E-mail:
Parola:
     
 Nu ai cont? Inregistreaza-te
 Ai uitat parola? Click aici
alerte legex
Coduri postale şi prefixe telefonice naţionale şi internaţionale
Legături cu alte acte
nu a modificat niciun act
Cele mai căutate legi
Ultimele acte citite
Sisteme de securitate
Registrul Agricol Integrat - www.registrulagricolintegrat.ro

Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDONANTA URGENTA Nr

ORDONANTA URGENTA   Nr. 116 din 21 decembrie 2006

privind protectia sociala acordata persoanelor disponibilizate prin concedieri colective efectuate ca urmare a restructurarii si reorganizarii unor societati nationale, regii autonome, companii nationale si societati comerciale cu capital majoritar de stat, precum si a societatilor comerciale si regiilor autonome subordonate autoritatilor administratiei publice locale

ACT EMIS DE: GUVERNUL ROMANIEI

ACT PUBLICAT IN:            MONITORUL OFICIAL  NR. 1042 din 28 decembrie 2006



Ţinând seama de necesitatea continuării procesului de restructurare şi închidere a minelor, în conformitate cu strategiile în domeniu, de necesitatea respectării reglementărilor privind ajutorul de stat, de necesitatea realizării obiectivelor de restructurare şi reorganizare a unor societăţi naţionale, regii autonome şi companii naţionale sau societăţi comerciale cu capital majoritar de stat, precum şi a societăţilor comerciale şi regiilor autonome subordonate autorităţilor administraţiei publice locale, care impun luarea unor măsuri imediate de redresare economico-financiară care să conducă la eliminarea în perioada 2007-2008 a pierderilor şi la eficientizarea pe termen lung a activităţii acestora, de expirarea la 31 ianuarie 2007 a termenului prevăzut la art. 2 alin. (1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 8/2003 privind stimularea procesului de restructurare, reorganizare şi privatizare a unor societăţi naţionale, companii naţionale şi societăţi comerciale cu capital majoritar de stat, precum şi a societăţilor comerciale şi regiilor autonome subordonate autorităţilor administraţiei publice locale, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 569/2003, cu modificările şi completările ulterioare, se impune luarea unor măsuri urgente pentru atenuarea impactului social al proceselor de restructurare şi reorganizare, pentru protecţia socială a persoanelor concediate şi totodată pentru determinarea acceptării postdisponibilizare a unor activităţi necesare închiderii şi conservării minelor.

In temeiul art. 115 alin. (4) din Constituţia României, republicată,

Guvernul României adoptă prezenta ordonanţă de urgenţă.

Art. 1. - Prevederile prezentei ordonanţe de urgenţă reglementează măsurile de protecţie socială de care beneficiază persoanele disponibilizate prin concedieri colective efectuate ca urmare a restructurării şi reorganizării unor societăţi naţionale, regii autonome, companii naţionale şi societăţi comerciale cu capital majoritar de stat, precum şi a societăţilor comerciale şi regiilor autonome subordonate autorităţilor administraţiei publice locale, denumite în continuare societăţi.

Art. 2. - Societăţile care pot efectua concedieri colective în condiţiile prezentei ordonanţe de urgenţă, precum şi numărul de salariaţi ce urmează să fie disponibilizaţi se stabilesc prin hotărâre a Guvernului, la propunerea ministerelor de resort sau a Autorităţii pentru Valorificarea Activelor Statului, numai în condiţiile în care au un program de restructurare şi reorganizare sau numai un program de restructurare ori de reorganizare, aprobat astfel încât concedierea colectivă să nu depăşească termenul de 31 decembrie 2008 sau, după caz, termenul de 31 decembrie 2010 pentru persoanele concediate din cadrul societăţilor prevăzute în anexa nr. 3.

Art. 3. - (1) Măsurile de protecţie socială prevăzute de prezenta ordonanţă de urgenţă se acordă în baza programelor de restructurare şi reorganizare sau numai a programelor de restructurare ori de reorganizare a societăţilor prevăzute la art. 1, aprobate de autoritatea publică implicată.

(2) Programele prevăzute la alin. (1) cuprind în mod obligatoriu:

a)   numărul total de salariaţi existent la data întocmirii acestora;

b)   motivele care determină restructurarea şi reorganizarea ori numai restructurarea sau reorganizarea;

c)   numărul de salariaţi necesar pentru desfăşurarea activităţii în urma restructurării şi reorganizării sau numai restructurării ori reorganizării;

d)   numărul de salariaţi care vor fi afectaţi de concedieri colective;

e)   data de la care sau perioada în care vor avea loc concedierile colective.

(3) Dacă restructurarea şi reorganizarea ori numai restructurarea sau reorganizarea se desfăşoară în etape, programele prevăzute la alin. (1) vor cuprinde şi numărul de salariaţi care vor fi afectaţi de concedieri în fiecare dintre etape, stabilit cu respectarea condiţiilor de concediere colectivă prevăzute de dispoziţiile legale în vigoare, precum şi data la care va avea loc fiecare etapă.

Art. 4. - (1) Pot beneficia de prevederile prezentei ordonanţe de urgenţă numai persoanele care au încheiat contracte individuale de muncă cu societăţile prevăzute la art. 1 cu cel puţin 24 de luni înainte de concediere.

(2) Beneficiază de prevederile prezentei ordonanţe de urgenţă şi persoanele care:

a)  au fost preluate prin protocol de alte societăţi dintre cele prevăzute la art. 1, în baza actelor normative în vigoare, dacă au încheiat contracte individuale de muncă pe durată nedeterminată cu societăţile de la care au fost preluate, în perioada prevăzută la alin. (1);

b)   au fost preluate de societăţile rezultate în urma divizării societăţilor prevăzute la art. 1, dacă au încheiat contracte individuale de muncă pe durată nedeterminată cu societăţile supuse divizării, în perioada prevăzută la alin. (1).

Art. 5. - Concedierea colectivă se face în condiţiile prevăzute de Legea nr. 53/2003 - Codul muncii, cu modificările şi completările ulterioare, dar nu mai târziu de 60 de zile de la data publicării în Monitorul Oficial al României, Partea I, a hotărârii Guvernului prevăzute la art. 2.

Art. 6. - Persoanele prevăzute la art. 1 beneficiază, în condiţiile legii, de serviciile de preconcediere, precum şi de serviciile realizate în vederea stimulării ocupării forţei de muncă, acordate de Agenţia Naţională pentru Ocuparea Forţei de Muncă, prin agenţiile pentru ocuparea forţei de muncă judeţene şi a municipiului Bucureşti, denumite în continuare agenţii pentru ocuparea forţei de muncă.

Art. 7. - Persoanele concediate în condiţiile prezentei ordonanţe de urgenţă beneficiază de următoarele drepturi:

a)  la momentul concedierii, respectiv încetării contractului individual de muncă, de o sumă egală cu un salariu mediu net pe economie din luna ianuarie a anului în care s-a efectuat concedierea, comunicat de Institutul Naţional de Statistică;

b)  indemnizaţie de şomaj, stabilită potrivit reglementărilor legale în vigoare;

c)  venit lunar de completare.

Art. 8. - (1) Venitul lunar de completare prevăzut la art. 7 lit. c) se stabileşte odată cu indemnizaţia de şomaj şi este egal cu diferenţa dintre salariul individual mediu net pe ultimele 3 luni înainte de concediere, stabilit pe baza clauzelor din contractul individual de muncă, dar nu mai mult decât salariul mediu net pe economie din luna ianuarie a anului în care s-a efectuat concedierea, comunicat de Institutul Naţional de Statistică, şi nivelul indemnizaţiei de şomaj.

(2)  Venitul de completare se acordă lunar, pe perioade stabilite diferenţiat, în funcţie de vechimea în muncă a persoanelor concediate în condiţiile prezentei ordonanţe de urgenţă, după cum urmează:

a)   20 de luni, pentru persoanele care au o vechime în muncă de până la 15 ani;

b)   22 de luni, pentru salariaţii care au o vechime în muncă cuprinsă între 15 şi 25 de ani;

c)   24 de luni, pentru salariaţii care au o vechime în muncă de peste 25 de ani.

(3)     După expirarea perioadei de acordare a indemnizaţiei de şomaj, persoanele concediate în condiţiile prezentei ordonanţe de urgenţă beneficiază, până la încheierea perioadei prevăzute la alin. (2), de un venit lunar de completare egal cu salariul individual mediu net pe ultimele 3 luni înainte de concediere, stabilit pe baza clauzelor din contractul individual de muncă, dar nu mai mult decât salariul mediu net pe economie din luna ianuarie a anului în care s-a efectuat concedierea, comunicat de Institutul Naţional de Statistică.

Art. 9. - Nu beneficiază de venit lunar de completare persoanele care nu îndeplinesc condiţiile prevăzute de lege pentru stabilirea indemnizaţiei de şomaj.

Art. 10. - (1) Persoanele prevăzute la art. 1 pot beneficia de venit lunar de completare acordat în condiţiile prezentei ordonanţe de urgenţă, în mai multe etape, dar nu mai mult decât duratele maxime cuvenite potrivit art. 8 alin. (2).

(2)   Venitul lunar de completare prevăzut la art. 8 alin. (1) se modifică odată cu recalcularea indemnizaţiei de şomaj, ca urmare a modificării salariului de bază minim brut pe ţară garantat în plată.

(3)   Prevederile alin. (2) sunt aplicabile şi în cazurile în care dreptul persoanei la indemnizaţie de şomaj încetează sau se suspendă, şi aceasta beneficiază exclusiv de venitul lunar de completare.

Art. 11. - (1) Dacă în perioada acordării venitului de completare prevăzut la art. 8 alin. (2) persoanele beneficiare se încadrează în muncă în conformitate cu prevederile legale în vigoare, venitul lunar de completare se acordă până la expirarea perioadei prevăzute la art. 8 alin. (2) şi este egal cu diferenţa dintre venitul lunar de completare, stabilit potrivit prevederilor art. 8 alin. (3), şi salariul de bază lunar net calculat pe baza elementelor din contractul individual de muncă, dar nu mai mult de jumătate din valoarea venitului lunar de completare stabilit potrivit art. 8 alin. (3).

(2)   Dacă încadrarea în muncă este pe perioadă determinată, venitul lunar de completare se acordă în condiţiile alin. (1) pe perioada lucrată şi se reia în plată, după caz, în condiţiile prevăzute la art. 8 alin. (1) sau la art. 8 alin. (3), până la expirarea perioadei prevăzute la art. 8 alin. (2).

(3)   Dacă în perioada acordării venitului de completare, prevăzută la art. 8 alin. (2), persoanele beneficiare solicită înscrierea la una dintre categoriile de pensii prevăzute de Legea nr. 19/2000 privind sistemul public de pensii şi alte drepturi de asigurări sociale, cu modificările şi completările ulterioare, plata venitului lunar de completare încetează.

(4)   Persoanele concediate colectiv, în baza prevederilor Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 8/2003 privind stimularea procesului de restructurare, reorganizare şi privatizare a unor societăţi naţionale, companii naţionale şi societăţi comerciale cu capital majoritar de stat, precum şi a societăţilor comerciale şi regiilor autonome subordonate autorităţilor administraţiei publice locale, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 569/2003, cu modificările şi completările ulterioare, după data de 1 decembrie 2006, de la societăţile naţionale, companiile naţionale şi societăţile comerciale cuprinse în anexa nr. 1, dacă se reîncadrează în muncă, la una dintre aceste societăţi, înainte de expirarea perioadei prevăzute la art. 2 alin. (3) din aceeaşi ordonanţă de urgenţă, pentru activităţi de conservare, închidere, ecologizare şi monitorizare postînchidere a minelor, beneficiază pe perioada lucrată de un venit lunar de completare, până la expirarea perioadei prevăzute la art. 2 alin. (3) din aceeaşi ordonanţă de urgenţă, egal cu jumătate din venitul lunar de completare stabilit potrivit prevederilor art. 2 alin. (4) din aceeaşi ordonanţă de urgenţă.

(5)   Persoanele concediate colectiv de la societăţile naţionale, companiile naţionale şi societăţile comerciale cuprinse în anexa nr. 2, dacă se reîncadrează în muncă, la una dintre aceste societăţi, înainte de expirarea perioadei prevăzute la art. 8 alin. (2), pentru activităţi de conservare, închidere, ecologizare şi monitorizare postînchidere a minelor, beneficiază pe perioada lucrată de un venit lunar de completare, până la expirarea perioadei prevăzute la art. 8 alin. (2), egal cu jumătate din venitul lunar de completare, stabilit la art. 8 alin. (3).

Art. 12. - Venitul lunar de completare este un drept cu caracter personal şi încetează la data decesului beneficiarului.

Art. 13. - (1) In perioada prevăzută la art. 8 alin. (2), persoanele beneficiare rămân în evidenţa agenţiilor pentru ocuparea forţei de muncă în a căror rază teritorială îşi au domiciliul sau, după caz, reşedinţa, până la încetarea plăţii venitului lunar de completare.

(2) In perioada prevăzută la art. 8 alin. (2), persoanele beneficiare ale venitului lunar de completare au următoarele obligaţii:

a)   să se prezinte lunar, pe baza programării, sau ori de câte ori sunt solicitate, la agenţia pentru ocuparea forţei de muncă la care sunt înregistrate, pentru a primi sprijin în vederea încadrării în muncă;

b)   să comunice în termen de 3 zile agenţiei pentru ocuparea forţei de muncă la care sunt înregistrate orice modificare a condiţiilor care au condus la acordarea drepturilor;

c)   să caute activ un loc de muncă, să participe la serviciile pentru stimularea ocupării şi de formare profesională oferite de agenţia pentru ocuparea forţei de muncă la care sunt înregistrate.

(3) Prevederile alin. (2) nu se aplică pe perioada în care persoanele beneficiare ale venitului lunar de completare se încadrează în muncă potrivit legii.

Art. 14. - (1) Plata venitului lunar de completare prevăzut la art. 8 alin. (1) şi (3) se suspendă la data neîndeplinirii de către persoanele beneficiare a obligaţiei prevăzute la art. 13 alin. (2) lit. a).

(2)   Perioada de suspendare prevăzută la alin. (1) face parte din perioada de acordare a venitului lunar de completare, prevăzută la art. 8 alin. (2).

(3)  In situaţia în care persoanele beneficiare de venit lunar de completare nu îndeplinesc obligaţiile prevăzute la art. 13 alin. (2) lit. a) din cauza arestării preventive sau din cauza îmbolnăvirii, dovedită cu certificat medical, perioada de suspendare prevăzută la alin. (1) nu face parte din perioada de acordare a venitului lunar de completare, prevăzută la art. 8 alin. (2).

(4)   Repunerea în plată a venitului lunar de completare prevăzut la art. 8 alin. (1) şi (3), după suspendarea în condiţiile alin. (1), se face de la data de întâi a lunii următoare depunerii cererii beneficiarului.

Art. 15. - (1) In situaţia persoanelor care în perioada în care beneficiază de indemnizaţie de şomaj doresc să caute un loc de muncă pe teritoriul unui alt stat membru al Uniunii Europene şi au primit aprobare pentru menţinerea plăţii indemnizaţiei de şomaj din partea agenţiilor pentru ocuparea forţei de muncă la care sunt înregistrate, plata venitului lunar de completare prevăzut la art. 8 alin. (1) se suspendă pe o perioadă de cel mult 3 luni de la data obţinerii aprobării.

(2)  Prevederile art. 13 alin. (2) lit. a) şi c) nu se aplică pe perioada prevăzută la alin. (1).

(3)   Perioada de suspendare prevăzută la alin. (1) nu face parte din perioada de acordare a venitului lunar de completare, prevăzută la art. 8 alin. (2), în situaţia în care în această perioadă plata indemnizaţiei de şomaj s-a realizat de instituţia competentă în materie de şomaj a statului membru al Uniunii Europene, în numele agenţiei pentru ocuparea forţei de muncă şi pe cheltuiala acesteia.

(4)   Repunerea în plată a venitului lunar de completare prevăzut la art. 8 alin. (1) după suspendarea în condiţiile alin. (1) se face de la data depunerii cererii beneficiarului, dar nu mai târziu de 3 luni de la data suspendării.

(5)  Plata venitului lunar de completare prevăzut la art. 8 alin. (1) pentru perioada de suspendare prevăzută la alin. (3) se face odată cu plata drepturilor beneficiarilor reprezentând venituri de completare pentru luna următoare depunerii cererii prevăzute la alin. (4), respectiv expirării termenului de 3 luni de la data suspendării.

Art. 16. - (1) Plata venitului lunar de completare prevăzut la art. 8 alin. (1) şi (3) încetează la data refuzului nejustificat de a accepta locul de muncă oferit potrivit pregătirii profesionale, refuzului de a participa la serviciile pentru stimularea ocupării şi de formare profesională, la serviciile de consiliere şi mediere oferite de agenţia pentru ocuparea forţei de muncă la care persoanele sunt înregistrate, în condiţiile Legii nr. 76/2002 privind sistemul asigurărilor pentru şomaj şi stimularea ocupării forţei de muncă, cu modificările şi completările ulterioare.

(2) Nu se consideră refuz nejustificat, în sensul alin. (1), starea de sănătate necorespunzătoare pentru prestarea unei munci, justificată în baza unui certificat medical prezentat de persoanele în cauză în termen de 30 de zile de la intervenirea acesteia.

Art. 17. - Măsura suspendării, a revocării suspendării şi a încetării plăţii venitului lunar de completare se stabileşte prin decizii ale directorilor executivi ai agenţiilor pentru ocuparea forţei de muncă.

Art. 18. - (1) Sumele necesare pentru acordarea drepturilor prevăzute la art. 7 şi 11 se suportă din bugetul asigurărilor pentru şomaj, de la capitolul „Asigurări şi asistenţă socială", titlul „Asistenţă socială", articolul „Asigurări sociale".

(2) Din resursele financiare prevăzute la alin. (1) societăţile pot solicita aplicarea măsurilor de protecţie pentru salariaţii disponibilizaţi colectiv în baza unui singur program de restructurare şi reorganizare sau numai de restructurare ori de reorganizare, întocmit în baza prevederilor prezentei ordonanţe de urgenţă, prezentat în cursul aceluiaşi an.

Art. 19. - (1) Sumele prevăzute la art. 7 lit. a) şi c) sunt exceptate de la plata contribuţiilor către bugetul asigurărilor sociale de stat.

(2)   Perioada prevăzută la art. 8 alin. (2) constituie stagiu de cotizare în sistemul public de pensii şi alte drepturi de asigurări sociale şi către Fondul naţional unic de asigurări sociale de sănătate.

(3)   Venitul asigurat, utilizat la stabilirea drepturilor prevăzute de Legea nr. 19/2000, cu modificările şi completările ulterioare, este egal cu salariul individual mediu net pe ultimele 3 luni înainte de concediere, stabilit pe baza clauzelor din contractul individual de muncă, dar nu mai mult decât salariul mediu net pe economie din luna ianuarie a anului în care s-a efectuat concedierea, comunicat de Institutul Naţional de Statistică.

(4)   Prevederile alin. (3) nu se aplică în situaţia în care persoanele care beneficiază de venit lunar de completare realizează şi venituri de natură salarială care, conform dispoziţiilor Legii nr. 19/2000, cu modificările şi completările ulterioare, se au în vedere la stabilirea pensiilor.

(5)   Perioada prevăzută la art. 8 alin. (2), în care persoanele din sectorul minier, care dovedesc un stagiu de cotizare de cel puţin 17 ani în condiţii speciale, 13,5 ani în condiţii speciale în zona I de radiaţii sau 15 ani în condiţii speciale în zona II de radiaţii, beneficiază de venit lunar de completare, constituie stagiu de cotizare realizat în condiţii speciale de muncă, inclusiv în situaţiile prevăzute la art'. 11 alin. (4) şi (5).

(6)   In vederea certificării de către casele teritoriale de pensii a stagiului de cotizare realizat în condiţiile alin. (2) şi (5), începând cu data încetării plăţii venitului lunar de completare, agenţiile pentru ocuparea forţei de muncă vor elibera persoanelor solicitante adeverinţe care să ateste perioadele în care au beneficiat de acest drept, precum şi cuantumul venitului asigurat, prevăzut la alin. (3).

Art. 20. - (1) Prin derogare de la prevederile art. 213 alin. (2) din Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătăţii, cu modificările şi completările ulterioare, pe perioada prevăzută la art. 8 alin. (3) persoanele concediate în condiţiile prezentei ordonanţe de urgenţă sunt asigurate în sistemul de asigurări sociale de sănătate, cu plata contribuţiei din alte surse.

(2) Contribuţia pentru asigurările sociale de sănătate prevăzută la alin. (1) se datorează şi se plăteşte din bugetul asigurărilor pentru şomaj, pe perioada prevăzută la art. 8 alin. (3), la nivelul indemnizaţiei de şomaj.

Art. 21. - Venitul lunar de completare are acelaşi regim de impozitare ca şi indemnizaţia de şomaj.

Art. 22. - (1) Debitele create la bugetul asigurărilor pentru şomaj de persoanele care au beneficiat în mod necuvenit de drepturile prevăzute de prezenta ordonanţă de urgenţă se recuperează în termenul legal de prescripţie, pe baza deciziilor emise de agenţiile pentru ocuparea forţei de muncă, ce constituie titluri executorii.

(2) Sumele rămase nerecuperate de la beneficiarii decedaţi nu se mai urmăresc.

Art. 23. - (1) Angajatorii care au încadrat în muncă, conform legii, persoane din rândul beneficiarilor venitului lunar de completare, prevăzut la art. 8 alin. (2), au obligaţia de a anunţa în termen de 3 zile agenţiile pentru ocuparea forţei de muncă în evidenţa cărora s-au aflat aceste persoane.

(2) Societăţile prevăzute la art. 1 au obligaţia de a transmite agenţiilor pentru ocuparea forţei de muncă programele prevăzute la art. 3, precum şi tabelele nominale cu persoanele concediate colectiv.

Art. 24. - Constituie contravenţii următoarele fapte:

a)  necomunicarea datelor si informaţiilor prevăzute la art. 23 alin. (2);

b)  nerespectarea obligaţiei prevăzute la art. 23 alin. (1).

Art.  25. - Contravenţiile  prevăzute  la  art.  24 se sancţionează după cum urmează:

a)  cea prevăzută la lit. a), cu amendă de la 1.500 lei la 2.500 lei;

b)  cea prevăzută la lit. b), cu amendă de la 2.500 lei la 5.000 lei.

Art. 26. - Constatarea contravenţiilor prevăzute la art. 24 şi aplicarea sancţiunilor prevăzute la art. 25 se realizează de organele de control ale agenţiilor pentru ocuparea forţei de muncă.

Art. 27. - Dispoziţiile prevăzute la art. 24 şi 25 referitoare la stabilirea şi sancţionarea contravenţiilor se completează cu prevederile Ordonanţei Guvernului nr. 2/2001 privind regimul juridic al contravenţiilor, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 180/2002, cu modificările şi completările ulterioare.

Art. 28. - Sumele încasate din amenzile contravenţionale aplicate conform prezentei ordonanţe de urgenţă se fac venit la bugetul asigurărilor pentru şomaj.

Art. 29. - Litigiile determinate de modul de aplicare a prevederilor prezentei ordonanţe de urgenţă se soluţionează de către instanţele judecătoreşti competente, potrivit legii.

Art. 30. - Anexele nr. 1-3*) fac parte integrantă din prezenta ordonanţă de urgenţă.

Art. 31. - Prezenta ordonanţă de urgenţă intră în vigoare la data de 1 februarie 2007 şi se aplică până la data de 31 decembrie 2008 şi, respectiv, până la data de 31 decembrie 2010, pentru persoanele disponibilizate prin concedieri colective de la societăţile prevăzute în anexa nr. 3.

PRIM-MINISTRU

CĂLIN POPESCU-TĂRICEANU

Contrasemnează:

Ministrul muncii, solidarităţii sociale şi familiei,

Gheorghe Barbu

Ministrul economiei şi comerţului,

Varujan Vosganian

p. Ministrul administraţiei şi internelor,

Mircea Nicu Toader,

secretar de stat

Preşedintele Autorităţii pentru Valorificarea Activelor Statului,

Teodor Atanasiu

Ministrul finanţelor publice,

Sebastian Teodor Gheorghe Vlădescu

*) Anexele nr. 1 -3 sunt reproduse în facsimil.

ANEXA Nr. 1

Lista

Societăţilor naţionale, companiilor naţionale şi societăţilor comerciale din sectorul minier, ai căror salariaţi au fost disponibilizaţi conform O.U.G. nr.8/2003 după data de 1 decembrie 2006 şi pot participa la activităţile de conservare, închidere, ecologizare şi monitorizare postinchidere a minelor

1.   Compania Naţională a Cuprului, Aurului şi Fierului „MINVEST" S.A. Deva, cu filialele sale

2.   Compania Naţională a Huilei S.A. Petroşani

3.   Compania Naţională a Metalelor Preţioase şi Neferoase „REMIN" S.A. Baia Mare, cu filialele sale

4.   Compania Naţională a Uraniului S.A, Bucureşti

5.   Societatea Naţională a Cărbunelui S.A. Ploieşti, cu filialele sale

6.   Societatea Naţională a Lignitului „ OLTENIA" S.A. Târgu Jiu

7.   Societatea Comercială Miniera „BANAT" S.A. Anina

8.   Societatea Comercială „MINBUCOVINA" S.A. Vatra Dornei

9.   Societatea Comercială „MOLDOMIN" S.A. Moldova Nouă 10.Societatea Comercială „CUPRU MIN" S.A. Abrud

11.Societatea Comercială „BĂIŢA" S.A. Stei

12.Societatea Comercială „COMPLEXUL ENERGETIC ROVINARI" S.A.

13.Societatea Comercială „COMPLEXUL ENERGETIC CRAIOVA" S.A.

14.Societatea Comercială „COMPLEXUL ENERGETIC TURCENI" S.A.

ANEXA Nr. 2

Lista

Societăţilor naţionale, companiilor naţionale şi societăţilor comerciale care pot angaja salariaţi concediaţi colectiv la activităţi de conservare, închidere, ecologizare şi monitorizare postînchidere a minelor

1.   Compania Naţională a Cuprului, Aurului şi Fierului „MINVEST" S.A. Deva, cu filialele sale

2.   Compania Naţională a Huilei S.A. Petroşani

3.   Compania Naţională a Metalelor Preţioase şi Neferoase „REMIN" S.A. Baia Mare, cu filialele sale

4.   Compania Naţională a Uraniului S.A. Bucureşti

5.   Societatea Naţională a Cărbunelui S.A. Ploieşti, cu filialele sale

6.   Societatea Naţională a Lignitului „ OLTENIA" S.A. Târgu Jiu

7.   Societatea Naţională a Sării S.A. Bucureşti

8.   Societatea Comercială Miniera „BANAT" S.A. Anina

9.   Societatea Comercială „MINBUCOVINA" S.A. Vatra Dornei l0.Societatea Comercială „MOLDOMIN" S.A. Moldova Nouă

11.Societatea Comercială „CUPRU MIN" S.A. Abrud

12.Societatea Comercială „BĂIŢA" S.A. Stei

13.Societatea Comercială „COMPLEXUL ENERGETIC ROVINARI" S.A.

14.Societatea Comercială „COMPLEXUL ENERGETIC CRAIOVA" S.A.

15.Societatea Comercială „COMPLEXUL ENERGETIC TURCENI" S.A.

ANEXA Nr. 3

Lista societăţilor care au subvenţii şi programe de restructurare aprobate până în anul 2010

1.  Compania Naţională a Huilei S.A. Petroşani;

2.  Compania Naţională a Uraniului S.A. Bucureşti


SmartCity5

COMENTARII la OUG 116/2006

Momentan nu exista niciun comentariu la OUG 116 din 2006
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat OUG 75 2005
    Oferim împrumuturi persoanelor care au nevoie de asistent financiar cu o dobândă mică de 3%. Pentru a obține un împrumut cu această companie, puteți spune suma exactă a împrumutului de care aveți nevoie și timpul în care puteți rambursa împrumutul. deci, dacă sunteți interesat, vă rugăm să ne contactați cu detaliile de mai jos. E-mail: protonloan2020@hotmail.com sau WHATSAPP +1 (204) 410-2623
ANONIM a comentat OUG 75 2005
    Oferim împrumuturi persoanelor care au nevoie de asistent financiar cu o dobândă mică de 3%. Pentru a obține un împrumut cu această companie, puteți spune suma exactă a împrumutului de care aveți nevoie și timpul în care puteți rambursa împrumutul. deci, dacă sunteți interesat, vă rugăm să ne contactați cu detaliile de mai jos. E-mail: protonloan2020@hotmail.com sau WHATSAPP +1 (204) 410-2623
ANONIM a comentat OUG 153 2002
    Ești bărbat sau femeie de afaceri? Sunteți într-o mizerie financiară sau aveți nevoie de fonduri pentru a vă începe propria afacere? . Acordăm împrumuturi legitime persoanelor serioase sau firmelor de afaceri care au nevoie de împrumuturi. Suntem o firmă de împrumut înregistrată, care este pregătită să satisfacă nevoile persoanelor care aspiră să fie mai mari în prima linie a acumulării de capital. Împrumuturile noastre sunt oferite la o rată a dobânzii subvenționată, care este favorabilă tuturor cetățenilor din întreaga lume și din diferite țări. .Suntem pregătiți să vorbim cu dvs. despre cum vă putem satisface nevoile financiare. Dacă sunteți interesați de această ofertă extraordinară, contactați-ne astăzi pentru un împrumut urgent. Aveți o idee de afaceri, dar nu aveți finanțe, aveți un istoric de credit slab, solicitați soluții pentru soluționarea problemei dvs. așteptați răspunsul dvs. urgent la acest AD sau trimiteți-ne un e-mail la: (midland.credit2@gmail.com) Imprumuturi personale Împrumuturi pe zi Finanțarea vehiculelor Imprumut pentru casa Consilierea datoriei Împrumut de afaceri Împrumut de student Împrumut de consolidare Împrumut medical De asemenea, sunt disponibile asigurări de viață / proprietate. Contactați-ne astăzi la adresa de e-mail :( midland.credit2@gmail.com) Pentru mai multe informații.
ANONIM a comentat Legea 198 2017
    Sunteţi în nevoie de un împrumut rapid şi urgent cu o rată a dobânzii relativ scăzută la 3%? Oferim credite de afaceri, credite personale, credite acasă, credite auto, student credite, credite de consolidare a datoriilor etc indiferent de scorul de credit. Suntem garantați că vom oferi servicii financiare numeroșilor noștri clienți din întreaga lume. Cu pachetele noastre flexibile de creditare, împrumuturile pot fi procesate și transferate împrumutatului în cel mai scurt timp posibil, contactați-ne prin e-mail:(midland.credit2@gmail.com) și asistați la o experiență financiară în schimbare.
ANONIM a comentat Ordin 400 2020
    Căutați un împrumut de afaceri, împrumuturi personale, ipoteci, împrumuturi auto, împrumuturi pentru studenți, împrumuturi de consolidare a datoriilor, împrumuturi negarantate, capital de risc etc. Sunteți la locul potrivit Soluțiile dvs. de împrumut! Sunt un creditor privat care împrumută persoane fizice și companii la o rată a dobânzii scăzută și la o rată a dobânzii accesibilă de 3%. Contactați-ne prin e-mail: jx.finance447@gmail.com
ANONIM a comentat Legea 535 1945
    Căutați un împrumut de afaceri, împrumuturi personale, ipoteci, împrumuturi auto, împrumuturi pentru studenți, împrumuturi de consolidare a datoriilor, împrumuturi negarantate, capital de risc etc. Sunteți la locul potrivit Soluțiile dvs. de împrumut! Sunt un creditor privat care împrumută persoane fizice și companii la o rată a dobânzii scăzută și la o rată a dobânzii accesibilă de 3%. Contactați-ne prin e-mail: jx.finance447@gmail.com
ANONIM a comentat Legea 55 2008
    Aveți nevoie de un împrumut rapid și urgent, cu o rată a dobânzii relativ scăzută cu 3%? Oferim împrumuturi de afaceri, împrumuturi personale, împrumuturi pentru locuințe, împrumuturi auto, împrumuturi pentru studenți, împrumuturi de consolidare a datoriilor e.t.c. indiferent de scorul dvs. de credit. Avem garanția că oferim servicii financiare numeroșilor noștri clienți din întreaga lume. Cu pachetele noastre flexibile de creditare, împrumuturile pot fi procesate și transferate împrumutatului în cel mai scurt timp posibil, contactați-ne prin e-mail: (midland.credit2@gmail.com) și asistăm la o experiență financiară în schimbare a vieții.
ANONIM a comentat Decretul 931 2017
    Căutați un împrumut de afaceri, împrumuturi personale, ipoteci, împrumuturi auto, împrumuturi pentru studenți, împrumuturi de consolidare a datoriilor, împrumuturi negarantate, capital de risc etc. Sunteți la locul potrivit Soluțiile dvs. de împrumut! Sunt un creditor privat care împrumută persoane fizice și companii la o rată a dobânzii scăzută și la o rată a dobânzii accesibilă de 3%. Contactați-ne prin e-mail: jx.finance447@gmail.com
ANONIM a comentat OUG 111 2020
    OBȚINEȚI CARDUL BLANC PENTRU AVANȚARE FINANCIARĂ (blankatmcard.online@yahoo.com) sau WATSAPP: +1 (845) 381 3566 CÂND AM OBȚINUT CARDUL MEU BLANC DE LA CJ BLANK CARD (BLANKATMCARDS.ONLINE@YAHOO.COM) TOTUL S-A SCHIMBAT PENTRU MINE !!! Bună ziua băieți, viața mea nu va rămâne niciodată la fel !!! Sunt atât de fericit că am primit-o pe a mea de la CJ CORPORATION. Cardul meu bancar gol poate retrage 3000 EUR săptămânal. Am primit-o de la ei săptămâna trecută și acum am până la 23.000 de euro din ultimele săptămâni. Cardul ATM retrage bani de la orice casier automatizat din întreaga lume. Nu există niciun nume, de asemenea, este de neratat. Am fost direct legat de această organizație pe web-ul întunecat și sunt foarte fericit că am avut norocul să-i cunosc pentru că sunt un sceptic 99,9% când vine vorba de lucruri de genul acesta, dar se dovedește că funcționează ca spălătorii subterane în curcan, în mare parte bancă ziraat și au o politică de 100% împotriva înșelătoriei. Cardul vă poate fi trimis prin DHL în două zile dacă le contactați devreme prin e-mail: BLANKATMCARDS.ONLINE@YAHOO.COM sau WATSAPP: +1 (845) 381 3566 sau găsiți mai multe pe site-ul lor Obțineți-l acum. Adică acum, dacă știi că te lupți financiar și îmi mulțumești pentru eternitate. La revedere. Deocamdată. +1 (678) 753 2440
ANONIM a comentat Decretul 458 2020
     YOU WILLING TO HIRE THE REAL HACKERS TO GET ALL YOUR CYBER PROBLEMS FIXED WITH SWIFT RESPONSE? OR A VICTIM OF THE BINARY OPTION SCAM? OR NEEDS TO RECOVER YOUR LOST FUNDS? With pathfinderhacktech I'm giving you 100% guarantee that your jobs are safe with us and we're going to help you recover all your lost funds to scammers, Solving a problem which you know there’s an answer to is like climbing a mountain with a guide, along a trail someone else has laid. Here is a defined platform that maps a positive step closer to surviving heavy threat on the internet. You can put a stop to your anxiety and constant fear of you getting ripped off by Scammers  This post is actually for those who are willing to turn their lives around for the better, either financial-wise or relationship-wise or businesses. Our primary reason for this development is to ensure that those in need of help don’t get ripped off by scammers  This is a global idea that navigates a newbie to a prominent encounter ( Fully immersed to a degree that the subject in question Is a disorienting worthwhile experience on merits). the pathfinderhacktecks are a team of competence hackers with the mission and vision of making the internet a safer place for all,moreso we render efficient services to those having cyber problems. Pathfinderhacktech has grown and expanded since it formation over the years due to the experience and professionalism of our management and technical staff. Our strength is based on our ability to bring together active cyber security professionals who individually has acquired enormous exposure in the world of HACKING As part of our corporate goals, providing value added services to meet our client needs and requirements has been our sustaining impetus. Our offer of proactive technical and managerial advice has always given us edge over and above our competitors. The new development on the pathfinderhacktech platform is to assign to you the right HACKER to deal with your Particular kind of cyber issues depending on the kind of cyber problems you are willing to get fixed. Here, you would be refer to a legit professional hacker known for massive skills and security abilities. Skilled and trained on ▪Social media hacks ( facebook, twitter, Instagram, snapchat ) ▪Email hacks ▪phone hacks ▪bitcoin hacks. ▪verified PayPal account hacks ▪database hacks ▪credit card top up ▪university score upgrade ▪money transfer ▪binary option funds recovery. ( recovered $5,567,078 million) The binary option scam is another problem facing the internet today. How do you avoid binary option scam and what do you do if you are a victim of the scam.  Be wary of adverts on the internet and mostly on social media promising high returns from binary options trading. The binary option is one of the highly recorded scam on the internet. The Binary options are a form of fixed-odds betting. Particularly a trade involving if an event will occur or not and the result is either positive or negative. If the investor is right, then they stand a solid chance of winning and should see a return of the funds invested but if they are wrong, they lose thier full funds invested. The pathfinderhacktech are breeding effort to put an end to these unbearable swindle scheme taking over the internet and taking a solid step forward to render solution to those affected by the fleece… Here would be our cyber security techniques to retrieving back the victims stolen funds. For more update and inquiries Contact slakeleroy (at)gmail(.)com
Alte acte pe aceeaşi temă cu OUG 116/2006
OUG 36 2011
pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 116/2006 privind protecţia socială acordată persoanelor disponibilizate prin concedieri colective efectuate ca urmare a restructurării şi reorganizării unor societăţi naţionale, regii autonome, companii naţionale şi societăţi comerciale cu capital majoritar de stat, precum şi a societăţilor comerciale şi regiilor autonome subordonate autorităţilor administraţiei publice locale
Legea 118 2010
privind unele masuri necesare în vederea restabilirii echilibrului bugetar
OUG 2 2007
pentru modificarea si completarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 116/2006 privind protectia sociala acordata persoanelor disponibilizate prin concedieri colective efectuate ca urmare a restructurarii si reorganizarii unor societati nationale, regii autonome, companii nationale si societati comerciale cu capital majoritar de stat, precum si a societatilor comerciale si regiilor autonome subordonate autoritatilor administratiei publice locale
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu