Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

Ordinul Nr.136 din 06.04.2012

privind notificarea cu privire la încheierea contractului de achiziţie publică/acordului-cadru
ACT EMIS DE: Autoritatea Nationala pentru Reglementarea si monitorizarea achizitiilor publice
ACT PUBLICAT ÎN MONITORUL OFICIAL NR. 250 din 13 aprilie 2012



SmartCity1

Având în vedere:Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziţie publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice şi a contractelor de concesiune de servicii, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 337/2006, cu modificările şi completările ulterioare;

Hotărârea Guvernului nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achiziţie publică din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziţie publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice şi a contractelor de concesiune de servicii, cu modificările şi completările ulterioare,în temeiul art. 5 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 74/2005 privind înfiinţarea Autorităţii Naţionale pentru Reglementarea şi Monitorizarea Achiziţiilor Publice, aprobată cu modificări prin Legea nr. 111/2006, cu modificările ulterioare, preşedintele Autorităţii Naţionale pentru Reglementarea şi Monitorizarea Achiziţiilor Publice emite următorul ordin: Articolul 1(1) Autoritatea contractantă are obligaţia de a transmite Autorităţii Naţionale pentru Reglementarea şi Monitorizarea Achiziţiilor Publice, în cel mult 48 de ore de la data încheierii contractului de achiziţie publică/acordului-cadru, o notificare cu privire la contractul de achiziţie publică/acordulcadru încheiat. (2) Transmiterea notificării prevăzute la alin. (1) se va efectua în format electronic, prin utilizarea aplicaţiei disponibile la adresa de internet www.anrmap.ro(3) Modelul notificării este prevăzut în anexa nr. 1, care face parte integrantă din prezentul ordin. Articolul 2(1) Ofertantul declarat câştigător lezat de neîncheierea contractului de achiziţie publică/acordului-cadru în termenul legal prevăzut la art. 93 alin. (2) din Hotărârea Guvernului nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achiziţie publică din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziţie publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice şi a contractelor de concesiune de servicii, cu modificările şi completările ulterioare, are dreptul de a sesiza Autoritatea Naţională pentru Reglementarea şi Monitorizarea Achiziţiilor Publice.(2) Transmiterea sesizării prevăzute la alin. (1) se va efectua în format electronic, prin utilizarea aplicaţiei disponibile la adresa de internet www.anrmap.ro(3) Modelul sesizării este prevăzut în anexa nr. 2, care face parte integrantă din prezentul ordin. Articolul 3Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I. Preşedintele Autorităţii Naţionale pentru Reglementarea şi Monitorizarea Achiziţiilor Publice, Cristina Trăilă ANEXA Nr. 1Model -NOTIFICARE cu privire la încheierea contractului de achiziţie publică/acordului-cadru Secţiunea IAutoritatea contractantă I.1. Denumire oficială: ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ .......... I.2. Detalii autoritate contractantă: Adresa ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ........ (strada, localitatea, judeţul) CUI: ........ ................ ................ ................ ........ ............. Persoana de contact: ........ ................ ................ ............ Adresa de e-mail: ........ ................ ................ ........ ............. Telefon: ........ ................ ................ ............ Fax: ........ ................ ................ ........ ........ I.3. Tipul autorităţii contractante: ........ ................ ................ ................ ................ ................ ............ Utilităţi: Da/Nu Dacă Nu, se alege:  Minister sau orice altă autoritate naţională sau federală, inclusiv subdiviziunile regionale ori locale ale acestora  Agenţie/Birou naţional sau federal  instituţie publică de interes naţional subordonată unui minister  companie/societate comercială/regie naţională în coordonarea unui minister  Autoritate regională sau locală  judeţ  municipiu  oraş  comună  asociaţie de dezvoltare intercomunală  Agenţie/Birou regional sau local  instituţie publică de interes judeţean/local  companie/societate comercială/regie naţională în coordonarea unui consiliu judeţean/local  Organism de drept public  Instituţie/Agenţie europeană sau organizaţie internaţională  Altele (precizaţi): ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........... I.4. Atribuirea contractului în numele altor autorităţi contractante:  Da  Nu (Dacă Da, se vor completa informaţii suplimentare privind respectivele autorităţi contractante, respectiv denumirea autorităţii contractante şi motivul pentru care atribuie în numele acesteia din urmă.) Secţiunea a II-aObiectul contractului II.1. Denumirea dată contractului/concursului/proiectului de autoritatea contractantă/entitatea contractantă: ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ .............. II.2. Tipul contractului/acordului-cadru:  Lucrări  Produse  Servicii II.3. Codul CPV:  Principal: ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................  Suplimentare: ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ .......... Secţiunea a III-aProcedura III.1. Tipul procedurii  Cerere de oferte  Licitaţie deschisă  Licitaţie restrânsă  Licitaţie restrânsă accelerată  Dialog competitiv  Negociere cu publicarea prealabilă a unui anunţ de participare  Negociere accelerată  Negociere fără publicarea prealabilă a unui anunţ de participare, în condiţiile Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziţie publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice şi a contractelor de concesiune de servicii, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 337/2006, cu modificările şi completările ulterioare:

(Utilităţi NU) (Utilităţi DA)
- art. 122 lit. b) - art. 252 lit. a)
- art. 122 lit. c) - art. 252 lit. b)
- art. 122 lit. d) - art. 252 lit. c)
- art. 122 lit. e) - art. 252 lit. d)
- art. 122 lit. f) - art. 252 lit. e)
- art. 122 lit. g) - art. 252 lit. f)
- art. 122 lit. h) - art. 252 lit. g)
- art. 122 lit. i) - art. 252 lit. h)
- art. 122 lit. j) - art. 252 lit. i)
- art. 252 lit. j)
- art. 252 lit. k)

III.2. Numărul invitaţiei/anunţului de participare publicată/publicat în Sistemul electronic de achiziţii publice: ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ......... NOTĂ: În situaţia în care se bifează „Negociere fără publicarea prealabilă a unui anunţ de participare conform art. 122 lit. i) şi j) sau art. 252 lit. j) şi k)“, se vor menţiona obligatoriu numărul anunţului/invitaţiei de participare iniţiale şi numărul anunţului de atribuire a contractului iniţial. III.3. Procedura este împărţită pe loturi:  Da  Nu Dacă Da: Număr de loturi atribuite: ........ ................ ................ ................ ................ ........ .............. Secţiunea a IV-aAtribuirea contractului (secţiune repetitivă pentru fiecare lot atribuit în funcţie de numărul de loturi atribuite completat mai sus) IV.1. Numărul contractului/acordului-cadru: Contract nr. ........ ........ ........... Denumire: ........ ................ ................ ........ Lot: ........ ................ IV.2. Termenul cuprins între data deschiderii ofertelor şi stabilirea ofertei câştigătoare: ........... zile IV.3. Data deciziei de atribuire a contractului: ........ ................ ........ ........... (zz/ll/aaaa) IV.4. Data transmiterii comunicării privind rezultatul procedurii: ........ ................ ................ ........... (zz/ll/aaaa) IV.5. Data încheierii contractului/acordului-cadru: ........ ................ ........ ............. (zz/ll/aaaa) IV.6. Motivele care au condus la depăşirea termenului prevăzut la art. 93 alin. (2) din Hotărârea Guvernului nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achiziţie publică din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziţie publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice şi a contractelor de concesiune de servicii, cu modificările şi completările ulterioare (dacă este cazul): ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ .......... IV.7. Valoarea contractului/acordului-cadru: Valoarea: ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ............... Moneda: EUR/USD/RON IV.8. Numele şi adresa operatorului economic în favoarea căruia s-a luat o decizie de atribuire a contractului/acordului-cadru: Denumirea oficială/adresa/localitatea/judeţul/ţara/telefonul: ........ ................ ........ ............. CUI: ........ ................ ................ ........ .......... Secţiunea a V-aInformaţii suplimentare V.1. Informaţii despre fondurile Uniunii Europene Contractul se referă la un proiect şi/sau program finanţat din fonduri ale Uniunii Europene:  Da  Nu (dacă Da) Trimitere la proiect(e) şi/sau program(e): ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........... (lista) V.2. Procedură verificată de Unitatea pentru Coordonarea şi Verificarea Achiziţiilor Publice  Nu  Da, din care: cu observaţii [ ] fără observaţii [ ] ANEXA Nr. 2Model -SESIZARE referitoare la întârzierea încheierii contractului de achiziţie publică/acordului-cadru Secţiunea IInformaţii referitoare la operatorul economic declarat câştigător lezat de neîncheierea contractului de achiziţie publică/acordului-cadru în termenul prevăzut la art. 93 alin. (2) din Hotărârea Guvernului nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achiziţie publică din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziţie publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice şi a contractelor de concesiune de servicii, cu modificările şi completările ulterioare Denumirea oficială: ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ............ Adresa: ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ............. Localitatea: ........ ................ ................ ........ Codul poştal: ........ ........ Ţara: ........ ........ ............... E-mail: ........ ................ ................ ................ ................ ........ ........... Telefonul: ........ ........ ............ Adresa de internet (URL): ........ ................ ................ ................ ........... Fax: ........ ........ ............ CUI: ........ ................ ................ ............. Secţiunea a II-aINFORMAŢII privind autoritatea contractantă care a organizat procedura de atribuire al cărei câştigător a fost desemnat Denumirea oficială: ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ............ Adresa: ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ............. Localitatea: ........ ................ ........ ........ Codul poştal: ........ ........... Ţara: ........ ................ ......... E-mail: ........ ................ ................ ................ ................ ........ ........... Telefonul: ........ ........ ............ Fax: ........ ............... Secţiunea a III-aInformaţii privind procedura de atribuire III.1. Numărul invitaţiei/anunţului de participare publicată/publicat în Sistemul electronic de achiziţii publice: ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ .......... III.2. Tipul contractului/acordului-cadru ce urma a fi încheiat:  Lucrări  Produse  Servicii III.3. Codul CPV:  Principal: .............  Suplimentare: ................ Secţiunea a IV-aAtribuirea contractului IV.1. Data primirii comunicării privind rezultatul procedurii: ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ .......... IV.2. Dacă autoritatea contractantă a comunicat motivele care au condus la depăşirea termenului prevăzut la art. 93 alin. (2) din Hotărârea Guvernului nr. 925/2006, cu modificările şi completările ulterioare, care sunt acestea: ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ Secţiunea a V-aInformaţii suplimentare Informaţii despre fondurile Uniunii Europene Contractul se referă la un proiect şi/sau program finanţat din fonduri ale Uniunii Europene:  Da  Nu (dacă Da) Trimitere la proiect(e) şi/sau program(e): ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ (lista)



SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 136/2012

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 136 din 2012
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 136/2012
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu