Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

Ordinul Nr.12 din 06.04.2012

pentru aprobarea condiţiilor-cadru asociate autorizaţiei de înfiinţare
ACT EMIS DE: Autoritatea Nationala de Reglementare in Domeniul Energiei
ACT PUBLICAT ÎN MONITORUL OFICIAL NR. 260 din 20 aprilie 2012



SmartCity1

Având în vedere prevederile art. 11 alin. (1), alin. (2) lit. a) şi alin. (3)1 şi art. 15 alin. (1) pct. 1 din Legea energiei electrice nr. 13/2007, cu modificările şi completările ulterioare, coroborate cu dispoziţiile art. 8 alin. (1) lit. b) din Legea gazelor nr. 351/2004, cu modificările şi completările ulterioare,în temeiul dispoziţiilor art. 7 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 1.428/2009 privind organizarea şi funcţionarea Autorităţii Naţionale de Reglementare în Domeniul Energiei, cu completările ulterioare,preşedintele Autorităţii Naţionale de Reglementare în Domeniul Energiei emite următorul ordin: Articolul 1Se aprobă condiţiile-cadru asociate autorizaţiei de înfiinţare, prevăzute în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin. Articolul 2Departamentele de specialitate din cadrul Autorităţii Naţionale de Reglementare în Domeniul Energiei urmăresc respectarea prevederilor prezentului ordin. Articolul 3Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I. Preşedintele Autorităţii Naţionale de Reglementare în Domeniul Energiei, Iulius Dan Plaveti ANEXĂCONDIŢIILE-CADRU ASOCIATE AUTORIZAŢIEI DE ÎNFIINŢARE I. Condiţii generale 1. Prezentul document stabileşte condiţiile în care este valabilă Autorizaţia de înfiinţare nr. ....... pentru realizarea noii capacităţi energetice/retehnologizarea capacităţii energetice „CENTRALA ELECTRICĂ ........ ...........“, denumită în continuare autorizaţie, care este emisă de autoritatea competentă în conformitate cu solicitarea primită de la Societatea Comercială [denumirea operatorului economic] - S.A./S.R.L., denumită în continuare titularul autorizaţiei, şi constituie împreună cu anexele A, B, C şi D parte integrantă din autorizaţie. 2. Titularul autorizaţiei răspunde pentru corectitudinea datelor pe care le-a pus la dispoziţia autorităţii competente şi care au stat la baza acordării autorizaţiei. 3. Titularul autorizaţiei este responsabil pentru îndeplinirea şi respectarea condiţiilor asociate autorizaţiei, denumite în continuare condiţiile autorizaţiei sau condiţii. 4. Termenii evidenţiaţi prin caractere italice în textul condiţiilor autorizaţiei sunt explicitaţi în anexa A. II. Obiectul şi valabilitatea autorizaţiei 5. Obiectul autorizaţiei îl reprezintă realizarea/retehnologizarea capacităţilor energetice prevăzute în anexa B, denumite în continuare capacităţi autorizate. 6. Autorizaţia s-a acordat la data de ................ şi este valabilă pentru o perioadă de .............., începând de la data acordării, dacă autoritatea competentă nu hotărăşte retragerea ei mai devreme, pentru vreuna dintre cauzele prevăzute la cap. VII „Retragerea autorizaţiei“. III. Drepturi ale titularului autorizaţiei 7. Autorizaţia permite desfăşurarea lucrărilor de inginerie, procurare, construcţii-montaj, punere în funcţiune şi a altor servicii asociate necesare, conform specificaţiilor, pentru realizarea capacităţilor autorizate. 8. Pe durata de valabilitate a autorizaţiei, titularul autorizaţiei poate desfăşura lucrările de dezafectare şi provizoratele prevăzute în specificaţiile capacităţilor autorizate. 9. Pe durata executării lucrărilor de realizare şi de punere în funcţiune a capacităţilor autorizate, titularul autorizaţiei beneficiază de drepturile prevăzute la art. 16 şi 19 din Lege, cu respectarea obligaţiilor prevăzute la aceleaşi articole din Lege. 10. Lucrările de înfiinţare a capacităţilor autorizate sunt lucrări de interes public, în sensul prevederilor art. 16 alin. (1) din Lege. 11. Drepturile titularului autorizaţiei cuprinse în condiţiile 7-9 încetează la expirarea perioadei de valabilitate a autorizaţiei sau la retragerea ei de către autoritatea competentă. 12. Titularul autorizaţiei are dreptul de a ataca în justiţie, în conformitate cu dispoziţiile legale, orice ordin sau decizie care sa aprobat de autoritatea competentă, în măsura în care consideră că vreuna dintre acestea este inechitabilă, afectează sau ar putea afecta negativ activităţile pe care acesta le desfăşoară în vederea realizării capacităţilor autorizate. IV. Obligaţii ale titularului autorizaţiei Materiale, echipamente, instalaţii, procedee şi tehnologii utilizabile 13. Titularul autorizaţiei trebuie să desfăşoare activităţile necesare realizării şi punerii în funcţiune a capacităţilor autorizate potrivit specificaţiilor acestora, utilizând materiale, echipamente, instalaţii, procedee şi tehnologii în limitele prevăzute de legile şi de normativele aplicabile în vigoare. Asigurarea personalului calificat 14. Titularul autorizaţiei este obligat să asigure personalul de conducere şi de execuţie necesar pentru realizarea capacităţilor autorizate. Respectarea legilor/reglementărilor 15. Pe toată durata de valabilitate a autorizaţiei, titularul autorizaţiei este obligat să respecte în totalitate prevederile: a)condiţiilor autorizaţiei; b)Legii, cu modificările şi completările ulterioare ale acesteia; c)legilor în vigoare; d)tuturor reglementărilor incidente emise de autoritatea competentă; e)standardelor/normelor aplicabile.16. Respectarea cerinţelor condiţiei 15 de către titularul autorizaţiei constituie o condiţie esenţială a autorizaţiei şi încălcarea ei îndreptăţeşte autoritatea competentă să aplice sancţiuni, mergând până la suspendarea sau retragerea autorizaţiei. 17. Titularul autorizaţiei are obligaţia: a)să stabilească şi să aplice, pe întreaga durată a executării lucrărilor, măsurile de protecţie a persoanelor, bunurilor şi mediului; b)să obţină toate avizele, acordurile, autorizaţiile şi atestatele prevăzute de lege pentru realizarea obiectivului autorizat, în conformitate cu prevederile art. 17 alin. (1) din Lege.Protecţia mediului şi activităţilor de interes public 18. După finalizarea activităţilor necesare realizării capacităţilor autorizate şi/sau încetarea drepturilor prevăzute la condiţia 9, titularul autorizaţiei este obligat să asigure degajarea terenurilor ocupate temporar sau care se disponibilizează, precum şi a spaţiilor afectate, care vor fi readuse la starea iniţială, respectându-se şi toate celelalte condiţii specifice impuse de legislaţia cu privire la protecţia mediului. 19. Titularul autorizaţiei va desfăşura lucrările de realizare şi de punere în funcţiune a capacităţilor autorizate astfel încât să nu determine limitarea sau oprirea nejustificată a accesului altor utilizatori la reţelele electrice, iar consecinţele care pot astfel apărea în piaţa de energie electrică să fie cât se poate de reduse. 20. Titularul autorizaţiei are obligaţia de a stabili şi aplica măsuri de protecţie a persoanelor, potrivit normativelor aplicabile în vigoare, pe întreaga durată a executării lucrărilor de realizare şi de punere în funcţiune a capacităţilor autorizate. Instituirea zonelor de protecţie şi de siguranţă 21. (1) Pe toată durata de valabilitate a autorizaţiei, titularul autorizaţiei trebuie să instituie şi să menţină, în condiţiile Legii, zonele de protecţie şi zonele de siguranţă asociate lucrărilor de realizare a capacităţilor autorizate. (2) Titularul autorizaţiei trebuie să asigure îndeplinirea tuturor măsurilor necesare instituirii şi menţinerii, în condiţiile Legii, a zonelor de protecţie şi de siguranţă asociate funcţionării capacităţilor autorizate, în conformitate cu norma tehnică privind delimitarea zonelor de protecţie şi de siguranţă aferente capacităţilor energetice, emisă de autoritatea competentă; principalele elemente normative de dimensionare a zonelor de protecţie şi de siguranţă asociate funcţionării capacităţilor autorizate sunt prezentate în anexa C.(3) Asupra terenurilor aflate în proprietatea terţilor, cuprinse în zonele de protecţie şi de siguranţă, se stabileşte drept de servitute legală.Separarea situaţiilor contabile 22. Titularul autorizaţiei va ţine situaţii contabile separate până la nivelul balanţei de verificare pentru activităţile care fac obiectul autorizaţiei, faţă de cele asociate altor activităţi comerciale incluse în obiectul său de activitate, specificate în statutul societăţii comerciale. 23. În cazul în care există cheltuieli comune între activităţile care fac obiectul autorizaţiei şi alte activităţi ale titularului autorizaţiei, acesta va prezenta, la cererea autorităţii competente, documentele ce stabilesc baza lor de repartizare şi rezultatele obţinute ca efect al acestei repartizări. Furnizarea de informaţii autorităţii competente 24. Titularul autorizaţiei va furniza autorităţii competente toate datele şi informaţiile care îi sunt necesare acesteia pentru exercitarea atribuţiilor sale. 25. În termen de ... luni de la data acordării autorizaţiei, titularul autorizaţiei va transmite autorităţii competente, după caz, următoarele contracte (în copie): a)contracte de împrumut încheiate cu societăţi bancare; b)contracte de finanţare nerambursabilă, încheiate cu instituţii sau organisme care gestionează fonduri de promovare a dezvoltării sectorului energetic, a protecţiei mediului etc.; c)contracte încheiate cu societăţi nebancare, care dovedesc că au fonduri disponibile pentru a le investi sau a le împrumuta, dacă a încheiat contracte din categoriile specificate la lit. a), b) şi/sau c) ulterior acordării autorizaţiei, în scopul de a finanţa lucrările autorizate prin aceasta. Titularul autorizaţiei are obligaţia să confirme, prin trimiterea acestor contracte, că a asigurat inclusiv fondurile prevăzute, pentru finanţarea lucrărilor care fac obiectul autorizaţiei, de documentele precontractuale prezentate autorităţii competente înainte de acordarea autorizaţiei. 26. (1) În termen de 30 de zile lucrătoare de la data semnării procesului-verbal de recepţie a punerii în funcţiune a capacităţilor autorizate, titularul autorizaţiei sau o altă persoană care deţine cu titlu legal capacităţile autorizate va transmite autorităţii competente un raport în format electronic, pe adresa de e-mail darae@anre.ro, referitor la finalizarea lucrărilor care fac obiectul autorizaţiei. Raportul astfel trimis va fi asumat de reprezentantul legal al elaboratorului şi printr-o scrisoare de notificare a îndeplinirii acestei obligaţii, care se va expedia potrivit condiţiei 45. Raportul va include, fără a se limita la acestea, cel puţin: a)activităţile planificate şi realizate, precum şi eventualele lucrări restante; b)problemele întâmpinate în derularea activităţilor planificate, cu menţionarea acelor situaţii care au determinat incidente tehnice soldate cu afectarea unor utilizatori ai reţelei electrice de transport şi/sau distribuţie ori întârzieri în derularea proiectului, precum şi soluţiile adoptate pentru rezolvarea lor; c)pachetele de lucrări/servicii contractate/executate, cu menţionarea proiectantului, antreprenorului, subcontractanţilor, furnizorilor de componente ale capacităţilor autorizate; d)costul lucrărilor executate, cu raportarea acestora la bugetul estimat în studiul de fezabilitate, precum şi la cel alocat; e)valoarea de înregistrare în contabilitate a capacităţilor autorizate la titularul autorizaţiei sau la persoana care le deţine cu titlu legal, la data întocmirii raportului; f)eventualele modificări şi/sau revizii ale proiectului; g)situaţia contractelor/convenţiilor încheiate cu terţe persoane fizice sau juridice în virtutea drepturilor prevăzute la condiţia 9 din autorizaţie; h)informaţii privind eventuale litigii survenite în raport cu terţe persoane fizice sau juridice; i)stadiul confirmărilor de către operatorii de reţea privind îndeplinirea/respectarea condiţiilor tehnice prevăzute în avizele tehnice de racordare emise pentru capacităţile autorizate, precum şi planificarea probelor care mai sunt necesare pentru a verifica îndeplinirea condiţiilor tehnice respective.
(2) Primirea de către autoritatea competentă a raportului redactat potrivit specificaţiilor prevăzute la alin. (1) constituie o condiţie necesară pentru ca aceasta să aprobe intrarea în exploatare comercială a capacităţilor autorizate.27. Datele şi informaţiile precizate la condiţia 26 alin. (1) lit. d) vor fi în concordanţă cu evidenţele contabile ţinute potrivit cerinţelor prevăzute la condiţiile 22 şi 23. 28. Titularul autorizaţiei este obligat să informeze autoritatea competentă: a)despre orice încălcare a condiţiilor autorizaţiei de către titularul autorizaţiei; b)dacă o altă autoritate a suspendat valabilitatea unui act (autorizaţie, acord, aviz, permis sau aprobare) prin care a autorizat desfăşurarea unor activităţi/lucrări aferente uneia sau mai multor componente ale capacităţilor autorizate,în termen de 7 zile lucrătoare de la sesizarea încălcării/nerespectării condiţiilor autorizaţiei, respectiv de la suspendarea valabilităţii unui act din categoria celor specificate la lit. b). 29. Titularul autorizaţiei va informa autoritatea competentă în termen de 10 zile lucrătoare, dacă Legea sau Regulamentul nu prevăd altfel, despre schimbarea: a)sediului; b)statutului juridic al societăţii; c)structurii acţionariatului sau a valorii capitalului social; d)conducătorului societăţii.V. Transferul autorizaţiei 30. Autorizaţia este valabilă doar pentru realizarea capacităţilor autorizate şi a componentelor acestora, specificate în anexa B. Autorizaţia nu poate fi transferată la o altă capacitate, chiar dacă aceasta este identică, sau la componentele oricărei alte capacităţi. 31. (1) Autorizaţia este valabilă doar pentru titularul autorizaţiei şi nu poate fi transferată unei alte persoane fizice sau juridice. (2) Fac excepţie de la cele stabilite la alin. (1) numai cazurile în care patrimoniul titularului autorizaţiei, ca societate comercială, se transferă unei alte persoane juridice, atunci când:a)titularul autorizaţiei este absorbit, printr-un proces de fuziune, de o altă societate comercială; b)prin divizarea titularului autorizaţiei, ca societate comercială, componentele capacităţilor autorizate realizate până la data divizării, precum şi continuarea lucrărilor de înfiinţare care fac obiectul autorizaţiei revin societăţii comerciale create ca efect al divizării. (3) În situaţii de felul celor arătate la alin. (2), autoritatea competentă va modifica autorizaţia procedând conform prevederilor Regulamentului.32. Transferul uneia sau al mai multor componente ale capacităţilor autorizate, dar nu al unei întregi capacităţi, pe parcursul lucrărilor către altă entitate legală este considerat ca o cerere de modificare a autorizaţiei şi se poate face cu respectarea condiţiilor din cap. VIII „Modificarea autorizaţiei“. VI. Suspendarea autorizaţiei 33. (1) Autoritatea competentă poate suspenda autorizaţia în următoarele circumstanţe: a)titularul autorizaţiei nu realizează capacităţile autorizate în concordanţă cu specificaţiile; b)titularul autorizaţiei nu informează autoritatea competentă cu privire la asigurarea de fonduri pentru finanţarea lucrărilor de realizare/retehnologizare a capacităţilor autorizate, în conformitate cu prevederile condiţiei 25; c)altă autoritate a suspendat valabilitatea unui act (autorizaţie, acord, aviz, permis sau aprobare) prin care a autorizat desfăşurarea unor activităţi/lucrări aferente uneia sau mai multor componente ale capacităţilor autorizate; d)titularul autorizaţiei încalcă repetat una sau mai multe dintre condiţiile autorizaţiei; e)înfiinţarea capacităţilor autorizate sau a uneia ori mai multora dintre componentele acesteia pune în pericol sau dăunează persoanelor fizice, proprietăţii şi/sau mediului înconjurător; f)pe parcursul investigaţiilor privind o contestaţie având ca obiect acordarea autorizaţiei; g)în caz de deschidere a procedurii de reorganizare judiciară sau de faliment la titularul autorizaţiei. (2) În situaţii de felul celor arătate la alin. (1), autoritatea competentă va suspenda autorizaţia procedând conform prevederilor Regulamentului.34. Autoritatea competentă va anunţa în scris, la momentul suspendării, motivele de suspendare şi condiţiile pe care titularul autorizaţiei trebuie să le îndeplinească pentru revocarea suspendării. Comunicarea scrisă din partea autorităţii competente nu este necesară dacă suspendarea autorizaţiei se face ca urmare a începerii procedurii de reorganizare judiciară sau de faliment, respectiv în cazul dizolvării titularului autorizaţiei. 35. Autoritatea competentă poate revoca suspendarea autorizaţiei: a)în termen de 5 zile lucrătoare de la data la care autoritatea competentă a acceptat dovezile furnizate de titularul autorizaţiei cu privire la îndeplinirea condiţiilor de revocare a suspendării; b)în urma unei hotărâri a instanţei de judecată, ca rezultat al unui apel făcut de titularul autorizaţiei împotriva suspendării autorizaţiei.VII. Retragerea autorizaţiei 36. (1) Autoritatea competentă poate retrage autorizaţia în cazurile prevăzute la art. 23 din Lege, precum şi în următoarele circumstanţe: a)în cazurile în care anularea de către emitent sau expirarea valabilităţii unuia dintre actele (autorizaţie, acord, aviz, permis sau aprobare) care a stat la baza acordării autorizaţiei este iremediabilă, conducând la imposibilitatea desfăşurării activităţilor permise de autorizaţie sau a respectării uneia/unora dintre condiţiile autorizaţiei; b)în cazul în care titularul autorizaţiei pierde titlul legal privind deţinerea de bunuri imobile în sau pe care se amplasează capacităţile autorizate, în ansamblul său, titlul sau titlurile respective fiind cele care au permis acordarea autorizaţiei, precum şi menţinerea zonelor de protecţie şi de siguranţă ale capacităţilor autorizate, în ansamblul lor; c)în urma unei solicitări motivate, transmise de titularul autorizaţiei, care a fost acceptată de autoritatea competentă; d)dacă titularul autorizaţiei nu mai deţine capacităţile autorizate specificate în anexa B; e)dacă nu s-a înregistrat niciun progres în realizarea capacităţilor autorizate în primul an de la data emiterii autorizaţiei sau de la data respingerii unei contestaţii referitoare la acordarea autorizaţiei de către autoritatea competentă; f)în cazul în care capacităţile autorizate nu pot fi realizate:potrivit specificaţiilor;
în conformitate cu legile în vigoare, cu reglementările sau standardele care sunt aplicabile capacităţilor autorizate ori componentelor acesteia; g)titularul autorizaţiei refuză acceptarea unor modificări ale autorizaţiei propuse de autoritatea competentă ca urmare a acţiunii menţionate la condiţia 39; h)ca rezultat al unei contestaţii referitoare la acordarea autorizaţiei, care a fost soluţionată favorabil; i)în cazul încălcării repetate a Legii sau a condiţiilor autorizaţiei. (2) Autoritatea competentă va retrage autorizaţia procedând conform prevederilor Regulamentului.37. Autoritatea competentă anunţă în scris, la momentul retragerii autorizaţiei, motivele retragerii, precizând momentul de la care autorizaţia îşi încetează valabilitatea. Comunicarea scrisă din partea autorităţii competente nu este necesară dacă retragerea autorizaţiei se face ca urmare a reorganizării judiciare sau a falimentului, respectiv în cazul dizolvării titularului autorizaţiei. VIII. Modificarea autorizaţiei 38. Ca urmare a unei cereri scrise a titularului autorizaţiei, autoritatea competentă poate modifica autorizaţia procedând conform prevederilor Regulamentului. Autoritatea competentă va transmite răspunsul la cerere în termen de 30-60 de zile de la primirea acesteia. 39. Modificările autorizaţiei iniţiate de autoritatea competentă ca urmare a modificării condiţiilor existente la data acordării acesteia (legislaţia primară şi secundară şi decizii juridice) sau ca urmare a unor evenimente care afectează substanţial piaţa energiei electrice vor fi notificate titularului autorizaţiei cu 30 de zile calendaristice înainte de intrarea lor în vigoare. 40. Titularul autorizaţiei poate cere autorităţii competente prelungirea perioadei de valabilitate a autorizaţiei. Autoritatea competentă va răspunde în scris în termen de 30-60 de zile de la primirea cererii şi va explica motivele, dacă cererea este respinsă. Autorizaţia rămâne valabilă până la primirea de către titularul autorizaţiei a răspunsului scris al autorităţii competente. 41. Schimbarea adresei titularului autorizaţiei nu constituie motiv de modificare a autorizaţiei. IX. Controlul executării activităţilor care fac obiectul autorizaţiei 42. Autoritatea competentă va îndruma şi va supraveghea îndeplinirea de către titularul autorizaţiei a condiţiilor autorizaţiei, scop în care: a)va analiza rapoartele remise de titularul autorizaţiei conform condiţiei 26 din autorizaţie; b)va efectua controale în conformitate cu regulamentul de constatare, notificare şi sancţionare a abaterilor de la reglementările emise în domeniul energiei electrice şi în domeniul gazelor naturale, emis de autoritatea competentă.43. În exercitarea atribuţiilor de control, reprezentanţii autorităţii competente au, în temeiul art. 88 alin. (1) din Lege, dreptul de acces, în condiţiile legii, pe teritoriul titularului autorizaţiei. La cererea autorităţii competente, titularul autorizaţiei este obligat să asigure, fără întârziere, accesul reprezentanţilor autorizaţi ai acesteia. Titularul autorizaţiei va acorda autorităţii competente orice asistenţă necesară pe parcursul efectuării inspecţiei în cauză. X. Sancţiuni 44. Dacă în urma investigaţiilor făcute de autoritatea competentă s-a stabilit că titularul autorizaţiei nu a respectat Legea sau una ori mai multe dintre condiţiile autorizaţiei, autoritatea competentă poate aplica, în temeiul Legii, amenzi contravenţionale. Aplicarea şi/sau plata oricărei amenzi contravenţionale nu limitează în niciun fel dreptul autorităţii competente de a suspenda/retrage autorizaţia în cazul încălcării repetate a Legii sau a condiţiilor autorizaţiei. XI. Căi de comunicare 45. Orice comunicare, accept, confirmare, aprobare sau altă informaţie cerută ori a cărei transmitere este permisă în condiţiile autorizaţiei se va face în scris şi se va putea transmite prin telefax, cu condiţia ca, în toate cazurile, originalul să se depună prin curier sau prin serviciile poştale la următoarele adrese: pentru autoritatea competentă:Bucureşti, sectorul 2, str. Constantin Nacu nr. 3; pentru titularul autorizaţiei: localitatea, str. ... nr. ... etc. XII. Căi de apel 46. Deciziile autorităţii competente cu privire la modificarea, suspendarea sau retragerea autorizaţiei, precum şi cele cu privire la aplicarea amenzilor contravenţionale, generate de încălcarea prevederilor autorizaţiei sau ale Legii, pot fi atacate de titularul autorizaţiei la instanţa judecătorească competentă, în virtutea dreptului menţionat la condiţia 12. ANEXA ADEFINIŢII Autoritatea competentă - prin Lege, Autoritatea Naţională de Reglementare în Domeniul Energiei, cu sediul în Bucureşti, str. Constantin Nacu nr. 3, sectorul 2, http://www.anre.ro, e-mail: anre@anre.ro; darae@anre.ro Lege - Legea energiei electrice nr. 13/2007, cu modificările şi completările ulterioare Regulament - Regulamentul pentru acordarea licenţelor şi autorizaţiilor în sectorul energiei electrice, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 540/2004, cu modificările şi completările ulterioare Specificaţii - totalitatea datelor şi informaţiilor considerate definitorii pentru capacităţile autorizate, transmise autorităţii competente de către titularul autorizaţiei, în vederea emiterii autorizaţiei Lista documentelor în care sunt cuprinse specificaţiile capacităţilor autorizate este prezentată în anexa D. Societatea Comercială [denumirea operatorului economic] - S.A./S.R.L. - societate comercială cu sediul în ........ ........ .............., înregistrată la oficiul registrului comerţului cu nr. ........ . ANEXA BDESCRIEREA CAPACITĂŢILOR AUTORIZATE Denumire: Centrala Electrică ........ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ........ Amplasare: Centrala Electrică ........ .............. va fi amplasată în ........ ................ ................ ............... Date tehnice: putere electrică instalată - ......... MW Componente principale: ........ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ............... ANEXA CZONE DE PROTECŢIE ŞI DE SIGURANŢĂ Instituirea şi delimitarea zonelor de protecţie şi de siguranţă asociate capacităţii autorizate se realizează în conformitate cu prevederile din legislaţia aplicabilă, precum şi cu norma tehnică privind delimitarea zonelor de protecţie şi de siguranţă aferente capacităţilor energetice, emisă de autoritatea competentă. ANEXA DLISTA DOCUMENTELOR CE ALCĂTUIESC SPECIFICAŢIILE CAPACITĂŢILOR AUTORIZATE Documentele au fost transmise cu scrisorile înregistrate la autoritatea competentă sub numerele ......... .


SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 12/2012

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 12 din 2012
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Legea 127 2017
    Îmi apare că site-ul http://www.legex.ro/VizualizareLege.aspx?var=153691#comentariu, sau cum se numește, este not secure. Adică putem comenta dar ne asumăm riscul informatic. E corect?
ANONIM a comentat Legea 127 2017
    nu cumva ar trebui să fie bizară absența oricărui comentariu la această lege? Totuși este o lege adoptată conform procedurilor regulamentare în vigoare, deci este ea însăși în vigoare. Avem dreptul cel puțin legal de a o comenta.
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 12/2012
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu