Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 2121/5521 din 23 octombrie 2001

privind modul de intocmire a bugetelor de venituri si cheltuieli pe anul 2002 la regiile autonome, societatile/companiile nationale, societatile comerciale, la care statul este actionar majoritar, precum si la agentii economici monitorizati conform prevederilor Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 79/2001 privind intarirea disciplinei economico-financiare si alte dispozitii cu caracter financiar, nominalizati in lista aprobata prin Hotararea Guvernului nr. 866/2001

ACT EMIS DE: MINISTERUL FINANTELOR PUBLICE - Nr. 2.121


SmartCity3

              MINISTERUL MUNCII SI SOLIDARITATII SOCIALE - Nr. 5.521
ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 669 din 24 octombrie 2001

    Ministrul finantelor publice si ministrul muncii si solidaritatii sociale,
    in baza prevederilor Hotararii Guvernului nr. 18/2001 privind organizarea si functionarea Ministerului Finantelor Publice, cu modificarile si completarile ulterioare, si, respectiv, ale Hotararii Guvernului nr. 4/2001 privind organizarea si functionarea Ministerului Muncii si Solidaritatii Sociale, cu modificarile si completarile ulterioare,
    emit urmatorul ordin:

    Art. 1
    Bugetele de venituri si cheltuieli pe anul 2002 la regiile autonome, societatile/companiile nationale, societatile comerciale, la care statul este actionar majoritar, vor fi elaborate potrivit modelului prezentat in anexa nr. 1 la prezentul ordin.
    Art. 2
    Ministerele, autoritatile administratiei publice, precum si Autoritatea pentru Privatizare si Administrarea Participatiilor Statului vor avea in vedere ca la intocmirea bugetelor de venituri si cheltuieli pe anul 2002 pentru agentii economici monitorizati potrivit prevederilor Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 79/2001 privind intarirea disciplinei economico-financiare si alte dispozitii cu caracter financiar, nominalizati in lista aprobata prin Hotararea Guvernului nr. 866/2001, sa se incadreze in limitele maxime ale fondului de salarii si numarului de posturi, prezentate in anexa nr. 2 la prezentul ordin.
    Art. 3
    La unitatile prevazute in anexa nr. 3 la prezentul ordin posturile ce vor deveni vacante in cursul anului 2002 prin pensionari, transferuri sau alte cauze, se vor putea ocupa in proportie de cel mult 50%, reducandu-se in mod corespunzator numarul maxim de posturi aprobat.
    Art. 4
    Ministerele, autoritatile administratiei publice, precum si Autoritatea pentru Privatizare si Administrarea Participatiilor Statului vor dispune masurile necesare pentru aplicarea si respectarea prevederilor prezentului ordin.

                     Ministrul finantelor publice,
                       Mihai Nicolae Tanasescu

                Ministrul muncii si solidaritatii sociale,
                             Marian Sarbu
    ANEXA 1*)

    *) Anexa este reprodusa in facsimil.

    Autoritatea administratiei publice centrale sau locale ........
    Agentul economic ..............................................
    Adresa ........................................................
    Cod fiscal ....................................................

                 BUGETUL DE VENITURI SI CHELTUIELI PE ANUL 2002

                                                              - milioane lei -
________________________________________________________________________________
            INDICATORI                     Nr.   BVC   Prevederi     Procent
                                           rd  aprobat    an            %
                                                2001     2002    (col. 3/col. 2)
________________________________________________________________________________
                0                           1     2        3            4
________________________________________________________________________________
 I. VENITURI TOTALE, din care:              01
    (rd. 02 + rd. 12 + rd. 13)

 1. Venituri din exploatare                 02
    din care:
 a) Venituri din activitatea de baza        03
 b) Venituri din alte activitati            04
 c) Venituri din surse bugetare             05
    din care:
 - subventii pe produse si activitati       06
 - subventii pentru acoperirea              07
   diferentelor de pret si tarif
 - transferuri                              08
 - prime acordate de la bugetul statului    09
 - alte sume primite de la bugetul de       10
   stat*1)
 d) Venituri din fonduri speciale*1)        11
 2. Venituri financiare                     12
 3. Venituri exceptionale                   13

 II. CHELTUIELI TOTALE, din care:           14
     (rd. 15 + rd. 35 + rd. 36)

 1. Cheltuieli pentru exploatare            15
    total, din care:
 a) Cheltuieli materiale                    16
 b) Cheltuieli cu personalul, din care:     17
 - salarii brute                            18
 - contributie asigurari sociale de stat    19
 - ajutor somaj                             20
 - contributie asig. soc. pt. sanatate,
   conform Legii nr. 145/1997               21
 - alte cheltuieli cu personalul,           22
   din care:
    - fond special de solidaritate
      sociala pentru persoanele cu
      handicap, conform O.U.G.
      nr. 102/1999                          23
    - fond special de sustinere a
      invatamantului de stat, conform
      O.G. nr. 75/1999                      24
 c) Cheltuieli de exploatare privind
    amortizarea si provizioanele            25
 d) Cheltuieli prevazute de art. 26 din
    Legea bugetului de stat nr. 216/2001    26
    din care:
    - transferuri sau subventii*2)          27
 e) Cheltuieli de protocol                  28
 f) Cheltuieli reclama si publicitate       29
 g) Cheltuieli cu sponsorizarea             30
 h) Tichete de masa                         31
 i) Alte cheltuieli, din care:              32
    - taxa pentru activitatea de
      exploatare a resurselor minerale      33
    - redeventa din concesionarea
      bunurilor publice                     34
 2. Cheltuieli financiare                   35
 3. Cheltuieli exceptionale                 36

 III. REZULTAT BRUT -                       37
      (profit/pierdere)

 IV. ALTE SUME DEDUCTIBILE STABILITE
     POTRIVIT LEGII,                        38
     din care:
     - fond de rezerva*3)                   39

 V. ACOPERIREA PIERDERILOR DIN ANII
    PRECEDENTI                              40

 VI. IMPOZIT PE PROFIT                      41

 VII. PROFITUL DE REPARTIZAT                42
      (potrivit O.G. nr. 64/2001)
      din care:
 a) Rezerve legale                          43
 b) Acoperirea pierderilor contabile
    din anii precedenti                     44
 c) Alte rezerve constituite ca surse
    proprii de finantare, aferente
    profitului rezultat din vanzari
    active, respectiv aferente
    facilitatilor fiscale la impozitul
    pe profit                               45
 d) Alte repartizari prevazute de lege*1)   46
 e) Pana la 10% pentru participarea
    salariatilor la profit                  47
 f) Minim 50% varsaminte la bugetul de
    stat sau local, in cazul regiilor
    autonome, ori divindende in cazul
    societatilor nationale, companiilor
    nationale si societatilor cu capital
    integral sau majoritar de stat          48
 g) Profitul nerepartizat pe destinatiile
    prevazute la lit. a) - f)               49

 VIII. SURSE DE FINANTARE A INVESTITIILOR,
       din care:                            50

 1. Surse proprii                           51
 2. Alocatii de la buget                    52
 3. Credite bancare                         53
    - interne                               54
    - externe                               55
 4. Alte surse*1)                           56

 IX. CHELTUIELI PENTRU INVESTITII,
     din care:                              57

 1. Investitii, inclusiv investitii in
    curs la finele anului                   58
 2. Rambursari rate aferente creditelor
    pentru investitii                       59
    - interne                               60
    - externe                               61

 X. REZERVE, din care:                      62
    I. Rezerve legale                       63
    II. Rezerve statutare                   64
    III. Alte rezerve*4)                    65

 XI. DATE DE FUNDAMENTARE                   66

 1. Venituri totale                         67
 2. Costuri aferente volumului de
    activitate                              68
 3. Nr. prognozat de personal la finele
    anului                                  69
 4. Nr. mediu personal total, din care:     70
 5. Fond de salarii, din care:              71
 a) fondul de salarii aferent posturilor
    blocate                                 72
 b) fond de salarii aferent
    conducatorului agentului economic
    potrivit art. 7(1) din O.U.G.
    nr. 79/2001, din care:                  73
    - sporuri, adaosuri, premii si
      alte drepturi de natura
      salariala, potrivit art. 7(2)
      din O.U.G. nr. 79/2001                74
    - premiul anual, potrivit art. 7(4)
      din O.U.G. nr. 79/2001                75
 c) fond de salarii aferent personalului
    angajat pe baza de contract
    individual de munca                     76
 6. Castigul mediu lunar pe salariat*5)     77
 7. Productivitatea muncii pe total
    personal mediu (mii lei/persoana)
    (rd. 67/rd. 70) - in preturi curente    78
 8. Productivitatea muncii pe total
    personal mediu (mii lei/persoana)
    (rd. 67/rd. 70) - in preturi
    comparabile,                            79
 9. Productivitatea muncii pe total
    personal mediu (unitati
    fizice/nr. pers.)                       80
 9. Cheltuieli totale la 1000 lei
    venituri totale                         81

    cheltuieli totale
    ----------------- x 1000
     venituri totale

 10. Plati restante - total*6)              82
     - preturi curente                      83
     - preturi comparabile                  84             X
       (rd. 83 x indicele de crestere a
       preturilor prognozat)
 11. Creante restante - total*6)            85
     - preturi curente                      86
     - preturi comparabile                  87             X
       (rd. 86 x indicele de crestere a
       preturilor prognozat)
________________________________________________________________________________

    NOTA:
    In cheltuielile cu salariile pe anul 2002, se cuprind si:
    - suma de ....... lei, reprezentand indemnizatiile membrilor consiliului de administratie + A.G.A. + cenzori;
    - suma de ....... lei, reprezentand drepturile banesti ale managerului, administratorului sau directorului;
    - suma de ....... lei, reprezentand drepturile banesti ale persoanelor angajate pe baza de conventii civile de prestari servicii;
    - sume aferente posturilor blocate in anul 2002.

        Conducatorul unitatii,              Conducatorul compartimentului
                                                 financiar-contabil

    *1) Se specifica baza legala;
    *2) Se completeaza numai de catre regiile autonome, societatile/companiile nationale, precum si de catre societatile comerciale subventionate de la bugetul de stat;
    *3) 5% din profitul brut, pana la 20% din capitalul social, in cazul societatilor/companiilor nationale si de catre societatile comerciale, precum si pana la a 5-a parte din patrimoniu, in cazul regiilor autonome;
    *4) Se vor preciza denumirea si baza legala;
    *5) rd. 77 Castigul mediu lunar pe salariat este calculat fara influenta sumelor reprezentand salariul de baza lunar pentru conducatorul agentului economic, sporurile, adaosurile, premiile si alte drepturi de natura salariala, aferente acestuia, sumele prevazute pentru plata indemnizatiilor membrilor adunarii generale a actionarilor, consiliului de administratie, comisiei de cenzori, drepturile banesti ale persoanelor angajate pe baza de Conventii civile de prestari servicii, precum si sumele aferente posturilor blocate;
    *6) rd. 83 col. 2 se va completa cu soldurile programate la 31.12.2001 reprezentand plati restante, in preturile curente ale anului 2001, iar col. 3 se va completa cu soldurile previzionate a se inregistra la 31.12.2002 in preturile curente ale anului 2002;
    *6) rd. 84 col. 2 se va completa cu soldurile programate la 31.12.2001 reprezentand plati restante, in preturi comparabile, respectiv inmultite cu indicele de crestere a preturilor prognozat pentru anul 2002;
    *6) rd. 86 col. 2 se va completa cu soldurile programate la 31.12.2001, reprezentand creante restante, in preturi curente ale anului 2001, iar col. 3 se va completa cu soldurile previzionate a se inregistra la 31.12.2002 in preturile curente ale anului 2002;
    *6) rd. 87 col. 2 se va completa cu soldurile programate la 31.12.2001, reprezentand creante restante, in preturi comparabile, respectiv inmultite cu indicele de crestere a preturilor prognozat pentru anul 2002.
    In cursul anului 2002, atat platile restante totale si in structura, cat si creantele totale restante si in structura, vor fi urmarite, lunar (cumulat), pe solduri, in preturi curente si comparabile, dupa modelul anexat.

    NOTA:
    a) rd. 78, col. 2, col. 3 - productivitatea muncii va fi calculata in preturile curente ale anului 2001 (col. 2), respectiv preturile curente ale anului 2002 (col. 3);
    b) rd. 79, col. 2 - productivitatea muncii prognozata in anul 2001 va fi calculata in conditii comparabile cu anul 2002, in functie de specificul de activitate al fiecarui agent economic, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 79/2001, avand in vedere indicele mediu de crestere a preturilor prognozat pentru anul 2002;
    c) rd. 79, col. 3 - productivitatea muncii se calculeaza in preturile curente ale anului 2002;
    d) rd. 18 = rd. 71.

    ANEXA 2*)

    *) Anexa este reprodusa in facsimil.

    Semnificatia coloanelor din tabelul de mai jos este urmatoarea:
    A - Numar mediu maxim de personal prevazut in BVC (numar personal)
    B - Numar maxim de personal prevazut pentru 31.12.2001 potrivit BVC aprobat
    C - Fondul de salarii maxim admis prevazut in BVC (milioane lei)
    D - Numar maxim de personal prevazut la 31.12.2002
    E - Numar mediu de personal
    F - Numar total de personal
    G - Fond de salarii
 ______________________________________________________________________________
|                             Denumirea institutiei                            :
|______________________________________________________________________________:
|                                    0                                         :
|______________________________________________________________________________:
:          ANUL 2001          |           ANUL 2002         |     Evolutie     |
:                             |                             |  2002/2001 (%)   | :_____________________________|_____________________________|__________________|
:   A    |    B   |     C     |    A   |   D    |     C     |   E  |  F  |  G  |
:________|________|___________|________|________|___________|______|_____|_____|
:    1   |    2   |     3     |    4   |    5   |     6     | 7=4/1|8=5/2|9=6/3|
:________|________|___________|________|________|___________|______|_____|_____|
|  1. Ministerul Industriei si Resurselor                                      |
|______________________________________________________________________________|
|266.167  262.375  25.571.248  258.314  254.504  30.077.400      97    97 117,6|
|______________________________________________________________________________|
|  2. Ministerul Lucrarilor Publice, Transporturilor si Locuintei              |
|______________________________________________________________________________|
|122.603  120.241   8.066.747  119.339  116.634   9.687.805    97,3    97 120,1|
|______________________________________________________________________________|
|  3.Ministerul Agriculturii, Alimentatiei si Padurilor                        |
|______________________________________________________________________________|
| 52.449   48.681   2.453.861   48.055   47.475   2.907.981    91,6  97,6 118,5|
|______________________________________________________________________________|
|  4. Banca Nationala a Romaniei                                               |
|______________________________________________________________________________|
|    664      659      42.200      659      659      48.209    99,2   100 114,2|
|______________________________________________________________________________|
|  5. Ministerul Apelor si Protectiei Mediului                                 |
|______________________________________________________________________________|
| 10.890   10.889     610.673   10.856   10.844     729.482    99,7  99,6 119,5|
|______________________________________________________________________________|
|  6. Ministerul Culturii si Cultelor                                          |
|______________________________________________________________________________|
|  2.325    2.261      87.000    2.195    2.136     102.348    94,4  94,5 117,6|
|______________________________________________________________________________|
|  7. Ministerul Educatiei si Cercetarii                                       |
|______________________________________________________________________________|
|     71       71       3.520       71       71       4.281     100   100 121,6|
|______________________________________________________________________________|
|  8. Ministerul Sanatatii si Familiei                                         |
|______________________________________________________________________________|
|     75       64       3.472       50       39       2.654    66,7  60,9  76,4|
|______________________________________________________________________________|
|  9. Ministerul Apararii Nationale                                            |
|______________________________________________________________________________|
|    398      390      47.298      379      358      52.550    95,2  91,8 111,1|
|______________________________________________________________________________|
| 10. Ministerul Justitiei                                                     |
|______________________________________________________________________________|
|    515      515      31.313      510      510      31.500      99    99 100,6|
|______________________________________________________________________________|
| 11. Serviciul Roman de Informatii                                            |
|______________________________________________________________________________|
|     68       75       5.258       80       85       6.415   117,6 113,3 157,5|
|______________________________________________________________________________|
| 12. Ministerul de Interne                                                    |
|______________________________________________________________________________|
|    868      870      40.660      860      860      49.605    99,1, 98,9   122|
|______________________________________________________________________________|
| 13. Ministerul Comunicatiilor si Tehnologiei Informatiei                     |
|______________________________________________________________________________|
| 34.993   35.833   1.477.597   35.295   34.758   1.802.669   100,9    97   122|
|______________________________________________________________________________|
| 14. Autoritatea pentru Privatizarea si Administrarea Participatiilor Satului |
|______________________________________________________________________________|
| 40.033   39.700   2.281.441   38.436   38.021   2.551.585      96    93 111,8|
|______________________________________________________________________________|
|                           TOTAL GENERAL                                      |
|______________________________________________________________________________|
|532.119  522.624  40.722.287  515.099  506.954  48.054.483    96,8    97   118|
|______________________________________________________________________________|

    ANEXA 3*)

    *) Anexa este reprodusa in facsimil.

    MINISTERUL INDUSTRIEI SI RESURSELOR

     1. SC TERMOELECTRICA
     2. SC HIDROELECTRICA
     3. SC ELECTRICA
     4. RA ACTIVITATI NUCLEARE
     5. SNP PETROM
     6. SN TRANSGAZ
     7. SN ROMGAZ
     8. SC DISTRIGAZ NORD
     9. SC DISTRIGAZ SUD
    10. CNL OLTENIA SA
    11. SN A CARBUNELUI SA
    12. SN REMIN
    13. CN URANIU SA
    14. CN ROMARM SA
    15. IOR
    16. IAR CHIMBAV
    17. ROMAERO

    AUTORITATEA PENTRU PRIVATIZARE SI ADMINISTRAREA PARTICIPATIILOR STATULUI

    18. SC BRAFOR SA
    19. SC CAROM SA ONESTI
    20. SC CORAPET SA
    21. SC COMBINATUL MINIER BOCSA SA
    22. SC ELECTROTURRIS SA
    23. SC NITRAMONIA SA FAGARAS
    24. SC REPUBLICA SA BUCURESTI
    25. SC ROCAR SA
    26. SC SIDERURGICA SA HUNEDOARA
    27. SC TRACTORUL UTB SA BRASOV



SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 2121/2001

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 2121 din 2001
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu