Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

Ordinul Nr.1152 din 30.08.2012

privind aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor art. 7 alin. (3)-(18) din Ordonanţa Guvernului nr. 13/2012 cu privire la rectificarea bugetului de stat pe anul 2012
ACT EMIS DE: Ministerul Finantelor Publice
ACT PUBLICAT ÎN MONITORUL OFICIAL NR. 627 din 31 august 2012



SmartCity1


În baza prevederilor art. 10 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 34/2009 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Finanţelor Publice, cu modificările şi completările ulterioare,în temeiul prevederilor art. 7 alin. (18) din Ordonanţa Guvernului nr. 13/2012 cu privire la rectificarea bugetului de stat pe anul 2012, viceprim-ministrul, ministrul finanţelor publice, emite următorul ordin: Articolul 1Se aprobă Normele metodologice de aplicare a prevederilor art. 7 alin. (3)-(18) din Ordonanţa Guvernului nr. 13/2012 cu privire la rectificarea bugetului de stat pe anul 2012, prevăzute în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin. Articolul 2Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I. Viceprim-ministru, ministrul finanţelor publice, Florin Georgescu
ANEXĂNORME METODOLOGICE de aplicare a prevederilor art. 7 alin. (3)-(18) din Ordonanţa Guvernului nr. 13/2012 cu privire la rectificarea bugetului de stat pe anul 2012 Articolul 1Sumele defalcate din taxa pe valoarea adăugată pentru echilibrarea bugetelor locale pe anul 2012 în cuantum de 500.000 mii lei se utilizează potrivit prevederilor art. 7 din Ordonanţa Guvernului nr. 13/2012 cu privire la rectificarea bugetului de stat pe anul 2012 şi prezentelor norme metodologice. Articolul 2(1) În vederea determinării cuantumului sumei care se alocă fiecărei unităţi administrativ-teritoriale, acestea prezintă direcţiilor generale ale finanţelor publice judeţene în a căror rază teritorială îşi au sediul, până la data de 10 septembrie 2012, Cererea privind solicitarea de sume defalcate din taxa pe valoarea adăugată pentru echilibrarea bugetelor locale pe anul 2012, conform prevederilor art. 7 alin. (3)-(18) din Ordonanţa Guvernului nr. 13/2012 cu privire la rectificarea bugetului de stat pe anul 2012, denumită în continuare cerere, întocmită potrivit modelului prevăzut în anexa nr. 1, care face parte integrantă din prezentele norme metodologice.(2) Cererea va cuprinde suma care se solicită pentru achitarea obligaţiilor de plată prevăzute la art. 7 alin. (3) din Ordonanţa Guvernului nr. 13/2012.(3) Cererea se depune însoţită de următoarele documente:a)certificatele de atestare fiscală aferente operatorilor economici prevăzuţi la art. 7 alin. (4) din Ordonanţa Guvernului nr. 13/2012, pentru care se solicită stingerea obligaţiilor fiscale; b)situaţia obligaţiilor de plată către operatorii economici furnizori de bunuri, servicii şi lucrări şi/sau către operatorii economici care prestează serviciul public de producere, transport şi distribuţie a energiei termice în sistem centralizat, prevăzuţi la art. 7 alin. (4) din Ordonanţa Guvernului nr. 13/2012 cu privire la rectificarea bugetului de stat pe anul 2012, denumită în continuare situaţia obligaţiilor de plată, întocmită potrivit modelului prevăzut în anexa nr. 2, care face parte integrantă din prezentele norme metodologice; c)acordurile încheiate pentru stingerea obligaţiilor de plată/fiscale conform prevederilor art. 7 alin. (4) lit. a) din Ordonanţa Guvernului nr. 13/2012 cu privire la rectificarea bugetului de stat pe anul 2012, întocmite potrivit modelului prevăzut în anexa nr. 3a, care face parte integrantă din prezentele norme metodologice, şi/sau acordurile încheiate pentru stingerea obligaţiilor de plată/fiscale conform prevederilor art. 7 alin. (4) lit. b) din Ordonanţa Guvernului nr. 13/2012 cu privire la rectificarea bugetului de stat pe anul 2012, întocmite potrivit modelului prevăzut în anexa nr. 3b, care face parte integrantă din prezentele norme metodologice, denumite în continuare acorduri. (4) Certificatele de atestare fiscală se emit de organul fiscal competent, în conformitate cu prevederile art. 112 alin. (1) din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedură fiscală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, la solicitarea unităţilor administrativ-teritoriale, în condiţiile prevăzute la art. 7 alin. (7) din Ordonanţa Guvernului nr. 13/2012.(5) Acordurile se încheie cu fiecare operator economic faţă de care unitatea administrativ-teritorială/instituţiile publice finanţate integral din bugetul local are/au obligaţii de plată, distinct pentru stingerea obligaţiilor fiscale prevăzute la art. 7 alin. (4) lit. a) şi, respectiv, pentru stingerea obligaţiilor fiscale prevăzute la art. 7 alin. (4) lit. b) din Ordonanţa Guvernului nr. 13/2012, şi vor conţine obligatoriu următoarele elemente, care sunt corelate cu datele înscrise în certificatele de atestare fiscală:a)în cazul acordurilor prevăzute în anexa nr. 3a:a1) obligaţiile de plată ale unităţii administrativ-teritoriale/instituţiilor publice finanţate integral din bugetul local către operatorii economici furnizori de bunuri, servicii şi lucrări şi/sau către operatorii economici care prestează serviciul public de producere, transport şi distribuţie a energiei termice în sistem centralizat, care vor face obiectul cererii; a2) obligaţiile fiscale restante ale operatorilor economici furnizori de bunuri, servicii şi lucrări şi/sau ale operatorilor economici care prestează serviciul public de producere, transport şi distribuţie a energiei termice în sistem centralizat, care vor face obiectul cererii; a3) suma care face obiectul cererii şi care trebuie să fie egală cu sumele prevăzute la lit. a1) şi a2); b)în cazul acordurilor prevăzute în anexa nr. 3b:b1) obligaţiile de plată ale unităţii administrativ-teritoriale/instituţiilor publice finanţate integral din bugetul local către operatorii economici care prestează serviciul public de producere, transport şi distribuţie a energiei termice în sistem centralizat, care vor face obiectul cererii; b2) sumele datorate de operatorii economici care prestează serviciul public de producere, transport şi distribuţie a energiei termice în sistem centralizat altor operatori economici care înregistrează obligaţii fiscale restante, care vor face obiectul cererii; b3) obligaţiile fiscale restante ale operatorilor economici care au de încasat sume restante de la operatorii economici care prestează serviciul public de producere, transport şi distribuţie a energiei termice în sistem centralizat, care vor face obiectul cererii; b4) suma care face obiectul cererii şi care trebuie să fie egală cu sumele prevăzute la lit. b1), b2) şi b3). (6) Răspunderea pentru respectarea prevederilor art. 7 alin. (5) din Ordonanţa Guvernului nr. 13/2012 şi pentru stabilirea obligaţiilor de plată care fac obiectul cererilor depuse revine ordonatorilor principali de credite ai bugetelor locale. Articolul 3 (1) Direcţiile generale ale finanţelor publice judeţene înregistrează în ordinea primirii cererile depuse de unităţile administrativ-teritoriale potrivit art. 2 alin. (1). În cadrul termenului prevăzut la art. 7 alin. (9) din Ordonanţa Guvernului nr. 13/2012, direcţiile generale ale finanţelor publice judeţene analizează şi verifică cel puţin următoarele:a)dacă cererea este însoţită de documentele prevăzute la art. 2 alin. (3); b)dacă cererea şi documentele anexate acesteia sunt întocmite şi respectă prevederile art. 7 alin. (3)-(18) din Ordonanţa Guvernului nr. 13/2012 şi prezentele norme metodologice; c)dacă suma din cerere corespunde cu totalul sumelor din acorduri; d)dacă suma din cerere corespunde cu totalul obligaţiilor fiscale către bugetul de stat, bugetul asigurărilor sociale de stat sau bugetele fondurilor speciale din acorduri şi din certificatele de atestare fiscală; e)în cazul acordurilor prevăzute în anexa nr. 3a se verifică dacă suma stabilită prin acord este mai mică sau egală cu:

suma obligaţiilor de plată ale unităţii administrativ-teritoriale/instituţiilor publice finanţate integral din bugetul local către operatorul economic furnizor de bunuri, servicii şi lucrări şi/sau către operatorul economic care prestează serviciul public de producere, transport şi distribuţie a energiei termice în sistem centralizat, cu care s-a încheiat acordul;

suma din certificatul de atestare fiscală al operatorului economic furnizor de bunuri, servicii şi lucrări şi/sau al operatorului economic care prestează serviciul public de producere, transport şi distribuţie a energiei termice în sistem centralizat, cu care s-a încheiat acordul; f)în cazul acordurilor prevăzute în anexa nr. 3b se verifică dacă suma stabilită prin acord este mai mică sau egală cu:

suma obligaţiilor operatorului economic care prestează serviciul public de producere, transport şi distribuţie a energiei termice în sistem centralizat faţă de operatorii economici ale căror obligaţii fiscale se sting;

suma datorată de unitatea administrativ-teritorială/ instituţiile publice finanţate integral din bugetul local către operatorul economic care prestează serviciul public de producere, transport şi distribuţie a energiei termice în sistem centralizat;

suma din certificatele de atestare fiscală ale operatorilor economici care au de încasat sume de la operatorul economic care prestează serviciul public de producere, transport şi distribuţie a energiei termice în sistem centralizat. (2) Pentru cererile pentru care a fost acordat avizul ca urmare a îndeplinirii condiţiilor prevăzute la alin. (1), direcţiile generale ale finanţelor publice judeţene repartizează sumele defalcate din taxa pe valoarea adăugată pentru echilibrarea bugetelor locale pe anul 2012 pe unităţi administrativ-teritoriale, prin decizie a directorului executiv, cu încadrarea în sumele aprobate în anexa nr. 6 la Ordonanţa Guvernului nr. 13/2012, în ordinea înregistrării cererilor primite. Direcţiile generale ale finanţelor publice judeţene vor transmite unităţilor Trezoreriei Statului la care îşi au deschise conturile unităţile administrativ-teritoriale copii ale deciziilor directorului executiv, însoţite de copii ale cererilor şi certificatelor de atestare fiscală aferente acestora, în prima zi lucrătoare de la aprobarea deciziilor.(3) Pentru cererile pentru care sunt îndeplinite condiţiile prevăzute la alin. (1), dar nu mai există sume de repartizat la nivelul sumei pentru care s-a întocmit cererea, se vor aloca sume defalcate din taxa pe valoarea adăugată pentru echilibrarea bugetelor locale, la nivelul sumei de repartizat disponibile.(4) Cererile pentru care nu sunt îndeplinite condiţiile prevăzute la alin. (1), precum şi cele pentru care nu mai există sume de repartizat se restituie unităţilor administrativ-teritoriale, împreună cu documentaţia aferentă.(5) Unităţile administrativ-teritoriale cărora le-au fost restituite cererile ca urmare a neîndeplinirii condiţiilor prevăzute la alin. (1) pot depune o nouă cerere în cadrul termenului prevăzut la art. 7 alin. (6) din Ordonanţa Guvernului nr. 13/2012.(6) În limita sumelor repartizate potrivit alin. (2), unităţile administrativ-teritoriale prezintă unităţilor Trezoreriei Statului la care îşi au conturile deschise documentele prevăzute la art. 7 alin. (10) din Ordonanţa Guvernului nr. 13/2012. Sumele care se achită în contul obligaţiilor fiscale ale operatorilor economici se virează de către unităţile administrativ-teritoriale şi, respectiv, instituţiile publice finanţate integral din bugetul local în contul 50.86.10 „Disponibil pentru stingerea creanţelor fiscale, conform art. 7 din Ordonanţa Guvernului nr. 13/2012“, codificat cu codul de identificare fiscală al operatorilor economici ale căror obligaţii fiscale se sting, deschis la unităţile Trezoreriei Statului din cadrul organelor fiscale competente în administrarea operatorilor economici respectivi.(7) Ordinele de plată prin care se achită obligaţiile fiscale la bugetul de stat, bugetul asigurărilor sociale de stat sau bugetele fondurilor speciale se întocmesc de către unităţile administrativ-teritoriale şi, respectiv, instituţiile publice finanţate integral din bugetul local, în termenul prevăzut la art. 7 alin. (10) din Ordonanţa Guvernului nr. 13/2012, conform prevederilor Ordinului ministrului finanţelor publice nr. 246/2005 pentru aprobarea Normelor metodologice privind utilizarea şi completarea ordinului de plată pentru Trezoreria Statului (OPT), cu modificările şi completările ulterioare. În ordinele de plată, în rubricile „Plătitor“ şi „Cod de identificare fiscală“ al plătitorului se vor înscrie denumirea şi, respectiv, codul de identificare fiscală ale unităţii administrativ-teritoriale sau ale instituţiei publice finanţate integral din bugetul local care dispune plata, în rubricile Beneficiar“ şi „Cod de identificare fiscală“ al beneficiarului se vor înscrie denumirea operatorului economic ale cărui obligaţii fiscale se achită şi, respectiv, codul de identificare fiscală al acestuia, iar în rubrica „Cod IBAN beneficiar“ se înscrie codul IBAN aferent contului prevăzut la alin. (6). (8) La data primirii ordinelor de plată, unităţile Trezoreriei Statului verifică următoarele:

întocmirea acestora potrivit prevederilor alin. (7);

sumele din ordinele de plată trebuie să fie egale sau inferioare sumelor defalcate din taxa pe valoare adăugată pentru echilibrarea bugetelor locale pe anul 2012 repartizate conform prevederilor art. 3 alin. (2);

sumele din ordinele de plată trebuie să se încadreze în creditele bugetare aprobate în bugetele locale majorate în condiţiile art. 7 alin. (10) lit. a) din Ordonanţa Guvernului nr. 13/2012 şi în creditele bugetare deschise şi repartizate cu această destinaţie. (9) Ordinele de plată pentru care nu sunt îndeplinite condiţiile de la alin. (8) se restituie unităţilor administrativ-teritoriale, care au obligaţia de a le reface în prima zi lucrătoare de la primirea acestora.(10) Ordinele de plată pentru care sunt îndeplinite condiţiile de la alin. (8) se transmit cu adresă organelor fiscale împreună cu copii ale certificatelor de atestare fiscală, în vederea confirmării acestora.(11) Organele fiscale competente, în ziua primirii documentelor prevăzute la alin. (10), comunică unităţilor Trezoreriei Statului, prin adresă scrisă, în ordinea primirii acestora, dacă sumele care fac obiectul ordinelor de plată corespund creanţelor fiscale existente la data primirii documentelor, respectiv dacă acestea sunt egale sau mai mici decât creanţele fiscale. În cazul în care organele fiscale competente constată că sumele care fac obiectul documentelor de plată prezentate de unităţile administrativ-teritoriale sunt mai mari decât obligaţiile fiscale actualizate, acestea restituie unităţilor Trezoreriei Statului documentele primite, indicând în adresa de restituire care sunt erorile constatate.(12) În cazul în care organele fiscale competente în administrarea operatorilor economici ale căror obligaţii fiscale se sting se află în alte judeţe decât cele în care se află unităţile Trezoreriei Statului la care au fost depuse documentele prevăzute la alin. (10), acestea vor fi transmise spre confirmare, scanat, prin organele fiscale în cadrul cărora funcţionează unităţile Trezoreriei Statului. Adresa de confirmare/Adresa de restituire se remite unităţii Trezoreriei Statului de organul fiscal competent în administrarea operatorului economic, scanat, în cadrul aceleiaşi zile, prin organul fiscal de la care au fost primite documentele respective.(13) În ziua primirii documentelor prevăzute la alin. (11) şi (12) de la organele fiscale, unităţile Trezoreriei Statului vor proceda astfel:a)pentru ordinele de plată confirmate de organele fiscale virează suma corespunzătoare în contul de venituri ale bugetelor locale 21.11.02.06 „Veniturile bugetului local - Sume defalcate din taxa pe valoarea adăugată pentru echilibrarea bugetelor locale“, concomitent cu decontarea ordinelor de plată respective; b)restituie cu adresă unităţilor administrativ-teritoriale ordinele de plată care nu au fost confirmate de organele fiscale, împreună cu o copie a adresei în care au fost identificate erorile constatate, în scopul refacerii acestora. Ordinele de plată refăcute de unităţile administrativ-teritoriale/instituţiile publice finanţate integral din bugetul local, în termenul prevăzut la art. 7 alin. (11) lit. e) din Ordonanţa Guvernului nr. 13/2012. Articolul 4(1) Unităţile Trezoreriei Statului transmit în sistem informatic organelor fiscale sumele încasate zilnic în contul 50.86.10 „Disponibil pentru stingerea creanţelor fiscale, conform art. 7 din Ordonanţa Guvernului nr. 13/2012“, în scopul distribuirii acestora în contul obligaţiilor fiscale prevăzute la art. 7 alin. (4) din Ordonanţa Guvernului nr. 13/2012.(2) Distribuirea în conturile corespunzătoare de venituri bugetare a sumelor încasate în contul 50.86.10 „Disponibil pentru stingerea creanţelor fiscale, conform art. 7 din Ordonanţa Guvernului nr. 13/2012“ se efectuează de organele fiscale în sistem informatic, cel târziu în prima zi lucrătoare de la încasarea acestora. Organele fiscale vor înştiinţa contribuabilii în legătură cu obligaţiile fiscale stinse potrivit prevederilor alin. (1), în termen de 10 zile de la efectuarea distribuirii sumelor. Articolul 5(1) Direcţiile generale ale finanţelor publice judeţene comunică Ministerului Finanţelor Publice cuantumul sumelor defalcate din taxa pe valoare adăugată pentru echilibrarea bugetelor locale repartizate şi neutilizate până la data de 1 octombrie 2012 de către unităţile administrativ-teritoriale, inclusiv cele nerepartizate pe unităţile administrativ-teritoriale, potrivit prevederilor art. 7 alin. (13) din Ordonanţa Guvernului nr. 13/2012.(2) Redistribuirea cu aceeaşi destinaţie, între judeţe, a sumelor comunicate potrivit alin. (1) se aprobă prin ordin al ministrului finanţelor publice, prin care va fi stabilit şi termenul-limită până la care se primesc noile cereri, precum şi eventuala diminuare a termenului prevăzut la art. 7 alin. (16) din Ordonanţa Guvernului nr. 13/2012. Articolul 6Înregistrarea în contabilitatea operatorilor economici a stingerii creanţelor de natură comercială şi a obligaţiilor fiscale restante, potrivit procedurii aprobate prin prezentele norme metodologice, se efectuează pe baza copiilor după extrasele de cont şi după documentele de plată, care se transmit acestora de unităţile administrativ-teritoriale, şi a înştiinţărilor primite de la organele fiscale prevăzute la art. 4 alin. (2). ANEXA Nr. 1la normele metodologice Model -Judeţul ........ ................ ................ ................ ................ ........ ............... Unitatea administrativ-teritorială ........ ................ ................ ........ .......... Adresa ........ ................ ................ ................ ................ ........ ............... Telefon/fax/adresa e-mail ........ ................ ................ ................ ............ CERERE privind solicitarea de sume defalcate din taxa pe valoarea adăugată pentru echilibrarea bugetelor locale pe anul 2012, conform prevederilor art. 7 alin. (3)-(18) din Ordonanţa Guvernului nr. 13/2012 cu privire la rectificarea bugetului de stat pe anul 2012 Subsemnatul, ........ ............1), în calitate de ordonator principal de credite al ........ ......... 2), judeţul ........ ........ ........... 3), identificat prin codul de identificare fiscală ........ ........ ........ 4), având conturile deschise la unitatea Trezoreriei Statului ........ ..............., solicit alocarea sumelor defalcate din taxa pe valoare adăugată pentru echilibrarea bugetelor locale pe anul 2012, pentru achitarea obligaţiilor de plată conform art. 7 alin. (3) din Ordonanţa Guvernului nr. 13/2012 cu privire la rectificarea bugetului de stat pe anul 2012, în valoare de ........ ................ ............ lei. Suma solicitată este aferentă achitării obligaţiilor de plată ale următoarelor instituţii publice:

unitatea administrativ-teritorială ........ ................ ................ ................ ................ ........ ........., cu codul de identificare fiscală ........ ................ ........ ............., suma de ........ ................ ......... lei;

instituţia publică finanţată integral din bugetul local ........ ................ ........ .........., cu codul de identificare fiscală ........ ................ ........ ............., suma de ........ ................ .......... lei;

instituţia publică finanţată integral din bugetul local ........ ................ ........ .........., cu codul de identificare fiscală ........ ................ ........ ............., suma de ........ ................ ........... lei;

........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ .........Declar pe propria răspundere că datele prezentate în documentaţia anexată şi sumele solicitate prin prezenta cerere sunt conforme realităţii şi au fost determinate şi înscrise în conformitate cu prevederile art. 7 alin. (3)-(18) din Ordonanţa Guvernului nr. 13/2012 şi ale Normelor metodologice de aplicare a prevederilor art. 7 alin. (3)-(18) din Ordonanţa Guvernului nr. 13/2012 cu privire la rectificarea bugetului de stat pe anul 2012, aprobate prin Ordinul viceprim-ministrului, ministrul finanţelor publice, nr. 1.152/2012. L.S. Ordonator principal de credite, ........ ................ ................ ........ ............... 2) ........ ................ ................ ........ ............... 3) ........ ................ ................ ................ ................ ........... ........ ................ ................ ................ ................ ......... (prenumele şi numele) Anexez la prezenta cerere următoarele documente5): ........ ................ ................ ................ ............. ........ ................ ................ ................ ............. 1) Se înscriu prenumele şi numele reprezentantului legal. 2) Se înscrie denumirea unităţii administrativ-teritoriale solicitante. 3) Se înscrie denumirea judeţului. 4) Se înscrie codul de identificare fiscală a unităţii administrativ-teritoriale. 5) Se vor înscrie detaliat documentele anexate întocmite potrivit prevederilor art. 7 alin. (6) din Ordonanţa Guvernului nr. 13/2012 şi ale Normelor metodologice de aplicare a prevederilor art. 7 alin. (3)-(18) din Ordonanţa Guvernului nr. 13/2012 cu privire la rectificarea bugetului de stat pe anul 2012, aprobate prin Ordinul viceprim-ministrului, ministrul finanţelor publice, nr. 1.152/2012. ANEXA Nr. 2la normele metodologice Judeţul ........ ................ ................ ................ ................ ........ ............... 1) Unitatea administrativ-teritorială ........ ................ ................ ........ .......... 2) Adresa ........ ................ ................ ................ ................ ................ .......... Telefon/fax/adresa e-mail ........ ................ ................ ................ ................ SITUAŢIA obligaţiilor de plată către operatorii economici furnizori de bunuri, servicii şi lucrări şi/sau către operatorii economici care prestează serviciul public de producere, transport şi distribuţie a energiei termice în sistem centralizat prevăzuţi la art. 7 alin. (4) din Ordonanţa Guvernului nr. 13/2012 cu privire la rectificarea bugetului de stat pe anul 2012 - lei -

Nr. crt. Denumirea unităţii administrativ-teritoriale/instituţiilor publice finanţate integral din bugetul local, subordonate Codul de identificare fiscală al unităţii administrativ-teritoriale/instituţiilor publice finanţate integral din bugetul local, subordonate Denumirea operatorului economic Codul de identificare fiscală al operatorului economic Obligaţiile de plată către operatorul economic
Arierate Subvenţii pentru acoperirea diferenţei de preţ la energia termică livrată populaţiei
1
2
..............
TOTAL x x x x

Ordonator principal de credite, ........ ................ ........ .............. ........ ................ ............. 2) ........ ................ ............. 3) Avizat Conducătorul instituţiei publice 1, ........ ................ ........ .............., Avizat Conducătorul instituţiei publice 2, ........ ................ ........ ............... L.S. 1) Se înscrie denumirea judeţului. 2) Se înscrie denumirea unităţii administrativ-teritoriale solicitante. 3) Se înscriu prenumele şi numele reprezentantului legal. ANEXA Nr. 3ala normele metodologice Model -Unitatea administrativ-teritorială ........ ................ ................ ........ ............... Nr. ........ ........ ........./........ ........... Operator economic, ........ ................ ................ ........ ............... Nr. ........ ........ ........./........ ........... ACORD încheiat pentru stingerea obligaţiilor de plată/fiscale conform prevederilor art. 7 alin. (4) lit. a) din Ordonanţa Guvernului nr. 13/2012 cu privire la rectificarea bugetului de stat pe anul 2012 Unitatea administrativ-teritorială ........ ................ ........ ............, reprezentată prin domnul/doamna ........ ..............., în calitate de ordonator principal de credite, şi operatorul economic furnizor de bunuri, servicii şi lucrări sau care prestează serviciul public de producere, transport şi distribuţie a energiei termice în sistem centralizat ........ ................ .............., cod de identificare fiscală ........ ........ ..........., reprezentat prin ........ ........ .........., în calitate de ........ ................ ................ ................ ............, suntem de acord cu stingerea obligaţiilor de plată şi a obligaţiilor fiscale restante prin plata acestora de către unitatea administrativ-teritorială/instituţii publice finanţate integral din bugetul local în condiţiile art. 7 din Ordonanţa Guvernului nr. 13/2012 cu privire la rectificarea bugetului de stat pe anul 2012, în sumă totală de ........ ................ ............. lei*), după cum urmează: 1. obligaţiile de plată ale unităţii administrativ-teritoriale/instituţiilor publice finanţate integral din bugetul local către operatorul economic furnizor de bunuri, servicii şi lucrări sau care prestează serviciul public de producere, transport şi distribuţie a energiei termice în sistem centralizat ........ ................ ................ ........ .............., care se cuprind în cererea de alocare a sumelor defalcate din taxa pe valoarea adăugată pentru echilibrarea bugetelor locale, în sumă de ........ ................ ........ .......... lei*), din care:

unitatea administrativ-teritorială ........ ................ ................ ................ ........ ............, cu codul de identificare fiscală ........ ................ ................, suma de ........ ........ ............. lei;

instituţia publică finanţată integral din bugetul local ........ ................ ................ ........, cu codul de identificare fiscală ........ ................ ................, suma de ........ ........ ..............lei;

instituţia publică finanţată integral din bugetul local ........ ................ ................ ........, cu codul de identificare fiscală ........ ................ ..............., suma de ........ ........ .............. lei;

instituţia publică finanţată integral din bugetul local ........ ................ ........ ..............., cu codul de identificare fiscală ........ ................ ..............., suma de ........ ........ .............. lei;

........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ .........2. obligaţiile fiscale restante ale operatorului economic furnizor de bunuri, servicii şi lucrări sau care prestează serviciul public de producere, transport şi distribuţie a energiei termice în sistem centralizat ........ ................ ................ ........ ............., în suma totală de .............. lei*). În cazul în care suma achitată va fi diminuată în condiţiile art. 7 alin. (12) din Ordonanţa Guvernului nr. 13/2012, unitatea administrativ-teritorială va comunica operatorului economic atât suma cu care se diminuează suma totală reprezentând obligaţii de plată prevăzute la pct. 1 pe fiecare unitate administrativ-teritorială/instituţie publică finanţată integral din bugetul local, cât şi obligaţiile fiscale restante convenite a fi stinse potrivit prevederilor prezentului acord. Prezentul acord este valabil numai în următoarele condiţii:

alocarea de către direcţiile generale ale finanţelor publice a sumelor defalcate din taxa pe valoarea adăugată pentru echilibrarea bugetelor locale potrivit prevederilor art. 7 din Ordonanţa Guvernului nr. 13/2012;

încadrarea sumei din acord în limita sumei alocate;

este întocmit cu respectarea prevederilor art. 7 alin. (3)-(18) din Ordonanţa Guvernului nr. 13/2012 şi ale Normelor metodologice de aplicare a prevederilor art. 7 alin. (3)-(18) din Ordonanţa Guvernului nr. 13/2012 cu privire la rectificarea bugetului de stat pe anul 2012, aprobate prin Ordinul viceprim-ministrului, ministrul finanţelor publice, nr. 1.152/2012.Stingerea obligaţiilor fiscale prevăzute la pct. 2 se efectuează de către organele fiscale potrivit reglementărilor legale în vigoare. Ordonatorul principal de credite, ........ ................ ................ ........ Reprezentantul legal al operatorului economic, ........ ................ ................ ........ ............ Avizat pentru datele prevăzute la pct. 1 Instituţia publică ........ ................ ........ Ordonator de credite, ........ ................ ........ Instituţia publică ........ ............ Ordonator de credite, ........ ................ .......... Instituţia publică ........ ............ Ordonator de credite, ........ ........ ............... *) Sumele înscrise în câmpurile respective trebuie să aibă valoare egală. ANEXA Nr. 3b la normele metodologice Model - Unitatea administrativ-teritorială ........ ................ ................ ............... Nr. ................/........ ........ ......... Operator economic, ........ ................ ................ ............... Nr. ................/........ ........ ......... Operator economic, ........ ................ ................ ........... Nr. ................/........ ........ ......... ACORD încheiat pentru stingerea obligaţiilor de plată/fiscale conform prevederilor art. 7 alin. (4) lit. b) din Ordonanţa Guvernului nr. 13/2012 cu privire la rectificarea bugetului de stat pe anul 2012 Unitatea administrativ-teritorială ........ ................ ........ ............, cod de identificare fiscală ........ ........ ..........., reprezentată prin domnul/doamna ........ ..............., în calitate de ordonator principal de credite, operatorul economic care prestează serviciul public de producere transport şi distribuţie a energiei termice în sistem centralizat ........ ........ ..............., cod de identificare fiscală ........ ........ ..........., reprezentat prin ........ ........ .........., în calitate de ........ ................ ................ .............., şi operatorul economic ........ ................ ........., cod de identificare fiscală ........ ........ ..........., reprezentat prin ........ ........ .........., în calitate de ........ ................ ................ ............., suntem de acord cu stingerea obligaţiilor plată şi a obligaţiilor fiscale restante, prin plata acestora de către unitatea administrativ-teritorială/instituţii publice finanţate integral din bugetul local, în condiţiile art. 7 din Ordonanţa Guvernului nr. 13/2012 cu privire la rectificarea bugetului de stat pe anul 2012, în sumă totală de ........ ................ ............. lei*), din care: 1. obligaţiile de plată ale unităţii administrativ-teritoriale/instituţiilor publice finanţate integral din bugetul local către operatorul economic care prestează serviciul public de producere, transport şi distribuţie a energiei termice în sistem centralizat ........ ................ ................ ................, care se cuprind în cererea de alocare a sumelor defalcate pentru echilibrarea bugetelor locale, în sumă de ........ ................ ........ ............. lei*), din care:

unitatea administrativ-teritorială ........ ................ ................ ................ ........ .........., cu codul de identificare fiscală ........ ................ ................ ........, suma de ........ ........ ............. lei;

instituţia publică finanţată integral din bugetul local ........ ................ ................ ........, cu codul de identificare fiscală ........ ................ ........ ..............., suma de ........ ........ .............. lei;

instituţia publică finanţată integral din bugetul local ........ ................ ................ ........, cu codul de identificare fiscală ........ ................ ........ ..............., suma de ........ ........ .............. lei;

instituţia publică finanţată integral din bugetul local ........ ................ ................ ........, cu codul de identificare fiscală ........ ................ ........ ..............., suma de ........ ........ .............. lei;

........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........2. obligaţiile de plată ale operatorului economic care prestează serviciul public de producere, transport şi distribuţie a energiei termice în sistem centralizat ........ ................ ........ ........... către operatorul economic ........ ................ ................ .........., în sumă de ........ ................ ........ ............... lei*); 3. obligaţiile fiscale restante ale operatorului economic ........ ........ ......... căruia operatorul economic care prestează serviciul public de producere, transport şi distribuţie a energiei termice în sistem centralizat îi datorează sume, care se sting, în sumă de ........ ................ ................ lei*). În cazul în care suma achitată va fi diminuată în condiţiile art. 7 alin. (12) din Ordonanţa Guvernului nr. 13/2012, unitatea administrativ-teritorială va comunica operatorului economic care prestează serviciul public de producere, transport şi distribuţie a energiei termice în sistem centralizat şi operatorului economic prevăzut la pct. 3 atât suma cu care se diminuează suma totală reprezentând obligaţii de plată prevăzute la pct. 1 pe fiecare unitate administrativ-teritorială/instituţie publică finanţată integral din bugetul local, cât şi obligaţiile fiscale restante convenite a fi stinse potrivit prevederilor prezentului acord. Prezentul acord este valabil numai în următoarele condiţii:

alocarea de către direcţiile generale ale finanţelor publice a sumelor defalcate din taxa pe valoarea adăugată pentru echilibrarea bugetelor locale potrivit prevederilor art. 7 din Ordonanţa Guvernului nr. 13/2012;

încadrarea sumei din acord în limita sumei alocate;

este întocmit cu respectarea prevederilor art. 7 alin (3)-(18) din Ordonanţa Guvernului nr. 13/2012 şi ale Normelor metodologice de aplicare a prevederilor art. 7 alin. (3)-(18) din Ordonanţa Guvernului nr. 13/2012 cu privire la rectificarea bugetului de stat pe anul 2012, aprobate prin Ordinul viceprim-ministrului, ministrul finanţelor publice, nr. 1.152/2012.Stingerea obligaţiilor fiscale prevăzute la pct. 3 se efectuează de către organele fiscale potrivit reglementărilor în vigoare. Ordonatorul principal de credite, ........ ................ ................ ............ Reprezentantul legal al operatorului economic, ........ ........ ............... operatorului economic, ........ ................ ........ ........... Avizat pentru datele prevăzute la pct. 1 Instituţia publică ........ ................ ........ Ordonator de credite, ........ ................ ................ ............... Instituţia publică ........ ................ ........ Ordonator de credite, ........ ................ ................ ........ ........ ........ ................ ................ ............... Instituţia publică ........ ................ ........ Ordonator de credite, ........ ................ ................ ............... *) Sumele înscrise în câmpurile respective trebuie să aibă valoare egală.


SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 1152/2012

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 1152 din 2012
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 1152/2012
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu