Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 102 din 23 august 2010

pentru modificarea si completarea Ordinului ministrului apararii nationale nr. M.129/2009  privind conducerea unitatilor sanitare cu paturi din reteaua sanitara a Ministerului Apararii Nationale

ACT EMIS DE: MINISTERUL APARARII NATIONALE

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 609 din 27 august 2010



Având în vedere Avizul Ministerului Sănătăţii nr. 8.480 din 4 august 2010, pentru aplicarea prevederilor cap. III „Conducerea spitalelor" al titlului VII „Spitalele" din Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătăţii, cu modificările şi completările ulterioare,

în temeiul prevederilor art. 33 alin. (1) din Legea nr. 346/2006 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Apărării Naţionale, cu modificările ulterioare,

ministrul apărării naţionale emite prezentul ordin.

Art. I. - Ordinul ministrului apărării naţionale nr. M.129/2009 privind conducerea unităţilor sanitare cu paturi din reţeaua sanitară a Ministerului Apărării Naţionale, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 4 din 5 ianuarie 2010, cu modificările ulterioare, se modifică şi se completează după cum urmează:

1.  La articolul 1 alineatul (3), literele d) şi e) se modifică şi vor avea următorul cuprins:

,,d) să fie absolvent al unor cursuri de perfecţionare în management sau management sanitar, agreate de Ministerul Sănătăţii şi stabilite prin ordin al ministrului sănătăţii, ori să fie absolvent al unui masterat sau doctorat în management sanitar, economic sau administrativ organizat într-o instituţie de învăţământ superior acreditată, potrivit legii;

e) să nu se afle în stare de incompatibilitate sau în conflict de interese;".

2.  La articolul 4, alineatele (2) şi (4) se modifică şi vor avea următorul cuprins:

„(2) Comisia de evaluare prevăzută la alin. (1) este stabilită prin ordin al ministrului apărării naţionale, la propunerea şefului Direcţiei medicale.

(4) La încetarea mandatului, în situaţia în care nu devin aplicabile prevederile alin. (3), ministrul apărării naţionale împuterniceşte prin ordin, la propunerea şefului Direcţiei medicale, un comandant interimar pe o perioadă de cel mult 6 luni, perioadă în care se organizează concursul de ocupare a postului."

3.  La articolul 4, alineatul (6) se abrogă.

4.  La articolul 7, literele c) şi e) se abrogă.

5.  La articolul 10, alineatele (7) şi (9) se modifică şi vor avea următorul cuprins:

„(7) Indicatorii specifici de performanţă prevăzuţi în contractul de administrare se stabilesc de către comandantul unităţii sanitare cu paturi.

(9) La încetarea mandatului, în situaţia în care nu devin aplicabile prevederile alin. (8), şeful Direcţiei medicale împuterniceşte prin ordin, la propunerea comandantului unităţii sanitare cu paturi, un membru interimar, pe o perioadă de cel mult 6 luni, perioadă în care se organizează concursul de ocupare a postului."

6. Articolele 12-14 se abrogă.

7.  La articolul 18, alineatul (2) se modifică şi va avea următorul cuprins:

„(2) Desemnarea nominală a membrilor consiliului etic se face de către comitetul director al unităţii sanitare cu paturi, iar numirea membrilor consiliului etic se face prin ordin al comandantului unităţii sanitare cu paturi respective."

8. Articolele 19 şi 24 se abrogă.

9. Articolul 25 se modifică şi va avea următorul cuprins:

„Art. 25. - (1) In cadrul unităţilor sanitare cu paturi funcţionează un consiliu de administraţie, care are rolul de a dezbate principalele probleme de strategie, de organizare şi funcţionare a unităţii sanitare cu paturi.

(2) Consiliul de administraţie este format din:

a) un reprezentant desemnat de Direcţia medicală;

b)   un reprezentant desemnat de Direcţia management resurse umane;

c) un reprezentant desemnat de Direcţia financiar-contabilă;

d) un reprezentant al consiliului judeţean sau local, respectiv al Consiliului General al Municipiului Bucureşti;

e) un reprezentant al universităţii sau facultăţii de medicină, pentru spitalele clinice;

f) un reprezentant al structurii teritoriale a Colegiului Medicilor din România, cu statut de invitat;

g)   un reprezentant al structurii teritoriale a Ordinului Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din România, cu statut de invitat.

(3) Membrii consiliului de administraţie al unităţii sanitare cu paturi se numesc prin ordin al ministrului apărării naţionale."

10. Articolul 26 se abrogă.

11.  La articolul 27, alineatul (5) se abrogă.

12.  La articolul 27, alineatele (6)-(8) se modifică şi vor avea următorul cuprins:

„(6) Şefii de secţie/laborator/serviciu medical care au ocupat postul prin concurs încheie cu unitatea sanitară cu paturi, reprezentată prin comandant, un contract de administrare cu o durată de 3 ani, în cuprinsul căruia sunt prevăzuţi indicatorii specifici de performanţă.

(7) Indicatorii specifici de performanţă prevăzuţi în contractul de administrare se aprobă anual de către comandant.

(8)   Contractul de administrare poate înceta înainte de termen, în principal în cazul neîndeplinirii indicatorilor specifici de performanţă."

13. La articolul 27, după alineatul (8) se introduce un nou alineat, alineatul (81), cu următorul cuprins:

„(81) La expirarea perioadei pentru care a fost încheiat, contractul de administrare al şefilor de secţie/laborator/serviciu medical poate fi prelungit, succesiv, pe perioade de 3 ani."

14.  La articolul 27, alineatul (9) se modifică şi va avea următorul cuprins:

„(9) La încetarea contractului de administrare, în situaţia în care nu devin aplicabile dispoziţiile alin. (81), la propunerea comandantului unităţii sanitare cu paturi, şeful Direcţiei medicale împuterniceşte/deleagă, după caz, prin ordin un şef de secţie/laborator/serviciu medical interimar, pe o perioadă de cel mult 6 luni, conform reglementărilor din domeniul resurselor umane din Ministerul Apărării Naţionale."

15. Articolul 28 se abrogă.

16. La articolul 29, alineatul (2) se modifică şi va avea următorul cuprins:

„(2) Membrii comitetului director, şefii de secţie, de laborator sau de serviciu, precum şi membrii consiliului de administraţie depun declaraţiile prevăzute la alin. (1) la structura de resurse umane a unităţii sanitare cu paturi în care îşi desfăşoară activitatea în această calitate."

17. Anexele nr. 1, 4 şi 5 se modifică şi se înlocuiesc cu anexele nr. 1 - 3, care fac parte integrantă din prezentul ordin.

18. Anexa nr. 3 se abrogă.

Art. II. - Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Ministrul apărării naţionale,

Gabriel Oprea

ANEXA Nr. 1 (Anexa nr. 1 la Ordinul nr. M. 129/2009)

NORME

privind organizarea şi desfăşurarea concursului/examenului în vederea încadrării funcţiei de comandant în unităţile sanitare cu paturi din reţeaua sanitară a Ministerului Apărării Naţionale

I. Organizarea concursului/examenului

1. Ofiţerii care îşi exprimă opţiunea pentru încadrarea funcţiei de comandant în unităţile sanitare cu paturi din reţeaua sanitară a Ministerului Apărării Naţionale întocmesc rapoarte care se înaintează comisiei de selecţie competente, potrivit reglementărilor specifice din domeniul managementului resurselor umane.

2.  Comisia de selecţie analizează solicitările candidaţilor şi avizează participarea la concurs/examen a celor care îndeplinesc criteriile minimale şi condiţiile prevăzute de lege. Hotărârea comisiei de selecţie se comunică unităţii sanitare cu paturi respective.

3.  Candidatul/candidaţii avizat/avizaţi de către comisia de selecţie depune/depun la structura de resurse umane a unităţii sanitare cu paturi respective dosarul de concurs/examen cu cel puţin 15 zile înainte de data desfăşurării acestuia.

4.   Concursul/examenul se desfăşoară la sediul unităţii sanitare cu paturi, în termen de maximum 60 de zile de la data comunicării hotărârii comisiei de selecţie, fiind organizat de către consiliul de administraţie.

5. Dosarul de concurs/examen trebuie să conţină următoarele documente:

a) cererea de înscriere;

b) fişa cu principalele date;

c) copia actului de identitate;

d) copia diplomei de licenţă;

e) copia certificatului de absolvire a cursului postuniversitar de conducere în domeniul sanitar, pentru funcţiile prevăzute cu gradul de colonel, respectiv copia certificatului de absolvire a cursului postuniversitar de conducere strategică ori a Colegiului Naţional de Apărare sau documentul care atestă deţinerea titlului ştiinţific de doctor, după caz, pentru funcţiile prevăzute cu gradul de general;

f) copia certificatului de absolvire a unui curs de perfecţionare în management sau management sanitar, agreat de Ministerul Sănătăţii şi stabilit prin ordin al ministrului sănătăţii, respectiv copii ale documentelor care atestă absolvirea unui masterat sau doctorat în management sanitar, economic sau administrativ organizat într-o instituţie de învăţământ superior acreditată, potrivit legii, după caz;

g) fişa medicală din care să rezulte că este apt medical; h) dovada/adeverinţa din care să rezulte că în ultimii 5 ani nu a fost sancţionat de către Colegiul Medicilor din România; i) curriculum vitae; j) proiectul de management realizat de candidat.

6.  Documentele din dosarul de concurs/examen se certifică „în conformitate cu originalul" de către structura de resurse umane a unităţii sanitare cu paturi.

7.  Bibliografia de concurs/examen se elaborează de către consiliul de administraţie al unităţii sanitare cu paturi şi se aprobă de către preşedintele de şedinţă. Bibliografia, precum şi alte detalii organizatorice se comunică candidaţilor prin grija structurii de resurse umane a unităţii sanitare cu paturi, cu cel puţin 15 zile înainte de susţinerea concursului/examenului.

8. Concursul/examenul constă în:

a) testul-grilă de verificare a cunoştinţelor - eliminatoriu;

b) susţinerea proiectului de management;

c) interviul de selecţie.

9.  Pentru promovarea concursului/examenului, candidaţii trebuie să obţină media finală de cel puţin 8,00, iar la fiecare probă minimum nota 7,00.

10.  Comisia de concurs/examen este numită de ministrul apărării naţionale, la propunerea consiliului de administraţie al unităţii sanitare cu paturi, cu cel puţin 15 zile calendaristice înainte de data stabilită pentru susţinerea concursului/ examenului.

11.   Preşedintele comisiei de concurs/examen este unul dintre reprezentanţii Ministerului Apărării Naţionale în consiliul de administraţie al unităţii sanitare cu paturi respective.

12.  Din comisia de concurs nu pot face parte persoane care declară sau despre care sunt informaţii certe că au rude sau afini până la gradul al IV-lea inclusiv în rândul candidaţilor.

13.  Secretariatul comisiei de concurs este asigurat de 1 - 2 persoane din cadrul unităţii sanitare cu paturi.

14.  După constituire, comisia de concurs îşi desfăşoară activitatea în încăperi special destinate, dotate cu mijloace birotice şi de securitate a informaţiilor.

15.    Preşedintele comisiei de concurs/examen poartă întreaga răspundere pentru buna organizare şi desfăşurare a concursului/examenului,     asigurarea     legalităţii     evaluării candidaţilor şi a egalităţii de şanse pentru aceştia, securitatea conţinutului probelor de concurs şi a documentelor elaborate în vederea evaluării candidatului sau a ierarhizării candidaţilor.

16. Comisia de concurs/examen asigură:

a)  luarea în evidenţă a candidaţilor avizaţi de către comisia de selecţie;

b) studierea dosarelor depuse şi stabilirea pentru fiecare a rezultatului prin înscrierea menţiunii „Admis" sau „Respins", cu cel puţin 3 zile lucrătoare înainte de data începerii concursului/examenului;

c)  instruirea candidaţilor înainte de începerea probelor de evaluare privind regulile ce trebuie respectate pe timpul desfăşurării concursului/examenului;

d) organizarea şi desfăşurarea probelor de concurs/examen;

e)  elaborarea variantelor de întrebări/itemi pentru testul de verificare a cunoştinţelor;

f) elaborarea documentelor organizatorice pentru derularea operativă a probelor şi pentru finalizarea concursului/ examenului;

g) primirea şi înaintarea contestaţiilor depuse la secretariatul comisiei de concurs/examen la comisia de soluţionare a contestaţiilor.

17.  Comisia de soluţionare a contestaţiilor se numeşte de către ministrul apărării naţionale, la propunerea consiliului de administraţie al unităţii sanitare cu paturi, simultan cu numirea comisiei de concurs/examen, şi este formată din preşedinte şi 2 membri, alţii decât cei care au făcut parte din comisia de concurs/examen.

18.  Preşedintele comisiei de soluţionare a contestaţiilor asigură:

a) pregătirea comisiei;

b) înregistrarea contestaţiilor;

c) repartizarea sarcinilor ce revin fiecărui membru al comisiei;

d) comunicarea deciziei de soluţionare a contestaţiilor.

19.    Comisia soluţionează contestaţiile cu privire la respingerea dosarelor, la rezultatul testului-grilă şi la rezultatul final al concursului. Deciziile comisiei de soluţionare a contestaţiilor sunt definitive.

II. Desfăşurarea concursului/examenului

20.     Preşedintele comisiei de concurs/examen are următoarele atribuţii:

a)   verifică sala de concurs/examen, îndepărtând toate materialele care pot influenţa candidaţii în rezolvarea testului;

b) verifică prezenţa şi identitatea candidaţilor/candidatului şi o consemnează în documentele de evidenţă;

c)  distribuie candidaţilor testul-grilă, la ora stabilită pentru începerea probei;

d)  precizează şi verifică modul de identificare a fiecărei lucrări şi ia măsuri de secretizare a acestora, aplicând ştampila pe fiecare test-grilă, până la finalizarea probei;

e) verifică existenţa unor semne distinctive pe testele-grilă, luând măsuri de anulare a celor descoperite cu asemenea semne, prin înscrierea pe lucrare „ANULAT" cu semnătura proprie, şi asigură un nou test-grilă candidatului în cauză, cu respectarea transparenţei acestei activităţi. Se procedează în mod similar în cazul în care unii candidaţi doresc să îşi transcrie testul-grilă, fără să depăşească timpul afectat probei.

21. Candidaţii au acces în sala de susţinere a testului-grilă cu 30 de minute înainte de deschiderea plicurilor cu testele-grilă, dar nu cu mai puţin de 15 minute, pe baza tabelului cu candidaţii aflat la secretariatul comisiei.

22. Candidaţii care nu se află în sală în momentul deschiderii plicului cu testele-grilă pierd dreptul de a participa la concurs/examen.

23.  In sala de concurs/examen nu se admite accesul cu telefoane mobile, aparatură de înregistrare audio/video.

24. Testul-grilă se desfăşoară pe durata a două ore.

25. Testul-grilă conţine un număr de 50 de întrebări/itemi, din care 40% din domeniul legislaţiei specifice activităţii unităţii sanitare şi 60% din domeniul managementului sanitar.

26. Intrebările prevăzute la pct. 25 sunt de două tipuri, astfel:

a)  40% din total sunt itemi tip complement simplu, cu un singur răspuns corect din 4, care se notează cu 0,2 puncte;

b)  60% din total sunt itemi tip complement multiplu, cu 2 răspunsuri corecte din 4, care se notează cu 0,1 puncte fiecare.

27.  Pentru elaborarea testului-grilă membrii comisiei de concurs/examen se întrunesc cu cel mult 12 ore înaintea susţinerii probei, în spaţii special destinate, care să asigure confidenţialitatea activităţii, în condiţii optime de lucru.

28.  La elaborarea întrebărilor se au în vedere următoarele:

a) conţinutul să fie clar exprimat, fără ambiguităţi;

b)  formularea să fie în strictă concordanţă cu bibliografia stabilită pentru concurs;

c)  să aibă o cuprindere echilibrată a bibliografiei stabilite pentru concurs şi să poată fi rezolvate în timpul stabilit.

29.   Testul-grilă se elaborează în două variante, se redactează într-un singur exemplar şi se introduce fiecare într-un plic care se sigilează.

30. Testul-grilă este ales prin tragere la sorţi, din cele două variante, de către candidat sau, după caz, de către un candidat desemnat pentru această activitate. Testul-grilă ales se multiplică, în prezenţa preşedintelui comisiei de concurs/ examen, într-un număr de exemplare egal cu numărul candidaţilor prezenţi în sală.

31.   Din momentul deschiderii plicului cu testul-grilă, candidaţii pot părăsi sala de concurs/examen numai după predarea lucrării. Pentru necesităţi fiziologice candidaţii pot părăsi sala de concurs/examen numai însoţiţi de 2 membri ai comisiei, iar timpul absenţei din sală nu prelungeşte durata probei pentru candidaţii respectivi.

32.  Pe timpul desfăşurării probei, membrii comisiei nu dau indicaţii privind rezolvarea itemilor şi nu permit intrarea în sală a altor persoane.

33.  După expirarea timpului, lucrările candidaţilor se preiau de către secretarul comisiei şi se evaluează de fiecare membru al comisiei.

34.  Rezultatul testului-grilă se comunică prin afişare, în termen de cel mult 24 de ore, la sediul unităţii sanitare cu paturi.

35. Candidatul care a obţinut un număr de puncte mai mic de 7,00 este declarat „Respins" şi este eliminat din concurs/ examen.

36. Susţinerea proiectului de management urmăreşte modul în care candidatul analizează şi propune soluţii de rezolvare a temei alese, utilizând aparatul ştiinţific şi conceptual specific.

37.    Tema aleasă de candidat pentru proiectul de management vizează spitalul militar pentru care candidează. Informaţiile necesare pentru realizarea proiectului trebuie să fie libere la publicare şi obţinute în conformitate cu prevederile legale.

38.  La cererea candidaţilor, unitatea sanitară cu paturi la sediul căreia se organizează concursul/examenul pune la dispoziţia acestora, în maximum 3 zile de la data solicitării, copii ale bugetului de venituri şi cheltuieli aprobat, structurii organizatorice aprobate prin ordin al ministrului apărării naţionale şi structurii de personal la data solicitării, aferente spitalului.

39.   Temele-cadru şi bibliografia pentru proiectul de management, alese dintre cele propuse de Şcoala Naţională de Sănătate Publică şi Management Sanitar şi publicate pe site-urile oficiale ale acesteia, sunt stabilite de către consiliul de administraţie al unităţii sanitare cu paturi şi aprobate de către preşedintele de şedinţă.

40. Candidaţii îşi aleg tema pentru proiectul de management, pe care îl depun la sediul unităţii sanitare cu paturi odată cu dosarul de concurs/examen.

41. Proiectul de management trebuie să fie realizat individual de către candidat şi să rezolve problemele solicitate într-un volum de 8-10 pagini, tehnoredactate pe calculator, cu font de 14.

42.   Proiectele de management sunt evaluate de către membrii comisiei de concurs, până la data susţinerii orale a acestora de către candidaţi.

43. Fiecare proiect este notat independent de către membrii comisiei de concurs, conform grilei de punctare stabilite de Şcoala Naţională de Sănătate Publică şi Management Sanitar şi publicate pe site-urile oficiale ale acesteia. Nota finală, cu două zecimale, este media notelor acordate de fiecare membru al comisiei.

44.  Grila de punctare a proiectelor de management va fi afişată la sediul unităţii sanitare cu paturi, după încheierea perioadei de depunere a dosarelor de concurs/examen ale candidaţilor.

45.   Susţinerea proiectului se face în faţa comisiei de concurs/examen pe durata a maximum 15 minute, la care se adaugă 5 minute acordate pentru răspunsurile la întrebările adresate de membrii comisiei de concurs/examen.

46.  Nota acordată iniţial de fiecare membru al comisiei de concurs/examen poate fi mărită sau micşorată în funcţie de modul de susţinere a proiectului de management şi de răspunsurile date de candidaţi.

47.   Comunicarea notelor definitive, cu două zecimale, obţinute la proiectul de management, calculate ca medii aritmetice ale notelor acordate de fiecare membru al comisiei de concurs/examen, se face prin afişare, la sfârşitul zilei de concurs, la sediul unităţii sanitare cu paturi.

48.  Interviul de selecţie are scopul de a permite membrilor comisiei de concurs/examen să constate, analizând şi rezultatele obţinute la testul-grilă susţinut anterior, dacă respectivul candidat poate îndeplini atribuţiile în noua funcţie.

49. Interviul de selecţie se desfăşoară pe durata a maximum 15 minute, în faţa comisiei de concurs/examen.

50. In cadrul interviului de selecţie se pot adresa candidaţilor următoarele categorii de întrebări:

a) întrebări deschise: cu scopul de a atrage mai multe informaţii de la candidat, dezvoltând datele furnizate prin curriculum vitae (de exemplu: „Ce puteţi să spuneţi despre.....?");

b)  întrebări închise: cu scopul de a clarifica unele fapte, evenimente sau situaţii (de exemplu: „Aţi condus un colectiv de muncă/o echipă vreodată?");

c)  întrebări ipotetice: cu scopul de a evalua răspunsurile candidatului asupra unor anumite situaţii sau evenimente ipotetice (de exemplu: „In cazul în care sunteţi numit, cum aţi proceda în administrarea cheltuielilor legate de personal?");

d) întrebări de probă: cu scopul de a clarifica unele aspecte prezentate de candidat prin revenirea la subiectul anterior (de exemplu: „Am dori să revenim la subiectul anterior. Spuneaţi că ...?").

51.  Nu se adresează candidaţilor întrebări referitoare la opiniile lor politice, activitatea sindicală, religie, etnie, sex, starea materială şi originea socială.

52.  Fiecare membru al comisiei de concurs/examen, după finalizarea interviului, întocmeşte „Fişa interviului de selecţie", al cărei model este prevăzut în anexa nr. 4 la ordin. Nota finală, cu două zecimale, este media aritmetică a notelor acordate de fiecare membru al comisiei de concurs/examen.

53.  Media finală a fiecărui candidat se calculează, cu două zecimale, ca medie aritmetică a notelor obţinute la testul-grilă, proiectul de management şi interviul de selecţie, care se consemnează apoi în „Fişa cu rezultatele concursului", al cărei model este prevăzut în anexa nr. 5 la ordin.

54.    In termen de 24 de ore de la finalizarea concursului/examenului, la sediul unităţii sanitare cu paturi se afişează rezultatele obţinute de candidaţi în ordinea descrescătoare a mediilor finale obţinute sau, după caz, rezultatele obţinute de candidat.

55.  La medii egale, departajarea candidaţilor se face după media obţinută la testul-grilă, iar la menţinerea egalităţii, după nota obţinută la interviul de selecţie.

56. Candidaţii au dreptul să conteste rezultatul obţinut după fiecare probă, în termen de 24 de ore de la momentul afişării acestuia.

57. In cazul candidaţilor care au obţinut la una dintre probe o notă mai mare de 7,00, dar depun contestaţie, aceştia continuă să susţină celelalte probe, urmând ca nota acordată în urma analizării contestaţiei să fie luată în calcul la stabilirea notei finale.

58. Candidaţii care au obţinut la una dintre probe o notă mai mică de 7,00 şi depun contestaţie continuă să susţină celelalte probe numai dacă, în urma analizării contestaţiei, obţin o notă cel puţin egală cu 7,00.

59. Contestaţia se soluţionează de comisia de soluţionare a contestaţiilor în termen de 24 de ore de la data depunerii.

60.    In termen de 48 de ore de la finalizarea concursului/examenului şi rezolvarea eventualelor contestaţii depuse, preşedintele comisiei de concurs/examen prezintă şefului Direcţiei medicale procesul-verbal cu rezultatele concursului/examenului şi candidatul desemnat câştigător.

61.  Pe baza documentelor primite, şeful Direcţiei medicale propune ministrului apărării naţionale numirea în funcţie a candidatului clasat pe primul loc.

62. Documentele rezultate în urma organizării şi desfăşurării concursului/examenului se păstrează în arhiva unităţii sanitare cu paturi respective.

ANEXA Nr. 2 (Anexa nr. 4 la Ordinul nr. M. 129/2009)

- Model -

ROMÂNIA

MINISTERUL APĂRĂRII NAŢIONALE

U.M...........................................................

Comisia de concurs/examen

FIŞA interviului de selecţie

Candidat........................................................................................

Postul............................................................................................

Data interviului..............................................................................

Aptitudini

Calificative/Note

Media obţinută

1. Aptitudini de comunicare

Excelente

10-9,50

Foarte bune

9,49-9,00

Bune

8,99-7,00

Corespunzătoare

6,99-5,00

Necorespunzătoare

4,99-1,00

2. Aptitudini si cunoştinţe

manageriale

Excelente, capabil să îşi asume postul fără o pregătire prealabilă

10-9,50

Foarte bune, este necesară puţină pregătire

9,49-9,00

Bune, are cunoştinţe elementare, dar este capabil să înveţe

8,99-7,00

Corespunzătoare, necesită mai multă pregătire

6,99-5,00

Necorespunzătoare, nu are aptitudini manageriale

4,99-1,00

3. Ambiţii profesionale

Fixează obiective foarte ambiţioase

10-9,50

Scopuri de nivel înalt

9,49-9,00

Obiective de nivel mediu

8,99-7,00

Obiective limitate, nu este foarte ambiţios

6,99-5,00

Se bazează pe alţii prea des, obiective minime

4,99-1,00

4. Motivare

Motivare excelentă, dorinţă puternică de a munci

10-9,50

Foarte interesat de post, pune multe întrebări

9,49-9,00

Dorinţă de a munci

8,99-7,00

Puţin interesat de post

6,99-5,00

Nu este interesat de post, impasibil

4,99-1,00

5. Potrivire pe post

Excelent, pentru acest post

10-9,50

Foarte bun pentru acest post

9,49-9,00

Bun pentru acest post

8,99-7,00

Corespunzător pentru acest post

6,99-5,00

Necorespunzător pentru acest post

4,99-1,00

6.Autocontrol

Are o excelentă abilitate de a se autocontrola

10-9,50

Siguranţă de sine, încredere în capacitatea sa de a rezolva problemele

9,49-9,00

Autocontrol mediu

8,99-7,00

Pare solicitat, nervos

6,99-5,00

Greoi, prea preocupat, îngrijorat

4,99-1,00

7. Impresie generală

Excelentă

10-9,50

Foarte bună

9,49-9,00

Bună

8,99-7,00

Corespunzătoare

6,99-5,00

Necorespunzătoare

4,99-1,00

MEDIA GENERALĂ:

Solicitantul este un candidat*

... FOARTE POTRIVIT (10-9,50)

... POTRIVIT (9,49-9,00)

... DESTUL DE POTRIVIT (8,99-7,00)

... POSIBIL, DAR PENTRU ALT POST (6,99-5,00)

... NEPOTRIVIT (4,99-1,00)

Preşedintele/Membrul comisiei de concurs/de examen

Gradul.....................................................................

Numele şi prenumele..............................................

* Se trece nota finală a interviului de selecţie calculată, cu două zecimale, ca media aritmetică a notelor la fiecare dintre cei 8 indicatori.

ANEXA Nr. 3 (Anexa nr. 5 la Ordinul nr. M. 129/2009)

- Model -

ROMÂNIA

MINISTERUL APĂRĂRII NAŢIONALE

U.M...........................................................

Comisia de concurs/examen

FIŞA

cu rezultatele concursului/examenului

Denumirea postului...........................................................

Data..................................................................................

Nr. crt.

Gradul, numele şi prenumele candidatului

Rezultatele obţinute la probele de concurs/de examen

Media

Clasificare

Test-grilă

Proiectul de management

Interviul de selecţie

1.

2.

3.

4.

Preşedintele comisiei de concurs/de examen

Gradul......................................................

Numele şi prenumele..............................

Membri:

.............................................................................

.............................................................................

.............................................................................

Secretari:

.............................................................................

.............................................................................

.............................................................................

.............................................................................


SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 102/2010

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 102 din 2010
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu