Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 1147 din 9 septembrie 2008

privind modificarea anexei nr. 11 la Procedura de implementare a Programului de dezvoltare si modernizare a activitatilor de comercializare a produselor si serviciilor de piata, aprobata prin Ordinul ministrului pentru intreprinderi mici si mijlocii, comert, turism si profesii liberale nr. 724/2008, si inscrierea la programele pentru sustinerea finantarii intreprinderilor mici si mijlocii

ACT EMIS DE: MINISTERUL PENTRU INTREPRINDERILE MICI SI MIJLOCII

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 663 din 23 septembrie 2008



Având în vedere prevederile anexei nr. 3/21 la Legea bugetului de stat pe anul 2008 nr. 388/2007, cu modificările şi completările ulterioare, ale art. 25 alin. (1) din Legea nr. 346/2004 privind stimularea înfiinţării şi dezvoltării întreprinderilor mici şi mijlocii, cu modificările şi completările ulterioare, ale art. 26 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 37/2008 privind reglementarea unor măsuri financiare în domeniul bugetar, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi ale art. 4 lit. B pct. 1 şi 2 din Hotărârea Guvernului nr. 387/2007 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului pentru Intreprinderi Mici şi Mijlocii, Comerţ, Turism şi Profesii Liberale, cu modificările ulterioare,

în temeiul art. 5 alin. (5) din Hotărârea Guvernului nr. 387/2007, cu modificările ulterioare,

ministrul pentru întreprinderi mici şi mijlocii, comerţ, turism şi profesii liberale emite prezentul ordin.

Art. I. - Anexa nr. 11 la Procedura de implementare a Programului de dezvoltare şi modernizare a activităţilor de comercializare a produselor şi serviciilor de piaţă, aprobată prin Ordinul ministrului pentru întreprinderi mici şi mijlocii, comerţ, turism şi profesii liberale nr. 724/2008, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 431 din 9 iunie 2008, se înlocuieşte cu anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.

Art. II. - (1) In vederea utilizării eficiente a fondurilor prevăzute în bugetul Ministerului pentru Intreprinderi Mici şi Mijlocii, Comerţ, Turism şi Profesii Liberale pentru susţinerea dezvoltării întreprinderilor mici şi mijlocii, în termen de 5 zile lucrătoare de la data publicării în Monitorul Oficial al României, Partea I, a prezentului ordin, operatorii economici pot depune formulare de preselecţie on-line, pe site-ul www.mimmc.ro, pentru:

-  Programul naţional multianual pe perioada 2002-2011 pentru susţinerea meşteşugurilor şi artizanatului, a cărui procedură de implementare a fost aprobată prin Ordinul ministrului pentru întreprinderi mici şi mijlocii, comerţ, turism şi profesii liberale nr. 790/2008, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 505 din 4 iulie 2008;

- Programul de dezvoltare şi modernizare a activităţilor de comercializare a produselor şi serviciilor de piaţă, a cărui procedură de implementare a fost aprobată prin Ordinul ministrului pentru întreprinderi mici şi mijlocii, comerţ, turism şi profesii liberale nr. 724/2008, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 431 din 9 iunie 2008.

(2) Perioada de înregistrare a formularelor de preselecţie va fi de 5 zile lucrătoare de la data împlinirii termenului prevăzut la alin. (1).

(3)  Operatorii economici pot depune la oficiile teritoriale pentru întreprinderi mici şi mijlocii şi cooperaţie cereri-tip pentru obţinerea acordului de principiu pentru finanţare, până la epuizarea bugetului alocat, şi la Programul naţional pe perioada 2006-2011 pentru susţinerea accesului microîntreprinderilorşi întreprinderilor mici la servicii de instruire şi consultanţă, a cărui procedură de implementare a fost aprobată prin Ordinul ministrului pentru întreprinderi mici şi mijlocii, comerţ, turism şi profesii liberale nr. 791/2008, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 475 din 27 iunie 2008.

Art. III. - Pentru înscrierea la programele prevăzute la art. II, precum şi la Programul pentru sprijinirea dezvoltării întreprinderilor mici şi mijlocii prin fonduri în limita sumelor plătite pentru profitul brut reinvestit, a cărui procedură de implementare a fost aprobată prin Ordinul ministrului pentru întreprinderi mici şi mijlocii, comerţ, turism şi profesii liberale nr. 725/2008, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 434 din 10 iunie 2008, pot depune formulare de preselecţie/cereri-tip de acord de principiu pentru finanţare şi operatorii economici care au fost respinşi la prima înscriere.

Art. IV. - Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Ministrul pentru întreprinderi mici şi mijlocii, comerţ, turism şi profesii liberale,

Ovidiu Ioan Silaghi

ANEXĂ

OPIS*)

SECŢIUNEA A

Documente care însoţesc cererea-tip de acord de principiu pentru finanţare

1. Certificatul constatator, în original, emis de oficiul registrului comerţului de pe lângă tribunalul din raza teritorială a sediului întreprinderii (termen de valabilitate 30 de zile calendaristice de la data eliberării), care va cuprinde:

- datele de identificare ale societăţii

- codul unic de înregistrare

- acţionarii/asociaţii

- reprezentanţii legali ai societăţii

- domeniul de activitate principal şi domeniile de activitate secundare şi data autorizării obiectului principal de activitate

- punctele de lucru şi alte sedii secundare ale societăţii

- situaţia societăţii (dacă este în stare de funcţionare, dizolvare, reorganizare judiciară, lichidare, insolvenţă, faliment sau suspendare temporară a activităţii)

2. Istoric pe obiect de activitate, în original, pentru codul CAEN pe care accesează Programul, cu precizarea datei când a fost autorizată această activitate, emis de oficiul registrului comerţului de pe lângă tribunalul unde îşi are sediul societatea sau, după caz, autorizaţia de funcţionare eliberată de unităţile administrativ-teritoriale din raza teritorială unde îşi desfăşoară activitatea solicitantul

3. Declaraţia pe propria răspundere privind încadrarea societăţii pentru anul fiscal 2007, cuprinzând: numărul mediu anual de salariaţi, cifra de afaceri anuală netă şi activele totale; anexele nr. 5 şi 6 la procedură

41). Certificatul fiscal privind îndeplinirea obligaţiilor de plată către bugetul general consolidat, în original sau în copie legalizată, eliberat de către direcţiile generale teritoriale ale finanţelor publice, pentru sediul social şi toate punctele de lucru cu personalitate juridică (după caz, inclusiv pentru punctele de lucru care au CUI)

52). Certificatul de atestare fiscală privind îndeplinirea obligaţiilor de plată către bugetele locale, în original sau în copie legalizată, eliberat de către direcţiile de impozite şi taxe locale din cadrul primăriilor din raza/razele teritoriale unde societatea îşi desfăşoară activitatea, pentru sediul social şi toate punctele de lucru (inclusiv pentru toate punctele de lucru, indiferent dacă au sau nu CUI)

6. Declaraţia pe propria răspundere privind forma juridică a solicitantului, în cazul persoanei fizice autorizate să desfăşoare activităţi economice în mod independent (inclusiv asociaţii familiale, pentru anul 2008)

7. Imputernicirea reprezentantului legal al operatorului economic care semnează documentele din cadrul Programului

8. Copia certificată a buletinului de identitate/cărţii de identitate a împuternicitului

9. Bilanţul contabil, contul de profit şi pierderi şi datele informative încheiate pentru 31 decembrie 2007 sau, după caz, declaraţia de impunere pe venit

10. Balanţa de verificare pentru 31 decembrie 2007

11. Balanţa de verificare aferentă ultimei luni încheiate

*) Se va nota cu „X" în dreptul fiecărui document numai dacă acesta este cuprins în dosar. OTIMMC nu îşi asumă răspunderea pentru lipsa documentelor din cadrul dosarului, chiar dacă acestea au fost semnate ca fiind incluse în cuprinsul acestuia.

1)  Dacă direcţiile de finanţe (DGTFP şi DITL) nu eliberează certificate fiscale pentru punctele de lucru şi alte sucursale, operatorul economic va solicita o adeverinţă care să ateste că nu are datorii.

2) Cererile şi toate celelalte documente vor fi semnate de aceeaşi persoană (reprezentant legal sau împuternicit).

SECŢIUNEA B

Documente care însoţesc cererea-tip de eliberare a alocaţiei financiare nerambursabile

a) Formularul de decont prevăzut în anexa nr. 8 la procedură, însoţit de documentele justificative, în original şi în copie certificată, prevăzute în anexa nr. 2 la procedură

b) Declaraţie pe propria răspundere că activul/activele achiziţionat/achiziţionate este nou/sunt noi şi că nu aplică pentru acestea amortizarea accelerată prevăzută în Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificările şi completările ulterioare

c) Copie certificată de pe fişa de amortizare a activului achiziţionat, cu codul de clasificare al acestuia

d) Angajamentul beneficiarului de a raporta efectele participării în Program pe o perioadă de 3 ani către Unitatea de implementare a Programului din cadrul OTIMMC, conform anexei nr. 10 la procedură

e) Declaraţie pe propria răspundere că a respectat prevederile legale în domeniul achiziţiilor publice, respectiv Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziţie publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice şi a contractelor de concesiune de servicii, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 337/2006, cu modificările şi completările ulterioare

Reprezentantul legal/împuternicitul operatorului economic3)

Numele..............................................                                                                            

Funcţia...............................................                                                                 

Semnătura..........................................

Data semnării......................................

Ştampila

..............................................................

3) Cererile şi toate celelalte documente vor fi semnate de aceeaşi persoană (reprezentant legal sau împuternicit).


SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 1147/2008

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 1147 din 2008
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu