Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

LEGE Nr

LEGE   Nr. 73 din  3 noiembrie 1993    * Republicata

pentru infiintarea, organizarea si functionarea Consiliului Legislativ

ACT EMIS DE: PARLAMENT

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 1122 din 29 noiembrie 2004


SmartCity3


    *) Republicata in temeiul art. IV din Legea nr. 509/2004 privind modificarea si completarea Legii nr. 73/1993 pentru infiintarea, organizarea si functionarea Consiliului Legislativ, publicata in acest numar al Monitorului Oficial al Romaniei, Partea I, la pag. 1 - 3, dandu-se textelor o noua numerotare.
    Legea nr. 73/1993 a fost publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 260 din 5 noiembrie 1993.

    CAP. 1
    Infiintarea si atributiile Consiliului Legislativ

    Art. 1
    (1) La data intrarii in vigoare a prezentei legi se infiinteaza Consiliul Legislativ, organ consultativ de specialitate al Parlamentului, care avizeaza proiectele de acte normative in vederea sistematizarii, unificarii si coordonarii intregii legislatii si tine evidenta oficiala a legislatiei Romaniei.
    (2) Consiliul Legislativ are sediul la Camera Deputatilor.
    Art. 2
    (1) Consiliul Legislativ are urmatoarele atributii:
    a) analizeaza si avizeaza proiectele de legi, propunerile legislative si proiectele de ordonante si de hotarari cu caracter normativ ale Guvernului, in vederea supunerii lor spre legiferare sau adoptare, dupa caz;
    b) analizeaza si avizeaza, la cererea presedintelui comisiei parlamentare sesizate in fond, amendamentele supuse dezbaterii comisiei si proiectele de legi sau propunerile legislative primite de comisie dupa adoptarea lor de catre una dintre Camerele Parlamentului;
    c) realizeaza nemijlocit sau coordoneaza, din dispozitia Camerei Deputatilor sau a Senatului, elaborarea unor proiecte de coduri sau de alte legi de complexitate deosebita;
    d) elaboreaza, din dispozitia Camerei Deputatilor sau a Senatului ori din proprie initiativa, studii pentru sistematizarea, unificarea si coordonarea legislatiei si face, pe aceasta baza, propuneri Parlamentului si, dupa caz, Guvernului;
    e) examineaza conformitatea legislatiei cu prevederile si principiile Constitutiei si sesizeaza birourile permanente ale Camerelor Parlamentului si, dupa caz, Guvernul asupra cazurilor de neconstitutionalitate constatate; prezinta, in cel mult 12 luni de la infiintare, propuneri pentru punerea de acord a legislatiei anterioare Constitutiei cu prevederile si principiile acesteia;
    f) tine evidenta oficiala a legislatiei Romaniei si furnizeaza informatia necesara pentru desfasurarea procesului legislativ; organizeaza informatizarea sistemului de evidenta a acesteia si realizeaza produse informatice pentru evidenta legislatiei asistata de calculator;
    g) urmareste, in vederea functionarii sistemului legislativ in mod unitar si coordonat, emiterea de catre autoritatile publice competente a actelor normative in executare, dispuse prin legi, ordonante si hotarari ale Guvernului, si semnaleaza organelor in drept intarzierile in emiterea acestora;
    h) elaboreaza Repertoriul legislatiei Romaniei - evidenta oficiala - si furnizeaza varianta on-line a acestuia; intocmeste versiunile oficiale ale unor culegeri de acte normative;
    i) pastreaza originalele legilor si ale decretelor de promulgare a acestora. In acest scop, institutiile publice care le detin in prezent le vor preda Consiliului Legislativ;
    j) creeaza si actualizeaza, in sistem informatizat, baza de date necesara activitatii de studii si documentare legislativa.
    (2) Consiliul Legislativ prezinta anual Parlamentului raportul asupra activitatii sale.
    Art. 3
    (1) Proiectele de legi si propunerile legislative se supun dezbaterii Parlamentului cu avizul Consiliului Legislativ.
    (2) Avizul va fi dat inauntrul termenului stabilit de Biroul permanent sau de comisia permanenta a Camerei Parlamentului care l-a solicitat. Daca avizul nu este dat in termenul stabilit, aceasta nu impiedica desfasurarea procedurii legislative.
    (3) Avizul este consultativ si are ca obiect:
    a) concordanta reglementarii propuse cu Constitutia, cu legile-cadru in domeniu, cu reglementarile Uniunii Europene si cu actele internationale la care Romania este parte, iar in cazul proiectelor de lege si a propunerilor legislative, natura legii si care este prima Camera ce urmeaza a fi sesizata;
    b) asigurarea corectitudinii si claritatii exprimarii juridice, inlaturarea contradictiilor sau necorelarilor din cuprinsul proiectului de act normativ, asigurarea caracterului complet al prevederilor sale, respectarea normelor de tehnica legislativa, precum si a limbajului normativ;
    c) prezentarea implicatiilor noii reglementari asupra legislatiei in vigoare, prin identificarea dispozitiilor legale care, avand acelasi obiect de reglementare, urmeaza sa fie abrogate, modificate sau unificate, precum si prin evitarea reglementarii unor aspecte identice in acte normative diferite.
    Art. 4
    (1) Proiectele de ordonante si de hotarari cu caracter normativ se supun spre adoptare Guvernului numai cu avizul Consiliului Legislativ cu privire la legalitatea masurilor preconizate si la modul in care sunt realizate cerintele prevazute la art. 3 alin. (3), care se aplica in mod corespunzator.
    (2) Avizul este consultativ.
    (3) Avizul va fi dat inauntrul termenului solicitat de Guvern, care nu poate fi mai mic de 10 zile in cazul proiectelor cu procedura obisnuita si de 2 zile in cazul celor cu procedura de urgenta. Pentru ordonantele prevazute de art. 115 alin. (4) din Constitutie, republicata, termenul este de 24 de ore.
    Art. 5
    (1) Consiliul Legislativ stabileste forma republicabila a Constitutiei, modificata si completata, dupa aprobarea prin referendum a legii de revizuire a acesteia.
    (2) Consiliul Legislativ examineaza si avizeaza, in conditiile legii, forma republicabila a legilor, ordonantelor si hotararilor Guvernului, care au suferit interventii legislative si pentru care s-a dispus republicarea.
    (3) Consiliul Legislativ avizeaza, in conditiile legii, rectificarile ce se propun a fi aduse unor acte normative dupa publicarea acestora, in cazul descoperirii de erori materiale. Publicarea rectificarilor de acte normative in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, se face numai cu avizul Consiliului Legislativ.
    (4) Avizul Consiliului Legislativ prevazut la alin. (2) si (3) se transmite la cererea secretarului general al Camerei Deputatilor.
    (5) Consiliul Legislativ urmareste si semnaleaza Parlamentului sau, dupa caz, Guvernului, intarzierile in republicarea actelor normative pentru care s-a dispus o asemenea masura.
    Art. 6
    (1) In indeplinirea atributiilor sale, Consiliul Legislativ colaboreaza cu autoritatile administratiei publice si cu institutiile publice de specialitate, in functie de natura lucrarilor.
    (2) Autoritatile administratiei publice si institutiile publice de specialitate sunt obligate sa asigure, in termenele si in conditiile stabilite de Consiliul Legislativ, informatiile si documentatiile solicitate de acesta si sa-i acorde sprijinul necesar indeplinirii atributiilor sale.
    Art. 7
    Consiliul Legislativ stabileste relatii cu institutiile similare din alte tari, precum si cu alte institutii cu profil juridic, din tara si din strainatate.

    CAP. 2
    Organizarea Consiliului Legislativ

    Art. 8
    (1) Consiliul Legislativ este alcatuit din Sectia de drept public, Sectia de drept privat si Sectia de evidenta oficiala a legislatiei si documentare.
    (2) Fiecare sectie are in componenta sa un numar de sectoare.
    (3) In structura organizatorica a Consiliului Legislativ se cuprind, de asemenea, Departamentul pentru armonizarea legislatiei cu reglementarile Uniunii Europene, Departamentul de informatica legislativa si Secretariatul Consiliului Legislativ.
    (4) Structura organizatorica a Consiliului Legislativ, nomenclatorul de functii si numarul de posturi de conducere si de executie, precum si domeniile de activitate si atributiile sectiilor, sectoarelor, departamentelor, secretariatului, precum si ale celorlalte compartimente din cadrul aparatului Consiliului Legislativ se stabilesc prin regulamentul de organizare si functionare a Consiliului Legislativ, aprobat in sedinta comuna a birourilor permanente ale celor doua Camere ale Parlamentului, cu avizul comisiilor juridice reunite.
    Art. 9
    (1) Consiliul Legislativ este condus de presedintele Consiliului, iar fiecare sectie, de un presedinte de sectie.
    (2) Presedintele Consiliului Legislativ si presedintii de sectii se numesc prin votul majoritatii deputatilor si senatorilor, reuniti in sedinta comuna a celor doua Camere ale Parlamentului, pe baza a cate trei propuneri ale birourilor permanente pentru fiecare functie, cu avizul comisiilor juridice reunite. Acestia isi exercita atributiile de la data depunerii, in mod individual, a juramantului prevazut la alin. (3) in fata presedintilor celor doua Camere.
    (3) Juramantul va avea urmatorul continut:
    "Jur sa respect Constitutia si legile tarii, sa apar interesele Romaniei, drepturile si libertatile fundamentale ale cetatenilor si sa-mi indeplinesc cu onoare si constiinta profesionala atributiile ce-mi revin. Asa sa-mi ajute Dumnezeu!"
    (4) Functia de presedinte al Consiliului Legislativ este asimilata celei de ministru, iar functia de presedinte de sectie, celei de secretar de stat.
    Art. 10
    (1) Presedintele Consiliului Legislativ indeplineste urmatoarele atributii:
    a) reprezinta Consiliul in fata Camerei Deputatilor, a Senatului si a celorlalte autoritati publice, precum si in relatiile cu persoanele fizice sau juridice;
    b) semneaza actele Consiliului, care se pot emite numai cu acordul sau;
    c) angajeaza si, dupa caz, numeste, potrivit legii, personalul din aparatul Consiliului Legislativ;
    d) exercita orice alte atributii care ii revin potrivit legii.
    (2) Presedintele Consiliului Legislativ este ordonator principal de credite.
    (3) Atributiile presedintilor de sectii se stabilesc prin regulamentul de organizare si functionare a Consiliului Legislativ.
    (4) Unul dintre presedintii de sectii, desemnat de presedintele Consiliului, este loctiitorul de drept al acestuia.
    Art. 11
    (1) Fiecare sector din cadrul unei sectii este condus de unul dintre consilieri.
    (2) Presedintele de sectie este ajutat de unul dintre consilierii prevazuti la alin. (1), care este loctiitorul de drept al acestuia.
    (3) Secretariatul Consiliului Legislativ este condus de un secretar general, numit de presedintele Consiliului. Secretarul general isi desfasoara activitatea in subordinea directa a presedintelui Consiliului Legislativ si asigura pregatirea, organizarea si coordonarea activitatilor din cadrul secretariatului.
    (4) Secretarul general, sefii de departamente, consilierii si celelalte persoane care detin calitatea de functionar public isi exercita atributiile de la data depunerii juramantului prevazut de lege. Secretarul general si sefii de departamente depun juramantul in fata presedintelui Consiliului Legislativ, cu participarea presedintilor de sectii. Consilierii si ceilalti functionari publici depun juramantul in fata presedintelui Consiliului Legislativ, cu participarea presedintilor de sectii sau, dupa caz, a secretarului general ori a sefului de departament.
    Art. 12
    Regulamentul de organizare si functionare a Consiliului Legislativ si nomenclatorul de functii se aproba in sedinta comuna a birourilor permanente ale celor doua Camere ale Parlamentului, cu avizul comisiilor juridice reunite.

    CAP. 3
    Functionarea Consiliului Legislativ

    Art. 13
    (1) Propunerile legislative facute de deputati sau de senatori se inainteaza Consiliului Legislativ, spre avizare, de catre secretarul general al Camerei in care au fost depuse, in ziua inregistrarii, iar proiectele de lege initiate de Guvern sau proiectele de ordonante ori de hotarari cu caracter normativ ale Guvernului, de secretarul general al acestuia.
    (2) Proiectele de acte normative supuse avizarii vor fi insotite de instrumentele de prezentare si motivare, precum si de alte documente care au stat la baza elaborarii lor.
    (3) Senatorii si deputatii, autori de propuneri legislative, ministrii, secretarii de stat si subsecretarii de stat pot lua parte, din proprie initiativa sau la invitatia presedintelui Consiliului Legislativ, la examinarea, in sectiile acestuia, a proiectelor de acte normative supuse avizarii. Acestia pot fi invitati de presedintele Consiliului Legislativ la examinarea, pentru avizare, a proiectelor de acte din domeniul lor de activitate, indiferent de initiator.
    Art. 14
    Proiectele ce fac obiectul initiativei legislative a cetatenilor se inainteaza spre avizare Consiliului Legislativ in conditiile prevazute de lege pentru exercitarea acestei initiative.
    Art. 15
    (1) Avizul Consiliului Legislativ se transmite in scris, sub semnatura presedintelui.
    (2) Avizele favorabile neinsotite de obiectii sau propuneri nu vor fi motivate. In celelalte cazuri, avizul va cuprinde motivarea completa a fiecarei obiectii sau propuneri si va fi insotit, dupa caz, de studiile, documentele si informatiile pe care se sprijina, inclusiv de cele cu caracter istoric sau de drept comparat.
    (3) Avizul nu poate cuprinde consideratii cu caracter politic.
    (4) Initiatorii sau autoritatea care a solicitat avizul pot cere Consiliului Legislativ lamuriri suplimentare sau il pot invita pe presedintele acestuia ori pe reprezentantul sau la dezbaterea propunerilor legislative sau a proiectelor avizate.
    Art. 16
    (1) Proiectele de coduri si de alte legi complexe, elaborate nemijlocit de Consiliul Legislativ sau sub indrumarea acestuia, vor fi insotite de un raport detaliat, cuprinzand principalele solutii adoptate, rezultatele studiilor de fundamentare intreprinse, referiri la jurisprudenta si la dreptul comparat in materie, eventualele solutii alternative posibile, masurile de sistematizare a legislatiei, impuse de adoptarea reglementarilor propuse, si orice alte asemenea aspecte interesand dezbaterea proiectelor.
    (2) Raportul impreuna cu proiectul de reglementare se prezinta Parlamentului dupa aprobarea lor de catre Guvern.
    Art. 17
    (1) Avizele si celelalte lucrari ale Consiliului Legislativ se dezbat in sectiile si sectoarele acestuia.
    (2) Presedintele Consiliului Legislativ poate supune spre dezbatere, sectiilor reunite, unele proiecte de acte normative complexe ori care ridica probleme deosebite, precum si aspecte de importanta majora pentru activitatea Consiliului Legislativ.
    (3) Modul de lucru in cadrul sectiilor si sectoarelor Consiliului Legislativ, precum si raporturile dintre acestea se stabilesc prin regulamentul de organizare si functionare a Consiliului.

    CAP. 4
    Personalul Consiliului Legislativ

    Art. 18
    (1) Pot fi numite in functiile de presedinte al Consiliului Legislativ, presedinte de sectie, sef de departament si consilier persoane care au cetatenia romana si domiciliul in tara, pregatire juridica superioara, precum si o buna reputatie profesionala si morala. Pentru functiile de presedinte al Consiliului Legislativ si presedinte de sectie este necesara o vechime in activitatea juridica de cel putin 15 ani, iar pentru functiile de sef sector si sef departament, de cel putin 8 ani. Pentru functiile de secretar general, de sef al Departamentului de informatica legislativa, de director al Directiei de studii si documentare si de sef al Sectorului financiar-contabil este necesara o vechime de cel putin 8 ani in specialitatea functiei. Pentru functia de consilier este necesara o vechime in specialitate juridica de 7 ani. Functiile de sef sector si sef de departament sunt functii publice specifice.
    (2) Pentru celelalte functii din structura aparatului Consiliului Legislativ, conditiile de numire se stabilesc prin regulamentul de organizare si functionare a acestuia.
    (3) Functiile de specialitate de executie se ocupa prin concurs, in conditiile legii. Concursul se organizeaza de catre Comisia de numiri si disciplina a Consiliului Legislativ, formata din 3 consilieri, desemnati de presedintele Consiliului Legislativ, care va functiona potrivit normelor stabilite prin regulamentul de organizare si functionare.
    Art. 19
    Au calitatea de membri ai Consiliului Legislativ presedintele Consiliului Legislativ, presedintii de sectii, sefii de departamente si consilierii.
    Art. 20
    (1) Functiile de presedinte al Consiliului Legislativ, de presedinte de sectie, de consilier si de expert sunt incompatibile cu oricare alta functie publica sau privata, cu exceptia functiilor didactice din invatamantul juridic superior.
    (2) Personalul Consiliului Legislativ nu poate face parte din partide politice.
    Art. 21
    (1) Functia de presedinte al Consiliului Legislativ, de presedinte de sectie, de consilier sau de expert inceteaza prin demisie, in caz de incalcare a prevederilor art. 20, de pierdere a drepturilor electorale, in situatia condamnarii definitive pentru savarsirea unei infractiuni sau, dupa caz, in alte situatii prevazute de lege.
    (2) Incetarea exercitarii functiilor prevazute la alin. (1) se constata de autoritatile in fata carora cei care ocupa aceste functii au prestat juramantul.
    Art. 22
    Prevederile art. 20 alin. (1) referitoare la incompatibilitati se aplica si functiilor de secretar general al Consiliului Legislativ si de sef de departament.
    Art. 23
    (1) Incalcarea prevederilor prezentei legi si a dispozitiilor regulamentului de organizare si functionare a Consiliului Legislativ atrage raspunderea celor vinovati si aplicarea sanctiunilor disciplinare prevazute de lege pentru functionarii publici.
    (2) Presedintele Consiliului Legislativ si presedintii de sectii sunt cercetati pentru abaterile disciplinare de comisiile juridice reunite ale celor doua Camere, iar sanctiunile disciplinare se aplica de birourile permanente ale Camerei Deputatilor si Senatului.
    (3) Personalul de specialitate de executie al Consiliului este cercetat, pentru abaterile disciplinare comise, de Comisia de numiri si disciplina a Consiliului Legislativ, iar sanctiunile se aplica de presedintele Consiliului Legislativ, in conditiile legii si ale regulamentului de organizare si functionare.
    Art. 24
    Salarizarea si celelalte drepturi de natura salariala ale personalului Consiliului Legislativ sunt corespunzatoare celor stabilite pentru personalul cu functii similare din aparatul celor doua Camere ale Parlamentului, cu exceptia functiei de secretar general, care este asimilata, din punct de vedere al salarizarii, functiei de sef de departament.
    Art. 25
    Statutul functionarilor publici din structurile de specialitate ale Consiliului Legislativ se aproba prin lege speciala.
    Art. 26
    Pentru elaborarea unor studii si lucrari de complexitate deosebita, care implica o inalta specializare, presedintele Consiliului Legislativ poate aproba consultarea unor colaboratori externi, specialisti de prestigiu, cadre didactice universitare, cercetatori stiintifici sau practicieni ai dreptului, cu experienta, care vor beneficia de drepturile cuvenite potrivit legii.

    CAP. 5
    Dispozitii finale

    Art. 27
    (1) Bugetul Consiliului Legislativ face parte integranta din bugetul de stat.
    (2) Proiectul de buget se intocmeste de Consiliul Legislativ, cu avizul Ministerului Finantelor Publice.

    NOTA:
    Reproducem, mai jos, art. II si art. III din Legea nr. 509/2004 privind modificarea si completarea Legii nr. 73/1993 pentru infiintarea, organizarea si functionarea Consiliului Legislativ, care nu au fost incluse in prezenta forma republicabila.

    "Art. 2
    (1) Consiliul Legislativ va prelua de la Camera Deputatilor, in termen de 15 zile de la intrarea in vigoare a prezentei legi, personalul cu posturile aferente activitatii financiar-contabile proprii, cu mentinerea drepturilor salariale actuale.
    (2) Se autorizeaza ordonatorii principali de credite sa introduca modificarile ce decurg din aplicarea prevederilor alin. (1) in numarul maxim de posturi, in structura acestora, precum si in structura cheltuielilor de personal, cu avizul Ministerului Finantelor Publice.
    Art. 3
    Consiliul Legislativ face, in termen de 30 de zile, propuneri corespunzatoare de modificare si completare a Regulamentului de organizare si functionare a Consiliului Legislativ, pe care le va supune spre aprobare birourilor permanente ale Camerei Deputatilor si Senatului. Pana la aprobarea modificarii regulamentului, se mentine actuala structura organizatorica a Consiliului Legislativ, aprobata prin Hotararea birourilor permanente ale Camerei Deputatilor si Senatului nr. 1/1996."



SmartCity5

COMENTARII la Legea 73/1993

Momentan nu exista niciun comentariu la Legea 73 din 1993
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu