Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

Ordinul Nr.119 din 18.10.2017

privind organizarea activităţilor cu caracter preventiv în domeniul ordinii şi siguranţei publice desfăşurate de structurile Ministerului Afacerilor Interne
ACT EMIS DE: Ministerul Afacerilor Interne
ACT PUBLICAT ÎN MONITORUL OFICIAL NR. 799 din 10 octombrie 2017



SmartCity1

Luând în considerare art. 26 alin. (1) pct. 6, 7 şi 24 din Legea nr. 218/2002 privind organizarea şi funcţionarea Poliţiei Române, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, art. 19 alin. (1) lit. e) şi k) din Legea nr. 550/2004 privind organizarea şi funcţionarea Jandarmeriei Române, cu modificările ulterioare, art. 2 lit. a) pct. 2 şi art. 21 lit. a) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 104/2001 privind organizarea şi funcţionarea Poliţiei de Frontieră Române, aprobată cu modificări prin Legea nr. 81/2002, cu modificările şi completările ulterioare, art. 1 alin. (2) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 120/2005 privind operaţionalizarea Direcţiei generale anticorupţie din cadrul Ministerului Afacerilor Interne, aprobată cu modificări prin Legea nr. 383/2005, cu modificările şi completările ulterioare, art. 2, art. 3 lit. l) şi m) din Hotărârea Guvernului nr. 461/2011 privind organizarea şi funcţionarea Agenţiei Naţionale Antidrog, cu modificările ulterioare, art. 3 alin. (1) lit. k) şi m) din Hotărârea Guvernului nr. 460/2011 privind organizarea şi funcţionarea Agenţiei Naţionale împotriva Traficului de Persoane, în temeiul art. 1 alin. (2) lit. s) şi al art. 7 alin. (1) şi (5) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 30/2007 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Afacerilor Interne, aprobată cu modificări prin Legea nr. 15/2008, cu modificările şi completările ulterioare,ministrul afacerilor interne emite următorul ordin: Capitolul IOrganizarea şi funcţionarea Consiliului de Monitorizare a Activităţii Preventive Articolul 1(1) La nivelul Ministerului Afacerilor Interne, denumit în continuare MAI, se înfiinţează Consiliul de Monitorizare a Activităţii Preventive, denumit în continuare Consiliul, organism fără personalitate juridică, ce are rol de monitorizare, analizare şi integrare a activităţilor cu caracter preventiv desfăşurate de structurile MAI.(2) Reprezentarea în Consiliu se face la nivelul inspectorului general/similar, respectiv şef al structurii din aparatul central, şi al şefului structurii/similar de prevenire.(3) În compunerea Consiliului intră persoanele prevăzute la alin. (2), din structurile MAI nominalizate în anexa nr. 1. Articolul 2(1) Activitatea Consiliului este condusă de către secretarul de stat pentru ordine şi siguranţă publică.(2) În activitatea sa, Consiliul poate adopta decizii care sunt obligatorii pentru structurile cu atribuţii în organizarea şi desfăşurarea activităţilor de prevenire.(3) Deciziile Consiliului se semnează de către secretarul de stat pentru ordine şi siguranţă publică. (4) Deciziile adoptate de către Consiliu nu pot aduce atingere competenţelor funcţionale ale structurilor MAI cu atribuţii în organizarea şi desfăşurarea activităţilor cu caracter preventiv. Articolul 3Pentru îndeplinirea rolului său, la nivelul Consiliului se pot constitui grupuri de lucru formate din specialişti ai structurilor MAI reprezentate, sub coordonarea şefului componentei de prevenire a structurii de specialitate din cadrul Inspectoratului General al Poliţiei Române. Articolul 4La lucrările Consiliului pot fi invitaţi reprezentanţi ai Ministerului Public, mediului academic, autorităţilor administraţiei publice, precum şi ai societăţii civile. Articolul 5(1) Consiliul se întruneşte trimestrial sau ori de câte ori este necesar.(2) Lucrările Consiliului se desfăşoară, de regulă, la sediul MAI. Articolul 6Consiliul are următoarele atribuţii principale: a)identifică şi promovează bune practici şi modalităţi de acţiune în sistem integrat a activităţilor cu caracter preventiv; b)stabileşte modul de corelare şi integrare a activităţilor preventive desfăşurate de structurile MAI, precum şi metodele şi mijloacele practice care pot fi folosite de structurile cu atribuţii în domeniul prevenirii, pentru atingerea obiectivelor stabilite prin documentele programatice; c)stabileşte măsuri prioritare de acţiune în sistem integrat, în baza analizelor/studiilor efectuate privind cauzele şi condiţiile care generează sau favorizează fenomene din domeniile de competenţă ale structurilor din componenţa Consiliului, precum şi structura, starea şi dinamica acestora; d)identifică fondurile necesare desfăşurării în sistem integrat a activităţilor preventive; e)formulează propuneri privind modificarea şi completarea legislaţiei, precum şi pentru elaborarea de noi acte normative, în domeniul prevenirii; f)asigură transmiterea unui mesaj unitar, clar şi precis de către structurile cu atribuţii în domeniul prevenirii; g)identifică problemele apărute în implementarea măsurilor preventive şi stabileşte sau propune, după caz, soluţii de remediere a acestora; h)elaborează şi prezintă, împreună cu structurile interesate, conducerii, spre aprobare, Strategia Ministerului Afacerilor Interne în domeniul prevenirii; i)îl informează semestrial pe ministrul afacerilor interne cu privire la activitatea, rezultatele obţinute şi problemele apărute în implementarea măsurilor preventive. Articolul 7(1) Secretariatul Consiliului este asigurat de către Direcţia Generală Management Operaţional.(2) Secretariatul îndeplineşte următoarele atribuţii:a)asigură convocarea reprezentanţilor Consiliului şi transmite materialele înscrise pe ordinea de zi; b)realizează schimbul de informaţii cu şefii compartimentelor de prevenire din cadrul structurilor componente ale Consiliului pentru stabilirea ordinii de zi; c)redactează documentele rezultate din activitatea Consiliului; d)ia măsuri organizatorice/administrative pentru buna desfăşurare a şedinţelor Consiliului; e)gestionează raportările comisiilor de monitorizare a activităţii preventive; f)organizează şi păstrează, potrivit actelor normative în vigoare, arhiva Consiliului. Capitolul IIOrganizarea şi funcţionarea comisiei judeţene de monitorizare a activităţii preventive Articolul 8(1) La nivel judeţean şi în municipiul Bucureşti se înfiinţează Comisia de monitorizare a activităţii preventive, denumită în continuare Comisia, organism fără personalitate juridică, ce are rol de a asigura monitorizarea şi integrarea acţiunilor preventive desfăşurate la acest nivel de către structurile MAI.(2) Structurile nominalizate în anexa nr. 2 sunt reprezentate în Comisie de către inspectorul şef/directorul/şeful structurii teritoriale şi de şeful/coordonatorul structurii judeţene/teritoriale de prevenire. (3) Inspectoratul General al Poliţiei de Frontieră este reprezentat în Comisie doar în judeţele în care are înfiinţate structuri teritoriale. Articolul 9(1) Activitatea Comisiei este condusă de inspectorul şef al inspectoratului de poliţie judeţean/directorul general al Direcţiei Generale de Poliţie a Municipiului Bucureşti.(2) În activitatea sa, Comisia adoptă decizii, care sunt obligatorii pentru structurile judeţene cu atribuţii în organizarea şi desfăşurarea activităţilor cu caracter preventiv. Deciziile se adoptă cu unanimitate de voturi. (3) Deciziile Comisiei se semnează de către inspectorul şef al inspectoratului de poliţie judeţean/directorul general al Direcţiei Generale de Poliţie a Municipiului Bucureşti. Articolul 10La lucrările Comisiei pot fi invitaţi reprezentanţi ai Ministerului Public, ai autorităţilor administraţiei publice, precum şi ai societăţii civile. Articolul 11(1) Comisia se întruneşte lunar sau ori de câte ori este necesar(2) Prin excepţie de la alin. (1), în judeţele în care nu sunt organizate sedii ale centrelor regionale, şefii acestora participă la lucrările Comisiei o dată pe trimestru.(3) Lucrările Comisiei se desfăşoară, de regulă, la sediul inspectoratului de poliţie judeţean. Articolul 12Comisia are următoarele atribuţii principale: a)asigură implementarea deciziilor Consiliului; b)îndeplineşte, la nivelul judeţului şi al municipiului Bucureşti, atribuţiile prevăzute la art. 6 lit. a), b), c), e), f) şi g); c)informează Consiliul cu privire la deciziile adoptate la nivelul său şi măsurile dispuse pentru punerea lor în aplicare; d)informează trimestrial Consiliul cu privire la activitatea, rezultatele obţinute şi problemele apărute în implementarea măsurilor preventive. Articolul 13(1) Secretariatul Comisiei este asigurat de către structura de prevenire a inspectoratului de poliţie judeţean.(2) Secretariatul Comisiei îndeplineşte următoarele atribuţii:a)asigură convocarea reprezentanţilor Comisiei şi transmite materialele înscrise pe ordinea de zi; b)realizează schimbul de informaţii cu şefii/coordonatorii structurii judeţene/similar de prevenire pentru stabilirea ordinii de zi; c)redactează documentele rezultate din activitatea Comisiei; d)ia măsuri organizatorice/administrative pentru buna desfăşurare a şedinţelor Comisiei; e)transmite deciziile adoptate de către Comisie, pentru informare, Consiliului sau, pentru punerea lor în aplicare, structurilor judeţene/ale municipiului Bucureşti; f)organizează şi păstrează, potrivit actelor normative în vigoare, arhiva Comisiei. Articolul 14Anexele nr. 1 şi 2 fac parte integrantă din prezentul ordin. Articolul 15 Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I, şi se aplică pe o perioadă de 5 ani de la data intrării sale în vigoare. Ministrul afacerilor interne, Carmen Daniela Dan ANEXA Nr. 1Structurile centrale al căror personal intră în compunerea Consiliului de monitorizare a activităţii preventive 1. Direcţia generală management operaţional 2. Inspectoratul General al Poliţiei Române 3. Inspectoratul General al Jandarmeriei Române 4. Inspectoratul General al Poliţiei de Frontieră 5. Direcţia Generală Anticorupţie 6. Agenţia Naţională Antidrog 7. Agenţia Naţională împotriva Traficului de Persoane ANEXA Nr. 2Structurile teritoriale al căror personal intră în compunerea Comisiei de monitorizare a activităţii preventive 1. Inspectoratele judeţene de poliţie/Direcţia Generală de Poliţie a Municipiului Bucureşti 2. Inspectoratele judeţene de jandarmi/Direcţia Generală de Jandarmi a Municipiului Bucureşti 3. Inspectoratele judeţene de poliţie de frontieră 4. Direcţia Anticorupţie pentru Municipiul Bucureşti şi Judeţul Ilfov/Serviciile judeţene anticorupţie 5. Centrele regionale de prevenire, evaluare şi consiliere antidrog 6. Centrele regionale împotriva traficului de persoane



SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 119/2017

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 119 din 2017
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 119/2017
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu