Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 21 din 13 iulie 2007

privind aprobarea Contractului-cadru de vanzare-cumparare a serviciilor tehnologice de sistem intre [furnizorul de servicii tehnologice de sistem] si operatorul de transport si de sistem

ACT EMIS DE: AUTORITATEA NATIONALA DE REGLEMENTARE IN DOMENIUL ENERGIEI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 520 din 1 august 2007



In temeiul art. 9 alin. (8) şi (9) şi al art. 11 alin. (1) şi alin. (2) lit. a), f) şi h) din Legea energiei electrice nr. 13/2007, cu modificările şi completările ulterioare,

având în vedere referatul de aprobare întocmit de Departamentul preţuri şi tarife în domeniul energiei electrice şi Procesul-verbal al şedinţei Comitetului de reglementare al Autorităţii Naţionale de Reglementare în Domeniul Energiei din data de 13 iulie 2007,

preşedintele Autorităţii Naţionale de Reglementare în Domeniul Energiei emite următorul ordin:

Art. 1. - Se aprobă Contractul-cadru de vânzare-cumpărare a serviciilor tehnologice de sistem între [furnizorul de servicii tehnologice de sistem] şi operatorul de transport şi de sistem, cuprins în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.

Art. 2. - Furnizorii de servicii tehnologice de sistem şi operatorul de transport şi de sistem vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.

Art. 3. - Entităţile organizatorice din cadrul Autorităţii Naţionale de Reglementare în Domeniul Energiei vor urmări respectarea prevederilor prezentului ordin.

Art. 4. - La data intrării în vigoare a prezentului ordin se abrogă Ordinul preşedintelui Autorităţii Naţionale de Reglementare în Domeniul Energiei nr. 29/2006 pentru aprobarea Contractului-cadru de vânzare-cumpărare a serviciilor tehnologice de sistem între [Furnizorul de servicii tehnologice de sistem] şi Compania Naţională „Transelectrica" - S.A., publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 952 din 27 noiembrie 2006.

Art. 5. - Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I, şi intră în vigoare la data publicării.

Art. 6. - Contractele de vânzare-cumpărare a serviciilor tehnologice de sistem care la data intrării în vigoare a prezentului ordin se află în derulare, fiind încheiate în temeiul Ordinului preşedintelui Autorităţii Naţionale de Reglementare în Domeniul Energiei nr. 29/2006, rămân în vigoare până la data de 31 decembrie 2007.

p. Preşedintele Autorităţii Naţionale de Reglementare în Domeniul Energiei,

Nicolae Opriş

ANEXA

CONTRACT-CADRU

de vânzare-cumpărare a serviciilor tehnologice de sistem între [furnizorul de servicii tehnologice de sistem] şi operatorul de transport şi de sistem

Nr............./..................

1. Părţile contractante

Acest contract de vânzare-cumpărare a serviciilor tehnologice de sistem (contract) este încheiat la data de .... între:

[furnizorul de servicii tehnologice de sistem], societate comercială cu sediul în.............., înregistrată la oficiul registrului comerţului cu nr........, cod unic de înregistrare nr.........., cont de virament IBAN........., deschis la.........., reprezentată de......, în calitate de vânzător,

şi

[operatorul de transport şi de sistem], societate comercială cu sediul în .................., str................nr..............., sector ...., înregistrată la oficiul registrului comerţului cu nr...................., cod unic de înregistrare nr........................, cont de virament IBAN......, deschis la......, reprezentată de......, în calitate de cumpărător,

denumite în continuare părţi.

Părţile au convenit următoarele:

Definiţii şi documente de referinţă

Art. 1. - (1) Termenii utilizaţi în prezentul contract sunt definiţi în anexa nr. 1a).

(2) Documentele de referinţă ale contractului sunt prezentate în anexa nr. 1b).

2. Obiectul contractului

Art. 2. - Obiectul contractului constă în vânzarea de către vânzător şi cumpărarea de către cumpărător a serviciilor tehnologice de sistem în regim reglementat şi concurential în condiţiile aplicării Procedurii operaţionale „Achiziţia prin licitaţie a serviciilor tehnologice de sistem", prevăzută la pct. 1 din anexa nr. 1b), denumită în continuare Procedura, şi reglementarea raporturilor dintre părţi privind obligaţiile financiare şi modalităţile de plată a următoarelor categorii de servicii:

a) rezerve de reglaj secundar;

b) rezerve de reglaj terţiar rapid;

c) rezerve de reglaj terţiar lent;

d) rezerve de capacitate;

e) energie reactivă pentru reglajul tensiunii în RET.

Art. 3. -Vânzătorul înţelege şi acceptă că dreptul de a vinde serviciile tehnologice de sistem menţionate la art. 2 lit. a)-d) poate fi acordat numai dacă acesta are în portofoliu grupuri calificate de cumpărător pentru aceste categorii de servicii şi este înscris la piaţa de echilibrare conform Procedurii.

Art. 4. - Cantităţile de servicii tehnologice de sistem contractate în regim reglementat şi preţurile aferente sunt stabilite în conformitate cu prevederile deciziilor preşedintelui Autorităţii Naţionale de Reglementare în Domeniul Energiei (ANRE) şi prezentate atât ca valori lunare, în anexele nr. 3.1, 3.2, 3.3, 3.4 şi 3.5, cât şi în defalcare orară, în anexele nr. 4.1, 4.2, 4.3 şi 4.4.

Art. 5. - Cantităţile orare de servicii tehnologice de sistem contractate în condiţiile Procedurii sunt prezentate în anexele nr. 5.1, 5.2, 5.3 şi 5.4, iar preţurile orare şi contravalorile lunare aferente sunt prezentate în anexele nr. 6.1, 6.2, 6.3 şi 6.4.

3. Condiţii de desfăşurare a tranzacţiilor

Art. 6. - Vânzătorul va vinde către cumpărător cantităţile de servicii tehnologice de sistem contractate în regim reglementat, conform programelor din anexele nr. 4.1, 4.2, 4.3 şi 4.4.

Art. 7. - Vânzătorul va vinde către cumpărător cantităţile de servicii tehnologice de sistem contractate în condiţiile Procedurii, conform programelor din anexele nr. 5.1, 5.2, 5.3 şi 5.4.

Art. 8. - Cantităţile contractate conform art. 4 şi 5 vor fi asigurate prin portofoliul de centrale/grupuri calificate pentru serviciile tehnologice de sistem al vânzătorului.

Art. 9. - (1) Vânzătorul va asigura prin ofertare pe piaţa de echilibrare energia de echilibrare aferentă cantităţilor de servicii tehnologice de sistem contractate astfel:

a)  rezerva de reglaj secundar, în fiecare interval orar, la cantitatea cumulată rezultată prin însumarea cantităţilor orare corespunzătoare din anexele nr. 4.1 şi 5.1; rezerva de reglaj ofertată va fi compusă din rezerve egale de reglaj secundar de creştere şi reducere de putere pentru fiecare grup ofertat aparţinând vânzătorului;

b)  rezerva de reglaj terţiar rapid, în fiecare interval orar, la cantitatea cumulată rezultată prin însumarea cantităţilor orare corespunzătoare din anexele nr. 4.2 şi 5.2;

c)  rezerva de reglaj terţiar lent, în fiecare interval orar, la cantitatea cumulată rezultată prin însumarea cantităţilor orare corespunzătoare din anexele nr. 4.3 şi 5.3;

d) rezerva de capacitate, în fiecare interval orar, la cantitatea cumulată rezultată prin însumarea cantităţilor orare corespunzătoare din anexele nr. 4.4 şi 5.4.

(2) Vânzătorul va asigura energia reactivă pentru reglajul tensiunii în fiecare interval orar în conformitate cu anexa nr. 3.5.

Art. 10. - (1) Cantităţile de servicii tehnologice de sistem realizate faţă de cele contractate se determină conform Procedurii operaţionale „Determinarea cantităţilor de servicii tehnologice de sistem realizate faţă de cele contractate", prevăzută la pct. 2 din anexa nr. 1b).

(2) Cantităţile de servicii tehnologice de sistem realizate în regim reglementat, respectiv în condiţiile Procedurii, pe fiecare interval orar, se determină astfel:

a) pentru rezerva de reglaj secundar, se consideră realizată mai întâi cantitatea cu preţul orar cel mai mic dintre preţul reglementat din anexa nr. 3.1 şi cel din anexa nr. 6.1;

b)   pentru rezerva de reglaj terţiar rapid, se consideră realizată mai întâi cantitatea cu preţul orar cel mai mic dintre preţul reglementat din anexa nr. 3.2 şi cel din anexa nr. 6.2;

c) pentru rezerva de reglaj terţiar lent, se consideră realizată mai întâi cantitatea cu preţul orar cel mai mic dintre preţul reglementat din anexa nr. 3.3 şi cel din anexa nr. 6.3;

d)  pentru rezerva de capacitate, se consideră realizată mai întâi cantitatea cu preţul orar cel mai mic dintre preţul reglementat din anexa nr. 3.4 şi cel din anexa nr. 6.4;

e) pentru energia reactivă pentru reglajul tensiunii în RET, se consideră cantitatea realizată la preţul reglementat din anexa nr. 3.5.

Art. 11. - Pentru fiecare interval orar, serviciile tehnologice de sistem solicitate suplimentar de către OTS cu minimum 24 de ore înainte de ziua de livrare, faţă de cantităţile contractate prevăzute în anexele nr. 4 şi 5, vor fi decontate la preţul cel mai mare dintre cele prevăzute în anexele nr. 3 şi 6 corespunzătoare.

Art. 12. - Pentru nerealizarea serviciilor tehnologice de sistem prevăzute la art. 9 alin. (1) lit. a)-d), vânzătorul se obligă să plătească cumpărătorului o penalizare specifică, corespunzătoare unei valori de 200% din preţul de contract pentru cantităţile de servicii tehnologice de sistem contractate şi nerealizate, după aplicarea prevederilor art. 10 alin. (2) lit. a), b), c), respectiv d).

4. Obligaţiile vânzătorului

Art. 13. - Vânzătorul are următoarele obligaţii:

a) să respecte reglementările ANRE privind achiziţia în regim reglementat şi prevederile Procedurii;

b)  să asigure în totalitate fiecare categorie de serviciu contractat prin ofertarea pe piaţa de echilibrare a energiei de echilibrare corespunzătoare cantităţilor contractate pentru fiecare categorie de serviciu tehnologic de sistem;

c) să obţină şi să menţină toate autorizaţiile, licenţele şi/sau aprobările necesare îndeplinirii obligaţiilor proprii;

d) să informeze UnO-DEN despre orice eveniment produs în instalaţiile proprii care are consecinţe asupra siguranţei în funcţionarea SEN;

e)  să asigure menţinerea în funcţiune a echipamentelor proprii necesare legăturilor de telecomunicaţii operative directe ale treptelor de dispecer;

f)  să efectueze lucrările de exploatare şi întreţinere pentru instalaţiile proprii şi staţiile de transformare aflate în gestiunea proprie;

g)  să plătească cumpărătorului penalizarea specificată în art.12 pentru cantităţile de servicii tehnologice de sistem contractate şi nerealizate.

5.  Drepturile vânzătorului

Art. 14. - Vânzătorul are următoarele drepturi:

a)  să factureze contravaloarea serviciilor tehnologice de sistem contractate la valoarea stabilită conform cap. 6 şi majorări de întârziere conform art. 23, dacă este cazul;

b) să încaseze la termenul stabilit contravaloarea facturilor emise conform lit. a);

c) să iniţieze modificarea şi/sau completarea contractului sau a anexelor la acesta ori de câte ori părţile convin acest lucru;

d)  în situaţii justificate, notificate de vânzător cu 10 zile înainte de luna de contract, vânzătorul are dreptul, cu acordul cumpărătorului, de a cesiona drepturile şi obligaţiile acestui contract referitoare la cantităţile contractate în regim reglementat către un alt furnizor semnatar de contract de servicii tehnologice de sistem, prin semnarea unei convenţii tripartite conform anexei nr. 7, în care se păstrează preţul serviciului tehnologic de sistem cesionat; noul furnizor preia în acest fel obligaţiile şi drepturile contractuale ale vânzătorului în perioada respectivă.

6. Obligaţiile cumpărătorului

Art. 15. - Cumpărătorul are următoarele obligaţii:

a) să respecte prevederile Procedurii;

b) să respecte prevederile Procedurii operaţionale „Determinarea cantităţilor de servicii tehnologice de sistem realizate faţă de cele contractate", prevăzută la pct. 2 din anexa nr. 1b);

c) să plătească vânzătorului serviciile tehnologice de sistem contractate la preţurile prevăzute în anexele nr. 3 şi 6, în condiţiile prevederilor art. 11, pentru fiecare interval orar al perioadelor de achiziţie;

d)   să asigure dezvoltarea, exploatarea şi întreţinerea infrastructurii de telecomunicaţii şi aplicarea programelor software necesare achiziţionării şi prelucrării datelor de proces şi datelor obţinute din măsurători;

e)  să pună la dispoziţie vânzătorului toate datele de interes privitoare la cantităţile de servicii tehnologice de sistem realizate conform prezentului contract;

f)  să respecte reglementările stabilite în prescripţiile şi normele în vigoare, necesare pentru funcţionarea normală a SEN;

g)  să obţină şi să menţină toate autorizaţiile şi licenţele necesare îndeplinirii obligaţiilor proprii.

7.  Drepturile cumpărătorului

Art. 16. - Cumpărătorul are următoarele drepturi:

a)  să beneficieze de serviciile asigurate de vânzător, în conformitate cu prevederile prezentului contract, prevederile Codului tehnic al reţelei electrice de transport menţionat la pct. 4 din anexa nr. 1b şi cu prevederile Procedurii;

b) să stabilească cantităţile realizate de servicii tehnologice de sistem, în conformitate cu reglementările în vigoare;

c) să solicite vânzătorului datele privind serviciile vândute în conformitate cu prezentul contract;

d)   să solicite vânzătorului o penalizare specifică, în conformitate cu art. 12, pentru cantităţile de servicii tehnologice de sistem contractate şi nerealizate.

8. Termene şi condiţii de plată

Art. 17. - Contravaloarea serviciilor tehnologice de sistem ce urmează a fi facturată şi încasată de către vânzător de la cumpărător, conform acestui contract, în fiecare lună contractuală se determină pentru cantităţile de servicii tehnologice de sistem contractate, la preţurile din anexele nr. 3 şi 6, precum şi în condiţiile prevăzute în art.11.

Art. 18. - Pe întreaga durată a contractului, în termen de 10 (zece) zile lucrătoare de la începutul lunii calendaristice care urmează lunii în care s-au prestat serviciile contractate, vânzătorul va întocmi o factură pentru fiecare categorie de serviciu tehnologic de sistem contractat.

Art. 19.- Pe întreaga durată a contractului, în termen de 10 (zece) zile lucrătoare de la începutul lunii calendaristice care urmează lunii în care s-au prestat serviciile contractate, cumpărătorul va întocmi o factură pentru penalităţile stabilite în conformitate cu art. 12 pentru cantităţile de servicii tehnologice de sistem contractate şi nerealizate.

Art. 20. -In termen de 5 (cinci) zile lucrătoare de la primirea facturii pentru serviciile contractate în luna contractuală, cumpărătorul va plăti vânzătorului contravaloarea serviciilor facturate pentru luna contractuală respectivă.

Art. 21. -In termen de 5 (cinci) zile lucrătoare de la primirea facturii pentru penalităţile referitoare la luna contractuală, vânzătorul va plăti cumpărătorului contravaloarea penalităţilor facturate pentru luna contractuală respectivă.

Art. 22. - Părţile confirmă că au agreat reciproc băncile prin care să se desfăşoare derularea plăţilor. Acestea sunt cele menţionate la cap. 1 din prezentul contract sau, în cazul vânzătorului, banca specificată în facturile emise de acesta în baza prezentului contract.

Art. 23. -In cazul neîndeplinirii în termen de 30 de zile de la data scadenţei a obligaţiilor prevăzute la art. 20, cumpărătorul va plăti în afara sumei datorate majorări de întârziere la această sumă, corespunzătoare ca procent majorării de întârziere datorate pentru neplata la termen a obligaţiilor către bugetul de stat, pentru fiecare zi de întârziere, până în ziua plăţii (exclusiv). Valoarea totală a penalităţilor nu poate depăşi valoarea sumei datorate.

Art. 24. - (1) In cazul în care o sumă facturată este contestată integral sau parţial de cumpărător, acesta va efectua plata sumei necontestate şi va înainta, în termen de 5 zile financiare de la primirea facturii, o notă explicativă către vânzător cuprinzând obiecţiile sale. Vânzătorul analizează contestaţia primită şi în termen de 5 zile financiare de la primirea ei transmite cumpărătorului punctul său de vedere privind contestaţia.

(2) Eventualele corecţii sau regularizări rezultate prin rezolvarea contestaţiei pe cale amiabilă sau prin hotărâre judecătorească definitivă vor fi efectuate în termen de 5 zile financiare de la rezolvare.

Art. 25. - Plata facturilor enumerate conform prezentului capitolul va fi efectuată prin orice mijloc legal de plată prevăzut de legislaţia în vigoare. Corespunzător modului de plată convenit, factura se consideră achitată de către cumpărător la data înregistrării plăţii în extrasul bancar al vânzătorului, la data preluării cecului de către vânzător sau la data prevăzută de reglementările în vigoare pentru celelalte mijloace legale de plată.

9. Obligaţii şi garanţii

Art. 26. - Părţile se obligă una faţă de cealaltă să obţină şi să păstreze pe toată durata contractului toate aprobările necesare fiecăreia pentru exercitarea obligaţiilor cuprinse în contract, conformându-se în acelaşi timp tuturor cerinţelor legale.

Art. 27. - Părţile garantează una celeilalte că prezentul contract reprezintă o obligaţie validă, legală, opozabilă în justiţie în termenii acestui contract.

10.  Modificarea circumstanţelor

Art. 28. - In contextul acestui contract, modificările de circumstanţă semnifică: legiferarea, intrarea în vigoare, modificarea textului sau modificarea interpretării privind orice cerinţă legală ori reglementare (inclusiv încetarea valabilităţii unei cerinţe legale, retragerea sau reînnoirea acesteia) ori aplicarea unei noi cerinţe legale care nu era în vigoare la data semnării acestui contract. Aceasta include introducerea unui nou impozit sau a unei taxe ori o schimbare a cuantumului oricăreia dintre taxele existente.

Art. 29. - Dacă la un moment dat după data întrării în vigoare apare o modificare de circumstanţe, părţile vor modifica în mod corespunzător, prin act adiţional, prevederile prezentului contract.

11.  Legea aplicabilă - litigii

Art. 30. - Acest contract este supus şi interpretat potrivit legii româneşti.

Art. 31. - (1) Litigiile care decurg din interpretarea prezentului contract, care nu pot fi rezolvate pe cale amiabilă înaintea perfectării contractului, vor fi supuse spre soluţionare ANRE în conformitate cu prevederile legislaţiei în vigoare.

(2) Litigiile care decurg din executarea contractului perfectat, care nu pot fi rezolvate pe cale amiabilă, vor fi supuse spre soluţionare instanţei judecătoreşti competente.

Art. 32. - Dacă orice prevedere a acestui contract sau a anexelor sale intră în conflict cu o prevedere a Codului comercial al pieţei angro de energie electrică sau a Codului tehnic al reţelei electrice de transport, va prevala prevederea aplicabilă a Codului comercial al pieţei angro de energie electrică sau a Codului tehnic al reţelei electrice de transport.

Art. 33. - Rezultatul unei licitaţii pentru achiziţionarea serviciilor tehnologice de sistem poate fi contestat la ANRE de către vânzător în cazul în care prevederile Procedurii nu sunt aplicate.

12.  Documentele contractului

Art. 34. - Anexele nr. 1a), 1b), 2, 3.1, 3.2, 3.3, 3.4, 3.5, 4.1, 4.2, 4.3, 4.4, 5.1, 5.2, 5.3, 5.4, 6.1, 6.2, 6.3, 6.4 şi 7 fac parte integrantă din prezentul contract.

13. Comunicări şi notificări

Art. 35. - Persoanele de contact autorizate pentru derularea acestui contract sunt menţionate în anexa nr. 2.

Art. 36. - Părţile trebuie să se asigure că persoanele de contact nominalizate în anexa nr. 2 pot fi contactate telefonic sau în alt mod, aşa cum este specificat în anexă.

Art. 37. - Fiecare parte trebuie să notifice celeilalte părţi în format scris orice schimbare care a apărut în informaţiile de contact specificate în anexa nr. 2 cu cel puţin 7 (şapte) zile înainte ca schimbarea să intre în vigoare.

14.  Durata contractului

Art. 38. - Prezentul contract intră în vigoare odată cu semnarea sa de către părţi şi rămâne în vigoare până la ......................... sau până la rezilierea de către oricare dintre părţi, în conformitate cu prevederile cap. 16.

15.  Revizuirea contractului

Art. 39. - Contractul încheiat de părţi se poate prelungi, modifica sau completa prin acte adiţionale, inclusiv pentru includerea prevederilor legislative şi de reglementare ulterioare încheierii contractului, la propunerea oricărei părţi.

Art. 40. - Părţile sunt de acord să revizuiască acest contract, la cererea scrisă a oricăreia dintre părţi, dacă siguranţa în funcţionare a SEN este afectată în mod nefavorabil de îndeplinirea continuă a acestui contract.

16. Incetarea contractului

Art. 41. - Părţile pot cu acordul ANRE, fără a-şi prejudicia vreunul dintre drepturi, să iniţieze rezilierea acestui contract prin notificare înregistrată, efectivă în 30 (treizeci) de zile de la data exprimării notificării, în următoarele situaţii:

a) suspendarea sau retragerea oricărei autorizaţii, licenţe ori aprobări necesare vânzătorului pentru a continua în mod legal activităţile sale comerciale în conformitate cu cap. 2;

b) pierderea statutului de participant la licitaţie al vânzătorului, în condiţiile Procedurii.

Art. 42. - Orice culpă a uneia dintre părţi referitoare la oricare obligaţie rezultată din sau prevăzută în acest contract va îndreptăţi cealaltă parte, fără a-i fi prejudiciat niciunul dintre drepturile sale, fie să denunţe unilateral acest contract în 90 (nouăzeci) de zile calendaristice după data notificării prin poştă, înregistrată la partea în culpă, fie să o supună părţii în culpă pentru a remedia lipsa, în 30 (treizeci) de zile calendaristice de la termenul de notificare.

17.  Forţa majoră

Art. 43. - (1) Părţile sunt absolvite de orice răspundere pentru neîndeplinirea în totalitate sau în parte a obligaţiilor ce decurg din acest contract, dacă acest lucru este rezultatul acţiunii forţei majore, dovedită conform legii. Circumstanţele de forţă majoră sunt acelea care pot apărea pe perioada de valabilitate a prezentului contract, în urma producerii unor evenimente extraordinare, de exemplu calamităţi naturale, război, embargo, care nu au putut fi luate în considerare de părţi la încheierea contractului şi care sunt în afara voinţei şi controlului părţilor.

(2) Partea care invocă forţa majoră trebuie să notifice acest lucru în scris celeilalte părţi în decurs de 48 de ore de la apariţia acesteia, apreciind şi perioada în care urmările ei încetează, cu confirmarea în termen de 5 (cinci) zile a autorităţii abilitate să constate forţa majoră de la locul producerii evenimentului ce constituie forţă majoră.

(3)  Neîndeplinirea obligaţiei de comunicare a forţei majore nu înlătură efectul exonerator de răspundere al acesteia, dar antrenează obligaţia părţii care trebuia să o comunice de a repara pagubele cauzate părţii contractante prin faptul necomunicării.

18. Confidenţialitate

Art. 44. - Părţile vor considera confidenţiale prevederile acestui contract, la fel ca şi orice document şi/sau orice informaţie schimbată de părţi în contextul acestuia. Fac excepţie de la aceste prevederi:

a)   informaţiile solicitate de autorităţile competente, în conformitate cu reglementările în vigoare;

b) informaţiile care au fost făcute publice până la încheierea contractului.

19.  Daune

Art. 45. - Niciuna dintre părţi nu este responsabilă pentru pierderi sau daune provocate celeilalte părţi, cu excepţia cazurilor în care a acţionat cu premeditare sau cu neglijenţă dovedită.

Art. 46. - Pentru neexecutarea, în totalitate sau în parte, a obligaţiilor prevăzute în prezentul contract, părţile răspund conform prevederilor legale în vigoare.

20.  Nulitatea unei clauze

Art. 47. - Nulitatea ori invaliditatea uneia sau mai multor prevederi ale acestui contract nu va afecta validitatea celorlalte prevederi rămase.

Art. 48. - Prezentul contract intră în vigoare la data semnării.

Art. 49. - Prezentul contract a fost redactat şi semnat în două exemplare, deopotrivă originale, câte unul pentru fiecare parte, la data de........................

Vânzător,

...............................

Cumpărător,

...............................

ANEXA Nr. 1 a) la contract

DEFINIŢII

Cod comercial

Codul comercial al pieţei angro de energie electrică, aprobat prin Ordinul preşedintelui Autorităţii Naţionale de Reglementare în Domeniul Energiei nr. 25/2004

Cod tehnic al reţelei electrice de transport

Actul normativ care face parte din sistemul de reglementări specific transportului energiei electrice şi conducerii prin dispecer a SEN, aprobat prin Ordinul preşedintelui Autorităţii Naţionale de Reglementare în Domeniul Energiei nr. 20/2004, cu modificările ulterioare

Licenţă

Actul tehnic şi juridic emis de Autoritatea Naţională de Reglementare în Domeniul Energiei, prin care, la solicitarea unei persoane fizice/juridice, române sau străine, acesteia i se acordă permisiunea de exploatare comercială a unor capacităţi energetice din sectorul energiei electrice şi al energiei termice produse în cogenerare sau de a presta servicii necesare funcţionării coordonate a SEN, respectiv pieţei angro de energie electrică

Operatorul pieţei de echilibrare

Operatorul de piaţă care asigură înregistrarea participanţilor la piaţa de echilibrare, precum şi colectarea şi verificarea formală a ofertelor pe piaţa de echilibrare

Operatorul pieţei de echilibrare este Compania Naţională de Transport al Energiei Electrice „Transelectrica" - S.A.

Pereche cantitate-preţ

O combinaţie între o cantitate şi un preţ, indicând preţul minim pe care participantul la licitaţie doreşte să îl primească pentru furnizarea respectivei cantităţi de serviciu tehnologic de sistem specificate în intervalul orar respectiv

Perioada de achiziţie

O perioadă definită de operatorul de transport şi de sistem pentru achiziţionarea serviciilor tehnologice de sistem conform prevederilor secţiunii 8 din Codul comercial

Piaţa de echilibrare - PE

Piaţa centralizată organizată şi administrată de operatorul de transport şi de sistem în vederea echilibrării în timp real a producţiei cu consumul, în vederea asigurării siguranţei şi stabilităţii în funcţionare a Sistemului electroenergetic naţional şi pentru rezolvarea restricţiilor de reţea

Preţul de închidere a licitaţiei

Preţul la care sunt încheiate tranzacţiile pentru achiziţionarea de servicii tehnologice de sistem pe un anumit interval de tranzacţionare

Energia reactivă pentru reglarea tensiunii în RET

Energia reactivă produsă de grupurile generatoare care asigură stabilitatea tensiunii în nodurile RET

Reglaj secundar

Reglaj automat şi centralizat al puterii active a unor grupuri generatoare desemnate, în scopul readucerii frecvenţei şi soldului SEN la valorile de consemn în cel mult 15 minute

Reglaj terţiar lent

Reglajul centralizat al puterilor active ale unor grupuri generatoare în scopul refacerii rezervei de reglaj terţiar rapid în condiţiile prevăzute de Codul tehnic al reţelei electrice de transport

Reglaj terţiar rapid

Reglajul centralizat al puterilor active ale unor grupuri generatoare în scopul refacerii rezervei de reglaj secundar în condiţiile prevăzute de Codul tehnic al reţelei electrice de transport

Rezerva de reglaj secundar

Rezerva de putere care, la abaterea frecvenţei şi/sau soldului SEN de la valoarea de consemn, poate fi mobilizată automat într-un interval de maximum 15 minute

Rezerva de capacitate

Rezerva de putere asigurată la cererea OTS de grupuri generatoare care au timp de pornire şi preluare a sarcinii mai mic de 72 de ore, în vederea acoperirii creşterilor de sarcină peste valorile prognozate şi a scăderii capacităţii disponibile sub nivelurile prognozate

Rezerva terţiară lentă

Rezerva de putere asigurată de grupuri generatoare care au timp de pornire şi preluare a sarcinii mai mic de 7 ore

Rezerva terţiară rapidă

Rezerva de putere asigurată de grupuri generatoare care sunt calificate pentru a realiza încărcarea sarcinii în maximum 15 minute

Titular de licenţă

Persoana juridică deţinătoare a unei licenţe acordate de ANRE

Unitate dispecerizabilă

Unitate de producţie care a fost înregistrată ca unitate dispecerizabilă în conformitate cu Codul tehnic al reţelei electrice de transport

Website

Pagina web pe care se publică informaţiile necesare aplicării prezentului contract; www.ope.ro

ANEXA Nr. 1 b) la contract

DOCUMENTE  DE  REFERINŢĂ

Reglementările care stau la baza prezentului contract sunt:

1. Procedura operaţională „Achiziţia prin licitaţie a serviciilor tehnologice de sistem", cod TEL 00.38, revizia în vigoare, Aviz ANRE nr. 11 din 14 iunie 2006, denumită în contract Procedura;

2. Procedura operaţională „Determinarea cantităţilor de servicii tehnologice de sistem realizate faţă de cele contractate", cod TEL-01.05, Aviz ANRE nr. 16 din 18 iulie 2006;

3. Codul comercial al pieţei angro de energie electrică, aprobat prin Ordinul preşedintelui ANRE nr. 25/2004, denumit în contract Cod comercial, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 989 din 27 octombrie 2004;

4. Codul tehnic al reţelei electrice de transport, aprobat prin Ordinul preşedintelui ANRE nr. 20/2004, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 828 din 8 septembrie 2004, modificat şi completat prin Ordinul preşedintelui ANRE nr. 35/2004, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 1.195 din 14 decembrie 2004 .

ANEXA Nr. 2 la contract

PERSOANE  DE  CONTACT  ŞI  INFORMAŢII  COMERCIALE

Contact comercial:

Nume:

Telefon:

E-mail:

Contact tehnic:

Nume:

Telefon:

E-mail:

Mobil:

ANEXA Nr. 3.1 la contract

ACHIZIŢIA  DE   REZERVĂ   DE   REGLAJ   SECUNDAR  ÎN  REGIM  REGLEMENTAT PENTRU  PERIOADA   ...............

Situaţie cumulată lunară

FURNIZOR:

Luna

Cantitate

h*MW

Preţ

lei/h*MW

Contravaloare

lei

TVA

lei

Total cu TVA

lei

Ianuarie

Februarie

Martie

Aprilie

Mai

Iunie

Iulie

August

Septembrie

Octombrie

Noiembrie

Decembrie

TOTAL

[Furnizor]                                                    [Operator de transport şi de sistem]

ANEXA Nr. 3.2 la contract

ACHIZIŢIA  DE   REZERVĂ   DE   REGLAJ   TERŢIAR   RAPID  ÎN  REGIM  REGLEMENTAT PENTRU  PERIOADA ................

Situaţie cumulată lunară

FURNIZOR:

Luna

Cantitate

h*MW

Preţ

lei/h*MW

Contravaloare

lei

TVA

lei

Total cu TVA

lei

Ianuarie

Februarie

Martie

Aprilie

Mai

Iunie

Iulie

August

Septembrie

Octombrie

Noiembrie

Decembrie

TOTAL

[Furnizor]                                                     [Operator de transport şi de sistem]

ANEXA Nr. 3.3 la contract

ACHIZIŢIA  DE  REZERVĂ  DE   REGLAJ  TERŢIAR  LENT  ÎN  REGIM   REGLEMENTAT  PENTRU  PERIOADA  ...............

Situaţie cumulată lunară

FURNIZOR:

Luna

Cantitate

h*MW

Preţ

lei/h*MW

Contravaloare

lei

TVA

lei

Total cu TVA

lei

Ianuarie

Februarie

Martie

Aprilie

Mai

Iunie

Iulie

August

Septembrie

Octombrie

Noiembrie

Decembrie

TOTAL

[Furnizor]                                                     [Operator de transport şi de sistem]

ANEXA Nr. 3.4 la contract

ACHIZIŢIA  DE   REZERVĂ   DE   CAPACITATE  ÎN  REGIM  REGLEMENTAT  PENTRU  PERIOADA   ...............

Situaţie cumulată lunară

FURNIZOR:

Luna

Cantitate

h*MW

Pr

lei/h*MW

Contravaloare

lei

TVA

lei

Total cu TVA

lei

Ianuarie

Februarie

Martie

Aprilie

Mai

Iunie

Iulie

August

Septembrie

Octombrie

Noiembrie

Decembrie

TOTAL

[Furnizor]                                                     [Operator de transport şi de sistem]

ANEXA Nr. 3.5 la contract

ACHIZIŢIA  DE ENERGIE  REACTIVĂ  PENTRU  REGLAJUL  TENSIUNII  ÎN  REGIM  REGLEMENTAT  PENTRU  PERIOADA .........

Situaţie cumulată lunară

FURNIZOR:

Luna

Cantitate

MVarh

Preţ

 lei/MVarh

Contravaloare

lei

TVA

lei

Total cu TVA

lei

Ianuarie

Februarie

Martie

Aprilie

Mai

Iunie

Iulie

August

Septembrie

Octombrie

Noiembrie

Decembrie

TOTAL

[Furnizor]                                                     [Operator de transport şi de sistem]

ANEXA Nr. 4.1*) la contract

CANTITĂŢILE  ORARE  Şl   CONTRAVALOAREA  LUNARA A  REZERVEI   DE   REGLAJ   SECUNDAR  CONTRACTATE ÎN   REGIM   REGLEMENTAT

Luna       

Rezervă Reglaj Secundar

Furnizor

IBD

Cantităţi orare (h*MW)

De la

Până

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31

Ma

Mc

J

V

S

II

L

Ma

Mc

J

V

S

D

L

Ma

Mc

J

V

S

D

L

Ma

Mc

J

V

S

D

L

Ma

Mc

J

0

1

1

2

2

3

3

4

4

5

5

6

.

.

.

.

.

.

20

21

21

22

22

23

23

24

Total zilnic

Total cantitate lunară contractată (h*MW)

Preţ reglementat (Lei/(h*MW))

Contravaloare lunară serviciu (Lei)

TVA (Lei)

TOTAL (Lei)

[Furnizor]                                                     [Operator de transport şi de sistem]

*) Anexa nr. 4.1 este reprodusă în facsimil.

ANEXA Nr. 4.2*) la contract

CANTITĂŢILE  ORARE  ŞI  CONTRAVALOAREA  LUNARĂ A  REZERVEI   DE   REGLAJ   TERŢIAR  RAPID   CONTRACTATE ÎN   REGIM   REGLEMENTAT

Luna

Rezerva de reglaj terţiar rapid

Furnizor

IBD

Cantităţi orare (h*MW)

De la

Până

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31

Ma

Mc

J

V

S

D

L

Ma

Mc

J

V

S

D

L

Ma

Mc

J

V

S

D

L

Ma

Mc

J

V

S

D

L

Ma

Mc

J

0

1

1

2

2

3

3

4

4

5

5

6

.

.

.

.

.

.

20

21

21

22

22

23

23

24

Total zilnic

Total cantitate lunară contractată (h*MW)

Preţ reglementat (Lei/(h*MW))

Contravaloare lunară serviciu (Lei)

TVA (Lei)

TOTAL (Lei)

[Furnizor]                                                     [Operator de transport şi de sistem]

*) Anexa nr. 4.2 este reprodusă în facsimil.

ANEXA Nr. 4.3*) la contract

CANTITĂŢILE  ORARE  ŞI   CONTRAVALOAREA  LUNARĂ A  REZERVEI   DE  REGLAJ   TERŢIAR   LENT  CONTRACTATE ÎN   REGIM   REGLEMENTAT

Luna

Rezerva de reglaj terţiar lent

Furnizor

IBD

Cantităţi orare (h*MW)

De la

Până

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31

Ma

Mc

J

V

S

D

L

Ma

Mc

J

V

S

D

L

Ma

Mc

J

V

S

D

L

Ma

Mc

J

V

S

D

L

Ma

Mc

J

0

1

1

2

2

3

3

4

4

5

5

6

.

.

.

.

.

.

20

21

21

22

22

23

23

24

Total zilnic

Total cantitate lunară contractată (h*MW)

Preţ reglementat (Lei/(h*MW))

Contravaloare lunara serviciu (Lei)

TVA (Lei)

TOTAL (Lei)

[Furnizor]                                                  [Operator de transport şi de sistem]

*) Anexa nr. 4.3 este reprodusă în facsimil.

ANEXA Nr. 4.4*) la contract

CANTITĂŢILE  ORARE  ŞI  CONTRAVALOAREA  LUNARA A  REZERVEI   DE   CAPACITATE   CONTRACTATE ÎN   REGIM   REGLEMENTAT

Luna

Rezerva de capacitate

Furnizor

IBD

Cantităţi orare (h*MW)

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31

Ma

Mc

J

V

s

D

L

Ma

Mc

J

V

S

D

L

Ma

Mc

J

V

S

D

L

Ma

Mc

J

V

S

D

L

Ma

Mc

J

0

1

1

2

2

3

3

4

4

5

5

6

.

.

.

.

.

.

20

21

21

22

22

23

23

24

Total zilnic

Total cantitate lunară contractată (h*MW)

Preţ reglementat (Lei/(h*MW))

Contravaloare lunară serviciu (Lei)

TVA (Lei)

TOTAL (lei)

[Furnizor]                                                    [Operator de transport şi de sistem]

*) Anexa nr. 4.4 este reprodusă în facsimil.

ANEXA Nr. 5.1*) la contract

CANTITĂŢILE  ORARE   DE   REZERVA  DE   REGLAJ   SECUNDAR  CONTRACTATE  IN   BAZA  PROCEDURII

Luna

Rezerva de reglaj secundar

Furnizor

IBD

Cantităţi orare (h*MW)

De la

Până

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31

Ma

Mc

J

V

S

D

L

Ma

Mc

J

V

S

D

L

Ma

Mc

J

V

S

D

L

Ma

Mc

J

V

S

D

L

Ma

Mc

J

0

1

1

2

2

3

3

4

4

5

5

6

.

.

.

.

.

.

20

21

21

22

22

23

23

24

Total zilnic  (h*MW)

Total cantitate lunară contractată (h*MW)

[Furnizor]                                                   [Operator de transport şi de sistem]

*) Anexa nr. 5.1 este reprodusă în facsimil.

ANEXA Nr. 5.2*) la contract

CANTITĂŢILE  ORARE   DE   REZERVA  DE   REGLAJ   TERŢIAR  RAPID   CONTRACTATE   IN   BAZA  PROCEDURII

Luna

Rezerva de reglaj tertiar rapid

Furnizor

IBD

Cantităţi orare (h*MW)

De la

Până

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31

Ma

Mc

J

V

S

D

L

Ma

Mc

J

V

S

D

L

Ma

Mc

J

V

S

D

L

Ma

Mc

J

V

S

D

L

Ma

Mc

J

0

1

1

2

2

3

3

4

4

5

5

6

.

.

.

.

.

.

20

21

21

22

22

23

23

24

Total zilnic (h*MW)

Total cantitate lunară contractată (h*MW)

[Furnizor]                                                    [Operator de transport şi de sistem]

*) Anexa nr. 5.2 este reprodusă în facsimil.

ANEXA Nr. 5.3*) la contract

CANTITĂŢILE  ORARE  DE   REZERVA  DE   REGLAJ   TERŢIAR   LENT  CONTRACTATE   IN   BAZA  PROCEDURII

Luna

Rezerva de reglaj terţiar lent

Furnizor

IBD

Cantităţi orare (h*MW)

De la

Până

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31

Ma

Mc

J

V

S

D

L

Ma

Mc

J

V

S

D

L

Ma

Mc

J

V

S

D

L

Ma

Mc

J

V

S

D

L

Ma

Mc

J

0

1

1

2

2

3

3

4

4

5

5

6

.

.

.

.

.

.

20

21

21

22

22

23

23

24

Total zilnic  (h*MW)

Total cantitate lunară contractată (h*MW)

[Furnizor]                                         [Operator de transport şi de sistem]

*) Anexa nr. 5.3 este reprodusă în facsimil.

ANEXA Nr. 5.4*) la contract

CANTITĂŢILE  ORARE   DE  REZERVA  DE   CAPACITATE   CONTRACTATE   IN   BAZA  PROCEDURII

Luna

Rezerva de capacitate

Furnizor

IBD

Cantităţi orare (h*MW)

De la

Până

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31

Ma

Mc

J

V

S

D

L

Ma

Mc

J

V

S

D

L

Ma

Mc

J

V

S

D

L

Ma

Mc

J

V

S

D

L

Ma

Mc

J

0

1

1

2

2

3

3

4

4

5

5

6

.

.

.

.

.

.

20

21

21

22

22

23

23

24

Total zilnic  (h*MW)

Total cantitate lunară contractată (h*MW)

[Furnizor]                                                [Operator de transport şi de sistem]

*) Anexa nr. 5.4 este reprodusă în facsimil.

ANEXA Nr. 6.1*) la contract

PREŢURILE  ORARE  ŞI   CONTRAVALOAREA  LUNARA  PENTRU   REZERVA  DE   REGLAJ   SECUNDAR  CONTRACTATA ÎN   BAZA  PROCEDURII

Luna

Rezerva reglaj secundar

Furnizor

IBD

Preţuri orare (lei/h*MW)

De la

Până

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31

Ma

Mc

J

V

S

D

L

Ma

Mc

J

V

S

D

L

Ma

Mc

J

V

S

D

L

Ma

Mc

J

V

S

D

L

Ma

Mc

J

0

1

1

2

2

3

3

4

4

5

5

6

.

.

.

.

.

.

20

21

21

22

22

23

23

24

Contravaloare lunară serviciu (Lei)

TVA (Lei)

TOTAL (Lei)

[Furnizor]                                                     [Operator de transport şi de sistem]

*) Anexa nr. 6.1 este reprodusă în facsimil.

ANEXA Nr. 6.2*) la contract

PREŢURILE  ORARE  ŞI   CONTRAVALOAREA  LUNARĂ  PENTRU   REZERVA  DE  REGLAJ   TERŢIAR  RAPID   CONTRACTATĂ ÎN   BAZA  PROCEDURII

Luna

Rezerva de reglaj terţiar rapid

Furnizor

IBD

Preţuri orare (lei/h*MW)

De la

Până

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

l3

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31

Ma

Mc

J

V

S

D

L

Ma

Mc

J

V

S

D

L

Ma

Mc

J

V

S

D

L

Ma

Mc

J

V

S

D

L

Ma

Mc

J

0

1

1

2

2

3

3

4

4

5

5

6

.

.

.

.

.

.

20

21

21

22

22

23

23

24

Contravaloare lunară serviciu (Lei)

TVA (Lei)

TOTAL (Lei)

[Furnizor]                                                     [Operator de transport şi de sistem]

*) Anexa nr. 6.2 este reprodusă în facsimil.

ANEXA Nr. 6.3*) la contract

PREŢURILE  ORARE  ŞI   CONTRAVALOAREA  LUNARA  PENTRU   REZERVA  DE   REGLAJ   TERŢIAR   LENT  CONTRACTATA ÎN   BAZA  PROCEDURII

Luna

Rezerva de reglaj terţiar lent

Furnizor

IBD

Preţuri orare (lei/h*MW)

De la

Până

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31

Ma

Mc

J

V

S

D

L

Ma

Mc

J

V

S

D

L

Ma

Mc

J

V

S

D

L

Ma

Mc

J

V

S

D

L

Ma

Mc

J

0

1

1

2

2

3

3

4

4

5

5

6

.

.

.

.

.

.

20

21

21

22

22

23

23

24

Contravaloare lunară serviciu (Lei)

TVA (Lei)

TOTAL (Lei)

[Furnizor]                                                 [Operator de transport şi de sistem]

*) Anexa nr. 6.3 este reprodusă în facsimil.

ANEXA Nr. 6.4*) la contrac

PREŢURILE  ORARE  ŞI   CONTRAVALOAREA  LUNARĂ  PENTRU   REZERVA  DE   CAPACITATE   CONTRACTATĂ ÎN   BAZA  PROCEDURII

Luna

Rezerva de capacitate

Furnizor

IBD

Preţuri orare (lei/h*MW)

De la

Până

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31

Ma

Mc

J

V

S

D

L

Ma

Mc

J

V

S

D

L

Ma

Mc

J

V

S

D

L

Ma

Mc

J

V

S

D

L

Ma

Mc

J

0

1

1

2

2

3

3

4

4

5

5

6

.

.

.

.

.

.

20

21

21

22

22

23

23

24

Contravaloare lunară serviciu (Lei)

TVA (Lei)

TOTAL (Lei)

[Furnizor]                                                  [Operator de transport şi de sistem]

*) Anexa nr. 6.4 este reprodusă în facsimil.

ANEXA Nr. 7 la contract

CONVENŢIE  TRIPARTITĂ

privind asigurarea de către [furnizorul B] a serviciului tehnologic de sistem „..." în luna...........200.., preluând obligaţia contractuală în regim reglementat a [furnizor A], prevăzută în Contractul de vânzare-cumpărare a serviciilor tehnologice de sistem nr............

Intre:

1.  Operatorul de transport şi de sistem, companie naţională, cu sediul în Bucureşti, str......................... nr........., înregistrată la oficiul registrului comerţului cu nr........., cod unic de înregistrare nr.............., cont IBAN nr..................., deschis la..................., reprezentată de................, şi........................., în calitate de cumpărător,

2.  [furnizorul B], societate comercială cu sediul în ............................, str./bd.............................., cod .................., înregistrată la oficiul registrului comerţului cu nr......................., cod unic de înregistrare nr..................., cont IBAN nr.................., deschis la......................, reprezentată de......................., director general, şi............................, director economic, în calitate de prestator cesionar,

3.  [furnizorul A], societate comercială, cu sediul în ...................., str./bd......................, înregistrată la oficiul registrului comerţului cu nr........., cod unic de înregistrare nr............................., cont IBAN nr.........................., deschis la......................, reprezentată de.................., director general, şi........................., director economic, în calitate de prestator cedent,

având în vedere:

-  prevederile referitoare la achiziţionare în regim reglementat a cantităţilor de servicii tehnologice de sistem din [reglementarea] AN RE nr........privind achiziţia serviciilor tehnologice de sistem;

- indisponibilitatea tehnică şi financiară care rezultă din documentele ataşate la prezenta convenţie a S.C.............- S.A. de a-şi îndeplini, conform Contractului de vânzare-cumpărare a serviciilor tehnologice de sistem nr. ..., obligaţia prestării către OTS a serviciului contractat în regim reglementat,,...................." în luna............................200....,

a intervenit următoarea convenţie, care devine anexă la Contractul de vânzare-cumpărare de servicii tehnologice de sistem nr...:

Art. 1. - S.C................................ - S.A., în calitate de prestator cedent, transferă către S.C..........................- S.A., în calitate de prestator cesionar, obligaţia sa contractuală de a presta către OTS cantitatea contractată în regim reglementat de.....h*MW, reprezentând rezerva.....................în luna....... 200..., precum şi dreptul de a încasa contravaloarea acestui serviciu prestat.

Art. 2. - S.C..........................- S.A., în calitate de prestator cesionar, preia obligaţia contractuală a S.C.................- S.A., în calitate de prestator cedent, şi prestează în locul acesteia cantitatea   de    ................    h*MW,    reprezentând    rezerva ..................în luna......200... .

Art. 3. - OTS va achiziţiona de la S.C...............................- S.A., în calitatea sa de prestator cesionar, serviciul „rezerva..................." de ...h*MWÎn luna.....................200... .

Art. 4. - Preţul de achiziţie reglementat este.......lei/h*MW, conform prevederilor Contractului de vânzare-cumpărare de servicii tehnologice de sistem nr......

Art. 5. - S.C.........................- S.A., în calitate de prestator cesionar, precum şi S.C.............................- S.A., în calitate de prestator cedent, vor încheia cu OTS, pentru luna.......200...., acte adiţionale la contractele existente, în care se va stipula situaţia convenită prin prezenta convenţie.

Art. 6. - In cazul în care S.C............................- S.A., în calitate de prestator cesionar, nu îşi îndeplineşte obligaţia contractuală preluată, atunci va răspunde în locul prestatorului cedent, conform prevederilor Contractului de vânzare-cumpărare a serviciilor tehnologice de sistem nr.........

Art. 7. - Prezenta convenţie poate fi modificată numai prin acordul scris al părţilor semnatare.

Art. 8. - Prezenta convenţie a fost încheiată în 3 (trei) exemplare, deopotrivă originale, câte unul pentru fiecare parte.

[Operator de transport şi de sistem]   

              

[Furnizor A]                                            

[Furnizor B]


SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 21/2007

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 21 din 2007
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu