Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

Ordinul Nr.136 din 06.04.2012

privind notificarea cu privire la încheierea contractului de achiziţie publică/acordului-cadru
ACT EMIS DE: Autoritatea Nationala pentru Reglementarea si monitorizarea achizitiilor publice
ACT PUBLICAT ÎN MONITORUL OFICIAL NR. 250 din 13 aprilie 2012



SmartCity1

Având în vedere:Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziţie publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice şi a contractelor de concesiune de servicii, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 337/2006, cu modificările şi completările ulterioare;

Hotărârea Guvernului nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achiziţie publică din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziţie publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice şi a contractelor de concesiune de servicii, cu modificările şi completările ulterioare,în temeiul art. 5 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 74/2005 privind înfiinţarea Autorităţii Naţionale pentru Reglementarea şi Monitorizarea Achiziţiilor Publice, aprobată cu modificări prin Legea nr. 111/2006, cu modificările ulterioare, preşedintele Autorităţii Naţionale pentru Reglementarea şi Monitorizarea Achiziţiilor Publice emite următorul ordin: Articolul 1(1) Autoritatea contractantă are obligaţia de a transmite Autorităţii Naţionale pentru Reglementarea şi Monitorizarea Achiziţiilor Publice, în cel mult 48 de ore de la data încheierii contractului de achiziţie publică/acordului-cadru, o notificare cu privire la contractul de achiziţie publică/acordulcadru încheiat. (2) Transmiterea notificării prevăzute la alin. (1) se va efectua în format electronic, prin utilizarea aplicaţiei disponibile la adresa de internet www.anrmap.ro(3) Modelul notificării este prevăzut în anexa nr. 1, care face parte integrantă din prezentul ordin. Articolul 2(1) Ofertantul declarat câştigător lezat de neîncheierea contractului de achiziţie publică/acordului-cadru în termenul legal prevăzut la art. 93 alin. (2) din Hotărârea Guvernului nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achiziţie publică din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziţie publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice şi a contractelor de concesiune de servicii, cu modificările şi completările ulterioare, are dreptul de a sesiza Autoritatea Naţională pentru Reglementarea şi Monitorizarea Achiziţiilor Publice.(2) Transmiterea sesizării prevăzute la alin. (1) se va efectua în format electronic, prin utilizarea aplicaţiei disponibile la adresa de internet www.anrmap.ro(3) Modelul sesizării este prevăzut în anexa nr. 2, care face parte integrantă din prezentul ordin. Articolul 3Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I. Preşedintele Autorităţii Naţionale pentru Reglementarea şi Monitorizarea Achiziţiilor Publice, Cristina Trăilă ANEXA Nr. 1Model -NOTIFICARE cu privire la încheierea contractului de achiziţie publică/acordului-cadru Secţiunea IAutoritatea contractantă I.1. Denumire oficială: ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ .......... I.2. Detalii autoritate contractantă: Adresa ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ........ (strada, localitatea, judeţul) CUI: ........ ................ ................ ................ ........ ............. Persoana de contact: ........ ................ ................ ............ Adresa de e-mail: ........ ................ ................ ........ ............. Telefon: ........ ................ ................ ............ Fax: ........ ................ ................ ........ ........ I.3. Tipul autorităţii contractante: ........ ................ ................ ................ ................ ................ ............ Utilităţi: Da/Nu Dacă Nu, se alege:  Minister sau orice altă autoritate naţională sau federală, inclusiv subdiviziunile regionale ori locale ale acestora  Agenţie/Birou naţional sau federal  instituţie publică de interes naţional subordonată unui minister  companie/societate comercială/regie naţională în coordonarea unui minister  Autoritate regională sau locală  judeţ  municipiu  oraş  comună  asociaţie de dezvoltare intercomunală  Agenţie/Birou regional sau local  instituţie publică de interes judeţean/local  companie/societate comercială/regie naţională în coordonarea unui consiliu judeţean/local  Organism de drept public  Instituţie/Agenţie europeană sau organizaţie internaţională  Altele (precizaţi): ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........... I.4. Atribuirea contractului în numele altor autorităţi contractante:  Da  Nu (Dacă Da, se vor completa informaţii suplimentare privind respectivele autorităţi contractante, respectiv denumirea autorităţii contractante şi motivul pentru care atribuie în numele acesteia din urmă.) Secţiunea a II-aObiectul contractului II.1. Denumirea dată contractului/concursului/proiectului de autoritatea contractantă/entitatea contractantă: ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ .............. II.2. Tipul contractului/acordului-cadru:  Lucrări  Produse  Servicii II.3. Codul CPV:  Principal: ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................  Suplimentare: ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ .......... Secţiunea a III-aProcedura III.1. Tipul procedurii  Cerere de oferte  Licitaţie deschisă  Licitaţie restrânsă  Licitaţie restrânsă accelerată  Dialog competitiv  Negociere cu publicarea prealabilă a unui anunţ de participare  Negociere accelerată  Negociere fără publicarea prealabilă a unui anunţ de participare, în condiţiile Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziţie publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice şi a contractelor de concesiune de servicii, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 337/2006, cu modificările şi completările ulterioare:

(Utilităţi NU) (Utilităţi DA)
- art. 122 lit. b) - art. 252 lit. a)
- art. 122 lit. c) - art. 252 lit. b)
- art. 122 lit. d) - art. 252 lit. c)
- art. 122 lit. e) - art. 252 lit. d)
- art. 122 lit. f) - art. 252 lit. e)
- art. 122 lit. g) - art. 252 lit. f)
- art. 122 lit. h) - art. 252 lit. g)
- art. 122 lit. i) - art. 252 lit. h)
- art. 122 lit. j) - art. 252 lit. i)
- art. 252 lit. j)
- art. 252 lit. k)

III.2. Numărul invitaţiei/anunţului de participare publicată/publicat în Sistemul electronic de achiziţii publice: ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ......... NOTĂ: În situaţia în care se bifează „Negociere fără publicarea prealabilă a unui anunţ de participare conform art. 122 lit. i) şi j) sau art. 252 lit. j) şi k)“, se vor menţiona obligatoriu numărul anunţului/invitaţiei de participare iniţiale şi numărul anunţului de atribuire a contractului iniţial. III.3. Procedura este împărţită pe loturi:  Da  Nu Dacă Da: Număr de loturi atribuite: ........ ................ ................ ................ ................ ........ .............. Secţiunea a IV-aAtribuirea contractului (secţiune repetitivă pentru fiecare lot atribuit în funcţie de numărul de loturi atribuite completat mai sus) IV.1. Numărul contractului/acordului-cadru: Contract nr. ........ ........ ........... Denumire: ........ ................ ................ ........ Lot: ........ ................ IV.2. Termenul cuprins între data deschiderii ofertelor şi stabilirea ofertei câştigătoare: ........... zile IV.3. Data deciziei de atribuire a contractului: ........ ................ ........ ........... (zz/ll/aaaa) IV.4. Data transmiterii comunicării privind rezultatul procedurii: ........ ................ ................ ........... (zz/ll/aaaa) IV.5. Data încheierii contractului/acordului-cadru: ........ ................ ........ ............. (zz/ll/aaaa) IV.6. Motivele care au condus la depăşirea termenului prevăzut la art. 93 alin. (2) din Hotărârea Guvernului nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achiziţie publică din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziţie publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice şi a contractelor de concesiune de servicii, cu modificările şi completările ulterioare (dacă este cazul): ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ .......... IV.7. Valoarea contractului/acordului-cadru: Valoarea: ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ............... Moneda: EUR/USD/RON IV.8. Numele şi adresa operatorului economic în favoarea căruia s-a luat o decizie de atribuire a contractului/acordului-cadru: Denumirea oficială/adresa/localitatea/judeţul/ţara/telefonul: ........ ................ ........ ............. CUI: ........ ................ ................ ........ .......... Secţiunea a V-aInformaţii suplimentare V.1. Informaţii despre fondurile Uniunii Europene Contractul se referă la un proiect şi/sau program finanţat din fonduri ale Uniunii Europene:  Da  Nu (dacă Da) Trimitere la proiect(e) şi/sau program(e): ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........... (lista) V.2. Procedură verificată de Unitatea pentru Coordonarea şi Verificarea Achiziţiilor Publice  Nu  Da, din care: cu observaţii [ ] fără observaţii [ ] ANEXA Nr. 2Model -SESIZARE referitoare la întârzierea încheierii contractului de achiziţie publică/acordului-cadru Secţiunea IInformaţii referitoare la operatorul economic declarat câştigător lezat de neîncheierea contractului de achiziţie publică/acordului-cadru în termenul prevăzut la art. 93 alin. (2) din Hotărârea Guvernului nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achiziţie publică din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziţie publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice şi a contractelor de concesiune de servicii, cu modificările şi completările ulterioare Denumirea oficială: ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ............ Adresa: ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ............. Localitatea: ........ ................ ................ ........ Codul poştal: ........ ........ Ţara: ........ ........ ............... E-mail: ........ ................ ................ ................ ................ ........ ........... Telefonul: ........ ........ ............ Adresa de internet (URL): ........ ................ ................ ................ ........... Fax: ........ ........ ............ CUI: ........ ................ ................ ............. Secţiunea a II-aINFORMAŢII privind autoritatea contractantă care a organizat procedura de atribuire al cărei câştigător a fost desemnat Denumirea oficială: ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ............ Adresa: ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ............. Localitatea: ........ ................ ........ ........ Codul poştal: ........ ........... Ţara: ........ ................ ......... E-mail: ........ ................ ................ ................ ................ ........ ........... Telefonul: ........ ........ ............ Fax: ........ ............... Secţiunea a III-aInformaţii privind procedura de atribuire III.1. Numărul invitaţiei/anunţului de participare publicată/publicat în Sistemul electronic de achiziţii publice: ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ .......... III.2. Tipul contractului/acordului-cadru ce urma a fi încheiat:  Lucrări  Produse  Servicii III.3. Codul CPV:  Principal: .............  Suplimentare: ................ Secţiunea a IV-aAtribuirea contractului IV.1. Data primirii comunicării privind rezultatul procedurii: ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ .......... IV.2. Dacă autoritatea contractantă a comunicat motivele care au condus la depăşirea termenului prevăzut la art. 93 alin. (2) din Hotărârea Guvernului nr. 925/2006, cu modificările şi completările ulterioare, care sunt acestea: ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ Secţiunea a V-aInformaţii suplimentare Informaţii despre fondurile Uniunii Europene Contractul se referă la un proiect şi/sau program finanţat din fonduri ale Uniunii Europene:  Da  Nu (dacă Da) Trimitere la proiect(e) şi/sau program(e): ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ (lista)



SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 136/2012

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 136 din 2012
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decizia 220 2018
    Buongiorno E-mail: giovannidinatale1954@­gmail.­com Offerte individuali in denaro da 2.000 a 5.200.000, con un tasso di interesse è rimborsabile del 3% in un periodo compreso tra 2 e 30 anni. Condizioni ragionevoli se la mia offerta ti interessa contattami di più rapidamente per discutere le modalità e documenti da fornire. giovannidinatale1954@­gmail.­com
ANONIM a comentat Decizia 220 2018
    Buongiorno E-mail: giovannidinatale1954@­gmail.­com Offerte individuali in denaro da 2.000 a 5.200.000, con un tasso di interesse è rimborsabile del 3% in un periodo compreso tra 2 e 30 anni. Condizioni ragionevoli se la mia offerta ti interessa contattami di più rapidamente per discutere le modalità e documenti da fornire. giovannidinatale1954@­gmail.­com
ANONIM a comentat Decretul 358 1948
    What type of loan do you need? Personal loan Car loan Refinancing Mortgage Business capital (start or expand your business) Have you lost hope and think that there is no way out, but your financial problems are still not gone? Do not hesitate to contact us for possible business cooperation. Contact us (WhatsApp) number +918131851434 contact email id : sumitihomelend@gmail.com Mr. Damian Sumiti
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 136/2012
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu