Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 171 din  7 decembrie 2004

pentru aprobarea Regulamentului privind organizarea si desfasurarea concursului pentru ocuparea functiei publice de manager economic si a celorlalte posturi vacante de personal din cadrul departamentelor economico-financiare si administrative ale Ministerului Public

ACT EMIS DE: MINISTERUL PUBLIC


SmartCity3

              PARCHETUL DE PE LANGA INALTA CURTE DE CASATIE SI JUSTITIE
ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 1252 din 24 decembrie 2004

    In temeiul art. 61 alin. (1), art. 73, art. 114 alin. (5) si al art. 132 din Legea nr. 304/2004 privind organizarea judiciara, cu modificarile ulterioare,

    procurorul general al Parchetului de pe langa Inalta Curte de Casatie si Justitie emite urmatorul ordin:

    Art. 1
    Se aproba Regulamentul privind organizarea si desfasurarea concursului pentru ocuparea functiei publice de manager economic si a celorlalte posturi vacante de personal din cadrul departamentelor economico-financiare si administrative ale Ministerului Public, prevazut in anexa care face parte integranta din prezentul ordin.
    Art. 2
    Sectiile relatii cu publicul, secretariat general, economico-financiara si administrativa vor lua masurile necesare pentru ducerea la indeplinire a dispozitiilor prezentului ordin.

                Procurorul general al Parchetului de pe langa
                   Inalta Curte de Casatie si Justitie,
                               Ilie Botos

    ANEXA 1

                               REGULAMENT
privind organizarea si desfasurarea concursului pentru ocuparea functiei publice de manager economic si a celorlalte posturi vacante de personal din cadrul departamentelor economico-financiare si administrative ale Ministerului Public

    CAP. 1
    Dispozitii generale

    Art. 1
    (1) Parchetul de pe langa Inalta Curte de Casatie si Justitie, parchetele de pe langa curtile de apel si parchetele de pe langa tribunale au in structura cate un departament economico-financiar si administrativ, condus de un manager economic numit pe baza de concurs, prin ordin al procurorului general al Parchetului de pe langa Inalta Curte de Casatie si Justitie, in conditiile legii.
    (2) Departamentele economico-financiare si administrative din cadrul parchetelor de pe langa tribunale asigura activitatea economica, financiara si administrativa si pentru parchetele din circumscriptia acestora.
    Art. 2
    Personalul din cadrul departamentului economico-financiar si administrativ, cu exceptia managerului economic, este incadrat de procurorul general al Parchetului de pe langa Inalta Curte de Casatie si Justitie sau, dupa caz, de procurorul general al parchetului de pe langa curtea de apel in cadrul caruia urmeaza sa isi desfasoare activitatea, pe baza de concurs sau de proba practica.
    Art. 3
    Posturile vacante aferente functiilor publice de executie si de conducere (altele decat cele de manager economic) din cadrul departamentelor economico-financiare si administrative din Parchetul de pe langa Inalta Curte de Casatie si Justitie, parchetele de pe langa curtile de apel si parchetele de pe langa tribunale se ocupa prin concurs organizat de catre Parchetul de pe langa Inalta Curte de Casatie si Justitie, pentru acest parchet, respectiv de parchetele de pe langa curtile de apel, pentru celelalte parchete, cu respectarea prevederilor Hotararii Guvernului nr. 1.209/2003 privind organizarea si dezvoltarea carierei functionarilor publici, cu modificarile ulterioare, precum si ale prezentului regulament.

    CAP. 2
    Concursul pentru ocuparea functiei publice de manager economic si a celorlalte functii publice vacante din cadrul departamentului economico-financiar si administrativ

    Art. 4
    (1) Concursul pentru ocuparea functiei publice vacante de manager economic pentru Parchetul de pe langa Inalta Curte de Casatie si Justitie, parchetele de pe langa curtile de apel si parchetele de pe langa tribunale se organizeaza de Parchetul de pe langa Inalta Curte de Casatie si Justitie, cu avizul Agentiei Nationale a Functionarilor Publici.
    (2) Conditiile de participare si conditiile de desfasurare a concursului, precum si bibliografia se publica, prin grija Parchetului de pe langa Inalta Curte de Casatie si Justitie, in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea a III-a, cu cel putin 30 de zile inainte de data desfasurarii concursului. Conditiile de participare si conditiile de desfasurare a concursului, bibliografia si alte date necesare desfasurarii acestuia se afiseaza la sediul Parchetului de pe langa Inalta Curte de Casatie si Justitie si se publica pe pagina de Internet a acestuia, in acelasi termen.
    (3) Comisia de concurs se constituie prin ordin al procurorului general al Parchetului de pe langa Inalta Curte de Casatie si Justitie cu cel putin 40 de zile inainte de data desfasurarii concursului si este formata din 5 membri desemnati cu respectarea urmatoarelor conditii:
    a) 4 membri sunt functionari publici din cadrul Parchetului de pe langa Inalta Curte de Casatie si Justitie, dintre care unul detine o functie publica echivalenta cu functiile publice pentru care se organizeaza concursul;
    b) un membru este din partea Agentiei Nationale a Functionarilor Publici.
    (4) Comisia de solutionare a contestatiilor este formata din 5 membri, desemnati cu respectarea prevederilor alin. (3), altii decat membrii comisiei de concurs.
    (5) Membrii comisiei de concurs si ai comisiei de solutionare a contestatiilor trebuie sa prezinte cazierul administrativ eliberat de Agentia Nationala a Functionarilor Publici.
    (6) Secretariatul comisiei de concurs si secretariatul comisiei de solutionare a contestatiilor se asigura de catre compartimentul resurse umane al Parchetului de pe langa Inalta Curte de Casatie si Justitie.
    Art. 5
    (1) La concursul pentru ocuparea functiei publice vacante de manager economic se pot inscrie persoanele care indeplinesc urmatoarele conditii:
    a) au cetatenie romana si domiciliul in Romania;
    b) sunt absolvente de studii superioare economice;
    c) au o vechime in specialitate de minimum 5 ani;
    d) au o buna reputatie;
    e) sunt apte din punct de vedere medical pentru exercitarea functiei;
    f) nu au antecedente penale;
    g) nu au fost eliberate dintr-o functie publica in ultimii 7 ani pentru motive imputabile;
    h) nu au desfasurat activitate de politie politica, astfel cum este definita aceasta prin lege.
    (2) La concursul pentru ocuparea celorlalte functii publice vacante din cadrul departamentelor economico-financiare si administrative se pot inscrie persoanele care indeplinesc conditiile prevazute de Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata, cu modificarile ulterioare.
    (3) Concursul prevazut la alin. (2) se organizeaza potrivit art. 3, cu avizul Agentiei Nationale a Functionarilor Publici.
    (4) Prevederile art. 4 alin. (2)-(6) se aplica in mod corespunzator pentru parchetul care organizeaza concursul.
    Art. 6
    (1) Concursul consta in 3 etape, dupa cum urmeaza:
    a) selectarea dosarelor de inscriere;
    b) proba scrisa;
    c) interviul.
    (2) Probele de concurs prevazute la alin. (1) lit. b) si c) se noteaza cu puncte de la 1 la 100.
    Art. 7
    (1) In vederea participarii la concurs, in termen de 20 de zile de la data publicarii anuntului cuprinzand conditiile de desfasurare a concursului, candidatii vor depune la secretariatul comisiei de concurs dosarul de concurs, care va contine in mod obligatoriu:
    a) copia legalizata a actului de identitate;
    b) formularul de inscriere;
    c) copiile legalizate ale diplomelor de studii si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari;
    d) copia legalizata a carnetului de munca sau, dupa caz, o adeverinta care sa ateste vechimea in munca si, respectiv, in specialitate;
    e) curriculum vitae;
    f) cazierul judiciar;
    g) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare;
    h) copia fisei de evaluare a performantelor profesionale individuale sau, dupa caz, recomandarea de la ultimul loc de munca;
    i) declaratia pe propria raspundere autentificata la notar sau adeverinta care sa ateste ca nu au desfasurat activitati de politie politica.
    (2) Formularul de inscriere la concurs se pune la dispozitie candidatilor prin secretariatul comisiei de concurs din cadrul parchetului care organizeaza concursul.
    Art. 8
    (1) In termen de 5 zile lucratoare de la data expirarii termenului prevazut la art. 7 alin. (1), comisia de concurs selecteaza dosarele de concurs pe baza indeplinirii conditiilor de participare prevazute la art. 5 alin. (1) si (2) si la art. 7 alin. (1).
    (2) Rezultatele selectarii dosarelor de inscriere la concurs se afiseaza, cu mentiunea "admis" sau "respins", la sediul parchetului, in termenul prevazut la alin. (1).
    (3) Candidatii respinsi pot face contestatie, care se depune in termen de 24 de ore de la afisarea rezultatelor la secretariatul comisiei de solutionare a contestatiilor si se solutioneaza de catre aceasta comisie in termen de 24 de ore.
    (4) Rezultatele solutionarii contestatiilor sunt definitive si se afiseaza in termen de 24 de ore de la solutionare la sediul parchetului care organizeaza concursul.
    (5) Pot sustine proba scrisa candidatii ale caror dosare de inscriere au fost selectate de catre comisia de concurs si cei ale caror contestatii au fost admise.
    Art. 9
    (1) Proba scrisa consta in redactarea unei lucrari sau in rezolvarea unor teste-grila.
    (2) Subiectele pentru proba scrisa se stabilesc de comisia de concurs cu cel putin 24 de ore inaintea sustinerii probei scrise, pe baza bibliografiei de concurs, astfel incat sa reflecte capacitatea de analiza si sinteza a candidatilor, in concordanta cu nivelul si specificul functiilor publice pentru care se organizeaza concursul. Pentru ocuparea aceleiasi functii publice, subiectele vor fi identice in cadrul aceluiasi concurs.
    (3) Seturile de subiecte se semneaza de toti membrii comisiei de concurs si se inchid in plicuri sigilate purtand stampila parchetului care organizeaza concursul.
    (4) Durata probei scrise se stabileste de comisia de concurs in functie de gradul de dificultate si de complexitate al subiectelor, dar nu poate depasi 3 ore.
    Art. 10
    (1) Intrarea candidatilor in salile de concurs se va face pe baza listelor intocmite pentru fiecare sala si a actului de identitate.
    (2) Candidatii care nu se vor afla in sala in momentul deschiderii plicului cu subiecte pierd dreptul de a mai sustine proba scrisa.
    (3) In vederea elaborarii lucrarii scrise, candidatii vor primi coli de hartie avand sigiliul institutiei. Se va putea folosi numai cerneala de culoare albastra sau pix cu pasta de culoare albastra.
    (4) Inainte de a se dicta subiectele, candidatii inscriu numele si prenumele pe coltul foii ce urmeaza a fi lipit, dupa care se aplica stampila parchetului care organizeaza concursul.
    (5) Plicul cu subiectele de concurs va fi desfacut de un candidat care va semna si procesul-verbal incheiat la sfarsitul sustinerii probei scrise.
    (6) Pe toata durata desfasurarii probei scrise, in salile de concurs au acces numai membrii comisiei si secretarul comisiei de concurs.
    (7) La expirarea timpului prevazut pentru sustinerea probei scrise, candidatii vor preda lucrarea, semnand borderoul special intocmit in acest sens.
    (8) Pe toata durata desfasurarii probei scrise este interzisa parasirea salii de concurs de catre candidati. In cazuri exceptionale, parasirea temporara a salii de concurs se poate face numai cu insotitor, dintre persoanele mentionate la alin. (6).
    (9) Orice frauda sau incercare de frauda dovedita se sanctioneaza cu eliminarea din concurs. In aceste cazuri comisia de concurs intocmeste un proces-verbal cuprinzand constatarile facute si masurile luate, iar lucrarea se anuleaza cu mentiunea "frauda".
    Art. 11
    (1) Comisia de concurs stabileste baremul de acordare a punctajului pentru proba scrisa, care se afiseaza la finalizarea acestei probe la sediul parchetului.
    (2) Proba scrisa se noteaza cu puncte de la 1 la 100 de catre fiecare membru al comisiei de concurs.
    (3) Punctajul final al probei scrise este media aritmetica a punctelor acordate de catre fiecare membru al comisiei de concurs.
    (4) Promovarea probei scrise este obligatorie pentru sustinerea interviului.
    Art. 12
    (1) Punctajele obtinute la proba scrisa, cu mentiunea "admis" sau "respins", se afiseaza la sediul Parchetului de pe langa Inalta Curte de Casatie si Justitie, in termen de 48 de ore, dar care sa asigure ramanerea a cel putin 24 de ore pana la sustinerea urmatoarei probe, dupa rezolvarea unor eventuale contestatii.
    (2) Prevederile art. 8 alin. (3) si (4) se aplica in mod corespunzator.
    Art. 13
    (1) Interviul se sustine, de regula, in cel mult 5 zile lucratoare de la data sustinerii probei scrise.
    (2) Fiecare membru al comisiei de concurs poate adresa candidatului intrebari din bibliografia de concurs sau legate de activitatea practica specifica postului pentru care candideaza.
    (3) Interviul se noteaza cu puncte de la 1 la 100 de catre fiecare membru al comisiei de concurs.
    (4) Punctajul final al interviului este media aritmetica a punctelor acordate de catre fiecare membru al comisiei de concurs.
    (5) Nu se admit contestatii cu privire la rezultatele obtinute la proba orala.
    Art. 14
    (1) Promovarea probelor prevazute la art. 6 alin. (1) lit. b) si c) se face ca urmare a obtinerii a cel putin 50 de puncte pentru fiecare dintre acestea. Punctajul final necesar pentru promovarea concursului este de minimum 100 si se obtine prin cumularea punctajului obtinut la fiecare dintre probe.
    (2) Sunt declarati admisi candidatii care au promovat cele doua probe, in ordinea punctajului final obtinut.
    Art. 15
    La finalizarea fiecarei probe si la finalizarea concursului se intocmeste un proces-verbal semnat de membrii comisiei de concurs, care contine descrierea modului de desfasurare a acestuia si rezultatele obtinute de candidati.
    Art. 16
    (1) Se considera admis la concursul pentru ocuparea unei functii publice vacante candidatul care a obtinut cel mai mare punctaj final dintre candidatii care au concurat pentru aceeasi functie publica, cu conditia ca acestia sa fi obtinut punctajul minim necesar promovarii.
    (2) La punctaje egale are prioritate candidatul care a obtinut punctajul cel mai mare la proba scrisa, iar daca egalitatea se mentine, are prioritate cel care are specializari in domeniul functiei publice pentru care a candidat sau vechime mai mare in specialitate.
    (3) Comunicarea punctajelor si a rezultatelor finale ale concursului se face prin afisare la sediul parchetului, in termen de 3 zile lucratoare de la data sustinerii ultimei probe.
    Art. 17
    Candidatii declarati admisi sunt numiti in conditiile legii, pe baza punctajului final obtinut, in functia publica de manager economic, prin ordin al procurorului general al Parchetului de pe langa Inalta Curte de Casatie si Justitie, respectiv in functia publica pentru care au sustinut concursul, prin ordin al procurorului general al parchetului care a organizat concursul.

    CAP. 3
    Concursul pentru ocuparea posturilor vacante de personal contractual din cadrul departamentului economico-financiar si administrativ

    Art. 18
    Poate fi angajata cu contract individual de munca in cadrul Departamentului economico-financiar si administrativ al Parchetului de pe langa Inalta Curte de Casatie si Justitie, respectiv in cadrul departamentelor economico-financiare si administrative ale parchetelor de pe langa curtile de apel si ale parchetelor de pe langa tribunale, persoana care indeplineste urmatoarele conditii:
    a) este cetatean roman cu domiciliul in Romania;
    b) are studii in conformitate cu cerintele postului;
    c) nu are antecedente penale si se bucura de o buna reputatie;
    d) este apt din punct de vedere medical pentru exercitarea functiei;
    e) a promovat concursul sau, dupa caz, proba practica, organizata potrivit prezentului regulament.
    Art. 19
    (1) Candidatii vor prezenta pentru inscrierea la concurs sau la proba practica urmatoarele acte:
    a) copie legalizata de pe actul de identitate;
    b) copie legalizata de pe actul doveditor al studiilor urmate;
    c) certificat de cazier judiciar;
    d) curriculum vitae;
    e) copie legalizata de pe carnetul de munca sau extras de pe registrul general al salariatilor, daca este cazul;
    f) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare.
    (2) Copiile legalizate de pe actele prevazute la alin. (1) se prezinta insotite de documentele originale.
    (3) Candidatii vor depune si o recomandare privind profilul profesional si moral de la ultimul loc de munca, daca este cazul.
    Art. 20
    (1) Personalul care desfasoara activitati administrative, de gospodarire, de intretinere-reparatii si de deservire este angajat pe baza de concurs.
    (2) Concursul consta intr-o proba scrisa de verificare a cunostintelor teoretice si o proba orala si se desfasoara in conformitate cu conditiile prevazute in anexa nr. 12 la Hotararea Guvernului nr. 281/1993 cu privire la salarizarea personalului din unitatile bugetare, cu modificarile ulterioare.
    Art. 21
    (1) Data si locul sustinerii concursului, tematica, numarul posturilor vacante si termenul pentru depunerea actelor de inscriere la concurs se aduc la cunostinta celor interesati, prin afisare la sediul parchetelor organizatoare si prin publicare pe pagina de Internet a Parchetului de pe langa Inalta Curte de Casatie si Justitie, cu cel putin 30 de zile inainte de data fixata.
    (2) Cererile pentru inscrierea la concurs se adreseaza procurorului general al Parchetului de pe langa Inalta Curte de Casatie si Justitie sau, dupa caz, procurorului general al parchetului de pe langa curtea de apel si se depun la sediul parchetului care organizeaza concursul cu cel putin 10 zile inainte de data acestuia.
    Art. 22
    In functie de specificul posturilor scoase la concurs si de numarul candidatilor, conducatorul parchetului care organizeaza concursul stabileste comisia de concurs si comisia de solutionare a contestatiilor.
    Art. 23
    (1) Timpul alocat pentru elaborarea lucrarii scrise este de doua ore din momentul comunicarii subiectelor.
    (2) Prevederile art. 10 se aplica in mod corespunzator.
    Art. 24
    (1) Corectarea lucrarilor scrise de verificare a cunostintelor teoretice se face pe baza unui barem stabilit de membrii comisiei de concurs.
    (2) Lucrarea scrisa va fi notata cu note de la 1 la 10 de catre fiecare membru al comisiei de concurs.
    (3) Nota finala a lucrarii scrise este media aritmetica a notelor acordate de catre fiecare membru al comisiei de concurs.
    Art. 25
    Pentru a fi declarati admisi la proba scrisa de verificare a cunostintelor teoretice, candidatii trebuie sa obtina cel putin nota 7.
    Art. 26
    Procedura privind contestatiile la rezultatele obtinute este cea prevazuta la art. 8 alin. (3) si (4).
    Art. 27
    (1) La proba orala participa candidatii declarati admisi la proba scrisa de verificare a cunostintelor teoretice.
    (2) Prevederile art. 24 se aplica in mod corespunzator.
    (3) Nu se admit contestatii cu privire la rezultatele obtinute la proba orala.
    Art. 28
    Media generala (nota) de promovare a concursului este de cel putin 7 si este media aritmetica a notelor acordate pentru fiecare proba.
    Art. 29
    (1) Repartizarea candidatilor admisi la concurs se face in ordinea descrescatoare a mediilor generale (notelor) de promovare obtinute, in functie de posturile vacante existente.
    (2) La medii (note) egale, comisia de concurs va stabili candidatul declarat admis in raport cu nivelul studiilor de baza sau suplimentare absolvite si, in subsidiar, in raport cu vechimea in munca.
    Art. 30
    (1) Personalul de serviciu este angajat pe baza unei probe practice. Prevederile art. 21 si 22, in ceea ce priveste comisia de concurs, se aplica in mod corespunzator.
    (2) In urma sustinerii probei practice, candidatul va fi declarat admis sau respins.
    (3) Criteriile de evaluare a candidatilor la proba practica se stabilesc in functie de natura posturilor vacante scoase la concurs.
    (4) Nu se admit contestatii cu privire la rezultatele obtinute la proba practica.

    CAP. 4
    Dispozitii finale

    Art. 31
    Lucrarile scrise si procesele-verbale privind rezultatele concursului se anexeaza la dosarele personale ale candidatilor declarati admisi.
    Art. 32
    Dosarele, lucrarile scrise si procesele-verbale referitoare la ceilalti candidati, precum si alte lucrari privind concursul se arhiveaza si se pastreaza potrivit nomenclatoarelor arhivistice.
    Art. 33
    Prezentul regulament se publica in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.



SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 171/2004

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 171 din 2004
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu