HOTARARE Nr. 87 din 19
ianuarie 2006
privind aprobarea modelului Contractului de management pentru institutiile
publice de cultura
ACT EMIS DE: GUVERNUL ROMANIEI
ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL NR. 108 din 3 februarie 2006
In temeiul art. 108 din Constitutia Romaniei, republicata, si al art. 10
din Ordonanta Guvernului nr. 26/2005 privind managementul institutiilor publice
de cultura,
Guvernul Romaniei adopta prezenta hotarare.
Art. 1. - Se aproba modelul Contractului de management pentru institutiile
publice de cultura, incheiat cu persoane fizice, prevazut in anexa nr. 1.
Art. 2. - Se aproba modelul Contractului de management pentru institutiile
publice de cultura, incheiat cu persoane juridice, prevazut in anexa nr. 2.
Art. 3. - Anexele nr. 1 si 2 fac parte integranta din prezenta hotarare.
PRIM-MINISTRU
CALIN POPESCU-TARICEANU
Contrasemneaza:
p. Ministrul culturii si cultelor,
Ioan Onisei,
secretar de stat
Ministrul muncii,
solidaritatii sociale si familiei,
Gheorghe Barbu
ANEXA 1
CONTRACT DE MANAGEMENT
Art. 1. - Partile contractului
- Doamna/Domnul ..............................., in calitate de
reprezentant legal al institutiei publice de cultura
.................................., cu sediul in localitatea
........................., str. .......................... nr. .....,
judetul/sectorul .................., denumit in continuare angajator,
si
- Doamna/Domnul ..............................., in calitate de director
general/director al .............................., domiciliata/domiciliat in
localitatea ....................................., str. .....................
nr. ....., judetul/sectorul ......................., posesoare/posesor a/al
buletinului/cartii de identitate seria ...... nr. ........., eliberat/eliberata
de ................ la data de ................., CNP
........................., permis de munca seria .......... nr. .............
din data .................., denumit in continuare manager,
au incheiat prezentul contract de management, cu respectarea urmatoarelor
clauze:
Art. 2. - Obiectul contractului
Angajatorul incredinteaza managerului organizarea, conducerea si
gestionarea activitatii institutiei publice, pe baza obiectivelor si a
indicatorilor culturali cuprinsi in proiectul de management, prevazut in anexa
la contractul de management, cu respectarea dispozitiilor legale in vigoare.
Art. 3. - Durata contractului
Prezentul contract de management este asimilat contractului individual de
munca pe perioada nedeterminata, managerul urmand sa inceapa activitatea la
data de ....................... .
Perioada de proba este de 90 de zile calendaristice de la data incheierii
prezentului contract de management.
Art. 4. - Locul de munca
Activitatea se desfasoara la ........................................... .
Art. 5. - Felul muncii
Functia ................................................................ .
Art. 6. - Durata muncii
1. O norma intreaga, durata timpului de lucru fiind de .............
ore/zi, .............. ore/saptamana.
2. O fractiune de norma de ...................... ore/zi,
................. ore/saptamana.
Art. 7. - Concediul
Durata concediului anual de odihna este de ................ zile
lucratoare, in raport cu durata muncii.
De asemenea, beneficiaza de un concediu suplimentar de ..................
.
Art. 8. - Salarizare
1. Salariul de baza lunar brut: ................................ lei.
2. Alte elemente constitutive:
a) sporuri .........................................................;
b) indemnizatii ....................................................;
c) alte adaosuri .................................................. .
3. Orele suplimentare prestate in afara programului normal de lucru sau in
zilele in care nu se lucreaza ori in zilele de sarbatori legale se compenseaza
cu ore libere platite sau se platesc cu un spor la salariu, conform
prevederilor legale in vigoare.
Art. 9. - Drepturi si obligatii ale managerului
1. Managerul are, in principal, urmatoarele drepturi:
a) dreptul la salarizare pentru munca depusa;
b) dreptul la repaus zilnic si saptamanal;
c) dreptul la concediu de odihna anual;
d) dreptul la securitate si sanatate in munca;
e) dreptul de a beneficia de premii, conform normelor legale;
f) dreptul de a solicita angajatorului, atunci cand considera ca este
temeinic si oportun, modificarea obiectivelor si a indicatorilor institutiei.
2. Managerul are, in principal, urmatoarele obligatii:
a) sa asigure gestionarea si administrarea, in conditiile legii, a
integritatii patrimoniului institutiei;
b) sa indeplineasca obligatiile asumate, aferente proiectului de
management prevazut in anexa la contractul de management;
c) sa indeplineasca programele si proiectele culturale minimale proprii,
precum si indicatorii economici si indicatorii culturali. Acestea se negociaza
anual, in maximum 15 zile de la aprobarea bugetului institutiei, si sunt
cuprinse intr-un act aditional la prezentul contract de management, intocmit
conform modelului prevazut in anexele A - C*) la prezentul contract de
management;
d) sa elaboreze si sa aplice strategii specifice, in masura sa asigure
desfasurarea in conditii performante a activitatii curente si de perspectiva a
institutiei;
e) sa selecteze, sa angajeze, sa promoveze, sa premieze, sa sanctioneze si
sa concedieze personalul salariat, cu respectarea dispozitiilor legale;
f) sa stabileasca atributiile de serviciu pe compartimente ale
personalului angajat, conform regulamentului de organizare si functionare a
institutiei, precum si obligatiile profesionale individuale de munca ale personalului
de specialitate, aprobate prin fisele de post;
g) sa adopte masuri in vederea indeplinirii prevederilor bugetului anual
de venituri si cheltuieli al institutiei, pentru dezvoltarea si diversificarea
surselor de venituri extrabugetare, in conditiile reglementarilor legale in
vigoare;
h) sa asigure respectarea destinatiei alocatiilor bugetare aprobate de
ordonatorul principal de credite;
i) sa administreze, cu diligenta unui bun proprietar, patrimoniul
institutiei publice;
j) sa reprezinte institutia in raporturile cu tertii;
k) sa incheie acte juridice in numele si pe seama institutiei, conform
competentelor sale;
l) sa prezinte angajatorului, la termenele prevazute in art. 6 alin. (1)
din Ordonanta Guvernului nr. 26/2005 privind managementul institutiilor publice
de cultura sau ori de cate ori este necesar, situatia economico-financiara a
institutiei, modul de realizare a obiectivelor si indicatorilor din proiectul
de management, inclusiv masurile pentru optimizarea activitatii acesteia, cand
este cazul;
m) sa ia masuri pentru asigurarea pazei institutiei si pentru asigurarea
pazei contra incendiilor in institutie;
n) sa stabileasca masuri privind protectia muncii, pentru cunoasterea de
catre salariati a normelor de securitate a muncii.
------------
*) Anexele A - C sunt comune anexelor nr. 1 si 2.
Art. 10. - Drepturi si obligatii ale angajatorului
1. Angajatorul are, in principal, urmatoarele drepturi:
a) sa solicite managerului prezentarea de rapoarte privind stadiul
realizarii proiectului de management, situatia economico-financiara a
institutiei, precum si a altor documente referitoare la activitatea acesteia;
b) sa aprobe modificarea indicatorilor economico-financiari prevazuti in
bugetele anuale, precum si in programele minimale, in cazuri temeinic
justificate, potrivit legii;
c) sa evalueze periodic performantele manageriale, in conformitate cu
prevederile art. 6 alin. (1) si cu criteriile de evaluare a performantelor
manageriale ale conducatorilor institutiilor publice de cultura prevazute in
anexa la Ordonanta Guvernului nr. 26/2005.
2. Angajatorul are, in principal, urmatoarele obligatii:
a) sa acorde managerului toate drepturile ce decurg din contractul de
management, precum si din contractul colectiv de munca aplicabil si din lege;
b) sa asigure institutiei, in limitele aprobate prin legea anuala a
bugetului de stat, fondurile necesare, potrivit proiectului de management;
c) sa asigure managerului deplina libertate in conducerea si organizarea
activitatii institutiei, singurele limitari fiind cele prevazute de lege si de
prezentul contract de management.
Art. 11. - Proiectul managerial
Proiectul managerial, cuprinzand obiectivele si indicatorii culturali la a
caror realizare se obliga managerul, este prevazut in anexa la contractul de
management. Pe parcursul executarii contractului partile pot sa modifice, de
comun acord, obiectivele si indicatorii culturali, in cazuri temeinic
justificate, in scopul de a le adapta la evolutia conjuncturala a institutiei,
cu respectarea prevederilor legale in vigoare.
Art. 12. - Loialitate, confidentialitate
Managerul este obligat sa isi foloseasca intreaga capacitate de munca in
interesul institutiei. Managerului ii sunt interzise orice activitati si
manifestari de natura sa prejudicieze interesul si prestigiul institutiei.
Pe durata contractului de management, managerul este obligat sa pastreze
cu rigurozitate confidentialitatea asupra datelor si informatiilor referitoare
la activitatea institutiei, care au un astfel de caracter sau care sunt
stabilite ca avand acest caracter de catre angajator.
Art. 13. - Raspunderea partilor
Pentru neindeplinirea sau pentru indeplinirea necorespunzatoare a
obligatiilor stabilite in prezentul contract de management partile raspund
potrivit reglementarilor legale.
Managerul raspunde pentru daunele produse institutiei prin orice act al
sau contrar intereselor institutiei, prin acte de gestiune imprudenta, prin
utilizarea abuziva sau neglijenta a fondurilor institutiei.
In cazul in care exista indicii privind savarsirea unei infractiuni in
legatura cu functia pe care o detine, angajatorul are obligatia de a sesiza de
indata organele competente; pe perioada solutionarii sesizarii contractul de
management se suspenda.
Art. 14. - Modificarea contractului de management
1. Prevederile prezentului contract de management se modifica de drept in
conditiile prevazute la art. 7 alin. (3), respectiv la art. 7 alin. (6) din
Ordonanta Guvernului nr. 26/2005.
2. Prevederile prezentului contract de management pot fi modificate prin
act aditional, cu acordul ambelor parti.
Partile vor adapta contractul de management corespunzator reglementarilor
legale intervenite ulterior incheierii actului aditional si care ii sunt
aplicabile.
Art. 15. - Incetarea contractului de management
Prezentul contract de management inceteaza:
a) de drept, in situatiile prevazute la art. 6 alin. (2) si (5) din
Ordonanta Guvernului nr. 26/2005;
b) prin acordul partilor;
c) prin denuntarea unilaterala a contractului de management de catre
manager - realizata prin anuntarea, in scris, a faptului ca nu doreste
continuarea proiectului de management (inaintat cu ..............
saptamani/luni inainte de data expirarii proiectului de management);
d) in alte cazuri prevazute de legislatia in vigoare (Codul muncii).
Art. 16. - Litigii
Litigiile izvorate din incheierea, executarea, modificarea, incetarea si
interpretarea clauzelor prezentului contract de management sunt de competenta
instantelor judecatoresti.
Art. 17. - Alte clauze
Managerul are dreptul sa solicite ordonatorului principal de credite
mediere, consultanta si masuri de protectie in solutionarea situatiilor
conflictuale cu sindicatele si cu alte organizatii.
Art. 18. - Dispozitii finale
1. Proiectul de management, precum si obiectivele, lista programelor
minimale proprii, indicatorii de performanta cuantificabili, indicatorii
economici si indicatorii culturali care urmeaza sa se realizeze de institutie
in fiecare an si criteriile de apreciere sunt prevazute in anexele la prezentul
contract de management.
2. Prezentul contract de management a fost intocmit in 3 (trei) exemplare,
cu urmatoarele destinatii:
- un exemplar la angajator;
- un exemplar la oficiul juridic al angajatorului;
- un exemplar la manager.
ANEXA 2
CONTRACT DE MANAGEMENT
Art. 1. - Partile contractului
- Doamna/Domnul ........................., in calitate de reprezentant
legal al ordonatorului principal de credite al institutiei publice de cultura
............................., cu sediul in localitatea
......................., str. ................... nr. ......., judetul/sectorul
........................, denumita in continuare beneficiar,
si
- Persoana juridica/Societatea civila ........................, cu sediul
in localitatea ........................., str.
................................... nr. ......., judetul/sectorul
....................., (alte date de identificare potrivit dispozitiilor legale
in vigoare), reprezentata prin ..........................., in baza
............................., denumita in continuare manager,
au incheiat prezentul contract de management, cu respectarea urmatoarelor
clauze:
Art. 2. - Obiectul contractului
Organizarea, conducerea si gestionarea activitatii institutiei publice de
catre manager, pe baza obiectivelor si a indicatorilor cuprinsi in proiectul de
management, prevazut in anexa la contractul de management, in schimbul unui
onorariu, cu respectarea dispozitiilor legale in vigoare.
Art. 3. - Durata contractului
Prezentul contract de management se incheie pe durata proiectului de management,
cu posibilitatea reinnoirii prin acordul partilor.
Art. 4. - Onorariul cuvenit
Onorariul pe care institutia publica il datoreaza managerului pentru
serviciile sale este de ................. lei/luna.
Art. 5. - Modalitati de plata
Plata se va efectua prin ordin de plata, in termen de maximum ............
zile de la emiterea facturii.
Art. 6. - Drepturi si obligatii ale managerului
1. Managerul are, in principal, urmatoarele drepturi:
a) dreptul la onorariu;
b) dreptul de a solicita beneficiarului, atunci cand considera ca este
temeinic si oportun, modificarea obiectivelor si a indicatorilor institutiei.
2. Managerul are, in principal, urmatoarele obligatii:
a) sa asigure gestionarea si administrarea, in conditiile legii, a
integritatii patrimoniului institutiei;
b) sa indeplineasca obligatiile asumate, aferente proiectului de
management prevazut in anexa la contractul de management;
c) sa indeplineasca programele si proiectele culturale minimale proprii,
precum si indicatorii economici si indicatorii culturali. Acestea se negociaza
anual, in maximum 15 zile de la aprobarea bugetului institutiei, si sunt
cuprinse intr-un act aditional la prezentul contract de management, intocmit
conform modelului prevazut in anexele A - C*) la prezentul contract de
management;
d) sa elaboreze si sa aplice strategii specifice, in masura sa asigure
desfasurarea in conditii performante a activitatii curente si de perspectiva a
institutiei;
e) sa selecteze, sa angajeze, sa promoveze, sa sanctioneze si sa
concedieze personalul salariat, cu respectarea dispozitiilor legale;
f) sa stabileasca atributiile de serviciu pe compartimente ale
personalului angajat, conform regulamentului de organizare si functionare a
institutiei, precum si obligatiile profesionale individuale de munca ale
personalului de specialitate, aprobate in fisele de post;
g) sa adopte masuri pentru indeplinirea prevederilor bugetului anual de
venituri si cheltuieli al institutiei, pentru dezvoltarea si diversificarea
surselor de venituri extrabugetare, in conditiile reglementarilor legale in
vigoare;
h) sa asigure respectarea destinatiei alocatiilor bugetare aprobate de
ordonatorul principal de credite;
i) sa administreze, cu diligenta unui bun proprietar, patrimoniul
institutiei;
j) sa reprezinte institutia in raporturile cu tertii;
k) sa incheie acte juridice in numele si pe seama institutiei, conform
competentelor sale;
l) sa prezinte, la termenele prevazute la art. 6 alin. (1) din Ordonanta
Guvernului nr. 26/2005 privind managementul institutiilor publice de cultura
sau ori de cate ori este necesar, situatia economico-financiara a institutiei,
modul de realizare a obiectivelor si indicatorilor din proiectul de management,
inclusiv masurile pentru optimizarea activitatii acesteia, cand este cazul;
m) sa ia masuri pentru asigurarea pazei institutiei si pentru asigurarea
pazei contra incendiilor in institutie;
n) sa stabileasca masuri privind protectia muncii, pentru cunoasterea de
catre salariati a normelor de securitate a muncii.
------------
*) Anexele A - C sunt comune anexelor nr. 1 si 2.
Art. 7. - Drepturi si obligatii ale beneficiarului
1. Beneficiarul are, in principal, urmatoarele drepturi:
a) sa solicite managerului prezentarea de rapoarte privind stadiul
realizarii proiectului de management, situatia economico-financiara a
institutiei, precum si a altor documente referitoare la activitatea acesteia;
b) sa aprobe modificarea indicatorilor economico-financiari prevazuti in
bugetele anuale, precum si in programele minimale, in cazuri temeinic
justificate, potrivit legii;
c) sa evalueze periodic performantele manageriale, in conformitate cu
prevederile art. 6 alin. (1) si cu criteriile de evaluare a performantelor
manageriale ale conducatorilor institutiilor publice de cultura, prevazute in
anexa la Ordonanta Guvernului nr. 26/2005.
2. Beneficiarul are, in principal, urmatoarele obligatii:
a) sa acorde managerului toate drepturile ce decurg din contractul de
management si din lege;
b) sa asigure institutiei, in limitele aprobate prin legea anuala a
bugetului de stat, fondurile necesare, potrivit proiectului de management;
c) sa asigure managerului deplina libertate in conducerea si organizarea
activitatii institutiei, singurele limitari fiind cele prevazute de lege si de
prezentul contract.
Art. 8. - Proiectul managerial
Proiectul managerial, cuprinzand obiectivele si indicatorii culturali la a
caror realizare se obliga managerul, este prevazut in anexa la contractul de
management. Pe parcursul executarii contractului partile pot sa modifice, de
comun acord, obiectivele si indicatorii culturali, in cazuri temeinic
justificate, in scopul de a le adapta la evolutia conjuncturala a institutiei.
Art. 9. - Loialitate, confidentialitate
Managerul este obligat sa isi foloseasca intreaga capacitate tehnica,
administrativa si operationala in interesul institutiei. Managerului ii sunt
interzise orice activitati si manifestari de natura sa prejudicieze interesul
si prestigiul institutiei.
Pe durata contractului de management, managerul este obligat sa pastreze
cu rigurozitate confidentialitatea asupra datelor si informatiilor referitoare
la activitatea institutiei, care au un astfel de caracter sau care sunt
stabilite ca avand acest caracter de catre reprezentantul institutiei publice.
Art. 10. - Raspunderea partilor
Pentru neindeplinirea sau pentru indeplinirea necorespunzatoare a
obligatiilor stabilite in prezentul contract de management partile raspund
potrivit reglementarilor legale. Managerul raspunde pentru daunele produse
institutiei prin orice act al sau contrar intereselor institutiei, prin acte de
gestiune imprudenta, prin utilizarea abuziva sau neglijenta a fondurilor
institutiei. Raspunderea managerului este solidara pentru toate persoanele care
au actionat in numele sau pentru executarea prezentului contract de management.
In cazul in care exista indicii privind savarsirea unei infractiuni in
legatura cu activitatea desfasurata, beneficiarul are obligatia de a sesiza de
indata organele competente; pe perioada solutionarii sesizarii contractul de
management se suspenda.
Art. 11. - Modificarea contractului de management
1. Prevederile prezentului contract de management se modifica de drept in
conditiile prevazute la art. 7 alin. (3), respectiv la art. 7 alin. (6) din
Ordonanta Guvernului nr. 26/2005.
2. Prevederile prezentului contract pot fi modificate prin act aditional,
cu acordul ambelor parti.
Partile vor adapta contractul de management corespunzator reglementarilor
legale intervenite ulterior incheierii actului aditional si care ii sunt
aplicabile.
Art. 12. - Incetarea contractului de management
Prezentul contract de management inceteaza:
a) de drept:
(i) in situatiile prevazute la art. 6 alin. (2) si (5) din Ordonanta
Guvernului nr. 26/2005;
(ii) la implinirea termenului pentru care a fost incheiat, in cazul in
care managerul nu a solicitat prelungirea proiectului de management, in
conformitate cu prevederile art. 6 alin. (7) din Ordonanta Guvernului nr.
26/2005;
b) prin acordul partilor.
Art. 13. - Litigii
Litigiile izvorate din incheierea, executarea, modificarea, incetarea si
interpretarea clauzelor prezentului contract de management sunt de competenta
instantelor judecatoresti.
Art. 14. - Alte clauze
Managerul are dreptul sa solicite ordonatorului principal de credite
mediere, consultanta si masuri de protectie in solutionarea situatiilor
conflictuale cu sindicatele si cu alte organizatii.
Art. 15. - Dispozitii finale
1. Proiectul de management, precum si obiectivele, lista programelor
minimale proprii, indicatorii de performanta cuantificabili, indicatorii
economici si indicatorii culturali care urmeaza sa se realizeze de institutie
in fiecare an si criteriile de apreciere sunt prevazute in anexele la prezentul
contract de management.
2. Prezentul contract de management a fost intocmit in 3 (trei) exemplare,
cu urmatoarele destinatii:
- un exemplar la beneficiar;
- un exemplar la oficiul juridic al beneficiarului;
- un exemplar la manager.
ANEXA A*1)
pentru Institutii de spectacol
*1) Anexa A este reprodusa in facsimil.
1. Denumirea institutiei
....................................
2. LISTA programelor si proiectelor culturale minimale proprii prevazute
pentru anul ...........
______________________________________________________________________________
|Nr. |Denumirea |Nivelul |Descrierea sumara |Rezultatele|Suma |Perioada
de|
|crt.|programului/|de |a programului/ |asteptate
|estimata|desfasurare|
| |proiectului |interes/|proiectului si a | | | |
| |cultural |grupuri |co-organizatorilor| | |
|
| | |tinta | | | |
|
|____|____________|________|__________________|___________|________|___________|
|____|____________|________|__________________|___________|________|___________|
|____|____________|________|__________________|___________|________|___________|
3. NOMENCLATOR privind principalii indicatori economici care urmeaza sa se
realizeze pentru anul ...........
______________________________________________________________________________
| | Anul de | Anul
|
| | baza*) | |
|_____________________________________________________________|_________|______|
| 1. Personal | |
|
|_____________________________________________________________|_________|______|
| a) Numar de personal conform statului de functii aprobat, | |
|
| din care: | |
|
|_____________________________________________________________|_________|______|
| - personal artistic | |
|
|_____________________________________________________________|_________|______|
| - personal tehnic | |
|
|_____________________________________________________________|_________|______|
| - personal administrativ | |
|
|_____________________________________________________________|_________|______|
| b) Numar de personal prevazut sa se realizeze, din care: | |
|
|_____________________________________________________________|_________|______|
| - personal artistic | |
|
|_____________________________________________________________|_________|______|
| - personal tehnic | |
|
|_____________________________________________________________|_________|______|
| - personal administrativ | | |
|_____________________________________________________________|_________|______|
| 2. Venituri totale, din care: | |
|
|_____________________________________________________________|_________|______|
| - venituri proprii | |
|
|_____________________________________________________________|_________|______|
| - subventii | |
|
|_____________________________________________________________|_________|______|
| 3. Cheltuieli totale, din care: | |
|
|_____________________________________________________________|_________|______|
| - cheltuieli de personal, inclusiv colaboratori | |
|
|_____________________________________________________________|_________|______|
| - cheltuieli de intretinere | |
|
|_____________________________________________________________|_________|______|
| - cheltuieli pentru reparatii capitale | |
|
|_____________________________________________________________|_________|______|
| - cheltuieli de capital | |
|
|_____________________________________________________________|_________|______|
| 4. Cheltuieli pe spectator, din care: | |
|
|_____________________________________________________________|_________|______|
| - din subventie | |
|
|_____________________________________________________________|_________|______|
| - din venituri proprii | |
|
|_____________________________________________________________|_________|______|
| 5. Gradul de acoperire din venituri proprii a cheltuielilor | |
|
| institutiei (%) | |
|
|_____________________________________________________________|_________|______|
| 6. Ponderea cheltuielilor de personal din totalul | |
|
| cheltuielilor (%) | |
|
|_____________________________________________________________|_________|______|
| 7. Gradul de acoperire a salariilor din subventie (%) | |
|
|_____________________________________________________________|_________|______|
| 8. Gradul de crestere a veniturilor proprii in totalul | |
|
| veniturilor (%) | |
|
|_____________________________________________________________|_________|______|
*) Datele referitoare la anul precedent.
4. NOMENCLATOR privind principalii indicatori culturali care urmeaza sa se
realizeze pentru anul ...........
______________________________________________________________________________
| | Anul de | Anul
|
| | baza*) |
|
|_____________________________________________________________|_________|______|
| 1. Numar de premiere | |
|
|_____________________________________________________________|_________|______|
| 2. Numar de refaceri | |
|
|_____________________________________________________________|_________|______|
| 3. Numar de coproductii | |
|
|_____________________________________________________________|_________|______|
| 4. Numar de spectacole in regim de protocol | |
|
|_____________________________________________________________|_________|______|
| 5. Numar de spectacole, din care: | |
|
|_____________________________________________________________|_________|______|
| - la sediu | |
|
|_____________________________________________________________|_________|______|
| - in turnee | |
|
|_____________________________________________________________|_________|______|
| 6. Numar de spectatori, din care: | |
|
|_____________________________________________________________|_________|______|
| - la sediu | |
|
|_____________________________________________________________|_________|______|
| - in turnee | |
|
|_____________________________________________________________|_________|______|
| 7. Numar de participari la festivaluri, gale, | |
|
| concursuri etc. | |
|
|_____________________________________________________________|_________|______|
| 8. Numar de proiecte promovate, ca initiator sau partener | |
|
|_____________________________________________________________|_________|______|
| 9. Indice de ocupare a salii la sediu (%) | |
|
|_____________________________________________________________|_________|______|
| 10. Numar de aparitii in presa | |
|
|_____________________________________________________________|_________|______|
| 11. Realizarea unor studii vizand cunoasterea categoriilor | |
|
| de public, a asteptarilor acestuia | |
|
|_____________________________________________________________|_________|______|
| 12. Perfectionarea personalului - numarul de angajati care | |
|
| au urmat diverse forme de perfectionare, durata si tipul | |
|
| cursului | |
|
|_____________________________________________________________|_________|______|
*) Datele referitoare la anul precedent.
ANEXA B*1)
pentru Muzee si colectii
*1) Anexa B este reprodusa in facsimil.
1. Denumirea institutiei
...................................
2. LISTA programelor si proiectelor culturale minimale proprii prevazute
pentru anul ...........
______________________________________________________________________________
|Nr. |Denumirea |Nivelul |Descrierea sumara |Rezultatele|Suma |Perioada
de|
|crt.|programului/|de |a programului/ |asteptate
|estimata|desfasurare|
| |proiectului |interes/|proiectului si a | | |
|
| |cultural |grupuri |co-organizatorilor| | |
|
| | |tinta | | | |
|
|____|____________|________|__________________|___________|________|___________|
|____|____________|________|__________________|___________|________|___________|
|____|____________|________|__________________|___________|________|___________|
3. NOMENCLATOR privind principalii indicatori economici care urmeaza sa se
realizeze pentru anul ...........
______________________________________________________________________________
| | Anul de | Anul
|
| | baza*) |
|
|_____________________________________________________________|_________|______|
| 1. Personal | |
|
|_____________________________________________________________|_________|______|
| a) Numar de personal conform statului de functii aprobat, | |
|
| din care: | |
|
|_____________________________________________________________|_________|______|
| - personal de specialitate | |
|
|_____________________________________________________________|_________|______|
| - personal tehnic | |
|
|_____________________________________________________________|_________|______|
| - personal administrativ | | |
|_____________________________________________________________|_________|______|
| b) Numar de personal prevazut sa se realizeze, din care: | |
|
|_____________________________________________________________|_________|______|
| - personal de specialitate | |
|
|_____________________________________________________________|_________|______|
| - personal tehnic | |
|
|_____________________________________________________________|_________|______|
| - personal administrativ | |
|
|_____________________________________________________________|_________|______|
| 2. Venituri totale, din care: | |
|
|_____________________________________________________________|_________|______|
| - venituri proprii | |
|
|_____________________________________________________________|_________|______|
| - subventii | |
|
|_____________________________________________________________|_________|______|
| 3. Cheltuieli totale, din care: | |
|
|_____________________________________________________________|_________|______|
| - cheltuieli de personal, inclusiv colaboratori | |
|
|_____________________________________________________________|_________|______|
| - cheltuieli de intretinere | |
|
|_____________________________________________________________|_________|______|
| - cheltuieli pentru reparatii capitale | |
|
|_____________________________________________________________|_________|______|
| - cheltuieli de capital | |
|
|_____________________________________________________________|_________|______|
| 4. Cheltuieli pe vizitator, din care: | |
|
|_____________________________________________________________|_________|______|
| - din subventie | |
|
|_____________________________________________________________|_________|______|
| - din venituri proprii | |
|
|_____________________________________________________________|_________|______|
| 5. Gradul de acoperire din venituri proprii a cheltuielilor | |
|
| institutiei (%) | |
|
|_____________________________________________________________|_________|______|
| 6. Ponderea cheltuielilor de personal din totalul | |
|
| cheltuielilor (%) | |
|
|_____________________________________________________________|_________|______|
| 7. Gradul de acoperire a salariilor din subventie (%) | |
|
|_____________________________________________________________|_________|______|
*) Datele referitoare la anul precedent.
4. NOMENCLATOR privind principalii indicatori culturali care urmeaza sa se
realizeze pentru anul ...........
______________________________________________________________________________
| | Anul de | Anul
|
| | baza*) |
|
|_____________________________________________________________|_________|______|
| 1. Numar de expozitii temporare | |
|
|_____________________________________________________________|_________|______|
| 2. Completari, imbunatatiri aduse expozitiilor permanente | |
|
|_____________________________________________________________|_________|______|
| 3. Alte servicii culturale: programe educative, conferinte, | |
|
| manifestari interdisciplinare etc. | |
|
|_____________________________________________________________|_________|______|
| 4. Evidenta patrimoniului: clasare, informatizare, baze de | |
|
| date | |
|
|_____________________________________________________________|_________|______|
| 5. Numar de aparitii in presa | |
|
|_____________________________________________________________|_________|______|
| 6. Materiale de promovare | |
|
|_____________________________________________________________|_________|______|
| 7. Numarul parteneriatelor realizate | |
|
|_____________________________________________________________|_________|______|
| 8. Numar de proiecte promovate, ca initiator sau partener | |
|
|_____________________________________________________________|_________|______|
| 9. Indice de ocupare a salii la sediu (%) | |
|
|_____________________________________________________________|_________|______|
| 10. Realizarea unor studii vizand cunoasterea categoriilor | |
|
| de public, a asteptarilor acestuia | |
|
|_____________________________________________________________|_________|______|
| 11. Perfectionarea personalului - numarul de angajati care | |
|
| au urmat diverse forme de perfectionare, durata si tipul | |
|
| cursului | |
|
|_____________________________________________________________|_________|______|
*) Datele referitoare la anul precedent.
ANEXA C*1)
pentru Asezaminte culturale
*1) Anexa C este reprodusa in facsimil.
1. Denumirea institutiei
....................................
2. LISTA programelor si proiectelor culturale minimale proprii prevazute
pentru anul ...........
______________________________________________________________________________
|Nr. |Denumirea |Nivelul |Descrierea sumara |Rezultatele|Suma |Perioada
de|
|crt.|programului/|de |a programului/ |asteptate
|estimata|desfasurare|
| |proiectului |interes/|proiectului si a | | |
|
| |cultural |grupuri |co-organizatorilor| | |
|
| | |tinta | | | |
|
|____|____________|________|__________________|___________|________|___________|
|____|____________|________|__________________|___________|________|___________|
|____|____________|________|__________________|___________|________|___________|
3. NOMENCLATOR privind principalii indicatori economici care urmeaza sa se
realizeze pentru anul ...........
______________________________________________________________________________
| | Anul de | Anul
|
| | baza*) |
|
|_____________________________________________________________|_________|______|
| 1. Personal | |
|
|_____________________________________________________________|_________|______|
| a) Numar de personal conform statului de functii aprobat, | |
|
| din care: | |
|
|_____________________________________________________________|_________|______|
| - personal de specialitate | |
|
|_____________________________________________________________|_________|______|
| - personal tehnic | |
|
|_____________________________________________________________|_________|______|
| - personal administrativ | |
|
|_____________________________________________________________|_________|______|
| b) Numar de personal prevazut sa se realizeze, din care: | |
|
|_____________________________________________________________|_________|______|
| - personal de specialitate | | |
|_____________________________________________________________|_________|______|
| - personal tehnic | |
|
|_____________________________________________________________|_________|______|
| - personal administrativ | |
|
|_____________________________________________________________|_________|______|
| 2. Venituri totale, din care: | |
|
|_____________________________________________________________|_________|______|
| - venituri proprii | |
|
|_____________________________________________________________|_________|______|
| - subventii | |
|
|_____________________________________________________________|_________|______|
| 3. Cheltuieli totale, din care: | |
|
|_____________________________________________________________|_________|______|
| - cheltuieli de personal, inclusiv colaboratori | |
|
|_____________________________________________________________|_________|______|
| - cheltuieli de intretinere | |
|
|_____________________________________________________________|_________|______|
| - cheltuieli pentru reparatii capitale | |
|
|_____________________________________________________________|_________|______|
| - cheltuieli de capital | |
|
|_____________________________________________________________|_________|______|
| 4. Cheltuieli pe beneficiar, din care: | |
|
|_____________________________________________________________|_________|______|
| - din subventie | |
|
|_____________________________________________________________|_________|______|
| - din venituri proprii | |
|
|_____________________________________________________________|_________|______|
| 5. Gradul de acoperire din venituri proprii a cheltuielilor | |
|
| institutiei (%) | |
|
|_____________________________________________________________|_________|______|
| 6. Ponderea cheltuielilor de personal din totalul | |
|
| cheltuielilor (%) | |
|
|_____________________________________________________________|_________|______|
| 7. Gradul de acoperire a salariilor din subventie (%) | |
|
|_____________________________________________________________|_________|______|
*) Datele referitoare la anul precedent.
4. NOMENCLATOR privind principalii indicatori culturali care urmeaza sa se
realizeze pentru anul ...........
______________________________________________________________________________
| | Anul de | Anul
|
| | baza*) |
|
|_____________________________________________________________|_________|______|
| 1. Numar de activitati/programe de educatie permanenta, | |
|
| inclusiv de formare profesionala continua | |
|
|_____________________________________________________________|_________|______|
| 2. Numar programe/proiecte/actiuni de conservare, promovare | |
|
| si transmitere a valorilor morale, culturale, artistice | |
|
| comunitare, nationale si/sau universale, a obiceiurilor, | |
|
| traditiilor si mestesugurilor, organizate sau sustinute | |
|
|_____________________________________________________________|_________|______|
| 3. Studii/cercetari/activitati de documentare/monografii | |
|
|_____________________________________________________________|_________|______|
| 4. Numar de activitati/manifestari cultural-artistice, pe | |
|
| genuri | |
|
|_____________________________________________________________|_________|______|
| 5. Alte manifestari culturale: expozitii temporare sau | |
|
| permanente, seminarii, conferinte, cercuri etc. | |
|
|_____________________________________________________________|_________|______|
| 6. Evidenta patrimoniului: clasare, informatizare, baze de | |
|
| date (dupa caz) | |
|
|_____________________________________________________________|_________|______|
| 7. Numar de aparitii in presa | |
|
|_____________________________________________________________|_________|______|
| 8. Materiale de promovare | |
|
|_____________________________________________________________|_________|______|
| 9. Numarul parteneriatelor realizate | |
|
|_____________________________________________________________|_________|______|
| 10. Realizarea unor studii vizand cunoasterea categoriilor | |
|
| de public, a asteptarilor acestuia | |
|
|_____________________________________________________________|_________|______|
| 11. Perfectionarea personalului - numarul de angajati care | |
|
| au urmat diverse forme de perfectionare, durata si tipul | |
|
| cursului | |
|
|_____________________________________________________________|_________|______|
*) Datele referitoare la anul precedent.