ORDIN Nr. 1082
din 30 iulie 2010
privind aprobarea
Regulamentului de organizare si desfasurare a concursului pentru ocuparea
functiei de manager persoana fizica din spitalele publice din reteaua proprie a
Ministerului Sanatatii
ACT EMIS DE:
MINISTERUL SANATATII
ACT PUBLICAT IN:
MONITORUL OFICIAL NR. 547 din 4 august 2010
Văzând Referatul Direcţiei generale resurse umane şi
certificare nr. Cs.A. 8.234 din 30 iulie 2010,
în temeiul art. 179 alin. (1) şi al art. 186 alin. (9)
lit. b) din Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătăţii, cu
modificările şi completările ulterioare, precum şi al art. 7 alin. (4) din
Hotărârea Guvernului nr. 144/2010 privind organizarea şi funcţionarea
Ministerului Sănătăţii, cu modificările şi completările ulterioare,
ministrul sănătăţii emite
următorul ordin:
Art. 1. - Se aprobă Regulamentul de organizare şi
desfăşurare a concursului pentru ocuparea funcţiei de manager persoană fizică
din spitalele publice din reţeaua proprie a Ministerului Sănătăţii, prevăzut în
anexa nr. 1.
Art. 2. - Se aprobă Fişa interviului de selecţie,
prevăzută în anexa nr. 2.
Art. 3. -Anexele nr. 1 şi 2 fac parte integrantă din
prezentul ordin.
Art. 4. - Pentru spitalele al căror management a fost
transferat către autorităţile administraţiei publice locale, precum şi pentru
celelalte ministere şi instituţii cu reţea sanitară proprie, regulamentul
prevăzut la art. 1 reprezintă un regulament-cadru, care poate fi modificat şi
completat de către autoritatea administrativ-teritorială, respectiv de către
conducerea celorlalte ministere şi instituţii cu reţea sanitară proprie, urmând
a fi aprobat prin act administrativ emis de acestea.
Art. 5. - La data intrării în vigoare a prezentului
ordin se abrogă Ordinul ministrului sănătăţii publice nr. 493/2008 privind
aprobarea Normelor de organizare şi desfăşurare a concursurilor pentru ocuparea
funcţiei de manager, persoană fizică, din spitalele publice, publicat în
Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 273 din 7 aprilie 2008.
Art. 6. - Direcţiile de specialitate din cadrul
Ministerului Sănătăţii, direcţiile de sănătate publică judeţene şi a
municipiului Bucureşti, precum şi spitalele publice din reţeaua Ministerului
Sănătăţii vor duce la îndeplinire dispoziţiile prezentului ordin.
Art. 7. - Prezentul ordin se publică în Monitorul
Oficial al României, Partea I.
Ministrul sănătăţii,
Cseke Attila
ANEXA Nr. 1
REGULAMENT
de organizare şi desfăşurare a concursului pentru
ocuparea funcţiei de manager persoană fizică din spitalele publice din reţeaua
proprie a Ministerului Sănătăţii
CAPITOLUL I
Dispoziţii generale
Art. 1. - (1) Ocuparea funcţiei de manager din
spitalele publice aflate în reţeaua proprie a Ministerului Sănătăţii se face
prin concurs, la care au acces persoane fizice care întrunesc cumulativ
condiţiile:
a) sunt absolvenţi de învăţământ universitar de lungă
durată cu diplomă de licenţă sau echivalentă;
b) sunt absolvenţi ai unor cursuri de perfecţionare
în management sau management sanitar, agreate de Ministerul Sănătăţii şi
stabilite prin ordin al ministrului sănătăţii, ori sunt absolvenţi ai unui
masteratsau doctorat în management sanitar, economic ori administrativ
organizat într-o instituţie de învăţământ superior acreditată, potrivit legii;
c) pentru spitalele clinice în care se desfăşoară şi
activitate de învăţământ şi cercetare ştiinţifică medicală, managerul trebuie
să fie cadru universitar sau medic primar şi să fie absolvent al unor cursuri
de perfecţionare în management sau management sanitar, agreate de Ministerul
Sănătăţii şi stabilite prin ordin al ministrului sănătăţii;
d) au cel puţin 2 ani vechime în posturi prevăzute cu
studii universitare de lungă durată, conform legii;
e) nu sunt condamnaţi penal sau în curs de urmărire
penală;
f) sunt apţi din punct de vedere medical (fizic şi
neuropsihic);
g) nu au vârsta de pensionare, conform legii.
(2) Concursul pentru ocuparea funcţiei de manager din
cadrul spitalelor publice se organizează de către consiliul de administraţie al
spitalului public respectiv şi se desfăşoară la nivelul acestuia, cu
respectarea prezentului regulament.
Art. 2. - Consiliul de administraţie al spitalului
public numeşte, prin hotărâre, o comisie de concurs, cu cel puţin 30 de zile
înainte de data începerii concursului.
Art. 3. - (1) Concursul se desfăşoară în două etape,
după cum urmează:
1. etapa de verificare a îndeplinirii de către
candidaţi a condiţiilor stabilite în publicaţia de concurs, etapă eliminatorie;
2. etapa de susţinere a probelor de evaluare şi
cuprinde:
a) proba scrisă, un test-grilă de verificare a
cunoştinţelor;
b) proba de susţinere a proiectului de management,
completată, după caz, de un interviu de selecţie.
(2) Nota minimă de promovare a fiecărei probe de
evaluare este 7,00.
(3) După finalizarea etapelor de concurs se întocmeşte
clasificarea candidaţilor care au promovat toate probele de evaluare şi au
obţinut media finală de cel puţin 8,00.
(4) Se declară admis candidatul care s-a clasat pe
primul loc în urma susţinerii concursului pentru ocuparea funcţiei de manager
al spitalului public pentru care a concurat.
Art. 4. - (1) Numirea în funcţia de manager al
spitalului public se face prin ordin al ministrului sănătăţii, în baza
prevederilor Legii nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătăţii, cu
modificările şi completările ulterioare.
(2) Managerul încadrat în condiţiile alin. (1) încheie
contract de management cu Ministerul Sănătăţii pe o perioadă de maximum 3 ani,
în baza prevederilor Legii nr. 95/2006, cu modificările şi completările
ulterioare. Contractul de management poate înceta înainte de termen, în urma
evaluării anuale efectuate pe baza criteriilor de performanţă stabilite prin
ordin al ministrului sănătăţii sau în urma evaluării ca necorespunzătoare a activităţii
managerului, ori de câte ori este nevoie a fi făcută o astfel de evaluare.
Art. 5. - (1) Consiliul de administraţie al spitalului
public publică în săptămânalul „Viaţa medicală", precum şi pe site-ul
spitalului sau al direcţiei de sănătate publică pe teritoriul căreia se află
anunţul de concurs, cu cel puţin 30 de zile înainte de data începerii acestuia.
(2) Anunţul de concurs cuprinde:
a) denumirea funcţiei scoase la concurs;
b) locul şi perioada de desfăşurare a concursului;
c) criteriile de selecţie;
d) locul şi perioada de înscriere;
e) conţinutul dosarului de înscriere;
f) cuantumul taxei de participare la concurs.
(3) Temele-cadru pentru proiectul de management, precum
şi bibliografia pentru concurs sunt stabilite de comisia de concurs. Acestea se
publică, odată cu anunţul de concurs, pe site-ul spitalului sau al direcţiei de
sănătate publică pe teritoriul căreia se află spitalul public respectiv şi se
afişează la sediul acestuia.
(4) Cuantumul taxei de participare la concurs se
stabileşte prin ordin al ministrului sănătăţii.
CAPITOLUL II
Organizarea concursului pentru ocuparea funcţiei de
manager persoană fizică din spitalele publice din reţeaua proprie a
Ministerului Sănătăţii
Art. 6. - (1) Comisia de concurs este formată din
preşedinte, 2-3 membri şi un secretar, numiţi conform prevederilor art. 2, din
cadrul membrilor consiliului de administraţie.
(2) Comisia de soluţionare a contestaţiilor este
numită de organul ierarhic superior spitalului. Componenţa comisiei va respecta
aceeaşi proporţie de reprezentare cu componenţa reprezentării la constituirea
consiliului de administraţie al spitalului.
(3) Nu pot face parte din comisia de concurs şi din
comisia de soluţionare a contestaţiilor cei care au rude sau afini până la
gradul al IV-lea inclusiv în rândul candidaţilor.
Art. 7. - (1) Consiliul de administraţie al spitalului
public pune la dispoziţia comisiei de concurs mijloacele birotice necesare
desfăşurării concursului şi ia măsurile necesare asigurării securităţii informaţiilor
pe toată perioada acestuia.
(2) Preşedintele comisiei de concurs poartă întreaga
răspundere pentru asigurarea legalităţii în ceea ce priveşte evaluarea
candidaţilor, asigurarea şanselor egale pentru aceştia, securitatea
conţinutului probelor de evaluare şi a documentelor elaborate de comisie.
(3) Preşedintele comisiei de concurs stabileşte
atribuţiile membrilor acesteia, astfel încât să se asigure răspunderea
personală a fiecăruia.
Art. 8. - Comisia de concurs are următoarele atribuţii:
a) stabilirea temelor pentru proiectul de management
şi a bibliografiei pentru concurs, precum şi publicarea şi afişarea acestora cu
respectarea prevederilor art. 5 alin. (3);
b) elaborarea întrebărilor pentru testul-grilă de
verificare a cunoştinţelor;
c) studierea dosarelor de înscriere ale candidaţilor;
d) întocmirea listei candidaţilor admişi la concurs;
e) instruirea candidaţilor înainte de începerea
probelor de evaluare privind regulile desfăşurării concursului;
f) organizarea şi desfăşurarea probelor de evaluare;
g) elaborarea documentelor necesare pentru derularea
operativă a probelor de evaluare şi pentru finalizarea concursului;
h) evaluarea candidaţilor;
i) înregistrarea contestaţiilor candidaţilor şi
predarea acestora, pe bază de proces-verbal, comisiei desemnate pentru
soluţionare;
j) stabilirea clasificării candidaţilor;
k) punerea la dispoziţia comisiei de soluţionare a
contestaţiilor a tuturor documentelor necesare analizării şi soluţionării
acestora.
Art. 9. - (1) Comisia de soluţionare a contestaţiilor
rezolvă contestaţiile cu privire la respingerea dosarelor, la rezultatul
testului-grilă şi la rezultatul final al concursului.
(2) Deciziile comisiei de soluţionare a contestaţiilor
sunt definitive şi sunt aduse la cunoştinţa contestatarului prin afişare la
sediul spitalului public.
CAPITOLUL III
Inscrierea candidaţilor
Art. 10. -Inscrierea candidaţilor se face la sediul
spitalului public care organizează concursul, într-un interval care se încheie
cu 7 zile înaintea datei stabilite pentru susţinerea concursului.
Art. 11. - Dosarul de înscriere trebuie să conţină
următoarele documente:
a) cererea de înscriere;
b) copia actului de identitate;
c) copia legalizată a diplomei de licenţă sau
echivalente;
d) copia legalizată a documentelor care atestă
absolvirea cursurilor de perfecţionare în management sau management sanitar
prevăzute la art. 1 alin (1) lit. b) ori copia legalizată a diplomei de
masterat sau doctorat în management sanitar, economic sau administrativ,
organizat într-o instituţie de învăţământ superior acreditată, potrivit legii;
e) documente care să ateste calitatea de cadru didactic
sau copie legalizată a certificatului de medic primar, în cazul concursului
organizat pentru ocuparea postului de manager din cadrul spitalelor clinice în
care se desfăşoară şi activitate de învăţământ şi cercetare ştiinţifică
medicală;
f) curriculum vitae;
g) copii ale diplomelor de studii şi alte acte ce
atestă efectuarea unor specializări, competenţe/atestate etc. în domeniul managementului
sanitar;
h) adeverinţa care atestă vechimea în posturi cu studii
universitare de lungă durată sau copie de pe carnetul de muncă, certificată „în
conformitate cu originalul" de către conducerea unităţii;
i) cazierul judiciar;
j) adeverinţa din care rezultă că este apt medical,
fizic şi neuropsihic;
k) declaraţia pe propria răspundere privind
necolaborarea cu Securitatea înainte de anul 1989;
l) declaraţia pe propria răspundere că nu este urmărit
penal şi nu are cunoştinţă că a fost începută urmărirea penală asupra sa;
m) copie legalizată a actelor (certificat de căsătorie
etc.) prin care şi-a schimbat numele, după caz;
n) proiectul de management realizat de candidat;
o) chitanţa de plată a taxei de participare la concurs.
Art. 12. - (1) In termen de 3 zile de la data
finalizării înscrierilor, comisia de concurs verifică/studiază dosarele
depuse şi stabileşte pentru fiecare candidat rezultatul, prin înscrierea
menţiunii „Admis" sau „Respins".
(2) Rezultatul verificării/studierii dosarelor de
înscriere se afişează la sediul spitalului public care organizează concursul de
ocupare a funcţiei de manager.
(3) Candidaţii pot să conteste acest rezultat în
termen de 24 de ore de la data afişării rezultatelor. Contestaţiile se
soluţionează de comisia de soluţionare a contestaţiilor, în termen de 48 de ore
de la data expirării termenului de depunere a acestora.
(4) Concursul este continuat numai de candidaţii
declaraţi „Admis".
(5) Candidaţilor declaraţi „Respins" li se
returnează 75% din suma de participare la concurs, în termen de 60 de zile de
la data afişării acestui rezultat.
CAPITOLUL IV
Desfăşurarea concursului
Art. 13. - (1) Comisia de concurs elaborează
întrebările pentru testul-grilă de verificare a cunoştinţelor cu cel mult 12
ore înaintea susţinerii probei. Această activitate se desfăşoară în condiţiile
prevăzute la art. 7 alin. (1), asigurate de consiliul de administraţie al
spitalului public care organizează concursul.
(2) Testul-grilă are caracter eliminatoriu şi se
desfăşoară pe durata a două ore.
(3) Testul-grilă conţine 50 de întrebări, din care 40%
din domeniul legislaţiei specifice activităţii spitalului public şi 60% din
domeniul managementului sanitar.
(4) Fiecare întrebare are 4 variante de răspuns (a, b,
c, d), astfel:
a) 40% din totalul întrebărilor au un singur răspuns
corect din 4 şi se notează fiecare răspuns corect cu 0,2 puncte;
b) 60% din totalul întrebărilor au două răspunsuri
corecte din 4 şi se notează fiecare răspuns corect cu 0,1 puncte.
Art. 14. - (1) Testul-grilă elaborat se multiplică în
prezenţa preşedintelui comisiei de concurs, într-un număr de exemplare dublu
faţă de numărul candidaţilor înscrişi în concurs. După multiplicare
testele-grilă se introduc într-un plic care se sigilează, In cazul în care
numărul candidaţilor înscrişi impune desfăşurarea probei de concurs în mai
multe săli, pentru fiecare sală se întocmeşte un plic sigilat, care va conţine
numărul de teste-grilă şi o rezervă egală cu numărul candidaţilor repartizaţi
în sala respectivă.
(2) Persoanele care au participat la multiplicarea şi
sigilarea plicurilor cu testele-grilă nu pot să părăsească spaţiile în care
s-au desfăşurat aceste activităţi până la începerea probei.
Art. 15. -Intrebările se elaborează astfel încât:
a) conţinutul să fie clar exprimat;
b) formularea să fie în strictă concordanţă cu
bibliografia stabilită pentru concurs;
c) să acopere o arie cât mai extinsă a bibliografiei
pentru concurs;
d) să poată fi rezolvate în timpul stabilit.
Art. 16. - (1) Personalul care supraveghează desfăşurarea
probei testului-grilă, responsabilul de sală şi supraveghetorii sunt numiţi cu
cel mult 12 ore înainte de începerea probei de consiliul de administraţie al
spitalului public, la solicitarea preşedintelui comisiei de concurs.
(2) Preşedintele comisiei de concurs stabileşte
atribuţiile şi responsabilităţile personalului de supraveghere.
Art. 17. - Pentru rezolvarea testului-grilă candidaţii
folosesc numai pastă de culoare albastră. Orice altă culoare decât cea albastră
este interzisă, fiind considerată semn distinctiv.
Art. 18. - Notarea testului-grilă se face cu
respectarea baremului de corectare elaborat de membrii comisiei de concurs şi
aprobat de preşedintele acesteia. Punctajul maxim este de 10 puncte,
corespunzător notei 10. In situaţia în care există diferenţe mai mari de un
punct între punctajele acordate de membrii comisiei de concurs, preşedintele
reverifică şi stabileşte punctajul definitiv.
Art. 19. - (1) Rezultatul testului-grilă se afişează la
sediul spitalului public care organizează concursul de ocupare a funcţiei de
manager, în termen de 24 de ore de la finalizarea probei.
(2) Candidaţii care au obţinut la testul-grilă de
verificare a cunoştinţelor o notă mai mică de 7,00 sunt declaraţi respinşi şi
nu pot continua concursul.
(3) Candidaţii au dreptul să conteste rezultatul
testului-grilă în termen de 24 de ore de la afişare. Contestaţiile se
soluţionează de comisia de soluţionare a contestaţiilor, în termen de 24 de ore
de la data expirării termenului de depunere a acestora.
Art. 20. - (1) Proiectul de management reflectă modul
în care candidatul analizează şi propune soluţii de rezolvare a temei date.
(2) Tema aleasă de candidat pentru proiectul de
management vizează spitalul public pentru care candidează. Informaţiile
necesare pentru realizarea proiectului trebuie să fie libere la publicare şi
obţinute în conformitate cu prevederile legale în vigoare.
(3) La cererea candidaţilor, spitalul public care
organizează concursul de ocupare a funcţiei de manager are obligaţia să pună la
dispoziţia acestora, în maximum 3 zile de la data solicitării, copii ale
bugetului de venituri şi cheltuieli aprobat, structura organizatorică aprobată
şi structura de personal ale unităţii sanitare, aflate în vigoare la data
solicitării.
Art. 21. - (1) Tema proiectului de management este la
alegerea candidatului, se realizează individual de către acesta şi se dezvoltă
într-un volum de maximum 8-10 pagini, tehnoredactate pe calculator, cu font de
14.
(2) Proiectele sunt evaluate de comisia de concurs
înainte de data stabilită pentru susţinerea acestei probe.
(3) Fiecare proiect este notat conform grilei de
punctare stabilite de către comisia de concurs. Nota finală, cu două zecimale,
este media notelor acordate de fiecare evaluator.
(4) In cazul în care există diferenţe mai mari de un
punct între notele acordate de membrii comisiei de concurs, preşedintele
reverifică şi stabileşte punctajul proiectului de management.
(5) Grila de punctare a proiectului de management este
elaborată de comisia de concurs, se publică pe site-ul spitalului public sau al
direcţiei de sănătate publică pe teritoriul căreia se află spitalul public care
organizează concursul de ocupare a funcţiei de manager şi se afişează la sediul
acestuia, după încheierea perioadei de înscriere a candidaţilor.
Art. 22. - (1) Susţinerea proiectului de management se
face în plenul comisiei de concurs, pe durata a maximum 15 minute. Această
durată poate fi suplimentată de preşedintele comisiei de concurs în cazul în
care se pun întrebări suplimentare.
(2) In urma susţinerii proiectului de management,
membrii comisiei de concurs stabilesc nota definitivă pentru această probă de
evaluare şi o comunică candidatului.
Art. 23. - (1) Comisia de concurs poate solicita
suplimentar candidatului un interviu de selecţie, în scopul aprecierii
abilităţilor candidatului de îndeplinire a atribuţiilor funcţiei de manager.
(2) Fiecare membru al comisiei de concurs, după
finalizarea interviului, întocmeşte Fişa interviului de selecţie (conform
anexei nr. 2 la ordin).
(3) Nota finală este media notelor acordate de
fiecare membru al comisiei de concurs în fişă.
Art. 24. - (1) Interviul de selecţie se desfăşoară pe
durata a maximum 15 minute, în plenul comisiei de concurs.
(2) In cadrul interviului de selecţie se pot adresa
candidatului următoarele categorii de întrebări:
a) întrebări deschise - cu scopul de a atrage mai
multe informaţii de la candidat, dezvoltând datele furnizate prin curriculum
vitae (de exemplu: Ce puteţi să spuneţi despre.........?);
b) întrebări închise - cu scopul de a clarifica unele
fapte, evenimente sau situaţii (de exemplu: Aţi condus un colectiv de
muncă/echipă vreodată?);
c) întrebări ipotetice - cu scopul de a evalua
răspunsurile candidatului asupra unor anumite situaţii sau evenimente ipotetice
(de exemplu: In cazul în care sunteţi angajat, cum aţi proceda în
administrarea cheltuielilor legate de personal?);
d) întrebări de probă - cu scopul de a clarifica unele
aspecte prezentate de candidat prin revenirea la subiectul anterior (de
exemplu: Am dori să revenim la subiectul anterior. Spuneaţi că.........).
(3) Nu se adresează candidatului întrebări referitoare
la opiniile sale politice, activitatea sindicală, religie, etnie, sex, stare
materială şi origine socială.
CAPITOLUL V
Dispoziţii finale
Art. 25. - Nu pot candida la concursul de ocupare a
funcţiei de manager membrii consiliului de administraţie al spitalului public
care organizează concursul.
Art. 26. - (1) Media finală a fiecărui candidat este
media aritmetică a notelor obţinute la testul-grilă, proiectul de management
şi, după caz, la interviul de selecţie, calculată cu două zecimale.
(2) In baza mediilor finale se întocmeşte, în ordine
descrescătoare, clasamentul candidaţilor la concurs.
(3) La medii egale, departajarea candidaţilor se face
după media obţinută la testul-grilă, iar la menţinerea egalităţii, după nota
obţinută la proiectul de management.
Art. 27. - (1) Comunicarea rezultatelor finale se face
în termen de 24 de ore de la finalizarea concursului, prin publicare pe site-ul
spitalului sau al direcţiei de sănătate publică pe teritoriul căreia se află
spitalul public care a organizat concursul şi afişare la sediul acestora.
(2) Candidaţii au dreptul să conteste rezultatul final
al concursului, cu excepţia interviului de selecţie, în termen de 24 de ore de
la data afişării. Contestaţiile vor fi soluţionate în termen de 48 de ore de la
data expirării termenului de depunere, de către Comisia de soluţionare a
contestaţiilor. Rezultatul contestaţiilor se afişează la sediul spitalului
public care a organizat concursul.
Art. 28. - (1) In termen de 48 de ore de la finalizarea
concursului şi rezolvarea contestaţiilor, preşedintele comisiei de concurs
înaintează consiliului de administraţie al spitalului public care a publicat
funcţia de manager la concurs procesul-verbal cu rezultatele concursului,
semnat pe fiecare pagină.
(2) Consiliului de administraţie al spitalului public
care a publicat funcţia la concurs validează rezultatele concursului şi
solicită ministrului sănătăţii emiterea ordinului de numire pentru persoana
validată.
(3) Dosarele de înscriere, lucrările scrise ale
candidaţilor, precum şi toate documentele întocmite pentru organizarea şi
desfăşurarea concursului se păstrează de către spitalul public care a organizat
concursul.
ANEXA Nr. 2
MINISTERUL SĂNĂTĂŢII
Unitatea sanitară..............................
FIŞA INTERVIULUI DE SELECŢIE
Candidat: nume,
prenume..................................................................................
Calificare (profesie, grad profesional, titlu
academic).........................................
Data
interviului..................................................................................................
1. Aptitudini de comunicare:
- Excelente (10-9,50)
- Foarte bune (9,49-9,00)
- Acceptabile (8,99-7,00)
- Minime (6,99-5,00)
- Insuficiente (4,99-1,00)
|
2. Aptitudini şi cunoştinţe manageriale:
- Excelente, capabil să îşi asume atribuţiile funcţiei de manager
fără o pregătire prealabilă (10-9,50)
- Foarte bune, este necesară puţină pregătire (9,49-9,00)
- Bune, are cunoştinţe elementare, dar este capabil să înveţe
(8,99-7,00)
- Necesită multă pregătire (6,99-5,00)
- Nu are aptitudini manageriale (4,99-1,00)
|
3. Ambiţii profesionale:
- Fixează obiective foarte ambiţioase (10-9,50)
- Scopuri de nivel înalt (9,49-9,00)
- Obiective de nivel mediu (8,99-7,00)
- Obiective limitate, nu este foarte ambiţios (6,99-5,00)
- Se bazează pe alţii prea des, obiective minime (4,99-1,00)
|
4. Motivare:
- Motivare excelentă, dorinţă puternică de a munci (10-9,50)
- Foarte interesat de ocuparea funcţiei; pune multe întrebări
(9,49-9,00)
- Dorinţă de a munci (8,99-7,00)
- Puţin interesat de ocuparea funcţiei (6,99-5,00)
- Nu este interesat de ocuparea funcţiei, impasibil (4,99-1,00)
|
5. Corespunzător pentru ocuparea funcţiei de manager de spital
public:
- Excelent pentru această funcţie (10-9,50)
- Foarte bun pentru această funcţie (9,49-9,00)
- Satisfăcător pentru această funcţie (8,99-7,00)
- Incert pentru această funcţie (6,99-5,00)
- Nesatisfăcător pentru această funcţie (4,99-1,00)
|
6. Autocontrol:
- Are o excelentă abilitate de a se controla (10-9,50)
- Siguranţă de sine, încredere în capacitatea sa de a rezolva
problemele (9,49-9,00)
- Autocontrol mediu (8,99-7,00)
- Pare suprasolicitat, nervos (6,99-5,00)
- Greoi, pare preocupat, îngrijorat (4,99-1,00)
|
7. Impresie generală:
- Excelentă (10-9,50)
- Foarte bună (9,49-9,00)
- Bună (8,99-7,00)
- Satisfăcătoare (6,99-5,00)
- Nesatisfăcătoare (4,99-1,00)
|
Nota obţinută*):....................................-
candidatul este**):.....................................
Evaluator (membrul Comisiei de concurs),
.....................................................................
Semnătura.....................................................
Data..............................................................
*) Se trece nota interviului de selecţie, calculată, cu
două zecimale, ca medie aritmetică a notelor acordate la fiecare dintre cei 7
indicatori evaluaţi.
**) Aprecierea candidatului în funcţie de nota
obţinută:
- FOARTE POTRIVIT (10-9,50)
- POTRIVIT (9,49-9,00)
- DESTUL DE POTRIVIT (8,99-7,00)
- NEPOTRIVIT (6,99-1,00)