Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 1491/1627 din  4 octombrie 2004

pentru aprobarea Normelor privind fundamentarea, acordarea si justificarea sumelor primite de la bugetul de stat pentru unele activitati desfasurate de unii agenti economici prin bugetul Ministerului Transporturilor, Constructiilor si Turismului, precum si a transferurilor consolidabile acordate consiliilor locale pentru intretinerea, repararea si construirea de drumuri locale

ACT EMIS DE: MINISTERUL FINANTELOR PUBLICE


SmartCity3

              Nr. 1.491 din 4 octombrie 2004
              MINISTERUL TRANSPORTURILOR, CONSTRUCTIILOR SI TURISMULUI
              Nr. 1.627 din 8 septembrie 2004
ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 971 din 22 octombrie 2004

    In temeiul prevederilor art. 3 alin. (2) din Legea nr. 500/2002 privind finantele publice, cu modificarile ulterioare, ale art. 10 alin. (6) din Hotararea Guvernului nr. 1.574/2003 privind organizarea si functionarea Ministerului Finantelor Publice si a Agentiei Nationale de Administrare Fiscala, cu modificarile si completarile ulterioare, si ale art. 5 alin. (4) din Hotararea Guvernului nr. 412/2004 privind organizarea si functionarea Ministerului Transporturilor, Constructiilor si Turismului,

    ministrul finantelor publice si ministrul transporturilor, constructiilor si turismului emit urmatorul ordin:

    Art. 1
    Se aproba Normele privind fundamentarea, acordarea si justificarea sumelor primite de la bugetul de stat pentru unele activitati desfasurate de unii agenti economici prin bugetul Ministerului Transporturilor, Constructiilor si Turismului, precum si a transferurilor consolidabile acordate consiliilor locale pentru intretinerea, repararea si construirea de drumuri locale, prevazute in anexa care face parte integranta din prezentul ordin.
    Art. 2
    Prezentul ordin se publica in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.

                     p. Ministrul finantelor publice,
                             Gheorghe Gherghina,
                              secretar de stat

                      p. Ministrul transporturilor,
                      constructiilor si turismului,
                              Ileana Tureanu,
                              secretar de stat

    ANEXA 1

                                  NORME
privind fundamentarea, acordarea si justificarea sumelor primite de la bugetul de stat pentru unele activitati desfasurate de unii agenti economici prin bugetul Ministerului Transporturilor, Constructiilor si Turismului, precum si a transferurilor consolidabile acordate consiliilor locale pentru intretinerea, repararea si construirea de drumuri locale

    Art. 1
    Unitati care vor aplica prevederile prezentelor norme
    (1) Agentii economici care beneficiaza pentru desfasurarea activitatii de sume de la bugetul de stat, sub forma de cheltuieli materiale, subventii/transferuri, precum si de sume destinate rambursarii creditelor externe/interne, platii dobanzilor si comisioanelor, in baza prevederilor art. 3 din Legea nr. 500/2002 privind finantele publice, dupa caz, sunt:
    a) Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania;
    b) Regia Autonoma "Administratia Fluviala a Dunarii de Jos";
    c) Societatea Nationala "Aeroportul International Bucuresti - Baneasa" - S.A.;
    d) Societatea Nationala "Aeroportul International Constanta" - S.A.;
    e) Societatea Nationala "Aeroportul International Timisoara - Traian Vuia" - S.A.;
    f) Compania Nationala de Cai Ferate "C.F.R." - S.A.;
    g) Societatea Nationala de Transport Feroviar de Calatori "C.F.R. Calatori" - S.A.;
    h) Autoritatea Feroviara Romana;
    i) Societatea Comerciala de Transport cu Metroul Bucuresti "Metrorex" - S.A.;
    j) Compania Nationala "Aeroportul International Henri Coanda - Bucuresti" - S.A.;
    k) Societatea Comerciala "Compania Nationala de Transporturi Aeriene Romane - TAROM" - S.A.;
    l) Compania Nationala "Administratia Porturilor Maritime" - S.A. Constanta;
    m) Compania Nationala de Radiocomunicatii Navale "Radionav" - S.A.;
    n) Societatea Comerciala "Navrom Delta" - S.A. Tulcea.
    (2) Prevederile acestor norme se vor aplica si altor agenti economici care vor beneficia de sume de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor, Constructiilor si Turismului, pentru cheltuielile prevazute la art. 1 alin. (1).
    Art. 2
    Inscrierea in bugetul de stat
    (1) Agentii economici mentionati mai sus au obligatia de a prezenta Ministerului Transporturilor, Constructiilor si Turismului propuneri pentru inscrierea in bugetul de stat a sumelor ce reprezinta cheltuieli curente, rambursari de credite externe/interne si plati de dobanzi si comisioane, in vederea cuprinderii in bugetul ministerului, in termenele stabilite de Legea nr. 500/2002, cu modificarile ulterioare.
    (2) Anual, in etapa de elaborare a proiectului bugetului de stat, fiecare agent economic care beneficiaza de sume de la bugetul de stat fundamenteaza necesarul acestora, urmarind realizarea in conditii corespunzatoare a obiectului de activitate, cu incadrarea in limitele transmise de Ministerul Transporturilor, Constructiilor si Turismului. Sumele destinate rambursarii creditelor externe/interne si platilor de dobanzi si comisioane se vor stabili in functie de scadente.
    (3) Ministerul Transporturilor, Constructiilor si Turismului, in calitate de ordonator principal de credite, transmite fiecarui agent economic sumele aprobate in bugetul de stat pentru anul respectiv, cu defalcare pe trimestre.
    (4) Agentii economici beneficiari ai sumelor respective raspund de utilizarea acestora potrivit scopului pentru care au fost acordate.
    (5) Bugetele de venituri si cheltuieli ale agentilor economici mentionati la art. 1 sunt aprobate conform prevederilor legale privind infiintarea acestora, in cadrul termenului prevazut de legea anuala a bugetului de stat.
    Art. 3
    Solicitarea lunara a subventiilor/transferurilor de catre unii agenti economici
    (1) Agentii economici care beneficiaza de subventii/transferuri vor intocmi lunar, in 5 exemplare, formularul prevazut in anexa nr. 1 "Nota de fundamentare si justificare a subventiilor/transferurilor pentru ..................... la data de ..................".
    (2) Nivelul subventiilor/transferurilor solicitate pentru perioada respectiva va rezulta ca diferenta intre veniturile si cheltuielile prognozate a se realiza in luna respectiva si se va incadra in bugetul aprobat pentru fiecare agent economic, care beneficiaza de sumele respective, potrivit actului constitutiv.
    (3) "Veniturile totale" se vor defalca in functie de natura lor, conform prevederilor legale. Veniturile totale din col. 3 vor corespunde totalului veniturilor din clasa 7 din balanta de verificare, diminuat cu sumele reprezentand surse de investitii, subventii/transferuri primite de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor, Constructiilor si Turismului, conform legii anuale a bugetului de stat, si inregistrate.
    (4) "Cheltuielile totale" se vor defalca pe categorii de cheltuieli, iar acolo unde anumite cheltuieli prezinta o pondere insemnata, acestea se inscriu ca alineat distinct, mentionandu-se documentul in baza caruia se efectueaza cheltuiala (de exemplu, contract .................).
    (5) Cheltuielile totale din col. 3 vor corespunde totalului cheltuielilor din clasa 6 din balanta de verificare, diminuate cu cheltuielile de capital.
    (6) Pentru transportul feroviar public de calatori, agentul economic prestator intocmeste in 5 exemplare documentatia conform anexei nr. 2 "Nota de fundamentare si justificare a subventiilor/transferurilor pentru transportul feroviar public de calatori la data de .........".
    (7) Directiile generale ale finantelor publice judetene si a municipiului Bucuresti, precum si Directia generala de administrare a marilor contribuabili verifica si avizeaza "Notele de fundamentare si justificare a subventiilor/transferurilor pentru ................ la data de ............." (anexele nr. 1 si 2, dupa caz) pentru col. 3, respectiv col. 4, in baza datelor prezentate in balanta de verificare contabila pentru luna precedenta, la sediul organului de avizare. Avizul se acorda pe baza datelor prezentate sub responsabilitatea agentului economic, cu rezerva controlului ulterior asupra modului de utilizare a acestor surse bugetare, ocazie cu care se dispun masurile de regularizare a eventualelor diferente.
    (8) In cursul lunilor ianuarie - februarie agentii economici nu vor completa col. 3 a anexei nr. 1 si col. 4 a anexei nr. 2, dupa caz.
    (9) "Veniturile totale" din formularul prevazut in col. 3 din anexa nr. 1 vor fi defalcate conform anexei nr. 1/a) "Defalcarea veniturilor ce se incaseaza in luna ................ de agentul economic ................................".
    (10) "Cheltuielile preliminate pentru luna in curs" (col. 4 din formularul prevazut in anexa nr. 1) vor fi prezentate detaliat in formularul prevazut in anexa nr. 1/b) "Memoriu privind justificarea sumelor preliminate a se plati in luna in curs", ce va cuprinde toate platile efective ale agentilor economici pana la data de 20 ale lunii respective, la care se vor adauga platile preliminate a se efectua pana la sfarsitul lunii. In platile respective se pot regasi si avansurile acordate potrivit legii pentru achizitii de bunuri si servicii.
    (11) Aceste plati urmeaza sa se regaseasca in conturile de cheltuieli si stocuri.
    (12) In cazul platilor mai mari de 800 milioane lei se vor anexa copii dupa documentele care dovedesc oportunitatea efectuarii platii.
    (13) In cazul lucrarilor de intretinere si reparatii capitale la infrastructura formularul prevazut in anexa nr. 1/b) "Memoriu privind justificarea sumelor preliminate a se plati in luna in curs" va fi insotit de documentatia aprobata conform prevederilor legale.
    (14) In cazul in care apar disponibilitati in cont la finele lunii precedente celei in care se solicita deschiderea de credite, se vor explica motivele care au determinat acest disponibil. Neprezentarea acestei explicatii va conduce in mod automat la diminuarea subventiilor/transferurilor in perioada pentru care se solicita deschiderea de credite.
    (15) La fundamentarea subventiilor/transferurilor se vor lua in calcul si cresterile de stocuri fata de luna precedenta.
    (16) Stocurile avute in vedere sunt, de regula, cele legate de caracterul sezonier al unor activitati (de exemplu, cazul Companiei Nationale de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania - procurarea bitumului pentru perioadele de vara, a stocurilor de nisip, sare, motorina, combustibil etc. pentru perioada de iarna, Regia Autonoma "Administratia Fluviala a Dunarii de Jos" - asigurarea stocurilor de combustibil pentru cazuri de inghet al Dunarii).
    (17) Valoarea acestor stocuri se cumuleaza cu sumele ce figureaza la pct. II "Cheltuieli totale" din formularul prevazut in anexa nr. 1. Suma acestora va sta la baza justificarii subventiilor/transferurilor solicitate.
    (18) O data cu transmiterea acestor documente se va prezenta Ministerului Transporturilor, Constructiilor si Turismului, in mod obligatoriu, si balanta de verificare contabila intocmita pentru luna precedenta celei in care se solicita deschiderea de credite, precum si "Situatia obligatiilor fata de bugetul de stat, bugetul asigurarilor sociale de stat, bugetul fondurilor speciale la data de .......", prevazuta in anexa nr. 1/c).
    (19) Notele de fundamentare si justificare (formularele prevazute in anexele nr. 1 si 2), vizate conform alin. (7), inclusiv formularele prevazute in anexele nr. 1/a), 1/b) si 1/c), dupa caz, se prezinta la data de 20 a fiecarei luni la Ministerul Transporturilor, Constructiilor si Turismului - Directia generala economica si buget in vederea analizarii utilizarii sumelor primite, a fundamentarii unor noi sume pentru luna urmatoare si a intocmirii cererii de deschidere a creditelor bugetare.
    (20) In cazul in care un agent economic nu mai solicita subventii/transferuri pentru o anumita perioada, acesta are obligatia de a prezenta justificarea subventiilor/transferurilor primite, in fiecare luna, cu cheltuielile perioadei respective.
    (21) Pentru solicitarea creditelor bugetare, Ministerul Transporturilor, Constructiilor si Turismului prezinta la Ministerul Finantelor Publice cererea de deschidere a creditelor, impreuna cu documentatia intocmita in conformitate cu Normele metodologice privind deschiderea creditelor bugetare din bugetul de stat, elaborate de Ministerul Finantelor Publice.
    (22) Agentii economici care au beneficiat in cursul anului de subventii sau de transferuri de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor, Constructiilor si Turismului, au obligatia de a verifica, pe baza deconturilor definitive, daca alocatiile bugetare primite sunt justificate si, in cazul in care se constata ca s-au primit sume in plus, acestea vor fi restituite in contul de venituri ale bugetului de stat "Restituiri de fonduri din finantarea bugetara a anilor precedenti", deschis la Trezoreria Statului, pana la data de 31 ianuarie a anului urmator, daca legea nu prevede altfel.
    Art. 4
    Solicitarea si justificarea sumelor de la bugetul de stat, reprezentand contributia Guvernului la realizarea lucrarilor de reabilitare a infrastructurii de transporturi, precum si a sumelor destinate rambursarii creditelor externe/interne, a platilor de dobanzi si comisioane
    (1) Agentii economici care primesc sume de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor, Constructiilor si Turismului, reprezentand contributia Guvernului la realizarea lucrarilor de reabilitare a infrastructurii de transporturi, precum si sume destinate rambursarii creditelor externe/interne, a platilor dobanzilor si comisioanelor aferente completeaza in 5 exemplare formularul prevazut in anexa nr. 3 "Nota privind fundamentarea si justificarea utilizarii sumelor primite de la bugetul de stat reprezentand contributia Guvernului la realizarea lucrarilor de reabilitare a ........., rambursari credite externe/interne, plati dobanzi si comisioane". In sustinerea datelor se intocmesc formularele prevazute in anexa nr. 3/a) - 3/f), conform modelelor prezentate.
    (2) Directiile generale ale finantelor publice judetene si a municipiului Bucuresti, precum si Directia generala de administrare a marilor contribuabili verifica si avizeaza "Nota privind fundamentarea si justificarea utilizarii sumelor primite de la bugetul de stat reprezentand contributia Guvernului la realizarea lucrarilor de reabilitare a ..........., rambursari credite externe/interne, plati dobanzi si comisioane" (formularul prevazut in anexa nr. 3) pentru col. 3 si 4, pe baza datelor prezentate in balanta de verificare contabila pentru luna precedenta, la sediul organului de avizare. Avizul se acorda pe baza datelor prezentate sub responsabilitatea agentului economic, cu rezerva controlului ulterior asupra modului de utilizare a acestor surse bugetare, ocazie cu care se dispun masurile de regularizare a eventualelor diferente.
    (3) Notele de fundamentare si justificare, cuprinzand formularele prevazute in anexa nr. 3/a) - 3/f), vizate conform alin. (2), se prezinta la Ministerul Transporturilor, Constructiilor si Turismului - Directia generala economica si buget in vederea analizarii modului de utilizare a sumelor primite si a modului de fundamentare a sumelor pentru luna urmatoare celei in care se solicita deschiderea de credite bugetare.
    (4) In cazul in care din formularul prevazut in anexa nr. 3 rezulta ca agentul economic respectiv nu a utilizat integral sumele puse la dispozitie pentru perioada de la inceputul anului pana la sfarsitul lunii anterioare celei in care se solicita deschiderea creditelor bugetare, cu sumele respective se va diminua necesarul pe luna pentru care se solicita deschiderea de credite bugetare.
    (5) In situatia inversa, cu sumele de primit se va majora necesarul pe luna pentru care se solicita deschiderea de credite bugetare, in limita sumelor aprobate in bugetul de stat.
    (6) Agentii economici care au beneficiat in cursul anului de sume de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor, Constructiilor si Turismului, pot pastra la finele anului in conturile deschise la unitati bancare numai valuta procurata in scopul rambursarii la extern a ratelor la imprumuturi externe guvernamentale si platii dobanzilor sau comisioanelor acestora, cu termene scadente pana la data de 15 ianuarie a anului urmator. Sumele ramase neconsumate vor fi restituite in contul de venituri ale bugetului de stat "Restituiri de fonduri din finantarea bugetara a anilor precedenti", deschis la Trezoreria Statului, pana la data de 31 ianuarie, daca legea nu prevede altfel.
    Art. 5
    Solicitarea, acordarea si justificarea sumelor de la bugetul de stat reprezentand cheltuieli curente pentru intretinerea, repararea si administrarea drumurilor nationale
    (1) Cheltuielile curente ce se pot finanta din sume de la bugetul de stat pentru drumurile nationale sunt:
    a) cheltuieli pentru administrare, intretinere si reparatii curente si periodice la drumurile publice, lucrarile de arta, constructiile, utilajele, echipamentele si mijloacele de transport specifice sectorului de drumuri, inclusiv taxa pe valoarea adaugata aferenta lucrarilor astfel nominalizate, variatia stocului de materiale, avansurile la inceperea lucrarilor, avansurile lunare, acordate potrivit prevederilor legale, cheltuieli pentru licitatii, taxe, avize si autorizatii, precum si pentru serviciile aferente;
    b) cheltuieli pentru reparatii capitale la drumurile publice, lucrari de arta si constructii, inclusiv taxa pe valoarea adaugata aferenta lucrarilor astfel nominalizate, variatia stocului de materiale, avansurile la inceperea lucrarilor, avansurile lunare, acordate potrivit prevederilor legale, cheltuieli pentru licitatii, taxe, avize si autorizatii, precum si serviciile aferente.
    (2) a) Unitatile teritoriale din subordinea Companiei Nationale de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania vor intocmi cererea justificativa conform modelului din anexa nr. 4 "Cerere justificativa privind cheltuieli curente pentru intretinerea, repararea si administrarea drumurilor nationale pentru luna .......... 200....", pe care o vor transmite Companiei Nationale de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania, pana la data de 16 a fiecarei luni pentru luna urmatoare.
    b) Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania va analiza si va transmite la Ministerul Transporturilor, Constructiilor si Turismului, pana la data de 20 a lunii curente pentru luna urmatoare, sumele solicitate prin cererile justificative conform anexei nr. 5 "Cerere justificativa privind cheltuieli curente pentru intretinerea, repararea si administrarea drumurilor nationale pentru luna ........... 200....". Decontul justificativ va fi insotit de balanta de verificare centralizata, precum si de copii ale documentelor ce atesta plata unor sume de peste 800 milioane lei.
    c) Pentru sumele primite in luna in care se intocmeste documentatia de fundamentare a sumelor solicitate si care nu pot fi justificate pe baza de balanta de verificare se va intocmi un memoriu justificativ ce va cuprinde principalele tipuri de plati ce s-au efectuat pana la momentul intocmirii documentelor, precum si platile ce se prelimina a se efectua pana la sfarsitul lunii respective.
    d) Cu sumele primite in plus fata de cheltuielile prezentate prin deconturile justificative se vor diminua sumele din cererile justificative intocmite potrivit prezentelor norme.
    (3) Dupa verificarea si aprobarea cererilor justificative, Ministerul Transporturilor, Constructiilor si Turismului, prin Directia generala economica si buget, va solicita Ministerului Finantelor Publice deschiderea creditelor bugetare.
    In limita creditelor bugetare deschise, Ministerul Transporturilor, Constructiilor si Turismului va vira sumele cuvenite Companiei Nationale de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania.
    (4) a) Lunar, pana la data de 16, unitatile teritoriale ale Companiei Nationale de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania vor transmite Companiei Nationale de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania decontul justificativ privind utilizarea sumelor primite pana la sfarsitul lunii anterioare, intocmit pe propria raspundere, conform modelului din anexa nr. 6 "Decont justificativ privind cheltuieli finantate de la bugetul statului reprezentand cheltuieli curente pentru intretinerea, repararea si administrarea drumurilor nationale pentru luna ........... 200....", pe baza datelor inregistrate in balantele de verificare contabila.
    b) Lunar, pana la data de 20, Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania, pe baza datelor rezultate din balantele de verificare contabila proprii si din deconturile justificative intocmite si transmise potrivit prevederilor alineatului precedent, va depune la Ministerul Transporturilor, Constructiilor si Turismului decontul justificativ privind utilizarea sumelor primite pana la sfarsitul lunii anterioare, conform modelului din anexa nr. 7 "Decont justificativ privind cheltuieli finantate de la bugetul de stat reprezentand cheltuieli curente pentru intretinerea, repararea si administrarea drumurilor nationale pentru luna ........ 200....".
    La justificarea si fundamentarea sumelor solicitate de Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania se va lua in calcul si cresterea de stocuri.
    (5) Ministerul Transporturilor, Constructiilor si Turismului va inregistra pe cheltuieli sumele utilizate pentru administrarea, intretinerea si repararea drumurilor nationale, pe baza deconturilor justificative depuse de Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania.
    Art. 6
    Solicitarea/alocarea sumelor din transferuri consolidabile pentru drumurile aflate in administrarea consiliilor judetene, municipale si pentru strazile din cvartalele noi de locuinte
    (1) Alocarea sumelor din transferuri consolidabile pentru drumurile aflate in administrarea consiliilor judetene, municipale si pentru strazile din cvartale noi de locuinte se face de catre Ministerul Transporturilor, Constructiilor si Turismului avand la baza documentele analizate, centralizate si in concordanta cu strategia in domeniul drumurilor locale, transmise de catre Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania.
    (2) Cheltuielile ce se finanteaza din transferurile consolidabile de la bugetul de stat pentru drumurile publice - drumuri judetene, municipale si strazi care se vor amenaja in perimetre destinate constructiilor de cvartale de locuinte noi in localitatile rurale si urbane reprezinta:

    I. Cheltuieli curente, din care:
    a) cheltuieli pentru administrare, intretinere si reparatii curente si periodice la drumurile locale, lucrarile de arta, constructiile, utilajele, echipamentele si mijloacele de transport specifice sectorului de drumuri, inclusiv taxa pe valoarea adaugata aferenta lucrarilor astfel nominalizate, variatia stocului de materiale, avansurile la inceperea lucrarilor, avansurile lunare, acordate potrivit prevederilor legale, cheltuieli pentru licitatii, taxe, avize si autorizatii, precum si pentru serviciile aferente;
    b) cheltuieli pentru reparatii capitale la drumurile locale, lucrari de arta si constructii, inclusiv taxa pe valoarea adaugata aferenta lucrarilor astfel nominalizate, variatia stocului de materiale, avansurile la inceperea lucrarilor, avansurile lunare, acordate potrivit prevederilor legale, cheltuieli pentru licitatii, taxe, avize si autorizatii, precum si pentru serviciile aferente.

    II. Cheltuieli de capital pentru drumurile locale, ce pot fi utilizate pentru lucrari de arta si constructii, inclusiv taxa pe valoarea adaugata aferenta lucrarilor astfel nominalizate, variatia stocului de materiale, avansurile la inceperea lucrarilor, avansurile lunare, acordate potrivit prevederilor legale, cheltuieli pentru licitatii, achizitii de terenuri, taxe, avize si autorizatii, precum si pentru serviciile aferente.
    (3) Consiliile locale vor depune cereri justificative conform anexei nr. 8 "Cerere justificativa privind sumele necesare pentru transferuri consolidabile finantate de la bugetul de stat pentru drumurile locale - drumuri judetene, municipale si strazi care se vor amenaja in perimetrele destinate constructiilor de cvartale de locuinte noi in localitatile rurale si urbane pentru luna ............ 200...." la Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania pana la data de 16 a lunii anterioare celei in care se face solicitarea, iar aceasta va centraliza cererile si le va transmite la Ministerul Transporturilor, Constructiilor si Turismului pana la data de 20 a lunii anterioare celei in care se face solicitarea, conform anexei nr. 9 "Cerere justificativa privind sumele necesare pentru transferuri consolidabile finantate de la bugetul de stat pentru drumurile locale - drumuri judetene, municipale si strazi care se vor amenaja in perimetrele destinate constructiilor de cvartale de locuinte noi in localitatile rurale si urbane pentru luna ......... 200....", in limita programelor aprobate si incadrarea in trimestrializarea transmisa de Ministerul Transporturilor, Constructiilor si Turismului si aprobata de Ministerul Finantelor Publice.
    (4) Dupa verificarea si aprobarea cererilor justificative, Ministerul Transporturilor, Constructiilor si Turismului, prin Directia generala economica si buget, va solicita Ministerului Finantelor Publice deschiderea creditelor bugetare.
    (5) a) Lunar, pana la data de 10, consiliile judetene/municipale vor transmite Companiei Nationale de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania, pentru drumurile aflate in administrarea consiliilor judetene/municipale si pentru strazile din cvartale noi de locuinte, decontul justificativ privind utilizarea sumelor primite pana la sfarsitul lunii anterioare, intocmit pe propria raspundere, conform modelului din anexa nr. 10 "Decont justificativ privind sumele necesare pentru transferuri consolidabile finantate de la bugetul de stat pentru drumurile locale - drumuri judetene, municipale si strazi care se vor amenaja in perimetrele destinate constructiilor de cvartale de locuinte noi in localitatile rurale si urbane pentru luna ........... 200....", pe baza datelor inregistrate in balantele de verificare contabile.
    b) Lunar, pana la data de 15, Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania, pe baza datelor rezultate din deconturile justificative intocmite si transmise potrivit prevederilor alineatului precedent, va depune la Ministerul Transporturilor, Constructiilor si Turismului decontul justificativ privind utilizarea sumelor primite pana la sfarsitul lunii anterioare, conform modelului din anexa nr. 11 "Decont justificativ privind sumele necesare pentru transferuri consolidabile finantate de la bugetul de stat pentru drumurile locale - drumuri judetene, municipale si strazi care se vor amenaja in perimetrele destinate constructiilor de cvartale de locuinte noi in localitatile rurale si urbane pentru luna ........... 200....", pe baza datelor inregistrate in balantele de verificare contabile.
    c) Cu sumele primite in plus fata de cheltuielile prezentate prin deconturile justificative se vor diminua sumele din cererile justificative, intocmite potrivit prezentelor norme.
    (6) Ministerul Transporturilor, Constructiilor si Turismului va inregistra pe cheltuieli sumele utilizate de consiliile judetene/municipale pentru drumurile aflate in administrarea consiliilor judetene/municipale si pentru strazile din cvartale noi de locuinte, pe baza deconturilor justificative depuse de Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania.
    Art. 7
    (1) Formularele "Nota de fundamentare si justificare a subventiilor/transferurilor pentru ................ la data de ..........", "Nota de fundamentare si justificare a subventiilor/transferurilor pentru transportul feroviar public de calatori la data de ..........", "Nota privind fundamentarea si justificarea utilizarii sumelor primite de la bugetul de stat reprezentand contributia Guvernului la realizarea lucrarilor de reabilitare a ............., rambursari credite externe/interne, plati dobanzi si comisioane", "Decont justificativ privind cheltuieli finantate de la bugetul statului reprezentand cheltuieli curente pentru intretinerea, repararea si administrarea drumurilor nationale pentru luna ........... 200....", precum si "Decont justificativ privind cheltuieli finantate de la bugetul statului reprezentand cheltuieli curente pentru intretinerea, repararea si administrarea drumurilor nationale pentru luna ............. 200...." vor constitui documentele prin care se va aproba de catre ordonatorul principal de credite inregistrarea in contabilitatea Ministerului Transporturilor, Constructiilor si Turismului a sumelor cheltuite, inclusiv platile efectuate pentru taxa pe valoarea adaugata aferenta bunurilor, serviciilor si lucrarilor achizitionate in ultimele luni ale anului, pentru care decontul de T.V.A. se intocmeste si se regularizeaza cu bugetul de stat in urmatorul an financiar. Cu sumele respective agentul economic va face regularizarea direct cu bugetul de stat.
    (2) Taxa pe valoarea adaugata aferenta bunurilor, serviciilor si lucrarilor achizitionate, platita din sumele primite de la bugetul de stat reprezentand contributia Guvernului la realizarea lucrarilor de reabilitare a infrastructurii de transporturi, va fi inclusa in documentele de justificare.
    (3) Taxa pe valoarea adaugata aferenta bunurilor, serviciilor si lucrarilor achizitionate de catre agentii economici inregistrati ca platitori de taxa pe valoarea adaugata se deduce potrivit prevederilor art. 145 si 147 din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.
    (4) Dupa incheierea exercitiului bugetar anual, agentii economici vor vira la bugetul statului sumele reprezentand taxa pe valoarea adaugata aferenta bunurilor, serviciilor si lucrarilor achizitionate, platite in cursul anului din sumele primite de la bugetul de stat reprezentand contributia Guvernului la realizarea lucrarilor de reabilitare a infrastructurii in transporturi, si care a fost dedusa potrivit prevederilor art. 145 si 147 din Legea nr. 571/2003, cu modificarile si completarile ulterioare, potrivit legislatiei in vigoare.
    (5) Operatiunile de regularizare a T.V.A. cu bugetul de stat, prevazute la alin. (4), nu se evidentiaza in conturile specifice de T.V.A. si nici in decontul de T.V.A. Pentru determinarea sumelor de regularizat cu bugetul de stat se vor tine evidente extracontabile.
    (6) Toate formularele de fundamentare si justificare a sumelor primite de la bugetul de stat vor cuprinde, in mod obligatoriu, mentiunea: "certificam pe propria raspundere legalitatea, necesitatea, oportunitatea, realitatea si exactitatea datelor inscrise" si vor purta semnatura persoanelor autorizate (de regula, directorul general si directorul economic).
    Art. 8
    Anexele nr. 1 - 11*) fac parte integranta din prezentele norme.
------------
    *) Anexele nr. 1 - 11 sunt reproduse in facsimil.

    ANEXA 1
    la norme

    MINISTERUL TRANSPORTURILOR,
    CONSTRUCTIILOR SI TURISMULUI                               Avizat
    Agentul Economic                                           DGFP sau
                                                               DGAMC

    Nota de fundamentare si justificare a subventiilor/transferurilor pentru ______________________________ la data de _____________

                                                                       mii lei
 ______________________________________________________________________________
|    |          Indicator           |Prevederi|Realizari |Cheltuieli |Propuneri|
|    |                              |buget    |in luna   |preliminate|pentru   |
|    |                              |perioada |precedenta|pentru luna|luna*    |
|    |                              |         |(cumulat  |in curs    |         |
|    |                              |         |de la     |           |         |
|    |                              |         |inceputul |           |         |
|    |                              |         |anului)   |           |         |
|____|______________________________|_________|__________|___________|_________|
| 0  |              1               |    2    |     3    |     4     |    5    |
|____|______________________________|_________|__________|___________|_________|
|  I.| VENITURI TOTALE,             |         |          |           |         |
|    | (total cls. 7)               |         |          |           |         |
|    | din care:                    |         |          |           |         |
|    | 70. CIFRA DE AFACERI         |         |          |           |         |
|    | 71. VARIATIA STOCURILOR      |         |          |           |         |
|    | 72. VENITURI DIN PRODUCTIA   |         |          |           |         |
|    |     DE IMOBILIZARI           |         |          |           |         |
|    | 75. ALTE VENITURI DIN        |         |          |           |         |
|    |     EXPLOATARE               |         |          |           |         |
|    | 76. VENITURI FINANCIARE      |         |          |           |         |
|    | 77. VENITURI EXTRAORDINARE   |         |          |           |         |
|    | 78. VENITURI DIN PROVIZIOANE |         |          |           |         |
|    |                              |         |          |           |         |
| II.| CHELTUIELI TOTALE,           |         |          |           |         |
|    | (total cls. 6)*             |         |          |           |         |
|    | din care:                    |         |          |           |         |
|    | 60. CHELTUIELI PRIVIND       |         |          |           |         |
|    |     STOCURILE                |         |          |           |         |
|    | 61. CHELTUIELI CU LUCR. SI   |         |          |           |         |
|    |     SERV. EXEC. DE TERTI     |         |          |           |         |
|    | 62. CHELTUIELI CU ALTE SERV. |         |          |           |         |
|    |     EXEC. DE TERTI           |         |          |           |         |
|    | 63. CHELT. CU ALTE IMPOZ.,   |         |          |           |         |
|    |     TAXE, VARSAM. ASIMILATE  |         |          |           |         |
|    | 64. CHELTUIELI CU PERSONALUL |         |          |           |         |
|    | 65. ALTE CHELTUIELI DE       |         |          |           |         |
|    |     EXPLOATARE               |         |          |           |         |
|    | 66. CHELTUIELI FINANCIARE    |         |          |           |         |
|    | 67. CHELTUIELI EXTRAORDINARE |         |          |           |         |
|    | 68. CHELTUIELI CU            |         |          |           |         |
|    |     AMORTIZARILE SI          |         |          |           |         |
|    |     PROVIZIOANE              |         |          |           |         |
|    | 69. CHELT. CU IMPOZITUL PE   |         |          |           |         |
|    |     PROFIT SI ALTE IMPOZITE  |         |          |           |         |
|    |                              |         |          |           |         |
|III.| CRESTEREA DE STOCURI         |         |          |           |         |
|    |                              |         |          |           |         |
| IV.| SUBVENTII/TRANSFERURI PENTRU |         |          |           |         |
|    | ACTIVITATE                   |         |          |           |         |
|    | (II - I)/(II + III - I)      |         |          |           |         |
|____|______________________________|_________|__________|___________|_________|

    NOTA:
    * Luna urmatoare celei in care se solicita deschiderea de credite bugetare.
    * Pentru activitatea curenta.

               DIRECTOR,                            DIRECTOR ECONOMIC,

                                                          Vizat
                                           pentru controlul financiar preventiv

    ANEXA 1/a)
    la norme

                                 DEFALCAREA
veniturilor ce se incaseaza in luna _________ de agentul economic ______________

                                                      mii lei
 _____________________________________________________________
|Nr. |              Tipul venitului              |    Suma    |
|crt.|                                           |            |
|____|___________________________________________|____________|
|    | VENITURI TOTALE, (total cls. 7)           |            |
|    | din care:                                 |            |
|    | 70. CIFRA DE AFACERI                      |            |
|    | 71. VARIATIA STOCURILOR                   |            |
|    | 72. VENITURI DIN PRODUCTIA DE IMOBILIZARI |            |
|    | 74. VENITURI DIN SUBVENTII DE EXPLOATARE  |            |
|    | 75. ALTE VENITURI DIN EXPLOATARE          |            |
|    | 76. VENITURI FINANCIARE                   |            |
|    | 77. VENITURI EXTRAORDINARE                |            |
|    | 78. VENITURI DIN PROVIZIOANE              |            |
|____|___________________________________________|____________|
|    | TOTAL                                     |            |
|____|___________________________________________|____________|

    NOTA:
    Pentru fiecare categorie de venituri se vor prezenta, cantitativ si valoric, datele care conduc la sumele justificate sau solicitate de ordonatorul principal de credite de la bugetul statului.

               DIRECTOR,                             DIRECTOR ECONOMIC,

    ANEXA 1/b)
    la norme

    MINISTERUL TRANSPORTURILOR,
    CONSTRUCTIILOR SI TURISMULUI

                                 MEMORIU
privind justificarea sumelor preliminate a se plati in luna in curs

                                                                       mii lei
 ______________________________________________________________________________
|Nr. |           Tipul platii              |Documentul|Beneficiarul|Suma       |
|crt.|                                     |(tip, nr.,|platii      |platita sau|
|    |                                     |data)     |            |preliminata|
|    |                                     |          |            |a se plati |
|____|_____________________________________|__________|____________|___________|
|  1.| Plati cu materiile prime            |          |            |           |
|    | -                                   |          |            |           |
|    | -                                   |          |            |           |
|  2.| Plati cu materialele consumabile,   |          |            |           |
|    | din care:                           |          |            |           |
|  a)| plati privind combustibilul         |          |            |           |
|    | -                                   |          |            |           |
|    | -                                   |          |            |           |
|  b)| plati privind piesele de schimb     |          |            |           |
|    | -                                   |          |            |           |
|    | -                                   |          |            |           |
|  3.| Plati privind materialele de natura |          |            |           |
|    | obiectelor de inventar              |          |            |           |
|  4.| Plati privind energia electrica     |          |            |           |
|    | -                                   |          |            |           |
|    | -                                   |          |            |           |
|  5.| Plati privind consumul de apa       |          |            |           |
|    | -                                   |          |            |           |
|    | -                                   |          |            |           |
|  6.| Plati de intretinere si reparatii   |          |            |           |
|    | -                                   |          |            |           |
|    | -                                   |          |            |           |
|  7.| Plati de protocol, reclama si       |          |            |           |
|    | publicitate                         |          |            |           |
|  8.| Plati cu transportul de bunuri si   |          |            |           |
|    | personal                            |          |            |           |
|  9.| Plati postale si taxe de comunicatii|          |            |           |
| 10.| Plati cu remuneratiile nete ale     |          |            |           |
|    | personalului                        |          |            |           |
| 11.| Plati cu asigurarile si protectia   |          |            |           |
|    | sociala                             |          |            |           |
|    | din care:                           |          |            |           |
|  a)| plati privind contributia unitatii  |          |            |           |
|    | la asigurarile sociale              |          |            |           |
|  b)| plati privind contributia unitatii  |          |            |           |
|    | pentru ajutorul de somaj            |          |            |           |
|  c)| plati privind contributia unitatii  |          |            |           |
|    | pentru asigurarile sociale de       |          |            |           |
|    | sanatate                            |          |            |           |
| 12.| Plati cu alte impozite, taxe si     |          |            |           |
|    | varsaminte asimilate                |          |            |           |
| 13.| Plati din diferente de curs valutar |          |            |           |
| 14.| Plati privind dobanzile             |          |            |           |
| 15.| Plati privind amortizarile si       |          |            |           |
|    | provizioanele                       |          |            |           |
|    | TOTAL PLATI, din care:              |          |            |           |
|    | - efectuate din venituri proprii    |          |            |           |
|    | - efectuate din subventii/          |          |            |           |
|    |   transferuri de la bugetul de stat |          |            |           |
|____|_____________________________________|__________|____________|___________|

               DIRECTOR,                             DIRECTOR ECONOMIC,

    ANEXA 1/c)
    la norme

                                 SITUATIA
obligatiilor fata de bugetul de stat, bugetul asigurarilor sociale de stat, bugetul fondurilor speciale la data de ________________

                                                                       mii lei
 ______________________________________________________________________________
|Nr. |        Denumire indicator             |Datorat|Varsat | Ramas de varsat |
|crt.|                                       |       |efectiv|_________________|
|    |                                       |       |       |in termen|restant|
|____|_______________________________________|_______|_______|_________|_______|
|  1.| Obligatii fata de bugetul de          |       |       |         |       |
|    | stat - TOTAL, din care:               |       |       |         |       |
|    | - *                                   |       |       |         |       |
|    | - *                                   |       |       |         |       |
|    | - *                                   |       |       |         |       |
|  2.| Obligatii fata de bugetul asigurarilor|       |       |         |       |
|    | sociale de sanatate - TOTAL           |       |       |         |       |
|  3.| Obligatii fata de bugetele fondurilor |       |       |         |       |
|    | speciale - TOTAL, din care:           |       |       |         |       |
|    | - *                                   |       |       |         |       |
|    | - *                                   |       |       |         |       |
|    | - *                                   |       |       |         |       |
|____|_______________________________________|_______|_______|_________|_______|
    * Se completeaza dupa caz.

               DIRECTOR,                             DIRECTOR ECONOMIC,

    ANEXA 2
    la norme

    MINISTERUL TRANSPORTURILOR,
    CONSTRUCTIILOR SI TURISMULUI                                Avizat
    S.N.T.F.C. "C.F.R. Calatori" SA                             DGFPJ sau
                                                                DGAMC

    Nota de fundamentare si justificare a subventiilor/transferurilor pentru transportul feroviar public de calatori la data de _________________

 ______________________________________________________________________________
|Nr. |        Indicator        |U/M |Prevederi|Realizari |Cheltuieli |Propuneri|
|crt.|                         |    |buget    |in luna   |preliminate|pentru   |
|    |                         |    |         |precedenta|pentru luna|luna*   |
|    |                         |    |         |(cumulat  |in curs    |________ |
|    |                         |    |         |de la     |           |         |
|    |                         |    |         |inceputul |           |         |
|    |                         |    |         |anului)   |           |         |
|____|_________________________|____|_________|__________|___________|_________|
| 0  |            1            | 2  |    3    |     4    |     5     |    6    |
|____|_________________________|____|_________|__________|___________|_________|
|  1.| CALATORI - KM           |mil.|         |          |           |         |
|____|_________________________|____|_________|__________|___________|_________|
|  2.| Tarif mediu/calator km  |lei |         |          |           |         |
|____|_________________________|____|_________|__________|___________|_________|
|  3.| Cost mediu/calator km   |lei |         |          |           |         |
|____|_________________________|____|_________|__________|___________|_________|
|  4.| Venituri din transportul|mii |         |          |           |         |
|    | de calatori (1 * 2)     |lei |         |          |           |         |
|____|_________________________|____|_________|__________|___________|_________|
|  5.| Cheltuieli pentru       |mii |         |          |           |         |
|    | transportul de calatori |lei |         |          |           |         |
|    | (1 * 3)                 |    |         |          |           |         |
|____|_________________________|____|_________|__________|___________|_________|
|  6.| Subventie/transfer      |mii |         |          |           |         |
|    | (5 - 4)                 |lei |         |          |           |         |
|____|_________________________|____|_________|__________|___________|_________|
|____|_________________________|____|_________|__________|___________|_________|
|    | TOTAL CHELTUIELI        |mii |         |          |           |         |
|    | (A + B + C)             |lei |         |          |           |         |
|____|_________________________|____|_________|__________|___________|_________|
|____|_________________________|____|_________|__________|___________|_________|
|  A.| CHELTUIELI PENTRU       |mii |         |          |           |         |
|    | EXPLOATARE              |lei |         |          |           |         |
|    | (I + II +III + IV)      |    |         |          |           |         |
|____|_________________________|____|_________|__________|___________|_________|
|____|_________________________|____|_________|__________|___________|_________|
|  I.| CHELTUIELI CU MUNCA VIE |mii |         |          |           |         |
|    |                         |lei |         |          |           |         |
|____|_________________________|____|_________|__________|___________|_________|
|  1.| salarii                 |mii |         |          |           |         |
|    |                         |lei |         |          |           |         |
|____|_________________________|____|_________|__________|___________|_________|
|  2.| C.A.S.                  |mii |         |          |           |         |
|    |                         |lei |         |          |           |         |
|____|_________________________|____|_________|__________|___________|_________|
|  3.| contributia pentru      |mii |         |          |           |         |
|    | ajutorul de somaj       |lei |         |          |           |         |
|____|_________________________|____|_________|__________|___________|_________|
|  4.| contributii pentru      |mii |         |          |           |         |
|    | asigurarile sociale de  |lei |         |          |           |         |
|    | sanatate                |    |         |          |           |         |
|____|_________________________|____|_________|__________|___________|_________|
|  5.| deplasari, detasari,    |mii |         |          |           |         |
|    | transferari             |lei |         |          |           |         |
|____|_________________________|____|_________|__________|___________|_________|
|____|_________________________|____|_________|__________|___________|_________|
| II.| CHELTUIELI MATERIALE    |mii |         |          |           |         |
|    |                         |lei |         |          |           |         |
|____|_________________________|____|_________|__________|___________|_________|
|  1.| materii prime           |mii |         |          |           |         |
|    |                         |lei |         |          |           |         |
|____|_________________________|____|_________|__________|___________|_________|
|  2.| piese de schimb         |mii |         |          |           |         |
|    |                         |lei |         |          |           |         |
|____|_________________________|____|_________|__________|___________|_________|
|  3.| combustibili            |mii |         |          |           |         |
|    |                         |lei |         |          |           |         |
|____|_________________________|____|_________|__________|___________|_________|
|  4.| energie electrica       |mii |         |          |           |         |
|    |                         |lei |         |          |           |         |
|____|_________________________|____|_________|__________|___________|_________|
|  5.| consum de apa           |mii |         |          |           |         |
|    |                         |lei |         |          |           |         |
|____|_________________________|____|_________|__________|___________|_________|
|  6.| amortizare              |mii |         |          |           |         |
|    |                         |lei |         |          |           |         |
|____|_________________________|____|_________|__________|___________|_________|
|  7.| reparatii               |mii |         |          |           |         |
|    |                         |lei |         |          |           |         |
|____|_________________________|____|_________|__________|___________|_________|
|  8.| alte cheltuieli         |mii |         |          |           |         |
|    | materiale*              |lei |         |          |           |         |
|____|_________________________|____|_________|__________|___________|_________|
|____|_________________________|____|_________|__________|___________|_________|
|III.| ALTE CHELTUIELI         |mii |         |          |           |         |
|    |                         |lei |         |          |           |         |
|____|_________________________|____|_________|__________|___________|_________|
|____|_________________________|____|_________|__________|___________|_________|
| IV.| TAXA ACCES              |mii |         |          |           |         |
|    | INFRASTRUCTURA          |lei |         |          |           |         |
|____|_________________________|____|_________|__________|___________|_________|
|____|_________________________|____|_________|__________|___________|_________|
|  B.| CHELTUIELI FINANCIARE   |mii |         |          |           |         |
|    |                         |lei |         |          |           |         |
|____|_________________________|____|_________|__________|___________|_________|
|____|_________________________|____|_________|__________|___________|_________|
|  C.| CHELTUIELI EXTRAORDINARE|mii |         |          |           |         |
|    |                         |lei |         |          |           |         |
|____|_________________________|____|_________|__________|___________|_________|
|____|_________________________|____|_________|__________|___________|_________|
    * Se nominalizeaza pana la minim 70% .
    * Luna urmatoare celei in care se solicita deschiderea de credite bugetare.

               DIRECTOR,                            DIRECTOR ECONOMIC,

                                                          Vizat
                                           pentru controlul financiar preventiv

    ANEXA 3
    la norme

    UNITATEA _________________
                                                                Avizat
                                                                DGFPJ sau
                                                                DGAMC

    Nota privind fundamentarea si justificarea utilizarii sumelor primite de la bugetul de stat reprezentand contributia Guvernului la realizarea lucrarilor de reabilitare a _________________________, rambursari credite externe/interne, plati dobanzi si comisioane

                                                                       mii lei
 ______________________________________________________________________________
|Nr. |           Indicator          |Program| Realizari  |Propuneri|Realizari  |
|crt.|                              |anual  | perioada*  |pentru   |preliminate|
|    |                              |       |____________|luna     |luna in    |
|    |                              |       |cumulat|luna|         |curs       |
|____|______________________________|_______|_______|____|_________|___________|
| 0  |               1              |   2   |   3   |  4 |    5    |     6     |
|____|______________________________|_______|_______|____|_________|___________|
|  I.| TOTAL Surse din care:        |       |       |    |         |           |
|____|______________________________|_______|_______|____|_________|___________|
|  A.| Realizarea lucrarilor de     |       |       |    |         |           |
|    | reabilitare (Anexa nr. 3/a)  |       |       |    |         |           |
|    | (rd.  )*                    |       |       |    |         |           |
|____|______________________________|_______|_______|____|_________|___________|
|    | - programe cu finantare      |       |       |    |         |           |
|    |   rambursabila               |       |       |    |         |           |
|    |______________________________|_______|_______|____|_________|___________|
|    | - programe cu finantare      |       |       |    |         |           |
|    |   nerambursabila             |       |       |    |         |           |
|____|______________________________|_______|_______|____|_________|___________|
|  B.| Rambursare rate la credite   |       |       |    |         |           |
|    | externe/interne              |       |       |    |         |           |
|    | (Anexa nr. 3/b) (rd.  )*    |       |       |    |         |           |
|____|______________________________|_______|_______|____|_________|___________|
|  C.| Dobanzi si comisioane pentru |       |       |    |         |           |
|    | credite externe/interne      |       |       |    |         |           |
|    | (Anexa nr. 3/c) (rd.  )*    |       |       |    |         |           |
|____|______________________________|_______|_______|____|_________|___________|
| II.| Utilizare surse TOTAL, din   |       |       |    |         |           |
|    | care pentru:                 |       |       |    |         |           |
|____|                              |_______|_______|____|_________|___________|
|  A.| Realizarea lucrarilor de     |       |       |    |         |           |
|    | reabilitare (Anexa nr. 3/d)  |       |       |    |         |           |
|    | (rd.  )*                    |       |       |    |         |           |
|____|______________________________|_______|_______|____|_________|___________|
|    | - programe cu finantare      |       |       |    |         |           |
|    |   rambursabila               |       |       |    |         |           |
|    |______________________________|_______|_______|____|_________|___________|
|    | - programe cu finantare      |       |       |    |         |           |
|    |   nerambursabila             |       |       |    |         |           |
|____|______________________________|_______|_______|____|_________|___________|
|  B.| Rambursare rate la credite   |       |       |    |         |           |
|    | externe/interne              |       |       |    |         |           |
|    | (Anexa nr. 3/e) (rd.  )*    |       |       |    |         |           |
|____|______________________________|_______|_______|____|_________|___________|
|  C.| Dobanzi si comisioane pentru |       |       |    |         |           |
|    | credite externe/interne      |       |       |    |         |           |
|    | (Anexa nr. 3/f) (rd.  )*    |       |       |    |         |           |
|____|______________________________|_______|_______|____|_________|___________|
|III.| Sume de primit/justificat    |       |       |    |         |           |
|    | (II - I)                     |       |       |    |         |           |
|____|______________________________|_______|_______|____|_________|___________|
    * cuprinde realizarile la luna anterioara celei in care se solicita deschiderea de credite.
    * se completeaza cu sumele inscrise in randurile corespunzatoare din bugetul de venituri si cheltuieli, pentru coloanele "program anual", "propuneri pentru perioada" aferenta lunii urmatoare celei in care se solicita deschiderea de credite bugetare.

               DIRECTOR,                             DIRECTOR ECONOMIC,

                                                          Vizat
                                           pentru controlul financiar preventiv

    ANEXA 3/a)
    la norme

    UNITATEA ________________

                                 SITUATIA
sumelor incasate de la bugetul statului destinate realizarii lucrarilor de reabilitare ___________________________ in perioada ______________________

                                                            mii lei
 ____________________________________________________________________
|Nr. |   Documentul (O.P.)    |  Data   |   Sume   |  din care TVA   |
|crt.|                        |         |          |                 |
|____|________________________|_________|__________|_________________|
|    |                        |         |          |                 |
|____|________________________|_________|__________|_________________|
|    |                        |         |          |                 |
|____|________________________|_________|__________|_________________|
|    |                        |         |          |                 |
|____|________________________|_________|__________|_________________|
|    |                        |         |          |                 |
|____|________________________|_________|__________|_________________|
|    | TOTAL                  |         |          |                 |
|____|________________________|_________|__________|_________________|

            DIRECTOR,                             DIRECTOR ECONOMIC,

    ANEXA 3/b
    la norme

    UNITATEA ________________

                                 SITUATIA
sumelor incasate pentru rambursare rate la credite externe/interne in perioada ____________________________

                                           mii lei
 __________________________________________________
|Nr. |   Documentul (O.P.)    |  Data   |   Sume   |
|crt.|                        |         |          |
|____|________________________|_________|__________|
|    |                        |         |          |
|____|________________________|_________|__________|
|    |                        |         |          |
|____|________________________|_________|__________|
|    |                        |         |          |
|____|________________________|_________|__________|
|    |                        |         |          |
|____|________________________|_________|__________|
|    | TOTAL                  |         |          | |____|________________________|_________|__________|

    DIRECTOR,                   DIRECTOR ECONOMIC,

    ANEXA 3/c)
    la norme

    UNITATEA ________________

                                 SITUATIA
sumelor incasate de la bugetul statului pentru plata dobanzilor si comisioanelor aferente creditelor externe/interne in perioada ______________________

                                           mii lei
 __________________________________________________
|Nr. |   Documentul (O.P.)    |  Data   |   Sume   |
|crt.|                        |         |          |
|____|________________________|_________|__________|
|    |                        |         |          |
|____|________________________|_________|__________|
|    |                        |         |          |
|____|________________________|_________|__________|
|    |                        |         |          |
|____|________________________|_________|__________|
|    |                        |         |          |
|____|________________________|_________|__________|
|    | TOTAL                  |         |          | |____|________________________|_________|__________|

    DIRECTOR,                   DIRECTOR ECONOMIC,

    ANEXA 3/d)
    la norme

    UNITATEA ________________

                                 SITUATIA
utilizarii surselor pentru realizarea lucrarilor de reabilitare in perioada ______________________

                                                            mii lei
 ____________________________________________________________________
|Nr. |   Documentul (O.P.)    |  Data   |   Sume   |  din care TVA   |
|crt.|                        |         |          |                 |
|____|________________________|_________|__________|_________________|
|    |                        |         |          |                 |
|____|________________________|_________|__________|_________________|
|    |                        |         |          |                 |
|____|________________________|_________|__________|_________________|
|    |                        |         |          |                 |
|____|________________________|_________|__________|_________________|
|    |                        |         |          |                 |
|____|________________________|_________|__________|_________________|
|    | TOTAL                  |         |          |                 |
|____|________________________|_________|__________|_________________|

            DIRECTOR,                             DIRECTOR ECONOMIC,

    ANEXA 3/e)
    la norme

    UNITATEA ________________

                                 SITUATIA
utilizarii surselor pentru rambursare rate la credite externe/interne in perioada ______________________

                                                                      mii lei
 ______________________________________________________________________________
|Nr. | Beneficiar |Nr.     |Program an | Propuneri pentru  | Realizari perioada|
|crt.| Banca      |contract|           | perioada          |                   |
|    |            |        |           |___________________|___________________|
|    |            |        |           | cumulat |  luna   | cumulat |  luna   |
|____|____________|________|___________|_________|_________|_________|_________|
|    |            |        |           |         |         |         |         |
|____|____________|________|___________|_________|_________|_________|_________|
|    |            |        |           |         |         |         |         |
|____|____________|________|___________|_________|_________|_________|_________|
|    |            |        |           |         |         |         |         |
|____|____________|________|___________|_________|_________|_________|_________|
|    |            |        |           |         |         |         |         |
|____|____________|________|___________|_________|_________|_________|_________|
|    |            |        |           |         |         |         |         |
|____|____________|________|___________|_________|_________|_________|_________|
|    |            |        |           |         |         |         |         |
|____|____________|________|___________|_________|_________|_________|_________|
|    | TOTAL      |        |           |         |         |         |         |
|____|____________|________|___________|_________|_________|_________|_________|

            DIRECTOR,                             DIRECTOR ECONOMIC,

    ANEXA 3/f)
    la norme

    UNITATEA ________________

                                 SITUATIA
sumelor utilizate pentru plata dobanzilor si comisioanelor aferente creditelor externe/interne in perioada ___________________________

                                                                      mii lei
 ______________________________________________________________________________
|Nr. | Beneficiar |Nr.     |Program an | Propuneri pentru  | Realizari perioada|
|crt.| Banca      |contract|           | perioada          |                   |
|    |            |        |           |___________________|___________________|
|    |            |        |           | cumulat |  luna   | cumulat |  luna   |
|____|____________|________|___________|_________|_________|_________|_________|
|    |            |        |           |         |         |         |         |
|____|____________|________|___________|_________|_________|_________|_________|
|    |            |        |           |         |         |         |         |
|____|____________|________|___________|_________|_________|_________|_________|
|    |            |        |           |         |         |         |         |
|____|____________|________|___________|_________|_________|_________|_________|
|    |            |        |           |         |         |         |         |
|____|____________|________|___________|_________|_________|_________|_________|
|    |            |        |           |         |         |         |         |
|____|____________|________|___________|_________|_________|_________|_________|
|    |            |        |           |         |         |         |         |
|____|____________|________|___________|_________|_________|_________|_________|
|    | TOTAL      |        |           |         |         |         |         |
|____|____________|________|___________|_________|_________|_________|_________|

            DIRECTOR,                             DIRECTOR ECONOMIC,

    ANEXA 4
    la norme

    DIRECTIA REGIONALA DE DRUMURI SI PODURI ________________
    Nr. ______ /____________

                           CERERE JUSTIFICATIVA
privind cheltuieli curente pentru intretinerea, repararea si administrarea
drumurilor nationale pentru luna ........... 200...

                                                                  - mii lei -
 ______________________________________________________________________________
|Nr. |                Explicatii              |TOTAL|         din care         |
|crt.|                                        |     |__________________________|
|    |                                        |     | Intretinere  | Reparatii |
|    |                                        |     | si reparatii | capitale  |
|____|________________________________________|_____|______________|___________|
| 1. | Valoarea programului anual aprobat     |     |              |           |
|____|________________________________________|_____|______________|___________|
| 2. | Valoarea programului cumulat pana la   |     |              |           |
|    | finele lunii pentru care se face       |     |              |           |
|    | solicitarea                            |     |              |           |
|____|________________________________________|_____|______________|___________|
| 3. | Sumele cumulate de la inceputul anului |     |              |           |
|    | alocate pana la finele lunii precedente|     |              |           |
|    | lunii pentru care se face solicitarea  |     |              |           |
|    | in baza cererilor justificative        |     |              |           |
|    | anterioare                             |     |              |           |
|____|________________________________________|_____|______________|___________|
| 4. | Sume utilizate cumulate de la inceputul|     |              |           |
|    | anului pana la finele lunii precedente |     |              |           |
|    | celei in care se face cererea          |     |              |           |
|____|________________________________________|_____|______________|___________|
| 5. | Sume preliminate a se utiliza pana la  |     |              |           |
|    | finele lunii in care se face cererea   |     |              |           |
|____|________________________________________|_____|______________|___________|
| 6. | Sumele primite in plus fata de decontul|     |              |           |
|    | justificativ prezentat la finele lunii |     |              |           |
|    | precedente lunii in care se            |     |              |           |
|    | face solicitarea (3 - 4 - 5)           |     |              |           |
|____|________________________________________|_____|______________|___________|
| 7. | Sumele de alocat conform programului   |     |              |           |
|    | corectat cu sumele primite in plus     |     |              |           |
|    | (2 - 3 - 6)                            |     |              |           |
|____|________________________________________|_____|______________|___________|
| 8. | Sume de alocat in limita disponibilului|     |              |           |
|    | (</=7)                                 |     |              |           |
|____|________________________________________|_____|______________|___________|

    Certificam pe propria raspundere legalitatea, necesitatea, oportunitatea, realitatea si exactitatea datelor inscrise.

                                  D.R.D.P.

    DIRECTOR GENERAL,                                  DIRECTOR ECONOMIC,

                                   C.F.P.

    NOTA:
    In anexa se va prezenta repartizarea sumelor de alocat pentru lucrarile nominalizate in programele aprobate, cu precizarea, pentru fiecare pozitie in parte a indicatorilor 1 - 7 din cererea justificativa.

    ANEXA 5
    la norme

    COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI
    SI DRUMURI NATIONALE DIN ROMANIA
    Nr. ______/___________

                                                                APROBAT
                                                                MINISTRU

                           CERERE JUSTIFICATIVA
privind cheltuieli curente pentru intretinerea, repararea si administrarea
drumurilor nationale pentru luna .............. 200...

                                                                   - mii lei -
 ______________________________________________________________________________
|Nr. |                    Explicatii                          |                |
|crt.|                                                        |                |
|____|________________________________________________________|________________|
| 1. | Valoarea programului anual aprobat                     |                |
|____|________________________________________________________|________________|
| 2. | Valoarea programului cumulat pana la finele lunii      |                |
|    | pentru care se face solicitarea                        |                |
|____|________________________________________________________|________________|
| 3. | Sumele cumulate de la inceputul anului alocate pana la |                |
|    | finele lunii precedente lunii pentru care se face      |                |
|    | solicitarea in baza cererilor justificative anterioare |                |
|____|________________________________________________________|________________|
| 4. | Sume utilizate cumulate de la inceputul anului pana la |                |
|    | finele lunii precedente celei in care se face cererea  |                |
|____|________________________________________________________|________________|
| 5. | Sume preliminate a se utiliza pana la finele lunii in  |                |
|    | care se face cererea                                   |                |
|____|________________________________________________________|________________|
| 6. | Sumele primite in plus fata de decontul justificativ   |                |
|    | prezentat la finele lunii precedente lunii in care se  |                |
|    | face solicitarea (3 - 4 - 5)                           |                |
|____|________________________________________________________|________________|
| 7. | Sumele de alocat conform programului corectat cu sumele|                |
|    | primite in plus (2 - 3 - 6)                            |                |
|____|________________________________________________________|________________|
| 8. | Sume de alocat in limita disponibilului (</=7)         |                |
|____|________________________________________________________|________________|

    Certificam pe propria raspundere legalitatea, necesitatea, oportunitatea, realitatea si exactitatea datelor inscrise.

        DIRECTOR GENERAL,                           DIRECTOR ECONOMIC,

                                  C.F.P.

         MINISTERUL TRANSPORTURILOR, CONSTRUCTIILOR SI TURISMULUI
                                  AVIZAT

     SECRETAR DE STAT                            DIRECTII DE SPECIALITATE
                                                 D.G.I.C.         D.G.E.B.

    NOTA:
    In anexa se va prezenta repartizarea sumelor de alocat pentru lucrarile nominalizate in programele aprobate, cu precizarea, pentru fiecare pozitie in parte a indicatorilor 1 - 7 din cererea justificativa.

    ANEXA 6
    la norme

    DIRECTIA REGIONALA DE DRUMURI SI PODURI
    _______________________________________
    Nr. _________/_____________

                              DECONT JUSTIFICATIV
privind cheltuieli finantate de la bugetul statului reprezentand cheltuieli curente pentru intretinerea, repararea si administrarea drumurilor nationale
pentru luna ............... 200...

                                                                   - mii lei -
 ______________________________________________________________________________
|Nr. |                   Explicatii                 | Luna pentru| Cumulat de  |
|crt.|                                              | care se    | la inceputul|
|    |                                              | justifica  | anului      |
|____|______________________________________________|____________|_____________|
|  I.| Sume alocate de la bugetul statului          |            |             |
|    | reprezentand cheltuieli curente pentru       |            |             |
|    | intretinerea, repararea si administrarea     |            |             |
|    | drumurilor nationale                         |            |             |
| A) | pentru efectuarea de:                        |            |             |
|    | Cheltuieli curente, din care: |            |             |
|    | - Reparatii, intretinere si administrare     |            |             |
| B) | - Reparatii capitale                         |            |             |
|    |                                              |            |             |
| II.| Sume utilizate pentru cheltuieli totale,     |            |             |
|    | din care:                                    |            |             |
|    | Cheltuieli curente, din care: |            |             |
| A) | - Reparatii, intretinere si administrare     |            |             |
| B) | - Reparatii capitale                         |            |             |
|    |                                              |            |             |
|III.| Diferenta de regularizat (I - II)            |            |             |
|____|______________________________________________|____________|_____________|

    Certificam pe propria raspundere legalitatea, necesitatea, oportunitatea, realitatea si exactitatea datelor inscrise.

                                  D.R.D.P.

        DIRECTOR GENERAL,                           DIRECTOR ECONOMIC,

                                   C.F.P.

    NOTA:
    In anexa se va prezenta utilizarea sumelor pentru lucrarile nominalizate conform programelor aprobate.

    ANEXA 7
    la norme

    COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI
    SI DRUMURI NATIONALE DIN ROMANIA
    Nr. ______/___________

                                                                   APROBAT
                                                                   MINISTRU

                           DECONT JUSTIFICATIV
privind cheltuieli finantate de la bugetul statului reprezentand cheltuieli curente pentru intretinerea, repararea si administrarea drumurilor nationale
pentru luna ............. 200...

                                                                   - mii lei -
 ______________________________________________________________________________
|Nr. |                   Explicatii                 | Luna pentru| Cumulat de  |
|crt.|                                              | care se    | la inceputul|
|    |                                              | justifica  | anului      |
|____|______________________________________________|____________|_____________|
|  I.| Sume alocate de la bugetul statului          |            |             |
|    | reprezentand cheltuieli curente pentru       |            |             |
|    | intretinerea, repararea si administrarea     |            |             |
|    | drumurilor nationale                         |            |             |
| A) | pentru efectuarea de:                        |            |             |
|    | Cheltuieli curente, din care                 |            |             |
|    | - Reparatii, intretinere si administrare     |            |             |
| B) | - Reparatii capitale                         |            |             |
|    |                                              |            |             |
| II.| Sume utilizate pentru cheltuieli totale,     |            |             |
|    | din care:                                    |            |             |
|    | Cheltuieli curente, din care: |            |             |
| A) | - Reparatii, intretinere si administrare     |            |             |
| B) | - Reparatii capitale                         |            |             |
|    |                                              |            |             |
|III.| Diferenta de regularizat (I -II)             |            |             |
|    |                                              |            |             |
|____|______________________________________________|____________|_____________|

    Certificam pe propria raspundere legalitatea, necesitatea, oportunitatea, realitatea si exactitatea datelor inscrise.

        DIRECTOR GENERAL,                           DIRECTOR ECONOMIC,

                                   C.F.P.

         MINISTERUL TRANSPORTURILOR, CONSTRUCTIILOR SI TURISMULUI

                                   AVIZAT

     SECRETAR DE STAT                            DIRECTII DE SPECIALITATE
                                                 D.G.I.C.         D.G.E.B.

    NOTA:
    In anexa se va prezenta, utilizarea sumelor pentru lucrarile nominalizate conform programelor aprobate.

    ANEXA 8
    la norme

    CONSILIUL JUDETEAN/LOCAL
    ________________________
    Nr. ______/_____________

                            CERERE JUSTIFICATIVA
privind sumele necesare pentru transferuri consolidabile finantate de la bugetul statului pentru drumurile locale - drumuri judetene, municipale si strazi care se vor amenaja in perimetrele destinate constructiilor de cvartale de locuinte noi in localitatile rurale si urbane pentru luna ............. 200...

                                                                   - mii lei -
 ______________________________________________________________________________
|Nr. |                    Explicatii                          |                |
|crt.|                                                        |                |
|____|________________________________________________________|________________|
| 1. | Valoarea bugetului anual aprobat                       |                |
|____|________________________________________________________|________________|
| 2. | Valoarea bugetului cumulat pana la finele trimestrului |                |
|    | pentru care se face solicitarea                        |                |
|____|________________________________________________________|________________|
| 3. | Sumele cumulate de la inceputul anului alocate pana la |                |
|    | finele lunii precedente lunii pentru care se face      |                |
|    | solicitarea in baza cererilor justificative anterioare |                |
|____|________________________________________________________|________________|
| 4. | Sume utilizate cumulate de la inceputul anului pana la |                |
|    | finele lunii precedente celei in care se face cererea  |                |
|____|________________________________________________________|________________|
| 5. | Sume preliminate a se utiliza pana la finele lunii in  |                |
|    | care se face cererea                                   |                |
|____|________________________________________________________|________________|
| 6. | Sumele primite in plus fata de decontul justificativ   |                |
|    | prezentat la finele lunii precedente lunii in care se  |                |
|    | face solicitarea (3 - 4 - 5)                           |                |
|____|________________________________________________________|________________|
| 7. | Sumele de alocat conform programului corectat cu sumele|                |
|    | trimite in plus (2 - 3 - 6)                            |                |
|____|________________________________________________________|________________|
| 8. | Sume de alocat in limita disponibilului (</=7)         |                |
|____|________________________________________________________|________________|

    Certificam pe propria raspundere legalitatea, necesitatea, oportunitatea, realitatea si exactitatea datelor inscrise.

                             CONSILIUL JUDETEAN

       PRESEDINTE               CONDUCATORUL                 VIZAT-DIRECTOR
                       COMPARTIM. FINANCIAR-CONTABIL            D.R.D.P.
                                   sau

                             CONSILIUL LOCAL

       PRIMAR                  CONDUCATORUL                  VIZAT-DIRECTOR
                       COMPARTIM. FINANCIAR-CONTABIL            D.R.D.P.

    NOTA:
    In anexa se va prezenta repartizarea sumelor de alocat pentru lucrarile nominalizate in programele aprobate, cu precizarea, pentru fiecare pozitie in parte a indicatorilor 1 - 7 din cererea justificativa.

    ANEXA 9
    la norme

    COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI
    SI DRUMURI NATIONALE DIN ROMANIA
    Nr. _______/_____________

                                                                 APROBAT
                                                                 MINISTRU

                          CERERE JUSTIFICATIVA
privind sumele necesare pentru transferuri consolidabile finantate de la bugetul statului pentru drumurile locale - drumuri judetene, municipale si strazi care se vor amenaja in perimetrele destinate constructiilor de cvartale de locuinte noi in localitatile rurale si urbane pentru luna .............. 200...

                                                                   - mii lei -
 ______________________________________________________________________________
|Nr. |                    Explicatii                          |                |
|crt.|                                                        |                |
|____|________________________________________________________|________________|
|  1.| Valoarea programului anual aprobat                     |                |
|____|________________________________________________________|________________|
|  2.| Valoarea programului cumulat pana la finele lunii      |                |
|    | pentru care se face solicitarea                        |                |
|____|________________________________________________________|________________|
|  3.| Sumele cumulate de la inceputul anului alocate pana la |                |
|    | finele lunii precedente lunii pentru care se face      |                |
|    | solicitarea in baza cererilor justificative anterioare |                |
|____|________________________________________________________|________________|
|  4.| Sume utilizate cumulate de la inceputul anului pana    |                |
|    | la finele lunii precedente celei in care se face       |                |
|    | cererea                                                |                |
|____|________________________________________________________|________________|
|  5.| Sume preliminate a se utiliza pana la finele lunii in  |                |
|    | care se face cererea                                   |                |
|____|________________________________________________________|________________|
|  6.| Sumele primite in plus fata de decontul justificativ   |                |
|    | prezentat la finele lunii precedente lunii in care se  |                |
|    | face solicitarea (3 - 4 - 5)                           |                |
|____|________________________________________________________|________________|
|  7.| Sumele de alocat conform programului corectat cu       |                |
|    | sumele primite in plus (2 - 3 - 6)                     |                |
|____|________________________________________________________|________________|
|  8.| Sume de alocat in limita disponibilului (</=7)         |                |
|____|________________________________________________________|________________|

    Certificam pe propria raspundere legalitatea, necesitatea, oportunitatea, realitatea si exactitatea datelor inscrise.

        DIRECTOR GENERAL,                           DIRECTOR ECONOMIC,

                                   C.F.P.

         MINISTERUL TRANSPORTURILOR, CONSTRUCTIILOR SI TURISMULUI

                                   AVIZAT

     SECRETAR DE STAT                            DIRECTII DE SPECIALITATE
                                                 D.G.I.C.         D.G.E.B.

    NOTA:
    In anexa se va prezenta repartizarea sumelor de alocat pentru lucrarile nominalizate in programele aprobate, cu precizarea, pentru fiecare pozitie in parte a indicatorilor 1 - 7 din cererea justificativa.

    ANEXA 10
    la norme

    CONSILIUL JUDETEAN/LOCAL _______________
    Nr. ______ /____________

                             DECONT JUSTIFICATIV
privind sumele necesare pentru transferuri consolidabile finantate de la bugetul statului pentru drumurile locale - drumuri judetene, municipale si strazi care se vor amenaja in perimetrele destinate constructiilor de cvartale de locuinte noi in localitatile rurale si urbane pentru luna ............ 200...

                                                                   - mii lei -
 ______________________________________________________________________________
|Nr. |                   Explicatii                 | Luna pentru| Cumulat de  |
|crt.|                                              | care se    | la inceputul|
|    |                                              | justifica  | anului      |
|____|______________________________________________|____________|_____________|
|  I.| Sume alocate din transferuri consolidabile   |            |             |
|    | care se finanteaza de la bugetul statului    |            |             |
|    | pentru drumurile publice                     |            |             |
|    |                                              |            |             |
| II.| Sume utilizate din transferuri consolidabile |            |             |
|    | care se finanteaza de la bugetul statului    |            |             |
|    | pentru drumurile publice                     |            |             |
|    |                                              |            |             |
|III.| Diferenta de regularizat (I - II)            |            |             |
|____|______________________________________________|____________|_____________|

    Certificam pe propria raspundere legalitatea, necesitatea, oportunitatea, realitatea si exactitatea datelor inscrise.

                                 D.R.D.P.

            DIRECTOR,                                     DIRECTOR ECONOMIC,

                                   sau

                             CONSILIUL JUDETEAN

       PRESEDINTE               CONDUCATORUL                 VIZAT-DIRECTOR
                       COMPARTIM. FINANCIAR-CONTABIL            D.R.D.P.
                                   sau

                              CONSILIUL LOCAL

       PRIMAR                  CONDUCATORUL                  VIZAT-DIRECTOR
                       COMPARTIM. FINANCIAR-CONTABIL            D.R.D.P.
    NOTA:
    In anexa se va prezenta, utilizarea sumelor pentru lucrarile nominalizate conform programelor aprobate.

    ANEXA 11
    la norme

    COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI
    SI DRUMURI NATIONALE DIN ROMANIA
    Nr. _______/___________

                                                                    APROBAT
                                                                    MINISTRU

                              DECONT JUSTIFICATIV
privind sumele necesare pentru transferuri consolidabile finantate de la bugetul statului pentru drumurile locale - drumuri judetene, municipale si strazi care se vor amenaja in perimetrele destinate constructiilor de cvartale de locuinte noi in localitatile rurale si urbane pentru luna ............... 200...

                                                                   - mii lei -
 ______________________________________________________________________________
|Nr. |                   Explicatii                 | Luna pentru| Cumulat de  |
|crt.|                                              | care se    | la inceputul|
|    |                                              | justifica  | anului      |
|____|______________________________________________|____________|_____________|
|  I.| Sume alocate din transferuri consolidabile   |            |             |
|    | care se finanteaza de la bugetul statului    |            |             |
|    | pentru drumurile publice                     |            |             |
|    |                                              |            |             |
| II.| Sume utilizate din transferuri consolidabile |            |             |
|    | care se finanteaza de la bugetul statului    |            |             |
|    | pentru drumurile publice                     |            |             |
|    |                                              |            |             |
|III.| Diferenta de regularizat (I - II)            |            |             |
|____|______________________________________________|____________|_____________|

    Certificam pe propria raspundere legalitatea, necesitatea, oportunitatea, realitatea si exactitatea datelor inscrise.

        DIRECTOR GENERAL,                           DIRECTOR ECONOMIC,

                                   C.F.P.

         MINISTERUL TRANSPORTURILOR, CONSTRUCTIILOR SI TURISMULUI

                                   AVIZAT

     SECRETAR DE STAT                            DIRECTII DE SPECIALITATE
                                                 D.G.I.C.         D.G.E.B.

    NOTA:
    In anexa se va prezenta, utilizarea sumelor pentru lucrarile nominalizate conform programelor aprobate.



SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 1627/2004

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 1627 din 2004
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decizia 220 2018
    Buongiorno E-mail: giovannidinatale1954@­gmail.­com Offerte individuali in denaro da 2.000 a 5.200.000, con un tasso di interesse è rimborsabile del 3% in un periodo compreso tra 2 e 30 anni. Condizioni ragionevoli se la mia offerta ti interessa contattami di più rapidamente per discutere le modalità e documenti da fornire. giovannidinatale1954@­gmail.­com
ANONIM a comentat Decizia 220 2018
    Buongiorno E-mail: giovannidinatale1954@­gmail.­com Offerte individuali in denaro da 2.000 a 5.200.000, con un tasso di interesse è rimborsabile del 3% in un periodo compreso tra 2 e 30 anni. Condizioni ragionevoli se la mia offerta ti interessa contattami di più rapidamente per discutere le modalità e documenti da fornire. giovannidinatale1954@­gmail.­com
ANONIM a comentat Decretul 358 1948
    What type of loan do you need? Personal loan Car loan Refinancing Mortgage Business capital (start or expand your business) Have you lost hope and think that there is no way out, but your financial problems are still not gone? Do not hesitate to contact us for possible business cooperation. Contact us (WhatsApp) number +918131851434 contact email id : sumitihomelend@gmail.com Mr. Damian Sumiti
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 1627/2004
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu