E-mail:
Parola:
     
 Nu ai cont? Inregistreaza-te
 Ai uitat parola? Click aici
alerte legex
Coduri postale şi prefixe telefonice naţionale şi internaţionale
Legături cu alte acte
Cele mai căutate legi
Ultimele acte citite
Sisteme de securitate
Registrul Agricol Integrat - www.registrulagricolintegrat.ro

Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

HOTARARE Nr

HOTARARE   Nr. 935 din  8 octombrie 1996

privind organizarea si functionarea prefecturilor

ACT EMIS DE: GUVERNUL ROMANIEI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 259 din 24 octombrie 1996


SmartCity3


    In temeiul art. 115 din Legea administratiei publice locale nr. 69/1991, republicata,

    Guvernul Romaniei hotaraste:

    Art. 1
    Prefectura se organizeaza si functioneaza ca institutie publica cu personalitate juridica, menita sa indeplineasca prerogativele conferite prin acte normative prefectului. Prefectura contribuie la asigurarea realizarii in judet a strategiei si obiectivelor cuprinse in programul de guvernare.
    Art. 2
    (1) Prefectura are sediul in municipiul resedinta de judet, in Palatul administrativ, proprietate publica de interes national, aflate in administrarea acesteia.
    (2) Exercitarea drepturilor si asumarea obligatiilor civile ale prefecturii se realizeaza de catre prefect sau de catre persoana desemnata de acesta. Prefectul este ordonator secundar de credite.
    (3) Exercitarea capacitatii juridice de drept public apartine numai prefectului.
    Art. 3
    (1) Prefectura are un aparat tehnic de specialitate, condus de catre prefect.
    (2) Structura organizatorica a aparatului tehnic de specialitate al prefecturii este prevazuta in anexele nr. 1 si nr. 1 A. In cadrul acestei structuri se pot organiza, prin ordin al prefectului, servicii, birouri si alte compartimente.
    (3) In judetele cu o suprafata intinsa, cu localitati de amplasate la mari distante de resedinta judetului, prefectul poate organiza, cu aprobarea Departamentului pentru Administratie Publica Locala, oficii prefecturale. Oficiile prefecturale functioneaza in subordinea directa a prefectului.
    (4) In anul 1996 se vor organiza oficii prefecturale in judetele prevazute in anexa nr. 2, urmand ca, in situatii justificate, Departamentul pentru Administratie Publica Locala sa aprobe infiintarea de astfel de oficii si in alte judete, in functie de prevederile anuale ale bugetului de stat cu privire la numarul de personal aferent administratiei publice.
    (5) Oficiile prefecturale asigura indeplinirea atributiilor specifice aparatului tehnic de specialitate al prefecturii, in localitatile situate in zona teritoriala aferenta. Modul de organizare a oficiului si nominalizarea localitatilor arondate acestuia se stabilesc prin ordin al prefectului. Prefectul, cu sprijinul primarului localitatii in care se organizeaza oficiul prefectural, va asigura spatiul corespunzator pentru functionarea acestuia.
    (6) Conducatorii serviciilor publice descentralizate ale ministerelor si ale celorlalte organe centrale, organizate la nivelul judetului, vor desemna 1-3 specialisti, care isi vor desfasura activitatea in zona respectiva si vor conlucra direct cu oficiul prefectural in indeplinirea atributiilor specifice institutiilor pe care le reprezinta.
    Art. 4
    (1) Conducerea operativa a aparatului tehnic de specialitate al prefecturii se exercita de catre un director general avand, de regula, studii superioare juridice sau administrative. Directorul general este numit si eliberat din functie prin dispozitia sefului Departamentului pentru Administratie Publica Locala, la propunerea prefectului.
    (2) Oficiile prefecturale sunt conduse de un director, a carui numire si eliberare din functie se fac prin dispozitia sefului Departamentului pentru Administratie Publica Locala, la propunerea prefectului.
    Art. 5
    Aparatul tehnic de specialitate al prefecturii indeplineste urmatoarele atributii principale:
    1. Cu privire la activitatea consiliului judetean, a consiliilor locale si a primarilor:
    a) examineaza legalitatea actelor administrative ale autoritatilor administratiei publice locale sau judetene si face propuneri privind modalitatile de asigurare sau, dupa caz, de restabilire a legalitatii;
    b) elaboreaza rapoarte si prezinta informari cu privire la actele controlate, la modul de organizare a executarii legilor si a altor acte normative de catre primari, consiliile locale, consiliul judetean, presedintele acestuia, ori de catre delegatia permanenta;
    c) realizeaza procedura prealabila cu privire la actele socotite ilegale; intocmeste documentatia necesara sesizarii instantelor de contencios administrativ cu privire la actele administrative nelegale si sustine in justitie actiunile formulate;
    d) asigura evidenta si pastrarea actelor autoritatilor administratiei publice locale sau judetene, transmise, potrivit legii, in vederea exercitarii dreptului de control asupra legalitatii acestora;
    e) analizeaza proiectele de hotarari ale Guvernului, propuse de consiliile judetene, cu privire la legalitatea solutiilor respective.
    2. Cu privire la activitatea serviciilor publice descentralizate ale ministerelor si ale celorlalte organe centrale:
    a) urmareste activitatea desfasurata de serviciile publice descentralizate ale ministerelor si ale celorlalte organe centrale organizate la nivelul judetului pentru indeplinirea atributiilor ce le revin, potrivit legii;
    b) intocmeste informari cu privire la activitatea desfasurata de serviciile publice descentralizate, semnaleaza divergentele aparute intre acestea si autoritatile administratiei publice locale sau judetene si elaboreaza propuneri corespunzatoare privind medierea acestora, conform legii;
    c) examineaza, impreuna cu serviciile publice descentralizate ale ministerelor si ale celorlalte organe centrale si cu autoritatile administratiei publice judetene sau locale, stadiul de executie a unor lucrari si actiuni care se deruleaza in comun.
    3. Cu privare la activitatea comisiei administrative:
    a) intocmeste si propune spre adoptare Regulamentul de organizare si functionare a comisiei administrative, pe baza regulamentului-cadru orientativ, elaborat de catre Departamentul pentru Administratie Publica Locala;
    b) realizeaza lucrarile de secretariat pentru comisia administrativa si prezinta propuneri cu privire la programul de activitate al acesteia;
    c) elaboreaza, in urma consultarii conducerilor serviciilor publice descentralizate ale ministerelor si ale celorlalte organe centrale organizate in judet, proiectul Programului principalelor lucrari si activitati ale comisiei administrative;
    d) difuzeaza hotararile adoptate de comisia administrativa organelor si autoritatilor interesate, urmareste modul de aplicare a acestora si informeaza operativ asupra constatarilor facute.
    4. Cu privire la respectarea legilor si hotararilor Guvernului, asigurarea ordinii publice si apararea drepturilor cetatenilor:
    a) elaboreaza studii si rapoarte cu privire la aplicarea actelor normative in vigoare si prezinta propuneri de eliminare a disfunctiilor semnalate;
    b) conlucreaza cu reprezentantii locali ai Ministerului de Interne, Ministerului Apararii Nationale si Serviciului Roman de Informatii la elaborarea masurilor ce se impun pentru asigurarea respectarii drepturilor individuale, apararea proprietatii publice si private, securitatea cetatenilor si prevenirea infractiunilor;
    c) urmareste indeplinirea masurilor dispuse de prefect, ca sef al apararii civile din judet, si se ingrijeste de elaborarea propunerilor privind acordarea ajutoarelor umanitare de prima urgenta, constand in bunuri, produse si bani - puse la dispozitie de catre Guvern - in scopul protectiei populatiei in situatii exceptionale, determinate de calamitati naturale, epidemii, incendii, fenomene sociale sau economice deosebite.
    5. Cu privire la realizarea programului de guvernare:
    a) contribuie la organizarea aplicarii programelor si strategiilor guvernamentale sau ministeriale cu privire la restructurarea sectoriala, privatizare, aprovizionarea populatiei cu produse de baza si combustibili, protectia consumatorilor etc.;
    b) realizeaza documentarea necesara in vederea elaborarii raportului anual privind starea generala economico-sociala a judetului, care se inainteaza Guvernului, precum si a informarilor ce vor fi prezentate autoritatilor administratiei publice judetene, cu privire la activitatea serviciilor publice descentralizate.
    6. Cu privire la integrarea europeana:
    a) elaboreaza propuneri privind integrarea europeana in probleme care privesc judetul respectiv;
    b) se ingrijeste de aplicarea, in activitatea proprie, a prevederilor din Acordul de asociere si din Strategia nationala de pregatire pentru aderarea Romaniei la Uniunea Europeana;
    c) elaboreaza informari privind activitatea desfasurata si stadiul aplicarii masurilor de integrare europeana;
    d) urmareste ca proiectele hotararilor Guvernului initiate la nivel judetean, precum si actele emise de autoritatile administratiei publice locale, sa fie in concordanta cu legislatia europeana in materie.
    7. In afara atributiilor prevazute la pct. 1-6, aparatul tehnic de specialitate al prefecturii indeplineste si urmatoarele sarcini:
    a) intocmeste documentatiile aferente proiectului de hotarare a Guvernului privind defalcarea patrimoniului, iar dupa aprobarea acestuia procedeaza la predarea-preluarea patrimoniului cuvenit fiecarei unitati administrativ-teritoriale, incheind protocoalele necesare pe care le prezinta spre semnare; sprijina autoritatile administratiei publice locale si judetene la elaborarea propunerilor privind defalcarea patrimoniului;
    b) elaboreaza, pe baza datelor statistice, oficiale, proiectul ordinului de stabilire a numarului consilierilor locali si judeteni, in conditiile legii, si il supune spre aprobare prefectului, care coordoneaza, sprijina si controleaza activitatea consiliilor locale si a primarilor in legatura cu pregatirea, organizarea si desfasurarea alegerilor locale, parlamentare si prezidentiale; intocmeste graficul de convocare a consiliilor locale in sedinta de constituire;
    c) efectueaza verificari si intocmeste documentatia necesara in vederea sesizarii Guvernului cu propuneri de dizolvare a unor consilii locale sau judetene, dupa caz, suspendarea din functie a unor consilieri sau primari sau pentru demiterea unor primari, precum si pentru stabilirea datei noilor alegeri;
    d) participa in comisiile de examinare a candidatilor inscrisi la examen sau la concurs pentru ocuparea unor posturi vacante de secretari ai comunelor, oraselor sau municipiilor; intocmeste documentatia necesara emiterii ordinului prefectului pentru numirea in functie a candidatilor declarati reusiti; urmareste modul de indeplinire de catre secretarii unitatilor administrativ-teritoriale a atributiilor stabilite prin lege si face propuneri corespunzatoare;
    e) participa la realizarea lucrarilor de secretariat ale comisiei judetene de aplicare a Legii fondului funciar nr. 18/1991; verifica sesizarile si contestatiile si prezinta concluziile in legatura cu stabilirea dreptului de proprietate asupra terenurilor; sustine in instantele de judecata actiunile introduse in aplicarea legii;
    f) intocmeste lucrarile necesare emiterii avizului prefectului pentru numirea si eliberarea din functie a conducatorilor serviciilor publice descentralizate ale ministerelor si ale celorlalte organe centrale ale administratiei publice, organizate in judet:
    g) elaboreaza proiectele de ordine ale prefectului, avand ca obiect stabilirea de masuri cu caracter tehnic sau de specialitate;
    h) aduce la cunostinta publica, prin afisare sau publicare, ordinele cu caracter normativ emise de prefect si comunica persoanelor interesate ordinele cu caracter individual, urmarind modul de indeplinire a acestora;
    i) exercita, din insarcinarea Departamentului pentru Administratie Publica Locala, actiuni de indrumare si control cu privire la modul de exercitare de catre primar a atributiilor delegate si exercitate de catre acestia in numele statului.
    Prefectul poate stabili, prin ordin, si alte sarcini pentru aparatul tehnic de specialitate, in vederea indeplinirii in cele mai bune conditii a atributiilor ce i-au fost conferite prin reglementarile legale.
    Art. 6
    (1) Prefectul va aproba, prin ordin, in termen de 45 de zile de la intrarea in vigoare a prezentei hotarari, Regulamentul de organizare si functionare a aparatului tehnic de specialitate, in care se vor detalia prevederile prezentei hotarari si se vor stabili sarcinile ce revin fiecarui compartiment.
    (2) Pe baza regulamentului de organizare si functionare a aparatului tehnic de specialitate se va intocmi fisa fiecarui post din statul de functiuni.
    Art. 7
    (1) Incadrarea si eliberarea personalului din functie se efectueaza potrivit legii, prin ordin al prefectului.
    (2) Numarul maxim de posturi aferente aparatului tehnic de specialitate al prefecturii, la care se adauga posturile aferente personalului muncitor si de deservire, potrivit normativelor in vigoare, se coreleaza cu numarul mediu de personal aprobat a se finanta, anual, prin bugetul de stat. Pentru anul 1996, numarul maxim de personal tehnic de specialitate este cel prevazut in anexa nr. 3.
    (3) La incadrarea sau promovarea personalului in grade profesionale superioare nu se vor depasi ponderile de 40% pentru gradul I A si de 35% pentru gradul I din totalul functiilor de executie cu studii superioare.
    Art. 8
    Personalul din aparatul tehnic de specialitate, al prefecturii, inclusiv directorul general al acesteia, are statut de functionar public.
    Art. 9
    Indrumarea si controlul asupra activitatii desfasurate de aparatul tehnic de specialitate, cat si perfectionarea pregatirii profesionale se asigura de catre Departamentul pentru Administratie Publica Locala.
    Art. 10
    Fondurile necesare acoperirii cheltuielilor generale pentru functionarea prefecturilor se asigura in bugetul acestora de catre Secretariatul General al Guvernului.
    Art. 11
    Hotararea Guvernului nr. 118/1992 privind structura si atributiile aparatului tehnic de specialitate al prefecturilor, precum si finantarea acestuia, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 56 din 2 aprilie 1992 si Hotararea Guvernului nr. 455/1992 privind unele masuri referitoare la ocuparea postului de director general de prefectura, precum si orice alte dispozitii contrare prezentei hotarari se abroga.
    Art. 12
    Anexele nr. 1-3 fac parte integranta din prezenta hotarare.

                PRIM-MINISTRU
               NICOLAE VACAROIU

                           Contrasemneaza:
                           Secretar de stat,
                           seful Departamentului pentru
                           Administratie Publica Locala,
                           Octav Cozmanca

                           Ministru de stat,
                           ministrul finantelor,
                           Florin Georgescu

                           Ministru de stat, ministrul
                           muncii si protectiei sociale,
                           Dan Mircea Popescu

    ANEXA 1

              STRUCTURA ORGANIZATORICA A PREFECTURII JUDETENE
                                      _________________
                                      |               |
                                      |    PREFECT    |
                                      |_______________|
                                               |
                _______________________________|
                |                              |
         _______|______                        |________________
         |            |                        |       |        |
         | SUBPREFECT |                        |       |        |
         |____________|         _______________|____   |        |
                |               |                  |   |        |
       _________|________       | DIRECTOR GENERAL |   |        |
       |                |       |__________________|   |        |
       |                |                |             |        |
 --------------   ---------------        |        -----------   |
|Directia      | |Directia       |       |       |           |  |
|programe      | |coordonarea    |       |       |           |  |
|si strategii  | |serviciilor    |       |       |   Oficiu  |  |
|guvernamentale| |publice        |  _____|_____  |prefectural|  |
|si teritoriale| |descentralizate|  |         |  |           |  |
|______________| |_______________|  |         |  |___________|  |
                                    |         |                 |
                           -------------   -----------          |
                          |Directia     | |Directia   |         |
                          |controlului  | |resurse    |         |
                          |legalitatii  | |umane,     |         |
                          |actelor si   | |secretariat|         |
                          |contencios   | |si relatii |         |
                          |administrativ| |cu publicul|         |
                          |_____________| |___________|         |
                                                                |
                            ________________________            |
                            |                      |            |
                            |    Consilier al      |            |
                            |prefectului - purtator|--------|   |
                            |      de cuvant       |        |   |
                            |______________________|        |   |
                            _________________________       |   |
                            |                       |       |   |
                            |    Serviciu (birou)   |_______|___|
                            |  integrare europeana  |       |
                            |_______________________|       |
                            _________________________       |
                            |                       |       |
                            |    Serviciu (birou)   |       |
                            |financiar-contabilitate|-------|
                            |_______________________|



                                         _________________
                                         |               |
                                         |    PREFECT    |
                                         |_______________|
                                                  |
                __________________________________|
                |                                 |
         _______|______                           |________________
         |            |                           |                |
 ________|_____   ____|_________                  |                |
 |            |   |            |                  |                |
 | SUBPREFECT |   | SUBPREFECT |       ___________|________        |
 |____________|   |____________|       |                  |        |
       |                |              | DIRECTOR GENERAL |        |
       |                |              |__________________|        |
       |                |                         |                |
       |                |              ___________|_________       |
       |                |              |                   |       |
 --------------   ---------------   -------------   -----------    |
|Directia      | |Directia       | |Directia     | |Directia   |   |
|programe      | |coordonarea    | |controlului  | |resurse    |   |
|si strategii  | |serviciilor    | |legalitatii  | |umane,     |   |
|guvernamentale| |publice        | |actelor si   | |secretariat|   |
|si teritoriale| |descentralizate| |contencios   | |si relatii |   |
|______________| |_______________| |administrativ| |cu publicul|   |
                                   |_____________| |___________|   |
                                                                   |
                               ________________________            |
                               |                      |            |
                               |    Consilier al      |            |
                               |prefectului - purtator|--------|   |
                               |      de cuvant       |        |   |
                               |______________________|        |   |
                               _________________________       |   |
                               |                       |       |   |
                               |    Serviciu (birou)   |_______|___|
                               |  integrare europeana  |       |
                               |_______________________|       |
                               _________________________       |
                               |                       |       |
                               |    Serviciu (birou)   |       |
                               |financiar-contabilitate|-------|
                               |_______________________|

    ANEXA 2


         Judete si localitati in care
       functioneaza oficii prefecturale
-----------------------------------------------
|Nr.  |               |                       |
|crt. | Judetul       | Localitatea           |
|-----|---------------|-----------------------|
|  1. | Alba          | Blaj                  |
|  2. | Arges         | Campulung             |
|  3. | Botosani      | Dorohoi               |
|  4. | Brasov        | Fagaras               |
|  5. | Buzau         | Ramnicu Sarat         |
|  6. | Cluj          | Dej                   |
|     |               | Turda                 |
|  7. | Galati        | Tecuci                |
|  8. | Hunedoara     | Petrosani             |
|  9. | Harghita      | Odorheiu Secuiesc     |
| 10. | Maramures     | Sighetu Marmatiei     |
| 11. | Mures         | Sighisoara            |
| 12. | Neamt         | Roman                 |
| 13. | Olt           | Caracal               |
| 14. | Suceava       | Campulung Moldovenesc |
|     |               | Falticeni             |
|     |               | Radauti               |
| 15. | Timis         | Lugoj                 |
| 16. | Vaslui        | Barlad                |
|     |               | Husi                  |
-----------------------------------------------


    ANEXA 3

      Numarul maxim de posturi pentru
           aparatul tehnic de
        specialitate al prefecturii
-----------------------------------------------
| Nr. |         Judetul          | Numarul de |
| crt.|                          |  posturi   |
|-----|--------------------------|------------|
|  1. | Alba                     |      38    |
|  2. | Arad                     |      36    |
|  3. | Arges                    |      45    |
|  4. | Bacau                    |      37    |
|  5. | Bihor                    |      38    |
|  6. | Bistrita-nasaud          |      34    |
|  7. | Botosani                 |      43    |
|  8. | Brasov                   |      41    |
|  9. | Braila                   |      35    |
| 10. | Buzau                    |      38    |
| 11. | Caras-severin            |      41    |
| 12. | Calarasi                 |      34    |
| 13. | Cluj                     |      50    |
| 14. | Constanta                |      41    |
| 15. | Covasna                  |      32    |
| 16. | Dambovita                |      36    |
| 17. | Dolj                     |      40    |
| 18. | Galati                   |      46    |
| 19. | Giurgiu                  |      34    |
| 20. | Gorj                     |      34    |
| 21. | Harghita                 |      42    |
| 22. | Hunedoara                |      41    |
| 23. | Ialomita                 |      32    |
| 24. | Iasi                     |      41    |
| 25. | Ilfov                    |      30    |
| 26. | Maramures                |      40    |
| 27. | Mehedinti                |      36    |
| 28. | Mures                    |      44    |
| 29. | Neamt                    |      40    |
| 30. | Olt                      |      39    |
| 31. | Prahova                  |      42    |
| 32. | Satu Mare                |      35    |
| 33. | Salaj                    |      35    |
| 34. | Sibiu                    |      36    |
| 35. | Suceava                  |      49    |
| 36. | Teleorman                |      36    |
| 37. | Timis                    |      44    |
| 38. | Tulcea                   |      34    |
| 39. | Vaslui                   |      44    |
| 40. | Valcea                   |      36    |
| 41. | Vrancea                  |      35    |
| 42. | Municipiul Bucuresti     |      50    |
|--------------------------------|------------|
|     | TOTAL:                   |   1.634    |
                                              



SmartCity5

COMENTARII la Hotărârea 935/1996

Momentan nu exista niciun comentariu la Hotărârea 935 din 1996
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu