ORDIN Nr. 2159
din 24 august 2007
privind aprobarea
Regulamentului de organizare si desfasurare a concursului de schimbare a
sediilor birourilor notariale
ACT EMIS DE:
MINISTERUL JUSTITIEI
ACT PUBLICAT IN:
MONITORUL OFICIAL NR. 610 din 4 septembrie 2007
Având în vedere dispoziţiile art. 27 din Regulamentul
de punere în aplicare a Legii notarilor publici şi a activităţii notariale nr.
36/1995, aprobat prin Ordinul ministrului justiţiei nr. 710/C/1995, publicat în
Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 176 din 8 august 1995, cu modificările şi completările
ulterioare,
în temeiul art. 6 alin. (4) din Hotărârea Guvernului
nr. 83/2005 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Justiţiei,
publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 132 din 11 februarie 2005, cu modificările şi completările
ulterioare,
ministrul justiţiei emite
următorul ordin:
Art. 1. - Se aprobă Regulamentul de organizare şi
desfăşurare a concursului de schimbare a sediilor birourilor notariale,
prevăzut în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.
Art. 2. - Uniunea Naţională a Notarilor Publici şi
Direcţia pentru servicii juridice conexe vor duce la îndeplinire prevederile
prezentului ordin.
Art. 3. - Prezentul ordin se va publica în Monitorul
Oficial al României, Partea I.
p. Ministrul justiţiei,
Zsuzsanna Peter,
secretar de stat
ANEXĂ
REGULAMENT
de organizare si desfăşurare a concursului de
schimbare a sediilor birourilor notariale
CAPITOLUL I
Dispoziţii generale
Art. 1. - (1) Camerele notarilor publici organizează
anual, de regulă în termen de cel mult 45 de zile de la data comunicării
ordinului de actualizare a posturilor vacante, concursul pentru schimbarea
sediilor birourilor notariale.
(2) Schimbarea sediului biroului notarului public din
localitatea în care îşi desfăşoară activitatea într-o localitate din cadrul
aceleiaşi circumscripţii sau din altă circumscripţie judecătorească se face
prin concurs pe post vacant, prevăzut în ordinul de actualizare, numai în
situaţia în care pentru ocuparea postului s-au înscris mai mulţi candidaţi.
(3) In cazul în care pentru
postul vacant cu această destinaţie există o singură cerere, schimbarea
sediului notarial se va face la cererea notarului public.
Art. 2. - (1) Concursul pentru schimbarea sediilor
birourilor notariale se va desfăşura la aceeaşi dată pentru toate Camerele
notarilor publici, dată stabilită de Biroul executiv al Consiliului Uniunii
Naţionale a Notarilor Publici.
(2) Data desfăşurării concursului, precum şi lista
tuturor posturilor vacante destinate schimbărilor de sedii se vor publica pe
pagina de internet a Camerei notarilor publici şi se vor afişa la sediul
acesteia, la loc vizibil şi accesibil publicului, cu cel putin 30 de zile
înainte de data susţinerii concursului, întocmindu-se în acest sens un
proces-verbal.
(3) Concursul pentru schimbarea sediilor birourilor notariale constă într-o probă scrisă de practică
notarială, cu durata de 3 ore.
CAPITOLUL II
Procedura de înscriere
Art.3 - (1) Sub sancţiunea decăderii, cu cel puţin 15
zile calendaristice înainte de data concursului, notarul public va depune la Camera notarilor publici în
circumscripţia căreia doreşte să îşi schimbe sediul biroului notarial cererea
de înscriere la concurs, prevăzută în anexa nr. 1, însoţită de copia ordinului
de numire în funcţia de notar public, dovada înregistrării biroului la curtea
de apel în circumscripţia căreia îşi desfăşoară activitatea, precum şi dovada
eliberată de Camera notarilor publici că exercită funcţia de notar public. In
cererea de înscriere la concurs se va menţiona în mod obligatoriu, sub
sancţiunea respingerii acesteia, localitatea în care se află postul vacant
prevăzut în ordinul de actualizare pentru care îşi exprimă opţiunea candidatul.
(2) La împlinirea termenului de depunere a cererilor
de înscriere la concurs preşedintele Colegiului director al Camerei notarilor
publici va întocmi un proces-verbal în care va consemna numărul cererilor,
numărul şi data înregistrării acestora şi numele candidaţilor.
(3) Pe baza procesului-verbal, preşedintele
Colegiului director admite cererea de înscriere la concurs sau, după caz, o
respinge în situaţia în care lipseşte vreunul dintre actele prevăzute la alin.
(1) şi semnează lista candidaţilor. Procesul-verbal şi lista candidaţilor se
vor publica pe pagina de internet a Camerei notarilor publici şi se vor afişa la sediul acesteia.
CAPITOLUL III
Organizarea, funcţionarea şi competenţa comisiilor
constituite pentru concursul de schimbare de sedii
Art. 4. - Pentru organizarea şi desfăşurarea
concursului de schimbare de sedii vor funcţiona următoarele comisii:
a) Comisia pentru organizarea
şi supravegherea desfăşurării concursului va fi formată din 1-3 notari publici
şi 2 angajaţi ai Camerei notarilor publici, după caz.
Comisia va avea următoarele atribuţii:
1. cu cel puţin o zi înaintea începerii concursului,
afişează lista candidaţilor, cu repartizarea acestora pe săli, dacă este cazul;
2. cu 24 de ore înaintea începerii concursului,
pregăteşte seturile de hârtie care vor fi distribuite candidaţilor şi
consemnează într-un proces-verbal numărul acestora; la sfârşitul concursului,
consemnează în procesul-verbal prevăzut la pct. 6 numărul seturilor de hârtie
rămase neutilizate, precum şi al celor anulate;
3. verifică identitatea candidaţilor;
4. distribuie colile de concurs;
5. sigilează colţurile lucrărilor cuprinzând datele
de identificare ale candidaţilor şi aplică ştampila Camerei notarilor publici
pe toate filele lucrărilor;
6. completează procesul-verbal cu data, ora începerii
şi ora încheierii concursului, eventualele incidente şi predă lucrările
Comisiei de examinare;
7. după dictarea şi scrierea de către candidaţi a
subiectelor pe colile de hârtie puse la dispoziţie de organizatori, anunţă
acestora momentul începerii celor 3 ore de concurs;
8. cu 30, respectiv 15 minute înainte de expirarea
timpului de concurs, anunţă candidaţilor timpul
efectiv rămas;
9. supraveghează candidaţii în timpul concursului şi
asigură respectarea tuturor condiţiilor de organizare şi desfăşurare a
concursului stabilite prin prezentul regulament. La predarea lucrărilor,
comisia se va asigura că datele de identificare ale candidatului nu sunt
vizibile şi îi va solicita acestuia să semneze borderoul de predare a lucrării.
După ce va amesteca lucrările, comisia le va numerota în spaţiul anume
delimitat pe prima filă a lucrării, începând cu cifra 1 (unu), fără a fi
desfăcute colţurile, şi le va preda comisiei de examinare;
b) Comisia de examinare, constituită în vederea
elaborării subiectelor şi a notării lucrărilor, va fi formată din 3-5 notari
publici, dintre care unul va fi preşedintele comisiei. Din comisie nu vor putea
face parte membrii Colegiului director. Preşedintele comisiei nu participă la
notarea lucrărilor şi are ca atribuţii supravegherea organizării şi
desfăşurării activităţii acestei comisii şi a comisiei prevăzute la lit. a),
convocarea la termenele prevăzute de prezentul regulament a comisiilor de
concurs şi întocmirea centralizatorului final nominal, prevăzut în anexa nr. 8,
şi a listei rezultatelor finale, prevăzută în anexa nr. 10. Atribuţiile
comisiei sunt cele prevăzute la art. 6-8.
c) Comisia de soluţionare a contestaţiilor împotriva
notării lucrărilor va fi formată din membrii Colegiului director. Preşedintele
comisiei este preşedintele Colegiului director sau un alt membru desemnat de
acesta. Preşedintele nu participă la notarea lucrărilor şi are ca atribuţii
supravegherea desfăşurării activităţii acestei comisii. In cazul în care unul
dintre membrii Colegiului director este incompatibil, Colegiul director va
desemna un alt notar public în comisie.
Art. 5. - (1) Componenţa
comisiilor prevăzute în prezentul regulament se stabileşte prin decizii ale
colegiilor directoare ale Camerei notarilor publici, cu excepţia Comisiei de
contestaţii.
(2) Comisiile prevăzute la alin. (1) vor avea în
componenţă câte un membru supleant.
CAPITOLUL IV
Stabilirea subiectelor şi desfăşurarea concursului
Art. 6. - (1) Cu cel puţin 3 ore înainte de ora fixată
pentru începerea probei, Comisia de examinare formează 5 seturi a câte 5
subiecte de practică notarială. Subiectele trebuie să fie formulate clar, iar
soluţiile lor să nu lase loc la interpretări diferite.
(2) Seturile de subiecte se semnează de toţi membrii
Comisiei de examinare, se introduc în plicuri care se sigilează şi se
ştampilează cu ştampila Camerei notarilor publici. Răspunderea pentru securitatea subiectelor revine preşedintelui
Comisiei de examinare.
Art. 7. - (1) La ora stabilită pentru începerea
concursului, preşedintele Comisiei de examinare, în prezenţa membrilor
comisiei, prezintă candidaţilor cele 5 plicuri cu seturile de subiecte şi
invită un candidat să extragă unul din plicurile cu subiecte. După extragere,
se încheie un proces-verbal, cu menţionarea subiectelor, care va fi semnat de
toţi membrii Comisiei pentru organizarea şi supravegherea desfăşurării
concursului şi ai Comisiei de examinare, precum şi de candidatul care a extras
plicul cu subiecte.
(2) După ora stabilită pentru începerea concursului,
accesul candidaţilor şi al oricăror alte persoane în sala de concurs este
interzis. După această oră, candidatul care părăseşte sala de concurs va preda
lucrarea, neavând posibilitatea să revină în sală pentru continuarea
concursului. In cazuri excepţionale, candidatul poate părăsi sala de concurs
însoţit de un membru al comisiei desemnat de preşedinte.
(3) După intrarea în sală, candidaţilor le este
interzisă deţinerea sau folosirea vreunei surse de informare, a telefoanelor
mobile ori a oricăror alte mijloace de comunicare.
(4) Nerespectarea dispoziţiilor alin. (3) atrage
eliminarea din concurs. Comisia pentru organizarea şi supravegherea
desfăşurării concursului, constatând deţinerea sau utilizarea unor surse de
informare nepermise (inspirarea din anumite materiale, din lucrările celorlalţi
candidaţi, transmiterea informaţiilor de la distanţă etc), va elimina
candidatul din sală, va specifica pe lucrare menţiunea „anulat" şi va
consemna cele întâmplate în procesul-verbal.
Art. 8. - (1) Lucrările vor fi redactate, sub
sancţiunea anulării, doar pe seturile de hârtie asigurate de Camera notarilor
publici, purtând pe fiecare filă, în colţul din stânga sus, ştampila acesteia
aplicată pe semnătura unui reprezentant al Comisiei pentru organizarea şi
supravegherea concursului. După înscrierea numelui, prenumelui şi a Camerei din
care provine candidatul în colţul din dreapta, prima filă, prevăzută în anexa
nr. 11, va fi lipită în faţa candidatului de către unul dintre membrii
comisiei, astfel încât datele înscrise să nu poată fi identificate, şi se va
aplica ştampila Camerei notarilor publici. Spaţiile libere din cuprinsul şi de
la sfârşitul lucrării se barează la predarea acesteia de către unul dintre
membrii comisiei. Scrierea se va face cu pixuri puse la dispoziţie de camera
organizatoare.
(2) La expirarea timpului alocat concursului,
candidatul are obligaţia de a preda lucrarea Comisiei pentru organizarea şi
supravegherea desfăşurării concursului, semnând borderoul de predare a
lucrărilor, în care se va menţiona şi numărul paginilor scrise ale lucrării
predate.
(3) După predarea lucrării, candidatul va părăsi sala
de concurs. Revenirea acestuia în sală este interzisă până la încheierea
tuturor formalităţilor de concurs. Până la predarea lucrării de către ultimul
candidat, în sala de concurs va rămâne cel puţin încă un candidat.
CAPITOLUL V
Notarea lucrărilor
Art. 9. - (1) După comunicarea subiectelor,
Comisia de examinare se întruneşte în plen şi stabileşte baremul de notare,
având în vedere complexitatea şi gradul de dificultate al fiecărui subiect.
Baremul de notare pentru fiecare dintre cele 5 subiecte se va stabili, cu
majoritate de voturi, între 1 şi 3 puncte (fracţiuni sau puncte întregi), în
raport de complexitatea subiectului, astfel încât suma punctelor acordate prin
barem celor 5 subiecte să fie 10.
(2) Baremul va fi afişat la expirarea timpului de
concurs, pentru a putea fi consultat de către candidaţi.
Art. 10. - (1) După preluarea lucrărilor pe bază de
proces-verbal de la Comisia pentru organizarea şi supravegherea desfăşurării concursului, membrii Comisiei de
examinare încep notarea acestora conform baremului întocmit. Predarea-primirea
lucrărilor se face în prezenţa tuturor membrilor celor două comisii. Lucrările
se corectează de cel puţin 2 membri ai comisiei.
(2) Fiecare membru al comisiei trece în borderoul de
notare, prevăzut la anexa nr. 2, sub semnătură, punctajul acordat la fiecare
subiect şi nota lucrării, reprezentând suma punctajelor acordate la cele 5
subiecte.
(3) Nota finală a lucrării este media aritmetică cu
două zecimale a notelor acordate de membrii comisiei. Preşedintele concursului
verifică borderourile celor 2 corectori şi, constatând diferenţe mai mari de
1,5 puncte între notele acordate, dispune corectarea lucrării şi de ceilalţi
membri ai comisiei, care se înscrie în centralizatorul comun prevăzut la anexa
nr. 3, semnat de aceştia. în situaţia în care nota finală este cuprinsă între 0
şi 1, aceasta va fi 1.
(4) Inainte de deschiderea lucrării, nota finală va fi
trecută pe lucrare, în spaţiul anume delimitat, sub semnătură, de către
preşedintele comisiei, cu pix sau stilou.
(5) Media minimă de promovare
este 7,00.
Art. 11. - (1) Candidaţii care efectuează pe lucrare
însemnări evidente în scopul identificării vor fi sancţionaţi prin anularea
lucrării, care nu se mai notează. Corectorul care constată că pe lucrare s-au
făcut însemnări evidente în scopul identificării lucrării nu va proceda la
corectarea acesteia decât după ce Comisia de examinare, în plen, va hotărî, cu
majoritate de voturi, dacă va proceda la corectarea sau la anularea lucrării.
Menţiunea „anulat" se va face atât pe lucrare, cât şi pe borderoul de
notare şi centralizatoare.
(2) Lucrările anulate se vor
deschide în prezenţa tuturor membrilor comisiei.
Art. 12. - (1) După terminarea notării lucrărilor şi a
întocmirii centralizatorului comun al lucrărilor, prevăzut în anexa nr. 3, preşedintele
comisiei, în prezenţa tuturor membrilor, desface lucrările în ordinea
numerotării. La fiecare lucrare se citeşte numărul acesteia, numele şi
prenumele candidatului şi nota obţinută, întocmindu-se centralizatorul nominal,
prevăzut în anexa nr. 4, care va fi semnat de toţi membrii comisiei.
(2) Pe baza centralizatorului
nominal se întocmeşte lista rezultatelor concursului, prevăzută în anexa nr. 5,
care va fi semnată pe fiecare filă de preşedintele Comisiei de examinare. In
listă se vor menţiona, pentru fiecare candidat, nota obţinută şi
rezultatul(admis/respins). Rezultatul se stabileşte de către preşedintele
comisiei în ordinea notelor obţinute, raportate la numărul locurilor vacante.
(3) Lista prevăzută la alin. (2) se va afişa de îndată
la sediul Camerei notarilor publici, la loc vizibil şi accesibil publicului,
întocmindu-se proces-verbal, cu precizarea datei şi a orei la care a fost
afişată, şi se va publica pe pagina de internet a Camerei notarilor publici.
(4) Lucrările de concurs împreună cu borderourile,
centralizatoarele şi lista rezultatelor concursului vor fi depozitate de către
preşedintele Comisiei de examinare împreună cu preşedintele Camerei notarilor
publici, la sediul acesteia, în locuri de depozitare sigilate. Locul de depozitare
va fi desigilat în prezenţa tuturor membrilor Comisiei
de organizare, potrivit art. 14 alin. (1).
CAPITOLUL VI
Soluţionarea contestaţiilor
Art. 13. - (1) După afişarea rezultatelor, candidaţii
nemulţumiţi de nota obţinută pot face contestaţie, în termen de 5 zile
lucrătoare de la data afişării rezultatelor, la sediul Camerei notarilor
publici la care au susţinut concursul, sub sancţiunea decăderii din acest
drept.
(2) Termenul de 5 zile începe să curgă din ziua
afişării rezultatelor şi se sfârşeşte în cea de-a cincea zi, la ora la care se
termină programul de lucru al Camerei notarilor
publici.
(3) Contestaţiile se depun la Camera notarilor publici
la care candidatul a depus cererea de înscriere, menţionându-se pe acestea
numărul şi data înregistrării.
Art. 14. - (1) In 24 de ore de la expirarea termenului de depunere a contestaţiilor, preşedintele Comisiei de
examinare va solicita întrunirea Comisiei pentru organizarea şi supravegherea
desfăşurării concursului. Comisia va selecta lucrările cu privire la care s-au
formulat contestaţii şi le va sigila prin aplicarea unor etichete, astfel încât
să nu fie vizibile identitatea candidatului, numărul lucrării şi nota acordată
de Comisia de examinare. Lucrările a căror notare a fost contestată vor fi
amestecate şi renumerotate.
(2) Preşedintele Comisiei de examinare va preda
lucrările preşedintelui Comisiei de soluţionare a contestaţiilor, constituită
conform art. 4 lit. c), pe bază de proces-verbal semnat de aceştia.
(3) Comisia pentru soluţionarea contestaţiilor va
analiza şi soluţiona toate contestaţiile în termen de 3 zile de la expirarea
termenului prevăzut la alin. (1).
(4) Lucrările vor fi corectate de fiecare membru al
comisiei.
(5) Fiecare membru trece în borderoul de notare,
prevăzut în anexa nr. 2, sub semnătură, punctajul acordat.
(6) Nota finală a lucrării a
cărei notare a fost contestată este media aritmetică cu două zecimale a notelor
acordate de membrii comisiei, care se înscrie în centralizatorul comun prevăzut
în anexa nr. 6, semnat de aceştia.
(7) Comisia de soluţionare a contestaţiilor,
reexaminând lucrarea, nu poate micşora nota iniţială obţinută de candidat. In
situaţia în care, în urma analizării contestaţiei, nota obţinută de candidat
este inferioară notei acordate iniţial, contestaţia va fi respinsă.
(8) Soluţia dată de comisie se publică pe pagina de
internet a Camerei notarilor publici şi se afişează la sediul acesteia, la loc
vizibil şi accesibil publicului, fiind definitivă.
(9) Candidaţii admişi iniţial nu pot fi declaraţi
respinşi după soluţionarea contestaţiilor.
(10) Dispoziţiile art. 12 se
aplică în mod corespunzător, Comisia de soluţionare a contestaţiilor completând
centralizatorul nominal prevăzut în anexa nr. 7 şi întocmind lista rezultatelor
după soluţionarea contestaţiilor, prevăzută în anexa nr. 9.
(11) Lista rezultatelor după
soluţionarea contestaţiilor, prevăzută în anexa nr. 9, se va afişa de îndată la
sediul Camerei notarilor publici, la loc vizibil şi accesibil publicului,
întocmindu-se proces-verbal, şi se va publica pe pagina de internet a Camerei
notarilor publici.
Art. 15. - Colegiul director al Camerei notarilor
publici, pe baza centralizatoarelor nominale întocmite de Comisia de examinare
şi de Comisia de soluţionare a contestaţiilor, întocmeşte lista finală a
rezultatelor concursului de schimbare de sedii, prevăzută în anexa nr. 10.
CAPITOLUL VII
Validarea rezultatelor şi repartizarea candidaţilor
Art. 16. - (1) In termen de cel mult 3 zile de la
soluţionarea contestaţiilor, Colegiul director înaintează lista finală a
rezultatelor concursului de schimbare de sedii Consiliului Uniunii Naţionale a
Notarilor Publici. Acesta va proceda la validarea rezultatelor concursului de
schimbare de sedii pe baza propunerilor Colegiului director şi le va publica pe
pagina de internet a Uniunii Naţionale a Notarilor Publici. Hotărârea de
validare a rezultatelor concursului va fi comunicată, în termen de 48 de ore,
camerelor notarilor publici.
(2) La medii egale, Colegiul director, pe baza
documentelor depuse de candidat la înscrierea la concurs, va stabili următoarea
ordine de prioritate:
a) candidatul care are vechimea mai mare în funcţia de
notar public;
b) candidatul care are titlul de doctor în drept sau
studii postuniversitare;
c) candidatul care (împreună cu familia) domiciliază de
mai mult timp în localitatea în care solicită schimbarea sediului;
d) candidatul care are activitate mai îndelungată în
alte funcţii juridice;
e) candidatul care nu a fost sancţionat disciplinar în
ultimii 5 ani;
f) candidatul care nu şi-a mai schimbat sediul în
ultimii 5 ani.
(3) Ocuparea posturilor de
către candidaţii admişi se va face în ordinea mediilor obţinute şi, după caz, a
ordinii de prioritate şi se va consemna de Colegiul director într-un
proces-verbal.
(4) Camera înaintează Uniunii Naţionale a Notarilor
Publici cererile de înscriere la concursul de schimbare de sedii, prevăzute în
anexa nr. 1, împreună cu procesul-verbal prevăzut la alin. (3).
Art. 17. - Preşedintele Uniunii Naţionale a Notarilor
Publici va înainta ministrului justiţiei propunerile de schimbare de sediu a
birourilor notariale pentru notarii publici admişi la concurs, însoţite de
hotărârea de validare a rezultatelor concursului, împreună cu cererile de schimbare de sediu a birourilor notariale.
Art. 18. - (1) Locul rămas vacant ca urmare a decesului
sau încetării calităţii de notar public a unui notar public asociat va fi
ocupat la cerere de către notarul public asociat cu acesta care nu este numit
în localitatea respectivă.
(2) Dispoziţiile alin.(1) se aplică şi în cazurile în
care notarul public menţionează în contractul de asociere faptul că, în
situaţia decesului său ori în caz de încetare a activităţii sale din funcţia de
notar public, postul său va fi ocupat de către notarul asociat menţionat în contractul
de asociere.
(3) In cazul în care notarul public decedat sau căruia i-a încetat calitatea nu a precizat în contractul
de asociere prevederea menţionată la alin.(2) şi a fost asociat cu mai mulţi
notari publici, care solicită ocuparea postului rămas vacant, se va organiza
concurs, în condiţiile prezentului regulament, de Camera notarilor publici. La
acest concurs vor putea participa numai notarii publici care au avut calitatea
de asociat al notarului public decedat sau căruia i-a încetat calitatea.
Art. 19. - Indemnizaţiile membrilor comisiilor
prevăzute la art. 4 se stabilesc prin decizie a Colegiului director al fiecărei
Camere a notarilor publici.
Art. 20. -Anexele nr. 1-11 fac parte integrantă din
prezentul regulament.
ANEXA Nr. 1 la regulament
Doamnă/Domnule preşedinte,
Subsemnatul/Subsemnata ..........................., născut/ă în localitatea.................., la
data de.........................., cu domiciliul în...................................., notar public în
baza Ordinului ministrului justiţiei nr........,
solicit înscrierea la concursul de schimbare de sedii în vederea ocupării postului de notar public din
localitatea..................circumscripţia judecătoriei...................,
Camera Notarilor Publici.......................
Data
.................................
Semnătura,
................................
Doamnei/Domnului preşedinte al
Camerei Notarilor Publici
ANEXA Nr. 2 la regulament
BORDEROU DE NOTARE*)
Data.....................................
Nr. lucrare
|
Subiectul 1
|
Subiectul 2
|
Subiectul 3
|
Subiectul 4
|
Subiectul 5
|
Total
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Numele şi prenumele membrului
comisiei:
..............................................................
Semnătură
..............................................................
*) Se completează de fiecare membru al comisiei.
ANEXA Nr. 3 la regulament
CENTRALIZATOR COMUN
Data.....................................
Numărul de ordine al lucrării
|
Notă lucrare membrii comisiei de
examinare*)
|
Notă lucrare Comisie de examinare
|
Membrul 1
|
Membrul 2
|
Membrul 3
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Membrii comisiei:
- numele şi prenumele:
...............................
Semnătura
...............................
Preşedinte,
...............................
*) Centralizatorul va avea, după caz, 3 sau 5 coloane,
în funcţie de numărul membrilor comisiei.
ANEXA Nr. 4 la regulament
CENTRALIZATOR NOMINAL
Data.....................................
Nr. crt.
|
Numele şi prenumele
|
Numărul de ordine al lucrării
|
Notă lucrare
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Membrii comisiei:
- numele şi prenumele:
...............................
Semnături
...............................
Preşedinte,
...............................
ANEXA Nr. 5 la regulament
LISTA REZULTATELOR CONCURSULUI
Data........................................
Nr. crt.
|
Numele şi prenumele
|
Notă lucrare
|
Rezultatul admis/respins
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Membrii comisiei:
- numele şi prenumele:
...............................
Semnături
...............................
Preşedinte,
...............................
ANEXA Nr. 6 la
regulament
CENTRALIZATOR COMUN CONTESTAŢII
Data...........................
Numărul de ordine al lucrării
|
Notă lucrare membrii comisiei de
soluţionare a contestaţiilor*)
|
Nota lucrării după contestaţii
|
Membrul 1
|
Membrul 2
|
Membrul 3
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Membrii comisiei:
- numele şi prenumele:
...............................
Semnătura
...............................
Preşedinte,
...............................
*) Centralizatorul va avea, după caz, 3 sau 5 coloane,
în funcţie de numărul membrilor comisiei.
ANEXA Nr. 7 la regulament
CENTRALIZATOR NOMINAL CONTESTAŢII
Data........................................
Nr. crt.
|
Numele şi prenumele
|
Numărul de ordine al lucrării
|
Nota lucrării după contestaţii
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Membrii comisiei:
- numele şi prenumele:
...............................
Semnături
...............................
Preşedinte,
...............................
ANEXA Nr. 8 la regulament
CENTRALIZATOR FINAL NOMINAL DUPĂ CONTESTAŢII
Data..............................
Nr. crt.
|
Numele şi prenumele
|
Contestaţie admisă/respinsă
|
Nota finală după contestaţii
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Membrii comisiei:
- numele şi prenumele:
...............................
Semnături
...............................
Preşedinte,
...............................
ANEXA Nr. 9 la regulament
LISTA REZULTATELOR DUPA
CONTESTAŢII
Data..............................
Nr. crt.
|
Numele şi prenumele
|
Contestaţie admisă/respinsă
|
Nota finală după contestaţii
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Membrii comisiei:
- numele şi prenumele:
...............................
Semnături
...............................
Preşedinte,
...............................
ANEXA Nr. 10 la regulament
LISTA
rezultatelor finale ale concursului, după
soluţionarea contestaţiilor
Data.........................
Nr. crt.
|
Numele şi prenumele
|
Nota finală
|
Rezultatul concursului admis/respins
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Colegiul director:
- numele şi prenumele:
...............................
Semnături
...............................
Preşedinte,
...............................
ANEXA Nr. 11 la regulament
Nr.
lucrare...................................................................................
Nota
finală...................................................................................
Semnătura preşedintelui comisiei de
examinare..............................
|
Nume..........................................................................................
Prenume......................................................................................
Camera Notarilor
Publici..............................................................
|
CONTESTAŢII
Nr.
lucrare...................................................................................
Nota finală...................................................................................
Semnătura preşedintelui comisiei de
contestaţii..............................
|