Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

LEGE Nr

LEGE   Nr. 11 din  8 ianuarie 1998

pentru ratificarea Acordului dintre Guvernul Romaniei si Guvernul Republicii Bulgaria privind colaborarea in domeniul protectiei civile, in timp de pace,


SmartCity3

semnat la Bucuresti la 18 ianuarie 1996
ACT EMIS DE: PARLAMENT
ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 12 din 16 ianuarie 1998

    Parlamentul Romaniei adopta prezenta lege.

    ARTICOL UNIC
    Se ratifica Acordul dintre Guvernul Romaniei si Guvernul Republicii Bulgaria privind colaborarea in domeniul protectiei civile, in timp de pace, semnat la Bucuresti la 18 ianuarie 1996.

    Aceasta lege a fost adoptata de Senat in sedinta din 25 septembrie 1997, cu respectarea prevederilor art. 74 alin. (2) din Constitutia Romaniei.

                   PRESEDINTELE SENATUI
                        PETRE ROMAN

    Aceasta lege a fost adoptata de Camera Deputatilor in sedinta din 8 decembrie 1997, cu respectarea prevederilor art. 74 alin (2) din Constitutia Romaniei.

            p. PRESEDINTELE CAMEREI DEPUTATILOR
                    ANDREI IOAN CHILIMAN


                           ACORD
intre Guvernul Romaniei si Guvernul Republicii Bulgaria privind colaborarea in domeniul protectiei civile, in timp de pace

    Guvernul Romaniei si Guvernul Republicii Bulgaria, denumite in continuare parti contractante,
    in scopul indeplinirii obligatiilor prevazute in documentele Organizatiei pentru Securitate si Cooperare in Europa, recomandarilor Organizatiei Natiunilor Unite si ale Consiliului Atlanticului de Nord pentru planificarea in domeniul urgentelor civile privind stimularea activitatilor in domeniul prevenirii calamitatilor naturale, avariilor industriale sau/si catastrofelor, precum si pentru lichidarea urmarilor acestora,
    avand in vedere posibilitatea producerii unor calamitati naturale, avarii industriale sau/si catastrofe, care pot afecta teritoriile ambelor state,
    pornind de la necesitatea colaborarii intre cele doua parti contractante pentru desfasurarea in comun a actiunilor pentru localizarea si lichidarea urmarilor calamitatilor naturale, avariilor industriale sau/si catastrofelor,
    exprimand dorinta reciproca de a-si uni eforturile pentru desfasurarea actiunilor de prognozare, prevenire, pregatire, protectie si interventie in scopul localizarii si lichidarii urmarilor calamitatilor naturale, avariilor industriale sau/si catastrofelor,
    au convenit urmatoarele:

    Art. 1
    Definitii
    In sensul prezentului acord:
    - expresia actiuni de protectie civila exprima toate activitatile, masurile, resursele si dotarile care permit prognozarea, prevenirea, pregatirea, protectia si interventia in scopul localizarii si limitarii urmarilor calamitatilor naturale, avariilor industriale sau/si catastrofelor;
    - prin calamitati naturale se intelege fenomenele distructive de origine geologica sau meteorologica ori imbolnavirea unui mare numar de oameni sau animale, care se produc in mod brusc. In categoria calamitatilor naturale sunt cuprinse: cutremurele, alunecarile de teren, inundatiile si fenomenele meteorologice periculoase, epidemiile si epizootiile;
    - expresia avarii industriale si catastrofe defineste evenimentele cu urmari deosebit de grave asupra mediului inconjurator, provocate de accidente. In aceasta categorie sunt cuprinse: accidentele chimice, biologice, nucleare, in subteran, avariile la constructii hidrotehnice sau conducte magistrale, incendiile de masa si exploziile, accidentele majore pe caile de comunicatii, accidentele majore la utilajele si instalatiile tehnologice periculoase, caderile de obiecte cosmice, accidentele majore si avariile mari la retelele de instalatii si telecomunicatii;
    - partea contractanta care primeste ajutorul inseamna partea contractanta care solicita si primeste ajutorul, indeosebi in trimiterea de grupe de acordare a ajutorului si acordarea de ajutoare materiale de la cealalta parte contractanta;
    - partea contractanta care acorda ajutorul inseamna partea contractanta care furnizeaza, cu titlu de ajutor, asistenta tehnica, grupe de acordare a ajutorului cu o inzestrare adecvata, si acorda ajutoare materiale, daca este cazul, celeilalte parti contractante;
    - prin ajutor se intelege punerea la dispozitie partii contractante care solicita ajutor a fortelor, mijloacelor si tehnologiilor necesare prognozarii, prevenirii, protectiei si interventiei in caz de calamitati, avarii industriale sau/si catastrofe, in scopul localizarii si limitarii urmarilor acestora, precum si transportul de ajutoare partii solicitante;
    - expresia grupe de acordare a ajutorului defineste grupele de specialisti ale fiecarei parti contractante (medici, personal mediu sanitar, salvatori, pompieri si experti, alti specialisti, inclusiv personal militar specializat in acordarea ajutorului), precum si alte categorii de personal specializat in acordarea ajutorului, inzestrate cu tehnica si materiale adecvate pentru prognozarea, prevenirea, protectia si interventia in scopul localizarii si lichidarii urmarilor calamitatilor naturale, avariilor industriale sau/si catastrofelor. Participarea efectivelor militare din fortele de protectie civila si acordarea ajutorului celeilalte parti contractante se fac potrivit legislatiei fiecarei tari;
    - prin inzestrarea tehnica si materiala se intelege dotarea grupelor pentru acordarea ajutorului cu tehnica, mijloace de transport si materiale ce se folosesc pe timpul activitatilor de ajutorare (aparatura medicala, aparate de masura, detectoare, stingatoare de incendiu, mijloace de salvare, buldozere, excavatoare, macarale etc.), animale de transport si caini salvatori, precum si medicamente si alte materiale. Tehnica si materialele din inzestrarea grupei de acordare a ajutorului trebuie sa fie astfel dimensionate, incat sa-i asigure o independenta de actiune in zona afectata de calamitati naturale, avarii industriale, sau/si catastrofe timp de 72 de ore din momentul sosirii in zona contaminata;
    - prin bunuri acordate ca ajutoare se intelege transportul bunurilor de orice fel (medicamente, alimente, apa, imbracaminte, paturi, corturi etc.), cu exceptia celor cu destinatie militara, care se distribuie in totalitate fara plata, catre sinistrati, direct acestora sau prin intermediul autoritatilor competente ale partii contractante care primeste ajutorul;
    - prin autoritate competenta se intelege autoritatea stabilita de catre fiecare parte contractanta pentru coordonarea activitatilor privind transpunerea in practica a prezentului acord, exclusiv pe teritoriul sau;
    - centrul de legatura cuprinde personalul specializat care asigura serviciul permanent, stabil, pentru lansarea si primirea cererilor de ajutor ale unei parti contractante catre cealalta parte contractanta, precum si conducerea activitatilor in scopul indeplinirii prevederilor prezentului acord. Partile contractante se informeaza asupra mijloacelor de comunicatie si asupra dotarii acestor centre.
    Art. 2
    Domenii de aplicare
    (1) Partile contractante realizeaza colaborarea, pe baza principiilor egalitatii, reciprocitatii si avantajului reciproc, dupa cum urmeaza:
    a) elaborarea metodelor si luarea masurilor necesare in scopul cresterii posibilitatilor partilor contractante in domeniul prevenirii calamitatilor naturale, avariilor industriale sau/si catastrofelor si lichidarii urmarilor acestora;
    b) organizarea schimbului operativ de informatii cu privire la calamitatile naturale, avariile industriale sau/si catastrofe si la cererea sau comunicarea acordului privind ajutorul reciproc;
    c) acordarea ajutorului pentru lichidarea urmarilor calamitatilor naturale, avariilor industriale sau/si catastrofelor.
    (2) Colaborarea partilor contractante in acordarea ajutorului se realizeaza prin actiuni de interventie in scopul localizarii si lichidarii urmarilor cutremurelor de pamant de mare intensitate, alunecarilor de teren, inundatiilor de mari proportii, avariilor sau distrugerilor la unele lucrari hidrotehnice, inzapezirilor, accidentelor nucleare, chimice sau biologice, incendiilor specifice etc.
    Art. 3
    Forme de colaborare
    (1) Colaborarea intre partile contractante, in timp de pace, se realizeaza prin:
    a) organizarea si realizarea monitorizarii calamitatilor naturale, avariilor industriale sau/si catastrofelor care au loc pe teritoriile partilor contractante sau cu efecte transfrontaliere;
    b) prognozarea calamitatilor naturale, avariilor industriale sau/si catastrofelor si aprecierea consecintelor acestora;
    c) schimbul reciproc de documente, documentatii, publicatii, literatura, alte informatii cu caracter aplicativ si de invatamant (filme documentare, materiale audiovizuale, programe pentru calculator, manuale etc.);
    d) organizarea in comun de consfatuiri, simpozioane, seminarii, consultatii, aplicatii sau exercitii de protectie civila si alte activitati adecvate vizand schimbul de experienta in domeniu;
    e) participarea specialistilor si a grupelor de acordare a ajutorului la localizarea si lichidarea urmarilor calamitatilor naturale, avariilor industriale sau/si catastrofelor;
    f) planificarea si elaborarea, in comun, a temelor, precum si realizarea cercetarii stiintifice si tehnice in domeniul calamitatilor naturale, avariilor industriale sau/si catastrofelor, precum si prezentarea rezultatelor acestora;
    g) participarea unor specialisti la cursuri de pregatire sau perfectionare in institutiile de invatamant ale autoritatilor competente de specialitate;
    h) organizarea de vizite reciproce ale unor specialisti sau reprezentanti oficiali la activitati convenite intre autoritatile competente de specialitate ale celor doua parti contractante.
    (2) Intalnirile oficiale si de lucru vor avea loc in mod alternativ, in cele doua tari, pe baza de reciprocitate.
    Art. 4
    Asistenta si ajutorul
    (1) Fiecare parte contractanta se obliga sa notifice, de indata, celeilalte parti contractante, orice calamitate naturala, avarie industriala sau/si catastrofa, care s-ar putea produce sau care s-a produs pe teritoriul uneia dintre partile contractante si care poate reprezenta un pericol pentru cealalta parte contractanta. Informatiile despre calamitatile naturale, avariile industriale sau/si catastrofe se transmit si pe timpul desfasurarii acestora.
    (2) Daca una dintre partile contractante are nevoie de asistenta sau ajutor in cazul unor calamitati naturale, avarii industriale sau/si catastrofe, ea poate cere asistenta sau ajutor celeilalte parti contractante, indicand locul, natura, amploarea si momentul aparitiei acestora, masurile luate in zona si in afara zonei calamitate, felul si volumul de asistenta sau de ajutor necesar. In functie de amploarea calamitatii naturale, a avariei industriale sau/si catastrofei, cererea de ajutor se adreseaza guvernului si centrului de legatura al autoritatii de protectie civila a celeilalte parti contractante.
    (3) Partea contractanta care primeste cererea acorda celeilalte parti contractante asistenta sau ajutorul solicitat, in timpul cel mai scurt, daca are aprobare si este in masura sa le asigure, indicand amploarea acestora si conditiile in care le poate realiza.
    (4) Grupele pentru acordarea ajutorului pot fi transportate pe cai terestre, aeriene sau fluviale.
    (5) Partea contractanta care primeste asistenta sau ajutor asigura masurile de protectie sociala a muncii si paza personalului si a mijloacelor utilizate de partea contractanta care acorda ajutorul, conform legislatiei nationale.
    (6) Partea contractanta care primeste asistenta sau ajutor raspunde de planificarea, organizarea si conducerea actiunilor de limitare si lichidare a urmarilor calamitatilor naturale, avariilor industriale sau/si catastrofelor, pe teritoriul propriu.
    (7) Partea contractanta care acorda ajutorul asigura indeplinirea, de catre grupele de acordare a ajutorului, a misiunilor ce le sunt stabilite de partea contractanta care primeste ajutorul.
    (8) Partea contractanta care primeste ajutorul poate decide, in orice moment, incetarea activitatii de ajutorare, desfasurata de grupele de acordare a ajutorului ale celeilalte parti contractante. In acest caz, partea contractanta care acorda ajutorul isi retrage imediat grupele de acordare a ajutorului.
    (9) Partile contractante pot angrena, in caz de nevoie, si alte organizatii sau organisme neguvernamentale internationale competente la realizarea masurilor privind transpunerea in practica a prezentului acord.
    Art. 5
    Trecerea frontierei
    (1) Partile contractante asigura, prin autoritatile competente proprii, trecerea frontierei de catre grupele de acordare a ajutorului.
    (2) Conducatorul grupei de acordare a ajutorului prezinta autoritatilor cu atributii de control ale fiecarui stat, la punctul de trecere a frontierei, notificarea Comandamentului Protectiei Civile, pentru partea romana, si a Departamentului Apararii Civile, pentru partea bulgara, dupa caz. Notificarea trebuie sa cuprinda precizari cu privire la componenta grupei, inzestrarea tehnico-materiala a acesteia, bunurile acordate sub forma de ajutoare si medicamentele care contin sau nu substante narcotice (psihotrope), care insotesc grupa sau care sunt transportate separat.
    (3) Persoanele care intra in componenta grupelor trebuie sa posede documente de trecere a frontierei (pasaport, carnet militar sau alte documente emise de autoritatile competente, potrivit legii). Acestea nu au dreptul sa transporte alte bunuri materiale, in afara de obiectele de uz personal, echipamentul si materialele necesare pentru acordarea asistentei sau a ajutorului. Trecerea frontierei si sederea in tara care solicita ajutorul se realizeaza fara viza.
    (4) Cele doua parti contractante permit intrarea si retragerea inzestrarii tehnico-materiale a grupelor de acordare a ajutorului, bunurilor acordate sub forma de ajutoare, a echipamentului si medicamentelor, pe baza notificarii prevazute la art. 5 (2).
    (5) Nu se admite introducerea pe teritoriul statului partii contractante care primeste ajutorul a bunurilor care sunt interzise, conform legislatiei acesteia.
    (6) Tehnica din inzestrarea grupei de acordare a ajutorului in cazurile in care, din diverse motive, nu este posibil sau oportun sa fie retrasa de pe teritoriul statului partii contractante care a primit ajutorul va fi predata autoritatii competente a acesteia, in baza conditiilor stabilite, de comun acord, fara a se pretinde vreo plata partii care a acordat ajutorul.
    Art. 6
    Acoperirea pagubelor
    (1) Daca membrii grupelor de acordare a ajutorului produc pagube pe teritoriul partii contractante care a solicitat ajutor in timpul indeplinirii misiunii, raspunderea pentru despagubiri o poarta in exclusivitate partea contractanta care a primit ajutorul, cu exceptia cazurilor in care unii membri ai acestor grupe, prin comportarea lor premeditata, produc moartea sau invaliditatea unor persoane, pierderea ori deteriorarea proprietatii, sau alte daune, provocate pe teritoriul statului partii contractante care primeste ajutorul.
    (2) Partea contractanta care a solicitat si primeste ajutorul si care suporta paguba pricinuita, conform alineatului precedent, nu solicita despagubiri de la cealalta parte contractanta si nu ridica pretentii fata de membrii grupelor care acorda ajutorul.
    Art. 7
    Acoperirea cheltuielilor
    (1) Asistenta si ajutorul pentru asigurarea actiunilor de protectie civila se realizeaza cu suportarea cheltuielilor de catre partile contractante, astfel:
    a) cheltuielile de transport pana la locul de desfasurare a activitatilor se suporta de catre partea care acorda ajutorul;
    b) cheltuielile pentru cazare, masa, deservire si pentru crearea conditiilor de deblocare-salvare si reabilitare, precum si pentru transportul si asistenta medicala, la nevoie, dupa 72 de ore, se suporta de catre partea contractanta in folosul careia se desfasoara asistenta sau ajutorul;
    c) cheltuielile de transport de la locul de desfasurare a activitatilor se suporta de catre partea contractanta care a primit ajutorul, care va asigura logistic partea contractanta care a acordat ajutorul pentru inapoierea in tara.
    (2) Compensarea unor cheltuieli facute de catre partea care a acordat ajutorul celeilalte parti contractante se stabileste de fiecare data intre partile contractante.
    (3) Cheltuielile de transport, de pregatire a personalului prin cursuri in cadrul Centrului de Perfectionare a Pregatirii Cadrelor, precum si stocurile de materiale (echipament, produse alimentare, medicamente, cazarmament si carburanti-lubrifianti), necesare primelor 3 zile de interventie a grupelor de acordare a ajutorului pentru lichidarea urmarilor calamitatilor naturale, avariilor industriale sau/si catastrofelor, se asigura de catre Ministerul Apararii Nationale, pentru partea romana, si de catre Departamentul Apararii Civile, pentru partea bulgara.
    Art. 8
    Competente
    (1) Partile stabilesc in calitate de autoritati competente, in aplicarea prezentului acord pe teritoriile lor, Comisia Guvernamentala pentru Aparare impotriva Dezastrelor, pentru partea romana, si Comisia Permanenta pentru Apararea Populatiei la Avarii si Dezastre din cadrul Consiliului de Ministri, pentru partea bulgara.
    (2) Autoritatile executive de specialitate pentru transpunerea in practica a actiunilor de protectie civila sunt: Comandamentul Protectiei Civile, pentru partea romana, si Departamentul Apararii Civile, pentru partea bulgara, precum si ministerele de specialitate, in caz de nevoie.
    (3) Fiecare parte contractanta va notifica celeilalte parti contractante, in termen de 60 de zile, orice schimbare privind autoritatea competenta pentru aplicarea acordului.
    (4) Partile contractante stabilesc ca autoritatile administratiei publice si de specialitate in domeniul protectiei civile din localitatile dispuse de ambele parti ale frontierei romano-bulgare sa participe la actiunile de protectie civila si de colaborare in acordarea ajutorului, in conditiile prevazute in prezentul acord.
    (5) Colaborarea in realizarea actiunilor de protectie civila se desfasoara pe baza planurilor anuale, care se intocmesc de Comandamentul Protectiei Civile, pentru partea romana, si de Departamentul Apararii Civile, pentru partea bulgara, si se aproba de sefii protectiei civile din statele partilor contractante. Pentru transpunerea in practica a prevederilor acordului, autoritatile competente prevazute la art. 8 (2) formeaza Comisia comuna romano-bulgara.
    (6) Autoritatile competente si executive de specialitate ale partilor contractante intreprind masurile necesare, fiecare in tara proprie, pentru asigurarea mijloacelor adecvate de comunicare intre autoritatile centrale si locale, responsabile cu aplicarea prezentului acord.
    Art. 9
    Comisia romano-bulgara
    (1) Pentru aplicarea prevederilor prezentului acord, partile contractante stabilesc o comisie comuna romano-bulgara, formata din cate trei membri ai fiecarei autoritati executive, care se intruneste alternativ, in Romania sau Bulgaria, anual si ori de cate ori este nevoie, pe baza de reciprocitate.
    (2) Atributiile ce revin Comisiei romano-bulgare sunt urmatoarele:
    a) planificarea, organizarea si conducerea activitatilor prevazute in prezentul acord pe baza unui plan anual de activitati;
    b) pregatirea unui raport anual privind stadiul indeplinirii activitatilor propuse si inaintarea acestuia autoritatilor competente ale celor doua parti contractante;
    c) asigurarea contactului intre membrii acesteia, in vederea rezolvarii problemelor din planul anual;
    d) pastrarea bazei de date a activitatilor intreprinse conform prevederilor acordului;
    e) crearea conditiilor necesare desfasurarii optime a intalnirilor de lucru ale acesteia si a intalnirilor delegatiilor de specialisti, fiecare pe teritoriul sau.
    (3) Reprezentantii fiecarei tari in Comisia romano-bulgara sunt stabiliti de catre autoritatile executive prevazute la art. 8 (2).
    (4) Intalnirile de lucru se desfasoara pe baza unui program, convenit cu cel putin 3 luni inainte de data cand are loc.
    (5) Componenta comisiei se stabileste de comun acord.
    (6) Tara gazda asigura gratuit:
    a) facilitatile necesare intalnirii: sala pentru desfasurarea activitatilor, traducerea, asigurarea serviciului de secretariat, realizarea unui raport final si mediatizarea in mijloacele de informare in masa, in caz de nevoie;
    b) hranirea si cazarea participantilor;
    c) costurile legate de participarea la activitati culturale sau la alte activitati din programul sedintei.
    (7) Intalnirile de lucru sunt conduse de presedintii delegatiilor nationale, alternativ, daca nu s-a convenit altfel prin programul intalnirii de lucru.
    (8) Durata unei intalniri nu trebuie sa depaseasca 5 zile lucratoare.
    (9) Fondurile financiare necesare desfasurarii intalnirilor de lucru se stabilesc prin planul anual de colaborare internationala si se asigura de Ministerul Apararii Nationale, pentru partea romana, si de Departamentul Apararii Civile, pentru partea bulgara.
    Art. 10
    Darea de seama asupra ajutorului primit
    (1) Dupa terminarea lucrarilor in zona calamitata, autoritatea competenta a partii contractante care a oferit ajutorul, impreuna cu autoritatea competenta a  partii contractante care a primit ajutorul, incheie un document unic, in doua exemplare (cate unul pentru fiecare parte), privind lucrarile executate si bunurile acordate ca ajutoare, pe care il semneaza persoanele imputernicite. De asemenea, documentul este semnat si de autoritatile administratiei publice locale anume desemnate de autoritatea competenta a partii contractante care a primit ajutorul.
    (2) Autoritatea competenta a partii contractante care a primit ajutorul trimite autoritatii competente a partii contractante care a acordat ajutorul o dare de seama din care trebuie sa rezulte o descriere a calamitatii naturale, avariei industriale sau/si a catastrofei care a avut loc, felul si volumul ajutorului primit si rezultatul actiunilor de salvare intreprinse.
    Art. 11
    Schimbul de informatii
    Datele primite in urma schimbului de informatii, desfasurat conform prezentului acord, pot fi transmise unor terti, cu conditia respectarii legislatiei nationale a partilor contractante care le-au transmis.
    Art. 12
    Legatura cu alte acorduri
    Prezentul acord nu afecteaza drepturile si obligatiile partilor contractante care decurg din alte acorduri bilaterale sau multilaterale, incheiate cu alte state.
    Art. 13
    Rezolvarea diferendelor
    Diferendele care pot aparea in aplicarea prezentului acord, nerezolvate dupa consultarile dintre autoritatile competente, prevazute la art. 8 (1), sunt solutionate pe cale diplomatica.
    Art. 14
    Dispozitii finale
    (1) Prezentul acord se incheie pe durata nelimitata.
    (2) Acordul este supus aprobarii in conformitate cu prevederile legislatiei fiecarei parti contractante si va intra in vigoare la data ultimei notificari privind indeplinirea procedurilor legale.
    (3) Acordul poate fi denuntat, in orice moment, de oricare dintre partile contractante. Denuntarea produce efecte dupa 6 luni de la data notificarii scrise catre cealalta parte contractanta.
    Incheiat la Bucuresti, la 18 ianuarie 1996, in doua exemplare originale, fiecare in limba romana si in limba bulgara, ambele texte fiind egal autentice.

                   Pentru Guvernul Romaniei,
                   Gheorghe Tinca,
                   ministrul apararii nationale

                   Pentru Guvernul Republicii Bulgaria,
                   Dimitar Pavlov,
                   ministrul apararii



SmartCity5

COMENTARII la Legea 11/1998

Momentan nu exista niciun comentariu la Legea 11 din 1998
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu