înştiinţării candidaţilor, In acelaşi termen, ora şi locul desfăşurării examenului se publică pe paginile de internet ale Uniunii şi ale Ministerului Justiţiei.

(4)   Examenul se desfăşoară pe parcursul a două zile, cu o zi pauză între proba teoretică şi cea practică. Durata fiecărei probe este de 3 ore.

Art. 3. - (1) Pentru examenul de notar public, Consiliul Uniunii, împreună cu direcţia de specialitate din Ministerul Justiţiei, cu consultarea unui profesor universitar de specialitate de la o universitate acreditată, stabileşte tematica şi bibliografia cu caracter teoretic şi practic, cu incidenţă asupra activităţii notariale, din următoarele domenii: drept civil, dreptul familiei, drept comercial, drept internaţional privat, procedură civilă şi notarială, drept constituţional şi legislaţie notarială.

(2)   Cu cel puţin 30 de zile înainte de data stabilită pentru desfăşurarea examenului, Consiliul Uniunii transmite fiecărei Camere tematica şi bibliografia, pe care acestea le vor afişa la loc vizibil şi accesibil publicului.

(3)   In acelaşi termen, tematica şi bibliografia vor fi aduse la cunoştinţă candidaţilor şi prin afişare pe paginile de internet ale Uniunii şi ale Ministerului Justiţiei.

CAPITOLUL II

Procedura de înscriere la examen

Art. 4. - (1) După împlinirea perioadei de stagiu, notarul stagiar este obligat să se prezinte la examenul de notar public, cu excepţia situaţiilor temeinic justificate, apreciate ca atare de Colegiul director. Calitatea de notar stagiar încetează de drept la data numirii în funcţia de notar public prin ordin al ministrului justiţiei.

(2)   Respingerea sau, după caz, lipsa nejustificată a notarului stagiar la două examene consecutive de notar public atrage încetarea contractului individual de muncă încheiat cu notarul public îndrumător şi pierderea dreptului de a se mai prezenta la acest examen.

(3)  In cazurile prevăzute la alin. (2), notarul stagiar se va putea prezenta la examen numai după parcurgerea unei noi perioade de stagiu.

Art. 5. - (1) Cu cel puţin 20 de zile înainte de data examenului, notarul stagiar va depune la Camera Notarilor Publici dosarul de înscriere la examen, care cuprinde următoarele acte care atestă îndeplinirea condiţiilor cerute de lege:

a)  cerere-tip de înscriere la examen (prevăzută în anexa nr. 1);

b)   declaraţie pe propria răspundere că are numai cetăţenia română şi nu i-a fost restrânsă capacitatea de exerciţiu, în condiţiile legii;

c)  copie legalizată de pe diploma de licenţiat în drept;

d)  extras de cazier judiciar;

e)   certificat medical care să ateste că este apt pentru exercitarea funcţiei, eliberat de o instituţie medicală desemnată de Biroul executiv al Uniunii;

f)   copie de pe contractul de muncă, avizată de inspectoratul teritorial de muncă;

g)  dovada promovării concursului de admitere ca notar stagiar;

h) referatul notarului public îndrumător;

i) copie de pe certificatul de naştere şi, dacă este cazul, de pe cel de căsătorie;

j) dovada achitării taxei de înscriere la examen;

k) declaraţie de luare la cunoştinţă a tematicii şi bibliografiei de examen şi a prevederilor prezentului regulament;

l) copie de pe buletin/cartea de identitate.

(2)   Referatul notarului public îndrumător cu propunerea motivată de aviz de admitere sau de respingere a cererii de înscriere la examen va face referire la:

a)  data angajării notarului stagiar;

b)  conduita notarului stagiar pe perioada stagiului;

c)  preocuparea pentru pregătirea profesională;

d)  volumul de activitate din perioada stagiului, pe categorii de operaţiuni şi aprecierea asupra îndeplinirii lor.

(3)  Dosarul de înscriere la examen se depune, în mod obligatoriu, la Camera Notarilor Publici în circumscripţia căreia notarul stagiar a efectuat stagiul.

Art. 6. - (1) Colegiul director, primind actele stabilite la art. 5, verifică, în 48 de ore de la expirarea termenului prevăzut la art. 5 alin. (1), îndeplinirea condiţiilor prevăzute de lege şi de prezentul regulament pentru înscrierea candidatului la examenul de notar public.

(2)  Colegiul hotărăşte cu majoritatea voturilor membrilor săi admiterea sau respingerea cererii de înscriere la examen în cazul în care constată că nu sunt îndeplinite cerinţele legale pentru participarea candidatului la examen.

(3)   In ultima zi a termenului prevăzut la alin. (1), Colegiul întocmeşte situaţia centralizată a notarilor stagiari care s-au înscris la examen, cu indicarea dosarelor admise sau respinse, pe care o afişează la sediul Camerei. Candidatului respins i se eliberează, la cerere, o copie certificată de pe avizul motivat de respingere a cererii de înscriere la examen.

(4)   Impotriva avizului de respingere a cererii de înscriere la examen notarul stagiar poate depune la Colegiu, sub sancţiunea decăderii din drept, o contestaţie, în termen de 48 de ore de la afişarea situaţiei centralizate prevăzute la alin. (3).

(5)  In 24 de ore de la expirarea termenului prevăzut la alin. (4), Colegiul va transmite lista notarilor stagiari care au primit aviz de înscriere la examen şi dosarele acestora, precum şi contestaţiile formulate de cei declaraţi respinşi şi dosarele lor comisiei pentru verificarea condiţiilor de înscriere la examen, constituită conform art. 7 lit. a).

(6)  Dosarele candidaţilor admişi şi contestaţiile formulate potrivit alin. (4) vor fi analizate de comisia pentru verificarea condiţiilor de înscriere la examen, alcătuită potrivit art. 7 lit. a), în 3 zile de la expirarea termenului prevăzut la alin. (5). Comisia hotărăşte cu majoritate de voturi asupra admisibilităţii cererii de înscriere la examenul de notar public şi comunică, în termen de 24 de ore, situaţia centralizata a notarilor stagiari ale căror cereri de înscriere la examen au fost admise sau respinse, care va fi afişată de îndată la sediul fiecărei Camere şi pe pagina de internet a Uniunii. Hotărârea comisiei prin care se soluţionează contestaţiile formulate potrivit alin. (4) este definitivă şi se comunică de îndată Colegiului, care o va aduce [a cunoştinţa candidatului în cauză.

(7)  Impotriva avizului negativ al comisiei prevăzute la art. 7 lit. a) candidatul poate depune contestaţie la Cameră, în termen de 48 de ore de la afişare. In 24 de ore de la expirarea termenului de depunere a contestaţiilor, acestea vor fi înaintate comisiei pentru soluţionarea contestaţiilor, prevăzută la art. 7 lit. b). In acelaşi termen de 24 de ore, comisia pentru verificarea condiţiilor de înscriere la examen va înainta comisiei prevăzute la art. 7 lit. b) dosarele candidaţilor care au formulat contestaţie.

(8)   Comisia prevăzută la art. 7 lit. b) se va pronunţa asupra contestaţiilor în 48 de ore de la expirarea termenului prevăzut pentru înaintarea contestaţiilor. Hotărârea comisiei este definitivă şi se comunică de îndată Colegiului, care o va aduce la cunoştinţa candidatului în cauză.

(9)  In cazul în care se emite aviz negativ de înscriere la examen, Colegiul va dispune prelungirea contractului de muncă de către notarul public îndrumător.

(10) După soluţionarea contestaţiilor, comisia prevăzută la art. 7 lit. b) întocmeşte situaţia centralizată a candidaţilor care au primit aviz favorabil de înscriere la examen, care va fi comunicată Camerelor, precum şi comisiei pentru organizarea şi supravegherea desfăşurării examenului.

CAPITOLUL III

Organizarea, funcţionarea şi competenţa comisiilor constituite pentru examenul de notar public

Art. 7. - Pentru organizarea şi desfăşurarea examenului de notar public, vor funcţiona următoarele comisii:

a)   comisia pentru verificarea condiţiilor de înscriere la examen,  care  va fi  alcătuită  din 3 notari  publici şi 2 reprezentanţi ai Ministerului Justiţiei desemnaţi de ministrul justiţiei din cadrul direcţiei de specialitate şi care va avea ca atribuţii verificarea îndeplinirii condiţiilor de înscriere la examen de către candidaţii pentru care Colegiul director a emis aviz favorabil şi soluţionarea contestaţiilor formulate de către candidaţii pentru care Colegiul director a emis aviz negativ;

b)   comisia pentru soluţionarea contestaţiilor formulate de cei respinşi la înscrierea la examen, care va fi formată din 3 notari publici şi 2 reprezentanţi ai Ministerului Justiţiei, alţii decât cei de la comisia prevăzută la lit. a). Comisia va examina contestaţiile formulate conform art. 6 alin. (7);

c)     comisia pentru organizarea şi supravegherea desfăşurării examenului, care va fi formată din 3 notari publici şi 3 reprezentanţi ai Ministerului Justiţiei. In funcţie de numărul candidaţilor, numărul membrilor comisiei va putea fi mărit, păstrându-se paritatea reprezentanţilor celor două instituţii. Comisia va avea următoarele atribuţii:

1.   cu cel puţin o zi înaintea începerii probei teoretice, afişează listele cu repartizarea pe săli a candidaţilor;

2.   cu 24 de ore înaintea începerii fiecărei probe, pregăteşte, potrivit art. 11 alin. (1), seturile de hârtie care vor fi distribuite candidaţilor şi consemnează într-un proces-verbal numărul acestora; la sfârşitul fiecărei probe, consemnează în procesul-verbal prevăzut la pct. 6 numărul seturilor de hârtie rămase neutilizate, pe care se înscrie menţiunea „neutilizat";

3.  verifică identitatea candidaţilor;

4.  distribuie colile de examen;

5.   sigilează colţurile lucrărilor, cuprinzând datele de identificare a candidaţilor, şi aplică ştampila Uniunii şi a Ministerului Justiţiei pe toate filele lucrărilor;

6.  completează procesul-verbal cu data, ora începerii şi ora încheierii examenului;

7.  anunţă candidaţilor momentul începerii celor 3 ore, cu precizarea că timpul de examen începe să curgă după dictarea şi scrierea de către candidaţi a subiectelor pe colile de hârtie puse la dispoziţie de organizatori;

8.   cu 30, respectiv 15 minute înainte de expirarea timpului de examen, anunţă candidaţilor timpul efectiv rămas;

9.   supraveghează candidaţii în timpul examenului şi asigură respectarea tuturor condiţiilor de organizare şi desfăşurare a examenului, stabilite prin prezentul regulament.

La predarea lucrărilor, comisia pentru organizarea şi supravegherea desfăşurării examenului va verifica dacă ştampilele sunt aplicate corect, dacă datele de identificare a candidatului nu sunt vizibile şi va solicita acestuia să semneze borderoul de predare a lucrării. După ce vor fi amestecate, lucrările vor fi numerotate în spaţiul anume delimitat pe prima filă a lucrării, începând cu cifra 1 (unu), fără a fi desfăcute colţurile, şi vor fi predate comisiei de examinare, pe bază de proces-verbal semnat de toţi membrii comisiei pentru organizarea şi supravegherea desfăşurării examenului şi de preşedintele comisiei de examinare;

d)  comisia de examinare, constituită în vederea elaborării subiectelor şi notării lucrărilor, care va fi formată din: un membru al Consiliului Uniunii, un reprezentant al Ministerului Justiţiei desemnat prin ordin al ministrului justiţiei, un membru al corpului didactic din învăţământul superior de specialitate şi 2 notari publici desemnaţi de Consiliul Uniunii dintre notarii propuşi de Camere.

Preşedintele comisiei de examinare, care este reprezentantul Consiliului Uniunii, este şi preşedintele examenului. Acesta nu participă la notarea lucrărilor şi are ca atribuţii supravegherea organizării şi desfăşurării activităţii tuturor comisiilor prevăzute de prezentul regulament, cu excepţia celor date în sarcina preşedintelui comisiei prevăzute la lit. e), convoacă la termenele prevăzute de prezentul regulament comisiile prevăzute la art. 7 şi întocmeşte centralizatorul nominal final prevăzut în anexa nr. 8 şi lista cuprinzând rezultatele finale prevăzută în anexa nr. 9.

Atribuţiile comisiei de examinare sunt cele prevăzute la art. 9-16;

e)   comisia de soluţionare a contestaţiilor împotriva notării lucrărilor, care va fi formată din 2 notari publici, un membru al corpului didactic din învăţământul superior de specialitate şi 2 reprezentanţi ai Ministerului Justiţiei, alţii decât cei care fac parte din comisia menţionată la lit. b).

Preşedintele comisiei de soluţionare a contestaţiilor este desemnat dintre notarii publici. Comisia de soluţionare a contestaţiilor are atribuţiile prevăzute la art. 17 şi 18.

Preşedintele comisiei de soluţionare a contestaţiilor nu participă la notarea lucrărilor şi are ca atribuţii supravegherea desfăşurării activităţii comisiei.

Art. 8. - (1) Componenţa comisiilor prevăzute în prezentul regulament se stabileşte, prin hotărâre a Consiliului Uniunii, dintre notarii publici desemnaţi de fiecare Cameră, reprezentanţii Ministerului Justiţiei desemnaţi prin ordin al ministrului justiţiei şi membri ai corpului didactic din învăţământul superior de specialitate, în condiţiile prevăzute de prezentul regulament.

(2)  In vederea constituirii comisiei de examinare, fiecare Cameră va desemna un notar public cu cel puţin 10 ani vechime în profesie.

(3)    Comisiile prevăzute la art. 7 vor avea în componenţă şi câte 3 membri supleanţi, dintre care unul va fi reprezentantul Ministerului Justiţiei, care vor avea atribuţiile comisiilor din care fac parte. Aceştia vor fi convocaţi de către preşedintele concursului dacă unul dintre membrii titulari ai comisiilor se află în imposibilitate de a se prezenta.

CAPITOLUL IV

Stabilirea subiectelor şi desfăşurarea examenului

Art. 9. - (1) Cu cel mult 24 de ore înaintea începerii probei teoretice, comisia de examinare formează 20 de seturi a câte 5 subiecte din tematica şi bibliografia stabilite potrivit art. 3 alin. (1). Fiecare set va cuprinde, în mod obligatoriu, două subiecte din dreptul civil.

(2)   Cu cel mult 24 de ore înaintea susţinerii probei practice, comisia prevăzută la alin. (1) formează 20 de seturi a câte 5 subiecte.

(3)   Seturile de subiecte pentru ambele probe se semnează de toţi membrii comisiei de examinare, se introduc în plicuri care se sigilează şi se ştampilează atât cu ştampila Uniunii, cât şi cu cea a Ministerului Justiţiei, apoi se depozitează luându-se măsurile de siguranţă ce se impun. Asigurarea şi răspunderea pentru securitatea subiectelor revin preşedintelui examenului.

Art. 10. - (1) La ora stabilită pentru începerea probelor de examen, preşedintele comisiei de examinare, în prezenţa membrilor comisiei, prezintă candidaţilor cele 20 de plicuri cu seturile de subiecte şi invită un candidat să extragă unul dintre plicurile cu subiecte. După extragere se încheie procesul-verbal, cu menţionarea subiectelor, care va fi semnat de toţi membrii comisiei pentru organizarea şi supravegherea desfăşurării examenului şi ai comisiei de examinare, precum şi de candidatul care a extras plicul cu subiecte.

(2)   După ora stabilită pentru începerea examenului, accesul candidaţilor şi al oricăror alte persoane în sala de examen este interzis. După această oră, candidatul care părăseşte sala de examen va preda lucrarea, neavând posibilitatea să revină în sală pentru continuarea examenului. In cazuri excepţionale, candidatul poate părăsi sala de examen însoţit de un membru al comisiei pentru organizarea şi supravegherea desfăşurării examentului.

(3)   După intrarea în sală, candidaţilor le este interzisă deţinerea sau folosirea vreunei surse de informare, a telefoanelor mobile sau a oricăror alte mijloace de comunicare la distanţă.

(4)  Nerespectarea dispoziţiilor alin. (3) atrage eliminarea din examen. Comisia pentru organizarea şi supravegherea desfăşurării examenului, constatând deţinerea sau utilizarea unor surse de informare nepermise (inspirarea din anumite materiale, din lucrările celorlalţi candidaţi, transmiterea informaţiilor de la distanţă etc), va elimina candidatul din sală, va înscrie pe lucrare menţiunea „anulat" şi va consemna cele întâmplate în procesul-verbal.

Art. 11. - (1) Lucrările vor fi redactate, sub sancţiunea anulării, doar pe seturile de hârtie asigurate de Uniune, purtând pe fiecare filă, în colţul din stânga sus, ştampila acesteia şi a Ministerului Justiţiei, aplicate, fiecare, pe semnătura câte unuia dintre reprezentanţii celor două instituţii. Prima filă, al cărei model este prevăzut în anexa nr. 11, după înscrierea numelui, prenumelui şi a Camerei în colţul din dreapta, va fi lipită în faţa candidatului de către unul dintre membrii comisiei pentru organizarea şi supravegherea desfăşurării examenului, astfel încât datele înscrise să nu poată fi identificate, şi se va aplica ştampila Uniunii şi cea a Ministerului Justiţiei. Spaţiile libere din cuprinsul şi de la sfârşitul lucrării se barează la predarea acesteia de către unul dintre membrii comisiei pentru organizarea şi supravegherea desfăşurării examenului.

(2)   La expirarea timpului alocat probei, candidatul are obligaţia de a preda lucrarea comisiei pentru organizarea şi supravegherea desfăşurării examenului, semnând borderoul de predare a lucrărilor, în care se va menţiona şi numărul paginilor scrise ale lucrării predate.

(3)  După predarea lucrării, candidatul va părăsi sala de examen. Revenirea acestuia în sală este interzisă până la încheierea tuturor formalităţilor de examen. In sala de examen vor rămâne cel puţin 3 candidaţi până la predarea lucrării de către ultimul dintre aceştia.

CAPITOLUL V

Notarea lucrărilor teoretice şi practice

Art. 12. - (1) După comunicarea subiectelor, comisia de examinare se întruneşte în plen şi stabileşte baremul de notare, având în vedere complexitatea şi gradul de dificultate ale fiecărui subiect. Baremul de notare pentru fiecare dintre cele 5 subiecte se va stabili, cu majoritate de voturi, între 1 şi 3 puncte (fracţiuni sau puncte întregi), în raport de complexitatea subiectului, astfel încât suma punctelor acordate prin barem celor 5 subiecte să fie 10.

(2) Baremul va fi afişat la expirarea timpului de examen pentru consultarea de către candidaţi.

Art. 13. - (1) La finalul fiecărei probe, după preluarea lucrărilor pe bază de proces-verbal de la comisia pentru organizarea şi supravegherea desfăşurării examenului, membrii comisiei de examinare încep notarea acestora conform baremului întocmit. Predarea-primirea lucrărilor se face în prezenţa tuturor membrilor celor două comisii. Preşedintele examenului repartizează lucrările pe corectori, astfel încât fiecare lucrare să fie corectată independent de 2 membri ai comisiei de examinare şi apreciată separat cu note de la 1 la 10, conform baremului de corectare. Unul dintre cei 2 corectori va fi, în mod obligatoriu, notar public.

(2)   Fiecare corector trece în borderoul de notare prevăzut în anexa nr. 2, sub semnătură, punctajul acordat la fiecare subiect şi nota lucrării, reprezentând suma punctajelor acordate la cele 5 subiecte.

(3)  Nota finală a lucrării este media aritmetică a notelor acordate de cei 2 corectori, care se înscrie în centralizatorul comun prevăzut în anexa nr. 3, semnat de aceştia şi, după caz, de cel de-al treilea corector. In situaţia în care nota finală este cuprinsă între 0 şi 1, aceasta va fi 1.

(4)   Preşedintele examenului verifică borderourile celor 2 corectori şi semnalează diferenţele mai mari de un punct dintre notele acordate de aceştia. In acest caz, solicită recorectarea lucrării de un al treilea corector, membru al comisiei de examinare, astfel încât unul dintre corectori să fie reprezentantul Ministerului Justiţiei. Nota finală este media aritmetică a notelor acordate de cei 3 corectori şi va fi trecută în centralizatorul comun prevăzut în anexa nr. 3.

(5)  Subdiviziunile rezultate din calculul mediilor sau din oricare alte situaţii se neglijează la nivelul sutimilor, atunci când acestea sunt până la 0,05, şi se întregesc la nivelul zecimilor, când sunt egale sau peste 0,05.

(6)   Inainte de deschiderea lucrării, nota finală va fi trecută pe lucrare, în spaţiul anume delimitat, sub semnătură, de către preşedintele comisiei de examinare, cu pix sau stilou.

Art. 14. - (1) Media generală a candidatului este media aritmetică dintre nota finală la proba teoretică şi nota finală la proba practică.

(2) Media minimă de promovare este 7,00, fără ca nota obţinută la fiecare dintre probe să fie mai mică de 5,00.

Art. 15. - (1) Candidaţii care efectuează pe lucrare însemnări evidente în scopul identificării vor fi sancţionaţi prin anularea lucrării, care nu se mai notează. Menţiunea „anulat" se va înscrie atât pe lucrare, cât şi pe borderoul de notare şi centralizatoare.

(2) Lucrările apreciate ca având însemnări ca cele menţionate la alin. (1) nu se vor deschide decât după stabilirea acestei situaţii cu votul majorităţii membrilor comisiei de examinare.

Art. 16. - (1) După terminarea notării lucrărilor şi a întocmirii centralizatorului comun al lucrărilor prevăzut în anexa nr. 3, preşedintele comisiei de examinare, în prezenţa tuturor membrilor, dezlipeşte colţurile lucrărilor în ordinea numerotării. La fiecare lucrare se citeşte numărul acesteia, numele şi prenumele candidatului şi nota obţinută la fiecare probă, întocmindu-se centralizatorul nominal prevăzut în anexa nr. 4, care va fi semnat de toţi membrii comisiei de examinare.

(2) Pe baza centralizatorului nominal se întocmeşte lista cuprinzând rezultatele examenului, prevăzută în anexa nr. 5, care va fi semnată pe fiecare filă de preşedintele comisiei de examinare. In listă se vor menţiona, pentru fiecare candidat, notele la proba teoretică şi practică şi media generală obţinută.

(3)  Lista prevăzută la alin. (2) va fi transmisă în termen de 24 de ore de la finalizare Camerelor la care s-a depus cererea de înscriere la examen, care o vor afişa la sediul lor, la loc vizibil şi accesibil publicului, întocmind proces-verbal, cu precizarea datei şi a orei la care a fost afişată, In acelaşi termen, lista se va publica pe pagina de internet a Uniunii.

(4)   Lucrările de examen împreună cu borderourile, centralizatoarele şi lista vor fi păstrate de către preşedintele comisiei de examinare împreună cu directorul Uniunii, la sediul Uniunii, în locuri de depozitare sigilate, până la întrunirea comisiei pentru organizarea şi supravegherea desfăşurării examenului. Locul de depozitare va fi desigilat în prezenta tuturor membrilor comisiei, potrivit art. 18 alin. (1).

CAPITOLUL VI

Soluţionarea contestaţiilor

Art. 17. - (1) După afişarea rezultatelor, candidaţii nemulţumiţi de nota obţinută la oricare dintre probe pot face contestaţie, în termen de 5 zile lucrătoare de la data afişării rezultatelor, la sediul Camerei, sub sancţiunea decăderii din acest drept.

(2)  Termenul de 5 zile începe să curgă din ziua afişării rezultatelor şi se sfârşeşte în cea de-a cincea zi, la ora la care se termină programul de lucru al Camerei.

(3)  Contestaţiile se depun la Camera la care candidatul a depus dosarul de înscriere, menţionându-se pe acestea numărul şi data înregistrării.

(4)  In 24 de ore de la expirarea termenului prevăzut la alin. (1), Camerele vor comunica Consiliului Uniunii toate contestaţiile, menţionând data şi ora înregistrării.

Art. 18. - (1) In termen de 48 de ore de la primirea contestaţiilor, preşedintele examenului va solicita întrunirea comisiei pentru organizarea şi supravegherea desfăşurării examenului. Comisia va selecta lucrările cu privire la care s-au formulat contestaţii şi le va resigila prin aplicarea unor etichete, astfel încât să nu se poată distinge identitatea candidatului, numărul lucrării şi nota acordată de comisia de examinare. Lucrările a căror notare a fost contestată vor fi amestecate şi renumerotate. Preşedintele examenului nu participă la activitatea de resigilare a lucrărilor a căror notare a fost contestată.

(2)    Preşedintele examenului va preda lucrările preşedintelui comisiei de soluţionare a contestaţiilor, constituită conform art. 7 lit. e), pe bază de proces-verbal semnat de aceştia.

(3)  Comisia de soluţionare a contestaţiilor va analiza şi va soluţiona toate contestaţiile în termen de 5 zile de la expirarea termenului prevăzut la alin. (1).

(4)   Preşedintele comisiei de soluţionare a contestaţiilor repartizează lucrările pe corectori, astfel încât fiecare lucrare să fie corectată independent de 2 membri corectori ai comisiei şi apreciată separat, conform baremului de corectare. Unul dintre cei 2 corectori va fi, în mod obligatoriu, notar public.

(5)   Fiecare corector trece în borderoul de notare prevăzut în anexa nr. 2, sub semnătură, punctajul acordat.

(6)  Nota finală a lucrării a cărei notare a fost contestată este media aritmetică a notelor acordate de cei 2 corectori, care se înscrie în centralizatorul comun contestaţii prevăzut în anexa nr. 6, semnat de aceştia şi, după caz, de către cel de-al treilea corector, membru al comisiei de soluţionare a contestaţiilor.

(7)   Preşedintele comisiei de soluţionare a contestaţiilor verifică borderourile celor 2 corectori şi, dacă sesizează diferenţe mai mari de un punct între notele acordate de aceştia, solicită recorectarea lucrărilor de către un al treilea corector, membru al comisiei, astfel încât unul dintre cei 3 corectori să fie reprezentantul Ministerului Justiţiei. Nota finală este media aritmetică a notelor acordate de cei 3 corectori şi va fi trecută în centralizatorul comun contestaţii prevăzut în anexa nr. 6.

(8)  Comisia de soluţionare a contestaţiilor, reexaminând lucrarea, nu poate micşora nota iniţială obţinută de candidat. In situaţia în care, în urma analizării contestaţiei, nota obţinută de candidat este inferioară notei acordate iniţial, contestaţia va fi respinsă.

(9)   Candidaţii admişi iniţial nu pot fi declaraţi respinşi după soluţionarea contestaţiilor.

(10)   Soluţia dată de comisie este definitivă şi se afişează pe pagina de internet a Uniunii. Aceasta va fi comunicată Camerei la care a fost depusă contestaţia, care o afişează la sediul său.

(11)  Dispoziţiile art. 16 se aplică în mod corespunzător, completându-se centralizatorul nominal prevăzut în anexa nr. 7.

CAPITOLUL VII

Validarea rezultatelor

Art. 19. - (1) In termen de cel mult 10 zile de la soluţionarea contestaţiilor, Consiliul Uniunii va proceda la validarea rezultatelor examenului, pe care le va publica pe pagina de internet a Uniunii. Acestea vor fi comunicate, în termen de 48 de ore, Camerelor la care s-au depus cererile de înscriere la examen.

(2)   In termen de cel mult 10 zile de la validarea rezultatelor examenului, Colegiul director îi va convoca pe candidaţii admişi şi va proceda la repartizarea acestora. Candidaţii îşi exprimă opţiunea pentru locurile vacante existente la nivelul Camerei unde şi-au depus cererile de înscriere la examen, în ordinea mediilor, în scris, în faţa Colegiului, completând cererea prevăzută în anexa nr. 12.

(3)   La medii egale are prioritate candidatul care a obţinut media cea mai mare la proba practică, iar dacă egalitatea persistă, are prioritate, în următoarea ordine:

a)  candidatul care a obţinut note mai mari la colocviile de stagiu;

b)  candidatul care are activitate mai îndelungată de la obţinerea licenţei;

c)   candidatul care a obţinut o medie mai mare la examenul de licenţă.

(4)   După repartizare, candidatul va depune la Cameră cererea de numire în funcţia de notar public, adresată ministrului justiţiei, prevăzută în anexa nr. 10, cu menţionarea circumscripţiei şi a localităţii unde a fost repartizat, care va fi înaintată în termen de cel mult 10 zile de la data repartizării Consiliului Uniunii.

(5)   Procedura de repartizare a candidaţilor se va consemna de către Colegiul director într-un proces-verbal.

TITLUL II

Concursul pentru ocuparea posturilor vacante de notar public

CAPITOLUL I

Dispoziţii generale

Art. 20. - (1) Prevederile prezentului titlu sunt aplicabile candidaţilor care au exercitat cel puţin 5 ani funcţii de specialitate juridică până la data concursului.

(2) Verificarea cunoştinţelor profesionale se face prin concurs organizat în condiţiile prevăzute de prezentul regulament.

CAPITOLUL II

Procedura de înscriere la concurs

Art. 21. - (1) Data concursului se stabileşte de către Consiliul Uniunii, cu acordul ministrului justiţiei, astfel încât acesta să aibă loc după finalizarea examenului de notar public. In vederea înştiinţării candidaţilor, posturile vacante şi data concursului se comunică cu cel puţin 30 de zile înainte de această dată Camerelor Notarilor Publici, care le vor afişa la sediul acestora, la loc vizibil şi accesibil publicului. In acelaşi termen, posturile vacante şi data susţinerii concursului se publică în Monitorul Oficial al României, Partea a III-a, precum şi pe paginile de internet ale Uniunii şi Ministerului Justiţiei.

(2) In vederea înscrierii, cu cel puţin 20 de zile înainte de data concursului, candidatul va depune la sediul Camerei în circumscripţia căreia îşi are domiciliul următoarele acte:

a)   cerere-tip de înscriere la concurs, conform anexei nr. 1A;

b)   declaraţie pe propria răspundere, în sensul că are numai cetăţenia română şi nu i-a fost restrânsă capacitatea de exerciţiu, în condiţiile legii;

c)  copie legalizată de pe diploma de studii;

d)  extras de cazier judiciar;

e)  certificat medical care să ateste deplina capacitate de muncă, eliberat de o instituţie medicală, desemnată de Biroul executiv al Uniunii;

f)   copie de pe contractul de muncă, certificată pentru conformitate la primirea dosarului (pentru avocaţi, adeverinţă eliberată de baroul de avocaţi), sau, după caz, de pe carnetul de muncă ori alte dovezi din care să rezulte că a exercitat timp de 5 ani funcţii de specialitate juridică;

g)  recomandare de la ultimul loc de muncă;

h) dovada achitării taxei de înscriere la concurs;

i) declaraţie de luare la cunoştinţă a tematicii şi a bibliografiei, precum şi a prevederilor prezentului regulament;

j) copie de pe buletinul/cartea de identitate.

Art. 22. - (1) Dosarele candidaţilor vor fi transmise comisiei pentru verificarea condiţiilor de înscriere la concurs, cu cel puţin 15 zile înainte de data desfăşurării acestuia.

(2)   Comisia va verifica dosarele candidaţilor, va hotărî cu majoritate de voturi asupra admisibilităţii înscrierii la concursul de notar public şi va comunica fiecărei Camere, cu cel puţin 10 zile înainte de data concursului, situaţia centralizată a candidaţilor admişi sau respinşi, însoţită de hotărârea de respingere a cererii de înscriere la concurs, motivată pentru fiecare caz în parte. In termen de 24 de ore de la primire, Camerele vor afişa la sediul lor situaţia centralizată a candidaţilor care s-au înscris la concurs, cu indicarea dosarelor admise sau respinse. Candidatului respins, la cerere, i se eliberează o copie certificată a avizului motivat de respingere a cererii de înscriere la concurs.

(3)  Impotriva hotărârii comisiei cu privire la respingerea cererii de înscriere la concurs candidatul poate depune contestaţie la Cameră în termen de 48 de ore de la afişare. Contestaţiile vor fi înaintate, în 24 de ore de la expirarea termenului de depunere a contestaţiilor, comisiei pentru soluţionarea contestaţiilor formulate de candidaţii respinşi.

(4) Comisia pentru soluţionarea contestaţiilor formulate de cei respinşi la înscrierea la concurs se va pronunţa în 48 de ore de la expirarea termenului de înaintare a contestaţiilor, hotărârea acesteia fiind definitivă, comunicându-se de îndată candidatului şi Camerei. După soluţionarea contestaţiilor, comisia prevăzută la art. 7 lit. b) întocmeşte situaţia centralizată a candidaţilor care au primit aviz favorabil de înscriere la concurs.

CAPITOLUL III

Tematica şi notarea lucrărilor. Organizarea şi desfăşurarea concursului. Soluţionarea contestaţiilor. Validarea rezultatelor. Comisii

Art. 23. - Prevederile art. 3 şi 7-18 se aplică în mod corespunzător.

Art. 24. - (1) In termen de cel mult 10 zile de la soluţionarea contestaţiilor, Consiliul Uniunii va proceda la validarea rezultatelor concursului, pe care le va publica pe pagina de internet a Uniunii şi le va comunica acelor Camere la care s-au depus cererile de înscriere la concurs, în termen de 48 de ore.

(2)  In termen de cel mult 10 zile de la comunicarea hotărârii de validare a rezultatelor concursului, Biroul executiv al Uniunii îi va convoca pe candidaţii admişi şi va proceda la repartizarea acestora. Candidaţii îşi exprimă opţiunea pentru locurile vacante existente la nivel naţional, în ordinea mediilor, în scris, în faţa Colegiului, completând cererea prevăzută în anexa nr. 12.

(3)   La medii egale are prioritate candidatul care a obţinut media cea mai mare la proba practică. Dacă egalitatea se menţine, ordinea de prioritate va fi următoarea:

a)   candidatul care are titlul de doctor în drept;

b)   candidatul care are activitate mai îndelungată în funcţii de specialitate juridică;

c)   candidatul care a obţinut o medie mai mare la examenul de licenţă.

(4)   După repartizare, candidatul va depune la Uniune cererea de numire în funcţia de notar public, adresată ministrului justiţiei, prevăzută în anexa nr. 10, cu menţionarea circumscripţiei şi a localităţii unde a fost repartizat.

(5)   Procedura de repartizare a candidaţilor se va consemna de către Consiliul Uniunii într-un proces-verbal.

(6)   La repartizarea candidaţilor admişi va participa, în calitate de observator, un reprezentant al Ministerului Justiţiei, desemnat de ministrul justiţiei. In termen de 3 zile de la expirarea termenului prevăzut la art. 24 alin. (2), observatorul va întocmi un raport pe care îl va înainta ministrului justiţiei.

TITLUL III

Dispoziţii finale comune

Art. 25. - In 3 zile de la expirarea termenului prevăzut la art. 19 alin. (2) şi la art. 24 alin. (2), preşedintele Uniunii va înainta ministrului justiţiei propunerile de numire în funcţie a notarilor publici, însoţite de hotărârea de validare a rezultatelor examenului sau concursului, procesele-verbale prevăzute la art. 19 alin. (5) şi la art. 24 alin. (5), împreună cu opţiunile exprimate de candidaţii admişi, cererile de numire în funcţia de notar public, precum şi copia dosarelor de înscriere a acestora la examen sau concurs.

Art. 26. - Membrii comisiilor prevăzute de prezentul regulament vor beneficia de indemnizaţie, stabilită de Consiliul Uniunii, şi de contravaloarea transportului şi a cazării.

Art. 27. - Candidaţii îşi vor asigura cazarea şi transportul şi vor suporta personal contravaloarea acestora.

Art. 28. - (1) Cuantumul şi destinaţia taxei de înscriere la examen sau concurs şi condiţiile de plată se stabilesc de către Consiliul Uniunii.

(2) Taxele de înscriere la examen sau concurs se fac venit la bugetul Uniunii, fără a putea fi folosite înainte de finalizarea examenului sau concursului. In cazul în care un candidat nu se prezintă la nicio probă de examen sau de concurs, acestuia îi vor fi restituite integral taxele de înscriere.

Art. 29. - Orice modificare sau completare a dispoziţiilor prezentului regulament se va face prin ordin al ministrului justiţiei, după consultarea Uniunii.

Art. 30. - Prezentul regulament intră în vigoare la data publicării în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Art. 31. - Anexele nr. 1, 1A şi 2 - 12 fac parte integrantă din prezentul regulament.

ANEXA Nr. V) la regulament

Domnule/Doamnă preşedinte,

Subsemnatul/Subsemnata ..............................................................................., născut/născută în localitatea .......................................... la data de ............................., cu domiciliul în  ................................................................................., solicit înscrierea la examenul de notar public pentru notarii stagiari în vederea ocupării unui post de notar public în circumscripţia Camerei Notarilor Publici  ......................................... .............................. .................................................................................. .

(denumirea Camerei Notarilor Publici)

Data                                                                     Semnătura

……………                                                    …………………

Domnului/Doamnei preşedinte al Uniunii Naţionale a Notarilor Publici

*) Se va completa de către notarii stagiari care se înscriu la examenul de notar public.

ANEXA Nr. 1A*) la regulament

Domnule/Doamnă preşedinte,

Subsemnatul/Subsemnata .........................................................., născut/născută în localitatea ................................. la data de ...................................., cu domiciliul în  .............................................................................., solicit înscrierea la concursul pentru dobândirea calităţii de notar public în vederea ocupării oricărui post vacant de notar public dintre posturile existente la nivel naţional, publicate în Monitorul Oficial al României, Partea a III-a.

Data                                                                     Semnătura

………………….                                           ……………………….

Domnului/Doamnei preşedinte al Uniunii Naţionale a Notarilor Publici

*) Se va completa de către candidaţii care se înscriu la concursul pentru ocuparea posturilor vacante de notar public.

ANEXA Nr. 2 la regulament

BORDEROU DE NOTARE*)

(I) PROBA TEORETICĂ/(II) PROBA PRACTICĂ

Data ..............................

Numărul lucrării

Subiectul 1

Subiectul 2

Subiectul 3

Subiectul 4

Subiectul 5

Total

Corector,

..............................

(numele şi prenumele)      

Semnătura

..........................

*) Se completează de fiecare corector şi, dacă este cazul, de al treilea corector în condiţiile art. 13 alin. (4) şi ale art. 18 alin. (7) din regulament.

ANEXA Nr. 3 la regulament

CENTRALIZATOR COMUN

(I) PROBA TEORETICĂ/(II) PROBA PRACTICĂ

Data ..............................

Numărul de ordine al lucrării

Notă

Nota lucrării

Corector 1

Corector 2

Corector 3*)

Corectori,                                     Semnături                                 Preşedinte,

...........................                     ............................                      ............................

............................                    ............................

(numele şi prenumele)

*) Se completează numai în condiţiile prevăzute la art. 13 alin. (4) şi la art. 23 coroborat cu art. 13 alin. (4) din regulament.

ANEXA Nr. 4 la regulament

CENTRALIZATOR NOMINAL

Data ..................................

Nr. crt.

Numele şi prenumele

1. Proba teoretică

II. Proba practică

Media generală

Numărul de ordine al lucrării

Nota lucrării

Numărul de ordine al lucrării

Nota lucrării

Corectori,                                     Semnături                                 Preşedinte,

...........................                     ............................                      ............................

............................                    ............................

(numele şi prenumele)

ANEXA Nr. 5 la regulament

LISTA

cuprinzând rezultatele examenului/concursului

Data ....................................

Nr. crt.

Numele şi prenumele

1. Proba teoretică

II. Proba practică

Media generală

Notă

Notă

Corectori,                                     Semnături                                 Preşedinte,

...........................                     ............................                      ............................

............................                    ............................

(numele şi prenumele)

ANEXA Nr. 6 la regulament

CENTRALIZATOR COMUN CONTESTAŢII

(I) PROBA TEORETICĂ/(II) PROBA PRACTICĂ

Data .......................................

Numărul de ordine al lucrării

Notă

Nota finală

Corector 1

Corector 2

Corector 3*)

Corectori,                                     Semnături                                 Preşedinte,

...........................                     ............................                      ............................

............................                    ............................

(numele şi prenumele)

*) Se completează numai în condiţiile prevăzute la art. 13 alin. (4) şi la art. 23 coroborat cu art. 13 alin. (4) din regulament.

ANEXA Nr. 7 la regulament

CENTRALIZATOR NOMINAL

la soluţionarea contestaţiilor

Data .......................................

Nr. crt.

Numele şi prenumele

1. Proba teoretică

II. Proba practică

Numărul de ordine al lucrării

Nota finală

după contestaţie

Numărul de ordine al lucrării

Nota finală

după contestaţie

Corectori,                                     Semnături                                 Preşedinte,

...........................                     ............................                      ............................

............................                    ............................

(numele şi prenumele)

ANEXA Nr. 8 la regulament

CENTRALIZATOR NOMINAL FINAL

Data .................................

Nr. crt.

Numele şi prenumele

Nota la proba teoretică

Nota la proba practică

Media generală finală

Preşedintele concursului,

……………………………..

ANEXA Nr. 9 la regulament

LISTA

cuprinzând rezultatele finale ale examenului/concursului, după soluţionarea contestaţiilor

Data .................................

Nr. crt.

Numele şi prenumele

1. Proba teoretică

II. Proba practică

Media generală

Nota finală

Nota finală

Preşedintele concursului,

…………………………….

ANEXA Nr. 10 la regulament

Domnule/Doamnă ministru,

Subsemnatul/Subsemnata ..................................................., născut/născută în localitatea ............................. la data de ...................., fiul/fiica lui .................... şi al/a ...................., cu domiciliul în ........................, vă rog ca, în temeiul art. 17 din Legea notarilor publici şi a activităţii notariale nr. 36/1995, cu modificările şi completările ulterioare, să  aprobaţi numirea subsemnatului/subsemnatei în funcţia de notar public în circumscripţia Judecătoriei ..............................., localitatea .............................., din cadrul Camerei Notarilor Publici ............................................. .

Data                                                               Semnătura

.......................                                               ...................................

Domnului/Doamnei ministru al justiţiei

ANEXA Nr. 11 la regulament

Numele ...............................................

Prenumele .............................................

Camera Notarilor

Publici ...................................................

Numărul lucrării ....................................

Nota finală  ............................................

Semnătura preşedintelui

Comisiei de examinare .........................

CONTESTAŢII

Numărul lucrării .....................................

Nota finală .............................................

Semnătura preşedintelui

comisiei de soluţionare

a contestatiilor ......................................

ANEXA Nr. 12 la regulament

Domnule/Doamnă preşedinte,

Subsemnatul/Subsemnata ........................................., născut/născută la data de ........................ în localitatea ....................................., fiul/fiica lui ........................... şi al/a ........................., cu domiciliul în ................................................................., având media .............................., optez pentru ocuparea unui post vacant de notar public în circumscripţia Judecătoriei ................................, localitatea ...................., din cadrul Camerei Notarilor Publici .............................................. .

Data                                                                      Semnătura

..................                                                      .................................

Domnului/Doamnei preşedinte al Colegiului director/Uniunii Naţionale a Notarilor Publici


SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 2199/2006

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 2199 din 2006
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 2199/2006
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu