Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 169 din 19 februarie 2008

pentru aprobarea Instructiunilor privind modalitatile de aplicare a Legii nr. 10/2008 pentru instituirea Programului de stimulare a innoirii Parcului national de tractoare

ACT EMIS DE: MINISTERUL MEDIULUI SI DEZVOLTARII DURABILE

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 156 din 29 februarie 2008



In baza art. 11 din Legea nr. 10/2008 pentru instituirea Programului de stimulare a înnoirii Parcului naţional de tractoare,

în temeiul art. 5 alin. (7) din Hotărârea Guvernului nr. 368/2007 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Mediului şi Dezvoltării Durabile, cu completările ulterioare,

ministrul mediului şi dezvoltării durabile emite prezentul ordin.

Art. 1. - Se aproba Instrucţiunile privind modalităţile de aplicare a Legii nr. 10/2008 pentru instituirea Programului de stimulare a înnoirii Parcului naţional de tractoare, cuprinse în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.

Art. 2. -Administraţia Fondului pentru Mediu va duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.

Art. 3. - Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Ministrul mediului şi dezvoltării durabile,

Attila Korodi

ANEXĂ

INSTRUCŢIUNI

privind modalităţile de aplicare a Legii nr. 10/2008 pentru instituirea Programului de stimulare a înnoirii Parcului naţional de tractoare

Art. 1. - Producătorii de tractoare, importatorii sau reprezentanţii autorizaţi ai acestora, persoane juridice, denumiţi în continuare solicitanţi, care intenţionează să se înscrie în Programul de stimulare a înnoirii Parcului naţional de tractoare, instituit prin Legea nr. 10/2008, denumit în continuare Program, trebuie să îndeplinească cumulativ următoarele condiţii:

a) funcţionează legal şi deţin avizele/acordurile/autorizaţiile necesare desfăşurării activităţii;

b) au în obiectul de activitate producţia şi/sau comercializarea tractoarelor noi;

c) şi-au îndeplinit obligaţiile de plată a taxelor, impozitelor şi contribuţiilor către bugetul general consolidat, bugetele locale, Fondul pentru mediu;

d) au cont deschis la Trezoreria Statului;

e) nu se află în procedură de insolvenţă sau nu fac obiectul unei proceduri legale pentru declararea acesteia, potrivit prevederilor legale;

f)  nu sponsorizează activităţi cu efect negativ asupra mediului, conform prevederilor art. 14 alin. (1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 196/2005 privind Fondul pentru mediu, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 105/2006, cu modificările ulterioare, şi procedurilor prevăzute în Manualul de operare al Fondului pentru mediu;

g)  comercializează tractoare noi al căror preţ de vânzare, inclusiv TVA, este cel puţin egal cu cuantumul primei prevăzute la art. 6 din Legea nr. 10/2008 pentru instituirea Programului de stimulare a înnoirii Parcului naţional de tractoare.

Art. 2. - (1) Solicitantul care îndeplineşte cumulativ condiţiile prevăzute la art. 1 se poate înscrie în Program, în termen de 30 de zile de la data publicării pe site-ul Administraţiei Fondului pentru Mediu, www.afm.ro, a anunţului privind cuantumul sumei alocate Programului, prin depunerea la sediul Administraţiei Fondului pentru Mediu, în plic sigilat, a unui dosar care cuprinde următoarele documente:

a) cererea de înscriere în vederea înscrierii şi validării în Program, conform modelului prevăzut în anexa nr. 1, în original;

b) cererea de finanţare, conform modelului prevăzut în anexa nr. 4, în original;

c) certificatul de înregistrare la Oficiul Naţional al Registrului Comerţului, cu toate anexele, în copie;

d) împuternicirea dată de conducerea solicitantului persoanei desemnate să o reprezinte în relaţia cu Administraţia Fondului pentru Mediu, dacă este cazul, în original;

e)   certificatul constatator emis de Oficiul Naţional al Registrului Comerţului, valabil la data depunerii cererii, din care să rezulte: datele de identificare ale solicitantului, capitalul social, obiectul principal de activitate şi activităţile secundare, administratorii, acţionarii/asociaţii, situaţia juridică, în original;

f) certificatele de atestare fiscală şi certificatul fiscal, valabile la data depunerii cererii, care să dovedească faptul că solicitantul nu are datorii la bugetul general consolidat şi la bugetele locale, în original;

g) certificatul de cazier fiscal, valabil la data depunerii cererii, în original;

h) certificatul de atestare privind obligaţiile de plată la Fondul pentru mediu, în original;

i) ultimul formular de raportare contabilă la încheierea exerciţiului financiar, vizat de organele teritoriale de specialitate ale Ministerului Economiei şi Finanţelor, însoţit de raportul administratorilor şi al comisiei de cenzori sau raportul de audit, după caz, precum şi de ultima balanţă de verificare lunară, aferentă anului în curs;

j) certificarea/înregistrarea comunitară sau naţională de tip pentru tractoarele propuse a fi introduse în Program, în copie, sau dovada calităţii de importator ori de reprezentant autorizat al producătorului/importatorului de tractoare;

k) proiectul, conform modelului prevăzut în anexa nr. 2, în original.

(2) Anterior încheierii contractului pentru finanţare nerambursabilă, solicitantul va prezenta originalele documentelor depuse în copie la dosar, pentru ca acestea să fie certificate „conform cu originalul" de către personalul Administraţiei Fondului pentru Mediu.

Art. 3. - (1) Solicitantul care îndeplineşte condiţiile prevăzute la art. 1 şi 2 este validat să participe la desfăşurarea Programului.

(2)  Comitetul de avizare al Administraţiei Fondului pentru Mediu validează solicitantul ori respinge cererea acestuia, în termen de 10 zile lucrătoare de la data închiderii perioadei de înscriere în Program.

(3) In termen de 30 de zile lucrătoare de la data închiderii perioadei de validare, Administraţia Fondului pentru Mediu încheie contractele de finanţare nerambursabilă cu fiecare dintre producătorii validaţi şi publică în Monitorul Oficial al României, Partea a III-a, precum şi pe site-ul propriu, www.afm.ro, lista producătorilor validaţi şi numărul de tractoare alocat pentru fiecare dintre aceştia.

Art. 4. - (1) Un producător, importator sau reprezentant autorizat al acestora nu poate solicita pentru o marcă de tractoare mai mult decât suma alocată prin Program, în caz contrar solicitarea fiind nulă.

(2) Solicitările, cumulate pentru o singură marcă de tractoare, ale tuturor producătorilor, importatorilor şi reprezentanţilor autorizaţi ai acestora nu trebuie să depăşească suma alocată prin Program, în caz contrar urmând a se aplica prevederile alin. (4).

(3) In condiţiile în care suma totală solicitată prin proiectele depuse de către producătorii validaţi depăşeşte suma alocată prin Program, Administraţia Fondului pentru Mediu va proceda, în interiorul termenului prevăzut la art. 3 alin. (2), la distribuirea acesteia între producătorii validaţi, prin aplicarea unui coeficient de proporţionalitate obţinut din raportul dintre suma alocată şi suma totală solicitată.

(4) In situaţia în care totalul sumelor solicitate de producătorii, importatorii şi reprezentanţii autorizaţi ai unei mărci depăşeşte suma alocată Programului, coeficientul prevăzut la alin. (3) se va aplica acestora, într-o primă etapă, până la incidenţa sumei alocate. A doua etapă constă în aplicarea coeficientului tuturor producătorilor, importatorilor şi reprezentanţilor autorizaţi ai acestora, în condiţiile prevăzute la alin. (3).

Art. 5. - (1) Programul se desfăşoară anual, în limita sumei alocate prin bugetul de venituri şi cheltuieli al Administraţiei Fondului pentru Mediu, pe parcursul a două etape:

a) prima etapă, până la data de 25 septembrie;

b) a doua etapă, de la 1 octombrie până la 5 decembrie.

(2)  Contractul pentru finanţare nerambursabilă, prevăzut în anexa nr. 5, în baza căruia se alocă suma aprobată unui producător validat, este valabil până la data de 15 decembrie.

(3) Suma rămasă neutilizată la data încetării contractului se consideră anulată şi rămâne la dispoziţia Administraţiei Fondului pentru Mediu.

(4) In situaţia în care un producător validat nu utilizează până la sfârşitul primei etape cel puţin 80% din suma contractată, contractul pentru finanţare nerambursabilă încetează de drept, iar Administraţia Fondului pentru Mediu redistribuie suma rămasă neutilizată conform criteriului prevăzut la art. 4.

(5)  Redistribuirea sumei rămase neutilizată se face prin act adiţional, pe baza cererilor de suplimentare a valorii, depuse de producătorii validaţi care au utilizat cel puţin 80% din suma contractată. Depunerea acestor cereri se face la sediul Administraţiei Fondului pentru Mediu până la data de 28 septembrie inclusiv.

(6) Pentru etapa a doua, lista producătorilor validaţi rămaşi în Program se publică pe site-ul Administraţiei Fondului pentru Mediu, www.afm.ro, în termen de 3 zile lucrătoare de la data redistribuirii sumei rămase neutilizată.

Art. 6. - (1) Pentru a putea beneficia de prima în cuantum de 17.000 lei, persoana fizică, proprietar/moştenitor al unui tractor uzat, se înscrie în vederea achiziţionării unui tractor nou, la un singur producător validat, numai după publicarea listei prevăzute la art. 3 alin. (3).

(2)  La înscriere, producătorul validat eliberează persoanei fizice o notă de acceptare, conform modelului prevăzut în anexa nr. 3.

(3) Nota de acceptare este valabilă 30 de zile de la eliberare, fără ca valabilitatea acesteia să depăşească data de 25 septembrie pentru prima etapă şi data de 5 decembrie pentru a doua etapă. La expirarea valabilităţii notei de acceptare, producătorul validat poate scoate din evidenţa sa persoana fizică respectivă.

(4) Inscrierea se face în limita numărului de tractoare şi a sumei contractate de către producătorul validat cu Administraţia Fondului pentru Mediu şi asigură persoanei fizice accesul în cadrul Programului.

(5)  Persoana fizică înscrisă în Program trebuie să pună la dispoziţie producătorului validat, în termenul prevăzut la alin. (3), următoarele documente:

a) actul de identitate, în copie;

b) certificatul de înmatriculare sau certificatul de înregistrare a tractorului uzat, după caz, în copie legalizată; în situaţia în care certificatul de înregistrare nu conţine date privind anul de fabricaţie, acesta trebuie însoţit de cartea de identitate a tractorului uzat, în copie legalizată, sau, în lipsa acesteia, de orice act de proprietate cu valoare juridică, care atestă cel puţin vechimea tractorului uzat, în copie legalizată: contract de vânzare-cumpărare, contract de donaţie, contract de schimb, contract de partaj voluntar, certificat de moştenitor, hotărâre judecătorească, factură;

c)  certificatul de distrugere a tractorului uzat, în copie legalizată, eliberat de un operator economic autorizat să desfăşoare activităţi de colectare a vehiculelor scoase din uz;

d)  certificatul de radiere din evidenţă a tractorului uzat, în original;

e)   certificatul de moştenitor, în copie legalizată, dacă persoana fizică înscrisă este moştenitoarea proprietarului (inclusiv, dacă este cazul, certificatul de căsătorie sau un alt document care atestă schimbarea numelui şi/sau al prenumelui, în copie legalizată). Atunci când certificatul de moştenitor atestă existenţa mai multor moştenitori, este necesară o declaraţie notarială prin care aceştia acceptă ca un singur comoştenitor, nominalizat, să beneficieze de facilităţile Programului, în original;

f)  nota de acceptare eliberată de producătorul validat, în original.

(6)   Producătorul validat garantează accesul în cadrul Programului numai persoanei fizice care depune, în termenul prevăzut la alin. (3), documentele prevăzute la alin. (5).

Art. 7. - (1) Proprietarul/Moştenitorul predă tractorul uzat unui operator economic autorizat să desfăşoare activităţi de colectare a vehiculelor scoase din uz, potrivit prevederilor Hotărârii Guvernului nr. 2.406/2004 privind gestionarea vehiculelor scoase din uz, cu modificările şi completările ulterioare.

(2) Operatorul economic prevăzut la alin. (1), după verificarea notei de acceptare, a certificatului de înmatriculare sau a certificatului de înregistrare a tractorului, precum şi a actului de identitate a proprietarului/moştenitorului, eliberează certificatul de distrugere a tractorului uzat, conform prevederilor Ordinului ministrului mediului şi gospodăririi apelor, al ministrului administraţiei şi internelor şi al ministrului transporturilor, construcţiilor şi turismului nr. 87/527/411/2005 privind aprobarea modelului şi a condiţiilor de emitere a certificatului de distrugere la preluarea vehiculelor scoase din uz. In situaţia în care certificatul de înregistrare nu conţine date privind anul de fabricaţie, acesta trebuie însoţit de cartea de identitate a tractorului uzat, în original, şi de o copie care este predată operatorului economic; în lipsa cărţii de identitate a tractorului uzat, se prezintă orice act de proprietate cu valoare juridică, care atestă cel puţin vechimea tractorului uzat, în original, şi o copie care este predată operatorului economic: contract de vânzare-cumpărare, contract de donaţie, contract de schimb, contract de partaj voluntar, certificat de moştenitor, hotărâre judecătorească, factură.

(3)  Lista operatorilor economici autorizaţi să desfăşoare activităţi de colectare a vehiculelor scoase din uz se publică pe site-ul Administraţiei Fondului pentru Mediu, www.afm.ro, odată cu publicarea listei producătorilor validaţi.

(4)  Certificatul de radiere din evidenţă a tractorului uzat se eliberează de autoritatea care a efectuat înmatricularea sau înregistrarea acestuia, după caz, în baza certificatului de distrugere prezentat în original.

Art. 8. - (1) Suma de 17.000 lei se scade de către producătorul validat din preţul de achiziţie al tractorului nou, care urmează a fi încasat de la persoana fizică beneficiară.

(2) In factura de livrare a tractorului va fi evidenţiat preţul de vânzare al acestuia şi, distinct, se va face menţiunea „Suma de 17.000 lei se suportă de Administraţia Fondului pentru Mediu, conform prevederilor Legii nr. 10/2008 pentru instituirea Programului de stimulare a înnoirii Parcului naţional de tractoare". Sub rubrica „Total de plată" se înscrie textul „Diferenţa de plată beneficiar" şi se menţionează suma rămasă de achitat de către persoana fizică beneficiară.

(3)  Decontarea sumei către producătorul validat se face în baza contractului pentru finanţare nerambursabilă şi a cererii de tragere, prevăzute în anexele nr. 5 şi 6.

(4)  Decontarea sumei către producătorul validat se face lunar, prin virament în contul de trezorerie al acestuia, pe baza cererii de tragere prevăzute la alin. (3), care se depune lunar la Administraţia Fondului pentru Mediu, până la data de 25 a lunii respective, la care se anexează:

a) lista persoanelor fizice beneficiare şi a tractoarelor uzate aferente, semnată şi ştampilată de producătorul validat, care conţine datele de identificare a persoanei fizice beneficiare (tipul, seria şi numărul actului de identitate, domiciliul şi/sau reşedinţa, codul numeric personal, numărul de telefon) şi datele de identificare a tractorului uzat (marca, tipul, numărul de identificare: seria şasiului/caroseriei, seria motorului, după caz, anul de fabricaţie, numărul certificatului de înmatriculare sau al certificatului de înregistrare, numărul certificatului de radiere din evidenţă);

b) documentele menţionate la art. 6 alin. (5);

c)  facturile emise persoanelor fizice beneficiare, aferente achiziţionării tractoarelor noi, în copie şi în original, care se restituie.

Art. 9. -Anexele nr. 1-6 fac parte integrantă din prezentele instrucţiuni.

ANEXA Nr. 1 la instrucţiuni

Datele de identificare a solicitantului..........................................

(producător de tractoare, importator sau reprezentant autorizat)

Nr. de înregistrare.............................../....................................

Nr. de înregistrare la Administraţia Fondului pentru Mediu.............../.........................

CERERE   DE   ÎNSCRIERE

Denumirea solicitantului........................................................................................................................................................................ ......................

Forma juridică de organizare........................................................................................................................................................................ ..............

Nr. de înregistrare la Oficiul Naţional al Registrului Comerţului.............../.............../..............., CUI................................, cont nr................................, deschis la Trezoreria...................................................................

Adresa sediului social: str............................................................nr................................, bl....................., sc................, et.................., ap................, localitatea...............judeţul/sectorul..............., telefon..............., fax...................................., e-mail..............................

Reprezentant   legal/împuternicit   ...............,   posesor   al   BI/CI/paşaportului   seria   ...............   nr................, eliberat/eliberată de..............., CNP.................................., domiciliat în..........................................................................

Solicităm înscrierea în Programului de stimulare a înnoirii Parcului naţional de tractoare, instituit prin Legea nr. 10/2008.

Subsemnatul,.........................................., în calitate de reprezentant legal al..................................., declar pe propria răspundere, sub sancţiunile aplicate faptei de fals în declaraţii, următoarele:

a) societatea comercială nu se află în procedură de insolvenţă;

b) societatea comercială nu face obiectul unei proceduri legale pentru declararea insolvenţei;

c) societatea comercială nu are obligaţii exigibile de plată la bugetul general consolidat, bugetele locale, Fondul pentru mediu;

d) societatea comercială nu sponsorizează activităţi cu efect negativ asupra mediului;

e) nu am furnizat informaţii false în documentele prezentate.

Subsemnatul îmi asum răspunderea pentru toate informaţiile conţinute în prezenta cerere şi în toate celelalte formulare şi documente depuse, inclusiv documentele financiare, garantez că datele furnizate sunt actuale, reale şi corecte şi declar că am luat cunoştinţă despre prevederile Codului penal privind falsul în declaraţii.

Neîndeplinirea condiţiilor de mai sus ori prezentarea eronată sau falsă a acestor condiţii va duce automat la respingerea cererii sau, ulterior, la returnarea integrală a sumei primite ca finanţare nerambursabilă în cadrul programului menţionat mai sus, dacă aceasta a fost acordată.

Subsemnatul autorizez prin prezenta orice instituţie, societate comercială, bancă, alte persoane juridice să furnizeze informaţii reprezentanţilor autorizaţi ai Administraţiei Fondului pentru Mediu cu privire la orice aspect tehnic şi financiar în legătură cu activitatea societăţii pe care o reprezint.

Persoană de contact........................................................

Telefon...........................................................................

In calitate de...................................................................

Prin semnătura şi ştampila sa, solicitantul confirmă că a înţeles şi şi-a însuşit în întregime conţinutul cererii.

Reprezentant legal/Imputernicit

Numele şi prenumele......................................................

Funcţia..........................................................................

Semnătura.....................................................................

Data...............

L.S.

Decizia Comitetului de avizare al Administraţiei Fondului pentru Mediu...............(aprobat/respins)

Preşedintele Comitetului de avizare

Numele şi prenumele....................................................

Semnătura...................................................................

Data...........................................................................

ANEXA Nr. 2 la instrucţiuni

PROIECT

privind diminuarea poluării aerului datorate emisiilor de gaze de eşapament şi prevenirea generării deşeurilor provenite de la tractoarele uzate, prin înnoirea Parcului naţional de tractoare

A. Datele de identificare a societăţii comerciale

1.  Denumirea completă a societăţii comerciale............................................................................................................................................................

2.  Numărul de înregistrare la Oficiul National al Registrului Comerţului............................................................./..........................................................

3. CUI/Cod fiscal......................................................................................

4.  Forma juridică de organizare................................................................

5. Adresa societăţii comerciale:

- adresa sediului social: str................................nr................., localitatea................judeţul/sectorul................, telefon................, fax..........................,

e-mail................, persoana de contact........................................, telefon..................;

- adresa sediului operaţional: str................. nr................., localitatea................, judeţul/sectorul ................, telefon................, fax.............................,

e-mail................, persoana de contact................, telefon................;

- adresele punctelor de lucru care au legătură cu implementarea proiectului: str...............................nr................., localitatea......................................... judeţul/sectorul................, telefon................,fax................, email................, persoana de contact................, telefon.................

6.  Forma de proprietate:

- forma de proprietate: privată |_| publică |_|;

- procentul: privată................%; publică................%.

7.  Domeniul de activitate al societăţii comerciale (descrierea activităţilor - principală şi secundară):

Activitatea principală

Cod CAEN

Activitatea secundară

Cod CAEN

1.

2.

3.

8. Cifra de afaceri............................................................

8.1. Cifra totală de afaceri (pe ultimii 3 ani, dacă este cazul, şi estimat pe anul curent):

- anul................, valoarea................lei;

- anul................, valoarea................lei;

- anul................, valoarea................lei;

- anul curent................, valoarea................lei.

8.2. Cifra de afaceri realizată pe piaţa românească (pe ultimii 3 ani, dacă este cazul, şi estimat pe anul curent):

- anul................, valoarea................lei;

- anul................, valoarea................lei;

- anul................, valoarea................lei;

- anul curent................, valoarea................lei.

9. Profit/Pierderi înregistrat/înregistrate pe piaţa românească (pe ultimii 3 ani, dacă este cazul, şi estimat pe anul curent):

- anul................, valoarea................lei;

- anul................, valoarea................lei;

- anul................, valoarea................lei;

- anul curent................, valoarea................lei.

10. Total active/pasive:

- anul precedent................lei;

- anul curent......................lei.

11.  Numărul şi structura personalului

Numărul total de salariaţi.................................., din care:

- personal direct productiv.............................................;

- personal administrativ şi alte departamente................;

- personal de conducere................................................;

- personal care participă la realizarea proiectului..............

B. Descrierea activităţii curente a solicitantului 1. Istoric al activităţii solicitantului................

1.1.  Descrieţi activitatea de bază desfăşurată................

1.2.  Descrieţi pe scurt activităţile secundare (auxiliare) desfăşurate................

2.  Produsele/Serviciile oferite de solicitant (precizaţi şi aria geografică în care sunt comercializate/prestate)................

3.  Ponderi ale diferitelor tipuri de activităţi în cifra de afaceri curentă:

........................................%;

........................................%.

4. Autorizaţii, avize, acorduri, certificate necesare pentru proiect, dacă este cazul:

Denumirea

Data

Instituţia emitentă

1.

2.

3.

4.

5.  Piaţa actuală şi piaţa potenţială a solicitantului:

Ce procent din piaţă are firma dumneavoastră?.....................................................

Care este piaţa-ţintă?...........................................................................................

6. Alte informaţii şi/sau documente semnificative pentru funcţionarea afacerii şi realizarea proiectului............................

C. Prezentarea proiectului şi obiectul finanţării

1. Titlul proiectului: Diminuarea poluării aerului datorate emisiilor de gaze de eşapament şi prevenirea generării deşeurilor provenite de la tractoarele uzate, prin înnoirea Parcului naţional de tractoare

2.  Descrierea şi localizarea proiectului [descrieţi tema proiectului cu elementele generale şi particulare, fazele şi etapele acestuia, modul de implementare, grupurile-ţintă cărora se adresează, sursa de poluare şi eforturile (inclusiv financiare) depuse până acum pentru reducerea poluării]............................................................................

3. Obiectul finanţării: susţinerea din Fondul pentru mediu cu suma de 17.000 lei din preţul de vânzare al unui tractor nou, în condiţiile predării în vederea distrugerii a unui tractor uzat de către persoanele fizice beneficiare

4. Obiectivele şi rezultatele estimate la finalizarea proiectului..............................

5.  Impactul asupra mediului (efecte, rezultate, propagare, modul în care se aşteaptă ca implementarea proiectului să contribuie la reducerea poluării şi/sau a consumului de carburant)...................................

6. Durata şi graficul estimativ de realizare a proiectului propus:

Data anticipată de început: ziua................luna................anul................

Data anticipată de sfârşit: ziua..................luna................anul................

Luna

Activitatea propusă în cadrul proiectului (înnoirea Parcului naţional de tractoare)

Luna 1

Luna 2

Luna

7. Riscuri ce pot apărea în implementarea proiectului (prezentaţi riscurile luate în calcul la elaborarea proiectului, dacă este cazul)................

D. Valoarea proiectului

Suma totală solicitată de la Administraţia Fondului pentru Mediu................[lei]

[numărul de tractoare noi ce se estimează a se comercializa în cadrul proiectului x 17.000 lei]

E. Alte aspecte relevante cu privire la proiectul propus................

Numele, prenumele şi funcţia reprezentantului legal/împuternicitului

....................................................................................................

Semnătura reprezentantului legal/împuternicitului şi ştampila firmei

....................................................................................................

Numele, prenumele şi funcţia responsabilului de proiect

....................................................................................................

Semnătura responsabilului de proiect

....................................................................................................

ANEXA Nr. 3 la instrucţiuni

Datele de identificare a producătorului validat

Nr. de înregistrare ieşire................/................

(se completează la eliberarea notei de acceptare persoanei fizice)

Nr. de înregistrare intrare................/................

(se completează la prezentarea persoanei fizice cu documentele obligatorii)

NOTĂ   DE  ACCEPTARE

I.  Prin prezenta se confirmă înscrierea în Programul de stimulare a înnoirii Parcului naţional de tractoare  (Programul), instituit prin Legea nr. 10/2008, a doamnei/domnului (numele şi prenumele)..........................................................................................................., adresa......................................................, în calitate de proprietar/moştenitor1) al tractorului:

- marca2):...............................................................;

- tipul 2):...................................................................;

- numărul de identificare (seria şasiului/caroseriei) 2):................;

- seria motorului (după caz) 2), 3):............................;

- anul de fabricaţie2):..............................................;

- numărul de înmatriculare2):....................................

II.  Prezenta notă de acceptare garantează accesul doamnei/domnului (numele şi prenumele)........................................................................... la facilităţile oferite prin Programul instituit prin Legea nr. 10/2008 privind achiziţionarea unui tractor nou:

- marca:....................................................................;

- tipul:.......................................................................,

comercializat prin Societatea Comercială ................, cu condiţia predării spre casare unui operator economic autorizat să desfăşoare activităţi de colectare a vehiculelor scoase din uz şi radierii din evidenţa autorităţii competente, potrivit dispoziţiilor legale în vigoare, a tractorului precizat la pct. I, având o vechime mai mare sau egală cu 12 ani de la anul fabricaţiei, care conţine cumulativ următoarele componente esenţiale: motorul, transmisia, trenul de rulare, şasiul, caroseria, precum şi echipamentele electronice de gestionare a funcţiilor vehiculului şi dispozitivul catalizator, dacă acestea au fost prevăzute din fabricaţie, în baza prezentării următoarelor documente într-un interval de 30 de zile de la data eliberării prezentei note de acceptare [dar fără a se depăşi data de 25 septembrie*)]:

a) actul de identitate, în copie;

1) Se anulează menţiunea inutilă.

2) Se menţionează aceste date conform certificatului de înmatriculare sau certificatului de înregistrare. Pentru situaţia în care certificatul de înregistrare nu conţine date care să ateste cel puţin vechimea tractorului uzat, se menţionează datele înscrise în cartea de identitate sau, în lipsa acesteia, datele înscrise în actul de proprietate cu valoare juridică: contract de vânzare-cumpărare, contract de donaţie, contract de schimb, contract de partaj voluntar, certificat de moştenitor hotărâre judecătorească, factură.

3) Se completează dacă seria motorului este menţionată în certificatul de înmatriculare sau în certificatul de înregistrare. Rubrica poate fi completată cu datele înscrise în cartea de identitate a tractorului uzat sau în actele de proprietate cu valoare juridică menţionate la nota 2).

*) In caz de redistribuire, nota de acceptare este valabilă până la 5 decembrie.

b)  certificatul de înmatriculare sau certificatul de înregistrare a tractorului uzat, în copie legalizată; în situaţia în care certificatul de înregistrare nu conţine date privind anul de fabricaţie, acesta trebuie însoţit de cartea de identitate a tractorului uzat, în copie legalizată, sau, în lipsa acesteia, de orice act de proprietate cu valoare juridică care atestă cel puţin vechimea tractorului uzat, în copie legalizată: contract de vânzare-cumpărare, contract de donaţie, contract de schimb, contract de partaj voluntar, certificat de moştenitor, hotărâre judecătorească, factură;

c) certificatul de distrugere a tractorului uzat, în copie legalizată;

d) certificatul de radiere din evidenţă a tractorului uzat, în original;

e) certificatul de moştenitor, în copie legalizată, dacă persoana fizică înscrisă este moştenitoarea proprietarului (inclusiv, dacă este cazul, certificatul de căsătorie sau un alt document care atestă schimbarea numelui şi/sau al prenumelui, în copie legalizată). Atunci când certificatul de moştenitor atestă existenţa mai multor moştenitori, este necesară o declaraţie notarială prin care aceştia acceptă ca un singur comoştenitor, nominalizat, să beneficieze de facilităţile Programului, în original;

f) prezenta notă de acceptare, în original.

Subsemnatul,................., în calitate de proprietar/moştenitor al tractorului uzat descris mai sus, cunoscând prevederile art. 7 din Legea nr. 10/2008, conform cărora nu pot beneficia de suma de 17.000 lei decât o singură dată pentru achiziţionarea unui singur tractor nou, declar pe propria răspundere, sub sancţiunile prevăzute de Codul penal privind falsul în declaraţii, că nu m-am înscris pe listele altui producător validat.

Semnăturile autorizate ale producătorului validat

........................................................................

L.S.

Beneficiar,

..........................................

ANEXA Nr. 4 la instrucţiuni

Datele de identificare a solicitantului...............

(producător de tractoare, importator sau reprezentant autorizat)

Nr. de înregistrare.............../...............

Nr. de înregistrare la Administraţia Fondului pentru Mediu.............../.........................

CERERE   DE   FINANŢARE

Denumirea solicitantului........................................................................................................................................................................ ......................

Forma juridică de organizare.......................................................................................................................................................................................

Nr. de înregistrare la Oficiul National al Registrului Comerţului..................................................../.............................................../................................

CUI........................................../....................................

Contul nr............................................................., deschis la Trezoreria......................................................................................................................

Adresa sediului social: str........................................... nr......, bl....., sc....., et....., ap......, localitatea ............, judeţul/sectorul........., telefon................., fax....................................., e-mail..........................................

Reprezentantul legal/Imputernicitul ........................................................................., posesor al BI/CI/paşaportului seria ....... nr........, eliberat/eliberată de........................., CNP..........................., domiciliat în....................................., solicit finanţarea nerambursabilă cu suma de............lei a proiectului „Diminuarea poluării aerului datorate emisiilor de gaze de eşapament şi prevenirea generării deşeurilor provenite de la tractoarele uzate, prin înnoirea Parcului naţional de tractoare" din cadrul Programului de stimulare a înnoirii Parcului naţional de tractoare, instituit prin Legea nr. 10/2008.

Reprezentant legal/Imputernicit

Numele şi prenumele...................................................

Funcţia.......................................................................

Semnătura..................................................................

Data...........................................................................

L.S.

Aprobat de Administraţia Fondului pentru Mediu:

Preşedinte

Numele şi prenumele...................................................

Semnătura...................................................................

Director economic

Numele şi prenumele...................................................

Semnătura...................................................................

Director Direcţia proiecte

Numele şi prenumele...................................................

Semnătura...................................................................

Şef serviciu (Direcţia proiecte)

Numele şi prenumele...................................................

Semnătura...................................................................

Economist/Referent

Numele şi prenumele...................................................

Semnătura...................................................................

ANEXA Nr. 5 la instrucţiuni

CONTRACT   PENTRU   FINANŢARE   NERAMBURSABILA

Nr..............................din.......................................

1.  Părţile contractante

Intre Administraţia Fondului pentru Mediu, cu sediul în municipiul Bucureşti, Splaiul Independenţei nr. 294, corp A, sectorul  6,   cod  fiscal   14715650,   reprezentată  legal   prin preşedinte ...................................................... şi prin director economic    ............................,    în    calitate    de    autoritate contractantă, şi Societatea Comercială..............................., cu sediul în......................................., înregistrată la Oficiul Naţional al Registrului Comerţului sub nr.........., CUI/cod fiscal .........., cont nr.............., deschis la Trezoreria ............................, reprezentată legal prin domnul/doamna..................................şi domnul/doamna........................................, care împuternicesc pe domnul/doamna  ....................................., în calitate de producător validat, denumită în continuare Beneficiar, a intervenit prezentul contract de finanţare nerambursabilă, denumit în continuare contract.

2.  Obiectul şi valoarea contractului

2.1.  Prin prezentul contract, Administraţia Fondului pentru Mediu acordă Beneficiarului o finanţare nerambursabilă, denumită în continuare finanţare, în vederea susţinerii proiectului „Diminuarea poluării aerului datorate emisiilor de gaze de eşapament şi prevenirea generării deşeurilor provenite de la tractoarele uzate, prin înnoirea Parcului naţional de tractoare" din cadrul Programului de stimulare a înnoirii Parcului naţional de tractoare, instituit prin Legea nr. 10/2008.

2.2.   Valoarea totală a prezentului contract este de ........................lei.

3.  Durata contractului

Prezentul contract intră în vigoare de la data semnării acestuia de către părţi şi este valabil până la data de 15 decembrie.............

4.  Modalitatea de finanţare

4.1.   Finanţarea se face în tranşe lunare, în interiorul perioadei prevăzute la pct. 3, şi în conformitate cu graficul de finanţare nerambursabilă prevăzut în anexa la contract.

4.2.  Finanţarea se realizează prin debitarea contului de trezorerie al Administraţiei Fondului pentru Mediu, pe măsura tragerii sumelor, şi prin creditarea contului nr........................, deschis la Trezoreria.......................de către Beneficiar, pe bază de cerere de tragere însoţită în mod obligatoriu de documentele prevăzute la art. 8 alin. (4) din Instrucţiunile privind modalităţile de aplicare a Legii nr. 10/2008 pentru instituirea Programului de stimulare a înnoirii Parcului naţional de tractoare, aprobate prin Ordinul ministrului mediului şi dezvoltării durabile nr. 169/2008.

4.3. Virarea sumelor din contul Administraţiei Fondului pentru Mediu în contul Beneficiarului se va face în termen de 10 zile de la depunerea cererii de tragere; ultima cerere de tragere se depune cel mai târziu pe data de 20 septembrie.

4.4.  Suma neutilizată la data de 25 septembrie de către Beneficiar se consideră anulată şi rămâne la dispoziţia Administraţiei Fondului pentru Mediu, care, în funcţie de cerere, o poate redistribui altor producători validaţi.

5.  Obligaţiile Beneficiarului

Beneficiarul se obligă:

a) să utilizeze cel puţin 80% din suma contractată până la data de 25 septembrie pentru prima etapă;

b) să utilizeze finanţarea în exclusivitate pentru realizarea proiectului „Diminuarea poluării aerului datorate emisiilor de gaze de eşapament şi prevenirea generării deşeurilor provenite de la tractoarele uzate, prin înnoirea Parcului naţional de tractoare", respectiv decontarea sumei de 17.000 lei/tractor, acordată conform Legii nr. 10/2008 pentru instituirea Programului de stimulare a înnoirii Parcului naţional de tractoare;

c) să informeze Administraţia Fondului pentru Mediu şi să prezinte documentele corespunzătoare în cazul în care survin modificări cu privire la actele constitutive şi/sau la informaţiile furnizate cu ocazia prezentării cererii de finanţare sau pe parcursul derulării prezentului contract;

d) să permită reprezentanţilor Administraţiei Fondului pentru Mediu accesul la sediile sale pentru inspectarea activităţilor ce se realizează din finanţarea acordată şi examinarea registrelor şi a evidenţelor contabile, în legătură cu derularea proiectului;

e) să plătească toate taxele, impozitele şi contribuţiile pe care le datorează potrivit reglementărilor legale şi în termenele prevăzute de acestea;

f)   să nu sponsorizeze, pe perioada de valabilitate a prezentului contract, activităţi cu impact negativ asupra mediului;

g) să furnizeze, în maximum 5 zile lucrătoare de la solicitarea Administraţiei Fondului pentru Mediu, orice informaţii suplimentare considerate necesare pentru îndeplinirea prezentului contract;

h) să întocmească şi să remită Administraţiei Fondului pentru Mediu un raport final privind realizarea activităţilor din proiect, la încetarea valabilităţii prezentului contract.

6. Obligaţiile Administraţiei Fondului pentru Mediu

Administraţia Fondului pentru Mediu se obligă:

a) să asigure finanţarea proiectului în condiţiile menţionate în prezentul contract, în limita sumelor alocate cu această destinaţie prin bugetul propriu de venituri şi cheltuieli;

b) să pună la dispoziţia Beneficiarului informaţiile legate de operaţiunea de finanţare.

7.  Răspunderea contractuală

7.1.   Nerespectarea obligaţiilor asumate prin prezentul contract de către una dintre părţi dă dreptul părţii lezate de a cere rezilierea contractului şi de a pretinde plata de daune-interese.

7.2.   Beneficiarul îşi asumă integral răspunderea pentru prejudiciile cauzate terţilor din culpa sa pe parcursul derulării proiectului, Administraţia Fondului pentru Mediu fiind degrevată integral de orice responsabilitate.

7.3.   Orice disfuncţionalitate ivită pe parcursul derulării prezentului contract va fi notificată de către Beneficiar Administraţiei Fondului pentru Mediu. Dacă deficienţele menţionate în notificare nu sunt înlăturate în maximum 10 zile de la data notificării, Administraţia Fondului pentru Mediu are dreptul de a lua următoarele măsuri:

a)  sistarea temporară a finanţării, fără preaviz, până la remedierea cauzelor care au dus la sistare;

b) rezilierea prezentului contract şi, în acest caz, înapoierea sumelor deja plătite în cadrul acestuia.

7.4. Administraţia Fondului pentru Mediu îşi rezervă dreptul de a denunţa unilateral prezentul contract în cel mult 15 zile de la apariţia unor circumstanţe care nu au putut fi prevăzute la data încheierii acestuia şi care conduc la modificarea clauzelor contractuale, în aşa măsură încât îndeplinirea contractului respectiv ar fi contrară interesului public.

8. Incetarea contractului

Prezentul contract încetează în următoarele situaţii:

a) de drept, în condiţiile în care Beneficiarul nu a utilizat cel puţin 80% din suma alocată prin prezentul contract pentru prima etapă a Programului de stimulare a înnoirii Parcului naţional de tractoare;

b) la data prevăzută în contract;

c) la data intervenţiei unei hotărâri de autoritate.

9.  Forţa majoră

9.1.  Forţa majoră exonerează de răspundere partea care o invocă şi o dovedeşte în condiţiile legii.

9.2.   Partea contractantă care invocă forţa majoră are obligaţia de a notifica celeilalte părţi apariţia respectivului caz de forţă majoră în termen de 5 zile de la data producerii acestuia.

9.3.  Indeplinirea prezentului contract va fi suspendată în perioada de acţiune a forţei majore, dar fără a prejudicia drepturile ce li se cuveneau părţilor până la apariţia acesteia.

10. Cesiunea

Prezentul contract, precum şi toate drepturile şi obligaţiile decurgând din acesta nu pot face obiectul niciunei cesiuni totale sau parţiale.

11.  Litigii

11.1.   Orice diferend rezultat din interpretarea şi/sau executarea prezentului contract se va rezolva, pe cât posibil, pe cale amiabilă.

11.2.  In cazul în care o soluţie amiabilă nu este posibilă, litigiul se supune spre soluţionare instanţelor judecătoreşti competente în a căror rază teritorială îşi are sediul Administraţia Fondului pentru Mediu.

12.  Dispoziţii finale

12.1. Administraţia Fondului pentru Mediu şi Beneficiarul se angajează să păstreze confidenţialitatea rapoartelor, situaţiilor la care se face referire în prezentul contract şi a oricărui document, oricărei informaţii sau oricărui alt material de care iau cunoştinţă în derularea prezentului contract, informaţiile putând fi furnizate numai autorităţilor competente, în condiţiile legii, sau unor terţe părţi numai cu acordul părţilor la prezentul contract.

12.2.  Orice notificare în baza prezentului contract se face la următoarele adrese:

-  pentru Administraţia Fondului pentru Mediu: municipiul Bucureşti, Splaiul Independenţei nr. 294, corp A, sectorul 6;

- pentru Beneficiar:..........................

In cazul în care Beneficiarul doreşte să fie notificat la o altă adresă sau şi-a schimbat adresa, va înştiinţa în scris Administraţia Fondului pentru Mediu, în termen de 10 zile de la data apariţiei modificării.

12.3.  Prin semnarea prezentului contract, inclusiv în caz de semnare prin procură, noi, reprezentanţii legali ai Beneficiarului, am luat cunoştinţă de prevederile Codului penal privind falsul în declaraţii.

12.4. Anexa face parte integrantă din prezentul contract.

12.5.  Prezentul contract, inclusiv anexa la acesta, poate fi modificat şi/sau completat cu acordul părţilor, prin act adiţional.

12.6. Prezentul contract s-a semnat la data de....................... la sediul Administraţiei Fondului pentru Mediu din Bucureşti, în........exemplare, toate având valoare juridică egală, din care ...........exemplare pentru Administraţia Fondului pentru Mediu şi ...........exemplare pentru Beneficiar.

Administraţia Fondului pentru Mediu

Preşedinte,

..............................

Director economic,

............................

Director proiecte,

............................

Consilier juridic,

...........................

Beneficiar,

.............................

ANEXA la contractul pentru finanţare nerambursabilă

GRAFIC

de finanţare nerambursabilă

Nr. crt.

Eşalonarea finanţării

Sold la începutul perioadei

Acordări

Sold la sfârşitul perioadei

Observaţii

Anul

Luna

Data programată

Suma

Administraţia Fondului pentru Mediu

Preşedinte,

...................................................

Director economic,

...................................................

Director proiecte,

...................................................

Consilier juridic,

...................................................

Beneficiar

....................................................................................................................................

(numele, prenumele, funcţia persoanelor menţionate în preambulul contractului şi ştampila)

ANEXA nr. 6 la instrucţiuni

Datele de identificare a solicitantului (producător

de tractoare, importator sau reprezentant autorizat)...............

Nr. de înregistrare.............../...............

Nr. de înregistrare la Administraţia Fondului pentru Mediu.............../.........................

CERERE DE TRAGERE

Denumirea solicitantului........................................................................................................................................................................ ......................

Forma juridică de organizare.......................................................................................................................................................................................

Nr. de înregistrare la Oficiul Naţional al Registrului Comerţului.................................../............................../....................CUI.......................................

Cont nr.........................................................................................., deschis la Trezoreria............................................................................................

Adresa sediului social: str................... nr.........., bl........, sc........, et........., ap........., localitatea ...................., judeţul/sectorul....................................., telefon................................., fax....................................., e-mail..............................................................

Reprezentantul  legal/Imputernicitul  .....................................,  posesor al BI/CI/paşaportului seria .......  nr..........., eliberat/eliberată de......................., CNP.............................., domiciliat în........................., în baza Contractului pentru finanţare nerambursabilă nr........./................, vă rog să aprobaţi prezenta cerere de tragere pentru suma de.....................lei din finanţarea nerambursabilă contractată.

Prezenta cerere este însoţită de:

a) lista persoanelor fizice beneficiare şi a tractoarelor uzate aferente, semnată şi ştampilată de către producătorul validat, care conţine: datele de identificare a persoanei fizice beneficiare (tipul, seria şi numărul actului de identitate, domiciliul şi/sau reşedinţa, codul numeric personal, numărul de telefon) şi datele de identificare a tractorului uzat (marca, tipul, seria şasiului/caroseriei, seria motorului şi anul de fabricaţie, numărul certificatului de înmatriculare sau al certificatului de înregistrare, numărul certificatului de radiere din evidenţă);

b) certificatele de înmatriculare sau certificatele de înregistrare a tractoarelor uzate, după caz, în copii legalizate; în situaţia în care certificatele de înregistrare nu conţin date privind anul de fabricaţie, acestea sunt însoţite de cărţile de identitate ale tractoarelor sau, în lipsa acestora, de acte de proprietate cu valoare juridică, care atestă cel puţin vechimea tractoarelor uzate, în copii legalizate: contracte de vânzare-cumpărare, contracte de donaţie, contracte de schimb, contracte de partaj voluntar, certificate de moştenitor, hotărâri judecătoreşti, facturi;

c) certificatele de distrugere a tractoarelor uzate, în copii legalizate;

d) certificatele de radiere din evidenţă a tractoarelor uzate, în original;

e) actul de identitate al persoanei fizice beneficiare, în copie;

f)  certificatele de moştenitor, în copii legalizate, dacă persoanele fizice beneficiare sunt moştenitoarele proprietarilor (inclusiv, dacă este cazul, certificatele de căsătorie sau alte documente care atestă schimbarea numelui şi/sau al prenumelui, în copii legalizate). Atunci când un certificat de moştenitor atestă existenţa mai multor moştenitori, se prezintă o declaraţie notarială prin care aceştia acceptă ca un singur comoştenitor, nominalizat, să beneficieze de facilităţile Programului de stimulare a înnoirii Parcului naţional de tractoare, în original;

g) facturile emise persoanelor fizice beneficiare, aferente achiziţionării tractoarelor noi, în copie şi în original;

h) notele de acceptare, în original.

Subsemnatul îmi asum răspunderea tuturor informaţiilor conţinute în prezenta cerere, precum şi în toate celelalte formulare şi documente depuse, inclusiv documentele financiare, şi garantez că datele furnizate sunt actuale, reale şi corecte. Declar că am luat cunoştinţă de prevederile Codului penal privind falsul în declaraţii.

Reprezentant legal/Imputernicit

Numele şi prenumele..................................

Funcţia......................................................

Semnătura.................................................

Data..........................................................

L.S.

Aprobat de Administraţia Fondului pentru Mediu:

Preşedinte

Numele şi prenumele..................................

Semnătura.................................................

Director economic

Numele şi prenumele..................................

Semnătura.................................................

Director Direcţia proiecte

Numele şi prenumele..................................

Semnătura.................................................

Şef serviciu (Direcţia proiecte),

Numele şi prenumele..................................

Semnătura.................................................

Economist/Referent

Numele şi prenumele..................................

Semnătura.................................................


SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 169/2008

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 169 din 2008
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 169/2008
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu