Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

NORMA Nr

NORMA   Nr. 3384 din 23 noiembrie 1995

privind incasarea, evidenta si modul de utilizare a sumelor incasate din comisionul de 1%, precum si restituirea sumelor suportate de la bugetul de stat in anul 1995, conform Hotararii Guvernului nr. 738/1995

ACT EMIS DE: MINISTERUL MUNCII SI PROTECTIEI SOCIALE

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 18 din 25 ianuarie 1996


SmartCity3


    In baza Legii nr. 83/1995 si a Hotararii Guvernului nr. 738/1995, incepand cu data de 1 octombrie 1995, directiile judetene de munca si protectie sociala si Directia generala de munca si protectie sociala a municipiului Bucuresti percep un comision de 1% din fondul de salarii angajatorilor carora le pastreaza si le completeaza carnetele de munca.
    Sumele incasate din comisionul de 1% se administreaza de catre directiile teritoriale de munca si protectie sociala in regim extrabugetar, potrivit art. 66 lit. d) si art. 69 din Legea nr. 10/1991 privind finantele publice.
    Organizarea si desfasurarea activitatii de pastrare si de completare a carnetelor de munca, finantate din fonduri extrabugetare, in conditiile Legii nr. 83/1995 si ale Hotararii Guvernului nr. 738/1995, se aproba prin ordin al ministrului muncii si protectiei sociale.
    Incepand cu data de 1 ianuarie 1996, posturile devenite disponibile ca urmare a finantarii din veniturile extrabugetare a celor utilizate pentru activitatea de pastrare si de completare a carnetelor de munca vor fi utilizate in cadrul directiilor teritoriale de munca si protectie sociala pentru urmarirea aplicarii legislatiei in domeniul muncii la agentii economici, indiferent de forma de proprietate, cu incadrarea in numarul mediu de posturi finantate de la bugetul de stat.

    A. Elaborarea bugetului de venituri si cheltuieli pentru mijloace extrabugetare
    1. Pentru reflectarea modului de formare, de administrare si de utilizare a mijloacelor extrabugetare constituite la dispozitia directiilor teritoriale de munca si protectie sociala, se intocmeste anual bugetul de venituri si cheltuieli de catre directiile teritoriale de munca si protectie sociala, prin camerele de munca, astfel:
    I. Venituri
    1.1. Veniturile se dimensioneaza de catre directiile judetene de munca si protectie sociala si de catre Directia generala de munca si protectie sociala a municipiului Bucuresti, pe baza fondului de salarii al angajatorilor pentru ai caror salariati se pastreaza si se completeaza carnetele de munca, asupra caruia se aplica cota de 1% .
    Totodata, in venituri se cuprinde si soldul de disponibil ramas din anul precedent din executia bugetului de venituri si cheltuieli al mijloacelor extrabugetare.
    Veniturile astfel stabilite se inscriu in bugetul de venituri si cheltuieli la capitolul 21.2, subcapitolul 21.2.98 "Venituri din activitatea de pastrare si de completare a carnetelor de munca", pentru anul 1995, si, respectiv, 23.03.91, cu aceeasi denumire, pentru anul 1996.

    II. Cheltuieli
    2.1. La cheltuielile bugetului de venituri si cheltuieli, directiile judetene de munca si protectie sociala si Directia generala de munca si protectie sociala a municipiului Bucuresti vor prevedea:
    a) cheltuieli de personal;
    b) cheltuieli materiale;
    c) cheltuieli de capital.
    Cheltuielile vor fi cuprinse la capitolul 85.2, subcapitolul 10 "Cheltuieli pentru pastrarea si completarea carnetelor de munca", in anul 1995, si la capitolul 72.03, subcapitolul 15, cu aceeasi denumire, pentru anul 1996.
    Incadrarea cheltuielilor pe articole si alineate se va face pe baza clasificatiei bugetare, aprobata prin Ordinul ministrului finantelor nr. 691/1991, cu modificarile ulterioare, pentru anul 1995, si, respectiv, prin Ordinul ministrului de stat, ministrul finantelor, nr. 1.394/1995, pentru anul 1996.
    Directiile teritoriale de munca si protectie sociala vor cuprinde in bugetele de venituri si cheltuieli anul 1996 si restituirea la bugetul de  stat a sumelor reprezentand cheltuieli de personal aferente personalului existent, la data intrarii in vigoare a Hotararii Guvernului nr. 738/1995, in cadrul camerelor de munca din directiile teritoriale de munca si protectie sociala, care, prin ordinul ministrului muncii si protectiei sociale, a fost nominalizat pentru activitatea de pastrare si de completare a carnetelor de munca, suportate pana la 31 decembrie 1995 din cheltuielile de personal aprobate in bugetul Ministerului Muncii si Protectiei Sociale pe anul 1995.
    2.2. Directiile teritoriale de munca si protectie sociala vor transmite proiectele bugetelor de venituri si cheltuieli astfel elaborate, spre aprobare, Ministerului Muncii si Protectiei Sociale, pana la data de 30 octombrie a fiecarui an, pentru anul urmator.
    2.3. Ministrul muncii si protectiei sociale, in calitate de ordonator principal de credite, aproba bugetele de venituri si cheltuieli ale mijloacelor extrabugetare, constituite la dispozitia directiilor teritoriale de munca si protectie sociala.
    Bugetele de venituri si cheltuieli aprobate pentru anul urmator se transmit directiilor teritoriale de munca si protectie sociala.

    B. Executia bugetului de venituri si cheltuieli
    1.1. Veniturile si cheltuielile aferente activitatii de pastrare si de completare a carnetelor de munca, in conditiile stabilite de Legea nr. 83/1995, se evidentiaza si se contabilizeaza in mod distinct, potrivit prevederilor legale, de catre directiile teritoriale de munca si protectie sociala.
    1.2. In cadrul directiei camerelor de munca si in cadrul fiecarui oficiu camera de munca se va numi un responsabil economic care va avea ca atributii de serviciu intocmirea proiectului bugetului de venituri si cheltuieli si va urmari executia acestuia potrivit prezentelor norme.
    1.3. Cheltuielile din mijloace extrabugetare se angajeaza si se utilizeaza, in conditiile prevederilor Legii nr. 10/1991 privind finantele publice, de catre persoanele care indeplinesc atributia de ordonatori de credite.
    1.4. Veniturile reprezentand comisionul de 1% pentru serviciile prestate se incaseaza de la angajatorii pentru ai caror salariati se pastreaza si se completeaza carnetele de munca, prin virare cu dispozitie de plata, ordin de plata sau in numerar prin casieria proprie a directiilor teritoriale de munca si protectie sociala.
    Comisionul se depune in termen de 5 zile de la data platii chenzinei a doua pe luna precedenta.
    1.5. Operatiunile de incasari si plati privind executia bugetului de venituri si cheltuieli din mijloace extrabugetare se efectueaza prin contul general al trezoreriei statului. In acest scop directiile teritoriale de munca si protectie sociala au deschis, la trezoreriile statului, contul 50.03 "Disponibil din mijloace extrabugetare ale ministerelor si institutiilor subordonate". In judetele in care nu functioneaza trezorerii ale statului se deschide la unitatile Bancii Comerciale Romane - S.A. contul 64.51 "Disponibil din mijloace extrabugetare".
    1.6. Angajarea cheltuielilor se dispune de catre ordonatorul de credite, in limita prevederilor aprobate in bugetul de venituri si cheltuieli, cu viza de control financiar preventiv a persoanei din cadrul camerei de munca imputernicite in acest sens prin decizia ordonatorului de credite.
    1.7. Urmatoarele cheltuieli pot fi angajate numai cu aprobarea secretarului de stat coordonator:
    - cheltuielile legate de suplimentarea numarului de personal, in limita numarului maxim aprobat prin ordinul ministrului muncii si protectiei sociale;
    - cheltuielile materiale si de capital care depasesc plafonul de 1.000.000 lei lunar.
    1.8. Sumele suportate de la bugetul de stat in anul 1995 pentru desfasurarea acestei activitati si care se vor restitui la bugetul de stat in anul 1996, potrivit art. 4 din Hotararea Guvernului nr. 738/1995, se vor evidentia separat, lunar, incepand cu luna octombrie 1995.
    1.9. Sumele ramase necheltuite la data de 31 decembrie a fiecarui an se reporteaza in anul urmator ca venituri cu aceeasi destinatie.

    C. Modul de restituire la bugetul de stat a sumelor utilizate in anul 1995 pentru activitatea de pastrare si de completare a carnetelor de munca
    1. Ministerul Muncii si Protectiei Sociale are obligatia de a restitui la bugetul de stat, pana la finele anului 1996, sumele utilizate de la bugetul de stat in anul 1995 pentru finantarea activitatii de pastrare si de completare a carnetelor de munca.
    1.2. Incepand cu anul 1996, sumele se restituie la bugetul de stat, la capitolul 22.01.05 "Restituiri de fonduri din finantarea bugetara a anilor precedenti".
    1.3. Pentru nevirarea in termen se aplica prevederile legale in vigoare privind majorarile pentru veniturile bugetului de stat.

    III. Evidenta contabila
    In ceea ce priveste evidenta contabila a operatiunilor extrabugetare, aceasta se face prin aplicarea planului de conturi pentru institutiile publice - partea referitoare la activitatile autofinantate.

                  Ministru de stat,
                  ministrul muncii si
                  protectiei sociale,
                  Dan Mircea Popescu



SmartCity5

COMENTARII la Norma 3384/1995

Momentan nu exista niciun comentariu la Norma 3384 din 1995
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu