Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 1027 din 22 octombrie 2005

privind modificarea si completarea Normelor metodologice de aplicare a Hotararii Guvernului nr. 166/2004 pentru aprobarea proiectului "Dezvoltarea sistemului de colectare a deseurilor de ambalaje PET postconsum in vederea reciclarii", aprobate prin Ordinul ministrului mediului si gospodaririi apelor nr. 117/2004, republicat

ACT EMIS DE: MINISTERUL MEDIULUI SI GOSPODARIRII APELOR

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 980 din  4 noiembrie 2005


SmartCity3


    In temeiul art. II din Hotararea Guvernului nr. 989/2005 privind modificarea si completarea Hotararii Guvernului nr. 166/2004 pentru aprobarea proiectului "Dezvoltarea sistemului de colectare a deseurilor de ambalaje PET postconsum in vederea reciclarii", publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 801 din 2 septembrie 2005, si al art. 5 alin. (8) din Hotararea Guvernului nr. 408/2004 privind organizarea si functionarea Ministerului Mediului si Gospodaririi Apelor, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 285 din 31 martie 2004, cu modificarile si completarile ulterioare,

    ministrul mediului si gospodaririi apelor emite urmatorul ordin:

    Art. 1
    Se aproba modificarea si completarea Normelor metodologice de aplicare a Hotararii Guvernului nr. 166/2004 pentru aprobarea proiectului "Dezvoltarea sistemului de colectare a deseurilor de ambalaje PET postconsum in vederea reciclarii", aprobate prin Ordinul ministrului mediului si gospodaririi apelor nr. 117/2004, republicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 121 din 8 februarie 2005, dupa cum urmeaza:
    1. Se inlocuieste sintagma "agent/agenti economic/economici" cu sintagma "operator/operatori economic/economici".
    2. Se inlocuieste sintagma "suma de 9.600 lei/kg" cu sintagma "suma de 0,4 lei RON/kg".
    3. Se inlocuieste sintagma "Hotararea Guvernului nr. 166/2004" cu sintagma "Hotararea Guvernului nr. 166/2004, cu modificarile si completarile ulterioare".
    4. Se inlocuieste sintagma "Hotararea Guvernului nr. 349/2002" cu sintagma "Hotararea Guvernului nr. 621/2005 privind gestionarea ambalajelor si a deseurilor de ambalaje".
    5. Alineatul (3) al articolului 1 se abroga.
    6. Alineatul (1) al articolului 4 va avea urmatorul cuprins:
    "Art. 4
    (1) Suma de 0,4 lei RON/kg, exclusiv TVA, alocata din bugetul Fondului pentru mediu, se utilizeaza integral de catre beneficiar numai pentru plata unui kilogram de deseuri de ambalaje PET postconsum achizitionate de la operatorii economici autorizati in vederea colectarii lor de la populatie."
    7. Articolul 5 va avea urmatorul cuprins:
    "Art. 5
    Atat agentii economici colectori, cat si agentii economici reciclatori solicitanti trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:
    a) sa fie autorizati pentru desfasurarea activitatii de colectare, respectiv de reciclare a deseurilor de mase plastice, conform legislatiei in vigoare;
    b) sa nu aiba datorii la bugetul de stat, bugetul asigurarilor sociale de stat, bugetul Fondului national unic de asigurari sociale de sanatate, bugetul asigurarilor pentru somaj, bugetele locale, la Fondul pentru mediu si la alte fonduri;
    c) sa nu sponsorizeze activitati cu impact negativ asupra mediului."
    8. Articolul 6 se abroga.
    9. Alineatul (4) al articolului 8 va avea urmatorul cuprins:
    "(4) Termenul limita de depunere a cererilor de finantare este data de 30 noiembrie a fiecarui an."
    10. Articolul 12 va avea urmatorul cuprins:
    "Art. 12
    In maximum 30 de zile lucratoare de la data depunerii cererii de finantare, Administratia Fondului pentru Mediu comunica solicitantului in scris, prin posta, cu confirmare de primire, aprobarea finantarii si valoarea acesteia sau motivul respingerii cererii de finantare."
    11. Alineatul (13) al articolului 13 va avea urmatorul cuprins:
    "(13) Administratia Fondului pentru Mediu are obligatia de a restitui garantiile constituite de beneficiar, in termen de 30 de zile de la finalizarea contractului, cu exceptia cazului in care este nevoita sa ceara executarea lor."
    12. Alineatul (2) al articolului 15 va avea urmatorul cuprins:
    "(2) Odata cu ultima cerere de tragere, beneficiarul este obligat sa prezinte Administratiei Fondului pentru Mediu un raport final care sa cuprinda capitolele prevazute la alin. (1)."
    13. Alineatul (1) al articolului 17 va avea urmatorul cuprins:
    "Art. 17
    (1) Nerespectarea de catre beneficiar a destinatiei fondurilor obtinute prin finantarea nerambursabila a proiectului <<Dezvoltarea sistemului de colectare a deseurilor de ambalaje PET postconsum in vederea reciclarii>> constituie contraventie si se sanctioneaza cu amenda de la 5.000 lei RON la 10.000 lei RON si confiscarea sumei neachitate catre operatorii economici autorizati in vederea colectarii."
    14. Alineatul (2) al articolului 17 va avea urmatorul cuprins:
    "(2) Utilizarea sumelor obtinute prin finantare nerambursabila pentru achizitionarea, in baza contractelor de transfer de responsabilitate, a deseurilor de ambalaje PET postconsum in vederea reciclarii in scopul atingerii obiectivelor nationale prevazute de Hotararea Guvernului nr. 621/2005 privind gestionarea ambalajelor si a deseurilor de ambalaje constituie contraventie si se sanctioneaza cu amenda de la 30.000 lei RON la 50.000 lei RON si confiscarea sumelor incasate necuvenit."
    15. Alineatul (3) al articolului 17 va avea urmatorul cuprins:
    "(3) Constatarea contraventiilor, incadrarea si aplicarea sanctiunilor se fac de catre organele de specialitate din cadrul Ministerului Finantelor Publice si de catre persoane imputernicite in acest scop din cadrul Ministerului Mediului si Gospodaririi Apelor si al Administratiei Fondului pentru Mediu."
    16. La anexa nr. 1 la normele metodologice "Semnificatia termenilor specifici utilizati", definitia "Deseuri de ambalaje PET postconsum" va avea urmatorul cuprins:
    "Deseuri de ambalaje PET postconsum - orice ambalaj din polietilentereftalat (PET) care nu mai satisface cerintele si scopul pentru care a fost proiectat si fabricat, care ramane dupa ce produsul a fost consumat sau utilizat de catre consumatorul persoana fizica/juridica."
    17. La anexa nr. 1 la normele metodologice "Semnificatia termenilor specifici utilizati", definitia "Relatie de grup" se inlocuieste cu definitia "Transfer de responsabilitate", cu urmatorul cuprins:
    "Transfer de responsabilitate - incredintarea de catre agentii economici spre realizare a obiectivelor anuale de valorificare sau incinerare in instalatii de incinerare cu recuperare de energie si, respectiv, reciclare a deseurilor de ambalaje catre un operator economic autorizat de Ministerul Mediului si Gospodaririi Apelor pentru preluarea responsabilitatii realizarii obiectivelor anuale."
    18. Anexa nr. 2 "Cerere de finantare nerambursabila pentru agentii economici reciclatori", anexa nr. 3 "Contract de finantare nerambursabila" si anexa nr. 4 "Cerere de tragere din finantarea nerambursabila" la normele metodologice se inlocuiesc cu anexele nr. 1 - 3 la prezentul ordin.
    19. Anexa nr. 2.3 "Declaratie" la anexa nr. 2 la normele metodologice se abroga.
    20. A doua liniuta de la anexa nr. 4.4 "Declaratie-angajament" la anexa nr. 4 la normele metodologice va avea urmatorul cuprins:
    "- nu avem datorii la Fondul pentru mediu, deoarece:
    a) nu ne incadram in nici una dintre categoriile de contribuabili prevazute la art. 8 alin. (1) din Legea nr. 73/2000 privind Fondul pentru mediu, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
    b) ne incadram in categoriile de contribuabili prevazute la art. 8 alin. (1) lit. ..... din Legea nr. 73/2000, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, dar ne-am achitat obligatiile aferente."
    Art. 2
    Contractele aflate in derulare la data intrarii in vigoare a prezentului ordin se modifica prin acte aditionale, in conformitate cu prevederile prezentului ordin.
    Art. 3
    Anexele nr. 1 - 3 fac parte integranta din prezentul ordin.
    Art. 4
    Administratia Fondului pentru Mediu, unitate aflata in coordonarea Ministerului Mediului si Gospodaririi Apelor, va duce la indeplinire prevederile prezentului ordin.
    Art. 5
    Ordinul ministrului mediului si gospodaririi apelor nr. 117/2004 privind aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Hotararii Guvernului nr. 166/2004 pentru aprobarea proiectului "Dezvoltarea sistemului de colectare a deseurilor de ambalaje PET postconsum in vederea reciclarii", republicat, cu modificarile si completarile aduse prin prezentul ordin, va fi republicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, dandu-se textelor o noua numerotare.

                Ministrul mediului si gospodaririi apelor,
                            Sulfina Barbu

    ANEXA 1
    (Anexa nr. 2 la normele metodologice)

    Antet solicitant
    Nr. de inregistrare ....../........
    Nr. de inregistrare AFM ........ .......

                     CERERE DE FINANTARE NERAMBURSABILA
                    pentru agentii economici reciclatori

    Catre Administratia Fondului pentru Mediu (AFM) privind acordarea unei finantari nerambursabile
    Titlul proiectului: "Dezvoltarea sistemului de colectare a deseurilor de ambalaje PET postconsum in vederea reciclarii"
    Numele complet al solicitantului: ........................................
    Numele prescurtat (daca exista): .........................................
    Forma juridica de organizare: ............................................
    Nr. de inregistrare la ORC/tribunal/judecatorie: ........../..............
    C.U.I./Cod fiscal: .......................................................
    Adresa sediului social:
    Str. ................... nr. ....., bl. ...., sc. ..., et. ..., ap. ......
    Orasul/satul/comuna: .....................................................
    Judetul/sectorul: ........................................................
    Telefon: ....................... Fax: ....................................
    E-mail: ..................................................................
    Persoana de contact: .....................................................
    Telefon: .................................................................
    In calitate de: ..........................................................

                          Finantare solicitata

    Unitatea ....................... solicita o finantare nerambursabila in suma de ................., pe un termen de ...............
    (1) Declaram pe propria raspundere ca:
    a) nu avem datorii la Fondul pentru mediu, deoarece:
    - nu ne incadram in nici una dintre categoriile de contribuabili prevazute la art. 8 alin. (1) din Legea nr. 73/2000 privind Fondul pentru mediu, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
    - ne incadram in categoriile de contribuabili prevazute la art. 8 alin. (1) lit. ..... din Legea nr. 73/2000, cu modificarile si completarile ulterioare, dar ne-am achitat obligatiile aferente;
    b) nu sponsorizam si nu vom sponsoriza pe durata contractului de finantare incheiat cu AFM activitati cu efect negativ asupra mediului;
    c) nu vom solicita finantare din Fondul pentru mediu pentru cantitatile de deseuri de ambalaje PET postconsum achizitionate individual, utilizand propriile resurse sau in baza contractelor de transfer de responsabilitate, in vederea indeplinirii obiectivelor de recuperare si reciclare, conform prevederilor Hotararii Guvernului nr. 621/2005 privind gestionarea ambalajelor si a deseurilor de ambalaje;
    d) nu vom storna si nu vom accepta stornari ale facturilor prezentate AFM in vederea finantarii;
    e) nu vom folosi sumele provenite din finantarea acordata de AFM in alte scopuri decat cele prevazute in Hotararea Guvernului nr. 166/2004 pentru aprobarea proiectului "Dezvoltarea sistemului de colectare a deseurilor de ambalaje PET postconsum in vederea reciclarii", cu modificarile si completarile ulterioare.
    (2) Solicitantul isi asuma raspunderea pentru toate informatiile continute in prezenta cerere de finantare si in toate celelalte anexe si documente depuse, inclusiv documentele financiare, garanteaza autenticitatea si corectitudinea lor in concordanta cu realitatea si declara ca a luat cunostinta de prevederile Codului penal privind falsul in declaratii.
    (3) Neindeplinirea conditiilor prevazute mai sus ori prezentarea eronata sau falsa a acestor informatii va duce automat la respingerea cererii de finantare sau, ulterior, la returnarea integrala a sumei primite ca finantare nerambursabila in cadrul acestui proiect, daca aceasta a fost acordata.
    (4) In cazul in care cererea va fi aprobata si finantarea nerambursabila va fi acordata, aceasta va fi utilizata in mod exclusiv pentru scopurile declarate in aceasta cerere de finantare si in anexele si documentele aferente.
    (5) AFM are dreptul de a contacta orice institutie, organizatie sau persoana care poate furniza informatii utile pentru luarea deciziilor in ceea ce priveste finantarea solicitata.
    (6) Prin semnatura si stampila sa solicitantul confirma ca si-a insusit si a inteles in intregime continutul cererii de finantare.
    (7) Solicitantul are obligatia de a anexa la sfarsitul prezentei cereri de finantare urmatoarele documente:
    a) proces-verbal al adunarii generale a actionarilor/asociatilor privind solicitarea de acordare si contractare a finantarii, precum si numele persoanei legal desemnate sa reprezinte solicitantul in relatia cu AFM;
    b) copie de pe autorizatia de valorificare a deseurilor de mase plastice a solicitantului, emisa in baza Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 16/2001 privind gestionarea deseurilor industriale reciclabile, republicata, cu modificarile ulterioare, valabila la data depunerii cererii de finantare, cu obligativitatea prelungirii termenului de valabilitate, in cazul expirarii acestuia pe perioada finantarii;
    c) copii de pe urmatoarele documente ale solicitantului: actul de infiintare - statut, contract sau act constitutiv, hotararea judecatoreasca prin care a fost aprobata infiintarea si toate modificarile aduse actului de infiintare, inregistrate la autoritatea care a aprobat infiintarea, certificatul de inregistrare, inclusiv anexele cu autorizatiile de functionare pentru sediul social si pentru toate punctele de lucru declarate, si alte acte considerate relevante;
    d) copii de pe documentele care dovedesc sediul social si punctele de lucru ale solicitantului: contract de vanzare-cumparare, contract de inchiriere, contract de leasing, contract de comodat, dupa caz;
    e) certificatul constatator, in original, emis de oficiul registrului comertului, nu mai vechi de 10 zile, din care sa rezulte: datele de identificare a solicitantului, capitalul social, obiectul principal de activitate si celelalte activitati secundare - inclusiv cod CAEN 3720, recuperarea deseurilor si resturilor nemetalice reciclabile, punctele de lucru declarate, actionarii/asociatii, situatia juridica, fondul de comert;
    f) copii de pe actele care dovedesc dreptul de proprietate asupra bunurilor cu care se garanteaza finantarea, inclusiv dovada ca acestea nu sunt grevate de sarcini;
    g) formularele de bilant contabil pe ultimii 2 ani sau pe o perioada mai scurta, in functie de data infiintarii, vizate de organele teritoriale de specialitate ale Ministerului Finantelor Publice, in copie, cu balantele de verificare sintetice si analitice aferente acestora, semnate si stampilate, insotite de raportul administratorilor si de raportul comisiei de cenzori sau raportul de audit, dupa caz;
    h) copie de pe ultimul formular de raportare contabila semestriala, vizat de organele teritoriale de specialitate ale Ministerului Finantelor Publice, si balanta de verificare sintetica si analitica aferenta acestuia, semnata si stampilata, dupa caz, in functie de data infiintarii;
    i) balanta de verificare sintetica si analitica aferenta lunii precedente depunerii cererii, transpusa in formularul de bilant, semnata si stampilata;
    j) certificate de atestare fiscala, nu mai vechi de 10 zile, in original, care dovedesc ca solicitantul nu are datorii la bugetul general consolidat;
    k) certificate fiscale, nu mai vechi de 10 zile, in original, care dovedesc ca solicitantul nu are datorii la bugetele locale;
    l) copii de pe declaratiile privind obligatiile de plata la veniturile Fondului pentru mediu, in cazul in care solicitantul se incadreaza in prevederile art. 8 alin. (1) din Legea nr. 73/2000, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
    m) certificat de cazier fiscal al solicitantului, nu mai vechi de 10 zile, in original, eliberat de organele de specialitate teritoriale ale Ministerului Finantelor Publice;
    n) copii de pe contractele de aprovizionare cu deseuri de ambalaje PET postconsum ale solicitantului;
    o) planul de afaceri al solicitantului, insotit de bugetul de venituri si cheltuieli si de fluxul de incasari si plati in numerar, conform anexelor nr. 2.4, 2.4.1 si 2.4.2;
    p) nota de prezentare privind aspectele tehnice ale solicitantului, din care sa rezulte in mod obligatoriu: fluxul tehnologic si capacitatea liniei sau liniilor tehnologice, descrierea utilajelor componente, instalatiile de tratare a apelor uzate rezultate din procesul tehnologic, in cazul in care aceasta din urma exista;
    q) copii de pe actele de proprietate pentru utilajele din dotare, copii de pe contractele de inchiriere si/sau de pe contractele de leasing, dupa caz;
    r) copii de pe contractele de desfacere pentru materia prima secundara obtinuta de solicitant, copii de pe comenzi si de pe documentele justificative: facturi interne, facturi externe, declaratii vamale de export, acreditive, documente de transport etc.;
    s) copie de pe autorizatia de mediu, atat pentru sediul social, cat si pentru punctele de lucru;
    t) alte documente relevante ce pot fi solicitate de AFM.

    Reprezentantul legal
    Numele si prenumele ............................
    Functia ........................................
    Semnatura ......................................
    Data ...........................................

    1. Structura estimata a finantarii pe perioada de valabilitate a contractului-plafon de finantare:
________________________________________________________________________________
Cantitatea de    Cantitatea de     Denumirea Cantitatea Suma alocata  Valoarea
deseuri de       deseuri de        materiei  de materie din bugetul   estimata
ambalaje PET     ambalaje PET      prime     prima      Fondului      de incasat
postconsum       postconsum        secundare secundara  pentru mediu  din
estimata a se    achizitionata     estimate  estimata   pentru        bugetul
achizitiona fara fara transfer de  a fi      a fi       kilogramul    Fondului
transfer de      responsabilitate  obtinuta  obtinuta   de deseuri    pentru
responsabilitate si estimata a fi  (fulgi,   (kg)       de ambalaje   mediu
(kg)             introdusa in      granule              PET           (col. 2 x
                 procesul de       sau alte             postconsum,   col. 5)
                 productie         produse)             introdus in   (lei RON)
                 (kg)                                   procesul de
                                                        productie,
                                                        prelucrat si
                                                        transformat
                                                        in materie
                                                        prima
                                                        secundara
                                                        (lei RON/kg),
                                                        exclusiv TVA

________________________________________________________________________________
        1             2                3          4           5           6
________________________________________________________________________________
                                                             0,4
________________________________________________________________________________

    2. Derularea (graficul) platilor (prezentati propunerea dumneavoastra de derulare a platilor catre terti):
________________________________________________________________________________
Nr.        Data platii       Suma trasa si platita din finantarea nerambursabila
crt.                                             (lei RON)
________________________________________________________________________________
  1.
  2.
  3.
  4.
  5.
  6.
  7.
 ...
________________________________________________________________________________
Total: X
________________________________________________________________________________

    3. Modalitatea de plata din sursele puse la dispozitie de aceasta facilitate de finantare:
    - ordin de plata;
    - cec;
    - bilet la ordin;
    - numerar;
    - alte modalitati.
    (Marcati cu X optiunea)
    4. Durata estimata a proiectului:
    - data anticipata de inceput: ziua ...... luna ............ anul ......;
    - data anticipata de sfarsit: ziua ...... luna ............ anul .......
    5. Localizarea proiectului (adresa unde se implementeaza proiectul)
    ..........................................................................
    6. Descrierea proiectului (descrieti pe scurt natura proiectului, elementele generale si mecanismele de implementare impreuna cu tehnologiile pe care le veti folosi, fazele, etapele, indicatorii etc.)
    ..........................................................................
    7. Obiective si rezultate estimate la finalizarea proiectului (produse si/sau servicii prevazute a se realiza in urma implementarii proiectului propus, calitate, cantitate, esalonare in timp etc.)
    ..........................................................................
    8. Impactul asupra mediului inconjurator prin realizarea proiectului propus (efecte, propagare, minimizare impact negativ, in ce grad este abordata legislatia Uniunii Europene, in ce masura se pot obtine efecte multiplicatoare, modalitati de extindere ulterioara, interactiunea cu diferite programe de mediu etc.)
    ..........................................................................
    9. Durabilitate:
    - durabilitate financiara (cum vor fi finantate activitatile dupa incetarea finantarii nerambursabile?) ..................................................
    - durabilitate organizationala (vor permite structurile actualului proiect continuarea activitatilor la sfarsitul realizarii proiectului si va exista "proprietate" locala asupra rezultatelor?) ....................................
    - durabilitate la nivel de politica (care va fi impactul structural al proiectului: va duce la imbunatatirea legislatiei, a codurilor de conduita, a metodelor etc.?) .............................................................
    10. Graficul de realizare a proiectului propus:
________________________________________________________________________________
  Luna                Activitatile propuse in cadrul proiectului
                      (detalierea activitatilor, cantitati utilizate etc.)
________________________________________________________________________________
 Luna 1
 Luna 2
 Luna 3
 Luna 4
 Luna 5
 Luna 6
 Luna 7
 Luna 8
 Luna 9
 Luna 10
 Luna 11
 Luna 12
 Raport final
________________________________________________________________________________

    11. Program de achizitii (conform obiectului finantarii):
________________________________________________________________________________
  Obiectul achizitiei     Furnizor     Valoarea estimata     Termen de plata*)
________________________________________________________________________________


________________________________________________________________________________
  Total:                     X                                     X
________________________________________________________________________________
    *) A se incadra in termenul stabilit in Normele metodologice de aplicare a Hotararii Guvernului nr. 166/2004 pentru aprobarea proiectului "Dezvoltarea sistemului de colectare a deseurilor de ambalaje PET postconsum in vederea reciclarii", aprobate prin Ordinul ministrului mediului si gospodaririi apelor nr. 117/2004, republicat, cu modificarile si completarile ulterioare.

    12. Alte angajamente si obligatii financiare ale solicitantului:
    - credite;
    - leasing;
    - bilete la ordin emise si avaluri;
    - scrisori de garantie emise in favoarea unor furnizori.
    Bifati si detaliati ......................................................
    13. Datorii:
    Datorii fata de stat .....................................................
    - TVA ......................................
    - CAS ......................................
    - CASS .....................................
    - Fond de somaj ............................
    - Impozit pe profit ........................
    - Alte datorii .............................
    Comentarii ...............................................................
    Datorii fata de AFM ......................................................
    Comentarii ...............................................................
    14. Impozite si taxe (beneficiaza sau va beneficia firma de reduceri ori de scutiri de impozite si taxe de orice fel? Daca da, care sunt acestea si pentru ce perioada?) ................................................................
    15. De la data intocmirii bilantului, au avut loc schimbari semnificative? Daca da, specificati: ........................................................

    Reprezentantul legal
    Numele si prenumele ............................
    Functia ........................................
    Semnatura ......................................
    Data ...........................................
    L.S.

    ANEXA 2
    (Anexa nr. 3 la normele metodologice)

                    CONTRACT DE FINANTARE NERAMBURSABILA
                        Nr. ......./.................

    Intre:
    Administratia Fondului pentru Mediu, cu sediul in municipiul Bucuresti, Splaiul Independentei nr. 294, corp A, sectorul 6, cod fiscal 14715650, cont IBAN nr. RO92TREZ706501XXX000155, deschis la Trezoreria Sectorului 6 Bucuresti, reprezentata legal prin director general .......................... si director economic ..............., in calitate de finantator, denumita in continuare AFM,
    si
    Societatea Comerciala ................................, cu sediul in .................................., inmatriculata la registrul comertului sub nr. ....................., cod fiscal ........................, cont IBAN nr. .........................., deschis la Trezoreria .........................., reprezentata legal prin domnul/doamna .................... si domnul/doamna ..................................., in calitate de beneficiar, denumita in continuare beneficiar,
    a intervenit urmatorul contract de finantare nerambursabila, denumit in continuare contract.

    Art. 1
    Obiectul contractului
    1. AFM, prin prezentul contract, acorda beneficiarului o finantare nerambursabila sub forma unui plafon de finantare, in valoare de .... lei RON (litere), conform graficului de finantare nerambursabila, anexa la contract.
    2. Orice plata excedentara efectuata de AFM constituie plata necuvenita, iar beneficiarul are obligatia de a restitui sumele necuvenite in termen de 5 zile calendaristice de la data confirmarii de primire a notificarii din partea AFM.
    Art. 2
    Destinatia plafonului de finantare
    1. Plafonul de finantare este acordat pentru achizitionarea deseurilor de ambalaje PET postconsum de la operatorii economici autorizati in vederea colectarii lor de la persoane fizice.
    2. Suma incasata din Fondul pentru mediu conform prezentului contract se utilizeaza integral de catre beneficiar pentru plata deseurilor de ambalaje PET postconsum achizitionate de la operatorii economici autorizati in vederea colectarii lor de la populatie, platind catre acestia 0,4 RON/kg de deseu de ambalaj PET postconsum.
    Art. 3
    Durata plafonului de finantare
    Durata finantarii este de .... luni, calculata de la data intrarii in vigoare a prezentului contract pana la data de ...., dar fara a depasi perioada cat este in vigoare Hotararea Guvernului nr. 166/2004 pentru aprobarea proiectului "Dezvoltarea sistemului de colectare a deseurilor de ambalaje PET postconsum in vederea reciclarii", cu modificarile si completarile ulterioare.
    Art. 4
    Utilizarea plafonului de finantare
    1. Utilizarea plafonului de finantare de catre beneficiar se poate face numai dupa indeplinirea de catre acesta a tuturor conditiilor prevazute in prezentul contract, inclusiv constituirea in favoarea AFM a garantiei prevazute la art. 5.
    2. Utilizarea sumelor aprobate se efectueaza prin trezorerie, in limita plafonului de finantare stabilit conform art. 1 pct. 1, prin creditarea contului beneficiarului nr. ...., deschis la Trezoreria ............ .
    3. Creditarea contului beneficiarului se face numai pe baza de cerere de tragere insotita de documentele justificative obligatorii prevazute in aceasta, prin care beneficiarul demonstreaza achizitionarea si reciclarea ambalajelor PET.
    4. Depunerea cererii de tragere se face la data prevazuta in graficul de finantare nerambursabila, iar in imposibilitatea prezentarii la acest termen, depunerea cererii de tragere si a documentelor aferente va avea loc la data planificata pentru urmatoarea tragere.
    5. Aprobarea cererilor de tragere se face in urma verificarii informatiilor cuprinse in documentele justificative mentionate la pct. 3. Neprezentarea, in mod nejustificat, la 3 trageri consecutive prevazute in graficul de finantare nerambursabila atrage rezilierea contractului, in conditiile art. 9 pct. 3 lit. b).
    6. Debitarea contului AFM se va face in termen de 15 zile de la depunerea cererii de tragere.
    7. Suma totala a tragerilor din plafonul de finantare trebuie sa se incadreze in limita maxima prevazuta la art. 1 pct. 1.
    8. Suma neutilizata la sfarsitul perioadei de finantare se considera anulata si finantarea se diminueaza corespunzator, daca intre AFM si beneficiar nu a intervenit un acord de prelungire printr-un act aditional la prezentul contract, incheiat cu cel putin 5 zile inainte de data expirarii perioadei de finantare.
    9. Anularea sumelor neutilizate la sfarsitul perioadei de finantare se va notifica in scris beneficiarului.
    Art. 5
    Garantarea plafonului de finantare
    1. In cazul declararii prezentului contract scadent, toate obligatiile beneficiarului rezultate din acesta, dobanzile, penalitatile, cheltuielile de judecata si/sau de executare silita, dupa caz, sunt garantate cu bilete la ordin, in alb, cu clauza "fara protest", emise de beneficiar si avalizate de administratorii/actionarii/asociatii agentului economic, pentru fiecare tragere.
    2. Indeplinirea obligatiilor beneficiarului rezultate din prezentul contract este garantata prin constituirea de catre acesta a unei scrisori de garantie bancara de buna executie in favoarea AFM, al carei cuantum este cuprins intre 10 - 15% din valoarea contractului, dar nu mai mic decat valoarea unei trageri, si care va constitui anexa la contract.
    Art. 6
    Obligatii ale beneficiarului
    1. Pe langa obligatiile ce ii revin potrivit celorlalte prevederi din prezentul contract, beneficiarul declara si se obliga fata de AFM, de la data semnarii prezentului contract si atata timp cat are o obligatie fata de AFM in baza prezentului contract, ca:
    a) va asigura executarea proiectului in conformitate cu descrierea acestuia, cuprinsa in cererea de finantare aprobata;
    b) va fi singurul raspunzator in fata AFM pentru implementarea proiectului si nu va subcontracta vreo parte din acesta;
    c) va folosi plafonul de finantare exclusiv pentru scopul declarat in prezentul contract;
    d) va livra materiile prime secundare obtinute, numai insotite de documentele de certificare a calitatii si a originii, dupa caz;
    e) va furniza AFM copii de pe situatiile sale financiare semestriale si anuale cu balantele lunare de verificare aferente, inclusiv balantele de verificare lunare, in termen de maximum 5 zile lucratoare de la data avizarii acestora de catre autoritatile competente, si va transmite AFM orice alta informatie sau orice alte documente relevante pentru prezentul contract, solicitate de aceasta;
    f) va informa AFM si va prezenta documentele corespunzatoare in cazul in care survin modificari cu privire la actele constitutive ale societatii comerciale sau in conducerea acesteia (consiliul de administratie si conducerea executiva), precum si in cazul in care intervin modificari ale informatiilor furnizate AFM cu ocazia prezentarii cererii de finantare sau pe parcursul derularii prezentului contract;
    g) are toate autorizatiile necesare functionarii, inclusiv autorizatii de mediu pentru activitatea desfasurata si pentru cea care urmeaza a se realiza din finantarea primita de la AFM si se obliga la reinnoirea lor pe toata durata contractului;
    h) nu are/are credite sau alte obligatii similare fata de banci ori institutii financiare, la data semnarii prezentului contract, si anume: ....*1);
    i) nu are/are in derulare alte contracte de finantare rambursabila si/sau nerambursabila, la data semnarii prezentului contract, si anume: ...*2);
    j) va permite reprezentantilor AFM accesul la sediile sale si la punctele de lucru, precum si la amplasamentul proiectului, pentru inspectarea activitatilor ce se realizeaza din plafonul de finantare acordat si din examinarea registrelor si a evidentelor contabile;
    k) va plati toate taxele si impozitele pe care le datoreaza potrivit reglementarilor legale;
    l) va informa AFM, in cel mai scurt timp posibil, in cazul in care va fi supus unei proceduri de reorganizare judiciara, faliment, executare silita sau oricarei alte proceduri asemanatoare;
    m) va informa AFM in legatura cu orice intentie de fuziune, divizare sau reducere a capitalului social si va depune la sediul AFM Monitorul Oficial al Romaniei, Partea a IV-a, in care a fost publicat proiectul de fuziune/divizare sau hotararea de reducere a capitalului;
    n) nu va vinde, nu va cesiona, nu va inchiria sau nu va disponibiliza active ale societatii comerciale in alt scop decat pentru inlocuirea celor existente cu noi active de valoare cel putin egala sau mai mare decat a celor existente;
    o) nu beneficiaza si nu va contracta alte finantari nerambursabile pentru proiectul supus finantarii prin prezentul contract;
    p) va intocmi si va depune la sediul AFM, pana la data de 30 ianuarie a fiecarui an, un raport referitor la modul de implementare a proiectului in anul precedent, din care sa rezulte beneficiile economico-financiare, imbunatatirea calitatii mediului, impactul social;
    q) va intocmi si va depune la sediul AFM, odata cu prezentarea ultimei cereri de tragere, un raport din care sa rezulte beneficiile economico-financiare, imbunatatirea calitatii mediului, impactul social si alte date considerate relevante, pentru intreaga perioada in care a beneficiat de finantare.
------------
    *1) In caz afirmativ, se vor trece sumele, banca/institutia si termenul de rambursare.
    *2) In caz afirmativ, se vor trece sumele, finantatorul si proiectele pentru care s-a obtinut finantare si, eventual, termenul de rambursare.

    Art. 7
    Obligatii ale AFM
    AFM se obliga fata de beneficiar:
    1. sa asigure finantarea proiectului in conditiile mentionate in prezentul contract;
    2. sa urmareasca indeplinirea etapelor prevazute in contract, inclusiv prin verificare la fata locului daca tot ceea ce a declarat beneficiarul este conform cu realitatea;
    3. sa puna la dispozitie beneficiarului informatiile legate de operatiunea de finantare.
    Art. 8
    Alte clauze
    1. Contractul, in integralitatea sa, precum si toate drepturile si obligatiile decurgand din acesta nu pot face obiectul cesiunii. In caz de imposibilitate, neimputabila beneficiarului, de a executa prevederile contractuale, activitatea va fi preluata de succesorii sai in drepturi, cu aprobarea prealabila a AFM.
    2. Beneficiarul isi asuma integral raspunderea pentru prejudiciile cauzate tertilor din culpa sa pe parcursul derularii proiectului, AFM fiind degrevata integral de orice responsabilitate.
    3. Beneficiarul va adopta o asemenea conduita prin care va evita conflictul de interese si va informa imediat AFM despre orice situatie care da nastere sau este posibil sa dea nastere unui astfel de conflict.
    4. AFM si beneficiarul se angajeaza sa pastreze confidentialitatea rapoartelor, situatiilor la care se face referire in acest contract si a oricarui document, informatie sau a altui material de care ia cunostinta in derularea prezentului contract.
    5. Informatiile rezultand din actele si documentele mentionate la pct. 4 pot fi furnizate unei terte persoane doar cu acordul expres al celeilalte parti sau al autoritatilor competente, conform legii.
    6. Beneficiarul se obliga ca, in orice nota, raport, material publicat, conferinta si seminar cu privire la proiect, sa specifice ca acesta a beneficiat de finantare din partea AFM.
    Art. 9
    Cazuri de culpa
    1. Nerespectarea de catre beneficiar a oricareia dintre obligatiile sale asumate prin prezentul contract constituie caz de culpa.
    2. Constituie caz de culpa si urmatoarele fapte ale beneficiarului:
    a) face declaratii false sau incomplete pentru a obtine a obtine finantarea prevazuta in contract sau furnizeaza rapoarte ce nu reprezinta realitatea;
    b) comite nereguli de ordin financiar sau acte de coruptie in legatura cu proiectul, stabilite printr-o hotarare judecatoreasca definitiva.
    3. AFM va notifica beneficiarul in maximum 5 zile de la constatarea unui caz de culpa si, in cazul in care deficientele mentionate in notificare nu sunt inlaturate in maximum 30 de zile de la data notificarii, AFM are dreptul sa ia urmatoarele masuri:
    a) sistarea temporara, fara preaviz, a utilizarii finantarii, pana la remedierea cauzelor care au dus la sistare;
    b) rezilierea contractului cu daune-interese pana la concurenta sumei trase de la AFM.
    4. AFM are dreptul sa sisteze finantarea fara preaviz, in cazul in care se constata, prin orice mod, ca sumele au fost folosite pentru plata cantitatilor colectate in vederea reciclarii pentru atingerea obiectivelor nationale prevazute la art. 14 din Hotararea Guvernului nr. 621/2005 privind gestionarea ambalajelor si a deseurilor de ambalaje, la care sunt obligati operatorii economici care introduc pe piata ambalaje. In aceasta situatie sunt aplicabile prevederile art. 5 din Hotararea Guvernului nr. 166/2004, cu modificarile si completarile ulterioare*3).
    5. AFM are dreptul sa declare scadente obligatiile din prezentul contract in cazul in care beneficiarul are alte obligatii fata de AFM si/sau bugetul statului sau fata de alte bugete care au fost declarate scadente, considerandu-se aceasta situatie caz de culpa, conform prezentului contract.
    6. Neexercitarea de catre AFM a oricarui drept prevazut in prezentul contract nu constituie o renuntare la acesta, iar AFM va putea uza de acel drept oricand, pana la stingerea tuturor obligatiilor beneficiarului fata de aceasta.
------------
    *3) Art. 5 alin. (1) din Hotararea Guvernului nr. 166/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, prevede sanctionarea cu amenzi intre 5.000 lei RON si 50.000 lei RON si confiscarea sumelor incasate necuvenit.

    Art. 10
    Raspunderea contractuala
    1. Contractul angajeaza raspunderea solidara a beneficiarului si a succesorilor sai pe de o parte, iar pe de alta parte a AFM si a succesorilor acesteia.
    2. In caz de neexecutare sau de executare necorespunzatoare a obligatiilor contractuale, beneficiarul se obliga la plata de daune-interese in cuantumul sumei trase.
    3. AFM poate recupera suma mentionata la pct. 2, inclusiv prin executarea garantiilor constituite in favoarea sa.
    Art. 11
    Incetarea contractului
    1. De drept:
    a) la data prevazuta in contract;
    b) in cazul imposibilitatii obiective a beneficiarului de a realiza proiectul ......, prin renuntare, cu un preaviz scris, de maximum 30 de zile, fara plata de daune-interese;
    c) la data interventiei unui act de autoritate, la aparitia unor circumstante care nu au putut fi prevazute la data incheierii contractului si care pot conduce la modificarea clauzelor contractuale in asa masura incat indeplinirea contractului respectiv ar fi contrara institutiei si interesului public, fara plata de daune-interese; acest fapt va fi notificat beneficiarului in termen de 5 zile de la momentul aparitiei unor astfel de circumstante sau de la momentul in care AFM a avut cunostinta de aparitia unor astfel de circumstante;
    2. Prin reziliere, la initiativa AFM, in urmatoarele conditii:
    a) beneficiarul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract;
    b) beneficiarul este declarat insolvabil, se afla in reorganizare judiciara sau in stare de faliment;
    c) neprezentarea la 3 trageri consecutive, in mod nejustificat.
    In acest caz AFM are dreptul de a declara obligatiile scadente, acestea devenind exigibile imediat, urmand a fi indeplinite de catre beneficiar in termen de 30 de zile de la data notificarii de catre AFM.
    Daca beneficiarul nu isi indeplineste obligatiile scadente, AFM este in drept sa ceara rezilierea contractului, cu daune-interese pana la concurenta sumei trase de la AFM.
    3. Beneficiarul ramane direct raspunzator pentru toate consecintele financiare directe sau indirecte antrenate de incetarea contractului inainte de termen din culpa sau la initiativa sa.
    Art. 12
    Forta majora
    1. Forta majora, definita conform legii, exonereaza partea care o invoca in conditiile legii.
    2. Forta majora este constatata de o autoritate competenta.
    3. Cazul de forta majora invocat de beneficiar trebuie dovedit si va constitui obiectul verificarilor ce vor fi efectuate cu aceasta ocazie de catre AFM.
    4. Partea contractanta care invoca forta majora are obligatia de a notifica celeilalte parti, in termen de 5 zile de la data aparitiei respectivului caz, sa transmita acte doveditoare in termen de cel mult 15 zile de la data producerii evenimentului considerat a fi caz de forta majora si sa comunice data incetarii unuia dintre aceste cazuri, in termen de 5 zile de la incetare, precum si de a lua orice masuri care ii stau la dispozitie in vederea limitarii consecintelor.
    5. Indeplinirea contractului va fi suspendata in perioada de actiune a fortei majore, dar fara a prejudicia drepturile ce li se cuveneau partilor pana la aparitia acesteia.
    6. Daca nu se procedeaza la anuntare, in conditiile si termenele prevazute inceperii si incetarii cazului de forta majora, partea care o invoca va suporta toate daunele provocate celeilalte parti prin lipsa notificarii.
    7. Daca forta majora actioneaza sau se estimeaza ca va actiona pe o perioada mai mare de 6 luni, fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti acest lucru, intalnindu-se pentru a conveni fie asupra modului de executare a contractului, fie asupra desfiintarii acestuia, fara ca vreuna dintre parti sa poata pretinde celeilalte parti daune-interese.
    Art. 13
    Litigii
    1. Orice neintelegere rezultand din interpretarea si/sau executarea prezentului contract se rezolva, pe cat posibil, pe cale amiabila.
    2. In cazul in care o solutie amiabila nu este posibila, litigiul se supune spre solutionare autoritatilor competente in a caror raza teritoriala isi are sediul AFM.
    3. Prezentul contract se supune legislatiei romane.
    Art. 14
    Notificari
    1. Orice notificare in baza prezentului contract se va face la urmatoarele adrese:
    Pentru AFM: Bucuresti, Splaiul Independentei nr. 294, corp A, sectorul 6;
    Pentru beneficiar: ..................
    Notificarile se pot transmite si pe fax, la numarul ......, pentru AFM, si la numarul ......, pentru beneficiar, cu conditia ca acestea sa fie confirmate ulterior.
    2. Notificarile facute beneficiarului la adresele mentionate la pct. 1, dupa caz, se considera a fi aduse la cunostinta acestuia.
    3. In cazul in care beneficiarul doreste sa fie notificat la o alta adresa sau si-a schimbat adresa, aceasta va fi comunicata in scris la AFM.
    Art. 15
    Dispozitii finale
    1. Prin semnarea prezentului contract, inclusiv in caz de semnare prin imputernicire, noi, reprezentantii legali ai beneficiarului, declaram ca am luat cunostinta despre prevederile Codului penal privind falsul in declaratii.
    2. Prezentul contract constituie titlu executoriu.
    3. Anexele ...*4) fac parte integranta din prezentul contract.
    4. Prezentul contract, inclusiv anexele la acesta, pot fi modificate si/sau completate, cu acordul partilor, prin acte aditionale. Cererea de modificare a contractului va fi adresata AFM cu minimum 30 de zile inaintea momentului la care se doreste ca aceasta modificare sa intre in vigoare, cu exceptia cazurilor bine intemeiate si justificate de beneficiar.
    5. Prezentul contract intra in vigoare la data semnarii sale.
    Prezentul contract s-a semnat la data de ........., la sediul AFM Bucuresti, in ... exemplare, toate avand valoare juridica egala, dintre care ......*5) exemplare pentru AFM si ... exemplare pentru beneficiar.
------------
    *4) Se va completa identificand corespunzator fiecare anexa sau se va elimina, daca nu sunt anexe.
    *5) Pentru AFM sunt necesare minimum 3 exemplare.

               AFM                                    Beneficiar
        Director general,              Reprezentantul legal al beneficiarului,
    .............................      Numele si prenumele ...................
                                       Functia ...............................
                                       Semnatura .............................
               L.S.                    L.S.

    Director economic,
    .............................
    Director Directia de proiecte
    si de implementare,
    .............................
    Sef serviciu,
    .............................
    Consilier juridic,
    .............................

    ANEXA 3
    (Anexa nr. 4 la normele metodologice)

                                 CERERE
               de tragere din finantarea nerambursabila
                 Nr. ....... din data .............

    Societatea Comerciala ............................................
    Sediul ...........................................................
    Nr. de inregistrare la ORC ............../............/...........
    Codul unic de inregistrare .......................................
    Capitalul social .................................................
    Contul nr. .............., deschis la Trezoreria .................
    Nr. de inregistrare la AFM: ............. din data ...............

    Catre
    Administratia Fondului pentru Mediu

    In baza Contractului de finantare nerambursabila nr ......../............., va rugam sa aprobati prezenta cerere de tragere pentru suma de ... lei RON din finantarea nerambursabila contractata.
    Aceasta suma va fi utilizata de beneficiar pentru plata cantitatilor de deseuri de ambalaje PET postconsum achizitionate de la operatorii economici colectori.
    Cererea de tragere este insotita in mod obligatoriu de:
    a) documentele care atesta provenienta cantitatilor de deseuri de ambalaje PET postconsum achizitionate de beneficiar de la operatorii economici colectori - facturile furnizorilor, adeverintele de primire si plata, in cazul in care operatorul economic reciclator este si colector, in original si in copie, si tabelele centralizatoare aferente acestora, prezentate in anexele nr. 4.1 si 4.2 la prezenta cerere;
    b) tabelul centralizator al cantitatilor de deseuri de ambalaje PET postconsum achizitionate, introduse in procesul de productie, prelucrate si transformate in materie prima secundara, cu valoarea de incasat din bugetul Fondului pentru mediu, dupa cum urmeaza:
________________________________________________________________________________
Cantitatea de    Cantitatea de     Denumirea Cantitatea Suma alocata  Valoarea
deseuri de       deseuri de        materiei  de materie din bugetul   de incasat
ambalaje PET     ambalaje PET      prime     prima      Fondului      din
postconsum       postconsum        secundare secundara  pentru mediu  bugetul
achizitionata    achizitionata     obtinute  obtinuta   pentru        Fondului
fara transfer de fara transfer de  (fulgi,   (kg)       kilogramul    pentru
responsabilitate responsabilitate  granule              de deseuri    mediu
(kg)             si introdusa in   sau alte             de ambalaje   (col. 2 x
                 procesul de       produse)             PET           col. 5)
                 productie                              postconsum    (lei RON)
                 (kg)                                   introdus in
                                                        procesul de
                                                        productie,
                                                        prelucrat si
                                                        transformat
                                                        in materie
                                                        prima
                                                        secundara,
                                                        exclusiv TVA
                                                        (lei RON/kg)
________________________________________________________________________________
    1                 2                 3        4           5           6
________________________________________________________________________________
                                                            0,4
________________________________________________________________________________

    c) tabelul centralizator al documentelor care dovedesc cantitatile de deseuri de ambalaje PET postconsum introduse in procesul de productie, prelucrate si transformate de solicitant, prin reciclare, in materie prima secundara, pentru care se solicita finantarea, conform modelului prezentat in anexa nr. 4.3 la prezenta cerere;
    d) facturile interne/externe, declaratiile vamale de export, documentele de transport, in original si in copie, privind desfacerea materiei prime secundare rezultate din deseurile de mase plastice PET postconsum achizitionate si finantate (cu exceptia primei trageri din finantarea aprobata);
    e) copiile documentelor de certificare a calitatii (la intern) si a calitatii si originii (la export), pentru materia prima secundara obtinuta si livrata, conform reglementarilor in vigoare (cu exceptia primei trageri din finantarea aprobata);
    f) copiile autorizatiilor de colectare a deseurilor de mase plastice de la persoane fizice ale operatorilor economici colectori de la care s-au achizitionat cantitatile de deseuri de ambalaje PET postconsum, emise in baza Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 16/2001 privind gestionarea deseurilor industriale reciclabile, republicata, cu modificarile ulterioare:
    g) declaratie-angajament pe propria raspundere a operatorului economic colector de la care solicitantul a achizitionat deseurile de ambalaje PET postconsum, conform modelului prezentat in anexa nr. 4.4 la prezenta cerere (la prima tragere si ori de cate ori se schimba agentul economic colector);
    h) copiile autorizatiilor de mediu pentru operatorii economici colectori de la care s-au achizitionat cantitatile de deseuri de ambalaje PET postconsum introduse in productie;
    i) balantele de verificare analitice lunare pentru operatorii economici reciclatori;
    j) copiile declaratiilor de plata lunare la bugetul de stat, bugetul asigurarilor sociale, bugetul Fondului unic de sanatate, bugetul asigurarilor de somaj, alte bugete locale sau fonduri speciale cu ordinele de plata aferente pentru operatorii economici reciclatori;
    k) certificate de atestare fiscala si certificate fiscale, nu mai vechi de 10 zile, care dovedesc ca operatorul economic reciclator nu are datorii la bugetul de stat, bugetul asigurarilor sociale, bugetul Fondului unic de sanatate, bugetul asigurarilor de somaj, alte bugete locale sau fonduri speciale (trimestrial);
    l) certificate de atestare fiscala si certificate fiscale, nu mai vechi de 10 zile, care dovedesc ca operatorii economici colectori nu au datorii la bugetul de stat, bugetul asigurarilor sociale, bugetul Fondului unic de sanatate, bugetul asigurarilor de somaj, alte bugete locale sau fonduri speciale (la fiecare tragere);
    m) copiile declaratiilor privind obligatiile de plata la Fondul pentru mediu ale operatorului economic reciclator si ale operatorului economic colector cu ordinele de plata aferente;
    o) buletinele de analiza (lunare) pentru apele uzate evacuate pentru operatorii economici reciclatori care detin instalatii de spalare;
    p) copii de pe contractele de munca pentru persoanele angajate in vederea derularii proiectului (la prima tragere si ori de cate ori intervin modificari).
    Situatia finantarii la data prezentei cereri de tragere:
                                                                   - lei RON -
________________________________________________________________________________
Suma totala    Suma       Suma        Suma       Suma totala      Suma ramasa
aprobata       acordata   solicitata  aprobata   trasa din        de tras din
conform        pana la    prin        prin       finantarea       finantarea
contractului   data       prezenta    prezenta   nerambursabila,  nerambursabila
de finantare   prezentei  cerere de   cerere de  inclusiv suma    aprobata
nerambursabila cereri de  tragere     tragere    aprobata prin    (col. 1 - 5)
               tragere                           prezenta cerere
                                                 de tragere
________________________________________________________________________________
       1            2          3          4              5               6
________________________________________________________________________________


________________________________________________________________________________

    Cunoscand prevederile Codului penal privind falsul in declaratii, declar ca am verificat datele din prezenta cerere de tragere si, in conformitate cu informatiile furnizate, o declar corecta si completa.

    Reprezentantul legal al beneficiarului,
    Numele si prenumele ............................
    Functia ........................................
    Semnatura ......................................
                             L.S.

    Aprobat AFM,
    Director general al AFM
    .....................................................
    Director Directia economica,
    .....................................................
    Director Directia de proiecte si de implementare,
    .....................................................
    Sef serviciu Directia de proiecte si de implementare,
    .....................................................
    Referent,
    .....................................................

                                            


SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 1027/2005

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 1027 din 2005
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 358 1948
    What type of loan do you need? Personal loan Car loan Refinancing Mortgage Business capital (start or expand your business) Have you lost hope and think that there is no way out, but your financial problems are still not gone? Do not hesitate to contact us for possible business cooperation. Contact us (WhatsApp) number +918131851434 contact email id : sumitihomelend@gmail.com Mr. Damian Sumiti
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 1027/2005
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu