Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

LEGE Nr

LEGE   Nr. 106 din 24 iunie 1997

pentru ratificarea Acordului dintre Guvernul Romaniei si Guvernul Republicii Federale Germania privind transporturile rutiere internationale de persoane


SmartCity3

si de marfuri, semnat la Bonn la 25 iunie 1996
ACT EMIS DE: PARLAMENT
ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 135 din 30 iunie 1997

    Parlamentul Romaniei adopta prezenta lege.

    ARTICOL UNIC
    Se ratifica Acordul dintre Guvernul Romaniei si Guvernul Republicii Federale Germania privind transporturile rutiere internationale de persoane si de marfuri, semnat la Bonn la 25 iunie 1996.

    Aceasta lege a fost adoptata de Camera Deputatilor in sedinta din 19 mai 1997, cu respectarea prevederilor art. 74 alin. (2) din Constitutia Romaniei.

              p. PRESEDINTELE CAMEREI DEPUTATILOR
                      ANDREI IOAN CHILIMAN

    Aceasta lege a fost adoptata de Senat in sedinta din 10 iunie 1997, cu respectarea prevederilor art. 74 alin. (2) din Constitutia Romaniei.

                   p. PRESEDINTELE SENATUI
                      CRISTIAN DUMITRESCU

                             ACORD
intre Guvernul Romaniei si Guvernul Republicii Federale Germania privind transporturile rutiere internationale de persoane si de marfuri

    Guvernul Romaniei si Guvernul Republicii Federale Germania, dorind sa contribuie la dezvoltarea unor relatii comerciale si economice reciproc avantajoase, in scopul facilitarii si reglementarii transporturilor rutiere internationale de persoane si de marfuri dintre cele doua tari si in tranzit pe teritoriile lor, pe baza egalitatii in drepturi si a avantajului reciproc,
    au convenit cele ce urmeaza:

    Art. 1
    Acest acord reglementeaza, pe baza legislatiei nationale a partilor contractante, transportul de calatori si de marfuri in trafic rutier international dintre Romania si Republica Federala Germania si in tranzit pe teritoriile acestor state de catre intreprinzatorii care sunt autorizati pe teritoriul statului lor sa efectueze astfel de transporturi.
    Transportul de calatori
    Art. 2
    1. Transportul de calatori, in sensul prezentului acord, reprezinta transportul persoanelor si al bagajelor lor cu autobuze, in cont propriu sau pentru terti. Acest lucru este valabil si pentru cursele in gol in legatura cu asemenea prestatii de transport.
    2. Autobuzele sunt acele autovehicule care, din punct de vedere constructiv si al dotarii, sunt adaptate si destinate transportului a mai mult de 9 persoane (inclusiv soferul).
    Art. 3
    1. Transportul de linie reprezinta transportul regulat de calatori pe o anumita relatie de transport conform unor orare, tarife si conditii de transport stabilite si publicate anterior, in cadrul carora calatorii pot urca sau cobori in puncte de oprire stabilite anticipat. Aceasta prevedere se aplica si pentru alte transporturi care se realizeaza, in principal, ca transporturi de linie.
    2. Transporturi de linie, in sensul prezentului acord, sunt, independent de cine stabileste parcursul curselor, si transporturile regulate ale anumitor categorii de persoane, alti calatori fiind exclusi, in masura in care caracteristicile transportului de linie de la pct. 1 sunt respectate. Aceste transporturi, in special transporturile de muncitori spre locul de munca si de acolo spre domiciliul lor, sunt denumite forme speciale ale transportului de linie.
    3. Transportul de linie in trafic direct sau in tranzit necesita autorizarea din partea autoritatilor competente ale celor doua parti contractante. Autorizatia se elibereaza, de comun acord, pe baza legislatiei in vigoare a fiecarei parti contractante. Autorizatia poate fi eliberata pe o perioada de pana la 5 ani.
    4. Modificarile rutelor, ale punctelor de oprire, ale orarelor, tarifelor si conditiilor de transport necesita aprobarea prealabila a autoritatilor competente ale celor doua parti contractante. Aceasta prevedere este valabila si pentru suspendarea functionarii liniei.
    5. Cererile pentru stabilirea unui transport de linie, precum si cererile conform pct. 4 se vor prezenta autoritatilor competente ale partii contractante pe teritoriul careia intreprinzatorul respectiv isi are sediul conducerii efective. Cererile se transmit, impreuna cu punctul de vedere al Ministerului Transporturilor al acestei parti contractante, direct Ministerului Transporturilor al celeilalte parti contractante.
    6. Cererile mentionate la pct. 4 si 5 trebuie sa contina, in special, urmatoarele date:
    (1) numele si prenumele sau firma, precum si adresa completa a intreprinzatorului care prezinta cererea;
    (2) felul transportului;
    (3) perioada pentru care este solicitata aprobarea;
    (4) perioada de functionare si numarul de curse (de exemplu: zilnic, saptamanal);
    (5) orarul;
    (6) ruta exacta (puncte de oprire pentru preluarea si debarcarea calatorilor /alte puncte de oprire/ puncte de trecere a frontierei);
    (7) lungimea liniei, in kilometri: cursa dus/cursa intors;
    (8) lungimea traseului zilnic;
    (9) duratele de conducere si odihna ale soferilor;
    (10) numarul de locuri ale autobuzelor care urmeaza a se utiliza;
    (11) tarife si conditii de transport (tarife).
    Comisia mixta, constituita conform art. 17, poate sa hotarasca, dupa necesitati, modificari ale datelor mentionate anterior.
    Art. 4
    1. Transportul-naveta este prestatia de transport in cadrul careia grupuri de calatori, formate anticipat, sunt transportate de mai multe ori dus si intors de la aceeasi zona de plecare pana la aceeasi zona de destinatie. Aceste grupuri, formate din calatori care au efectuat deja cursa dus, vor fi transportate inapoi la locul de plecare cu o cursa ulterioara. Prin zona de plecare si prin zona de destinatie se intelege locul de incepere a calatoriei si locul de destinatie a acesteia, precum si localitatile situate pe o raza de 50 km. In afara prestatiei de transport, trebuie sa fie inclusa si cazarea grupului de calatori, cu sau fara masa, la locul de destinatie si, daca este cazul, in timpul calatoriei. Prima cursa intors si ultima cursa dus din cadrul transporturilor-naveta trebuie sa fie curse in gol.
    2. Includerea unei prestatii de transport in categoria transportului-naveta nu este afectata, daca, cu acordul autoritatilor competente ale partilor contractante respective, calatorii efectueaza, in mod exceptional, cursa intors cu un alt grup.
    3. Transporturile-naveta necesita, in fiecare caz, aprobarea autoritatilor competente ale celeilalte parti contractante. Cererea pentru obtinerea unei aprobari se va adresa, prin intermediul autoritatilor competente ale unei parti contractante, autoritatilor competente ale celeilalte parti contractante. Ea trebuie prezentata cu cel putin 60 de zile inainte de inceperea transportului.
    4. Cererile pentru aprobarea transportului-naveta, in conformitate cu prevederile pct. 3, trebuie sa mai contina, in afara datelor prevazute la art. 3 pct. 6, si date legate de calatorie, de numarul curselor si date privind localitatea si hotelurile sau alte amenajari in care urmeaza sa fie cazati calatorii in timpul sederii lor, precum si durata sederii.
    5. Comisia mixta, constituita conform art. 17, va stabili, daca este cazul, principiile procedurii de aprobare a transportului-naveta si formularele de aprobare.
    6. In cadrul transporturilor-naveta in sensul pct. 1, intreprinzatorul trebuie sa prezinte o lista a calatorilor, care sa fie stampilata de autoritatile de frontiera la intrarea pe teritoriul celeilalte parti contractante.
    Art. 5
    1. Transportul ocazional este transportul care, in conformitate cu prevederile art. 3 pct. 1, nu este transport de linie, iar in conformitate cu prevederile art. 4, nu este transport-naveta.
    2. Transporturile ocazionale in trafic direct sau in tranzit nu necesita aprobare, in cazul in care:
    a) cursele se realizeaza cu un autovehicul care transporta, pe intreaga ruta, acelasi grup de calatori pe care il readuce la punctul de plecare (cursa in circuit cu usile inchise);
    sau
    b) transporturi in cadrul carora sunt preluati calatori la cursa dus, iar cursa intors se face in gol (curse de intoarcere in gol);
    sau
    c) curse in gol pentru a prelua si a readuce la punctul de plecare un grup de calatori care a fost transportat anterior de acelasi intreprinzator in cadrul unui transport, conform prevederilor lit. b).
    3. In cazul transporturilor ocazionale calatorii nu pot fi imbarcati sau coborati pe traseu, decat daca autoritatile competente ale partii contractante respective permit aceasta.
    4. Transporturile ocazionale care nu se incadreaza in prevederile pct. 2 necesita, in fiecare caz, aprobarea autoritatilor competente ale celeilalte parti contractante. Cererea de obtinere a unei aprobari va fi adresata prin intermediul autoritatilor competente ale unei parti contractante, catre autoritatile competente ale celeilalte parti contractante. Ea trebuie prezentata cu cel putin 4 saptamani inainte de inceperea transportului.
    5. Cererile prevazute la pct. 4 trebuie sa contina, in mod obligatoriu, urmatoarele date:
    (1) numele si prenumele sau firma, precum si adresa completa a intreprinzatorului si, eventual, a organizatorului calatoriei care prezinta dispozitia de transport;
    (2) scopul calatoriei (descriere);
    (3) statul in care se constituie grupul de calatori;
    (4) punctul de plecare si de destinatie al calatoriei si tara de origine a grupului de calatori;
    (5) traseul cu punctele de trecere a frontierei;
    (6) date privind cursa dus/intors, cu specificarea daca cursa dus/intors urmeaza sa se efectueze cu sau fara calatori;
    (7) duratele de conducere si de odihna a soferilor;
    (8) numerele de inmatriculare si numarul de locuri ale autobuzelor care urmeaza a fi utilizate.
    6. Comisia mixta, constituita conform prevederilor art. 17, poate, dupa necesitati, sa modifice regulile de procedura de la pct. 4 si 5 si sa convina asupra documentelor supuse controlului pentru transporturile ocazionale scutite de aprobari.
    Art. 6
    1. Autorizatiile acordate conform prevederilor art. 3 pct. 3, ale art. 4 pct. 3 si ale art. 5 pct. 3 si 4 pot fi utilizate numai de intreprinzatorii carora le-au fost acordate. Ele nu pot fi transmise altor intreprinzatori, iar in cazul unui transport ocazional, nu pot fi folosite pentru alte autovehicule decat cele indicate in autorizatie. In cadrul transporturilor de linie, intreprinzatorul caruia i-a fost acordata autorizatia poate sa includa in activitatea sa, in caz de necesitate si cu caracter temporar, un alt intreprinzator din teritoriul partii contractante respective. Acesta nu trebuie sa fie mentionat in formularul de autorizare, insa trebuie sa aiba la el o copie oficiala de pe aceasta autorizatie si o copie legalizata de pe contract sau de pe un alt document adecvat, care va fi convenit in cadrul comisiei mixte constituite conform prevederilor art. 17. Comisia mixta poate conveni si modificari ale conditiilor de aplicare a acestei reglementari.
    2. Transportul de persoane, care incepe si se termina pe teritoriul unei parti contractante, cu autobuze inmatriculate pe teritoriul celeilalte parti contractante, nu este admis (interdictie de cabotaj).
    Transportul de marfuri
    Art. 7
    Pentru orice transport rutier de marfuri, in cont propriu sau pentru terti, intre teritoriul partii contractante in care este inmatriculat autovehiculul utilizat si teritoriul celeilalte parti contractante, precum si in tranzit pe teritoriul celeilalte parti contractante, este necesara o autorizatie de la autoritatile competente ale acestei parti contractante.
    Art. 8
    1. Autorizatia se elibereaza intreprinzatorului. Ea este valabila numai pentru acesta si nu este transmisibila.
    2. Este necesara o autorizatie pentru fiecare camion si pentru fiecare autovehicul-tractor. Ea este valabila, de asemenea, pentru remorca insotitoare sau semiremorca, indiferent de tara de inmatriculare a acesteia.
    3. In conformitate cu legislatia nationala, o autorizatie este valabila pentru una sau mai multe curse dus/intors, in traficul direct sau in tranzit, pentru perioada de timp prevazuta in aceasta autorizatie (autorizatie de cursa) sau pentru un numar oarecare de curse efectuate in perioada mentionata in aceasta (autorizatie de timp).
    4. Transporturile intre teritoriul celeilalte parti contractante si un stat tert sunt admise numai daca teritoriul in care este inmatriculat autovehiculul este tranzitat in mod normal. In cadrul comisiei mixte constituite conform prevederilor art. 17, pot fi convenite, dupa examinare, exceptii, in functie de necesitati.
    5. Nu este permisa efectuarea transporturilor de marfuri intre doua puncte situate pe teritoriul unei parti contractante cu autovehicule inmatriculate pe teritoriul celeilalte parti contractante. Exceptiile de la aceasta pot fi permise in cazuri speciale de catre autoritatile competente, daca pe teritoriul lor nu sunt puse la dispozitie suficiente autovehicule in scopuri speciale.
    6. Pentru transportul de marfuri prevazut in prezentul acord sunt necesare documentele de transport care trebuie sa corespunda modelului utilizat pe plan international.
    Art. 9
    1. Nu sunt necesare autorizatii pentru efectuarea urmatoarelor transporturi sau pentru cursele in gol legate de acestea:
    (1) transportul de obiecte si materiale exclusiv pentru publicitate sau informare, precum si obiecte si opere de arta, in trafic direct sau in tranzit (obiecte pentru targuri si expozitii);
    (2) transportul de aparate si accesorii pentru sau de la manifestari teatrale, muzicale, cinematografice, sportive si de circ, precum si pentru sau de la inregistrari radio, cinematografice sau de televiziune, in trafic direct sau in tranzit;
    (3) transportul de autovehicule avariate (inapoierea lor);
    (4) transportul de persoane decedate sau al cenusii acestora;
    (5) transportul de marfuri cu autovehicule a caror greutate totala admisibila, inclusiv greutatea totala a remorcilor, nu depaseste 6 tone sau a caror sarcina utila admisibila, inclusiv cea a remorcilor, nu depaseste 3,5 tone;
    (6) transportul de medicamente, aparate si echipamente medicale, precum si de alte marfuri destinate acordarii ajutorului in caz de urgenta (in special catastrofe naturale);
    (7) transportul de animale vii;
    (8) transportul efectelor de stramutare.
    2. Comisia mixta, constituita conform prevederilor art. 17, poate conveni exceptarea de la obligatia de autorizare si a altor transporturi.
    Art. 10
    1. Autorizatiile necesare intreprinzatorilor din Romania vor fi emise de Ministerul Federal al Transporturilor din Republica Federala Germania si vor fi distribuite de autoritatile competente din Romania.
    2. Autorizatiile necesare intreprinzatorilor din Republica Federala Germania vor fi emise de Ministerul Transporturilor din Romania si vor fi distribuite de Ministerul Federal al Transporturilor din Republica Federala Germania sau de autoritatile insarcinate de acesta.
    Art. 11
    1. Comisia mixta, constituita conform prevederilor art. 17, va conveni contingentul de autorizatii care vor fi schimbate anual intre cele doua parti contractante.
    2. Contingentul de autorizatii convenit poate, in caz de necesitate, sa fie modificat de catre comisia mixta constituita conform prevederilor art. 17.
    3. Modelul autorizatiilor va fi stabilit de comisia mixta constituita conform prevederilor art. 17.
    Dispozitii finale
    Art. 12
    Pentru toate transporturile reglementate prin prezentul acord, autorizatiile, documentele supuse controlului sau alte documente necesare trebuie sa se afle la bordul autovehiculului si sa fie prezentate, la cerere, reprezentantilor organelor de control competente, pentru examinare. Documentele supuse controlului trebuie sa fie completate inainte de inceperea cursei.
    Art. 13
    1. Autovehiculele inmatriculate pe teritoriul unei parti contractante vor respecta, pe teritoriul celeilalte parti contractante, normele in vigoare pe acest teritoriu, privind greutatea, dimensiunile si sarcina pe osie.
    2. In cazul in care greutatea, dimensiunile sau sarcina pe osie ale autovehiculului depasesc limitele maxime admise pe teritoriul unei parti contractante, autovehiculul trebuie sa posede o autorizatie speciala, emisa de autoritatile competente ale acelei parti contractante. Daca aceasta autorizatie limiteaza circulatia autovehiculului la un itinerar determinat, transportul se poate face numai pe acest itinerar.
    Art. 14
    In aplicarea prevederilor art. 1, partile contractante vor promova utilizarea, pentru transporturile rutiere internationale, a autovehiculelor cu nivel de zgomot si emisii de substante poluante reduse, precum si a autovehiculelor cu echipament modern de siguranta din punct de vedere tehnic. Comisia mixta, constituita conform prevederilor art. 17, va stabili detaliile in legatura cu aceasta problema.
    Art. 15
    1. Intreprinzatorii unei parti contractante sunt obligati sa respecte, pe teritoriul celeilalte parti contractante, prevederile in vigoare ale legislatiei privind transporturile si autovehiculele, precum si reglementarile vamale si tarifare in vigoare.
    2. In cazul unor incalcari grave sau repetate ale legislatiei in vigoare pe teritoriul celeilalte parti contractante sau ale prevederilor prezentului acord de catre un intreprinzator sau de personalul sau de la bordul vehiculului, autoritatile competente ale partii contractante in care autovehiculul este inmatriculat, la sesizarea autoritatilor competente ale partii contractante pe al carei teritoriu a avut loc incalcarea, vor putea lua, in conformitate cu respectiva legislatie in vigoare, urmatoarele masuri:
    a) somarea intreprinzatorului raspunzator, privind necesitatea respectarii prevederilor in vigoare (avertizare);
    b) interzicerea temporara a transportului;
    c) suspendarea eliberarii de autorizatii catre intreprinzatorul raspunzator sau retragerea unei autorizatii deja eliberate pentru perioada in care autoritatile competente ale celeilalte parti contractante exclud de la trafic pe intreprinzatorul respectiv.
    3. Masura prevazuta la pct. 2 lit. b) poate fi luata si direct de catre autoritatile competente ale partii contractante pe al carei teritoriu a avut loc incalcarea.
    4. Autoritatile competente ale celor doua parti contractante se informeaza reciproc asupra masurilor luate, in conformitate cu legislatia lor nationala.
    Art. 16
    In masura in care, in baza prezentului acord, in conformitate cu legislatia nationala, se transmit date referitoare la persoane, se aplica urmatoarele dispozitii, cu respectarea prevederilor legale in vigoare, pentru fiecare parte contractanta:
    1. Utilizarea datelor de catre destinatar este permisa numai in scopul indicat si in conditiile prescrise de catre autoritatea care le transmite.
    2. Destinatarul informeaza, la cerere, autoritatea care le transmite, asupra utilizarii datelor transmise si asupra rezultatelor obtinute in baza acestora.
    3. Date referitoare la persoane pot fi transmise numai autoritatilor competente. Transmiterea lor mai departe altor organe este admisa numai cu acordul prealabil al autoritatii care le transmite.
    4. Autoritatea care transmite datele este obligata sa vegheze la corectitudinea lor, precum si la necesitatea si la oportunitatea transmiterii lor, in conformitate cu scopul urmarit. In acest sens, se vor respecta interdictiile privind transmiterea, conform respectivei legislatii nationale in vigoare. In cazul in care se dovedeste ca au fost transmise date incorecte sau date a caror transmitere este interzisa, va fi anuntat neintarziat destinatarul. Acesta are obligatia de a corecta sau de a distruge datele respective.
    5. Persoanei in cauza i se vor aduce la cunostinta, la cerere, informatiile existente cu privire la persoana sa, precum si cu scopul utilizarii datelor. Nu exista obligatia de a da informatii, in cazul in care se apreciaza ca interesul public de a nu furniza informatii precumpaneste asupra interesului persoanei in cauza de a obtine informatii. In rest, dreptul persoanei in cauza de a obtine informatii asupra datelor existente privind persoana sa este reglementat de legislatia nationala a partii contractante pe teritoriul careia s-au solicitat informatiile.
    6. Autoritatea care efectueaza transmiterea datelor atrage atentia asupra termenului de radiere in conformitate cu legislatia sa in vigoare. Independent de aceste termene, datele referitoare la persoane se vor radia indata ce nu mai sunt necesare scopului pentru care au fost transmise.
    7. Autoritatea care transmite sau care primeste date este obligata sa efectueze transmiterea si primirea datelor privind persoanele, in conformitate cu actele respective.
    8. Autoritatea care transmite sau care primeste date este obligata sa asigure protectia eficienta a datelor transmise, referitoare la persoane, impotriva accesului neautorizat, modificarii neautorizate si publicarii neautorizate.
    Art. 17
    Reprezentantii autoritatilor competente ale celor doua parti contractante constituie o comisie mixta. Aceasta se intruneste, ori de cate ori este cazul, pentru a asigura aplicarea prevederilor prezentului acord, precum si tratarea altor probleme legate de traficul rutier international, adaptarea prevederilor acordului la evolutia traficului si reglementarea, de comun acord, a oricaror litigii aparute.
    Art. 18
    1. Autoritatile competente insarcinate cu implementarea prezentului acord sunt:
    - pentru Romania:
      - Ministerul Transporturilor
    - pentru Republica Federala Germania:
      - Ministerul Federal al Transporturilor si pentru autorizatii, conform prevederilor art. 3 pct. 3, 4 si 5, ale art. 4 pct. 2 si 3, precum si ale art. 13; autoritatile landurilor care elibereaza autorizatii.
    2. Partile contractante isi vor comunica reciproc orice modificare privind autoritatile lor competente desemnate.
    Art. 19
    In efectuarea transporturilor pe baza prezentului acord, intreprinzatorii unei parti contractante sunt scutiti, pe teritoriul celeilalte parti contractante, de toate taxele privind formalitatile vamale, taxele de import, precum si de obligativitatea obtinerii autorizatiei de import, pentru:
    a) carburantul din rezervorul principal cu care este prevazut tipul respectiv de autovehicul, care este in legatura, din punct de vedere tehnic si constructiv, cu instalatia de alimentare si este transportat in autobuze sau camioane, precum si carburantul suplimentar necesar pentru instalatiile de refrigerare sau alte instalatii ale camioanelor sau pentru conteinerele speciale, in conformitate cu legislatia nationala;
    b) lubrifiantii care se afla in autovehicul si care corespund necesarului normal de functionare in timpul transportului;
    c) piesele de schimb si sculele pentru repararea autovehiculului care efectueaza transportul international; piesele de schimb care nu au fost folosite, precum si piesele schimbate trebuie sa fie reexportate, distruse sau tratate, dupa caz, conform dispozitiilor in vigoare pe teritoriul respectivei parti contractante.
    Art. 20
    Profiturile intreprinzatorilor din domeniul transporturilor obtinute din exploatarea in trafic international a autovehiculelor vor fi impozabile in conformitate cu prevederile Conventiei dintre Republica Socialista Romania si Republica Federala Germania privind evitarea dublei impuneri asupra veniturilor si averii, semnata la 29 iunie 1973.
    Art. 21
    Drepturile si obligatiile partilor contractante, care rezulta din alte acorduri incheiate de acestea conform dreptului international, inclusiv obligatiile Republicii Federale Germania, rezultate din calitatea de membru al Uniunii Europene, nu vor fi afectate de prevederile prezentului acord.
    Art. 22
    1. Prezentul acord va intra in vigoare dupa o luna de la data la care partile contractante isi vor notifica reciproc indeplinirea cerintelor legislatiei nationale pentru intrarea in vigoare a acestuia.
    2. Prezentul acord isi mentine valabilitatea pana cand una dintre partile contractante il va denunta in scris. In acest caz, acordul isi inceteaza valabilitatea dupa 6 luni de la primirea notificarii privind denuntarea de catre cealalta parte contractanta.
    Art. 23
    La data intrarii in vigoare a prezentului acord, Conventia dintre Ministerul Transporturilor al Republicii Socialiste Romania si Ministrul Federal al Transporturilor al Republicii Federale Germania privind transporturile internationale de marfuri si calatori cu autovehicule, semnata la 12 octombrie 1970, isi inceteaza valabilitatea.
    Incheiat la Bonn la 25 iunie 1996, in doua exemplare originale, fiecare in limbile romana si germana, ambele texte fiind egal autentice.

                     Pentru Guvernul Romaniei,
                     Teodor Viorel Melescanu

                     Pentru Guvernul Republicii
                     Federale Germania,
                     Klaus Kinkel



SmartCity5

COMENTARII la Legea 106/1997

Momentan nu exista niciun comentariu la Legea 106 din 1997
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu