Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

LEGE Nr

LEGE   Nr. 13 din  1 decembrie 1988

Legea Bugetului de stat al Republicii Socialiste Romania pe anul 1989

ACT EMIS DE: MAREA ADUNARE NATIONALA

ACT PUBLICAT IN: BULETINUL OFICIAL  NR. 62 din  7 decembrie 1988


SmartCity3


    Marea Adunare Nationala a Republicii Socialiste Romania adopta prezenta lege.

    Art. 1
    Bugetul de stat al Republicii Socialiste Romania pe anul 1989 cuprinde veniturile centralizate ale statului si repartizarea acestora in concordanta cu obiectivele Planului national unic de dezvoltare economico-sociala a Republicii Socialiste Romania si ale Planului de dezvoltare a agriculturii, industriei alimentare, silviculturii si gospodaririi apelor, adoptate de Marea Adunare Nationala, pentru finantarea dezvoltarii economiei nationale, actiunilor social-culturale, apararii tarii si altor nevoi ale societatii, in conditii de eficienta sporita si de asigurare a echilibrului financiar si monetar.
    Bugetul de stat al Republicii Socialiste Romania pe anul 1989 se stabileste dupa cum urmeaza:
                                                         - milioane lei -
       a) Venituri                                          423.473,5
       b) Cheltuieli                                        423.473,5
    In volumul total al cheltuielilor bugetului de stat se cuprind fonduri de rezerva la dispozitia Consiliului de Stat in suma de 70.896,7 milioane lei.
    Art. 2
    Bugetele locale pe anul 1989 se stabilesc astfel:
                                                        - milioane lei -
       a) Venituri                                          25.446,8
       b) Cheltuieli                                        14.078,7
       c) Excedent                                          11.368,1
    si se cuprind in Bugetul de stat al Republicii Socialiste Romania.
    Art. 3
    Veniturile provenite de la unitatile economice de stat organizate in baza autogestiunii economico-financiare si de la unitatile cooperatiste si obstesti se stabilesc in suma de 291.161,2 milioane lei, din care:
                                                        - milioane lei -
       a) varsaminte din beneficiile unitati-
          lor economice de stat                              55.220,2
       b) impozitul pe circulatia marfurilor                233.283,0
       c) impozitul pe veniturile unitatilor
          cooperatiste si obstesti                            2.658,0
    Art. 4
    Veniturile prevazute in bugetul de stat din impozitul pe fondul total de retribuire se stabilesc in suma de 50.924,0 milioane lei, cele din impozitul agricol de la cooperativele agricole de productie in suma de 1.590,0 milioane lei, iar veniturile din impozite si taxe de la populatie in suma de 5.727,4 milioane lei.
    Art. 5
    Veniturile bugetului asigurarilor sociale de stat se stabilesc in suma de 47.275,0 milioane lei.
    Art. 6
    Cheltuielile pentru finantarea economiei nationale se acopera din fondurile proprii ale unitatilor economice, alocatii de la bugetul de stat si credite bancare, potrivit legii. Cheltuielile cu aceasta destinatie, de la bugetul de stat, se stabilesc in suma de 183.373,4 milioane lei.
    Art. 7
    Cheltuielile pentru cercetare stiintifica, dezvoltare tehnologica si in traducerea progresului tehnic se acopera din fondurile proprii ce se constituie, potrivit legii, la unitatile economice si din alocatiile de la bugetul de stat. Cheltuielile cu aceasta destinatie, de la bugetul de stat, se stabilesc in suma de 1.103,0 milioane lei.
    Art. 8
    Cheltuielile pentru actiuni social-culturale ce se finanteaza, potrivit legii, de la bugetul de stat, se stabilesc in suma de 107.041,8 milioane lei.
    Art. 9
    Cheltuielile pentru functionarea organelor puterii si administratiei de stat si pentru organele judecatoresti si ale procuraturii, de la buget, se stabilesc in suma de 4.000,7 milioane lei.
    In cadrul acestor cheltuieli, pentru Marea Adunare Nationala se stabileste suma de 3,0 milioane lei.
    Art. 10
    Cheltuielile pentru apararea tarii se stabilesc in suma de 11.753,3 milioane lei.
    Art. 11
    Contributia comitetelor si birourilor executive ale consiliilor populare la bugetul republican, din excedentele bugetelor proprii ale acestora, pentru constituirea fondului de dezvoltare generala a intregii societati se stabileste la suma de 11.348,8 milioane lei.
    Art. 12
    Sumele prevazute in bugetul de stat la venituri reprezinta sarcini minime de realizat, iar prevederile la cheltuieli, limite maxime care nu pot fi depasite.
    Art. 13
    Consiliul de Ministri va lua masuri ca ministerele si celelalte organe centrale si locale, centralele si intreprinderile, impreuna cu Comitetul de Stat al Planificarii, Ministerul Finantelor, Ministerul Aprovizionarii Tehnico-Materiale si Controlului Gospodaririi Fondurilor Fixe, Ministerul Comertului Exterior si Cooperarii Economice Internationale si bancile, sa actioneze pentru:
    a) perfectionarea activitatii tuturor unitatilor corespunzator principiilor mecanismului economico-financiar, folosirea tuturor capacitatilor de productie la parametrii stabiliti, utilizarea cu maxima eficienta si cu respectarea normativelor economico-financiare aprobate, a resurselor materiale, de munca si financiare, cresterea rentabilitatii tuturor produselor, activitatilor si unitatilor economice, astfel incat fiecare leu investit sau cheltuit sa dea maximum de eficienta, sa contribuie la sporirea continua a productiei si a beneficiilor;
    b) realizarea integrala a productiei fizice, cu prioritate a celei destinate exportului, la un nivel tehnic si calitativ ridicat, a productiei marfa vandute si incasate, urmarindu-se realizarea de produse cu parametri tehnico-functionali si economici ridicati, care valorifica superior resursele de materii prime, materiale, combustibili si energie si sunt competitive pe piata externa;
    c) Reducerea consumurilor de materii prime, materiale, combustibili si energie, cresterea productivitatii muncii, ridicarea calitatii si performantelor produselor in conformitate cu programele de perfectionare a organizarii si modernizare a proceselor de productie, astfel incat sa se asigure aplicarea cu toata fermitatea a programelor de reducere continua a cheltuielilor de productie si incadrarea in costurile aprobate prin normativele economico-financiare pe produse si grupe de produse;
    d) aplicarea ferma a sistemului imbunatatit de formare a preturilor de productie si tarifelor care sa contribuie la activizarea factorilor de dezvoltare pe baze intensive a economiei nationale si la accentuarea laturilor calitative ale activitatii in toate sectoarele; intarirea controlului, precum si a ordinii si disciplinei in domeniul stabilirii si aplicarii preturilor si tarifelor; asigurarea stabilitatii preturilor, inclusiv a preturilor bunurilor de consum si serviciilor;
    e) indeplinirea de fiecare unitate economica a acumularilor banesti planificate, a obligatiilor fata de buget, prin efectuarea varsamintelor din beneficii, impozitului pe circulatia marfurilor, precum si a celorlalte varsaminte prevazute de lege; constituirea si utilizarea, potrivit legii, a fondurilor proprii ale unitatilor pentru finantarea investitiilor, mijloacelor circulante si cointeresarea colectiva a personalului muncitor;
    f) folosirea cu eficienta sporita a fondurilor banesti puse la dispozitia unitatilor, accelerarea vitezei de rotatie a mijloacelor circulante, incadrarea stricta in normele de stoc si normativele de mijloace circulante stabilite, efectuarea aprovizionarilor cu materii prime si materiale in stricta concordanta cu necesitatile pentru realizarea productiei contractate, vamuirea si livrarea operativa si in conditii de buna calitate a fondului de marfa prevazut in contractele cu beneficiarii externi, prevenirea formarii de stocuri supranormative;
    g) intarirea controlului asupra documentelor de decontare pentru livrari de marfuri, executarii de lucrari si prestari de servicii, urmarind urgentarea incasarii lor, lichidarea refuzurilor nejustificate, efectuarea platilor in conditiile legii, imediat dupa receptie, astfel incat sa se asigure accelerarea decontarilor si mentinerea capacitatii de plata; folosirea cu eficienta sporita de catre unitatile economice a creditelor acordate de banci, prevenirea aparitiei de credite bancare nerambursate la scadenta sau plati restante;
    h) utilizarea cu eficienta sporita a fondurilor proprii si a celor alocate de la buget pentru cheltuielile social-culturale, de administratie si din alte domenii de activitate, dimensionarea la strictul necesar a cheltuielilor de intretinere, functionare, reperatii la cladiri si instalatii, folosirea eficienta a bazei materiale, cresterea veniturilor proprii si sporirea gradului de autofinantare a institutiilor social-culturale si din alte domenii de activitate;
    i) exercitarea unui control financiar exigent si permanent, in special preventiv, in toate domeniile de activitate economico-sociala, in vederea respectarii cu strictete a disciplinei de plan, contractuale si financiare, utilizarii cu eficienta sporita a resurselor materiale, de munca si banesti.
    Art. 14
    Executia bugetului de stat se realizeaza sub indrumarea si controlul Consiliului de Ministri.
    Consiliul de Ministri va examina, periodic, executia bugetului de stat, a planului financiar centralizat al activitatii economico-sociale si a celorlalte, planuri financiare si va stabili masurile necesare pentru realizarea integrala a veniturilor inscrise in bugetul de stat si in celelalte planuri financiare, efectuarea cheltuielilor in functie de nivelul de realizare a sarcinilor de plan cu respectarea legii si in conditii de eficienta sporita, indeplinirea integrala a veniturilor din bugetele de venituri si cheltuieli ale ministerelor, celorlalte organe centrale si locale, centralelor, intreprinderilor si institutiilor, aplicarea unui regim sever de economii, intarirea ordinii si disciplinei in gospodarirea mijloacelor materiale si banesti, mentinerea echilibrului financiar, monetar si valutar.
    Art. 15
    In vederea cresterii eficientei economice a fondurilor destinate finantarii investitiilor, lichidarii si prevenirii imobilizarilor de fonduri, Consiliul de Ministri va lua masuri ca ministerele, celelalte organe centrale si locale, centralele si intreprinderile, impreuna cu Comitetul de Stat al Planificarii, Ministerul Aprovizionarii Tehnico-Materiale si Controlului Gospodaririi Fondurilor Fixe, Ministerul Finantelor, bancile si Consiliul de coordonare a activitatii de investitii, sa actioneze pentru fundamentarea temeinica a documentatiilor tehnico-economice ale obiectivelor de investitii si dimensionarea judicioasa a resurselor materiale si banesti necesare, reducerea, in continuare, a costului investitiilor prin aplicarea celor mai eficiente solutii tehnologice si constructive, revizuirea proiectelor tip si diminuarea ponderii lucrarilor de constructii-montaj in volumul total al investitiilor, reducerea consumurilor de materiale de constructii, utilizarea larga a prefabricatelor, respectarea termenelor planificate de incepere si executare a lucrarilor de investitii, punerea in functiune a tuturor capacitatilor de productie prevazute in plan si asigurarea realizarii parametrilor proiectati, folosirea rationala a materialelor si a fortei de munca pe santiere, eliminarea totala a risipei si reducerea imobilizarilor de fonduri in investitii neterminate si utilaje cu durate de stationare depasite pe santiere.
    Art. 16
    Consiliul de Ministri va lua masuri ca Ministerul Comertului Exterior si Cooperarii Economice Internationale, Comitetul de Stat al Planificarii, Ministerul Finantelor, bancile, ministerele, centralele si intreprinderile producatoare de marfuri pentru export, precum si intreprinderile de comert exterior, sa actioneze pentru realizarea integrala si la termen a planului si contractelor incheiate la export, sa execute produse de inalt nivel calitativ, cu parametri tehnici si functionali ridicati, cu consumuri materiale si energetice reduse, competitive sub toate aspectele cu cele mai bune produse realizate pe plan mondial, diversificarea formelor de comercializare si largire a pietelor de desfacere, realizarea tuturor actiunilor de cooperare economica internationala, incheierea de contracte de lunga durata, obtinerea unor preturi externe in concordanta cu nivelurile minime planificate si incadrarea stricta in cursurile de revenire aprobate, in vederea realizarii unei eficiente valutare sporite.
    Totodata, vor actiona pentru reducerea sau inlocuirea unor importuri, respectarea riguroasa a echilibrului prevazut al balantei comerciale si de plati externe, incasarea de la partenerii externi la termenele si in conditiile convenite a tuturor drepturilor in valuta.
    Art. 17
    Ministerele si celelalte organe centrale si locale, consiliile oamenilor muncii din centrale si intreprinderi, in colaborare cu organele financiar - bancare, de planificare si aprovizionare, vor actiona pentru indeplinirea integrala a indicatorilor economici si financiari si vor lua masuri pentru perfectionarea activitatii, potrivit principiilor mecanismului economico - financiar, reducerea costurilor de fabricatie, constituirea la nivelul aprobat si utilizarea, in conditiile legii, a fondurilor proprii de dezvoltare economico-sociala, asigurarea capacitatii de plata a tuturor unitatilor economice, incadrarea in normele si normativele economico-financiare aprobate.
    De asemenea vor lua masuri pentru asigurarea in toate unitatile a unei evidente clare si la zi a tuturor materiilor prime, materialelor, semifabricatelor si productiei finite, depozitarea, pastrarea si gospodarirea cu grija si raspundere a acestora, precum si cu respectarea normelor de stoc stabilite potrivit legii.
    Art. 18
    Ministerul Finantelor, impreuna cu Comitetul de Stat al Planificarii, bancile, ministerele, celelalte organe centrale si locale vor analiza lunar executia bugetului de stat si a planului financiar centralizat al activitatii economico sociale si vor actiona pentru realizarea integrala a veniturilor, precum si pentru efectuarea cheltuielilor in raport cu nivelul de indeplinire a sarcinilor de plan, in conditii de eficienta sporita, intarirea controlului financiar-bancar in toate domeniile de activitate si mentinerea echilibrului financiar, monetar si valutar.
    Totodata, in organele de conducere colectiva ale ministerelor, centralelor, intreprinderilor si institutiilor, cu sprijinul organelor financiar-bancare, se va analiza lunar executia bugetului de venituri si cheltuieli al fiecarei unitati si se vor stabili masuri in vederea asigurarii realizarii sarcinilor de venituri si de reducere continua a cheltuielilor, cresterii beneficiilor, rentabilitatii si eficientei economice, intreprinderii integrale a obligatiilor fata de bugetul de stat, eliminarii oricaror forme de risipa, intaririi ordinii si disciplinei in gospodarirea mijloacelor materiale si banesti, asigurarii permanente a capacitatii de plata a tuturor unitatilor economice.
    Art. 19
    Birourile executive ale consiliilor oamenilor muncii, cadrele de conducere ale unitatilor socialiste raspund de luarea tuturor masurilor si asigurarea conditiilor necesare in vederea respectarii disciplinei de plan, intaririi controlului asupra productiei, incadrarii in normativele economico-financiare stabilite potrivit legii, obtinerii unei eficiente maxime in utilizarea fondurilor, gospodaririi cu spirit de raspundere a patrimoniului, apararii si dezvoltarii proprietatii socialiste.
    De asemenea, vor actiona pentru intensificarea controlului financiar in unitati, asigurand utilizarea fondurilor materiale si banesti in concordanta cu sarcinile de plan, incadrarea in cheltuielile si fondurile prevazute in bugetul de venituri si cheltuieli, realizarea cel putin la nivelurile planificate a rentabilitatii si beneficiului.
    Art. 20
    Comitetele executive ale consiliilor populare judetene si al municipiului Bucuresti vor lua masuri pentru realizarea in bune conditii a bugetelor de venituri si cheltuieli, precum si a excedentelor bugetare planificate.
    Totodata, comitetele si birourile executive ale consiliilor populare raspund de realizarea veniturilor prevazute in bugetul de stat de catre toate unitatile socialiste, indiferent de subordonarea acestora.
    Comitetele si birourile executive ale consiliilor populare vor actiona pentru cresterea veniturilor proprii ale bugetelor locale, precum si pentru folosirea rationala a mijloacelor materiale si banesti de care dispun, in conditii de maxima eficienta economica si sociala, cu respectarea disciplinei financiare, a legilor tarii si eliminarea oricarei forme de risipa, in vederea sporirii gradului de autofinantare a unitatilor administrativ-teritoriale, precum si pentru cresterea contributiei acestora la constituirea fondului de dezvoltare generala a intregii societati.
    In acelasi timp, vor lua masuri pentru reducerea cheltuielilor care se suporta din bugetele locale, prin realizarea unor obiective social-culturale, economice si edilitar-gospodaresti prevazute in plan, din contributia baneasca si in munca a populatiei, in conditiile prevazute de lege, atragerea in mai mare masura a populatiei la actiunea de gospodarire si infrumusetare a localitatilor, extinderea autogospodaririi unitatilor social-culturale si din alte domenii de activitate, utilizarea cu randament sporit a bazei materiale de care dispun unitatile.
    Art. 21
    Consiliul financiar-bancar, Ministerul Finantelor, bancile, impreuna cu ministerele, celelalte organe centrale si locale vor asigura aplicarea cu fermitate in economie a mecanismului economico-financiar, infaptuirea autogestiunii economico-financiare a unitatilor socialiste, respectarea stricta a normelor si normativelor economico-financiare aprobate, introducerea unui regim sever de economii in efectuarea cheltuielilor, indiferent de fondurile din care se acopera, instituirea unei ordini si discipline de plan contractuale si financiare ferme, tinerea corecta si la zi a evidentei patrimoniului, solutionarea operativa a problemelor financiare care apar.
    Art. 22
    Curtea Superioara de Control Financiar, Ministerul Finantelor si bancile, impreuna cu unitatile economice, centralele, ministerele si celelalte organe centrale si locale, vor actiona pentru exercitarea in economie a unui control financiar exigent si in special a celui preventiv care sa asigure gospodarirea judicioasa a mijloacelor materiale si banesti, respectarea legilor statului si apararea integritatii proprietatii socialiste.
    Art. 23
    Indicatorii prevazuti in bugetul de stat si in planul financiar centralizat pe anul 1989 vor fi desfasurati pe titulari de plan prin decret al Consiliului de Stat.
    Art. 24
    Se adopta contul general de incheiere a exercitiului bugetar pe anul 1987 la venituri in suma de 334.627.819.523 lei, iar la cheltuieli in suma de 281.426.001.092 lei, cu un excedent in suma de 53.201.818.431 lei, din care la bugetul republican 53.042.046.728 lei si la bugetele locale 159.771.703 lei constituind fond de rulment pentru autofinantare la dispozitia comitetelor executive ale consiliilor populare.

                                              


SmartCity5

COMENTARII la Legea 13/1988

Momentan nu exista niciun comentariu la Legea 13 din 1988
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Legea 13/1988
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu