Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

INSTRUCTIUNI Nr

INSTRUCTIUNI   Nr. 117083 din 12 noiembrie 1990

privind modul de calculare si de evidenta a impozitului pe circulatia marfurilor

ACT EMIS DE: MINISTERUL FINANTELOR


SmartCity3

PUBLICATE IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 139 din 11 decembrie 1990

    In temeiul pct. 17 din anexa nr. 2 (nota metodologica) la Hotararea Guvernului Romaniei nr. 1109/1990 cu privire la liberalizarea preturilor si masuri de protectie sociala, se fac urmatoarele precizari in legatura cu calcularea, evidenta si varsarea la bugetul statului a impozitului pe circulatia marfurilor:
    1. La pct. 1 din normele metodologice cuprinse in anexa mentionata se arata ca persoanele juridice si fizice autorizate care au calitatea de agenti economici au obligatia sa plateasca la bugetul statului impozit pe circulatia marfurilor.
    In sensul acestui punct, prin agenti economici platitori de impozit pe circulatia marfurilor se inteleg toate persoanele juridice si fizice care, prin actul lor legal de constituire sau prin autorizatii eliberate in acest scop, au dreptul sa produca, sa livreze sau sa comercializeze produse ori sa execute lucrari sau sa presteze servicii.
    In aceasta categorie intra si intreprinderile mici, asociatiile cu scop lucrativ, asociatiile familiale si persoanele fizice individuale autorizate sa desfasoare o activitate din care obtin incasari.
    Pentru produsele petroliere desfacute prin unitatile PECO, platitori ai impozitului pe circulatia marfurilor sunt unitatile respective.
    La produsele ce constituie rezerva de stat sau rezerva de mobilizare, plata impozitului se face de unitatile respective la scoaterea din rezerva.
    2. Impozitul pe circulatia marfurilor se calculeaza dupa cum urmeaza:
    a) pentru produsele din productia interna livrate direct de producatori, prin aplicarea cotelor de impozit, stabilite potrivit Hotararii Guvernului nr. 1109/ 1990, la preturile cu ridicata cu care se face livrarea;
    b) pentru produsele din import cumparate de agentii economici pe baza de contract cu partenerii externi si utilizate pentru nevoile proprii, prin aplicarea cotelor de impozit la valoarea in vama*), pe masura trecerii  in productie sau investitii a produselor respective.
    In cazul in care importul se efectueaza prin societati de import-export, acestea au obligatia de a inscrie in factura atat valoarea produselor exprimata in pretul negociat, cat si impozitul pe circulatia marfurilor aferent, care urmeaza a fi platit de beneficiar pe masura trecerii in productie sau investitii;
    c) pentru produsele cumparate din import si revandute in lei sau in valuta, prin aplicarea cotelor de impozit asupra preturilor de vanzare; in situatia in care importul se efectueaza prin societati de import-export care-si desfasoara activitatea pe baza de comision, prin aplicarea cotei asupra pretului de vanzare (negociat cu beneficiarul), mai putin comisionul; in cazul in care importul se efectueaza de agentii economici care au unitati de desfacere cu amanuntul, asupra pretului de vanzare cu amanuntul, mai putin adaosul comercial.
    Pentru produsele vandute in valuta, cotele de impozit pe circulatia marfurilor se reduc cu 50%;
    d) pentru produsele exportate, prin aplicarea cotelor de impozit asupra pretului extern pe care il incaseaza producatorul, transformat in lei la cursurile in vigoare;
    e) pentru lucrarile executate sau serviciile prestate, prin aplicarea cotelor de impozit asupra pretului de deviz sau a tarifului incasat, dupa caz;
    f) pentru activitatile de alimentatie publica, posta si telecomunicatii, prin aplicarea cotelor de impozit asupra incasarilor totale, in cazul unitatilor de alimentatie publica, respectiv a incasarilor din activitatea de baza, pentru activitatea de posta si telecomunicatii.
    In situatia incasarii partiale a valorii produselor livrate, a serviciilor prestate si a lucrarilor executate, impozitul pe circulatia marfurilor se datoreaza din ziua incasarii partiale si proportional cu suma incasata.
    Agentii economici, altii decat cei mentionati la pct. 8 din nota metodologica din anexa nr. 2 la Hotararea Guvernului nr. 1109/1990, care au sectii in care lucreaza persoane ce, potrivit legii, sunt considerate handicapate, beneficiaza de reducerea impozitului proportional cu ponderea persoanelor respective in totalul salariatilor. Persoanele fizice autorizate, care obtin incasari din producerea si vanzarea marfurilor, precum si din executari de lucrari si prestari de servicii, in varsta de peste 65 de ani - femeile si 70 de ani - barbatii, nu datoreaza impozit pe circulatia marfurilor.
    3. Agentii economici sunt obligati sa calculeze impozitul datorat si sa-l verse la buget la termenele prevazute in prezentele instructiuni, fiind raspunzatori de exactitatea calculului si varsarea integrala a sumelor datorate bugetului de stat.
    Incepand cu 1 noiembrie 1990, impozitul pe circulatia marfurilor se varsa de toti agentii economici la bugetul statului in contul 60.04 x 00....
    Pentru intreprinderile mici, asociatiile cu scop lucrativ, asociatiile familiale si persoanele fizice, contul in care se varsa impozitul pe circulatia marfurilor este 60.04 x 00.75.
    Varsarea impozitului pe circulatia marfurilor se face la unitatea bancara unde agentii economici isi au deschis contul de disponibilitati in lei sau in valuta, dupa caz.
    Agentii economici care nu au conturi in banca fac varsamintele direct la unitatile C.E.C., la unitatile fiscale teritoriale ale Ministerului Finantelor sau la agentul fiscal, in contul bugetului statului. Unitatile C.E.C. vireaza impozitul pe circulatia marfurilor cu dispozitie de plata in contul bugetului statului, potrivit prevederilor pct. 85 si 86 din Normele metodologice nr. 16/1987 ale Bancii Nationale a Romaniei privind organizarea si efectuarea operatiilor in legatura cu executarea de casa a bugetului, controlul realizarii veniturilor si efectuarii cheltuielilor de la buget.
    Agentii fiscali care incaseaza impozit pe circulatia marfurilor, datorat de persoanele fizice autorizate, depun aceste sume astfel:
    - in comunele unde functioneaza unitati C.E.C., in prima zi lucratoare dupa incasare;
    - in comunele unde nu functioneaza unitati C.E.C., sumele incasate se remit bancii prin mandat postal cu carte postala recomandata, in conditiile in care se depun impozitele si taxele de la populatie (alin. 2 pct. 88 din Normele metodologice nr. 16/1987 ale Bancii Nationale a Romaniei).
    Unitatile care incaseaza impozitul pe circulatia marfurilor sunt obligate sa comunice lunar, in termen de 4 zile de la expirarea lunii, directiei generale a finantelor publice judetene sau a municipiului Bucuresti, dupa caz, sumele reprezentand impozitul pe circulatia marfurilor incasat in contul bugetului de stat, urmand ca directia respectiva sa le comunice, pe total judet sau municipiul Bucuresti, la Ministerul Finantelor pe data de 5 a lunii.
    Impozitul pe circulatia marfurilor se datoreaza din ziua incasarii contravalorii produsului, lucrari executate, serviciului prestat sau trecerii in productie sau investitii a produselor din import.
    Varsamantul din impozitul pe circulatia marfurilor datorat in valuta se efectueaza astfel:
    - la termenele stabilite, agentii economici solicita unitatii bancare la care au deschis contul in valuta transferarea sumei reprezentand impozitul pe circulatia marfurilor;
    - unitatea bancara vireaza cu nota contabila, pentru fiecare platitor, contravaloarea in lei a impozitului pe circulatia marfurilor in contul bugetului de stat;
    - in cazul in care platitorii nu au conturi bancare deschise in valuta, acestia vor depune sumele in valuta la casieria bancii, iar unitatea bancara va proceda ca mai sus.
    Plata impozitului pe circulatia marfurilor se efectueaza astfel:
    - zilnic, in termen de 3 zile de la data incasarii contravalorii, pentru titei si gaze naturale;
    - lunar, in termen de 3 zile de la expirarea lunii, de catre intreprinderile mici si asociatiile cu scop lucrativ;
    - trimestrial, in termen de 5 zile de la expirarea trimestrului, de catre asociatiile familiale si persoanele fizice;
    - semidecadal, in termen de 3 zile de la expirarea semidecadei, de catre ceilalti platitori.
    Platitorii de impozit pe circulatia marfurilor sunt obligati sa specifice in dispozitia de plata sau sa solicite inscrierea in documentul de plata a impozitului perioada pentru care se plateste impozitul si suma datorata.
    Diferentele de impozit stabilite de platitori pe baza decontului se specifica separat in explicatia din documentul de plata.
    4. In vederea stabilirii corecte a impozitului pe circulatia marfurilor datorat bugetului statului, agentii economici sunt obligati sa tina distinct evidenta acestuia, potrivit modelului din anexa nr. 1.
    Totodata, agentii economici au obligatia de a depune la unitatile fiscale teritoriale ale Ministerului Finantelor, unde acestia isi au sediul, decontul de impozit pe circulatia marfurilor, conform modelului din anexa nr. 2.
    Decontul se intocmeste si se depune lunar de catre platitorii de impozit care efectueaza varsaminte zilnic sau semidecadal si, trimestrial, de catre cei ce efectueaza varsaminte lunar sau trimestrial, in termen de 20 de zile de la expirarea perioadei pentru care se intocmeste decontul.
    Pe baza deconturilor de impozit lunare sau trimestriale, platitorii de impozit stabilesc impozitul pe circulatia marfurilor definitiv datorat pentru luna sau trimestrul respectiv, regularizind cu bugetul de stat eventualele diferente ce apar intre impozitul datorat stabilit prin decontul lunar sau trimestrial si impozitul corespunzator calculat la termenele de plata.
    5. Neplata impozitului pe circulatia marfurilor la termenele stabilite atrage obligatia calcularii majorarilor de intarziere de 0,05% pentru fiecare zi de catre organele fiscale teritoriale si varsarea acestora la buget.
    Majorarile se calculeaza din ziua imediat urmatoare expirarii termenului de plata si pana la inclusiv ziua platii impozitului datorat.
    Se considera ziua efectuarii platii:
    - ziua depunerii sumei pentru platile in numerar;
    - ziua depunerii sumei la oficiul postal, in cazul depunerii prin posta;
    - ziua virarii sumei din contul platitorului, cand plata se face prin dispozitie de plata.
    Zilele legale nelucratoare nu se iau in considerare la stabilirea termenelor de plata prevazute mai sus.
    Majorarile aferente diferentelor constatate la verificarea impozitului pe circulatia marfurilor se calculeaza asupra diferentei datorate in plus per sold, prin compensarea impozitului neplatit la unele produse cu impozitul platit in plus la alte produse. Compensarea se face in contul lunii respective, in cazul platitorilor care varsa impozitul zilnic sau semidecadal, si in contul trimestrului, pentru platitorii care varsa impozitul lunar sau trimestrial.
    Majorarile de intarziere datorate pentru neplata impozitului pe circulatia marfurilor cuvenit bugetului se inregistreaza pentru toti platitorii la capitolul 18.1, subcapitolul 17 "Penalitati si majorari, pentru veniturile nevarsate in termen".
    6. Reducerea sau scutirea de plata a majorarilor de intarziere se aproba numai in cazuri temeinic justificate de catre:
    - circumscriptii fiscale orasenesti, pana la 10.000 lei;
    - administratii financiare municipale si ale sectoarelor municipiului Bucuresti si Sectorului agricol Ilfov, pana la 50.000 lei;
    - directiile generale ale finantelor publice judetene si a municipiului Bucuresti, pana la 100.000 lei;
    - Ministerul Finantelor, pentru majorarile de orice suma.
    Cererea de reducere sau scutire a majorarilor de intarziere se depune, de catre platitorul in sarcina caruia au fost calculate, la unitatea fiscala teritoriala in raza careia isi desfasoara activitatea.
    Cererea de reducere sau scutire a majorarilor va fi analizata de organul fiscal cu toata exigenta, sub aspectul cauzelor care au determinat plata cu intarziere a sumelor datorate bugetului statului si frecventei unor asemenea abateri ale platitorului respectiv. Pe baza acestei analize se intocmeste un referat prin care se propune scutirea, reducerea sau respingerea cererii si care, cu viza sefului serviciului sau biroului de impozite indirecte, se supune spre aprobare conducerii unitatii fiscale. Pentru sumele ce depasesc competentele acesteia, documentatia se va inainta unitatilor fiscale superioare sau Ministerului Finantelor, dupa caz.
    Cererea de reducere sau scutire a majorarilor de intarziere nu suspenda executarea.
    7. Pentru produsele, lucrarile executate si serviciile prestate care nu figureaza in anexa nr. 2 la Hotararea Guvernului nr. 1109/1990, conform prevederilor pct. 7 din nota metodologica din anexa respectiva, cotele de impozit pe circulatia marfurilor se stabilesc de catre Ministerul Finantelor.
    In vederea stabilirii cotelor de impozit respective, agentii economici sunt obligati ca, pana la data de 1 decembrie 1990, sa trimita la Ministerul Finantelor urmatoarele date: denumirea exacta a produsului, serviciului prestat sau lucrarii executate, cheltuielile aferente, cota de adaos comercial pentru produsele desfacute populatiei, nivelul pretului cu ridicata sau cu amanuntul ce se va practica la vanzarea produsului, precum si pretul de deviz sau tariful, dupa caz. Pentru produsele din import, datele se vor referi si la preturile de cumparare in valuta, taxele vamale, cursul de schimb, comisionul societatii de export-import si pretul de desfacere in valuta cu care ar urma sa se valorifice produsul.
    Pentru produsele exonerate de la plata impozitului pe circulatia marfurilor prevazute la pct. 3 din anexa nr. 2 (nota metodologica) la Hotararea Guvernului nr. 1109/1990 nu se vor transmite datele de mai sus.
    8. Controlul asupra calcularii corecte si platii in termen a impozitului pe circulatia marfurilor si, in general, al modului cum se aplica si se respecta prevederile din nota metodologica din anexa nr. 2 la Hotararea Guvernului nr. 1109/1990, se exercita de organele de specialitate ale Ministerului Finantelor si aparatul fiscal teritorial, prin verificari periodice pe baza documentelor si evidentelor conduse de platitorii de impozit.
    Organele respective vor efectua verificari lunare, in termen de 30 de zile de la expirarea lunii, la agentii economici care au prevazut un volum de impozit anual de peste 50 mil. lei si, trimestrial, in termen de 40 de zile de la expirarea trimestrului, la ceilalti agenti economici.
    Cu prilejul controlului se va urmari: legalitatea cotelor de impozit practicate si aplicarea corespunzatoare a acestora, determinarea corecta a impozitului, respectarea termenelor de plata, varsarea integrala a impozitului datorat, conducerea corecta a evidentei impozitului si, in general, modul in care sunt respectate prevederile din anexa nr. 2 la Hotararea Guvernului nr. 1109/1990.
    Rezultatele verificarii se vor consemna intr-un act de control bilateral, semnat de organul de control si agentul economic (presedinte, director, intreprinzator etc.) si care va cuprinde: numele si prenumele persoanei care efectueaza controlul si unitatea pe care o reprezinta, denumirea agentului economic si a persoanei prin care este reprezentat, perioada la care se refera controlul, abaterilor constatate si masurile luate pentru intrarea in legalitate (stabilirea de diferente de impozit, varsarea acestora la buget, calcularea de majorari de intarziere, sanctiuni aplicate etc.), precum si masurile ce trebuie luate in continuare de agentul economic pentru inlaturarea si evitarea pe viitor a abaterilor de la lege.
    Pentru abaterile constatate se vor aplica sanctiunile prevazute la pct. 13 din nota metodologica din anexa nr. 2 la Hotararea Guvernului nr. 1109/1990, incheindu-se proces-verbal de contraventie.

                        Ministrul finantelor
                         Theodor Stolojan

-------------------------
    *) Valoarea in vama se determina potrivit metodologiei stabilite de regulamentul aprobat prin Decretul nr. 337/1981.

    ANEXA 1

            MODELUL
privind evidenta impozitului pe circulatia marfurilor
-------------------------------------------------------------------------------
                            Defalcarea valorii
                            produselor, serviciilor
                            prestate si lucrarilor
                            executate, pe cote de
                            impozit pe circulatia
                            marfurilor                Alte sume   Numarul si
Data    Felul si Valoarea   ----------------------    cuprinse    data
reali- numarul    totala a                            in          documentului
zarii  actului    incasarii Cota i.c.m.  Cota i.c.m.  valoarea    de varsare
       (factura             Capitolul .. Capitolul .. facturii,   la buget a
       bon, raport          Nr. crt  ... Nr. crt ...  evidentiate impozitului
       de productie         din Lista    din Lista    separat     pe circulatia
       etc)                 cotelor de   cotelor de   (cheltuieli marfurilor
                            de impozit   de impozit   de          (dispozitie
                                                      transport,  de plata,
                                                      ambalaj     chitanta
                                                      etc)        etc.)
-------------------------------------------------------------------------------
    1       2        3            4           5             6            7
-------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------
TOTAL incasari
-------------------------------------------------------------------------------
TOTAL impozit
-------------------------------------------------------------------------------

-------------------------
    NOTA:
    Pentru produsele provenite din import, utilizate pentru nevoi proprii, evidenta impozitului pe circulatia marfurilor va fi adaptata la metodologia de calcul al acestuia. In acelasi mod se va proceda si in ce priveste evidenta impozitului pe circulatia marfurilor datorat in valuta.

    ANEXA 2

    PLATITORUL IMPOZITULUI .....................
    Adresa .....................................

                           DECONTUL
    privind impozitul pe circulatia marfurilor

      luna
pe .................. 19........
    trimestrul
                                                                    - in lei -
-------------------------------------------------------------------------------
Nr.           Explicatii                    Impozit pe circulatia marfurilor
crt.
-------------------------------------------------------------------------------
1. Impozit datorat pentru perioada
   raportata
2. Impozit varsat la termenele de plata
   pentru perioada raportata
3.            de varsat (rand 1-2)
   Diferenta -----------------------------
              de compensat (rand 2-1)
-------------------------------------------------------------------------------
                   varsata
  Diferenta a fost ----------- prin dispozitia de plata nr. ..... din .......
                   compensata

  CONDUCATORUL UNITATII PLATITOARE                  CONTABIL SEF

                                             


SmartCity5

COMENTARII la Instrucţiuni 117083/1990

Momentan nu exista niciun comentariu la Instrucţiuni 117083 din 1990
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu