Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

HOTARARE Nr

HOTARARE   Nr. 184 din 29 martie 2007

pentru aprobarea Regulamentului privind organizarea si desfasurarea concursului pentru ocuparea posturilor vacante de grefieri informaticieni din cadrul instantelor judecatoresti si al parchetelor de pe langa acestea

ACT EMIS DE: CONSILIUL SUPERIOR AL MAGISTRATURII

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 253 din 16 aprilie 2007



In temeiul dispoziţiilor art. 134 alin. (4) din Constituţia României, republicată, şi ale art. 23 alin. (1) din Legea nr. 317/2004 privind Consiliul Superior al Magistraturii, republicată, cu modificările ulterioare,

având în vedere art. 8 din Legea nr. 567/2004 privind statutul personalului auxiliar de specialitate al instanţelor judecătoreşti şi al parchetelor de pe lângă acestea, cu modificările şi completările ulterioare,

Plenul Consiliului Superior al Magistraturii   hotărăşte:

Art. 1. - Se aprobă Regulamentul privind organizarea şi desfăşurarea concursului pentru ocuparea posturilor vacante de grefieri informaticieni din cadrul instanţelor judecătoreşti şi al parchetelor de pe lângă acestea, cuprins în anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art. 2. - La data intrării în vigoare a prezentei hotărâri, Hotărârea Consiliului Superior al Magistraturii nr. 92/2005, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 266 din 31 martie 2005, se abrogă.

Art. 3. - Prezenta hotărâre se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Preşedintele Consiliului Superior al Magistraturii, judecător

Anton Pandrea

ANEXA

REGULAMENT

privind organizarea şi desfăşurarea concursului pentru ocuparea posturilor vacante de grefieri informaticieni din cadrul instanţelor judecătoreşti şi al parchetelor de pe lângă acestea

CAPITOLUL I

Dispoziţii generale

Art. 1. - (1) Ocuparea posturilor vacante de grefieri informaticieni din cadrul instanţelor judecătoreşti şi al parchetelor de pe lângă acestea se face prin concurs, organizat de fiecare curte de apel sau fiecare parchet de pe lângă curtea de apel ori, după caz, de Inalta Curte de Casaţie şi Justiţie, Parchetul de pe lângă Inalta Curte de Casaţie şi Justiţie sau Direcţia Naţională Anticorupţie.

(2)   Curţile de apel şi parchetele de pe lângă acestea organizează concursul pentru ocuparea posturilor vacante de grefieri informaticieni din circumscripţiile lor, cu sprijinul Direcţiei de exploatare a tehnologiei informaţiei din cadrul Ministerului Justiţiei sau, după caz, al compartimentului informatic din cadrul Parchetului de pe lângă Inalta Curte de Casaţie şi Justiţie.

(3)  Inalta Curte de Casaţie şi Justiţie, Parchetul de pe lângă Inalta Curte de Casaţie şi Justiţie şi Direcţia Naţională Anticorupţie organizează concursul pentru ocuparea posturilor vacante de grefieri informaticieni, cu sprijinul compartimentului informatic din cadrul acestora.

Art. 2. - (1) La concursul pentru ocuparea posturilor vacante de grefieri informaticieni se poate înscrie persoana care îndeplineşte următoarele condiţii:

a)   are cetăţenia română, domiciliul în România şi capacitate deplină de exerciţiu;

b)  nu are antecedente penale, nu are cazier fiscal şi se bucură de o bună reputaţie;

c)  cunoaşte limba română;

d)   este aptă, din punct de vedere medical, pentru exercitarea funcţiei;

e)   are studii superioare de specialitate în domeniul informatic, automatic, cibernetic, matematic, electronic sau electrotehnic.

(2) Condiţia prevăzută la alin. (1) lit. e) se consideră îndeplinită şi de către absolvenţii de studii superioare în domeniul tehnic sau economic care au urmat în timpul studiilor universitare sau postuniversitare cursuri de informatică, cu avizul Direcţiei de exploatare a tehnologiei informaţiei din cadrul Ministerului Justiţiei sau al compartimentului informatic din cadrul Inaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie, Parchetului de pe lângă Inalta Curte de Casaţie şi Justiţie ori al Direcţiei Naţionale Anticorupţie, după caz.

CAPITOLUL II

Organizarea şi desfăşurarea concursului

Art. 3. - (1) Data, locul, modul de desfăşurare a concursului, tematica, bibliografia şi lista posturilor vacante scoase la concurs se afişează la sediul instanţei sau al parchetului care organizează concursul şi se aduc la cunoştinţă publică printr-un comunicat de presă cu cel puţin 45 de zile înainte de data stabilită pentru concurs.

(2) In cazul concursului organizat de Inalta Curte de Casaţie şi Justiţie, de Parchetul de pe lângă Inalta Curte de Casaţie şi Justiţie şi de Direcţia Naţională Anticorupţie, informaţiile prevăzute la alin. (1) se publică şi pe pagina de internet a acestora, iar în cazul concursului organizat de curţile de apel ori de parchetele de pe lângă curţile de apel, informaţiile se publică atât pe paginile de internet ale acestora, cât şi pe pagina de internet a Ministerului Justiţiei sau, după caz, a Parchetului de pe lângă Inalta Curte de Casaţie şi Justiţie şi se afişează la sediul tribunalelor ori al parchetelor de pe lângă tribunale, care au scos la concurs posturi vacante.

Art. 4. - (1) Cererile de înscriere la concurs se depun cu cel puţin 15 zile înainte de data acestuia la sediul instanţei sau, după caz, al parchetului care organizează concursul.

(2)  In cazul concursurilor organizate de curţile de apel sau de parchetele de pe lângă acestea, cererile se pot depune şi la tribunalele ori, după caz, la parchetele de pe lângă acestea care au scos la concurs posturi vacante.

(3)  Cererile depuse potrivit alin. (2) se transmit de către preşedintele tribunalului sau prim-procurorul parchetului de pe lângă tribunal la curtea de apel ori la parchetul de pe lângă curtea de apel care organizează concursul.

(4)   La cererea de înscriere se anexează următoarele acte: copii de pe certificatul de naştere şi, după caz, certificatul de căsătorie, copii de pe actul de identitate şi diploma de licenţă, certificatul de cazier judiciar şi certificatul de cazier fiscal. In cazul prevăzut la art. 2 alin. (2), candidaţii anexează la cererea de înscriere şi acte doveditoare din care să rezulte că au urmat în timpul studiilor universitare sau postuniversitare cursuri de informatică.

Art. 5. - (1) Verificarea îndeplinirii condiţiilor prevăzute la art. 2 se efectuează de comisia de organizare a concursului din cadrul instanţei sau parchetului care organizează concursul, pe baza dosarelor candidaţilor.

(2) Comisia de organizare a concursului are următoarea componenţă:

a)  un judecător sau, după caz, un procuror;

b)  un reprezentant al compartimentului de resurse umane;

c)  un reprezentant al compartimentului informatic.

(3)  Componenţa nominală a comisiei de organizare a concursului se stabileşte de colegiul de conducere,  la propunerea preşedintelui instanţei sau a conducătorului parchetului care organizează concursul.

Art. 6. - (1) Subiectele şi baremul de corectare se elaborează de comisia de organizare a concursului cu sprijinul reprezentanţilor Direcţiei de exploatare a tehnologiei informaţiei din Ministerul Justiţiei sau ai compartimentului informatic din Parchetul de pe lângă Inalta Curte de Casaţie şi Justiţie, desemnaţi prin ordin al ministrului justiţiei ori al procurorului general al Parchetului de pe lângă Inalta Curte de Casaţie şi Justiţie, pentru concursurile organizate de curţile de apel sau, după caz, de parchetele de pe lângă acestea.

(2) In cazul concursului organizat de Inalta Curte de Casaţie şi Justiţie, de Parchetul de pe lângă Inalta Curte de Casaţie şi Justiţie sau de Direcţia Naţională Anticorupţie, comisia de organizare a concursului elaborează subiectele şi baremul de corectare cu sprijinul reprezentanţilor compartimentului informatic din cadrul acestora sau de alţi specialişti în domeniul informatic, desemnaţi de preşedintele instanţei sau conducătorul parchetului.

Art. 7. - (1) Examinarea candidaţilor se face prin susţinerea unei probe scrise de verificare a cunoştinţelor teoretice în domeniul informatic şi a unei probe practice.

(2) Proba practică se susţine, de regulă, în cel mult 5 zile lucrătoare de la data susţinerii probei scrise.

Art. 8. - (1) Intrarea candidaţilor în sălile de concurs, pentru proba scrisă, se face pe baza listelor întocmite pentru fiecare sală şi a actului de identitate.

(2)   Candidaţii care nu se află în sală în momentul deschiderii plicului cu subiecte pierd dreptul de a mai susţine proba scrisă.

(3)  Inainte de comunicarea subiectelor, candidaţii înscriu numele şi prenumele pe colţul foii ce urmează să fie lipit la predarea lucrării, după care se aplică ştampila instanţei sau a parchetului.

(4)  Plicul cu subiectele de concurs este desfăcut de un candidat care semnează şi Procesul-verbal încheiat în ziua susţinerii probei scrise.

(5)   Pe toată durata desfăşurării probei scrise, în sălile de concurs au acces numai membrii comisiei de organizare şi persoanele care supraveghează desfăşurarea concursului.

(6)   In vederea elaborării lucrării scrise, candidaţii primesc coli de hârtie având ştampila instanţei sau a parchetului. Redactarea lucrărilor se va face numai cu cerneală sau cu pastă de culoare albastră.

(7)   La expirarea timpului prevăzut pentru susţinerea probei scrise, candidaţii predau lucrarea, sub semnătură, comisiei de organizare a concursului.

(8)   Pe toată durata desfăşurării probei scrise este interzisă părăsirea sălii de concurs de către candidaţi. In cazuri excepţionale, părăsirea temporară a sălii de concurs se face numai cu însoţitor.

(9)  Orice fraudă dovedită se sancţionează cu eliminarea din concurs. In aceste cazuri se întocmeşte un proces-verbal cu privire la constatările făcute şi la măsurile luate, iar lucrarea se anulează cu menţiunea „fraudă". Procesul-verbal se comunică preşedintelui instanţei sau conducătorului parchetului care organizează concursul, după caz.

Art. 9. - (1) Corectarea lucrărilor scrise şi evaluarea probei practice se efectuează de o comisie de examinare constituită din specialişti în domeniul informatic, desemnată de colegiul de conducere, la propunerea preşedintelui instanţei sau conducătorului parchetului care organizează concursul.

(2)  In cazul concursurilor organizate de curţile de apel şi parchetele de pe lângă acestea, un membru al comisiei prevăzute la alin. (1) poate fi desemnat de conducerea Direcţiei de exploatare a tehnologiei informaţiei din cadrul Ministerului Justiţiei sau, după caz, de conducerea compartimentului informatic din cadrul Parchetului de pe lângă Inalta Curte de Casaţie şi Justiţie.

(3)  Numărul membrilor comisiei prevăzute la alin. (1) se stabileşte în funcţie de numărul candidaţilor.

Art. 10. - Probele de concurs se notează de la 1 la 10. Nota 1 se acordă în situaţia în care punctajul obţinut este mai mic sau egal cu această notă.

Art. 11. - (1) La finalizarea fiecărei probe se întocmeşte câte un proces-verbal.

(2)   La finalizarea concursului se întocmeşte un proces-verbal care să conţină modul de desfăşurare a concursului şi rezultatele obţinute de candidaţi, semnat de membrii comisiei de organizare a concursului şi ai comisiei prevăzute la art. 9.

(3)   Promovarea probelor se face ca urmare a obţinerii notei minime 5 pentru fiecare probă, iar promovarea concursului, ca urmare a obţinerii notei finale minime 7. Ponderea fiecărei probe de concurs în nota finală este de 50%.

Art. 12. - (1) Rezultatele concursului se afişează la sediul instanţei sau al parchetului care a organizat concursul şi se publică pe paginile de internet ale acestora.

(2)   In termen de 48 de ore de la data afişării rezultatelor, candidaţii nemulţumiţi pot formula contestaţie cu privire la nota obţinută la proba scrisă.

(3)   Contestaţiile se depun la sediul instanţei sau al parchetului care a organizat concursul şi se soluţionează de o comisie de contestaţii desemnată de colegiul de conducere al instanţei sau parchetului care a organizat concursul. Dispoziţiile art. 9 privind componenţa şi numărul membrilor comisiei se aplică în mod corespunzător. Nota obţinută la contestaţie nu poate fi mai mică decât nota contestată.

(4)   Rezultatele contestaţiilor se afişează la sediul instanţei sau al parchetului care a organizat concursul şi se publică pe paginile de internet ale acestora.

Art. 13. - In cazul concursurilor organizate de curţile de apel şi de parchetele de pe lângă acestea, candidaţii declaraţi admişi optează, în ordinea descrescătoare a mediilor finale obţinute, pentru posturile scoase la concurs din circumscripţia curţii de apel sau a parchetului de pe lângă curtea de apel. La medii egale au prioritate cei care au obţinut nota cea mai mare la proba practică şi, în subsidiar, vechimea în specialitate.

Art. 14. - Candidaţii declaraţi admişi sunt numiţi, în condiţiile legii, pe baza mediei finale obţinute, prin decizie a preşedintelui Inaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie, a procurorului general al Parchetului de pe lângă Inalta Curte de Casaţie şi Justiţie, a procurorului şef al Direcţiei Naţionale Anticorupţie, a preşedintelui curţii de apel sau, după caz, a procurorului general al parchetului de pe lângă curtea de apel.

CAPITOLUL III

Dispoziţii finale

Art. 15. - Lucrările scrise şi rezultatele concursului se anexează la dosarele personale ale candidaţilor declaraţi admişi.

Art. 16. - Dosarele şi procesele-verbale, precum şi alte lucrări privind concursul se arhivează şi se păstrează potrivit nomenclatoarelor arhivistice.


SmartCity5

COMENTARII la Hotărârea 184/2007

Momentan nu exista niciun comentariu la Hotărârea 184 din 2007
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu