Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

Instrucţiuni Nr.1 din 11.12.2017

privind aplicarea unitară la nivelul unităţilor de învăţământ preuniversitar a Standardului 9 - Proceduri prevăzut în Codul controlului intern managerial al entităţilor publice, aprobat prin Ordinul secretarului general al Guvernului nr. 400/2015
ACT EMIS DE: Ministerul Educatiei Nationale
ACT PUBLICAT ÎN MONITORUL OFICIAL NR. 59 din 19 ianuarie 2018



SmartCity1

Luând în considerare prevederile art. 79 alin. (2) lit. e) din Regulamentul-cadru de organizare şi funcţionare a unităţilor de învăţământ preuniversitar, aprobat prin Ordinul ministrului educaţiei naţionale şi cercetării ştiinţifice nr. 5.079/2016,având în vedere Referatul de aprobare cu nr. 170/BAS din 28.11.2017,în conformitate cu prevederile Ordinului secretariatului general al Guvernului nr. 400/2015 pentru aprobarea Codului controlului intern managerial al entităţilor publice, cu modificările şi completările ulterioare,în baza prevederilor art. 12 alin. (3) din Hotărârea Guvernului nr. 26/2017 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Educaţiei Naţionale, cu modificările ulterioare,ministrul educaţiei naţionale emite prezenta instrucţiune. Articolul 1Pentru aplicarea unitară la nivelul unităţilor de învăţământ preuniversitar a Standardului 9 - Proceduri prevăzut în Codul controlului intern managerial al entităţilor publice, aprobat prin Ordinul secretarului general al Guvernului nr. 400/2015, cu modificările şi completările ulterioare, se aprobă modelul de procedură formalizată prevăzut în anexa nr. 1, care face parte integrantă din prezenta instrucţiune. Articolul 2Lista cuprinzând numărul minimal de proceduri formalizate necesare pentru implementarea unitară a sistemului de control intern managerial la nivelul unităţii de învăţământ preuniversitar este prevăzută în anexa nr. 2, care face parte integrantă din prezenta instrucţiune. Articolul 3Inspectoratele şcolare judeţene/al municipiului Bucureşti şi unităţile de învăţământ preuniversitar duc la îndeplinire prevederile prezentei instrucţiuni. Articolul 4 Prezenta instrucţiune se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.Ministrul educaţiei naţionale,Liviu-Marian PopANEXA Nr. 1Modelul procedurii formalizate

MINISTERUL EDUCAŢIEI NAŢIONALE ........ ................ ................ ........ .............. (denumirea unităţii de învăţământ) Procedura (operaţională sau de sistem) ........ ................ ................ ................ ................ ............. Ediţia I Număr de exemplare ........ ............
COD Revizia ........ .......... Număr de exemplare........ ............
Pagina........ .........din........ ...........
Exemplar nr. ........ ................ ...........

PROCEDURĂ ........ ................ ................ ........ ............. (operaţională sau de sistem) ........ ................ ................ ........ ............. (denumire) Cuprins

1. Lista responsabililor cu elaborarea, verificarea şi aprobarea ediţiei ........ .......... pag. ........ ................ ...........
2. Situaţia ediţiilor şi a reviziilor în cadrul ediţiilor procedurii ........ ........... pag. ........ ................ ...........
3. Lista cuprinzând persoanele la care se difuzează ediţia sau, după caz, revizia din cadrul ediţiei procedurii ........ ........... pag. ........ ................ ...........
4. Scopul procedurii ........ ........... pag. ........ ................ ...........
5. Domeniul de aplicare ........ ........... pag. ........ ................ ...........
6. Documente de referinţă ........ ........... pag. ........ ................ ...........
7. Definiţii şi abrevieri ........ ........... pag. ........ ................ ...........
8. Descrierea procedurii ........ ........... pag. ........ ................ ...........
9. Responsabilităţi ........ ........... pag. ........ ................ ...........
10. Formulare ........ ........... pag. ........ ................ ...........

1. Lista responsabililor cu elaborarea, verificarea şi aprobarea ediţiei

Nr. crt. Elemente privind responsabilii/operaţiunea Numele şi prenumele Funcţia Data Semnătura
1 2 3 4 5
1.1 Elaborat
1.2 Verificat
1.3 Aprobat

2. Situaţia ediţiilor şi a reviziilor în cadrul ediţiilor procedurii operaţionale

Nr. crt. Ediţia/Revizia în cadrul ediţiei Componenta revizuită Modalitatea reviziei Data la care se aplică prevederile ediţiei sau reviziei ediţiei
1 2 3 4
2.1 Ediţia I
2.2 Revizia 1
2.3 Revizia 2

3. Lista cuprinzând persoanele la care se difuzează ediţia sau, după caz, revizia din cadrul ediţiei procedurii

Scopul difuzării Exemplar nr. Compartiment Funcţia Numele şi prenumele Data primirii Semnătura
Informare
Informare, aplicare
Arhivare
Evidenţă

4. Scopul procedurii 5. Domeniul de aplicare 6. Documente de referinţă aplicabile activităţii procedurale 7. Definiţii şi prescurtări ale termenilor utilizaţi în procedura generală 7.1. Definiţii 7.2. Abrevieri 8. Descrierea procedurii 9. Responsabilităţi 10. Formulare ANEXA Nr. 2LISTA cu numărul minimal de proceduri formalizate necesare pentru implementarea unitară a sistemului de control intern managerial la nivelul unităţii de învăţământ preuniversitar PROCEDURI-CADRU 1. Standardul 1 - Etică şi integritate 1.1. Procedură operaţională PO - 01.01: Desemnare consilier de etică 1. Formular F01-PO-01.01: Hotărârea C.A. privind desemnarea consilierului de etică; 2. Formular F02-POO-01.01: Decizie numire a consilierului de etică; 3. Formular F03-PO-01.01: Anexă fişă post cu atribuţiile consilierului de etică. 1.2. Procedură operaţională PO-01.02: Elaborarea Codului de etică 1. Formular F01-PO-01.02: Hotărârea C.A. privind numirea Comisiei de elaborare a Codului de etică; 2. Formular F02-PO-01.02: Decizie numire Comisie de elaborare a Codului de etică; 3. Formular F03-PO-01.02: Hotărârea C.A. privind aprobarea, comunicarea şi aplicarea Codului de etică; 4. Formular F04-PO-01.01: Decizie aplicare a Codului de etică. 1.3. Procedură operaţională PO-01.03: Semnalarea neregularităţilor 1. Formular F01-PO-01.03: Formular sesizare neregularităţi; 2. Formular F02-PO-01.03: Registru neregularităţi. 1.4. Procedură operaţională PO-01.04: Cercetare disciplinară 1. Formular F01-PO-01.04: Hotărârea C.A. privind numirea Comisie de cercetare disciplinară; 2. Formular F02-PO-01.04: Decizie numire Comisie cercetare disciplinară; 3. Formular F03-PO-01.04: Decizie convocare Comisie cercetare disciplinară; 4. Formular F04-PO-01.04: Hotărârea C.A. privind aprobarea, aplicarea şi comunicarea sancţiunii disciplinare; 5. Formular F05-PO-01.04: Decizie comunicare sancţiune salariat; 6. Formular F06-PO-01.04: Proces-verbal de audiere a salariatului; 7. Formular F07-PO-01.04: Raport de cercetare disciplinară prealabilă. 1.5. Procedură operaţională PO-01.05: Identificarea şi gestionarea abaterilor 1. Formular F01-PO-01.05: Formular pentru identificarea abaterilor; 2. Formular F02- PO-01.05: Registru gestionare abateri; 2. Standardul 2 - Atribuţii, funcţii, sarcini 2.1. Procedură operaţională PO-02.01: Întocmirea, actualizarea şi aprobarea fişelor de post 1. Formular F01-PO-02.01: Fişă post cadru didactic; 2. Formular F02-PO-02.01: Fişă post cadru didactic auxiliar; 3. Formular F03-PO-02.01: Fişă post personal nedidactic; 4. Formular F04-PO-02.01: Fişă post director adjunct; 5. Formular F05-PO-02.01: Hotărâre C.A. privind aprobarea fişelor de post; 6. Formular F06-PO-02.01: Decizie privind aprobarea fişelor de post. 2.2. Procedură operaţională PO-02.02: Identificarea şi monitorizarea funcţiilor sensibile 1. Formular F01-PO-02.02: Chestionar identificare funcţii sensibile; 2. Formular F02-PO-02.02: Tabel inventar funcţii sensibile. 2.3. Procedură operaţională PO-02.03: Delegarea de atribuţii Formular F01-PO-97.02: Decizie director privind delegarea de atribuţii 3. Standardul 3 - Competenţa, performanţa 3.1. Procedură operaţională PO-03.01: Evaluarea performanţelor angajaţilor 1. Formular F01-PO-03.01: Fişă-cadru de auto(evaluare) în vederea acordării calificativului anual pentru cadrele didactice; 2. Formular F02-PO-03.01: Fişă-cadru de auto(evaluare) în vederea acordării calificativului anual pentru cadrele didactice auxiliare; 3. Formular F03-PO-03.01: Fişă-cadru de auto(evaluare) în vederea acordării calificativului anual pentru personalul nedidactic; 4. Formular F05-PO-03.01: Hotărâre C.A. privind aprobarea fişelor-cadru de auto(evaluare) în vederea acordării calificativului anual pentru personalul didactic auxiliar şi nedidactic; 5. Formular F06-PO-03.01: Decizie privind aprobarea fişelor-cadru de auto(evaluare) în vederea acordării calificativului anual pentru personalul didactic auxiliar şi nedidactic; 6. Formular F07-PO-03.01: Calendarul activităţilor de evaluare. 3.2. Procedură operaţională PO-03.02: Formarea continuă şi perfecţionarea personalului angajat 1. Formular F01-PO-03.02: Tabel cu personalul angajat care urmează să se formeze/perfecţioneze; 2. Formular F02-PO-03.02: Hotărâre C.A. privind aprobarea formării/perfecţionării angajaţilor; 3. Formular F03-PO-03.02: Decizie privind aprobarea formării/perfecţionării angajaţilor; 4. Formular F04-PO-03.02: Calendarul activităţilor de formare/perfecţionare. 4. Standardul 4 - Structura organizatorică 4.1. Procedură operaţională PO-04.01: Analizarea şi stabilirea structurii organizatorice 1. Formular F01-PO-97.02: Hotărârea C.A. privind aprobarea structurii organizatorice (organigrama) a unităţii de învăţământ; 2. Formular F02-PO-97.03: Decizie director privind aprobarea organigramei unităţii de învăţământ. 5. Standardul 5 - Obiective 5.1. Procedură operaţională PO-05.01: Stabilirea obiectivelor unităţii de învăţământ 1. Formular F01-PO-05.01: Hotărârea C.A. privind aprobarea obiectivelor unităţii de învăţământ; 2. Formular F02-PO-05.01: Decizie privind aprobarea obiectivelor unităţii de învăţământ; 3. Formular F03-PO-05.01. Formular stabilire obiective specifice unităţii de învăţământ. 5.2. Procedură operaţională PO-05.02: Stabilirea şi reevaluarea obiectivelor 1. Formular F01-PO-05.02: Chestionar de analiză a obiectivelor stabilite; 2. Formular F02-PO-05.02: Chestionar de stabilire a necesităţilor curente şi viitoare ale unităţii de învăţământ şi ale pieţei deservite; 3. Formular F03-PO-05.02: Fişă de stabilire a constatărilor relevante ale analizelor efectuate de management; 4. Formular F04-PO-05.02: Fişă de stabilire a resurselor necesare pentru îndeplinirea obiectivelor; 5. Formular F05-PO-05.02: Raport semestrial/anual privind starea învăţământului. 6. Standardul 6 - Planificarea 6.1. Procedură operaţională PO-06.01: Planificarea resurselor în vederea atingerii obiectivelor 1. Formular F01-PO-97.02: Hotărârea C.A. privind aprobarea PDI/PAS; 2. Formular F02-PO-97.02: Hotărârea C.A. privind aprobarea Planului managerial al unităţii de învăţământ; 3. Formular F03-PO-97.03: Decizie director privind aprobarea PDI/PAS; 4. Formular F04-PO-97.03: Decizie director privind aprobarea planurilor manageriale/operaţionale ale unităţii de învăţământ; 5. Formular F05-PO-06.01: PDI/PAS; 6. Formular F06-PO-06.01: Plan managerial; 7. Formular F07-PO-06.01: Plan operaţional. 6.2. Procedură operaţională PO-06.02: Raportarea periodică a realizării activităţilor asociate îndeplinirii obiectivelor stabilite în planurile manageriale 1. Formular F01-PO-06.02: Model de raport de analiză; 2. Formular F02-PO-06.02: Graficul şedinţelor de analiză; 3. Formular F03-PO-06.02: Graficul şedinţelor C.A.; 4. Formular F04-PO-06.02: Tematica şedinţelor C.A.; 5. Formular F05-PO-06.02: Graficul şedinţelor C.P.; 6. Formular F06-PO-06.02: Tematica şedinţelor C.P. 7. Standardul 7 - Monitorizarea performanţelor 7.1. Procedură operaţională PO-07.01: Monitorizarea şi raportarea performanţelor Formular F01-PO-07.01: Model de raport monitorizare şi raportare performanţe 8. Standardul 8 - Managementul riscului 8.1. Procedură operaţională PO-08.01: Implementarea sistemului de control intern managerial 1. Formular F01-PO-97.02: Hotărâre C.A. aprobare Comisie control intern managerial; 2. Formular F01-PO-97.03: Decizie director numire Comisie control intern managerial; 3. Formular F01-PO-08.01: Formular pentru stabilirea sarcinilor, responsabilităţilor şi planificarea activităţii CCIM; 4. Formular F02- PO-08.01: Formular de analiză a activităţilor vulnerabile. 8.2. Procedură operaţională PO-08.02: Determinarea expunerii la risc 1. Formular F01-PO-08.02: Formular de alertă la risc; 2. Formular F02-PO-08.02: Scală de estimare a probabilităţii de materializare a riscurilor; 3. Formular F03- PO-08.02: Scală de estimare a impactului global al riscului; 4. Formular F04- PO-08.02: Scală de evaluare a expunerii la riscuri; 5. Formular F05- PO-08.02: Registrul riscurilor. 9. Standardul 9 - Proceduri 9.1. Comisia de control intern/managerial (CCIM) 9.1.1. Procedură operaţională PO-91.01: Desemnarea Comisiei de control intern managerial 1. Formular F01-P0-97.02: Hotărâre C.A. privind constituirea CCIM; 2. Formular F02-PO-97.03: Decizie director privind constituirea CCIM. 9.1.2. Procedură operaţională PO-91.02: Elaborarea şi codificarea procedurilor generale şi operaţionale 1. Formular F01-PO-91.02: Model procedură operaţională; 2. Formular F02-PO-91.02: Model procedură operaţională. 9.2. Serviciul Secretariat (SS) 9.2.1. Procedură operaţională PO-92.01: Constituirea şi completarea dosarelor personale ale angajaţilor Formular F01-PO-92.01: Registru evidenţă dosare personale angajaţi 9.2.2. Procedură operaţională PO-92.02: Organizarea concursurilor de angajare 1. Formular F01-PO-92.02: Cerere participare concurs; 2. Formular F02-PO-92.02: Tabel cu documentele necesare participare concurs; 3. Formular F03-PO-92.02: Model proces-verbal; 4. Formular F04-P0-97.02: Hotărâre C.A. privind constituirea comisiei de concurs; 5. Formular F05-PO-97.03: Decizie director privind constituirea comisiei de concurs; 6. Formular F06-PO-97.02: Hotărâre C.A. privind validarea rezultatelor concursului; 7. Formular F07-PO-97.02: Decizie director privind angajarea personalului didactic/didactic auxiliar/nedidactic; 8. Formular F08-PO-92.02: Contract individual de muncă. 9.2.3. Procedură operaţională PO-92.03: Programarea, modificarea şi efectuarea concediilor de odihnă 1. Formular F01-PO-92.03: Cerere efectuare concediu de odihnă; 2. Formular F02-PO-92.03: Situaţia privind concediile de odihnă ale personalului angajat; 3. Formular F03-PO-92.03: Solicitare rechemare din concediu. 9.2.4. Procedură operaţională PO-92.04: Întocmirea registrului general al angajaţilor Formular F01-PO-92.04: Model registru evidenţă 9.2.5. Procedură operaţională PO-92.05: Întocmire pontaj Formular F01-PO-92.05: Situaţie efectuare ore muncă 9.2.6. Procedură operaţională PO-92.06: Întocmire state plată Formular F01-PO-92.06: Model stat de plată 9.2.7. Procedură operaţională PO-92.07: Elaborarea şi aplicarea deciziilor Formular F01-PO-92.07: Model decizie 9.2.8. Procedură operaţională PO-92.08: Emiterea adeverinţelor 1. Formular F01-PO-92.08: Model adeverinţă elev; 2. Formular F02-PO-92.08: Model adeverinţă salariat; 3. Formular F03-PO-92.08: Registru evidenţă adeverinţe elevi; 4. Formular F04-PO-92.08: Registru evidenţă adeverinţe angajaţi 9.2.9. Procedură operaţională PO-92.09: Gestionarea actelor de studii şi a documentelor şcolare 1. Formular F01-PO-92.09: certificat de echivalare a examenului de capacitate, pentru absolvenţii învăţământului de 8 ani, promoţiile de până în anul 1998 inclusiv, care doresc continuarea studiilor liceale - învăţământ seral/frecvenţă redusă; 2. Formular F02-PO-92.09: certificat de absolvire a şcolii de arte şi meserii, pentru absolvenţii învăţământului special şi pentru absolvenţii Programului educaţional tip „A doua şansă"; 3. Formular F03-PO-92.09: certificat de calificare profesională nivel 1; 4. Formular F04-PO-92.09: certificat de absolvire a anului de completare; 5. Formular F05-PO-92.09: certificat de calificare profesională nivel 2; 6. Formular F06-PO-92.09: certificat de calificare profesională nivel 3; 7. Formular F07-PO-92.09: certificat de calificare profesională nivel 4; 8. Formular F08-PO-92.09: certificat de calificare profesională nivel 5; 9. Formular F09-PO-92.09: certificat de calificare profesională, pentru absolvenţii învăţământului profesional; 10. Formular F10-PO-92.09: certificat de absolvire a ciclului inferior al liceului; 11. Formular F11-PO-92.09: certificat de absolvire a liceului; 12. Formular F12-PO-92.09: diplomă de absolvire a liceului; 13. Formular F13-PO-92.09: diplomă de bacalaureat; 14. Formular F14-PO-92.09: diplomă de bacalaureat - secţia francofonă; 15. Formular F15-PO-92.09: diplomă de merit, pentru absolvenţii care au promovat toate clasele din intervalul IX-XII/XIII cu medii generale de minimum 9,50, iar la examenul de bacalaureat au obţinut media 10; 16. Formular F16-PO-92.09: certificat de competenţă lingvistică de comunicare orală în limba română; 17. Formular F17-PO-92.09: certificat de competenţă lingvistică de comunicare orală în limba maternă; 18. Formular F18-PO-92.09: certificat de competenţă lingvistică într-o limbă de circulaţie internaţională; 19. Formular F19-PO-92.09: certificat de competenţe digitale însoţit de suplimentul descriptiv; 20. Formular F20-PO-92.09: atestat de competenţe profesionale, pentru absolvenţii ciclului superior al liceului - filiera teoretică şi vocaţională; 21. Formular F21-PO-92.09: certificat de competenţe profesionale, pentru absolvenţii şcolii postliceale/de maiştri; 22. Formular F22-PO-92.09: atestat de competenţe lingvistice; 23. Formular F23-PO-92.09: diplomă de absolvire a învăţământului gimnazial; 24. Formular F24-PO-92.09: diplomă de merit; 25. Formular F25-PO-92.09: atestat pentru predarea unei limbii străine în învăţământul primar; 26. Formular F26-PO-92.09: certificat de revalorizare a competenţelor profesionale; 27. Formular F27-PO-92.09: certificat de absolvire a învăţământului obligatoriu de nivel primar în programul „A doua şansă"; 28. Formular F28-PO-92.09: atestat de pregătire psihopedagogică; 29. Formular F29-PO-92.09: diplomă de absolvire a învăţământului gimnazial, începând cu absolvenţii învăţământului gimnazial promoţia 2016; 30. Formular F30-PO-92.09: registrul matricol; 31. Formular F31-PO-92.09: catalogul clasei; 32. Formular F32-PO-92.09: cataloagele pentru examenele de finalizare a studiilor; 33. Formular F33-PO-92.09: cataloagele pentru examenele de corigenţe şi diferenţe; 34. Formular F34-PO-92.09: portofoliul educaţional al elevului; 35. Formular F35-PO-92.09: suplimentul descriptiv; 36. Formular F35-PO-92.09: foaia matricolă; 37. Formular F37-PO-92.09: adeverinţa de studii/adeverinţa de absolvire; 38. Formular F38-PO-92.09: registrul unic de evidenţă a formularelor actelor de studii. 9.3. Serviciul Contabilitate (SC) 9.3.1. Procedură operaţională PO-93.01: Întocmirea bugetului 9.3.2. Procedură operaţională PO-93.02: Întocmire ALOP 9.3.3. Procedură operaţională PO-93.03: Întocmirea Registrului Cartea mare Formular F01-PO-92.03: Model Cartea mare 9.3.4. Procedură operaţională PO-93.04: Întocmirea Registrului jurnal Formular F01-PO-93.04: Model Registru jurnal 9.3.5. Procedură operaţională PO-93.05: Înregistrarea în contabilitate Formular F01-PO-93.05: Notă recepţie şi constatare de diferenţe 9.3.6. Procedură operaţională PO-93.06: Control financiar preventiv propriu Formular F01-PO-93.06: Registru Viză CFP 9.3.7. Procedură operaţională PO-93.07: Achiziţii publice 1. Formular F01-PO-02.07: Programul anual al achiziţiilor publice; 2. Formular F02-PO-02.07: Lista privind achiziţiile directe. 9.4. Serviciul Administrativ (SA) 9.4.1. Procedură operaţională PO-94.01: Gestionarea materialelor igienizare 1. Formular F01-PO-94.01: Inventar materiale igienizare; 2. Formular F02-PO-94.01: Registru evidenţă materiale igienizare; 3. Formular F03-PO-94.01: Proces-verbal predare-primire materiale igienizare; 4. Formular F04-PO-94.01: Notă intrare recepţie (NIR); 5. Formular F05-PO-94.01: Cerere achiziţie materiale igienizare; 6. Formular F06-PO-94.01: Cerere scoatere materiale igienizare din magazie. 9.4.2. Procedură operaţională PO-94.02: Utilizare autoturism/microbuz şcolar 1. Formular F01-PO-94.02: Inventar combustibil; 2. Formular F02-PO-94.02: Registru evidenţă combustibil; 3. Formular F03-PO-94.02: Registru evidenţă componente auto; 4. Formular F04-PO-94.02: Proces-verbal predare-primire combustibil; 5. Formular F05-PO-94.02: Proces-verbal predare-primire componente auto 6. Formular F06-PO-94.02: Notă intrare recepţie (NIR); 7. Formular F07-PO-94.02: Cerere achiziţie combustibil; 8. Formular F08-PO-94.02: Cerere achiziţie componente auto; 9. Formular F09-PO-94.02: Cerere scoatere componente auto din magazie. 9.4.3. Procedură operaţională PO-94.03: Utilizare foi parcurs şi foi de activităţi zilnice (FAZ) 1. Formular F01-PO-94.03: Foaie de parcurs; 2. Formular F02-PO-94.03: Foaie de activitate zilnică 9.4.4. Procedură operaţională PO-94.04: Gestionarea patrimoniului unităţii de învăţământ 1. Formular F01-PO-94.04: Registru evidenţă patrimoniu; 2. Formular F02-PO-94.04: Inventar patrimoniu; 3. Formular F03-PO-94.04: Proces-verbal inventar patrimoniu; 4. Formular F04-PO-94.04: Etichetă inventar obiecte patrimoniu; 5. Formular F05-PO-94.04: Proces-verbal scoatere inventar patrimoniu; 6. Formular F06-PO-94.04: Proces-verbal casare. 9.4.5. Procedură operaţională PO-94.05: Gestionarea deşeurilor Formular F01-PO-94.05: Registru evidenţă deşeuri 9.5. Biblioteca 9.5.1. Procedură operaţională PO-95.01: Gestionarea fondului de carte 1. Formular F01-PO-95.01: Inventar fond de carte; 2. Formular F02-PO-95.01: Registru evidenţă fond de carte; 3. Formular F03-PO-95.01: Proces-verbal predare-primire cărţi; 4. Formular F04-PO-95.01: Notă intrare recepţie (NIR); 5. Formular F05-PO-95.01: Cerere achiziţie fond de carte; 6. Formular F06-PO-95.01: Cerere scoatere spre casare. 9.5.2. Procedură operaţională PO-95.02: Utilizarea fondului de carte 1. Formular F01-PO-95.02: Fişă abonat; 2. Formular F02-PO-95.02: Registru evidenţă abonaţi. 9.6. Consiliul profesoral 9.6.1. Procedură operaţională PO-96.01: Organizarea şi funcţionarea Consiliului profesoral (CP) 1. Formular F01-PO-96.01: Registru şedinţe CP; 2. Formular F05-PO-96.01: Graficul şedinţelor CP.; 3. Formular F06-PO-96.01: Tematica şedinţelor CP; 4. Formular F02-PO-96.01: Anexă registru şedinţe CP; 5. Formular F04-PO-96.01: Model proces-verbal şedinţă CP. 9.6.2. Procedură operaţională PO-96.02: Desemnarea membrilor Consiliului de administraţie 9.6.3. Procedură operaţională PO-96.03: Organizarea şi funcţionarea comisiilor metodice/catedrelor/consiliilor 9.6.4. Procedură operaţională PO-96.04: Alegerea curriculumului la decizia şcolii (CDS) 1. Formular F01-PO-96.04: Fişă opţiune; 2. Formular F02-PO-96.04: Ofertă de curs opţional pentru aprobare; 3. Formular F03-PO-96.04: Fişă avizare a proiectului de programă pentru opţional; 4. Formular F04-PO-96.04: Chestionar privind ofertă de cursuri opţionale. 9.6.5. Procedură operaţională PO-96.05: Prevenirea şi combaterea violenţei 9.6.6. Procedură operaţională PO-96.06: Prevenirea şi reducerea abandonului şcolar 9.6.7. Procedură operaţională PO-96.07: Stabilirea şi acordarea burselor Formular F01-PO-96.07: Fişă cerere bursă. 9.6.8. Procedură operaţională PO-96.08: Evaluarea şi urmărirea progresului şcolar 1. Formular F01-PO-96.08: Catalog şcolar; 2. Formular F02-PO-96.08: Registru procese-verbale al Comisiei de notare ritmică; 3. Formular F03-PO-96.08: Model test de evaluare; 4. Formular F04-PO-96.08: Fişă înregistrare progres elevi; 5. Formular F05-PO-96.04: Portofoliul educaţional. 9.6.9. Procedură operaţională PO-96.09: Organizarea şi desfăşurarea examenelor de corigenţă 1. Formular F01-PO-97.02: Hotărâre C.A. privind constituirea comisiei de examen; 2. Formular F02-PO-97.03: Decizie privind constituirea comisiei de examen; 3. Formular F03-PO-96.09: Catalog examen. 9.6.10. Procedură operaţională PO-96.10: Organizarea şi desfăşurarea examenelor de diferenţă 1. Formular F01-PO-97.02: Hotărâre C.A. privind constituirea comisiei de examen; 2. Formular F02-PO-97.03: Decizie privind constituirea comisiei de examen; 3. Formular F03-PO-96.10: Catalog examen. 9.6.11. Procedură operaţională PO-96.11: Comportamentul şi ţinuta elevilor 9.6.12. Procedură operaţională PO-96.12: Sancţionarea elevilor 9.6.13. Procedură operaţională PO-96.13: Organizarea şi acordarea primului ajutor în caz de accident 9.6.14. Procedură operaţională PO-96.14: Organizarea şi desfăşurarea evacuării în caz de incendiu Formular F01-PO-96.14: Schemă de evacuare instituţie 9.6.15. Procedură operaţională PO-96.15: Instruirea privind protecţia muncii Formular F01-PO-96.15: Carnet pentru instruirea privind protecţia muncii. 9.6.16. Procedură operaţională PO-96.16: Elaborarea planificărilor Formular F01-PO-96.16: Model planificare 9.6.17. Procedură operaţională PO-06.17: Consemnarea notelor şi absenţelor în catalog Formular F01-PO-06.17: Instrucţiuni de completare. 9.6.18. Procedură operaţională PO-06.18: Efectuarea asistenţelor la clasă Formular F01-PO-06.18: Fişă asistenţă 9.7. Consiliul de administraţie 9.7.1. Procedură operaţională PO-97.01: Organizarea şi funcţionarea Consiliului de administraţie (C.A.) 1. Formular F01-PO-97.01: Registru şedinţe C.A.; 2. Formular F02-PO-97.01: Anexă registru şedinţe C.A.; 3. Formular F03-PO-97.01: Graficul şedinţelor C.A.; 4. Formular F04-PO-97.01: Tematica şedinţelor C.A.; 5. Formular F04-PO-97.01: Model proces-verbal şedinţă C.A. 9.7.2. Procedură operaţională PO-97.02: Emiterea hotărârilor Consiliului de administraţie Formular F01-PO-97.02: Hotărâre C.A. 9.7.3. Procedură operaţională PO-97.03: Punerea în aplicare a hotărârilor Consiliului de administraţie Formular F01-PO-97.03: Decizie director 9.7.4. Procedură operaţională PO-07.04: Sancţionarea disciplinară Formular F01-PO-97.03: Decizie director comunicare sancţiune 10. Standardul 10 - Supravegherea 10.1. Procedură operaţională PO-10.01: Supravegherea desfăşurării activităţilor din unitatea de învăţământ Formular F01-PO-10.01: Raport monitorizare desfăşurare activităţi 11. Standardul 11 - Continuitatea activităţii 11.1. Procedură operaţională PO-11.01: Asigurarea continuităţii activităţilor desfăşurate în unitatea de învăţământ Formular F01-PO-11.01: Plan de asigurare a continuităţii activităţilor desfăşurate în unitatea de învăţământ 12. Standardul 12 - Informarea şi comunicarea 12.1. Procedură operaţională PO-12.01: Realizarea circuitului informaţiilor 1. Formular F01-PO-12.01: Inventar documente; 2. Formular F02-PO-12.02: Inventar fluxuri de informaţii; 3. Formular F03-PO-97.02: Hotărâre C.A. privind realizarea circuitului informaţiilor şi documentelor; 4. Formular F04-PO-97.03: Decizie privind realizarea circuitului informaţiilor. 12.2. Procedură operaţională PO-12.02: Comunicarea inter şi intrainstituţională 1. Formular F01-PO-12.01: Inventar documente; 2. Formular F02-PO-12.01: Inventar fluxuri de informaţii; 3. Formular F01-PO-97.02: Hotărâre C.A. privind realizarea circuitului comunicării interinstituţionale; 4. Formular F02-PO-97.03: Decizie privind realizarea circuitului comunicării interinstituţionale; 5. Formular F03-PO-07.02: Hotărâre C.A. privind realizarea circuitului comunicării intrainstituţionale; 6. Formular F04-PO-97.03: Decizie privind realizarea circuitului comunicării intrainstituţionale. 12.3. Procedură operaţională PO-12.03: Corespondenţa inter şi intrainstituţională 1. Formular F01-PO-12.01: Inventar documente; 2. Formular F01-PO-12.03: Registrul intrări-ieşiri; 3. Formular F01-PO-97.02: Hotărâre C.A. privind realizarea circuitului comunicării interinstituţionale; 4. Formular F02-PO-97.03: Decizie privind realizarea circuitului comunicării interinstituţionale; 5. Formular F03-PO-97.02: Hotărâre C.A. privind realizarea circuitului comunicării intrainstituţionale; 6. Formular F04-PO-97.03: Decizie privind realizarea circuitului comunicării intrainstituţionale. 13. Standardul 13 - Gestionarea documentelor 13.1. Procedură operaţională PO-13.01: Realizarea circuitului documentelor 1. Formular F01-PO-13.01: Inventar documente; 2. Formular F02-PO-13.02: Inventar fluxuri de documente; 3. Formular F03-PO-97.02: Hotărâre C.A. privind realizarea circuitului informaţiilor şi documentelor; 4. Formular F04-PO-97.03: Decizie privind realizarea circuitului informaţiilor şi documentelor. 13.2. Procedură operaţională PO-13.02: Arhivarea documentelor 1. Formular F01-PO-13.01: Inventar documente; 2. Formular F01-PO-13.04: Nomenclator arhivistic; 3. Formular F02-PO-13.04: Proces-verbal predare-primire documente; 4. Formular F03-PO-13.04: Registru de evidenţă a intrărilor-ieşirilor unităţilor arhivistice; 5. Formular F04-PO-13.04: Proces-verbal al Comisiei de selecţie; 6. Formular F05-PO-13.04: Proces-verbal de predare-preluare; 7. Formular F06-PO-13.04: Registru de depozit; 8. Formular F07-PO-13.04: Fişă de control; 9. Formular F08-PO-13.04: Cerere acces arhivă; 10. Formular F09-PO-13.04: Cerere solicitare cutii/documente depozit; 11. Formular F10-PO-13.04: Lista termenelor după care pot fi date în cercetare documentele privind interesele naţionale, drepturile şi libertăţile cetăţenilor 13.3. Procedură operaţională PO-13.03: Realizarea activităţilor de inventariere 1. Formular F01-PO-97.02: Hotărârea C.A. privind constituirea comisiei de inventariere; 2. Formular F02-PO-97.03: Decizia privind constituirea comisiei de inventariere; 3. Formular F01-PO-13.03: Proces-verbal de întrunire comisie de inventariere; 4. Formular F01-PO-13.03: Proces-verbal de inventariere şi a listelor de inventar; 14. Standardul 14 - Raportarea contabilă şi financiară 1. Procedură operaţională PO-93.01: Întocmirea bugetului 2. Procedură operaţională PO-93.02: Întocmire ALOP 3. Procedură operaţională PO-93.03: Întocmirea Registrului Cartea mare Formular F01-PO-92.03: Model Cartea mare 4. Procedură operaţională PO-93.04: Întocmirea Registrului jurnal Formular F01-PO-93.04: Model Registru jurnal 5. Procedură operaţională PO-93.05: Înregistrarea în contabilitate Formular F01-PO-93.05: Notă recepţie şi constatare de diferenţe 6. Procedură operaţională PO-93.06: Control financiar preventiv propriu Formular F01-PO-93.06: Registru viză CFP 7. Procedură operaţională PO-93.07: Achiziţii publice 1. Formular F01-PO-02.07: Programul anual al achiziţiilor publice; 2. Formular F02-PO-02.07: Lista privind achiziţiile directe. 8. Procedură operaţională PO-14.01: Raportarea contabilă şi financiară Formular F01-PO-14.01: Model raportare. 9. Procedură operaţională PO-14.02: Utilizarea resurselor în activităţile desfăşurate în unitatea de învăţământ 1. Formular F01-PO-14.02: Listă resurse materiale; 2. Formular F01-PO-14.02: Tabel alocaţii bugetare pe activităţi. 15. Standardul 15 - Evaluarea sistemului de control intern/managerial 15.1. Procedură operaţională PO-15.01: Realizarea verificării şi evaluării controlului intern managerial 1. Formular F01-PO-15.01: Chestionare de autoevaluare a stadiului de implementare a standardelor de control intern/managerial; 2. Formular F02-PO-15.01: Situaţie centralizată a modului de implementare a sistemului de control managerial/intern (SCIM); 3. Formular F03-PO-15.01: Raport asupra sistemului de control managerial/intern. 15.2. Procedură operaţională PO-15.02: Dezvoltarea şi implementarea strategiilor de control intern managerial la nivelul unităţii de învăţământ



SmartCity5

COMENTARII la Instrucţiuni 1/2017

Momentan nu exista niciun comentariu la Instrucţiuni 1 din 2017
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Instrucţiuni 1/2017
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu