Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 1364 din 25 septembrie 2007

privind emiterea prin intermediul mijloacelor informatice a unor acte administrative

ACT EMIS DE: MINISTERUL ECONOMIEI SI FINANTELOR

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 681 din 8 octombrie 2007



In temeiul prevederilor art. 11 alin. (4) din Hotărarea Guvernului nr. 386/2007 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Economiei şi Finanţelor, cu modificările ulterioare, şi avand în vedere prevederile art. 43 alin.(3) şi (4) din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedură fiscală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare,

ministrul economiei şi finanţelor emite următorul ordin:

Art. 1. - Următoarele acte administrative emise prin intermediul mijloacelor informatice, în procesul de colectare a creanţelor fiscale, sunt valabile fără semnătura şi ştampila organului emitent, îndeplinind cerinţele legale aplicabile actelor administrative:

1. Decizie referitoare la obligaţiile de plată accesorii, al cărei model este prezentat în anexa nr. 1;

2.  Titlul executoriu, al cărui model este prezentat în anexa nr. 2;

3. Somaţie, al cărei model este prezentat în anexa nr. 3;

4. Adresă de înfiinţare a popririi, al cărei model este prezentat în anexa nr. 4;

5.  Adresă de înfiinţare a popririi asupra disponibilităţilor băneşti, al cărei model este prezentat în anexa nr. 5;

6. Inştiinţare poprire, al cărei model este prezentat în anexa nr. 6.

7.  Inştiinţare privind stingerea creanţelor fiscale, al cărei model este prezentat în anexa nr. 7;

8.  Inştiinţare privind stingerea creanţelor fiscale în urma distribuirii sumelor plătite în contul unic, al cărei model este prezentat în anexa nr. 8.

Art. 2. -Anexele nr. 1-8 fac parte integrantă din prezentul ordin.

Art. 3. - Direcţia generală de reglementare a colectării creanţelor bugetare, Direcţia generală de tehnologia informaţiei, Direcţia generală de administrare a marilor contribuabili, Direcţia Generală a Finanţelor Publice a Municipiului Bucureşti, administraţiile finanţelor publice pentru contribuabilii mijlocii, administraţiile finanţelor publice ale sectoarelor municipiului Bucureşti şi direcţiile generale ale finanţelor publice judeţene vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.

Art. 4. - Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.

Ministrul economiei şi finanţelor,

Varujan Vosganian

ANEXA Nr. 1

MINISTERUL ECONOMIEI Şl FINANŢELOR

AGENŢIA NAŢIONALA DE ADMINISTRARE FISCALĂ

DGFP/AFP.................../

Str.....................nr.........

Localitatea......................

DECIZIE   Nr..............

referitoare la obligaţiile de plată accesorii

-  Model  -

Numele şi prenumele/denumirea debitorului..................................................................................................................................................................

Domiciliul/sediul în localitatea ....................................................... str............................................................ nr........, bl....., sc......, et........, ap........, sectorul/judeţul..................................................

Alte date de identificare a debitorului 1)...................................................................

In temeiul art. 88 lit. c) şi art. 119 din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedură fiscală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, pentru plata cu întarziere a impozitelor, taxelor, contribuţiilor şi a altor venituri ale bugetului general consolidat s-au calculat următoarele accesorii :

Tip impozit2)..............................................................................................................................................................................................................

Documentul prin care s-au individualizat sumele de plată3)..........................................................................................................................................

Suma

- lei -

MAJORĂRI DE ÎNTARZIERE4)

Perioada

Nr. de zile

Cota5)

Suma

TOTAL:

In conformitate cu prevederile art. 110 din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedură fiscală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, prezentul înscris constituie titlu de creanţă.

Vă invităm ca, în termenul prevăzut la art. 111 alin (2) din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedură fiscală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, să achitaţi sau să faceţi dovada plăţii sumelor menţionate în prezenta decizie, care constituie şi înştiinţare de plată.

Impotriva prezentului act se poate formula contestaţie, în conformitate cu prevederile art. 205 şi 207 din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedură fiscală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, în termen de 30 de zile de la data comunicării acestuia, care se depune la sediul organului fiscal emitent.

Conducătorul unităţii fiscale,

...............................................

1) Se va completa: codul de înregistrare fiscală (numărul de identificare fiscală, codul de înregistrare fiscală sau codul unic de înregistrare, după caz).

2) Se va preciza denumirea impozitului, taxei, contribuţiei sau a altui venit al bugetului general consolidat.

3) Se vor menţiona: denumirea documentului prin care s-a individualizat creanţa principală, numărul şi data.

4)  Majorările de întarziere se vor calcula conform prevederilor art. 119 din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedură fiscală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.

5)  Nivelul majorării se stabileşte conform art. 120 alin. (7) din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedură fiscală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.

Cod MFP -ANAF: 14.13.45.99/a

Denumire: Decizie referitoare la obligaţiile de plată accesorii 1.Cod: 14.13.45.99/a

2.  Format: A4/t1

3.  Se editează din sistemul informatic, fiind valabilă fără semnătura şi ştampila organului fiscal emitent, conform prevederilor art. 43 alin (3) şi (4) din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedură fiscală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.

4. Se utilizează: în baza art. 88 lit. c) şi art. 119 din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedură fiscală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.

5. Se editează: în două exemplare, de către organul care administrează evidenţa analitică pe plătitori.

6. Circulă: 1 exemplar la debitor.

7. Se arhivează: 1 exemplar la dosarul fiscal.

ANEXA Nr. 2

MINISTERUL ECONOMIEI Şl FINANŢELOR

AGENŢIA NAŢIONALA DE ADMINISTRARE FISCALĂ

DGFP/AFP.................../

Str.....................nr.........

Localitatea......................

Dosar de executare nr................./..........

Nr.....................din...............................

TITLUL   EXECUTORIU   Nr............................

Numele şi prenumele/denumirea debitorului...............................................................................................................................................................

Cu domiciliul fiscal în localitatea..............................................................................................., str......................nr........., bl.........., sc......., ap........., sectorul/judeţul..............................................

Alte date de identificare a debitorului 1)......................................................................................................................................................................

Natura obligaţiei fiscale2)

Documentul prin care s-a evidenţiat suma de plată3)

Termenul legal de plată sau perioada pentru care a fost calculată majorarea de întarziere/dobanda/penalitatea

Cuantumul sumei datorate

- lei -

Intrucat a expirat scadenţa/termenul de plată a/al obligaţiilor fiscale înscrise în documentul, respectiv...3), prin care s-a stabilit sau individualizat suma de plată, a fost emis prezentul înscris care constituie titlu executoriu în temeiul art. 141 din Ordonanţa Guvernului nr.92/2003 privind Codul de procedură fiscală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.

Impotriva prezentului înscris se poate introduce contestaţie la instanţa judecătorească competentă, în termen de 15 zile de la comunicare sau luare la cunoştinţă, în conformitate cu prevederile art. 172-173 din Ordonanţa Guvernului nr.92/2003 privind Codul de procedură fiscală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.

Potrivit dispoziţiilor art. 9 alin.(2) lit. d) din Ordonanţa Guvernului nr.92/2003, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, cand urmează să se ia măsuri de executare silită nu este obligatorie audierea contribuabilului.

Data emiterii:.........................................

Conducătorul organului de executare,

.............................................................

1) Se vor completa: codul de identificare fiscală (codul numeric personal, numărul de identificare fiscală, codul de înregistrare fiscală sau codul unic de înregistrare, după caz); actul de identitate: seria şi numărul; numărul de înregistrare la instanţa judecătorească etc:

2) Se va preciza denumirea creanţei fiscale principale: impozit, taxă, contribuţie, amendă sau altă sumă ori a creanţei fiscale accesorii sau alte sume, după caz, gestionate şi administrate de Ministerul Economiei şi Finanţelor, prin Agenţia Naţională de Administrare Fiscală şi unităţile sale teritoriale;

3) Se vor menţiona: denumirea documentului, numărul, data şi emitentul.

MEF-ANAFcod 14.13.30.99

1.  Denumire: Titlul executoriu

2. Cod: 14.13.30.99

3.  Format: A4/t1

4.  Se editează din sistemul informatic, fiind valabilă fără semnătura şi ştampila organului fiscal emitent, conform prevederilor art. 43 alin. (3) si (4) din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedură fiscală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.

5. Se utilizează: în baza art. 141 din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedură fiscală, republicată cu modificările şi completările ulterioare.

6. Se editează: în două exemplare, de organul de executare.

7. Circulă: un exemplar la debitor.

8. Se arhivează: un exemplar la dosarul de executare.

ANEXA Nr. 3

MINISTERUL ECONOMIEI Şl FINANŢELOR

AGENŢIA NAŢIONALA DE ADMINISTRARE FISCALĂ

DGFP/AFP.................../

Str.....................nr.........

Localitatea......................

Dosar de executare nr................./..........

Nr.....................din...............................

SOMAŢIE

Nr......./..................

- Model -

Către........................................................................................................................................................................ .................................................

Cod de identificare fiscală1)..........................................................................................................................................................................................

Str..........................................................................................nr................................., bl............................., sc......................, et............, ap..........,

sectorul..............................., localitatea................................................................................................Judeţul...........................................................

In baza art. 145 din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedură fiscală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, vă înştiinţăm că figuraţi în evidenţa fiscală cu următoarele sume de plată, pentru care s-a început executarea silită în temeiul titlului executoriu emis/titlurilor executorii emise de ................................................ anexat/anexate.

Natura obligaţiei fiscale2)

Titlul executoriu nr./data3)

Cuantumul sumei datorate

- lei -

Dacă în termen de 15 zile de la primirea prezentei somaţii nu veţi achita sumele menţionate pentru care termenul legal de plată a expirat sau nu veţi face dovada stingerii acestora, în baza prevederilor art. 145 alin. (1) din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedură fiscală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, se va proceda la continuarea măsurilor de executare silită. Toate cheltuielile ocazionate de stingerea sumelor arătate mai sus, exclusiv cele generate de comunicarea acestei somaţii prin poştă, vor fi suportate de către dumneavoastră.

Impotriva prezentului înscris se poate introduce contestaţie la instanţa judecătorească competentă, în termen de 15 zile de la comunicare sau luare la cunoştinţă, în conformitate cu prevederile art. 172-173 din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.

Potrivit dispoziţiilor art. 9 alin. (2) lit. d) din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, cand urmează să se ia măsuri de executare silită nu este obligatorie audierea contribuabilului.

Conducătorul organului de executare,

...........................................................

1) Se vor menţiona: codul numeric personal, numărul de identificare fiscală, codul de înregistrare fiscală sau codul unic de înregistrare, după caz.

2) Se va preciza denumirea creanţei fiscale principale: impozit, taxă, contribuţie, amendă sau altă sumă ori a creanţei fiscale accesorii de întarziere ori alte sume, după caz, gestionate şi administrate de Ministerul Economiei şi Finanţelor, prin Agenţia Naţională de Administrare Fiscală şi unităţile sale teritoriale.

3) In cazul în care s-au emis mai multe titluri executorii, se vor indica pentru toate numărul şi data emiterii.

MEF-ANAF cod 14.13.28.99

1.  Denumire: Somaţie

2. Cod: 14.13.28.99

3.  Format: A4/t1

4.  Se editează din sistemul informatic, fiind valabilă fără semnătura şi ştampila organului fiscal emitent, conform prevederilor art. 43 alin. (3) şi (4) din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedură fiscală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.

5.  Se utilizează: în baza art. 145 din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedură fiscală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.

6. Se editează: în două exemplare, de organul de executare.

7. Circulă: un exemplar la debitor.

8. Se arhivează: un exemplar la dosarul de executare.

ANEXA Nr. 4

MINISTERUL ECONOMIEI ŞI FINANŢELOR

AGENŢIA NAŢIONALA DE ADMINISTRARE FISCALĂ

DGFP/AFP.................../

Str.....................nr.........

Localitatea......................

Dosar de executare nr................./..........

Nr.....................din...............................

ADRESĂ   DE  ÎNFIINŢARE  A   POPRIRII

Nr......./..................

- Model -

Către................................................................................................................................................................................ .......................................1)

In baza art. 149 alin. (5) din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedură fiscală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, se înfiinţează poprirea asupra sumelor de bani datorate de dumneavoastră cu orice titlu debitorului urmărit2) .............................................................. conform titlului executoriu emis/titlurilor executorii emise de............................................................................, anexat/anexate în copie certificată.

Sumele vor fi reţinute şi virate în conturile deschise la unitatea de Trezorerie a Statului .......................................... după cum urmează:

Natura obligaţiei fiscale3)

Titlul executoriu nr./data4)

Cuantumul sumei datorate

- lei -

Nr. contului în care urmează a se vira suma reţinută

- lei -

TOTAL:

Poprirea se consideră înfiinţată din momentul primirii adresei de înfiinţare. In acest sens, aveţi obligaţia să înregistraţi atat ziua, cat şi ora primirii adresei de înfiinţare a popririi.

Impotriva prezentului înscris cel interesat poate introduce contestaţie la instanţa judecătorească competentă, în termen de 15 zile de la comunicare sau luare la cunoştinţă, în conformitate cu prevederile art. 172-173 din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.

Potrivit dispoziţiilor art. 9 alin. (2) lit. d) din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, cand urmează să se ia măsuri de executare silită nu este obligatorie audierea contribuabilului.

Conducătorul organului de executare,

..............................................................

1) Numele, prenumele/denumirea şi domiciliul fiscal; codul numeric personal, numărul de identificare fiscală, codul de înregistrare fiscală sau codul unic de înregistrare, după caz; alte date de identificare a terţului poprit.

2) Numele, prenumele/denumirea şi domiciliul fiscal; codul numeric personal, numărul de identificare fiscală, codul de înregistrare fiscală sau codul unic de înregistrare, după caz; alte date de identificare a debitorului.

3) Se va preciza denumirea creanţei fiscale principale: impozit, taxă, contribuţie, amendă sau altă sumă ori a creanţei fiscale accesorii sau alte sume, după caz, gestionate şi administrate de Ministerul Economiei şi Finanţelor, prin Agenţia Naţională de Administrare Fiscală şi unităţile sale teritoriale.

4) In cazul în care s-au emis mai multe titluri executorii, se vor indica pentru toate numărul şi data emiterii.

MEF-ANAF cod 14.13.12.99

1.  Denumire: Adresă de înfiinţare a popririi

2. Cod: 14.13.12.99

3.  Format: A4/t1

4.  Se editează din sistemul informatic, fiind valabilă fără semnătura şi ştampila organului fiscal emitent, conform prevederilor art. 43 alin. (3) şi (4) din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedură fiscală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.

5.  Se utilizează: în baza art. 149 din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedură fiscală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.

6. Se editează: în două exemplare, de organul de executare.

7. Circulă: un exemplar la terţul poprit.

8. Se arhivează: un exemplar la dosarul de executare.

ANEXA Nr. 5

MINISTERUL ECONOMIEI Şl FINANŢELOR

AGENŢIA NAŢIONALA DE ADMINISTRARE FISCALĂ

DGFP/AFP.................../

Str.....................nr.........

Localitatea......................

Dosar de executare nr................./..........

Nr.....................din...............................

ADRESĂ   DE  ÎNFIINŢARE  A   POPRIRII  ASUPRA   DISPONIBILITĂŢILOR   BĂNEŞTI

- Model -

Către........................................................................................................................................................................ ...........................................1)

In temeiul art. 149 alin. (11) şi (12) din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedură fiscală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, se indisponibilizează de îndată, în măsura în care este necesar pentru stingerea obligaţiilor fiscale, sumele existente, precum şi cele viitoare provenite din încasările zilnice în conturile în lei şi/sau valută deschise la unitatea dumneavoastră de către debitorul2) ...................................................... conform titlului executoriu emis/titlurilor executorii emise de................................................................................................................. anexat/anexate în copie certificată.

Sumele vor fi reţinute şi virate în conturile deschise la unitatea de Trezorerie a Statului .................................................. după cum urmează:

Natura obligaţiei fiscale3)

Titlul executoriu nr./data4)

Cuantumul sumei datorate

- lei -

Nr. contului în care urmează a se vira suma reţinută

TOTAL:

Poprirea se consideră înfiinţată din momentul primirii adresei de înfiinţare. In acest sens, aveţi obligaţia să înregistraţi atat ziua, cat şi ora primirii adresei de înfiinţare a popririi.

Din momentul indisponibilizării, respectiv de la data şi ora primirii prezentei, nu veţi proceda la decontarea documentelor de plată primite, respectiv la debitarea conturilor debitorului, şi nu veţi accepta alte plăţi din conturile acestuia, pană la achitarea integrală a obligaţiilor fiscale, cu excepţia sumelor necesare plăţii drepturilor salariale.

Impotriva prezentului înscris cel interesat poate introduce contestaţie la instanţa judecătorească competentă, în termen de 15 zile de la comunicare sau luare la cunoştinţă, în conformitate cu prevederile art. 172-173 din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.

Potrivit dispoziţiilor art. 9 alin. (2) lit. d) din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, cand urmează să se ia măsuri de executare silită nu este obligatorie audierea contribuabilului.

Vă mulţumim pentru cooperare.

Conducătorul organului de executare,

.............................................................

1)  Denumirea şi domiciliul fiscal al băncii.

2)  Numele, prenumele/denumirea şi domiciliul fiscal; codul numeric personal, numărul de identificare fiscală, codul de înregistrare fiscală sau codul unic de înregistrare, după caz; alte date de identificare a debitorului.

3) Se va preciza denumirea creanţei fiscale principale: impozit, taxă, contribuţie, amendă sau altă sumă ori a creanţei fiscale accesorii sau alte sume, după caz, gestionate şi administrate de Ministerul Economiei şi Finanţelor, prin Agenţia Naţională de Administrare Fiscală şi unităţile sale teritoriale.

4) In cazul în care s-au emis mai multe titluri executorii, se vor indica pentru toate numărul şi data emiterii.

MEF-ANAF cod 14.13.12.99

1.  Denumire: Adresă de înfiinţare a popririi asupra disponibilităţilor băneşti

2. Cod: 14.13.12.99/a

3.  Format: A4/t1

4.  Se editează din sistemul informatic, fiind valabilă fără semnătura şi ştampila organului fiscal emitent, conform prevederilor art. 43 alin. (3) şi (4) din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedură fiscală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.

5.  Se utilizează: în baza art. 149 din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedură fiscală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.

6. Se editează: în două exemplare, de organul de executare.

7. Circulă: un exemplar la bancă.

8. Se arhivează: un exemplar la dosarul de executare.

ANEXA Nr.6

MINISTERUL ECONOMIEI Şl FINANŢELOR

AGENŢIA NAŢIONALA DE ADMINISTRARE FISCALĂ

DGFP/AFP.................../

Str.....................nr.........

Localitatea......................

Dosar de executare nr................./..........

Nr. document....................din..............

ÎNŞTIINŢARE   POPRIRE

- Model -

Către ........................................................................................................................................................................ ..............................................1)

In baza art. 149 alin. (5) din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedură fiscală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, vă comunicăm că s-a luat măsura indisponibilizării sumelor existente şi a celor viitoare provenite din încasările zilnice în conturile în lei şi/sau valută deschise la 2)...................................................................... precum şi a oricăror sume reprezentand venituri şi disponibilităţi băneşti în lei şi valută, titluri de valoare sau alte bunuri mobile necorporale, deţinute şi/sau datorate, cu orice titlu, dumneavoastră de către: ..............................................................................

Sumele vor fi reţinute şi vărsate în conturile deschise la...................................................................................................... după cum urmează:

Natura obligaţiei fiscale3)

Titlul executoriu nr./data4)

Cuantumul sumei datorate

- lei -

Nr. contului în care urmează a se vira suma reţinută

TOTAL:

Conducătorul organului de executare,

.............................................................

1)  Numele, prenumele/denumirea şi domiciliul fiscal; codul numeric personal, numărul de identificare fiscală, codul de înregistrare fiscală sau codul unic de înregistrare, după caz; alte date de identificare a debitorului.

2)  Denumirea şi domiciliul fiscal al băncilor.

3)  Se va preciza denumirea creanţei fiscale principale:impozit, taxă, contribuţie, amendă sau altă sumă ori a creanţei fiscale accesorii sau alte sume, după caz, gestionate şi administrate de Ministerul Economiei şi Finanţelor prin Agenţia Naţională de Administrare Fiscală şi unităţile sale teritoriale.

4) In cazul în care s-au emis mai multe titluri executorii, se vor indica pentru toate numărul şi data emiterii.

1.  Denumire: înştiinţare poprire

2. Cod:

3.  Format: A4/t1

4.  Se editează din sistemul informatic, fiind valabilă fără semnătura şi ştampila organului fiscal emitent, conform prevederilor art. 43 alin. (3) şi alin. (4) din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedură fiscală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.

5. Se utilizează: în baza art.149 din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedură fiscală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.

6. Se editează: în două exemplare, de organul de executare.

7. Circulă: un exemplar la debitor.

8. Se arhivează: un exemplar la dosarul de executare.

ANEXA Nr. 7

MINISTERUL ECONOMIEI Şl FINANŢELOR

AGENŢIA NAŢIONALA DE ADMINISTRARE FISCALĂ

DGFP/AFP.................../

Str.....................nr.........

Localitatea......................

Nr.....................din...............................

ÎNŞTIINŢARE

privind stingerea creanţelor fiscale*)

-  Model  -

Către................................................................

CUI..................................................................

Domiciliul fiscal..................................................

In conformitate cu prevederile art.115 alin.(4) din Ordonanţa Guvernului nr.92/2003 privind Codul de procedură fiscală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, vă înştiinţăm că plăţile efectuate de dumneavoastră au stins creanţe fiscale, după cum urmează :

Informaţii referitoare la documentele de plată

Informaţii referitoare la stingerea sumelor

Document plată nr./dată

Data plăţii

Suma achitată

Sumă neutilizată

în stingere pană la data prezentei

Denumire obligaţii

bugetarei)

Titlul de creanţă2)

Obligaţie fiscală principală/

AccesoriiS)

Termen de plată

Suma stinsă

1

2

3

4

5

6

7

8

9

TOTAL:

TOTAL:

In conformitate cu art.206 şi 207 din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, împotriva prezentului act se poate formula contestaţie, care se depune, în termen de 30 de zile de la comunicare, la organul fiscal emitent.

In vederea corelării evidenţei fiscale cu evidenţa contabilă, vă rugăm să efectuaţi corecţiile necesare. In speranţa că veţi da curs solicitării noastre, vă mulţumim.

Conducătorul unităţii fiscale,

..............................................

*) Se va emite pentru plăţile efectuate de contribuabili, altele decat cele care se achită de aceştia în contul unic.

1)  Denumirea scurtă a impozitului.

2) DEC.IMP. - decizie de impunere, PVC - proces-verbal de contravenţie, DEC.ACC. - decizie de calcul accesorii.

3) D - obligaţie fiscală principală, M - majorare de întarziere, MS - dobanda, PI - penalitate de întarziere, P - penalitate simplă, A - amendă.

M.E.F.-A.N.A.F. cod 14.13.09.99/n.s.

1.  Denumire: Inştiinţare privind stingerea creanţelor fiscale

2. Cod: 14.13.09.99/n.s.

3.  Format A4/t1

4.  Se editează din sistemul informatic, fiind valabilă fără semnătura şi ştampila organului fiscal emitent, conform prevederilor art. 43 alin. (3) şi (4) din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedură fiscală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.

5.  Se utilizează: în baza art. 115 alin. (4) din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedură fiscală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.

6. Se editează: în două exemplare, de organul fiscal.

7. Circulă: un exemplar la contribuabil (originalul). Un exemplar rămane la emitent.

8. Se arhivează: la unitatea fiscală.

ANEXA Nr. 8

MINISTERUL ECONOMIEI Şl FINANŢELOR

AGENŢIA NAŢIONALA DE ADMINISTRARE FISCALĂ

DGFP/AFP.................../

Str.....................nr.........

Localitatea......................

Nr.....................din...............................

ÎNŞTIINŢARE

privind stingerea creanţelor fiscale în urma distribuirii sumelor plătite în contul unic

-  Model  -

Către................................................................

CUI..................................................................

Domiciliul fiscal...............................................

In conformitate cu prevederile art.III alin. (1) din secţiunea 1 Modificarea şi completarea Ordonanţei Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedură fiscală din Ordonanţa Guvernului nr. 47/2007 privind reglementarea unor măsuri financiar-fiscale, vă înştiinţăm că plăţile efectuate de dumneavoastră în contul unic au stins creanţe fiscale, după cum urmează:

Informaţii referitoare la documentele de plată

Informaţii referitoare la stingerea sumelor

Document plată

nr./dată

Data plăţii

Suma achitată

Sumă neutilizată în stingere pană la data prezentei

Denumire obligaţii

bugetarei)

Titlul de creanţă2)

Obligaţie fiscală principală/

Accesorii3)

Termen de plată

Suma stinsă

1

2

3

4

5

6

7

8

9

TOTAL:

TOTAL:

In conformitate cu art. 206 şi 207 din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, împotriva prezentului act se poate formula contestaţie, care se depune în termen de 30 de zile de la comunicare la organul fiscal emitent.

In vederea corelării evidenţei fiscale cu evidenţa contabilă, vă rugăm să efectuaţi corecţiile necesare. In speranţa că veţi da curs solicitării noastre, vă mulţumim.

Conducătorul unităţii fiscale,

.................................................

1)  Denumirea scurtă a impozitului.

2) DEC.IMP. - decizie de impunere, PVC - proces-verbal de contravenţie, DEC.ACC. - decizie de calcul accesorii.

3) D - obligaţie fiscală principală, M - majorare de întarziere, MS - dobanda, PI - penalitate de întarziere, P - penalitate simplă, A - amendă.

1.  Denumire: Inştiinţare privind stingerea creanţelor fiscale în urma distribuirii sumelor plătite în contul unic

2. Cod:

3.  Format A4/t1

4.  Se editează din sistemul informatic, fiind valabilă fără semnătura şi ştampila organului fiscal emitent, conform prevederilor art. 43 alin. (3) şi (4) din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedură fiscală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.

5.  Se utilizează: în baza art. 115 alin. (4) din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedură fiscală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.

6. Se editează: în două exemplare, de organul fiscal.

7. Circulă: un exemplar la contribuabil (originalul).

8.  Un exemplar rămane la emitent.

9. Se arhivează: la unitatea fiscală.


SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 1364/2007

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 1364 din 2007
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 1364/2007
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu