Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

Ordinul Nr.200 din 26.02.2013

pentru aprobarea Metodologiei de elaborare a raportului trimestrial de monitorizare a derulării procesului investiţional aferent programului de investiţii publice al Ministerului Sănătăţii
ACT EMIS DE: Ministerul Sanatatii
ACT PUBLICAT ÎN MONITORUL OFICIAL NR. 120 din 04 martie 2013



SmartCity1

Văzând Referatul de aprobare al Direcţiei buget, finanţarea investiţiilor şi relaţia cu C.N.A.S. nr. E.N. 1.783 din 2013,având în vedere prevederile art. 44 alin. (1) din Legea nr. 500/2002 privind finanţele publice, cu modificările şi completările ulterioare, şi ale Legii nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătăţii, cu modificările şi completările ulterioare, în temeiul art. 7 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 144/2010 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Sănătăţii, cu modificările şi completările ulterioare,ministrul sănătăţii emite următorul ordin: Articolul 1Se aprobă Metodologia de elaborare a raportului trimestrial de monitorizare a derulării procesului investiţional aferent programului de investiţii publice al Ministerului Sănătăţii, prevăzută în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin. Articolul 2Structurile de specialitate din cadrul ministerului şi unităţile sanitare subordonate Ministerului Sănătăţii vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin. Articolul 3Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I. Ministrul sănătăţii, Gheorghe-Eugen Nicolăescu
ANEXĂMETODOLOGIE de elaborare a raportului trimestrial de monitorizare a derulării procesului investiţional aferent programului de investiţii publice al Ministerului Sănătăţii 1. Prezenta metodologie are drept scop stabilirea procedurii specifice de elaborare a raportului trimestrial de monitorizare a derulării procesului investiţional aferent programului de investiţii publice. 2. Programul de investiţii publice se prezintă ca anexă la bugetul aprobat al Ministerului Sănătăţii. 3. Programul de investiţii publice se prezintă pe capitole din clasificaţia funcţională, pe grupe de investiţii, pe surse de finanţare şi pe natura cheltuielilor, respectiv titlurile 51 „Transferuri între unităţi ale administraţiei publice“ - articolul 51.02 „Transferuri de capital“, 55 „Alte transferuri“, 56 „Proiecte cu finanţare din fonduri externe nerambursabile postaderare“, 65 „Cheltuieli aferente programelor cu finanţare rambursabilă“, 71 „Active nefinanciare“. 4. Prin investiţii publice se înţelege obiective de investiţii grupate pe: obiective de investiţii în continuare şi obiective de investiţii noi, precum şi categoria „Alte cheltuieli de investiţii“ defalcată pe următoarele categorii de investiţii: a)achiziţii de imobile; b)dotări independente; c)cheltuieli pentru elaborarea studiilor de prefezabilitate, a studiilor de fezabilitate şi a altor studii aferente obiectivelor de investiţii; d)cheltuieli de expertiză, proiectare şi de execuţie privind consolidările şi intervenţiile pentru prevenirea sau înlăturarea efectelor produse de acţiuni accidentale şi calamităţi naturale - cutremure, inundaţii, alunecări, prăbuşiri şi tasări de teren, incendii, accidente tehnice, precum şi cheltuieli legate de realizarea acestor investiţii; e)lucrări de foraj, cartarea terenului, fotogrammetrie, determinări seismologice, consultanţă, asistenţă tehnică şi alte cheltuieli asimilate investiţiilor, potrivit legii [includ cheltuieli de expertiză, proiectare şi de execuţie privind reparaţiile capitale şi alte categorii de lucrări de intervenţie, cu excepţia celor incluse la lit. d), aşa cum sunt definite de legislaţia în vigoare].5. Prin programul de investiţii publice se derulează procesul investiţional la nivelul unităţilor sanitare din reţeaua sanitară a Ministerului Sănătăţii, subordonate acestuia. 6. În principal, prevederile bugetare aferente cheltuielilor de natura investiţiilor prevăzute în programul de investiţii publice se alocă din bugetul Ministerului Sănătăţii unităţilor sanitare subordonate, în funcţie de modul de finanţare al acestora: a)de la titlul 71 „Active nefinanciare“ pentru unităţile sanitare subordonate finanţate integral de la bugetul de stat; b)de la titlul 51 „Transferuri între unităţi ale administraţiei publice“ - articolul 51.02 „Transferuri de capital“ pentru unităţile sanitare subordonate finanţate integral din venituri proprii.7. De la articolul 51.02 „Transferuri de capital“ în programul de investiţii publice se regăsesc evidenţiate prevederile bugetare ale alin. 51.02.08 „Aparatură medicală şi echipamente de comunicaţii în urgenţă“, alin. 51.02.11 Transferuri pentru reparaţii capitale la spitale“ şi alin. 51.02.12 „Transferuri pentru finanţarea investiţiilor la spitale“, aferente grupelor şi categoriilor de investiţii, cu sursă de finanţare bugetul de stat şi/sau veniturile proprii. 8. Prevederile bugetare ale alineatelor de cheltuieli de la art. 51.02 „Transferuri de capital“ prin care se asigură transferuri de la bugetul de stat şi/sau din veniturile proprii ale Ministerului Sănătăţii către bugetele locale pentru finanţarea unor grupe şi/sau categorii de investiţii la spitalele publice din reţeaua sanitară a autorităţilor administraţiei publice locale, potrivit prevederilor art. 1905 din Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătăţii, cu modificările şi completările ulterioare, nu se regăsesc în programul de investiţii anexă la bugetul aprobat al Ministerului Sănătăţii. 9. În vederea elaborării raportului trimestrial de monitorizare a derulării procesului investiţional aferent programului de investiţii publice al Ministerului Sănătăţii, se instituie un sistem de raportare a acestor date pentru unităţile sanitare din reţeaua sanitară a ministerului, subordonate acestuia şi beneficiare de fonduri pentru cheltuieli de natura investiţiilor, astfel: 10. Modelul şi conţinutul Raportului trimestrial de monitorizare a derulării procesului investiţional, fără a fi stabilite restricţii, cu caracter orientativ, sunt prevăzute în anexa nr. 1. 11. Modelul şi conţinutul Situaţiei trimestriale a cheltuielilor de natura investiţiilor, detaliată pe categorii de cheltuieli, sunt prevăzute în anexa nr. 2. 12. Raportarea datelor potrivit modelului şi conţinutului prevăzute în anexele nr. 1 şi 2 se va face în format electronic şi pe suport hârtie, în termen de 15 zile lucrătoare de la finele fiecărui trimestru, şi va fi transmisă structurii de specialitate din minister. 13. În termen de cel mult 5 zile lucrătoare de la data primirii raportărilor de la unităţile sanitare subordonate, structura de specialitate din cadrul Ministerului Sănătăţii va prezenta ordonatorului principal de credite, centralizat, Raportul trimestrial de monitorizare a derulării procesului investiţional însoţit de Situaţia trimestrială a cheltuielilor de natura investiţiilor, detaliată pe categorii de cheltuieli, potrivit modelului şi conţinutului prevăzute în anexele nr. 1 şi 2. 14. Acesta va fi transmis Ministerului Finanţelor Publice până cel târziu la sfârşitul lunii următoare trimestrului pentru care se face raportarea. 15. Anexele nr. 1 şi 2 fac parte integrantă din prezenta metodologie. 16. Modelul şi conţinutul prevăzute în anexele nr. 1 şi 2 vor fi utilizate de direcţiile de sănătate publică judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti şi pentru raportarea datelor privind derularea procesului investiţional pentru spitalele publice din reţeaua sanitară a autorităţilor administraţiei publice locale, beneficiare de sume de la bugetul de stat şi din veniturile proprii ale Ministerului Sănătăţii, care se alocă prin transfer către autorităţile administraţiei publice locale, în condiţiile art. 1905 din Legea nr. 95/2006, cu modificările şi completările ulterioare. ANEXA Nr. 1la metodologie Raportul trimestrial de monitorizare a derulării procesului investiţional, ca document întocmit de unitatea sanitară aflată în subordinea Ministerului Sănătăţii, va fi elaborat şi va conţine informaţii conform modelului: MINISTERUL SĂNĂTĂŢII Unitatea sanitară ............... Nr. ............/data ........ ......... RAPORT TRIMESTRIAL de monitorizare a derulării procesului investiţional Trimestrul ........ Situaţia prevederilor bugetare (fonduri totale alocate cu destinaţia cheltuielilor de natura investiţiilor, sume alocate pe categorii de investiţii, surse de finanţare, obiective prevăzute a fi implementate în limita prevederilor bugetare alocate) ........ ................ ................ ................ ................ ................ ......... ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ............ ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ........... Repartizarea prevederilor bugetare pe trimestre (din care aferente trimestrului pentru care se face raportarea) ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ .............. ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ........... ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ........... Finanţarea la sfârşitul trimestrului pentru care se face raportarea (credite bugetare solicitate a fi deschise, credite bugetare deschise, ponderea finanţării din prevederile trimestrului pentru care se face raportarea) ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ........... ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ........... ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ........... Plăţile efectuate (plăţile efectuate aferente finanţării, ponderea execuţiei la sfârşitul trimestrului pentru care se face raportarea) ........ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ............ ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ........... ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ........... Situaţia implementării obiectivelor (atingerea rezultatelor propuse în implementarea obiectivelor, în limita prevederilor bugetare aferente trimestrului pentru care se face raportarea) ........ ................ ........... ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ........... Cauze (probleme în implementarea obiectivelor, care nu au permis atingerea rezultatelor propuse) ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ........... ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ........... Măsuri (în remedierea problemelor) ........ ................ ................ ................ ................ ........ ............ ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ........... Situaţia trimestrială a cheltuielilor de natura investiţiilor, detaliată pe categorii de cheltuieli, la data de (finele trimestrului pentru care se face raportarea) ........., este prezentată alăturat. Conducătorul unităţii sanitare, ........ ........ ............... Conducătorul structurii financiar-contabile, ........ ................ ......... ANEXA Nr. 2 la metodologieMINISTERUL SĂNĂTĂŢII Unitatea sanitară ........ ............ Nr. ........../data ............... SITUAŢIA TRIMESTRIALĂ a cheltuielilor de natura investiţiilor, detaliată pe categorii de cheltuieli mii lei (cu trei zecimale după virgulă) -

Nr. crt. Cod Categorie de cheltuială Prevederi bugetare aprobate anul .... Prevederi bugetare trimestrul .... (cumulate) Finanţat cumulat la ... (sfârşitul trimestrului) Rest de finanţat din prevederile trimestrului ... Pondere finanţare (%) Plăţi cumulate la ... (sfârşitul trimestrului) Pondere plăţi (%) Rest de finanţat din prevederile anului ......... Din care:
Sume care se utilizează până la sfârşitul anului ......... Sume care se disponibilizează din prevederile anului .........
0 1 2 3 4 5 6 = 4 – 5 7 = 5/4*100 8 9 = 8/5*100 10 = 3 – 5 11 12
TOTAL CHELTUIELI DE NATURA INVESTIŢIILOR, din care:
51.02 TRANSFERURI DE CAPITAL
1 ... 6 din care: Aparatură medicală şi echipamente de comunicaţii în urgenţă ........ ................ ................ ................ ................ ........ .......... Transferuri către bugetele locale pentru finanţarea altor investiţii în sănătate
71 ACTIVE NEFINANCIARE
1 ... 9 din care: Obiective de investiţii în continuare ........ ................ ................ ................ ................ ........ .......... Reparaţii capitale aferente activelor fixe
din care:
Buget de stat, din care:
51.02 TRANSFERURI DE CAPITAL
1.1 ... 1.6 51.02.08 ........ 51.02.24 din care: Aparatură medicală şi echipamente de comunicaţii în urgenţă ........ ................ ................ ................ ................ ........ .......... Transferuri de la bugetul de stat către bugetele locale pentru finanţarea altor investiţii în sănătate
71 ACTIVE NEFINANCIARE
1.1 ... 9.1 din care: Obiective de investiţii în continuare ........ ................ ................ ................ ................ ........ .......... Reparaţii capitale aferente activelor fixe
Venituri proprii (accize), din care:
51.02 TRANSFERURI DE CAPITAL
1.2 ... 6.2 51.02.08 ....... 51.02.27 din care: Aparatură medicală şi echipamente de comunicaţii în urgenţă ........ ................ ................ ................ ................ ........ .......... Transferuri din veniturile proprii ale Ministerului Sănătăţii către bugetele locale pentru finanţarea altor investiţii în sănătate
71 ACTIVE NEFINANCIARE
1.2 ... 9.2 din care: Obiective de investiţii în continuare ........ ................ ................ ................ ................ ........ .......... Reparaţii capitale aferente activelor fixe
Venituri proprii unităţi sanitare finanţate integral de la bugetul de stat, din care:
71 ACTIVE NEFINANCIARE
1.3 ... 9.3 din care: Obiective de investiţii în continuare ........ ................ ................ ................ ................ ........ .......... Reparaţii capitale aferente activelor fixe


SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 200/2013

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 200 din 2013
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 200/2013
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu