Ordinul Nr.103 din 26.04.2012privind aprobarea Procedurii de autorizare a operaţiunilor cu produse susceptibile de a avea efecte psihoactive, altele decât cele prevăzute de acte normative în vigoare, şi a cuantumului tarifelor de autorizare şi evaluare ACT EMIS DE: Ministerul Administratiei si Internelor ACT PUBLICAT ÎN MONITORUL OFICIAL NR. 330 din 16 mai 2012
Având în vedere Referatul de aprobare al Ministerului Sănătăţii nr. 3.253/2012,luând în considerare prevederile art. 12 din Legea nr. 194/2011 privind combaterea operaţiunilor cu produse susceptibile de a avea efecte psihoactive, altele decât cele prevăzute de acte normative în vigoare,în temeiul art. 7 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 144/2010 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Sănătăţii, cu modificările şi completările ulterioare, al art. 7 alin. (4) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 30/2007 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Administraţiei şi Internelor, aprobată cu modificări prin Legea nr. 15/2008, cu modificările şi completările ulterioare, şi al art. 4 alin. (3) din Hotărârea Guvernului nr. 1.415/2009 privind organizarea şi funcţionarea Autorităţii Naţionale Sanitare Veterinare şi pentru Siguranţa Alimentelor şi a unităţilor din subordinea acesteia, cu modificările şi completările ulterioare, ministrul sănătăţii, ministrul administraţiei şi internelor şi preşedintele Autorităţii Naţionale Sanitare Veterinare şi pentru Siguranţa Alimentelor emit următorul ordin: Articolul 1Se aprobă Procedura de autorizare a operaţiunilor cu produse susceptibile de a avea efecte psihoactive, altele decât cele prevăzute de acte normative în vigoare, prevăzută în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin. Articolul 2(1) Se aprobă cuantumul tarifului de autorizare la valoarea de 10.988,84 lei.(2) Tariful de autorizare reprezintă suma aferentă analizei documentaţiei depuse şi emiterii autorizaţiei şi se achită la Autoritatea Naţională Sanitară Veterinară şi pentru Siguranţa Alimentelor, denumită în continuare ANSVSA, - Institutul pentru Controlul Produselor Biologice şi Medicamentelor de Uz Veterinar, denumit în continuare ICPBMV, odată cu depunerea cererii de autorizare. Tariful de autorizare nu include suma aferentă realizării analizelor de laborator, care se plăteşte de operator la comunicarea ANSVSA - ICPBMV. Articolul 3Cuantumul tarifului de evaluare se stabileşte în mod individual, pentru fiecare solicitare, de către comisia de evaluare, pe baza următoarelor costuri: 1. spectrofotometrie - 655,5 lei/test; 2. lichid cromatografie - 1.092,5 lei/test; 3. gaz cromatografie - 1.092,5 lei/test; 4. gaz cromatografie şi/sau lichid cromatografie cuplat cu spectrometrie de masă - 1.311,00 lei/test; 5. taxe pentru activitatea de evaluare a datelor: 8.740,00 lei/ solicitare; 6. taxe pentru documentarea ştiinţifică aferentă - taxe pentru consultări, acces la bazele de date ştiinţifice internaţionale: 1.748,00/solicitare. Articolul 4Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I. Ministrul sănătăţii, Ritli Ladislau Ministrul administraţiei şi internelor, Gabriel Berca Preşedintele Autorităţii Naţionale Sanitare Veterinare şi pentru Siguranţa Alimentelor, Roatiş Cheţan Radu ANEXĂPROCEDURĂ de autorizare a operaţiunilor cu produse susceptibile de a avea efecte psihoactive, altele decât cele prevăzute de acte normative în vigoare Articolul 1Prezenta procedură reglementează activităţile realizate pentru eliberarea autorizaţiei prevăzute la art. 2 lit. h) din Legea nr. 194/2011 privind combaterea operaţiunilor cu produse susceptibile de a avea efecte psihoactive, altele decât cele prevăzute de acte normative în vigoare, denumită în continuare Legea nr. 194/2011. Articolul 2(1) Termenii şi expresiile folosite în cuprinsul prezentei proceduri au semnificaţiile prevăzute la art. 2 din Legea nr. 194/2011.(2) Prin laborator acreditat se înţelege orice laborator care are metode de determinare calitativă şi cantitativă acreditate conform ISO 17025/2005. Articolul 3(1) Autorizaţia se eliberează de către Autoritatea Naţională Sanitară Veterinară şi pentru Siguranţa Alimentelor, denumită în continuare ANSVSA, prin Institutul pentru Controlul Produselor Biologice şi Medicamentelor de Uz Veterinar, denumit în continuare ICPBMV, pentru un singur produs şi un singur operator.(2) În vederea eliberării autorizaţiei, operatorul depune o cerere scrisă, completată cu datele prevăzute la art. 5 alin. (1) lit. a) din Legea nr. 194/2011.(3) Cererea se depune de reprezentantul legal al operatorului, la sediul ICPBMV.(4) Modelul cererii este prevăzut în anexa nr. 1, care face parte integrantă din prezenta procedură. Articolul 4(1) Odată cu cererea de autorizare, operatorul depune, în 3 exemplare, documentele care confirmă îndeplinirea condiţiilor ori din care rezultă datele şi informaţiile prevăzute la art. 5 alin. (1) lit. b)-i) din Legea nr. 194/2011, după cum urmează:a)caracteristicile calitative şi cantitative ale tuturor constituenţilor produsului, inclusiv denumirea comună internaţională, dacă există o asemenea denumire sau o referire la denumirea chimică relevantă; b)evaluarea riscurilor psihoactive pe care le-ar putea prezenta produsul; c)descrierea metodei de fabricaţie şi de control utilizate de fabricant; d)explicaţiile privind măsurile de precauţie şi siguranţă ce trebuie luate pentru ca produsul să nu fie sau să nu poată fi recomandat pentru consum uman; e)rezultatele testelor fizico-chimice, biologice sau microbiologice şi toxicologice, după caz; f)o machetă a ambalajului primar şi, după caz, a ambalajului secundar, precum şi modalitatea de utilizare recomandată; g)dovada achitării tarifului de autorizare; h)orice alte documente sau informaţii pe care le consideră relevante pentru obţinerea autorizaţiei. (2) Documentele prezentate în altă limbă trebuie să fie însoţite de traduceri autorizate în limba română.(3) Analizarea cererii şi a documentaţiei depuse de operator se face de către o comisie a cărei componenţă se stabileşte prin ordin al preşedintelui ANSVSA. Articolul 5Modificarea datelor de identificare ale operatorului, cum ar fi denumirea, adresa sediului etc., se notifică ICPBMV în termen de cel mult 10 zile de la data la care a intervenit modificarea. Articolul 6(1) La depunerea cererii şi a documentaţiei aferente, operatorul furnizează, în recipientul/ambalajul original care va fi pus pe piaţă, sigilat, mostre din produsul pentru care se solicită autorizarea. Cantitatea de produs furnizată trebuie să fie suficientă pentru a permite efectuarea analizelor de laborator, potrivit regulilor prevăzute la art. 7 alin. (1).(2) Împreună cu mostrele, operatorul poate furniza şi substanţe de referinţă, însoţite de certificate de calitate. Articolul 7(1) La primirea mostrelor, în prezenţa reprezentantului legal al operatorului, ICPBMV va împărţi cantitatea de produs primită, în probă şi contraprobă. Acest fapt se consemnează într-un proces-verbal însuşit de ambele părţi, al cărui model este prevăzut în anexa nr. 2, care face parte integrantă din prezenta procedură.(2) În cazul în care se apreciază că sunt necesare cantităţi suplimentare de produs sau alte documente relevante, ICPBMV comunică acest aspect, în scris, operatorului. Articolul 8(1) În situaţia în care documentaţia depusă de operator este completă, ICPBMV comunică în scris operatorului, la adresa sediului social indicată în cerere, suma aferentă realizării analizelor de laborator şi contul în care urmează a fi achitată această sumă.(2) Neachitarea sumei prevăzute la alin. (1) în termen de 10 zile lucrătoare de la data comunicării echivalează cu renunţarea la cererea de autorizare.(3) În cazul confirmării achitării sumei prevăzute la alin. (1), ICPBMV transmite o sinteză a informaţiilor privind produsul şi operaţiunile cu produse a căror autorizare se solicită, împreună cu mostrele, unui laborator acreditat potrivit art. 6 din Legea nr. 194/2011, în vederea analizării compoziţiei calitative şi cantitative.(4) Transmiterea mostrelor şi a sintezei informaţiilor la laboratorul acreditat se face în termen de cel mult 90 de zile de la data înregistrării cererii. Articolul 9În situaţia în care pentru efectuarea analizelor cantitative şi calitative este necesară o cantitate de produs suplimentară faţă de mostrele furnizate odată cu cererea de autorizare, ICPBMV comunică acest aspect, în scris, operatorului. Articolul 10(1) La finalizarea analizelor de laborator, buletinul de analiză se transmite ICPBMV, în două exemplare.(2) În termen de 15 zile de la data primirii rezultatului analizelor de laborator, un exemplar al buletinului de analiză, împreună cu un set din documentaţia depusă de operator odată cu cererea de autorizare, se transmite comisiei de evaluare, în vederea certificării dacă produsul are sau nu are efecte psihoactive, iar o copie a buletinului de analiză, împreună cu un set din documentaţia depusă de operator, se trimite la sediul central al ANSVSA. Articolul 11(1) Comisia de evaluare se întruneşte la Ministerul Sănătăţii, care asigură secretariatul acesteia.(2) Convocarea comisiei de evaluare se realizează, prin secretariatul acesteia, la solicitarea ICPBMV sau ori de câte ori se impune, la solicitarea oricărui membru. Articolul 12(1) După analiza preliminară a documentaţiei transmise de ICPBMV, membrii comisiei de evaluare hotărăsc cu privire la demersurile necesare certificării dacă produsul are sau nu are efecte psihoactive ori alte riscuri pentru sănătatea populaţiei.(2) Odată cu stabilirea activităţilor necesare evaluării, comisia prevăzută la alin. (1) stabileşte cheltuielile aferente şi înştiinţează ICPBMV, care comunică în cel mai scurt timp operatorului suma şi contul în care va fi achitată.(3) Dovada achitării sumei prevăzute la alin. (2) se transmite de către ICPBMV comisiei de evaluare.(4) Dispoziţiile art. 8 alin. (2) se aplică se aplică în mod corespunzător. Articolul 13(1) La solicitarea comisiei de evaluare privind efectuarea unor analize de laborator suplimentare, ICPBMV notifică operatorului, în scris, cu privire la furnizarea de mostre suplimentare din produs.(2) Comisia de evaluare poate solicita şi beneficia de contribuţia unor experţi/specialişti la activităţile aferente evaluării. Articolul 14La finalizarea activităţilor, comisia de evaluare întocmeşte un raport de evaluare, pe care îl transmite ICPBMV pentru continuarea procedurilor. Articolul 15(1) În termen de 30 de zile de la data primirii rezultatelor de la comisia de evaluare, ICPBMV ia o decizie cu privire la eliberarea autorizaţiei, după cum urmează:a)în situaţia prevăzută la art. 9 alin. (2) din Legea nr. 194/2011, ICPBMV eliberează autorizaţia pentru produsul solicitat şi informează operatorul în vederea prezentării pentru ridicarea acesteia; b)în cazul în care comisia de evaluare stabileşte că produsul este substitut, ICPBMV emite o decizie de respingere a autorizării. (2) Modelul autorizaţiei este prevăzut în anexa nr. 3, care face parte integrantă din prezenta procedură. Articolul 16Odată cu eliberarea autorizaţiei, ICPBMV consemnează în registrul special constituit datele privind operatorul, operaţiunile cu produse şi produsul autorizate, precum şi compoziţia produsului. Articolul 17În cazul prevăzut la art. 15 alin. (1) lit. b), ICPBMV notifică Ministerului Sănătăţii în vederea efectuării demersurilor necesare pentru înscrierea substitutului în unul dintre tabelele- anexă la Legea nr. 339/2005 privind regimul juridic al plantelor, substanţelor şi preparatelor stupefiante şi psihotrope, cu modificările şi completările ulterioare, şi, respectiv, la Legea nr. 143/2000 privind combaterea traficului şi consumului ilicit de droguri, cu modificările şi completările ulterioare. Articolul 18(1) Furnizarea tuturor documentelor, informaţiilor şi mostrelor solicitate potrivit prezentei proceduri este obligatorie.(2) Neprezentarea sau nefurnizarea unuia/uneia dintre documentele/informaţiile necesare, respectiv a mostrelor la data depunerii cererii sau în termen de cel mult 10 zile de la data comunicării realizate potrivit prezentei proceduri de către ICPBMV constituie motiv de respingere a cererii de autorizare. Articolul 19Decizia de respingere a cererii de autorizare se comunică operatorului în termen de 10 zile de la data emiterii acesteia, la adresa sediului social indicată în cererea de autorizare. ANEXA Nr. 1la procedură CERERE de eliberare a autorizaţiei prevăzute la art. 2 lit. h) din Legea nr. 194/2011 privind combaterea operaţiunilor cu produse susceptibile de a avea efecte psihoactive, altele decât cele prevăzute de acte normative în vigoare Operatorul ........ ................ ................ ............, cu adresa/sediul social în ........ ................ ................ ................ ............., str. ........ ................ ................ ............... nr. ......, judeţul/sectorul ........ ................ ..........., înfiinţat prin ........ ................ ................/ înregistrat la oficiul registrului comerţului cu nr. ........ ................ ........ .........., cod unic de înregistrare/CNP........ ................ ..........., obiect de activitate principal ........ ................ ................ ............, telefon/fax ........ ................ .............., e-mail ........ ................ ..........., prin reprezentant legal ........ ................ ................ ................ ............., solicită acordarea autorizaţiei pentru desfăşurarea de operaţiuni cu produsul ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ............ . a)Compoziţia produsului (principii active şi excipienţi):– denumirea: ........ ................ ............. DCI/denumirea chimică ........ ................ ........, cantitatea/volumul ........ ........ ..........; – denumirea: ........ ................ ............. DCI/denumirea chimică ........ ................ ........, cantitatea/volumul ........ ........ ..........; – denumirea: ........ ................ ......... DCI/denumirea chimică ........ ........ ............., cantitatea/volumul ........ ............... etc. b)Operaţiuni desfăşurate potrivit art. 2 lit. b) din Legea nr. 194/2011 privind combaterea operaţiunilor cu produse susceptibile de a avea efecte psihoactive, altele decât cele prevăzute de acte normative în vigoare (de exemplu: condiţionare, ambalare, comercializare etc.)........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ............ c)Locaţiile în care se desfăşoară operaţiuni cu produsul ........ ................ ................ ................ ................ ........ ..............1. sediu social (se menţionează natura; de exemplu: depozit, laborator, fabrică etc.):........ ................ ................ ............... 2. sedii secundare: – punct de lucru/sucursala (se menţionează natura; de exemplu, depozit, laborator, fabrică etc.), cu adresa în ........ ............, înregistrat la registrul comerţului cu nr. (unde este cazul) ........ ........., cod unic de înregistrare .............., telefon/fax:.........., e-mail:............... d)Declarăm că produsul ........ ........ .............. nu prezintă riscuri psihoactive, conform (se menţionează documentul) ........ ................ ............, emis de........ ................ .............Ne asumăm răspunderea, potrivit legii penale, că informaţiile furnizate corespund realităţii, iar documentele prezentate în copie sunt conforme cu originalul. Ne asumăm răspunderea că produsul finit va fi pus pe piaţă numai în tipurile de ambalaj cu specificaţiile şi forma de prezentare identice cu cele depuse odată cu prezenta cerere. Anexăm, conform art. 5 alin. (1) din Legea nr. 194/2011, documentaţie privind: denumirea şi cantitatea fiecărui constituent al produsului, inclusiv denumirea comună internaţională (dacă există o asemenea denumire sau o referire la denumirea chimică relevantă), precum şi descrierea caracteristicilor calitative ale acestora ........ ................ ................ ............. documente din care să rezulte evaluarea riscurilor psihoactive pe care le-ar putea prezenta ........ ................ ................ ............. ........ ................ ................ ............. documentaţie privind descrierea metodei de fabricaţie şi de control utilizate de fabricant explicaţiile privind măsurile de precauţie şi siguranţă ce trebuie luate pentru ca produsul să nu fie sau să nu poată fi recomandat pentru consum uman ........ ................ ................ ............. ........ ................ ................ ............. rezultatele testelor fizico-chimice, biologice sau microbiologice şi toxicologice, după caz o machetă a ambalajului primar şi, după caz, a ambalajului secundar, precum şi modalitatea de utilizare recomandată ........ ................ ................ ............. orice alte documente sau informaţii pe care le consideră relevante pentru obţinerea autorizaţiei: ( pentru DA, se enumeră documentele depuse) ........ ................ ........... ........ ................ ........... ........ ................ ........... ........ ................ ................ ............. ........ ................ ................ ............. ........ ................ ................ ............. NOTĂ: În rubricile aferente descrierii documentaţiei se înscriu elemente de identificare precum: număr de file, număr de ambalaje etc. ANEXA Nr. 2la procedură PROCES-VERBAL de predare şi eşantionare a produsului ................ Nr. ......../data ........ ................ ......... ora ...........
Prelevarea probei în scopul autorizării
|
Numele reprezentantului legal al operatorului, semnătura şi adresa, seria şi numărul B.I/CI. ........ ................ ................ ................ ................ ........ ........ ........ ................ ................ ................ ................ ........ ........ ........ ................ ................ ................ ................ ........ ........ ........ ................ ................ ................ ................ ........ ........ ........ ................ ................ ................ ................ ........ ........ ........ ................ ................ ................ ................ ........ ........ ........ ................ ................ ................ ................ ........ ........ |
Nr. oficial de înregistrare a probei Data z z l l a a a a Ora: |
|
Denumirea operatorului |
|
|
Adresa operatorului |
|
|
CUI/CNP |
|
|
Numele şi adresa producătorului |
|
|
Provenienţa probelor (adresa) |
fabrică |
depozit |
magazin |
|
|
|
|
|
Identificarea produsului |
Denumirea |
Lotul |
Data fabricaţiei/ Valabilitate |
|
|
|
|
|
Tipul ambalajului |
Nr. unităţi de ambalaj |
Cantitatea/Unitatea de ambalaj |
|
|
|
|
|
Nr. sigiliului probei |
Nr. sigiliului contraprobei |
|
|
|
|
Semnătura şi ştampila operatorului care a solicitat analiza |
Institutul pentru Controlul Produselor Biologice şi Medicamentelor de Uz Veterinar |
Toate câmpurile se completează obligatoriu. Prezentul proces-verbal s-a încheiat în două exemplare, unul pentru operator şi unul pentru Institutul pentru Controlul Produselor Biologice şi Medicamentelor de Uz Veterinar. ANEXA Nr. 3la procedură AUTORIZAŢIE pentru operaţiunile cu produse în baza Legii nr. 194/2011 privind combaterea operaţiunilor cu produse susceptibile de a avea efecte psihoactive, altele decât cele prevăzute de acte normative în vigoare Nr. ........... din ................ Având în vedere cererea şi documentaţia înregistrate la Autoritatea Naţională Sanitară Veterinară şi pentru Siguranţa Alimentelor cu nr. ........ ........ din data ........ ............. ale operatorului: ........ ................ ................ ........ .............., cu adresa/sediul social în ........ ........, str. ........ ........ ............. nr. ....., cod poştal ........ ........, CNP/CUI ........ ..........., şi punctul de lucru în ..............., str. ........ ........ ............, nr. ......, cod poştal ........ .........., directorul Institutului pentru Controlul Produselor Biologice şi Medicamentelor de Uz Veterinar din cadrul Autorităţii Naţionale Sanitare Veterinare şi pentru Siguranţa Alimentelor, în baza Ordonanţei Guvernului nr. 42/2004 privind organizarea activităţii sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 215/2004, cu modificările şi completările ulterioare, a Legii nr. 194/2011 privind combaterea operaţiunilor cu produse susceptibile de a avea efecte psihoactive, altele decât cele prevăzute de acte normative în vigoare, precum şi a Raportului de evaluare nr. ........ .......... din data de ........ ......... , întocmit de comisia de evaluare compusă din reprezentanţi ai Ministerului Sănătăţii şi ai Ministerului Administraţiei şi Internelor, în temeiul prevederilor legislaţiei menţionate, autorizează efectuarea de operaţiuni cu produsul ........ .......... de către operatorul ........ ............
|
Codul CAEN |
Număr operator |
Operaţiuni |
Denumirea produsului |
Compoziţia chimică |
Forma de prezentare autorizată |
Ţara de origine |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nerespectarea condiţiilor care au stat la baza certificării, schimbarea conţinutului sau a formei de prezentare duc la anularea autorizaţiei şi atrag sancţiuni potrivit legislaţiei în vigoare. Director, ........ ........ ...............
|
ANONIM a comentat
Decizia 220 2018
Buongiorno
E-mail: giovannidinatale1954@gmail.com
Offerte individuali in denaro da 2.000 a 5.200.000, con un tasso di interesse è rimborsabile del 3% in un periodo compreso tra
2 e 30 anni.
Condizioni ragionevoli se la mia offerta ti interessa contattami di più
rapidamente per discutere le modalità e
documenti da fornire. giovannidinatale1954@gmail.com
|
ANONIM a comentat
Decizia 220 2018
Buongiorno
E-mail: giovannidinatale1954@gmail.com
Offerte individuali in denaro da 2.000 a 5.200.000, con un tasso di interesse è rimborsabile del 3% in un periodo compreso tra
2 e 30 anni.
Condizioni ragionevoli se la mia offerta ti interessa contattami di più
rapidamente per discutere le modalità e
documenti da fornire. giovannidinatale1954@gmail.com
|
ANONIM a comentat
Decretul 358 1948
What type of loan do you need?
Personal loan
Car loan
Refinancing
Mortgage
Business capital (start or expand your business)
Have you lost hope and think that there is no way out, but your financial problems are still not gone?
Do not hesitate to contact us for possible business cooperation. Contact us (WhatsApp) number +918131851434 contact email id : sumitihomelend@gmail.com Mr. Damian Sumiti
|
ANONIM a comentat
Decretul 139 2005
HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS
Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at:
WhatsApp +1(520)200-2320)
(support@thehackangels.com).
(www.thehackangels.com)
If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
|
ANONIM a comentat
Decretul 139 2005
HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS
Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at:
WhatsApp +1(520)200-2320)
(support@thehackangels.com).
(www.thehackangels.com)
If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
|
ANONIM a comentat
Decretul 139 2005
HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS
Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at:
WhatsApp +1(520)200-2320)
(support@thehackangels.com).
(www.thehackangels.com)
If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
|
ANONIM a comentat
Raport 1937 2021
Obțineți creditul în 24 de ore
În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
|
ANONIM a comentat
Raport 1937 2021
Obțineți creditul în 24 de ore
În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
|
ANONIM a comentat
Raport 1937 2021
Obțineți creditul în 24 de ore
În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
|
ANONIM a comentat
Raport 1937 2021
Obțineți creditul în 24 de ore
În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
|
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 103/2012
|