Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

Instrucţiuni Nr.5 din 22.09.2011

privind ocuparea posturilor didactice/catedrelor care se vacantează pe parcursul anului şcolar 2011-2012
ACT EMIS DE: Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului și Sportului
ACT PUBLICAT ÎN MONITORUL OFICIAL NR. 693 din 30 septembrie 2011



SmartCity1


În baza prevederilor art. 361 alin. (6) din Legea educaţiei naţionale nr. 1/2011,în conformitate cu prevederile Ordinului ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 3.753/2011 privind aprobarea unor măsuri tranzitorii în sistemul naţional de învăţământ,ministrul educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului emite următoarea instrucţiune: Articolul 1Prezenta instrucţiune reglementează ocuparea posturilor didactice/catedrelor care se vacantează pe parcursul anului şcolar 2011-2012. Articolul 2Posturile didactice/Catedrele care se vacantează după începerea anului şcolar 2011-2012 se publică la sediul inspectoratului şcolar judeţean/al municipiului Bucureşti şi pot fi ocupate cu personalul didactic nerepartizat în şedinţele publice organizate, conform Calendarului mişcării personalului didactic din învăţământul preuniversitar pentru anul şcolar 2011-2012, aprobat prin Ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 5.615/2010, cu modificările şi completările ulterioare, respectând ordinea de ocupare a posturilor didactice/catedrelor, prevăzută în Metodologia privind mişcarea personalului didactic din învăţământul preuniversitar, aprobată prin Ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 5.616/2010, cu modificările şi completările ulterioare. Articolul 3(1) În cazul în care, la nivelul inspectoratului şcolar judeţean/al municipiului Bucureşti, posturile didactice/catedrele vacantate nu pot fi ocupate conform art. 2, consiliile de administraţie din unităţile de învăţământ care au posturi didactice/catedre vacante, pe parcursul anului şcolar 2011-2012, sunt abilitate să organizeze şi să desfăşoare individual, în consorţii şcolare sau în asocieri temporare la nivel local, concursuri de suplinire pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor, cu probe scrise şi practice/orale în profilul postului sau la limba de predare, cu personal didactic calificat, respectiv testări pentru personalul fără studii corespunzătoare postului, conform prezentei instrucţiuni.(2) Pentru a ocupa posturi didactice/catedre, candidaţii care participă la concursul organizat potrivit prezentei instrucţiuni trebuie să obţină minimum nota 5. Candidaţii care obţin note între 5 şi 6,99 vor fi monitorizaţi pe parcursul anului şcolar de către conducerile unităţilor de învăţământ, inspectori de specialitate/metodişti ai inspectoratului şcolar, în scopul asigurării calităţii actului educaţional. Articolul 4(1) Pentru organizarea şi desfăşurarea concursului la nivelul unei unităţi de învăţământ, consiliul de administraţie al unităţii de învăţământ stabileşte comisia de organizare şi desfăşurare a concursului, care se numeşte prin decizie a directorului unităţii de învăţământ, în următoarea componenţă:a)preşedinte - directorul unităţii de învăţământ; b)membri - profesori titulari, de regulă, cu gradul didactic I sau II; c)un reprezentant al inspectoratului şcolar - inspector şcolar; d)secretar - un cadru didactic titular. (2) În situaţia în care concursul se desfăşoară la nivelul consorţiilor şcolare sau în baza unor asocieri temporare ale unor unităţi de învăţământ, unitatea de învăţământ în care se organizează concursul se stabileşte în şedinţă comună a consiliilor de administraţie ale unităţilor de învăţământ care au posturi didactice/catedre vacante.(3) În situaţia prevăzută la alin. (2), comisia de organizare şi desfăşurare a concursului se stabileşte în şedinţă comună a consiliilor de administraţie ale unităţilor de învăţământ şi se numeşte prin decizie a directorului unităţii de învăţământ în care se desfăşoară concursul, în următoarea componenţă:a)preşedinte - un director al unei unităţi de învăţământ din cadrul asocierii temporare/consorţiului şcolar; b)membri - directori adjuncţi, profesori titulari ai oricărei unităţi de învăţământ din cadrul asocierii temporare/consorţiului şcolar; c)un reprezentant al inspectoratului şcolar - inspector şcolar; d)secretar - un cadru didactic titular la oricare unitate şcolară din cadrul asocierii temporare/consorţiului şcolar. Articolul 5(1) Preşedintele comisiei de organizare şi desfăşurare a concursului are următoarele atribuţii:a)asigură corectitudinea înscrierii candidaţilor la concurs şi ia deciziile corespunzătoare în această direcţie, în raport cu precizările şi ordinele Ministerului Educaţiei, Cercetării, Tineretului şi Sportului; b)ia măsurile necesare pentru desfăşurarea concursului în condiţii optime; c)îi instruieşte pe supraveghetori, împreună cu ceilalţi membri ai comisiei de organizare şi desfăşurare a concursului, şi stabileşte atribuţiile acestora; d)asigură, împreună cu secretarul şi ceilalţi membri ai comisiei de organizare şi desfăşurare a concursului, multiplicarea subiectelor şi distribuirea lor, în deplină siguranţă, pe săli; e)semnează lucrările candidaţilor; f)preia lucrările pe bază de proces-verbal tip de la responsabilii de sală şi verifică dacă numărul lucrărilor şi numărul paginilor acestora, predate de candidaţi supraveghetorilor de sală, corespund înscrisurilor din borderoul de predare a lucrărilor; g)predă, pe bază de proces-verbal, preşedintelui comisiei de evaluare a lucrărilor scrise ale candidaţilor lucrările scrise însoţite de un borderou pe discipline de concurs, menţionând numărul acestora şi numărul de pagini pentru fiecare lucrare scrisă; h)asigură afişarea baremelor la unitatea de învăţământ; i)întocmeşte şi afişează tabelul nominal cu rezultatele concursului, în ordinea descrescătoare a notelor, pe discipline de concurs; j)primeşte contestaţiile şi le transmite, sub semnătură, comisiei de rezolvare a contestaţiilor; k)după primirea rezultatelor la contestaţii, pe baza rezultatelor concursului, întocmeşte clasificarea finală a candidaţilor, pe discipline de concurs. (2) Secretarul comisiei de organizare şi desfăşurare a concursului are următoarele atribuţii:a)verifică cererile candidaţilor înscrişi la concurs, documentele anexate necesare înscrierii, alcătuieşte lista acestora pe discipline de concurs şi afişează, împreună cu ceilalţi membri ai comisiei, listele cu candidaţii admişi la concurs; b)alcătuieşte lista disciplinelor pentru care sunt necesare subiecte de concurs; c)îi instruieşte, împreună cu ceilalţi membri ai comisiei de organizare şi desfăşurare a concursului, pe supraveghetori şi stabileşte atribuţiile acestora; d)împreună cu preşedintele şi ceilalţi membri ai comisiei de organizare şi desfăşurare a concursului, asigură multiplicarea subiectelor; e)participă la distribuirea subiectelor pe săli; f)aplică ştampila unităţii de învăţământ pe lucrările candidaţilor, pentru care se utilizează tuşul albastru; g)asigură afişarea, la loc vizibil, a baremului de corectare pentru toate disciplinele la care s-a susţinut concurs; h)asigură afişarea listei, în timp util, cu rezultatele obţinute de candidaţi; i)primeşte contestaţiile şi transmite tabelul nominal comisiei de rezolvare a contestaţiilor; j)alcătuieşte şi afişează lista cu rezultatele definitive; k)răspunde, împreună cu preşedintele, de materialele de concurs primite; l)îl informează în permanenţă pe preşedintele comisiei de organizare şi desfăşurare a concursului despre evenimentele importante sau neprevăzute care se petrec pe perioada desfăşurării probelor de concurs. (3) Membrii comisiei de organizare şi desfăşurare a concursului au următoarele atribuţii:a)asigură multiplicarea subiectelor, verifică concordanţa dintre subiecte şi specializarea candidaţilor, introduc subiectele în plicuri şi le predau secretarului comisiei de organizare şi desfăşurare a concursului; b)participă la distribuirea subiectelor în săli; c)participă, alături de preşedintele şi secretarul comisiei de organizare şi desfăşurare a concursului, la preluarea lucrărilor, a proceselor-verbale, precum şi a materialelor nefolosite; d)participă la alcătuirea tabelelor cu rezultatele obţinute de candidaţi la concurs; e)participă la primirea şi înregistrarea contestaţiilor; f)îl informează în permanenţă pe preşedintele comisiei de organizare şi desfăşurare a concursului despre evenimentele importante sau neprevăzute care se petrec pe perioada desfăşurării probelor de concurs. Articolul 6Toţi membrii comisiei de organizare şi desfăşurare a concursului, înainte de începerea concursului, depun o declaraţie prin care se angajează să păstreze secretul subiectelor de concurs până la afişarea baremului de corectare. În cazul divulgării subiectelor aceştia suportă consecinţele legii. Articolul 7(1) Comisia de elaborare a subiectelor şi a baremelor de evaluare este stabilită de către consiliul de administraţie al unităţii de învăţământ şi se numeşte prin decizie a directorului unităţii de învăţământ, în următoarea componenţă:a)preşedinte - directorul adjunct sau un cadru didactic titular, membru al consiliului de administraţie; b)membri - pentru fiecare disciplină de concurs, câte 2 profesori titulari având gradul didactic I sau II/metodişti/inspectori şcolari de specialitate; c)secretar - un cadru didactic titular. (2) În situaţia în care concursul este organizat la nivelul consorţiilor şcolare/asocierilor temporare de unităţi de învăţământ, comisia de elaborare a subiectelor şi a baremelor de evaluare este stabilită, în şedinţă comună, de către consiliile de administraţie ale unităţilor de învăţământ din cadrul consorţiului/asocierii temporare de unităţi, care au posturi publicate pentru concurs, şi se numeşte prin decizie a directorului unităţii de învăţământ în care se organizează concursul, în următoarea componenţă:a)preşedinte - un director al unei unităţi de învăţământ din consorţiu/asociere temporară; b)membri - pentru fiecare disciplină de concurs, câte 2 profesori titulari, de specialitate, având gradul didactic I sau II/metodişti/inspectori şcolari; c)secretar - un cadru didactic titular. Articolul 8Din comisia de elaborare a subiectelor şi a baremelor de evaluare nu pot face parte persoane care au în rândul candidaţilor rude sau afini până la gradul al IV-lea inclusiv. Membrii comisiei de elaborare a subiectelor şi a baremelor de evaluare semnează în acest sens o declaraţie pe propria răspundere. Membrii comisiei de elaborare a subiectelor şi a baremelor de evaluare declară în scris că păstrează secretul asupra subiectelor. În cazul divulgării subiectelor suportă consecinţele legii. Articolul 9Subiectele şi baremele de evaluare pentru proba scrisă sunt alcătuite, în minimum 3 variante, de către membrii comisiei de elaborare a subiectelor şi a baremelor de evaluare în incinta unităţii de învăţământ în care se desfăşoară concursul. Articolul 10Preşedintele comisiei de elaborare a subiectelor şi a baremelor de evaluare predă plicurile sigilate cu variantele elaborate preşedintelui comisiei de organizare şi desfăşurare a concursului, la ora 9,00 din ziua de desfăşurare a probei scrise. La predarea/primirea plicurilor sigilate cu subiecte şi a baremelor de evaluare secretarii celor două comisii întocmesc un proces-verbal. Articolul 11În cazul în care la proba scrisă se constată, în maximum 30 de minute de la începerea probei scrise, faptul că subiectul/subiectele a/au fost formulat/e greşit sau în afara programei de concurs, se va utiliza varianta de rezervă la decizia preşedintelui comisiei de organizare şi desfăşurare a concursului, după consultarea membrilor comisiei de elaborare a subiectelor şi a baremelor de evaluare. Articolul 12(1) Comisia de evaluare a lucrărilor scrise este stabilită de către consiliul de administraţie al unităţii de învăţământ şi se numeşte prin decizie a directorului unităţii de învăţământ, în următoarea componenţă: a)preşedinte - director adjunct/un membru al consiliului de administraţie, cadru didactic titular; b)membri - pentru fiecare disciplină de concurs, câte 2 profesori titulari având gradul didactic I sau II/metodişti/inspectori şcolari de specialitate; c)secretar - un cadru didactic titular. (2) În situaţia în care concursul este organizat la nivelul consorţiilor şcolare/asocierilor temporare de unităţi, comisia de evaluare a lucrărilor scrise este stabilită, în şedinţă comună, de consiliile de administraţie ale unităţilor de învăţământ din cadrul consorţiului/asocierii temporare de unităţi, care au posturi publicate pentru concurs, şi se numeşte prin decizie a directorului unităţii de învăţământ în care se organizează concursul, în următoarea componenţă:a)preşedinte - un director adjunct/un membru al consiliului de administraţie, cadru didactic titular al unei unităţi de învăţământ din cadrul consorţiului/asocierii temporare; b)membri - pentru fiecare disciplină de concurs, câte 2 profesori titulari de specialitate având gradul didactic I sau II/metodişti/inspectori şcolari; c)secretar - un cadru didactic titular. (3) Evaluarea şi notarea lucrărilor scrise se desfăşoară în săli în care nu este permis accesul altor persoane, în afara membrilor comisiei de evaluare a lucrărilor scrise. Fiecare lucrare scrisă este verificată independent de cei 2 membri ai comisiei de evaluare şi apreciată separat, cu note de la 10 la 1, incluzând şi punctul din oficiu, conform baremului de evaluare. Fiecare profesor evaluator trece punctele acordate pentru fiecare subiect, precum şi nota finală, în borderoul de notare, după terminarea evaluării. La evaluare nu se fac însemnări pe lucrare. Articolul 13Preşedintele comisiei de evaluare verifică borderourile şi semnalează diferenţele mai mari de un punct dintre notele acordate de cei 2 profesori evaluatori. În această situaţie, cei 2 profesori evaluatori reverifică împreună lucrarea şi acordă o nouă notă care se înregistrează într-un alt borderou. Această notă trebuie să fie cuprinsă între notele iniţiale. Fiecare profesor evaluator îşi înscrie propria notă pe lucrare, semnează în dreptul notei, iar preşedintele comisiei de evaluare calculează nota finală ca medie aritmetică cu două zecimale, fără rotunjire, o trece pe lucrare şi semnează. Articolul 14Lucrările candidaţilor, împreună cu borderourile de corectare şi procesele-verbale cu mediile obţinute, sunt predate preşedintelui comisiei de evaluare. După stabilirea notei finale, preşedintele comisiei de evaluare deschide lucrările în prezenţa profesorilor evaluatori şi consemnează notele finale într-un proces-verbal tip, ce cuprinde numele candidaţilor, numărul lucrării şi nota obţinută. Articolul 15Evaluarea lucrărilor de concurs şi afişarea rezultatelor se realizează imediat după finalizarea probei scrise. Articolul 16Lucrările scrise pentru care se depun contestaţii se resigilează, în vederea reevaluării, secretizându-se şi nota/notele acordate la prima evaluare. Articolul 17Comisia de rezolvare a contestaţiilor va fi formată, în întregime, din alte cadre didactice decât cele din comisia de evaluare a lucrărilor scrise. Articolul 18(1) Comisia de rezolvare a contestaţiilor este stabilită de către consiliul de administraţie şi se numeşte, prin decizie a directorului unităţii de învăţământ, în următoarea componenţă:a)preşedinte - directorul adjunct al unităţii de învăţământ/membru al consiliului de administraţie, cadru didactic titular; b)membri - pentru fiecare disciplină de concurs, câte 2 profesori titulari de specialitate având gradul didactic I sau II; c)secretar - un cadru didactic titular. (2) În situaţia în care concursul este organizat la nivelul consorţiilor şcolare/asocierilor temporare de unităţi, comisia de rezolvare a contestaţiilor este stabilită, în şedinţă comună, de consiliile de administraţie ale unităţilor de învăţământ din cadrul consorţiului/asocierii temporare de unităţi, care au posturi publicate pentru concurs, şi se numeşte prin decizie a directorului unităţii de învăţământ în care se organizează concursul, în următoarea componenţă:a)preşedinte - un director al unei unităţi de învăţământ din consorţiul şcolar/asocierea temporară, altul decât cei nominalizaţi în comisiile anterioare; b)membri - pentru fiecare disciplină de concurs, câte 2 profesori titulari de specialitate având gradul didactic I sau II; c)secretar - un cadru didactic titular. Articolul 19În cazul în care diferenţa dintre nota finală acordată de comisia de rezolvare a contestaţiilor şi nota finală acordată de comisia de evaluare este de cel mult 0,5 puncte, diferenţă care poate fi în plus sau în minus, rămâne definitivă nota finală acordată de comisia de evaluare. Articolul 20(1) Dacă diferenţa dintre nota finală acordată de comisia de rezolvare a contestaţiilor şi nota finală stabilită în urma evaluării iniţiale este mai mare de 0,5 puncte, nota finală acordată de comisia de rezolvare a contestaţiilor este definitivă.(2) În situaţia lucrărilor cu nota finală stabilită în urma evaluării iniţiale între 4,50-4,99, inclusiv notele de 4,50 şi 4,99, sau o notă cel puţin egală cu 9,50, nota definitivă este nota finală atribuită la recorectare. Articolul 21Hotărârile comisiei de rezolvare a contestaţiilor sunt definitive şi se pot ataca numai prin procedura contenciosului administrativ, contestaţia reprezentând plângerea din cadrul procedurii prealabile reglementate de art. 7 din Legea contenciosului administrativ nr. 554/2004, cu modificările şi completările ulterioare. Articolul 22(1) Probele practice/orale se desfăşoară cu o zi înaintea probei scrise.(2) Comisia de organizare şi desfăşurare a probelor practice/orale este stabilită de către consiliul de administraţie al unităţii de învăţământ şi se numeşte, prin decizie a directorului unităţii de învăţământ, în următoarea componenţă:a)preşedinte - un membru al consiliului de administraţie, cadru didactic titular; b)membri - câte 2 profesori titulari având gradul didactic I sau II, cu specializarea în profilul postului. (3) În situaţia în care concursul se desfăşoară la nivelul consorţiilor şcolare/asocierilor temporare de unităţi de învăţământ, proba practică/orală în profilul postului se susţine în faţa unei comisii stabilite, în şedinţă comună, de consiliile de administraţie ale unităţilor de învăţământ din cadrul consorţiului/asocierii temporare de unităţi, care au posturi publicate pentru concurs, numită prin decizie a directorului unităţii de învăţământ în care se organizează concursul, în următoarea componenţă:a)preşedinte - un membru al consiliului de administraţie al unei unităţi de învăţământ, cadru didactic titular; b)membri - câte 2 profesori titulari, cu gradul didactic I sau II, cu specializarea în profilul postului/responsabili ai comisiilor metodice cu specializarea în profilul postului/inspectori şcolari de specialitate/metodişti ai inspectoratului şcolar. (4) Evaluarea probelor practice/orale se realizează prin calificative „admis“ - „respins“.(5) După desfăşurarea şi evaluarea probelor practice/orale se alcătuieşte lista candidaţilor admişi pentru susţinerea lucrării scrise, care va fi afişată la avizierul unităţii de învăţământ, în aceeaşi zi, până la ora 18,00. Articolul 23În situaţiile în care în unităţile de învăţământ preuniversitar care organizează concurs nu există suficiente cadre didactice pentru a fi numite în toate comisiile implicate în organizarea şi desfăşurarea concursului, care să îndeplinească condiţiile din prezenta instrucţiune, preşedintele comisiei de organizare şi desfăşurare a concursului din unităţile de învăţământ respective solicită sprijinul inspectoratului şcolar. Inspectoratul şcolar nominalizează, în toate comisiile implicate în organizarea şi desfăşurarea concursului, metodişti de specialitate, directori/directori adjuncţi, profesori titulari, de specialitate, din alte unităţi de învăţământ. Articolul 24În ziua stabilită pentru desfăşurarea probei scrise, după primirea variantelor de subiecte, preşedintele comisiei de organizare şi desfăşurare a concursului, la ora 9,00, trage la sorţi, în prezenţa întregii comisii, varianta de subiect pentru redactarea lucrării scrise şi se încheie un proces-verbal. Articolul 25Membrii comisiei de organizare şi desfăşurare a concursului realizează multiplicarea subiectelor şi le introduc în plicuri până la ora 9,45. Pe plicurile sigilate se aplică ştampila unităţii de învăţământ. Articolul 26Transmiterea subiectelor în sălile de concurs se face de către preşedinte şi secretarul comisiei de organizare şi desfăşurare a concursului. Articolul 27Membrii comisiei de organizare şi desfăşurare a concursului care au multiplicat subiectele, precum şi membrii comisiei de elaborare a subiectelor şi a baremelor de evaluare nu părăsesc încăperile în care s-au efectuat aceste operaţiuni decât după o oră de la începerea probei scrise. Articolul 28Lucrarea scrisă se desfăşoară la data prevăzută, începând cu ora 10,00. Candidaţii vor fi prezenţi în sala de concurs, cel mai devreme la ora 8,00 şi cel mai târziu la ora 9,00, înainte de a fi deschis plicul cu subiecte. După primirea subiectelor de concurs de către candidaţi, durata de redactare a lucrărilor este de 4 (patru) ore, timp ce nu poate fi depăşit. Articolul 29Pentru redactarea lucrărilor se foloseşte cerneală sau pix de culoare albastră; desenele/graficele se pot executa şi cu creionul negru. Articolul 30Candidaţii şi supraveghetorii nu pot avea asupra lor, în sala de concurs, cărţi, caiete, telefoane mobile sau alte mijloace de comunicare la distanţă. Candidaţii pot avea dicţionare pentru disciplinele latină sau greacă veche şi planurile de conturi pentru disciplina „economic, administrativ, poştă“. Articolul 31În vederea desfăşurării probelor scrise, se asigură supravegherea fiecărei săli de către 2-3 supraveghetori, care verifică identitatea candidaţilor, prin buletinul/cartea/adeverinţa de identitate sau paşaport. Articolul 32La avizierul unităţii de învăţământ se afişează repartizarea pe săli a candidaţilor cu 24 de ore înainte de desfăşurarea probei scrise. Responsabilii de săli primesc, sub semnătură, de la secretarul comisiei tabelul nominal cu candidaţii repartizaţi în sala respectivă, foile tipizate de examen şi ciornele necesare, în funcţie de numărul concurenţilor. Articolul 33Membrii comisiei de organizare şi desfăşurare a concursului, desemnaţi pentru multiplicare, asigură numărul necesar de exemplare care se introduc în plicuri şi se vor secretiza. Articolul 34Preşedintele comisiei de organizare şi desfăşurare a concursului, împreună cu secretarul comisiei, distribuie în sălile de concurs plicurile secretizate cu subiecte, astfel încât la ora 10,00 acestea să se poată desface în prezenţa candidaţilor. Din momentul deschiderii plicului cu subiecte, niciun candidat nu mai poate intra sau părăsi sala decât dacă predă lucrarea şi semnează de predare. Candidaţii care nu se află în sală în momentul deschiderii plicului cu subiecte pierd dreptul de a mai susţine proba respectivă. Articolul 35După înmânarea subiectelor candidaţilor, un membru al comisiei de organizare şi desfăşurare a concursului, însoţit de preşedintele sau secretarul acestei comisii, verifică dacă toţi candidaţii au primit subiectul corespunzător specializării/disciplinei de concurs. Articolul 36Sigilarea lucrărilor scrise se efectuează de către candidaţi, în prezenţa responsabilului de sală, după care se aplică ştampila unităţii de învăţământ şi semnătura preşedintelui comisiei de organizare şi desfăşurare a concursului. Pentru ştampilă se utilizează tuşul albastru. Articolul 37După ce îşi încheie lucrările, candidaţii numerotează foile de concurs, numai cu cifre arabe, în partea de jos a paginii, în colţul din dreapta, indicând pagina curentă şi numărul total de pagini scrise, de exemplu, sub forma 3/5, pentru pagina a treia, în situaţia în care candidatul a scris în total 5 pagini. Se vor numerota toate paginile pe care candidatul a scris, inclusiv acelea pe care sunt scrise doar câteva rânduri, partea nescrisă fiind barată de către supraveghetori. Articolul 38După ce termină redactarea lucrărilor, candidaţii le predau responsabilului de sală şi semnează în borderoul de predare a lucrărilor, menţionând numărul de pagini scrise. Spaţiile libere ale întregii lucrări se anulează cu linie frântă în forma literei „Z“ de către un supraveghetor, în faţa candidatului. În sală rămân cel puţin 3 (trei) candidaţi până la predarea ultimei lucrări. Ciornele se predau separat, odată cu lucrarea, responsabilului de sală, fără să aibă valabilitate în evaluarea lucrării şi la eventualele contestaţii. Ciornele se păstrează, în arhiva unităţii de învăţământ care organizează concursul, timp de un an de zile. Articolul 39După ieşirea candidaţilor din sala în care s-a desfăşurat proba, supraveghetorii de sală vor preda comisiei de organizare şi desfăşurare a concursului lucrările candidaţilor, borderourile de predare a lucrărilor, foile de concurs anulate şi cele nefolosite. Articolul 40Lucrările scrise, pe discipline de învăţământ, sunt amestecate de către preşedintele comisiei de organizare şi desfăşurare a concursului şi apoi sunt depozitate, dacă este cazul, în condiţii de securitate maximă, astfel încât o singură persoană, acţionând independent, să nu poată avea acces la lucrările scrise, până la predarea acestora cu proces-verbal preşedintelui comisiei de evaluare a lucrărilor scrise din cadrul unităţii de învăţământ în aceeaşi zi. Rezultatele concursului se afişează la sediul unităţii de învăţământ. Articolul 41(1) Repartizarea pe posturile didactice/catedrele vacantate se realizează de către comisia de organizare şi desfăşurare a concursului, în ordinea descrescătoare a notelor obţinute de către candidaţii care au avut minimum nota 5 (cinci) la concurs.(2) În baza adresei de repartizare emise de comisia de organizare şi desfăşurare a concursului, directorul unităţii de învăţământ emite decizia de numire. Articolul 42Tematica de concurs se găseşte afişată pe pagina web a Ministerului Educaţiei, Cercetării, Tineretului şi Sportului. Articolul 43Inspectoratul şcolar, prin comisia judeţeană de mobilitate, monitorizează concursurile pentru suplinire cu probe scrise şi practice/orale în profilul postului sau la limba de predare pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor vacantate pe parcursul anului şcolar 2011-2012, în unităţile de învăţământ. Articolul 44La concursurile de ocupare a posturilor didactice/catedrelor care se vacantează pe parcursul anului şcolar 2011-2012 se pot înscrie şi pot participa candidaţii care îndeplinesc condiţiile prevăzute de legislaţia în vigoare şi aplicate concursurilor din 13 iulie 2011, respectiv 4 august 2011. Articolul 45Membrii tuturor comisiilor implicate în organizarea şi desfăşurarea concursului nu pot avea funcţia de preşedinte sau vicepreşedinte în cadrul unui partid politic, la nivel local, judeţean sau naţional. Articolul 46Direcţia generală management, resurse umane şi reţea şcolară din cadrul Ministerului Educaţiei, Cercetării, Tineretului şi Sportului, inspectoratele şcolare şi unităţile de învăţământ preuniversitar duc la îndeplinire prevederile prezentei instrucţiuni. Articolul 47Prezenta instrucţiune se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I. Ministrul educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului, Daniel Petru Funeriu


SmartCity5

COMENTARII la Instrucţiuni 5/2011

Momentan nu exista niciun comentariu la Instrucţiuni 5 din 2011
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Instrucţiuni 5/2011
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu