E-mail:
Parola:
     
 Nu ai cont? Inregistreaza-te
 Ai uitat parola? Click aici
alerte legex
Coduri postale şi prefixe telefonice naţionale şi internaţionale
Legături cu alte acte
A modificat:
Articolul 1 din actul OUG 87 2000 modifica articolul 2 din actul Ordonanţa 73 1999
Articolul 1 din actul OUG 87 2000 modifica articolul 4 din actul Ordonanţa 73 1999
Articolul 1 din actul OUG 87 2000 modifica articolul 5 din actul Ordonanţa 73 1999
Articolul 1 din actul OUG 87 2000 modifica articolul 8 din actul Ordonanţa 73 1999
Articolul 1 din actul OUG 87 2000 modifica articolul 12 din actul Ordonanţa 73 1999
Articolul 1 din actul OUG 87 2000 modifica articolul 14 din actul Ordonanţa 73 1999
Articolul 1 din actul OUG 87 2000 modifica articolul 24 din actul Ordonanţa 73 1999
Articolul 1 din actul OUG 87 2000 modifica articolul 41 din actul Ordonanţa 73 1999
Articolul 1 din actul OUG 87 2000 modifica articolul 42 din actul Ordonanţa 73 1999
Articolul 1 din actul OUG 87 2000 modifica articolul 43 din actul Ordonanţa 73 1999
Articolul 1 din actul OUG 87 2000 completeaza articolul 2 din actul Ordonanţa 73 1999
Articolul 1 din actul OUG 87 2000 completeaza articolul 48 din actul Ordonanţa 73 1999
Articolul 1 din actul OUG 87 2000 modifica articolul 62 din actul Ordonanţa 73 1999
Articolul 1 din actul OUG 87 2000 modifica articolul 63 din actul Ordonanţa 73 1999
Articolul 1 din actul OUG 87 2000 modifica articolul 72 din actul Ordonanţa 73 1999
Articolul 1 din actul OUG 87 2000 modifica articolul 74 din actul Ordonanţa 73 1999
Articolul 1 din actul OUG 87 2000 modifica articolul 75 din actul Ordonanţa 73 1999
Articolul 1 din actul OUG 87 2000 modifica articolul 86 din actul Ordonanţa 73 1999
Articolul 1 din actul OUG 87 2000 modifica articolul 25 din actul Ordonanţa 73 1999
Articolul 1 din actul OUG 87 2000 modifica articolul 28 din actul Ordonanţa 73 1999
Articolul 1 din actul OUG 87 2000 modifica articolul 31 din actul Ordonanţa 73 1999
Articolul 1 din actul OUG 87 2000 modifica articolul 38 din actul Ordonanţa 73 1999
Articolul 1 din actul OUG 87 2000 modifica articolul 11 din actul Legea 42 1990
Articolul 1 din actul OUG 87 2000 modifica articolul 7 din actul Legea 3 1977
Cele mai căutate legi
Ultimele acte citite
Sisteme de securitate
Registrul Agricol Integrat - www.registrulagricolintegrat.ro

Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDONANTA DE URGENTA Nr

ORDONANTA DE URGENTA   Nr. 87 din 29 iunie 2000

pentru modificarea si completarea Ordonantei Guvernului nr. 73/1999 privind impozitul pe venit

ACT EMIS DE: GUVERNUL ROMANIEI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 302 din  3 iulie 2000


SmartCity3


    In temeiul art. 114 alin. (4) din Constitutia Romaniei,

    Guvernul Romaniei emite urmatoarea ordonanta de urgenta:

    Art. 1
    Ordonanta Guvernului nr. 73/1999 privind impozitul pe venit, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 419 din 31 august 1999, se modifica si se completeaza dupa cum urmeaza:
    1. Articolul 2 va avea urmatorul cuprins:
    "Art. 2
    (1) Este subiect al impozitului pe venit, in conditiile prezentei ordonante, persoana fizica rezidenta, denumita in continuare contribuabil:
    a) persoana fizica romana cu domiciliul in Romania, pentru veniturile obtinute atat din Romania, cat si din strainatate intr-un an fiscal;
    b) persoana fizica romana fara domiciliu in Romania, pentru veniturile obtinute din Romania, prin intermediul unei baze fixe situate pe teritoriul Romaniei sau intr-o perioada ce depaseste in total 183 de zile in orice perioada de 12 luni, incepand sau sfarsind in anul calendaristic vizat;
    c) persoana fizica straina, pentru veniturile obtinute din Romania, prin intermediul unei baze fixe situate pe teritoriul Romaniei sau intr-o perioada ce depaseste in total 183 de zile in orice perioada de 12 luni, incepand sau sfarsind in anul calendaristic vizat.
    (2) Sunt, de asemenea, contribuabili, in conformitate cu prevederile prezentei ordonante, persoanele fizice romane fara domiciliu in Romania, precum si persoanele fizice straine, care realizeaza venituri din Romania in alte conditii decat cele mentionate la alin. (1) lit. b) si c), si potrivit conventiilor de evitare a dublei impuneri, dupa caz."
    2. La articolul 4 alineatul (1), dupa litera d) se introduce litera d^1) cu urmatorul cuprins:
    "d^1) venituri din pensii, pentru suma ce depaseste 2.000.000 lei pe luna."
    3. La articolul 5, litera d) va avea urmatorul cuprins:
    "d) pensiile I.O.V.R., sumele fixe de ingrijire pentru pensionarii care au fost incadrati in gradul I de invaliditate, precum si pensiile, altele decat cele platite din fonduri constituite prin contributii obligatorii la un sistem de asigurari sociale si cele finantate de la bugetul de stat."
    4. La articolul 8, alineatul (2) va avea urmatorul cuprins:
    "(2) Pentru calculul impozitului lunar pentru veniturile din salarii si din pensii Ministerul Finantelor va stabili, pentru semestrul I al anului 2000, baremul lunar cuprinzand transele de venituri impozabile lunare si impozitul lunar, care reprezinta 1/12 din baremul anual prevazut la alin. (1)."
    5. Dupa alineatul (5) al articolului 12 se introduc alineatele (5^1) si (5^2) cu urmatorul cuprins:
    "(5^1) Nu sunt considerate persoane aflate in intretinere:
    - persoanele fizice care detin terenuri agricole si silvice in suprafata de peste 10.000 mp in zonele colinare si de ses si de peste 20.000 mp in zonele montane;
    - persoanele fizice care obtin venituri din cultivarea si din valorificarea florilor, a legumelor si zarzavaturilor in sere, in solarii amenajate in acest scop si in sistem irigat, arbustilor si plantelor decorative, a ciupercilor si din exploatarea pepinierelor viticole si pomicole, indiferent de suprafata.
    (5^2) Veniturile agricole, obtinute din cresterea animalelor de persoanele fizice aflate in intretinere, se vor evalua de catre autoritatile locale pe baza limitelor minime ale veniturilor care se pot obtine din cresterea si valorificarea animalelor si pasarilor, precum si din valorificarea altor bunuri realizate in gospodarie, aprobate, potrivit legii, pentru acordarea ajutorului social, precum si a criteriilor proprii elaborate de consiliile locale in acest scop."
    6. La articolul 14, alineatul (1) va avea urmatorul cuprins:
    "Art. 14
    (1) Contribuabilii care obtin venituri din activitati independente sunt obligati sa organizeze si sa conduca evidenta contabila in partida simpla cu respectarea reglementarilor in vigoare privind evidenta contabila, completand Registrul-jurnal de incasari si plati, Registrul-inventar si alte documente contabile stabilite prin norme."
    7. La articolul 14, alineatul (3) va avea urmatorul cuprins:
    "(3) Contribuabilii care obtin venituri din valorificarea sub orice forma a drepturilor de proprietate intelectuala, la care venitul net se determina prin deducerea din venitul brut a unei cote forfetare de cheltuieli, au obligatia, pentru activitatea respectiva, sa completeze Registrul-jurnal de incasari si plati."
    8. La articolul 24 alineatul (2), litera a) va avea urmatorul cuprins:
    "a) contributiile obligatorii datorate, potrivit legii, pentru pensia suplimentara, pentru protectia sociala a somerilor, pentru asigurarile sociale de sanatate, pentru asigurarile sociale de stat, precum si alte contributii obligatorii stabilite prin lege, dupa caz;"
    9. Articolul 25 va avea urmatorul cuprins:
    "Art. 25
    Platitorii de salarii si de venituri asimilate salariilor au obligatia de a calcula si de a retine impozitul aferent veniturilor fiecarei luni, la data efectuarii platii acestor venituri, precum si de a-l vira la bugetul de stat la termenul stabilit pentru ultima plata a drepturilor salariale efectuata pentru fiecare luna, dar nu mai tarziu de data de 25 inclusiv a lunii urmatoare celei pentru care se cuvin aceste drepturi."
    10. Dupa alineatul (1) al articolului 28 se introduce alineatul (1^1) cu urmatorul cuprins:
    "(1^1) Misiunile diplomatice si posturile consulare acreditate in Romania, precum si reprezentantele organismelor internationale ori reprezentantele societatilor comerciale si organizatiilor economice straine autorizate, potrivit legii, sa isi desfasoare activitatea in Romania pot opta, incepand cu anul 2000, ca pentru angajatii acestora, care realizeaza venituri din salarii impozabile in Romania, sa indeplineasca obligatiile privind calculul, retinerea si virarea impozitului pe veniturile din salarii, prevazute in prezenta ordonanta."
    11. La articolul 31, alineatul (1) va avea urmatorul cuprins:
    "Art. 31
    (1) Venitul brut reprezinta totalitatea sumelor in bani si/sau echivalentul in lei al veniturilor in natura, realizate de proprietar, uzufructuar sau alt detinator legal."
    12. Dupa alineatul (2) al articolului 31 se introduce alineatul (3) cu urmatorul cuprins:
    "(3) Venitul brut anual din cedarea folosintei bunurilor se stabileste pe baza chiriei sau a arendei prevazute in contractul incheiat intre parti pentru fiecare an fiscal, indiferent de momentul platii chiriei sau a arendei."
    13. Articolul 38 va avea urmatorul cuprins:
    "Art. 38
    In aceasta categorie se cuprind veniturile obtinute din jocurile de noroc, din venituri sub forma de castiguri din transferul dreptului de proprietate asupra valorilor mobiliare si partilor sociale, din premii si prime in bani si/sau in natura, altele decat cele prevazute la art. 6, 22 si 23, precum si diverse venituri care nu se regasesc in mod expres mentionate in prezenta ordonanta."
    14. Articolul 41 va avea urmatorul cuprins:
    "Art. 41
    (1) Veniturile din transferul dreptului de proprietate asupra valorilor mobiliare sunt castigurile de capital obtinute ca urmare a operatiunilor de vanzare-cumparare de valori mobiliare.
    (2) Castigul de capital reprezinta diferenta pozitiva dintre pretul de vanzare si pretul de cumparare pe tipuri de valori mobiliare, diminuata, dupa caz, cu comisioanele datorate intermediarilor.
    (3) In cazul transferului dreptului de proprietate asupra partilor sociale venitul supus impunerii este castigul obtinut ca urmare a vanzarii partilor sociale. Castigul din vanzarea partilor sociale se determina ca diferenta intre valoarea de vanzare si valoarea nominala.
    (4) Impozitul se calculeaza prin aplicarea unei cote de 1% asupra castigului de capital din vanzarea valorilor mobiliare, precum si asupra castigului din vanzarea partilor sociale.
    (5) Obligatia calcularii, retinerii si virarii impozitului pe veniturile sub forma de castiguri de capital revine intermediarilor sau altor platitori de venit, dupa caz, potrivit legii.
    (6) In cazul castigului obtinut ca urmare a transferului dreptului de proprietate asupra partilor sociale si a castigului de capital obtinut din operatiunile de vanzare-cumparare de valori mobiliare in cazul societatilor inchise, obligatia calcularii si retinerii impozitului revine dobanditorului de parti sociale sau de valori mobiliare in momentul incheierii tranzactiei, pe baza contractului incheiat intre parti. Termenul de plata a impozitului pentru platitorii de venituri catre bugetul de stat este pana la data la care se depun documentele pentru transcrierea dreptului de proprietate asupra partilor sociale sau valorilor mobiliare la registrul comertului sau in registrul actionarilor, dupa caz, operatiune care nu se poate efectua fara justificarea virarii impozitului la bugetul de stat.
    (7) Pentru veniturile reprezentand castig de capital din tranzactii pe piata de capital impozitul se calculeaza si se retine in momentul inregistrarii castigului la data efectuarii tranzactiei.
    (8) Impozitul calculat, retinut si varsat conform prevederilor de mai sus, este final.
    (9) In cazul tranzactiilor cu actiuni primite de persoanele fizice, cu titlu gratuit, in cadrul Programului de privatizare in masa, valoarea nominala a acestora va fi asimilata cu pretul de cumparare, la prima tranzactionare.
    (10) Pierderile inregistrate din transferul dreptului de proprietate asupra valorilor mobiliare si partilor sociale nu se compenseaza cu castigul realizat din astfel de operatiuni de vanzare-cumparare."
    15. Articolul 42 va avea urmatorul cuprins:
    "Art. 42
    Impozitul calculat si retinut potrivit art. 40 si 41 in momentul platii venitului se vireaza la bugetul de stat pana la data de 25 a lunii urmatoare celei in care a fost retinut, cu exceptia prevederilor art. 41 alin. (6)."
    16. Articolul 43 se completeaza cu alineatul (2), cu urmatorul cuprins:
    "(2) Impozitul se calculeaza si se retine la sursa de catre platitorii de venituri si se vireaza la bugetul de stat pana la data de 25 a lunii urmatoare realizarii venitului. In functie de natura venitului care se incadreaza in aceasta categorie, Ministerul Finantelor, prin ordin al ministrului finantelor, poate stabili alte termene de plata."
    17. La Capitolul II, dupa Sectiunea a 5-a se introduce Sectiunea a 6-a cu urmatorul cuprins:
    "SECTIUNEA a 6-a
    Venituri din pensii
    Art. 43^1
    (1) Este impozabila totalitatea veniturilor nete, incasate cu titlu de pensie de catre contribuabili, platite atat din fonduri constituite prin contributii obligatorii la un sistem de asigurare sociala, cat si cele primite cu titlu de pensie finantata de la bugetul de stat, potrivit legii, pentru partea care depaseste suma de 2.000.000 lei pe luna.
    (2) Venitul net din pensie reprezinta diferenta dintre venitul brut din pensie si contributia pentru asigurarile sociale de sanatate.
    (3) Venitul brut din pensie reprezinta sumele platite cu titlu de pensii de asigurari sociale de stat si, dupa caz, pensii platite din bugetul de stat, pensii suplimentare inclusiv majorarea acordata pentru asigurari sociale de sanatate.
    (4) Venitul impozabil lunar din pensii se determina prin deducerea din suma veniturilor nete din pensii calculate potrivit alin. (2) a unei sume fixe neimpozabile lunare de 2.000.000 lei.
    Art. 43^2
    (1) Impozitul pe veniturile din pensii se calculeaza lunar de unitatile platitoare a acestor venituri, prin aplicarea baremului lunar prevazut la art. 8 asupra venitului impozabil lunar din pensii, determinat potrivit art. 43^1 alin. (4).
    (2) Impozitul calculat se retine la data efectuarii platii pensiei si se vireaza la bugetul de stat la unitatea fiscala pe raza careia isi au sediul platitorii de venituri din pensii, pana la data de 25 a lunii urmatoare celei pentru care se face plata pensiilor, impozitul fiind final.
    (3) Drepturile de pensii restante se defalcheaza pe lunile la care se refera in vederea calcularii impozitului datorat."
    18. Dupa alineatul (4) al articolului 48 se introduce alineatul (5) cu urmatorul cuprins:
    "(5) Cand nu se face dovada rezidentei potrivit alin. (4) sau persoana fizica apartine unui stat cu care Romania nu are incheiata o conventie de evitare a dublei impuneri, prevederile prezentei ordonante se aplica pentru veniturile impozabile, altele decat cele supuse impunerii potrivit legislatiei privind impunerea unor venituri realizate din Romania de persoane fizice si persoane juridice nerezidente."
    19. La articolul 62, alineatul (3) va avea urmatorul cuprins:
    "(3) In aceasta decizie organul fiscal stabileste si diferentele de impozit anual ramase de achitat sau impozitul anual de restituit, care se determina prin scaderea din impozitul anual datorat a platilor anticipate cu titlu de impozit, a retinerilor la sursa si a creditelor fiscale externe pentru veniturile realizate din toate categoriile de venituri."
    20. La articolul 63, alineatul (2) va avea urmatorul cuprins:
    "(2) Platile anticipate se stabilesc de organul fiscal unde se afla sursa de venit, pe fiecare categorie de venit si loc de realizare, luand ca baza de calcul venitul anual estimat sau venitul efectiv realizat in anul anterior. Daca platile anticipate se stabilesc dupa expirarea termenelor de plata prevazute la alin. (3), contribuabilul va plati cu titlu de impozit anticipat o suma egala cu cuantumul impozitului aferent trimestrului IV al anului precedent. Platile anticipate pentru veniturile din cedarea folosintei bunurilor se stabilesc de organul fiscal, pe baza chiriei sau a arendei din contractul incheiat intre parti. In cazul in care, potrivit clauzelor contractuale, chiria sau arenda reprezinta contravaloarea unei valute determinarea venitului anual estimat se efectueaza pe baza cursului de schimb al pietei valutare, comunicat de Banca Nationala a Romaniei, din ziua precedenta celei in care se efectueaza impunerea."
    21. La articolul 72, alineatul (1) litera a) va avea urmatorul cuprins:
    "a) scutirile de la plata impozitului pe venit, prevazute in actele normative privind unele masuri de protectie ca urmare a concedierilor colective, pentru personalul disponibilizat, cu conditia desfasurarii activitatii respective pe o perioada de inca 2 ani de la data expirarii perioadei de scutire;"
    22. Articolul 74 va avea urmatorul cuprins:
    "Art. 74
    (1) Platile anticipate pentru anul fiscal 2000 se determina pe baza impozitului stabilit pe anul fiscal 1999 sau a venitului estimat pe anul fiscal 2000.
    (2) Pentru anul 2000 se considera ca fiind in termen platile anticipate efectuate pana la data de 15 inclusiv a ultimei luni din trimestrul II.
    (3) Pentru diferentele de impozit rezultate din interpretarea textului ordonantei, in ceea ce priveste impunerea veniturilor din salarii si din pensii pentru primul an de aplicare a ordonantei, nu se datoreaza majorari de intarziere si nu se aplica amenzi si alte sanctiuni prevazute de legislatia in vigoare."
    23. Articolul 75 va avea urmatorul cuprins:
    "Art. 75
    Pentru anul 2000 baremul lunar se actualizeaza pentru semestrul II prin hotarare a Guvernului in functie de indicele de inflatie realizat pe primele 5 luni, comunicat de Comisia Nationala pentru Statistica, care se aplica veniturilor din salarii si din pensii."
    24. Articolul 86 se completeaza cu o noua liniuta cu urmatorul cuprins:
    "- prevederile art. 7 cu privire la impozitare din Legea nr. 3/1977 privind pensiile de asigurari sociale de stat si asistenta sociala, publicata in Buletinul Oficial, Partea I, nr. 82 din 6 august 1977, cu modificarile ulterioare."
    25. La articolul 86, liniuta 3 va avea urmatorul cuprins:
    "- prevederile art. 11 alin. (3) lit. b) referitoare la reducerea impozitului pe salarii din Legea nr. 42/1990 privind cinstirea eroilor-martiri si acordarea unor drepturi urmasilor acestora, ranitilor, precum si luptatorilor pentru victoria Revolutiei din decembrie 1989, republicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 198 din 23 august 1996, modificata prin Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 17/1999, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 102 din 10 martie 1999;"
    Art. 2
    (1) Dispozitiile art. 43^1 si 43^2 se aplica veniturilor din pensii cuvenite incepand cu data de 1 iulie 2000.
    (2) Dispozitiile art. 38 si 41 se aplica incepand cu 1 ianuarie 2001.
    (3) Prevederile referitoare la art. 25 se aplica veniturilor din salarii realizate incepand cu data de intai a lunii urmatoare datei publicarii in Monitorul Oficial al Romaniei.
    Art. 3
    Ordonanta Guvernului nr. 73/1999 privind impozitul pe venit, cu modificarile si completarile aduse prin prezenta ordonanta de urgenta, va fi republicata in Monitorul Oficial al Romaniei dupa aprobarea acesteia de catre Parlament, dandu-se textelor o noua numerotare.

               p. PRIM-MINISTRU,
                 MIRCEA CIUMARA

                       Contrasemneaza:
                       Ministrul finantelor,
                       Decebal Traian Remes

                       Ministrul muncii
                       si protectiei sociale,
                       Smaranda Dobrescu



SmartCity5

COMENTARII la OUG 87/2000

Momentan nu exista niciun comentariu la OUG 87 din 2000
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat OUG 75 2005
    Oferim împrumuturi persoanelor care au nevoie de asistent financiar cu o dobândă mică de 3%. Pentru a obține un împrumut cu această companie, puteți spune suma exactă a împrumutului de care aveți nevoie și timpul în care puteți rambursa împrumutul. deci, dacă sunteți interesat, vă rugăm să ne contactați cu detaliile de mai jos. E-mail: protonloan2020@hotmail.com sau WHATSAPP +1 (204) 410-2623
ANONIM a comentat OUG 75 2005
    Oferim împrumuturi persoanelor care au nevoie de asistent financiar cu o dobândă mică de 3%. Pentru a obține un împrumut cu această companie, puteți spune suma exactă a împrumutului de care aveți nevoie și timpul în care puteți rambursa împrumutul. deci, dacă sunteți interesat, vă rugăm să ne contactați cu detaliile de mai jos. E-mail: protonloan2020@hotmail.com sau WHATSAPP +1 (204) 410-2623
ANONIM a comentat OUG 153 2002
    Ești bărbat sau femeie de afaceri? Sunteți într-o mizerie financiară sau aveți nevoie de fonduri pentru a vă începe propria afacere? . Acordăm împrumuturi legitime persoanelor serioase sau firmelor de afaceri care au nevoie de împrumuturi. Suntem o firmă de împrumut înregistrată, care este pregătită să satisfacă nevoile persoanelor care aspiră să fie mai mari în prima linie a acumulării de capital. Împrumuturile noastre sunt oferite la o rată a dobânzii subvenționată, care este favorabilă tuturor cetățenilor din întreaga lume și din diferite țări. .Suntem pregătiți să vorbim cu dvs. despre cum vă putem satisface nevoile financiare. Dacă sunteți interesați de această ofertă extraordinară, contactați-ne astăzi pentru un împrumut urgent. Aveți o idee de afaceri, dar nu aveți finanțe, aveți un istoric de credit slab, solicitați soluții pentru soluționarea problemei dvs. așteptați răspunsul dvs. urgent la acest AD sau trimiteți-ne un e-mail la: (midland.credit2@gmail.com) Imprumuturi personale Împrumuturi pe zi Finanțarea vehiculelor Imprumut pentru casa Consilierea datoriei Împrumut de afaceri Împrumut de student Împrumut de consolidare Împrumut medical De asemenea, sunt disponibile asigurări de viață / proprietate. Contactați-ne astăzi la adresa de e-mail :( midland.credit2@gmail.com) Pentru mai multe informații.
ANONIM a comentat Legea 198 2017
    Sunteţi în nevoie de un împrumut rapid şi urgent cu o rată a dobânzii relativ scăzută la 3%? Oferim credite de afaceri, credite personale, credite acasă, credite auto, student credite, credite de consolidare a datoriilor etc indiferent de scorul de credit. Suntem garantați că vom oferi servicii financiare numeroșilor noștri clienți din întreaga lume. Cu pachetele noastre flexibile de creditare, împrumuturile pot fi procesate și transferate împrumutatului în cel mai scurt timp posibil, contactați-ne prin e-mail:(midland.credit2@gmail.com) și asistați la o experiență financiară în schimbare.
ANONIM a comentat Ordin 400 2020
    Căutați un împrumut de afaceri, împrumuturi personale, ipoteci, împrumuturi auto, împrumuturi pentru studenți, împrumuturi de consolidare a datoriilor, împrumuturi negarantate, capital de risc etc. Sunteți la locul potrivit Soluțiile dvs. de împrumut! Sunt un creditor privat care împrumută persoane fizice și companii la o rată a dobânzii scăzută și la o rată a dobânzii accesibilă de 3%. Contactați-ne prin e-mail: jx.finance447@gmail.com
ANONIM a comentat Legea 535 1945
    Căutați un împrumut de afaceri, împrumuturi personale, ipoteci, împrumuturi auto, împrumuturi pentru studenți, împrumuturi de consolidare a datoriilor, împrumuturi negarantate, capital de risc etc. Sunteți la locul potrivit Soluțiile dvs. de împrumut! Sunt un creditor privat care împrumută persoane fizice și companii la o rată a dobânzii scăzută și la o rată a dobânzii accesibilă de 3%. Contactați-ne prin e-mail: jx.finance447@gmail.com
ANONIM a comentat Legea 55 2008
    Aveți nevoie de un împrumut rapid și urgent, cu o rată a dobânzii relativ scăzută cu 3%? Oferim împrumuturi de afaceri, împrumuturi personale, împrumuturi pentru locuințe, împrumuturi auto, împrumuturi pentru studenți, împrumuturi de consolidare a datoriilor e.t.c. indiferent de scorul dvs. de credit. Avem garanția că oferim servicii financiare numeroșilor noștri clienți din întreaga lume. Cu pachetele noastre flexibile de creditare, împrumuturile pot fi procesate și transferate împrumutatului în cel mai scurt timp posibil, contactați-ne prin e-mail: (midland.credit2@gmail.com) și asistăm la o experiență financiară în schimbare a vieții.
ANONIM a comentat Decretul 931 2017
    Căutați un împrumut de afaceri, împrumuturi personale, ipoteci, împrumuturi auto, împrumuturi pentru studenți, împrumuturi de consolidare a datoriilor, împrumuturi negarantate, capital de risc etc. Sunteți la locul potrivit Soluțiile dvs. de împrumut! Sunt un creditor privat care împrumută persoane fizice și companii la o rată a dobânzii scăzută și la o rată a dobânzii accesibilă de 3%. Contactați-ne prin e-mail: jx.finance447@gmail.com
ANONIM a comentat OUG 111 2020
    OBȚINEȚI CARDUL BLANC PENTRU AVANȚARE FINANCIARĂ (blankatmcard.online@yahoo.com) sau WATSAPP: +1 (845) 381 3566 CÂND AM OBȚINUT CARDUL MEU BLANC DE LA CJ BLANK CARD (BLANKATMCARDS.ONLINE@YAHOO.COM) TOTUL S-A SCHIMBAT PENTRU MINE !!! Bună ziua băieți, viața mea nu va rămâne niciodată la fel !!! Sunt atât de fericit că am primit-o pe a mea de la CJ CORPORATION. Cardul meu bancar gol poate retrage 3000 EUR săptămânal. Am primit-o de la ei săptămâna trecută și acum am până la 23.000 de euro din ultimele săptămâni. Cardul ATM retrage bani de la orice casier automatizat din întreaga lume. Nu există niciun nume, de asemenea, este de neratat. Am fost direct legat de această organizație pe web-ul întunecat și sunt foarte fericit că am avut norocul să-i cunosc pentru că sunt un sceptic 99,9% când vine vorba de lucruri de genul acesta, dar se dovedește că funcționează ca spălătorii subterane în curcan, în mare parte bancă ziraat și au o politică de 100% împotriva înșelătoriei. Cardul vă poate fi trimis prin DHL în două zile dacă le contactați devreme prin e-mail: BLANKATMCARDS.ONLINE@YAHOO.COM sau WATSAPP: +1 (845) 381 3566 sau găsiți mai multe pe site-ul lor Obțineți-l acum. Adică acum, dacă știi că te lupți financiar și îmi mulțumești pentru eternitate. La revedere. Deocamdată. +1 (678) 753 2440
ANONIM a comentat Decretul 458 2020
     YOU WILLING TO HIRE THE REAL HACKERS TO GET ALL YOUR CYBER PROBLEMS FIXED WITH SWIFT RESPONSE? OR A VICTIM OF THE BINARY OPTION SCAM? OR NEEDS TO RECOVER YOUR LOST FUNDS? With pathfinderhacktech I'm giving you 100% guarantee that your jobs are safe with us and we're going to help you recover all your lost funds to scammers, Solving a problem which you know there’s an answer to is like climbing a mountain with a guide, along a trail someone else has laid. Here is a defined platform that maps a positive step closer to surviving heavy threat on the internet. You can put a stop to your anxiety and constant fear of you getting ripped off by Scammers  This post is actually for those who are willing to turn their lives around for the better, either financial-wise or relationship-wise or businesses. Our primary reason for this development is to ensure that those in need of help don’t get ripped off by scammers  This is a global idea that navigates a newbie to a prominent encounter ( Fully immersed to a degree that the subject in question Is a disorienting worthwhile experience on merits). the pathfinderhacktecks are a team of competence hackers with the mission and vision of making the internet a safer place for all,moreso we render efficient services to those having cyber problems. Pathfinderhacktech has grown and expanded since it formation over the years due to the experience and professionalism of our management and technical staff. Our strength is based on our ability to bring together active cyber security professionals who individually has acquired enormous exposure in the world of HACKING As part of our corporate goals, providing value added services to meet our client needs and requirements has been our sustaining impetus. Our offer of proactive technical and managerial advice has always given us edge over and above our competitors. The new development on the pathfinderhacktech platform is to assign to you the right HACKER to deal with your Particular kind of cyber issues depending on the kind of cyber problems you are willing to get fixed. Here, you would be refer to a legit professional hacker known for massive skills and security abilities. Skilled and trained on ▪Social media hacks ( facebook, twitter, Instagram, snapchat ) ▪Email hacks ▪phone hacks ▪bitcoin hacks. ▪verified PayPal account hacks ▪database hacks ▪credit card top up ▪university score upgrade ▪money transfer ▪binary option funds recovery. ( recovered $5,567,078 million) The binary option scam is another problem facing the internet today. How do you avoid binary option scam and what do you do if you are a victim of the scam.  Be wary of adverts on the internet and mostly on social media promising high returns from binary options trading. The binary option is one of the highly recorded scam on the internet. The Binary options are a form of fixed-odds betting. Particularly a trade involving if an event will occur or not and the result is either positive or negative. If the investor is right, then they stand a solid chance of winning and should see a return of the funds invested but if they are wrong, they lose thier full funds invested. The pathfinderhacktech are breeding effort to put an end to these unbearable swindle scheme taking over the internet and taking a solid step forward to render solution to those affected by the fleece… Here would be our cyber security techniques to retrieving back the victims stolen funds. For more update and inquiries Contact slakeleroy (at)gmail(.)com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu