Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

LEGE Nr

LEGE   Nr. 573 din 23 octombrie 2002

pentru acceptarea Amendamentelor la anexa la Protocolul din 1978 referitor la Conventia internationala din 1973 pentru prevenirea poluarii de catre nave, adoptate de Organizatia Maritima Internationala prin Rezolutia MEPC.95 (46) a Comitetului pentru Protectia Mediului Marin la Londra la 27 aprilie 2001

ACT EMIS DE: PARLAMENT

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 805 din  6 noiembrie 2002


SmartCity3


    Parlamentul Romaniei adopta prezenta lege.

    Art. 1
    Se accepta Amendamentele la anexa la Protocolul din 1978 referitor la Conventia internationala din 1973 pentru prevenirea poluarii de catre nave, adoptate de Organizatia Maritima Internationala prin Rezolutia MEPC.95 (46) a Comitetului pentru Protectia Mediului Marin la Londra la 27 aprilie 2001.
    Art. 2
    Proprietarii si operatorii navelor petroliere existente, care arboreaza pavilionul roman si carora li se aplica amendamentele prevazute la art. 1, au obligatia sa respecte prevederile acestora.
    Art. 3
    Ministerul Lucrarilor Publice, Transporturilor si Locuintei va lua masurile necesare pentru aplicarea amendamentelor prevazute la art. 1.

    Aceasta lege a fost adoptata de Camera Deputatilor in sedinta din 17 septembrie 2002, cu respectarea prevederilor art. 74 alin. (2) din Constitutia Romaniei.

                     PRESEDINTELE CAMEREI DEPUTATILOR
                               VALER DORNEANU

    Aceasta lege a fost adoptata de Senat in sedinta din 7 octombrie 2002, cu respectarea prevederilor art. 74 alin. (2) din Constitutia Romaniei.

                         p. PRESEDINTELE SENATUI,
                               GHEORGHE BUZATU

                                 AMENDAMENTE
la anexa la Protocolul din 1978 referitor la Conventia internationala din 1973 pentru prevenirea poluarii de catre nave, adoptate de Organizatia Maritima Internationala prin Rezolutia MEPC.95 (46) a Comitetului pentru Protectia Mediului Marin la Londra la 27 aprilie 2001

    AMENDAMENTE LA ANEXA I LA MARPOL 73/78

    I. Textul existent al Regulii 13G se inlocuieste cu urmatorul:
    "Regula 13G
    Prevenirea poluarii cu hidrocarburi in caz de coliziune sau esuare - masuri pentru petrolierele existente
    (1) Aceasta regula:
    (a) se va aplica petrolierelor de 5.000 tdw si mai mult, ale caror contracte de constructie au fost incheiate, ale caror chile au fost puse sau care sunt livrate inaintea datelor specificate in Regula 13F(1) din aceasta anexa; si
    (b) nu se va aplica petrolierelor care corespund Regulii 13F din aceasta anexa, ale caror contracte de constructie au fost incheiate, ale caror chile au fost puse sau care sunt livrate inaintea datelor specificate in Regula 13F(1) din aceasta anexa; si
    (c) nu se va aplica petrolierelor la care se refera lit. (a) de mai sus, care corespund Regulii 13F(3)(a) si (b) sau 13F(4) ori 13F(5) din aceasta anexa, cu exceptia faptului ca nu este necesar ca cerinta privind distantele minime dintre limitele tancurilor de marfa si bordul navei si, respectiv, invelisul fundului sa fie respectata din toate punctele de vedere. In acest caz distantele de protectie laterala nu trebuie sa fie mai mici decat cele specificate in Codul international pentru transportul in vrac al produselor chimice pentru amplasarea tancurilor de marfa de tip 2 si distantele de protectie a fundului trebuie sa corespunda Regulii 13E(4)(b) din aceasta anexa.
    (2) In sensul acestei reguli:
    (a) combustibil diesel greu inseamna motorina, alta decat acele produse distilate la care mai mult de 50% din volum se distileaza la o temperatura ce nu depaseste 340 grade C in cursul incercarilor efectuate prin metoda acceptata la Organizatie;
    (b) combustibil lichid inseamna distilati grei sau reziduuri din titei ori amestecuri din aceste materiale, destinate pentru utilizarea drept combustibil pentru producerea caldurii sau energiei de o calitate echivalenta specificatiei, acceptata la Organizatie.
    (3) In sensul acestei reguli, petrolierele se impart in urmatoarele categorii:
    (a) petrolier de categoria 1 inseamna un petrolier de 20.000 tdw si mai mult, care transporta ca marfa titei, combustibil lichid, combustibil diesel greu ori ulei de ungere, sau de 30.000 tdw si mai mult, care transporta hidrocarburi, altele decat cele mai sus mentionate, care nu corespunde cerintelor pentru petrolierele noi, asa cum sunt definite in Regula 1(26) din aceasta anexa;
    (b) petrolier de categoria 2 inseamna un petrolier de 20.000 tdw si mai mult, care transporta ca marfa titei, combustibil lichid, combustibil diesel greu ori ulei de ungere, sau de 30.000 tdw si mai mult, care transporta hidrocarburi, altele decat cele mai sus mentionate, care corespunde cerintelor pentru petrolierele noi, asa cum sunt definite in Regula 1(26) din aceasta anexa;
    (c) petrolier de categoria 3 inseamna un petrolier de 5.000 tdw si mai mult, dar mai putin decat s-a specificat la lit. (a) sau (b).
    (4) Un petrolier la care se aplica aceasta regula va corespunde cerintelor Regulii 13F din aceasta anexa nu mai tarziu de data aniversara de livrare a navei in anul specificat in urmatorul tabel:
________________________________________________________________________________
Categoria de petrolier                           Anul
________________________________________________________________________________
Categoria 1            2003   pentru navele livrate in anul 1973 sau mai devreme
                       2004   pentru navele livrate in anii 1974 si 1975
                       2005*) pentru navele livrate in anii 1976 si 1977
                       2006*) pentru navele livrate in anii 1978, 1979 si 1980
                       2007*) pentru navele livrate in anul 1981 sau mai tarziu
________________________________________________________________________________
Categoria 2            2003   pentru navele livrate in anul 1973 sau mai devreme
                       2004   pentru navele livrate in anii 1974 si 1975
                       2005   pentru navele livrate in anii 1976 si 1977
                       2006   pentru navele livrate in anii 1978 si 1979
                       2007   pentru navele livrate in anii 1980 si 1981
                       2008   pentru navele livrate in anul 1982
                       2009   pentru navele livrate in anul 1983
                       2010*) pentru navele livrate in anul 1984
                       2011*) pentru navele livrate in anul 1985
                       2012*) pentru navele livrate in anul 1986
                       2013*) pentru navele livrate in anul 1987
                       2014*) pentru navele livrate in anul 1988
                       2015*) pentru navele livrate in anul 1989 sau mai tarziu
________________________________________________________________________________
Categoria 3            2003   pentru navele livrate in anul 1973 sau mai devreme
                       2004   pentru navele livrate in anii 1974 si 1975
                       2005   pentru navele livrate in anii 1976 si 1977
                       2006   pentru navele livrate in anii 1978 si 1979
                       2007   pentru navele livrate in anii 1980 si 1981
                       2008   pentru navele livrate in anul 1982
                       2009   pentru navele livrate in anul 1983
                       2010   pentru navele livrate in anul 1984
                       2011   pentru navele livrate in anul 1985
                       2012   pentru navele livrate in anul 1986
                       2013   pentru navele livrate in anul 1987
                       2014   pentru navele livrate in anul 1988
                       2015   pentru navele livrate in anul 1989 sau mai tarziu
________________________________________________________________________________
    *) Sub rezerva conformitatii cu prevederile paragrafului (7).

    (5) Fara a tine seama de prevederile paragrafului (4) din aceasta regula:
    (a) in cazul unui petrolier de categoria 2 sau 3 prevazut doar cu dublu fund sau dublu bordaj care nu este utilizat la transportul hidrocarburilor si extins pe intreaga lungime a tancului de marfa sau spatiile din dublu bordaj care nu sunt utilizate la transportul hidrocarburilor si extinse pe intreaga lungime a tancului de marfa, dar care nu indeplineste conditiile pentru a fi exceptat de la prevederile paragrafului (1)(c) din aceasta regula, Administratia poate permite continuarea exploatarii unei astfel de nave dupa data mentionata la paragraful (4) din aceasta regula, cu conditia ca:
    (i) sa fi fost in exploatare la 1 iulie 2001;
    (ii) Administratia sa fie convinsa, prin verificarea evidentelor oficiale, ca nava corespunde conditiilor mentionate mai sus;
    (iii) conditiile specificate mai sus sa ramana neschimbate;
    (iv) aceasta mentinere in exploatare sa nu depaseasca data la care nava implineste 25 de ani dupa data livrarii sale;
    (b) in cazul unui petrolier de categoria 2 sau 3, altul decat cel mentionat la lit. (a) din acest paragraf, care corespunde prevederilor paragrafului (6)(a) sau (b) din aceasta regula, Administratia poate permite continuarea exploatarii acestei nave dupa data mentionata la paragraful (4) din aceasta regula, cu conditia ca aceasta mentinere in exploatare sa nu depaseasca aniversarea datei de livrare a navei in 2017 sau data la care nava implineste 25 de ani dupa data livrarii sale, oricare dintre acestea este mai aproape.
    (6) Un petrolier de categoria 1 cu o vechime mai mare sau egala cu 25 de ani dupa data livrarii sale va corespunde uneia dintre urmatoarele prevederi:
    (a) tancurile laterale sau spatiile din dublu fund, neutilizate pentru transportul hidrocarburilor si care respecta cerintele de latime si inaltime din Regula 13E(4), acopera cel putin 30% din Lt, pentru intreaga inaltime a navei in fiecare bord, sau cel putin 30% din aria proiectata a invelisului fundului in cadrul lungimii Lt, unde Lt este asa cum se defineste in Regula 13E(2); sau
    (b) petrolierul este exploatat cu incarcare echilibrata hidrostatic, tinandu-se seama de instructiunile elaborate de Organizatie.
    (7) Administratia poate permite continuarea exploatarii unui petrolier de categoria 1 dupa aniversarea datei de livrare a navei in 2005 si a unui petrolier de categoria 2 dupa aniversarea datei de livrare a navei in 2010, sub rezerva conformitatii cu Sistemul de evaluare a starii tehnice a navei adoptat de catre Comitetul pentru Protectia Mediului Marin prin Rezolutia MEPC. 94(46), asa cum poate fi amendat, cu conditia ca aceste amendamente sa fie adoptate, sa fie puse in vigoare si sa aiba efect in conformitate cu prevederile art. 16 din prezenta conventie cu privire la procedurile de amendare aplicabile unui apendice la o anexa.
    (8) (a) Administratia unui stat care permite aplicarea paragrafului (5) din aceasta regula sau care autorizeaza, suspenda, retrage ori refuza aplicarea paragrafului (7) din aceasta regula unei nave autorizate sa arboreze pavilionul sau va comunica imediat detaliile referitoare la aceasta Organizatiei, care le va difuza partilor la prezenta conventie in scopul informarii lor si luarii de masuri corespunzatoare, daca este cazul.
    (b) O parte la prezenta conventie este autorizata sa refuze intrarea petrolierelor, care sunt exploatate in conformitate cu prevederile paragrafului (5) din aceasta regula, in porturile sau terminalele din larg aflate sub jurisdictia sa. In aceste cazuri acea parte va comunica detaliile referitoare la aceasta Organizatiei care le va difuza partilor la prezenta conventie in scopul informarii lor."

    AMENDAMENTE LA APENDICELE II LA ANEXA I LA MARPOL 73/78

    AMENDAMENTE LA SUPLIMENTUL LA CERTIFICATUL IOPP
    (FORMULAR B)

    II. Paragraful 5.8.4 existent se inlocuieste cu urmatorul:
    "5.8.4. Nava este supusa prevederilor Regulii 13G si:
    1. trebuie sa satisfaca prevederile Regulii 13F cel mai tarziu la        _
    ....................................................................... |_|
    2. este astfel conceputa incat urmatoarele tancuri sau spatii sa nu fie  _
    folosite pentru transportul hidrocarburilor ........................... |_|
    3. este prevazuta cu un manual de exploatare aprobat la data de ......,  _
    in conformitate cu Rezolutia MEPC.64(36) .............................. |_|
    4. i se permite sa continue sa fie exploatata in conformitate cu         _
    Regula 13G(5)(a) ...................................................... |_|
    5. i se permite sa continue sa fie exploatata in conformitate cu         _
    Regula 13G(5)(b) ...................................................... |_|
    6. i se permite sa continue sa fie exploatata in conformitate cu         _
    Regula 13G(7) ......................................................... |_|"



SmartCity5

COMENTARII la Legea 573/2002

Momentan nu exista niciun comentariu la Legea 573 din 2002
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu