E-mail:
Parola:
     
 Nu ai cont? Inregistreaza-te
 Ai uitat parola? Click aici
alerte legex
Coduri postale şi prefixe telefonice naţionale şi internaţionale
Legături cu alte acte
nu a modificat niciun act
A fost modificat de:
OUG 1 1999 completat de OUG 48 2020
OUG 1 1999 modificat si completat de OUG 34 2020
Articolul 15 din actul OUG 1 1999 modificat de articolul 1 din actul Legea 453 2004
Articolul 16 din actul OUG 1 1999 modificat de articolul 1 din actul Legea 453 2004
Articolul 18 din actul OUG 1 1999 modificat de articolul 1 din actul Legea 453 2004
Articolul 19 din actul OUG 1 1999 modificat de articolul 1 din actul Legea 453 2004
Articolul 20 din actul OUG 1 1999 modificat de articolul 1 din actul Legea 453 2004
Articolul 20 din actul OUG 1 1999 articole noi... articolul 1 din actul Legea 453 2004
Articolul 21 din actul OUG 1 1999 modificat de articolul 1 din actul Legea 453 2004
Articolul 22 din actul OUG 1 1999 modificat de articolul 1 din actul Legea 453 2004
Articolul 4 din actul OUG 1 1999 modificat de articolul 1 din actul Legea 453 2004
Articolul 23 din actul OUG 1 1999 modificat de articolul 1 din actul Legea 453 2004
Articolul 23 din actul OUG 1 1999 articole noi... articolul 1 din actul Legea 453 2004
Articolul 24 din actul OUG 1 1999 modificat de articolul 1 din actul Legea 453 2004
Articolul 5 din actul OUG 1 1999 modificat de articolul 1 din actul Legea 453 2004
Articolul 25 din actul OUG 1 1999 modificat de articolul 1 din actul Legea 453 2004
Articolul 6 din actul OUG 1 1999 modificat de articolul 1 din actul Legea 453 2004
Articolul 26 din actul OUG 1 1999 modificat de articolul 1 din actul Legea 453 2004
Articolul 27 din actul OUG 1 1999 modificat de articolul 1 din actul Legea 453 2004
Articolul 28 din actul OUG 1 1999 modificat de articolul 1 din actul Legea 453 2004
Articolul 29 din actul OUG 1 1999 modificat de articolul 1 din actul Legea 453 2004
Articolul 30 din actul OUG 1 1999 modificat de articolul 1 din actul Legea 453 2004
Articolul 31 din actul OUG 1 1999 modificat de articolul 1 din actul Legea 453 2004
Articolul 32 din actul OUG 1 1999 modificat de articolul 1 din actul Legea 453 2004
Articolul 34 din actul OUG 1 1999 modificat de articolul 1 din actul Legea 453 2004
Articolul 35 din actul OUG 1 1999 abrogat de articolul 1 din actul Legea 453 2004
Articolul 36 din actul OUG 1 1999 abrogat de articolul 1 din actul Legea 453 2004
OUG 1 1999 aprobat de articolul 1 din actul Legea 453 2004
Articolul 1 din actul OUG 1 1999 modificat de articolul 1 din actul Legea 453 2004
Articolul 2 din actul OUG 1 1999 modificat de articolul 1 din actul Legea 453 2004
Articolul 3 din actul OUG 1 1999 modificat de articolul 1 din actul Legea 453 2004
Articolul 3 din actul OUG 1 1999 articole noi... articolul 1 din actul Legea 453 2004
Articolul 4 din actul OUG 1 1999 modificat de articolul 1 din actul Legea 453 2004
Articolul 6 din actul OUG 1 1999 abrogat de articolul 1 din actul Legea 453 2004
Articolul 7 din actul OUG 1 1999 modificat de articolul 1 din actul Legea 453 2004
Articolul 8 din actul OUG 1 1999 abrogat de articolul 1 din actul Legea 453 2004
Articolul 9 din actul OUG 1 1999 modificat de articolul 1 din actul Legea 453 2004
Articolul 2 din actul OUG 1 1999 modificat de articolul 1 din actul Legea 453 2004
Articolul 13 din actul OUG 1 1999 modificat de articolul 1 din actul Legea 453 2004
Articolul 14 din actul OUG 1 1999 completat de articolul 1 din actul Legea 453 2004
Cele mai căutate legi
Ultimele acte citite
Sisteme de securitate
Registrul Agricol Integrat - www.registrulagricolintegrat.ro

Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDONANTA DE URGENTA Nr

ORDONANTA DE URGENTA  Nr. 1 din 21 ianuarie 1999

privind regimul starii de asediu si regimul starii de urgenta

ACT EMIS DE: GUVERNUL ROMANIEI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 22 din 21 ianuarie 1999


SmartCity3


    In temeiul art. 114 alin. (4) din Constitutia Romaniei,

    Guvernul Romaniei emite urmatoarea ordonanta de urgenta:

    CAP. 1
    Dispozitii generale

    Art. 1
    Starea de asediu si starea de urgenta sunt masuri exceptionale care se instituie in cazuri determinate de aparitia unor pericole grave la adresa apararii tarii si sigurantei nationale sau a democratiei constitutionale ori pentru prevenirea, limitarea si inlaturarea urmarilor unor dezastre.
    Art. 2
    Starea de asediu reprezinta ansamblul de masuri cu caracter politic, militar, economic si social, care se instituie in anumite zone sau pe intregul teritoriu al tarii, in scopul cresterii capacitatii de aparare a tarii, in situatia iminentei unei actiuni sau inactiuni indreptate impotriva suveranitatii, independentei, unitatii statului sau integritatii teritoriale.
    Art. 3
    Starea de urgenta reprezinta ansamblul de masuri cu caracter politic, economic, social si de ordine publica, instituit in intreaga tara sau in anumite zone ori in unele unitati administrativ-teritoriale, in urmatoarele situatii:
    a) existenta unor amenintari la adresa sigurantei nationale sau democratiei constitutionale, ceea ce face necesare apararea institutiilor statului de drept si mentinerea sau restabilirea starii de legalitate;
    b) iminenta producerii ori producerea unor dezastre, ceea ce face necesare prevenirea, limitarea si inlaturarea efectelor acestora.
    Art. 4
    Pe durata starii de asediu si a starii de urgenta, proportional cu gravitatea situatiei ce a determinat instituirea acestora si numai daca este necesar, poate fi restrans exercitiul unor drepturi sau libertati fundamentale inscrise in Constitutie, cu acordul ministrului justitiei.
    Art. 5
    Starea de asediu se poate institui pe o perioada de cel mult 60 de zile, iar starea de urgenta, pe o perioada de cel mult 30 de zile.
    Art. 6
    In raport cu evolutia situatiilor de pericol se poate trece de la starea de urgenta la starea de asediu si de la starea de asediu la mobilizare sau la starea de razboi, cu respectarea prevederilor constitutionale si ale prezentei ordonante de urgenta.
    Art. 7
    (1) La instituirea starii de asediu sau a starii de urgenta, unele atributii ale administratiei publice centrale si locale, legate de aplicarea dispozitiilor art. 20 din prezenta ordonanta de urgenta, trec in competenta autoritatilor civile si militare prevazute in decretul de instituire a starii de asediu sau de urgenta.
    (2) Autoritatile civile ale administratiei publice centrale si locale de specialitate continua exercitarea atributiilor care nu au fost transferate autoritatilor militare si au obligatia de a acorda sprijin autoritatilor militare.
    Art. 8
    In exercitarea atributiilor ce le revin pe durata starii de asediu sau a starii de urgenta, autoritatile militare emit ordonante militare care au putere de lege, cu respectarea dispozitiilor art. 4 din prezenta ordonanta de urgenta.
    Art. 9
    (1) Conducatorii autoritatilor publice centrale si locale, precum si cei ai altor persoane juridice sunt obligati sa aplice in domeniul lor de activitate masurile prevazute in prezenta ordonanta de urgenta si in actele normative conexe.
    (2) Persoanele fizice sunt obligate sa respecte masurile cuprinse in prezenta ordonanta de urgenta si dispozitiile prevazute in actele normative specifice starii instituite.

    CAP. 2
    Procedura instituirii starii de asediu sau a starii de urgenta. Incetarea acestora

    Art. 10
    Starea de asediu sau starea de urgenta se instituie de Presedintele Romaniei prin decret, contrasemnat de primul-ministru si publicat de indata in Monitorul Oficial al Romaniei.
    Art. 11
    Decretul de instituire a starii de asediu sau a starii de urgenta se aduce neintarziat la cunostinta populatiei prin mijloacele de comunicare in masa, impreuna cu masurile urgente de aplicare, care intra imediat in vigoare. Decretul se difuzeaza pe posturile de radio si de televiziune, in cel mult doua ore de la semnare, si este retransmis in mod repetat in primele 24 de ore de la instituirea starii de asediu sau de urgenta.
    Art. 12
    In termen de cel mult 5 zile de la instituirea starii de asediu sau a starii de urgenta, Presedintele Romaniei solicita Parlamentului incuviintarea masurii adoptate.
    Art. 13
    In situatia in care Parlamentul nu incuviinteaza starea instituita, Presedintele Romaniei revoca decretul, masurile dispuse incetandu-si aplicabilitatea.
    Art. 14
    Decretul de instituire a starii de asediu sau a starii de urgenta trebuie sa prevada urmatoarele:
    a) motivele care au impus instituirea starii;
    b) zona in care se instituie;
    c) perioada pentru care se instituie;
    d) drepturile si libertatile fundamentale al caror exercitiu se restrange, in limitele prevederilor constitutionale si ale art. 4 din prezenta ordonanta de urgenta;
    e) autoritatile militare si civile desemnate pentru executarea prevederilor decretului si competentele acestora;
    f) alte prevederi, daca se considera necesare;
    Art. 15
    In functie de evolutia situatiilor de pericol, Presedintele Romaniei, cu incuviintarea Parlamentului, poate prelungi durata starii instituite si poate extinde sau restrange aria de aplicare a acesteia.
    Art. 16
    (1) Incetarea starii de asediu sau de urgenta are loc la data stabilita in decretul de instituire sau in decretul de prelungire.
    (2) In cazul inlaturarii situatiilor de pericol inainte de expirarea termenului stabilit, incetarea aplicarii masurii exceptionale se dispune prin decret.

    CAP. 3
    Competente si responsabilitati

    Art. 17
    Coordonarea aplicarii masurilor dispuse prin decretul de instituire a starii de asediu revine, in principal, Ministerului Apararii Nationale.
    Art. 18
    (1) In cazul instituirii starii de urgenta in temeiul art. 3 lit a), coordonarea aplicarii masurilor dispuse prin decret revine, in principal, Ministerului de Interne.
    (2) In conditiile alin. (1), Corpul Gardienilor Publici si societatile specializate de paza pot fi militarizate, desfasurandu-si activitatea in subordinea Ministerului de Interne.
    (3) In cazul prevazut la art. 3 lit. a), fortele Ministerului Apararii Nationale sprijina logistic fortele Ministerului de Interne, la cererea acestuia.
    Art. 19
    Pe durata starii de urgenta, instituita in temeiul art. 3 lit. b), coordonarea aplicarii masurilor dispuse revine Comisiei Guvernamentale de Aparare impotriva Dezastrelor.
    Art. 20
    Pentru aplicarea dispozitiilor prezentei ordonante de urgenta, precum si a masurilor prevazute in decretul de instituire a starii de asediu sau a starii de urgenta, autoritatile civile si militare au urmatoarele atributii si raspunderi:
    a) sa intocmeasca planurile de actiune si planurile de ridicare graduala a capacitatii de lupta, in conformitate cu ordinele si instructiunile proprii;
    b) sa dispuna depunerea temporara a armelor, munitiilor si materialelor explozive aflate asupra populatiei si sa procedeze la cautarea si ridicarea lor; la incetarea masurii exceptionale, acestea vor fi inapoiate celor in drept sa le detina; sa dispuna inchiderea temporara a societatilor care comercializeaza arme si munitii si sa instituie paza acestora;
    c) sa limiteze sau sa interzica circulatia vehiculelor sau a persoanelor in anumite zone ori intre anumite ore si sa elibereze, in cazuri justificate, permise de libera circulatie;
    d) sa efectueze perchezitii oriunde si oricand este nevoie;
    e) sa efectueze razii;
    f) sa exercite in mod exclusiv dreptul de a autoriza desfasurarea adunarilor publice, a manifestatiilor sau marsurilor;
    g) sa evacueze din zona supusa regimului starii de asediu sau de urgenta persoanele a caror prezenta nu se justifica;
    h) sa dirijeze persoanele evacuate sau refugiate pe directiile si in zonele stabilite si sa tina evidenta acestora;
    i) sa protejeze informatiile cu caracter militar destinate a fi comunicate prin mass-media; informatiile cu privire la starea de asediu sau la starea de urgenta, cu exceptia celor referitoare la dezastre, se dau publicitatii numai cu avizul autoritatilor militare; mijloacele de comunicare in masa, indiferent de natura si de forma de proprietate, sunt obligate sa transmita, cu prioritate, mesajele autoritatilor militare, la cererea acestora;
    j) sa dispuna inchiderea temporara a unor statii de distribuire a carburantilor, a unor restaurante, cafenele, cluburi, cazinouri, sedii ale asociatiilor si ale altor localuri publice;
    k) sa suspende temporar aparitia sau difuzarea unor emisiuni ale posturilor de radio ori de televiziune;
    l) sa asigure paza militara a sediilor autoritatilor publice centrale si locale, a statiilor de alimentare cu apa, energie, gaze, de radio si de televiziune, precum si a unor agenti economici sau obiective de importanta nationala; cand situatia impune, dispun oprirea temporara a alimentarii cu gaze, energie si apa potabila, dupa caz;
    m) sa dispuna rationalizarea alimentelor si a altor produse de stricta necesitate;
    n) sa emita ordonante militare;
    o) sa interzica circulatia rutiera, feroviara, maritima, fluviala si aeriana pe diferite rute;
    p) dreptul de a ordona unitatilor Ministerului de Interne competente sa efectueze retineri pe timp de 24 de ore. Arestarea persoanei retinute se poate face pe baza mandatului dat de procurorul delegat.
    Art. 21
    (1) Consiliul Suprem de Aparare a Tarii, in functie de situatia operativa concreta din zonele in care a fost instituita starea de asediu sau starea de urgenta, poate dispune, prin hotarare, ca unitatile militare din fortele destinate apararii sa fie trecute in trepte superioare ale capacitatii de lupta, potrivit planurilor intocmite, inclusiv completarea lor cu resurse umane si materiale, conform organizarii la razboi.
    (2) Cheltuielile prilejuite de punerea in aplicare a prevederilor alin. (1) se asigura de catre Guvernul Romaniei, din Fondul de rezerva bugetara la dispozitia acestuia.
    Art. 22
    Durata serviciului militar obligatoriu sau a concentrarii poate fi prelungita pana la incetarea starii de asediu sau a starii de urgenta, prin hotarare a Consiliului Suprem de Aparare a Tarii.

    CAP. 4
    Ordonantele militare

    Art. 23
    Ordonantele militare se emit:
    1. pe durata starii de asediu:
    a) de ministrul apararii nationale sau de seful Statului Major General, cand starea de asediu a fost instituita pe intregul teritoriu al tarii;
    b) de comandantii de mari unitati in raza teritoriala pentru care au fost imputerniciti de seful Statului Major General, cand starea de asediu a fost instituita in anumite zone;
    2. pe durata starii de urgenta:
    a) de ministrul de interne sau de secretarul de stat, prim-loctiitor al ministrului de interne, cand starea de urgenta a fost instituita pe intregul teritoriu al tarii;
    b) de sefii inspectoratelor de politie judetene sau de seful Directiei Generale de Politie a Municipiului Bucuresti, cand starea de urgenta a fost instituita in zona lor de competenta;
    c) de alti ofiteri imputerniciti de secretarul de stat, prim-loctiitor al ministrului de interne, cand starea de urgenta a fost instituita in doua sau mai multe judete.
    Art. 24
    Ordonanta militara cuprinde:
    a) titlul si numarul acesteia;
    b) autoritatea militara emitenta;
    c) baza legala a acesteia;
    d) perioada de aplicare a acesteia;
    e) regulile si masurile speciale care se dispun in zona in care s-a instituit starea de asediu sau starea de urgenta, precum si sanctiunile aplicabile in cazul nerespectarii acestora;
    f) autoritatea abilitata sa asigure aplicarea si respectarea dispozitiilor acesteia;
    g) modul de aducere a ei la cunostinta populatiei;
    h) data, stampila si semnatura autoritatii emitente.

    CAP. 5
    Masuri care se iau pe durata starii de asediu

    Art. 25
    Pe durata starii de asediu se pot lua urmatoarele masuri:
    a) aplicarea masurilor prevazute in planurile aprobate, precum si a altor masuri pe care le considera oportune;
    b) inchiderea frontierei de stat in intregime sau in zona in care a fost instituita starea de asediu, intensificarea controlului la punctele de trecere a frontierei care raman deschise, precum si a pazei si supravegherii frontierei pe toata lungimea sa;
    c) amplificarea activitatilor de productie a societatilor comerciale si a agentilor economici care, prin natura domeniului de activitate, au atributii in realizarea produselor cu destinatie militara sau executa reparatii la unele categorii de tehnica militara;
    d) organizarea si asigurarea cu prioritate a transporturilor pentru nevoile fortelor destinate apararii;
    e) luarea masurilor pregatitoare specifice de catre autoritatile publice care au atributii la mobilizare si razboi;
    f) intensificarea masurilor organizatorice si de pregatire pentru protectia civila;
    g) interzicerea circulatiei rutiere, feroviare, maritime, fluviale si aeriene pe diferite rute;
    h) dreptul de a ordona unitatilor Ministerului de Interne competente sa efectueze retineri pe timp de 24 de ore. Arestarea persoanei retinute se poate face pe baza mandatului dat de procurorul delegat.

    CAP. 6
    Masuri care se iau pe durata starii de urgenta

    Art. 26
    (1) Pe durata starii de urgenta, instituita in temeiul art. 3 lit. a), se pot lua urmatoarele masuri:
    a) aplicarea de catre autoritatile militare a masurilor prevazute in planurile aprobate conform dispozitiilor prezentei ordonante de urgenta si ale decretului de instituire;
    b) organizarea si asigurarea cu prioritate a transporturilor pentru nevoile fortelor destinate apararii;
    c) inchiderea frontierei de stat, in intregime sau in zona in care a fost instituita starea de urgenta, intensificarea controlului la punctele de trecere a frontierei care raman deschise, precum si a pazei si supravegherii frontierei pe toata lungimea sa.
    (2) Pe durata starii de urgenta, instituita in temeiul art. 3 lit. b), autoritatile si institutiile publice, agentii economici si populatia sunt obligati sa aplice si sa respecte prevederile legale speciale pe domeniu, precum si masurile dispuse de autoritatile competente.

    CAP. 7
    Sanctiuni

    Art. 27
    Incalcarea prevederilor prezentei ordonante de urgenta sau a dispozitiilor ordonantelor militare emise pe timpul starii de asediu si al starii de urgenta atrage raspunderea civila, contraventionala sau penala, dupa caz.
    Art. 28
    (1) Nerespectarea prevederilor art. 9 alin. (1) constituie contraventie, daca nu a fost savarsita in astfel de conditii incat, potrivit legii penale, sa fie considerata infractiune, si se sanctioneaza cu amenda de la 2.000.000 lei la 5.000.000 lei.
    (2) Sanctiunea poate fi aplicata si persoanei juridice.
    Art. 29
    Constatarea contraventiilor prevazute la art. 28 si aplicarea sanctiunilor se fac de catre persoanele imputernicite de ministrul apararii nationale sau, dupa caz, de ministrul de interne.
    Art. 30
    Contraventiilor prevazute la art. 28 le sunt aplicabile dispozitiile Legii nr. 32/1968 privind stabilirea si sanctionarea contraventiilor.
    Art. 31
    (1) Fapta personalului militar in activitate sau mobilizat, care manifesta atitudine de defetism, incita la insubordonare sau nu executa ordinele primite, constituie infractiune si se pedepseste cu inchisoare de la 15 la 20 de ani sau cu inchisoare pe viata.
    (2) Comandantul suprem al fortelor armate si membrii Consiliului Suprem de Aparare a Tarii raspund pentru ordinele date si pentru efectele executarii acestora.

    CAP. 8
    Dispozitii finale

    Art. 32
    Autoritatile civile si militare, carora le revin indatoriri in temeiul prezentei ordonante de urgenta, au obligatia ca, in termen de 90 de zile de la data intrari in vigoare a acesteia, sa elaboreze planuri de cooperare si de actiune specifice, sa stabileasca fortele si mijloacele necesare punerii lor in aplicare si sa asigure cunoasterea de catre personalul din structurile subordonate a obligatiilor ce ii revin.
    Art. 33
    Cercetarea si judecarea infractiunilor contra sigurantei statului si a infractiunilor contra pacii si omenirii, savarsite pe durata starii de asediu sau a starii de urgenta, intra in competenta parchetelor si instantelor civile sau militare, conform Codului de procedura penala.
    Art. 34
    In termen de 60 de zile de la incetarea starii de asediu sau a starii de urgenta, Consiliul Suprem de Aparare a Tarii prezinta Parlamentului un raport asupra evenimentelor care au determinat instituirea acestora, actiunile intreprinse si masurile necesare prevenirii unor astfel de situatii.
    Art. 35
    (1) Pe timpul starii de asediu si al starii de urgenta, folosirea armamentului din dotare si a munitiei aferente se va face prin derogare de la legislatia in materie, in vigoare pe timp de normalitate, data fiind iminenta situatiei operative.
    (2) Singura somatie inaintea folosirii armamentului din dotare o va constitui ordinul procurorului prin care se constata ca activitatea ce urmeaza a fi reprimata este ilegala.
    (3) Ordinul procurorului se va transmite in mod direct sau prin mijloacele de comunicare in masa.
    Art. 36
    Deschiderea de credite in vederea efectuarii cheltuielilor necesare pentru activitatile institutiilor statului, legate de aplicarea masurilor prevazute de prezenta ordonanta de urgenta pe timpul starii de urgenta sau a starii de asediu, nu este supusa controlului preventiv al Curtii de Conturi.
    Art. 37
    Pe data intrarii in vigoare a prezentei ordonante de urgenta se abroga orice dispozitie contrara.

                 PRIM-MINISTRU
                  RADU VASILE

                       Contrasemneaza:
                       Ministru de stat, ministrul
                       apararii nationale,
                       Victor Babiuc

                       Ministru de interne,
                       Constantin Dudu-Ionescu

                       Ministru de stat,
                       ministrul justitiei,
                       Valeriu Stoica

                       Secretar de stat,
                       seful Departamentului pentru
                       Administratie Publica Locala,
                       Vlad Rosca



SmartCity5

COMENTARII la OUG 1/1999

Momentan nu exista niciun comentariu la OUG 1 din 1999
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu