Ordinul Nr.1313 din 08.04.2011privind aprobarea Planului de acţiune pentru implementarea Strategiei privind reforma în domeniul asistenţei sociale ACT EMIS DE: Ministerul Muncii, Familiei și Protecției Sociale ACT PUBLICAT ÎN MONITORUL OFICIAL NR. 477 din 06 iulie 2011
Având în vedere prevederile:– art. 12 din Hotărârea Guvernului nr. 11/2009 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale, cu modificările şi completările ulterioare
– Strategiei privind reforma în domeniul asistenţei sociale, aprobată prin Memorandum, în şedinţa Guvernului României din data de 28 februarie 2011,ministrul muncii, familiei şi protecţiei sociale emite următorul ordin: Articolul 1Se aprobă Planul de acţiune pentru implementarea Strategiei privind reforma în domeniul asistenţei sociale, aprobată prin Memorandum, prevăzut în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin. Articolul 2Direcţia generală asistenţă socială, Direcţia generală de inspecţie socială, Direcţia generală protecţia persoanelor cu handicap, din cadrul Ministerului Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale, Agenţia Naţională pentru Prestaţii Sociale, agenţiile pentru prestaţii sociale judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti şi autorităţile administraţiei publice locale vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin. Articolul 3Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I. Ministrul muncii, familiei şi protecţiei sociale, Ioan Nelu Botiş ANEXĂPLAN DE ACŢIUNE 2011-2013 pentru implementarea Strategiei privind reforma în domeniul asistenţei sociale
|
Obiective specifice |
Activităţi/Acţiuni/Măsuri |
Termen de realizare |
Indicatori |
Responsabili |
Proceduri de monitorizare şi evaluare |
|
Obiectiv general: 1. Îmbunătăţirea echităţii |
|
1.1. Armonizarea procedurilor pentru testarea mijloacelor pentru venitul minim garantat (VMG), alocaţii familiale(ASF), ajutoare de încălzire (AI) |
Aplicarea criteriilor comune de acordare a VMG şi a ASF |
1 ianuarie 2011 |
Legislaţia în vigoare |
MMFPS/ ANPS/ AJPS |
Publicarea în MO a legislaţiei adoptate |
|
Recertificarea beneficiarilor de venit minim garantat şi de alocaţie familială pe baza procedurilor armonizate pentru testarea mijloacelor, potrivit Legii nr. 276/2010 pentru modificarea şi completarea Legii nr. 416/2001 privind venitul minim garantat şi Legii nr. 277/2010 privind alocaţia pentru susţinerea familiei, cu modificările ulterioare |
2011 |
90% beneficiari recertificaţi |
MMFPS/ ANPS/ AJPS |
Elaborarea de către ANPS a situaţiilor lunare privind emiterea de către AJPS-uri a deciziilor de plată pentru beneficiarii de VMG şi ASF |
|
Plata beneficiarilor de VMG şi de ASF pe baza procedurilor armonizate pentru testarea mijloacelor |
2011 |
90% beneficiari plătiţi |
MMFPS/ ANPS/ AJPS |
Rapoartele de monitorizare a plăţilor emise de SAFIR pentru beneficiarii de VMG şi ASF |
|
Modificarea cadrului legal privind procedurile de testare a mijloacelor pentru beneficiarii de AI în vederea armonizării acestora cu VMG şi ASF |
2011 |
Legislaţie adoptată |
MMFPS/ ANPS/ AJPS |
Publicarea în MO a legislaţiei adoptate |
|
Obiective specifice |
Activităţi/Acţiuni/Măsuri |
Termen de realizare |
Indicatori |
Responsabili |
Proceduri de monitorizare şi evaluare |
|
|
Recertificarea beneficiarilor de ajutoare de încălzire pe baza procedurilor armonizate pentru testarea mijloacelor potrivit noii legislaţii |
2012 |
90% beneficiari recertificaţi |
MMFPS/ ANPS/ AJPS |
Elaborarea de către ANPS a situaţiilor lunare privind emiterea de către AJPS-uri a deciziilor de plată pentru beneficiarii de AI |
|
Plata beneficiarilor de ajutoare de încălzire pe baza procedurilor armonizate pentru testarea mijloacelor potrivit noii legislaţii |
2012 |
90% beneficiari plătiţi |
MMFPS/ ANPS/ AJPS |
Rapoartele de monitorizare a plăţilor emise de SAFIR pentru beneficiarii de AI |
|
1.2. Acordarea ajutorului social, a alocaţiei pentru susţinerea familiei şi a ajutorului pentru încălzire într-un program consolidat pentru familiile cu venituri mici (venitul minim de inserţie - VMI) |
Realizarea de simulări privind estimarea nivelului VMI pe baza costurilor necesare satisfacerii nevoilor de bază ale traiului zilnic |
2012 |
Nivelurile VMI stabilite |
MMFPS/ INS |
Documentaţia privind simulările stă la baza elaborării actului normativ |
|
Elaborarea şi adoptarea actului normativ pentru reglementarea VMI |
2012 |
Legislaţie adoptată |
MMFPS/ ANPS/ AJPS |
Publicarea în MO a legislaţiei adoptate |
|
Îmbunătăţirea programului informatic SAFIR în conformitate cu noile prevederi legislative |
2012 |
Sistem informatic îmbunătăţit şi funcţional |
MMFPS |
Pilotarea la nivelul a două AJPS-uri a modificărilor programului SAFIR |
|
Plata VMI efectuată de ANPS |
2013 |
90% beneficiari plătiţi |
MMFPS/ ANPS/ AJPS |
Rapoartele de monitorizare a plăţilor emise de SAFIR pentru beneficiarii de VMI |
|
Obiectiv general: 2. Creşterea gradului de activare/participare socială a beneficiarilor de servicii şi prestaţii sociale |
|
2.1. Creşterea gradului de participare la cursuri de formare profesională a beneficiarilor de VMG |
Aplicarea noilor prevederi legale privind acordarea VMG care stabilesc o mai strânsă legătură cu serviciile de ocupare şi prezentarea lunară a beneficiarilor la AJOFM |
2011 |
100% persoane apte de muncă din familiile beneficiare de VMG înscrise pe listele AJOFM în căutarea unui loc de muncă sau pentru participarea la cursuri |
ANOFM/ ANPS/ AAPL |
Rapoarte statistice ale ANOFM |
|
Oferirea de cursuri de formare profesională adaptate pieţei muncii de către AJOFM şi agenţii specializate |
2012-2013 |
20% beneficiari de VMG/VMI care au beneficiat de cursuri de formare profesională adaptate pieţei muncii |
ANOFM/ ANPS/ AAPL |
Rapoarte statistice ale ANOFM |
|
2.2. Condiţionarea menţinerii prestaţiilor sociale pentru cei apţi de muncă de participarea la programele disponibile de activare socială considerate relevante de asistentul social responsabil de caz (de exemplu, educaţie contraceptivă, educaţie pentru sănătate, programele „A doua şansă“ etc.) |
Elaborarea cadrului legal privind acordarea de prestaţii sociale pentru familiile fără venituri sau cu venituri reduse şi reglementarea menţinerii în plată a beneficiarilor apţi de muncă prin condiţionarea de participarea la programele disponibile de activare socială considerate relevante de asistentul social responsabil de caz. |
2012 |
Legislaţie adoptată |
MMFPS |
Publicarea în MO a legislaţiei adoptate |
|
Implementarea măsurilor adoptate |
2013 |
Numărul de persoane beneficiare de prestaţii sociale, apte de muncă 20% de persoane apte de muncă beneficiare de prestaţii sociale care participă la programele de activare socială, pe tipuri de servicii accesate |
MMFPS/ ANPS/ AAPL |
Raportări statistice ale AAPL şi AJPS |
|
Obiective specifice |
Activităţi/Acţiuni/Măsuri |
Termen de realizare |
Indicatori |
Responsabili |
Proceduri de monitorizare şi evaluare |
|
Obiectiv general: 3. Eficientizarea utilizării fondurilor în sistemul de asistenţă socială |
|
3.1. Reducerea fraudelor în accesarea prestaţiilor sociale |
Inspecţii tematice bazate pe eşantion privind acordarea VMG, ASF, AI, indemnizaţiei pentru creşterea copilului (ICC) şi indemnizaţiei pentru persoanele cu dizabilităţi |
Termen: anual |
Numărul de inspecţii tematice anuale Numărul de rapoarte trimestriale de monitorizare a programelor |
MMFPS/ DGIS/ ANPS |
Rapoartele naţionale de inspecţie socială pentru fiecare program Rapoarte anuale de evaluare a programelor sociale |
|
Adoptarea cadrului legal privind revizuirea sistemului de sancţiuni şi întărirea rolului de control al inspectorului social în vederea reducerii erorii, fraudei şi corupţiei în sistem |
2012-2013 |
Legislaţie adoptată |
MMFPS/ DGIS |
Publicarea în MO a legislaţiei adoptate |
|
3.2. Reducerea erorilor în procesul de acordare a prestaţiilor sociale (introducere date, prelucrare, stabilire drepturi) |
Realizarea unei evaluări independente a completitudinii şi acurateţei sistemului informatic SAFIR |
2011 |
Numărul de nereguli detectate în SAFIR |
ANPS |
Raportul de evaluare independentă a completitudinii şi acurateţei sistemului informatic SAFIR |
|
Realizarea unui studiu de fezabilitate a verificării încrucişate a datelor SAFIR cu alte baze de date |
2011 |
75% reuşită în corelarea datelor |
ANPS |
Studiu de fezabilitate a verificării încrucişate a datelor SAFIR cu alte baze de date |
|
Dezvoltarea sistemului informatic SAFIR pentru includerea posibilităţii verificării încrucişate a datelor |
2012 |
Sistem informatic îmbunătăţit şi funcţional |
ANPS |
Pilotarea în cadrul a două agenţii judeţene pentru prestaţii sociale a modificărilor programului SAFIR |
|
3.3. Îmbunătăţirea focalizării prestaţiilor sociale |
Îmbunătăţirea criteriilor de acordare şi a procedurilor de testare a veniturilor în cadrul programelor destinate familiilor cu venituri reduse |
2011-2013 |
Legislaţie adoptată |
MMFPS/ ANPS |
Publicarea în MO a legislaţiei adoptate |
|
Evaluarea distribuţiei fondurilor de asistenţă socială la nivelul anului 2010 |
2011 |
Proporţia fondurilor programelor de asistenţă socială destinate primei quintile |
INS/ MMFPS/MFP |
Buletin statistic trimestrial de evidenţiere a impactului distributiv al cheltuielilor de asistenţă socială Ancheta bugetelor de familie |
|
Evaluarea distribuţiei fondurilor de asistenţă socială la nivelul anului 2011 |
2012 |
2% creştere distribuţia fondurilor destinate primei quintile, faţă de 2010 |
|
Evaluarea distribuţiei fondurilor de asistenţă socială la nivelul anului 2012 |
2013 |
4% creştere distribuţia fondurilor destinate primei quintile, faţă de 2011 |
|
Obiectiv general: 4. Îmbunătăţirea eficienţei funcţionale a sistemului de asistenţă socială |
|
4.1. Simplificarea procedurilor de solicitare a drepturilor de asistenţă socială prin introducerea unui formular unic (drepturile fiind stabilite pe baza formularului unic, plata beneficiilor se va putea efectua cumulat pentru toată suma la care familia/persoana are dreptul) |
Elaborarea documentului pentru introducerea formularului unic de cerere şi a unui singur punct de acces pentru programele adresate familiilor cu venituri reduse, alocaţiile pentru persoanele cu handicap şi programele de politici familiale |
2011 |
Act legislativ elaborat |
MMFPS |
Proiectul de act legislativ |
|
Adoptarea documentului pentru introducerea formularului unic de cerere şi a unui singur punct de acces pentru programele adresate familiilor cu |
2012 |
Act legislativ adoptat |
MMFPS |
Publicarea în MO a legislaţiei adoptate |
|
Obiective specifice |
Activităţi/Acţiuni/Măsuri |
Termen de realizare |
Indicatori |
Responsabili |
Proceduri de monitorizare şi evaluare |
|
|
venituri reduse, alocaţiile pentru persoanele cu handicap şi programele de politici familiale |
|
|
|
|
|
Stabilirea drepturilor de prestaţii sociale în baza unui formular unic şi prin utilizare a unui singur punct de acces |
2013 |
90% beneficiari cu drepturi stabilite în baza formularului unic |
MMFPS |
Raportări ANPS |
|
Realizarea unui studiu privind reducerea costurilor administrative de participare a beneficiarilor pentru programe bazate pe testarea mijloacelor |
2013 |
15% reducerea costurilor administrative şi pentru beneficiar faţă de valoarea de bază (2011) |
MMFPS |
Raport de evaluare a costurilor administrative şi de participare a beneficiarilor asociate accesării prestaţiilor |
|
4.2. Armonizarea criteriilor de evaluare a dizabilităţii, între pensiile de invaliditate şi prestaţiile pentru persoanele cu handicap |
Stabilirea unui registru central cu baza de date naţională a persoanelor cu dizabilităţi |
2011 |
Numărul de persoane din registrul central cu persoanele cu dizabilităţi |
MMFPS/ DGPPH |
Bază de date naţională a persoanelor cu dizabilităţi beneficiare de indemnizaţii, funcţională |
|
Elaborarea, aprobarea şi diseminarea documentului pentru armonizarea criteriilor de evaluare a dizabilităţii, între pensiile de invaliditate şi prestaţiile pentru persoanele cu handicap |
2012 |
Act legislativ adoptat |
MMFPS/ DGPPH/ CNPP |
Publicarea în MO a legislaţiei adoptate |
|
Elaborarea actului normativ privind înfiinţarea Institutului Naţional de Evaluare a Dizabilităţii |
2012 |
Act legislativ adoptat |
MMFPS/ DGPPH/ CNPP |
Publicarea în MO a legislaţiei adoptate |
|
Recertificarea persoanelor cu dizabilităţi pe baza criteriilor armonizate de evaluare a dizabilităţii, între pensiile de invaliditate şi prestaţiile pentru persoanele cu handicap |
2013 |
60% beneficiari recertificaţi |
MMFPS/ DGPPH/ CNPP |
Elaborarea situaţiilor lunare privind emiterea deciziilor de reîncadrare conform noilor criterii |
|
Modificarea SAFIR şi asigurarea plăţii drepturilor băneşti pentru persoanele cu dizabilităţi prin ANPS |
2013 |
90% beneficiari plătiţi |
MMFPS/ DGPPH |
Rapoartele de monitorizare a plăţilor emise de SAFIR pentru beneficiarii de drepturi băneşti pentru persoanele cu dizabilităţi |
|
Obiectiv general: 5. Creşterea capacităţii de analiză, prognoză, planificare strategică, monitorizare şi evaluare |
|
5.1. Interconectarea sistemelor de baze de date referitoare la beneficiarii de drepturi sociale şi cu alte surse de date relevante |
Încheierea de protocoale cu privire la schimbul de date între ANPS, CNPP, ANOFM |
2011 |
Numărul de protocoale încheiate |
MMFPS/ ANPS/ CNPP/ ANOFM |
Protocoale încheiate |
|
Protocoale cu privire la schimbul de date încheiate între Agenţia Naţională pentru Prestaţii Sociale, ANAF, Serviciul Evidenţa Populaţiei |
2011 |
Numărul de protocoale încheiate |
MMFPS/ ANPS/ ANAF/ SEP |
Protocoalele încheiate |
|
Programul de verificare încrucişată a datelor pentru datele utilizate de ANPS, CNPP, SEP este operaţional. |
2012 |
Numărul de nereguli constatate |
MMFPS/ ANPS/ CNPP/ ANOFM |
Lista de neregularităţi detectate |
|
Programul de verificare încrucişată a datelor este extins astfel încât să includă şi MFP, ANAF şi Serviciul de Evidenţa Populaţiei. |
2012 |
Numărul de nereguli constatate |
MMFPS/ ANPS/ ANAF/ SEP |
Lista de neregularităţi detectate |
|
Obiective specifice |
Activităţi/Acţiuni/Măsuri |
Termen de realizare |
Indicatori |
Responsabili |
Proceduri de monitorizare şi evaluare |
|
|
SAFIR produce liste lunare ale neregulilor detectate, pe care ANPS le transmite DGIS şi primăriilor pentru acţiuni de remediere |
2013 |
Listă lunară de nereguli |
ANPS |
Rapoarte generate de SAFIR |
|
5.2. Elaborarea de planuri de acţiune anuale sectoriale pentru toate departamentele MMFPS şi analiza şi aprobarea lor la nivelul ministerului |
Elaborarea şi aprobarea de planuri de acţiune anuale sectoriale (familie-copil, persoane cu dizabilităţi, persoane vârstnice) |
2012-2013 |
Planuri de acţiune anuale sectoriale aprobate şi implementate |
MMFPS - DGPC, DGPPH, ANPS, DGIS |
Planuri de acţiune |
|
Implementarea planurilor de acţiune anuale sectoriale |
2012-2013 |
Numărul de acţiuni implementate |
MMFPS - DGPC, DGPPH, ANPS, DGIS |
Rapoarte de evaluare a implementării planurilor de acţiune anuale sectoriale |
|
5.3. Întărirea capacitaţii de control, monitorizare şi evaluare |
Elaborarea de către ANPS a rapoartelor de monitorizare privind plata alocaţiei familiale (ASF), a venitului minim garantat (VMG), a indemnizaţiei pentru creşterea copilului (ICC) şi a alocaţiei de stat pentru copii (AS) |
2011 |
Numărul de rapoarte de monitorizare a plăţii elaborate de SAFIR |
ANPS |
Rapoarte de monitorizare lunare pentru plata ASF, VMG, ICC şi AS elaborate |
|
Elaborarea de către ANPS a rapoartelor de management al performanţei pentru programele dedicate gospodăriilor cu venituri reduse |
2013 |
Numărul de rapoarte de management al performanţei elaborate de SAFIR |
ANPS |
Rapoarte de management al performanţei elaborate |
|
Elaborarea procedurii privind încorporarea rezultatelor rapoartelor de management al performanţei în procesul de luare a deciziei |
2013 |
Procedură elaborată şi adoptată |
MMFPS/ ANPS/ AJPS |
Procedură adoptată |
|
Întărirea rolului DGIS prin creşterea numărului de personal destinat controlului |
2012 |
Numărul de personal al DGIS destinat controlului Numărul de inspecţii realizate raportat la perioadele anterioare |
MMFPS/ DGIS |
Rapoarte de monitorizare şi control realizate de DGIS |
|
Elaborarea actului normativ pentru organizarea unei structuri de monitorizare şi evaluare de tip observator social |
2012 |
Legislaţie elaborată |
MMFPS |
Proiectul de act normativ |
|
Realizarea de inspecţii bazate pe risc pentru a detecta eroarea şi frauda în programele pentru gospodăriile cu venituri mici, indemnizaţiile pentru persoanele cu dizabilităţi şi pentru creşterea copilului |
2013 |
Numărul de inspecţii realizate |
DGIS |
Rapoartele anuale de inspecţie |
|
Revizuirea prevederilor referitoare la politicile de sancţiuni, competenţele de control şi sistemul de sesizări pentru DGIS |
2012 |
Legislaţie adoptată |
MMFPS/ DGIS |
Monitorul Oficial |
|
Formarea personalului DGIS (central şi local) privind noile tehnici de lucru pentru implementarea sistemelor de sesizări, de sancţiuni şi de control |
2012 |
Numărul de personal al DGIS care participă la sesiuni de instruire |
MMFPS/ DGIS |
Planul de formare a personalului |
|
Obiective specifice |
Activităţi/Acţiuni/Măsuri |
Termen de realizare |
Indicatori |
Responsabili |
Proceduri de monitorizare şi evaluare |
|
Obiectiv general: 6. Îmbunătăţirea calităţii resurselor umane din sistem (cu componente cantitativă şi calitativă) |
|
6.1. Profesionalizarea sistemului de asistenţă socială prin ocuparea posturilor de asistenţi sociali calificaţi, precum şi a celor ce necesită specialişti cu pregătire corespunzătoare atribuţiilor postului |
Angajarea la nivelul serviciilor publice de asistenţă socială de asistenţi sociali/personal calificat conform cerinţelor postului |
2011-2013 |
50% de asistenţi sociali/personal calificat pe posturi corespunzătoare pregătirii, angajaţi în sistem |
MMFPS/ AAPL |
Studiu de evaluare a resurselor umane din sistemul de asistenţă socială |
|
Realizarea formării continue a personalului din sistem |
2011-2013 |
50% specialişti din sistem care participă la cursuri de formare profesională continuă acreditate |
MMFPS/ AAPL |
Raport anual privind implementarea Planului anual de formare a personalului |
|
6.2. Întărirea capacitaţii de elaborare de standarde de la nivel central şi de implementare şi control la nivel judeţean şi local |
Elaborarea/armonizarea standardelor de calitate pentru serviciile sociale |
2012 |
Numărul de standarde de calitate pentru serviciile sociale revizuite/acte legislative |
MMFPS/ DGAS/ DGIS/ DGPPH/ DGPC |
Publicarea în MO a standardelor |
|
Inspectarea serviciilor sociale pentru verificarea respectării standardelor de calitate |
2011-2013 |
Numărul de inspecţii ale calităţii serviciilor sociale |
MMFPS/ DGIS |
Rapoarte de monitorizare şi control realizate de IS |
|
6.3. Instituţionalizarea unui sistem „în cascadă“ de informare privind noutăţile legislative, strategiile, iniţiativele legislative |
Realizarea de întâlniri anuale la nivel central şi judeţean/local pentru diseminarea schimbărilor/noutăţilor legislative şi aplicarea unitară a acestora |
Semestrial |
Numărul de întâlniri realizate - la nivel central şi la nivel local Liste de participanţi la întâlniri |
MMFPS/ DGAS |
Rapoarte ale întâlnirilor realizate |
NOTĂ: AAPL - autorităţile administraţiei publice locale INS - Institutul Naţional de Statistică MFP - Ministerul Finanţelor Publice MMFPS - Ministerul Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale ANPS - Agenţia Naţională pentru Prestaţii Sociale AJPS - agenţia judeţeană pentru prestaţii sociale ANOFM - Agenţia Naţională pentru Ocuparea Forţei de Muncă AJOFM - agenţia judeţeană pentru ocuparea forţei de muncă ANAF - Agenţia Naţională de Administrare Fiscală CNPP - Casa Naţională de Pensii Publice SEP - Serviciul evidenţa populaţiei DGAS - Direcţia generală asistenţă socială DGIS - Direcţia generală de inspecţie socială DGPPH - Direcţia generală protecţia persoanelor cu handicap DGPC - Direcţia generală protecţia copilului MO - Monitorul Oficial al României, Partea I
|
ANONIM a comentat
Decizia 220 2018
Buongiorno
E-mail: giovannidinatale1954@gmail.com
Offerte individuali in denaro da 2.000 a 5.200.000, con un tasso di interesse è rimborsabile del 3% in un periodo compreso tra
2 e 30 anni.
Condizioni ragionevoli se la mia offerta ti interessa contattami di più
rapidamente per discutere le modalità e
documenti da fornire. giovannidinatale1954@gmail.com
|
ANONIM a comentat
Decizia 220 2018
Buongiorno
E-mail: giovannidinatale1954@gmail.com
Offerte individuali in denaro da 2.000 a 5.200.000, con un tasso di interesse è rimborsabile del 3% in un periodo compreso tra
2 e 30 anni.
Condizioni ragionevoli se la mia offerta ti interessa contattami di più
rapidamente per discutere le modalità e
documenti da fornire. giovannidinatale1954@gmail.com
|
ANONIM a comentat
Decretul 358 1948
What type of loan do you need?
Personal loan
Car loan
Refinancing
Mortgage
Business capital (start or expand your business)
Have you lost hope and think that there is no way out, but your financial problems are still not gone?
Do not hesitate to contact us for possible business cooperation. Contact us (WhatsApp) number +918131851434 contact email id : sumitihomelend@gmail.com Mr. Damian Sumiti
|
ANONIM a comentat
Decretul 139 2005
HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS
Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at:
WhatsApp +1(520)200-2320)
(support@thehackangels.com).
(www.thehackangels.com)
If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
|
ANONIM a comentat
Decretul 139 2005
HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS
Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at:
WhatsApp +1(520)200-2320)
(support@thehackangels.com).
(www.thehackangels.com)
If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
|
ANONIM a comentat
Decretul 139 2005
HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS
Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at:
WhatsApp +1(520)200-2320)
(support@thehackangels.com).
(www.thehackangels.com)
If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
|
ANONIM a comentat
Raport 1937 2021
Obțineți creditul în 24 de ore
În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
|
ANONIM a comentat
Raport 1937 2021
Obțineți creditul în 24 de ore
În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
|
ANONIM a comentat
Raport 1937 2021
Obțineți creditul în 24 de ore
În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
|
ANONIM a comentat
Raport 1937 2021
Obțineți creditul în 24 de ore
În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
|
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 1313/2011
|