Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 2112 din 30 iunie 2010

privind aprobarea Procedurii de solicitare si eliberare a certificatului pentru spatiul cu destinatie de sediu social si de înregistrare a documentului care atesta dreptul de folosinta asupra spatiului cu destinatia de sediu social, precum si pentru aprobarea modelului si continutului unor formulare

ACT EMIS DE: AGENTIA NATIONALA DE ADMINISTRARE FISCALA

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 443 din 1 iulie 2010



In temeiul art. 12 alin. (3) din Hotărârea Guvernului nr. 109/2009 privind organizarea şi funcţionarea Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, cu modificările şi completările ulterioare,

în temeiul art. 17 alin. (3) din Legea nr. 31/1990 privind societăţile comerciale, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, şi al art. 7 din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedură fiscală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare,

preşedintele Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală emite următorul ordin:

Art. 1. - Se aprobă Procedura de solicitare şi eliberare a certificatului pentru spaţiul cu destinaţie de sediu social şi de înregistrare a documentului care atestă dreptul de folosinţă asupra spaţiului cu destinaţia de sediu social, prevăzută în anexa nr. 1.

Art. 2. - Se aprobă modelul şi conţinutul următoarelor formulare:

a) „Cerere de înregistrare a documentului care atestă dreptul de folosinţă asupra spaţiului cu destinaţie de sediu social şi de eliberare a certificatului pentru spaţiul cu destinaţie de sediu social", cod M.F.P. 14.13.04.40, prevăzută în anexa nr. 2;

b) „Adeverinţă privind înregistrarea documentului care atestă dreptul de folosinţă asupra spaţiului cu destinaţie de sediu social", cod M.F.P. 14.13.02.40, prevăzută în anexa nr. 3;

c) „Certificat pentru spaţiul cu destinaţie de sediu social", cod M.F.P. 14.13.21.40, prevăzut în anexa nr. 4.

Art. 3. - Caracteristicile de tipărire, modul de difuzare, de utilizare şi de arhivare a formularelor menţionate la art. 2 sunt prevăzute în anexa nr. 5.

Art. 4. -Anexele nr. 1-5 fac parte integrantă din prezentul ordin.

Art. 5. - Direcţia generală proceduri pentru administrarea veniturilor, Direcţia generală de tehnologia informaţiei, precum şi direcţiile generale ale finanţelor publice judeţene şi a municipiului Bucureşti vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.

Art. 6. - Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Preşedintele Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală,

Sorin Blejnar

ANEXA Nr. 1

PROCEDURA

de solicitare şi eliberare a certificatului pentru spaţiul cu destinaţie de sediu social şi de înregistrare a documentului care atestă dreptul de folosinţă asupra spaţiului cu destinaţia de sediu social

1. Prezenta procedură se aplică persoanelor care, începând cu data intrării în vigoare a prevederilor art. 17 din Legea nr. 31/1990 privind societăţile comerciale, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, astfel cum au fost modificate prin art. XIII din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 54/2010 privind unele măsuri pentru combaterea evaziunii fiscale,   au   obligaţia   ca,   la  înmatricularea   unei   societăţi comerciale sau la schimbarea sediului social, să înregistreze documentul care atestă dreptul de folosinţă asupra spaţiului cu destinaţie de sediu social şi să obţină certificatul pentru spaţiul cu destinaţie de sediu social.

2. Pentru înregistrarea documentului care atestă dreptul de folosinţă şi obţinerea certificatului pentru spaţiul cu destinaţie de sediu social se depune Cererea de înregistrare a documentului care atestă dreptul de folosinţă asupra spaţiului cu destinaţie de sediu social şi de eliberare a certificatului pentru spaţiul cu destinaţie de sediu social, prevăzută în anexa nr. 2 la ordin.

3. Inregistrarea la organul fiscal a documentului care atestă dreptul de folosinţă asupra spaţiului cu destinaţie de sediu social se dovedeşte cu Adeverinţa privind înregistrarea documentului care atestă dreptul de folosinţă asupra spaţiului cu destinaţie de sediu social, prevăzută în anexa nr. 3 la ordin.

4.  Cererea prevăzută la pct. 2 se depune de către titularul dreptului de folosinţă. In cazul în care titularul dreptului de folosinţă este o persoană juridică, cererea se depune de către reprezentantul legal al acesteia sau de către un împuternicit, potrivit legii.

5. Cererea va fi însoţită de:

- actele doveditoare ale dreptului de folosinţă, cum ar fi: titlu de proprietate, contract de vânzare cumpărare, contract de închiriere, contract de comodat sau alte acte care atestă dreptul de folosinţă;

- actul de identitate al solicitantului şi/sau împuternicirea, după caz;

-  actul care atestă numirea reprezentantului legal al persoanelor juridice.

6.  Cererea se depune la organul fiscal competent, direct la registratură sau prin poştă, cu confirmare de primire.

In sensul prezentei proceduri, organul fiscal competent este administraţia finanţelor publice municipală, orăşenească, comunală sau a sectoarelor municipiului Bucureşti, din cadrul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, în a cărei rază teritorială se află situat spaţiul cu destinaţie de sediu social.

7.  Dacă cererea se depune la registratura organului fiscal, actele doveditoare ale dreptului de folosinţă se prezintă în original şi în copie. Organul fiscal certifică conformitatea copiei cu originalul şi restituie solicitantului originalul.

Dacă cererea se depune prin poştă, aceasta trebuie însoţită de actele doveditoare ale dreptului de folosinţă, în copie legalizată.

8.  Termenul de soluţionare este de 5 zile lucrătoare de la data înregistrării la organul fiscal competent a cererii însoţite de documentaţia completă.

9.  Organul fiscal organizează evidenţa documentelor care atestă dreptul de folosinţă asupra spaţiilor cu destinaţie de sediu social, în cadrul Registrului de evidenţă a spaţiilor cu destinaţie de sediu social.

10. Registrul se organizează la nivel de adresă a spaţiului şi se gestionează la nivelul organelor fiscale competente, cu ajutorul aplicaţiei informatice puse la dispoziţie de Direcţia generală de tehnologia informaţiei, şi cuprinde:

a) adresa completă a spaţiului cu destinaţie de sediu social (str., nr., bl., ap., localitatea, judeţul/sectorul);

b)  datele de identificare a titularului dreptului de folosinţă (nume şi prenume/denumire, adresa domiciliului/domiciliului fiscal şi cod de identificare fiscală);

c)   documentul care atestă dreptul de folosinţă asupra spaţiului cu destinaţia de sediu social (tipul documentului, conform pct. 5, număr şi dată);

d)  perioada de valabilitate a dreptului de folosinţă asupra spaţiului cu destinaţie de sediu social (data de început, data de final).

11.  De la registratura organului fiscal, cererea însoţită de actele doveditoare se transmite compartimentului cu atribuţii în gestionarea registrului contribuabililor, denumit în continuare compartiment de specialitate.

12. Compartimentul de specialitate verifică datele înscrise în cerere cu cele din actele doveditoare şi preia informaţiile în Registrul de evidenţă a spaţiilor cu destinaţia de sediu social.

13.  Compartimentul de specialitate întocmeşte Adeverinţa privind înregistrarea documentului care atestă dreptul de folosinţă asupra spaţiului cu destinaţie de sediu social şi Certificatul pentru spaţiul cu destinaţie de sediu social, potrivit modelelor prevăzute în anexele nr. 3 şi 4 la ordin, în câte două exemplare, şi le înaintează, spre semnare, conducătorului organului fiscal competent.

14.  Câte un exemplar al formularelor „Adeverinţă privind înregistrarea documentului care atestă dreptul de folosinţă asupra spaţiului cu destinaţie de sediu social" şi „Certificat pentru spaţiul cu destinaţie de sediu social" se comunică solicitantului, potrivit art. 44 din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedură fiscală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.

15.  Dosarul solicitării, care cuprinde:

a) cererea solicitantului;

b)   documentul care atestă dreptul de folosinţă asupra spaţiului cu destinaţia de sediu social;

c)  actul de identitate al solicitantului şi/sau împuternicirea, după caz;

d)   actul care atestă numirea reprezentantului legal al persoanelor juridice, după caz;

e)    un exemplar al Adeverinţei privind înregistrarea documentului care atestă dreptul de folosinţă asupra spaţiului cu destinaţie de sediu social;

f) un exemplar al Certificatului pentru spaţiul cu destinaţie de sediu social

se arhivează la compartimentul de specialitate.

ANEXA Nr. 2*)

Cerere de înregistrare a documentului care atestă dreptul de folosinţă asupra spaţiului cu destinaţie de sediu social şi de eliberare a certificatului pentru spaţiul cu destinaţie de sediu social

A.

|_| Inimatriculare societate comercială                    |_|  Schimbare sediu social

B.

ADRESA COMPLETA A SPAŢIULUI CU DESTINAŢIE DE SEDIU SOCIAL

Judeţ .................................... Sector..........Localitate..................................

Stradă ......................Nr..............Bloc..................

Scară ...............Etaj.................Ap.................Cod poştal..............................

C.

DATE DE IDENTIFICARE A TITULARULUI DREPTULUI DE FOLOSINŢA

l.Nume, prenume/Denumire..................................................................................

2. Cod de identificare fiscală (CNP/CUl/etc.).......................................................

3.  Date privind domiciliul/sediul social

Judeţ........................................Sector..........Localitate..................................

Stradă..................................................................Nr..............Bloc..................

Scară................Etaj.................Ap.................Cod poştal..............................

Fax.......................................................Telefon...............................................

D

Documentul care atestă dreptul de folosinţă asupra spaţiului cu destinaţie de sediu social

1. Tipul documentului..........................................................................

2. Numar şi dată............................................................................................

E.

Perioada de valabilitate a dreptului de folosinţă asupra spaţiului cu destinaţie de sediu  social

1. Data început      ....../......./.......

2. Data încetare        ....../......./.......

SOLICIT:

-înregistiarea documentului care atestă dreptul de folosinţă asupra spaţiului cu destinaţie de sediu social

-eliberare certificatului pentru spaţiul cu destinaţie de sediu social

Sub sancţiunile aplicate faptei de fals în acte publice, declar că datele înscrise în acest formular  sunt complete si corecte

Numele persoanei care face cererea............................................................................

Calitatea:

Semnătura.........................................

Data....... ....../................../..............

                                    

 Ştampila (după caz)

Se completează de personalul oreanului fiscal

Organ fiscal

Număr înregistrare

Data înregistrare

/

/

Numele persoanei care a verificat

Nr. operator de date cu caracter personal 759

CodM.F.P.      14.13.04.40

A4/t,

*) Anexa nr. 2 este reprodusă în facsimil.

ANEXA Nr. 3

MINISTERUL FINANŢELOR PUBLICE AGENŢIA NAŢIONALA DE ADMINISTRARE FISCALĂ

Adresa

Direcţia Generală a Finanţelor Publice a................../               Telefon:

Administraţia Finanţelor Publice a............................                Fax:

Nr..................................../.........................................            E-mail:

ADEVERINŢĂ

privind înregistrarea documentului care atestă dreptul de folosinţă asupra spaţiului cu destinaţie de sediu social

Documentul.................................................................. (denumirea documentului) .nr..................din data.............................., care atestă dreptul de folosinţă pentru spaţiul cu destinaţie de sediu social situat în localitatea............................., str............................................nr........., bl.........., sc.........., et..........., ap........... judeţul/sectorul.................., a fost înregistrat la organul fiscal competent.

Prezenta adeverinţă nu certifică valabilitatea dreptului de folosinţă pentru spaţiul cu destinaţie de sediu social, care face obiectul documentului înregistrat.

Conducătorul unităţii fiscale,

Numele şi prenumele..........................

Semnătura şi ştampila unităţii...............

CodM.F.P. 14.13.02.40

ANEXA Nr. 4

MINISTERUL FINANŢELOR PUBLICE AGENŢIA NAŢIONALĂ DE ADMINISTRARE FISCALĂ

Adresa

Direcţia Generală a Finanţelor Publice a................../               Telefon:

Administraţia Finanţelor Publice a............................                Fax:

Nr..................................../..........................................           E-mail:

CERTIFICAT

pentru spaţiul cu destinaţie de sediu social

Ca urmare a Cererii de înregistrare a documentului care atestă dreptul de folosinţă asupra spaţiului cu destinaţie de sediu social/de eliberare a certificatului pentru spaţiul cu destinaţie de sediu social nr.................din data de..............şi a documentelor anexate acesteia, precum şi a Adeverinţei privind înregistrarea documentului care atestă dreptul de folosinţă asupra spaţiului cu destinaţie de sediu social nr....................din data de......................., se certifică prin prezenta că începând cu data intrării în vigoare a Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 54/2010 privind unele măsuri pentru combaterea evaziunii fiscale, pentru imobilul situat în:

Localitatea............................................., str..............................................nr....., bl....., ap....., et....., judeţul/sectorul...............................

|_|  nu a fost înregistrat un alt document care atestă cedarea dreptului de folosinţă a acestui spaţiu cu destinaţie de sediu social;

|_| a fost înregistrat un număr de.........alte documente care atestă cedarea dreptului de folosinţă a acestui imobil cu destinaţie de sediu social.

S-a eliberat prezentul certificat pentru:

|_| înmatricularea unei societăţi comerciale;

|_| schimbarea sediului social al societăţii comerciale.

Şeful administraţiei finanţelor publice,

Numele şi prenumele.........................

Semnătura şi ştampila unităţii............

CodM.F.P. 14.13.21.40

ANEXA Nr. 5

Caracteristicile de tipărire, modul de difuzare, de utilizare şi de arhivare a formularelor

1. „Cerere de înregistrare a documentului care atestă dreptul de folosinţă asupra spaţiului cu destinaţie de sediu social şi de eliberare a certificatului pentru spaţiul cu destinaţie de sediu social", cod M.F.P. 14.13.04.40

1.1. Denumire „Cerere de înregistrare a documentului care atestă dreptul de folosinţă asupra spaţiului cu destinaţie de sediu social şi de eliberare a certificatului pentru spaţiul cu destinaţie de sediu social".

1.2. CodM.F.P.: 14.13.04.40.

1.3.  Format: A4/t1.

1.4. Caracteristici de tipărire: pe o singură faţă.

1.5.  U/M: o filă.

1.6. Se difuzează: gratuit.

1.7. Se utilizează: pentru solicitarea înregistrării documentului care atestă dreptul de folosinţă asupra spaţiului cu destinaţie de sediu social şi de eliberare a certificatului pentru spaţiul cu destinaţie de sediu social.

1.8. Se întocmeşte într-un exemplar de către solicitant.

1.9. Circulă: la organul fiscal.

1.10. Se arhivează: la dosarul solicitării.

2.  „Adeverinţă privind înregistrarea documentului care atestă dreptul de folosinţă asupra spaţiului cu destinaţie de sediu social", cod M.F.P. 14.13.02.40

2.1. Denumire: „Adeverinţă privind înregistrarea documentului care atestă dreptul de folosinţă asupra spaţiului cu destinaţie de sediu social".

2.2. Cod M.F.P: 14.13.02.40.

2.3.  Format: A4/t1.

2.4. Caracteristici de tipărire:  

- pe o singură faţă;

- se utilizează echipament informatic pentru editare.

2.5.  U/M: set (două file).

2.6. Se utilizează: pentru înregistrarea documentului care atestă dreptul de folosinţă asupra spaţiului cu destinaţie de sediu social.

2.7. Se întocmeşte în două exemplare de organul fiscal competent.

2.8. Circulă:

-originalul la contribuabil;

- copia la organul fiscal.

2.9. Se arhivează: la dosarul solicitării.

3.  „Certificat pentru spaţiul cu destinaţie de sediu social", cod M.F.P. 14.13.21.40

3.1.  Denumire: „Certificat pentru spaţiul cu destinaţie de sediu social".

3.2. CodM.F.P: 14.13.21.40

3.3.  Format: A4/t1.

3.4. Caracteristici de tipărire:   

- pe o singură faţă;

- se utilizează echipament informatic pentru editare.

3.5.  U/M: set (două file).

3.6.  Se utilizează: pentru certificarea faptului că pentru imobilul cu destinaţie de sediu social nu a fost înregistrat un alt document ce atestă cedarea dreptului de folosinţă asupra aceluiaşi imobil, cu titlu oneros sau gratuit, ori existenţa altor contracte prin care s-a cedat dreptul de folosinţă asupra aceluiaşi imobil, după caz.

3.7. Se întocmeşte în două exemplare de organul fiscal competent.

3.8. Circulă:

-originalul la contribuabil;

- copia la organul fiscal.

3.9. Se arhivează: la dosarul solicitării.


SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 2112/2010

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 2112 din 2010
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu