Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

HOTARARE Nr

HOTARARE   Nr. 87 din 19 ianuarie 2006

privind aprobarea modelului Contractului de management pentru institutiile publice de cultura

ACT EMIS DE:        GUVERNUL ROMANIEI

ACT PUBLICAT IN:    MONITORUL OFICIAL  NR. 108 din  3 februarie 2006



 

     In temeiul art. 108 din Constitutia Romaniei, republicata, si al art. 10 din Ordonanta Guvernului nr. 26/2005 privind managementul institutiilor publice de cultura,

     Guvernul Romaniei adopta prezenta hotarare.

     Art. 1. - Se aproba modelul Contractului de management pentru institutiile publice de cultura, incheiat cu persoane fizice, prevazut in anexa nr. 1.
     Art. 2. - Se aproba modelul Contractului de management pentru institutiile publice de cultura, incheiat cu persoane juridice, prevazut in anexa nr. 2.
     Art. 3. - Anexele nr. 1 si 2 fac parte integranta din prezenta hotarare.

     PRIM-MINISTRU
     CALIN POPESCU-TARICEANU

     Contrasemneaza:
     p. Ministrul culturii si cultelor,
     Ioan Onisei,
     secretar de stat

     Ministrul muncii,
     solidaritatii sociale si familiei,
     Gheorghe Barbu

     ANEXA 1

     CONTRACT DE MANAGEMENT

     Art. 1. - Partile contractului
     - Doamna/Domnul ..............................., in calitate de reprezentant legal al institutiei publice de cultura .................................., cu sediul in localitatea ........................., str. .......................... nr. ....., judetul/sectorul .................., denumit in continuare angajator,
     si
     - Doamna/Domnul ..............................., in calitate de director general/director al .............................., domiciliata/domiciliat in localitatea ....................................., str. ..................... nr. ....., judetul/sectorul ......................., posesoare/posesor a/al buletinului/cartii de identitate seria ...... nr. ........., eliberat/eliberata de ................ la data de ................., CNP ........................., permis de munca seria .......... nr. ............. din data .................., denumit in continuare manager,
     au incheiat prezentul contract de management, cu respectarea urmatoarelor clauze:
     Art. 2. - Obiectul contractului
     Angajatorul incredinteaza managerului organizarea, conducerea si gestionarea activitatii institutiei publice, pe baza obiectivelor si a indicatorilor culturali cuprinsi in proiectul de management, prevazut in anexa la contractul de management, cu respectarea dispozitiilor legale in vigoare.
     Art. 3. - Durata contractului
     Prezentul contract de management este asimilat contractului individual de munca pe perioada nedeterminata, managerul urmand sa inceapa activitatea la data de ....................... .
     Perioada de proba este de 90 de zile calendaristice de la data incheierii prezentului contract de management.
     Art. 4. - Locul de munca
     Activitatea se desfasoara la ........................................... .
     Art. 5. - Felul muncii
     Functia ................................................................ .
     Art. 6. - Durata muncii
     1. O norma intreaga, durata timpului de lucru fiind de ............. ore/zi, .............. ore/saptamana.
     2. O fractiune de norma de ...................... ore/zi, ................. ore/saptamana.
     Art. 7. - Concediul
     Durata concediului anual de odihna este de ................ zile lucratoare, in raport cu durata muncii.
     De asemenea, beneficiaza de un concediu suplimentar de .................. .
     Art. 8. - Salarizare
     1. Salariul de baza lunar brut: ................................ lei.
     2. Alte elemente constitutive:
     a) sporuri .........................................................;
     b) indemnizatii ....................................................;
     c) alte adaosuri .................................................. .
     3. Orele suplimentare prestate in afara programului normal de lucru sau in zilele in care nu se lucreaza ori in zilele de sarbatori legale se compenseaza cu ore libere platite sau se platesc cu un spor la salariu, conform prevederilor legale in vigoare.
     Art. 9. - Drepturi si obligatii ale managerului
     1. Managerul are, in principal, urmatoarele drepturi:
     a) dreptul la salarizare pentru munca depusa;
     b) dreptul la repaus zilnic si saptamanal;
     c) dreptul la concediu de odihna anual;
     d) dreptul la securitate si sanatate in munca;
     e) dreptul de a beneficia de premii, conform normelor legale;
     f) dreptul de a solicita angajatorului, atunci cand considera ca este temeinic si oportun, modificarea obiectivelor si a indicatorilor institutiei.
     2. Managerul are, in principal, urmatoarele obligatii:
     a) sa asigure gestionarea si administrarea, in conditiile legii, a integritatii patrimoniului institutiei;
     b) sa indeplineasca obligatiile asumate, aferente proiectului de management prevazut in anexa la contractul de management;
     c) sa indeplineasca programele si proiectele culturale minimale proprii, precum si indicatorii economici si indicatorii culturali. Acestea se negociaza anual, in maximum 15 zile de la aprobarea bugetului institutiei, si sunt cuprinse intr-un act aditional la prezentul contract de management, intocmit conform modelului prevazut in anexele A - C*) la prezentul contract de management;
     d) sa elaboreze si sa aplice strategii specifice, in masura sa asigure desfasurarea in conditii performante a activitatii curente si de perspectiva a institutiei;
     e) sa selecteze, sa angajeze, sa promoveze, sa premieze, sa sanctioneze si sa concedieze personalul salariat, cu respectarea dispozitiilor legale;
     f) sa stabileasca atributiile de serviciu pe compartimente ale personalului angajat, conform regulamentului de organizare si functionare a institutiei, precum si obligatiile profesionale individuale de munca ale personalului de specialitate, aprobate prin fisele de post;
     g) sa adopte masuri in vederea indeplinirii prevederilor bugetului anual de venituri si cheltuieli al institutiei, pentru dezvoltarea si diversificarea surselor de venituri extrabugetare, in conditiile reglementarilor legale in vigoare;
     h) sa asigure respectarea destinatiei alocatiilor bugetare aprobate de ordonatorul principal de credite;
     i) sa administreze, cu diligenta unui bun proprietar, patrimoniul institutiei publice;
     j) sa reprezinte institutia in raporturile cu tertii;
     k) sa incheie acte juridice in numele si pe seama institutiei, conform competentelor sale;
     l) sa prezinte angajatorului, la termenele prevazute in art. 6 alin. (1) din Ordonanta Guvernului nr. 26/2005 privind managementul institutiilor publice de cultura sau ori de cate ori este necesar, situatia economico-financiara a institutiei, modul de realizare a obiectivelor si indicatorilor din proiectul de management, inclusiv masurile pentru optimizarea activitatii acesteia, cand este cazul;
     m) sa ia masuri pentru asigurarea pazei institutiei si pentru asigurarea pazei contra incendiilor in institutie;
     n) sa stabileasca masuri privind protectia muncii, pentru cunoasterea de catre salariati a normelor de securitate a muncii.
------------
     *) Anexele A - C sunt comune anexelor nr. 1 si 2.

     Art. 10. - Drepturi si obligatii ale angajatorului
     1. Angajatorul are, in principal, urmatoarele drepturi:
     a) sa solicite managerului prezentarea de rapoarte privind stadiul realizarii proiectului de management, situatia economico-financiara a institutiei, precum si a altor documente referitoare la activitatea acesteia;
     b) sa aprobe modificarea indicatorilor economico-financiari prevazuti in bugetele anuale, precum si in programele minimale, in cazuri temeinic justificate, potrivit legii;
     c) sa evalueze periodic performantele manageriale, in conformitate cu prevederile art. 6 alin. (1) si cu criteriile de evaluare a performantelor manageriale ale conducatorilor institutiilor publice de cultura prevazute in anexa la Ordonanta Guvernului nr. 26/2005.
     2. Angajatorul are, in principal, urmatoarele obligatii:
     a) sa acorde managerului toate drepturile ce decurg din contractul de management, precum si din contractul colectiv de munca aplicabil si din lege;
     b) sa asigure institutiei, in limitele aprobate prin legea anuala a bugetului de stat, fondurile necesare, potrivit proiectului de management;
     c) sa asigure managerului deplina libertate in conducerea si organizarea activitatii institutiei, singurele limitari fiind cele prevazute de lege si de prezentul contract de management.
     Art. 11. - Proiectul managerial
     Proiectul managerial, cuprinzand obiectivele si indicatorii culturali la a caror realizare se obliga managerul, este prevazut in anexa la contractul de management. Pe parcursul executarii contractului partile pot sa modifice, de comun acord, obiectivele si indicatorii culturali, in cazuri temeinic justificate, in scopul de a le adapta la evolutia conjuncturala a institutiei, cu respectarea prevederilor legale in vigoare.
     Art. 12. - Loialitate, confidentialitate
     Managerul este obligat sa isi foloseasca intreaga capacitate de munca in interesul institutiei. Managerului ii sunt interzise orice activitati si manifestari de natura sa prejudicieze interesul si prestigiul institutiei.
     Pe durata contractului de management, managerul este obligat sa pastreze cu rigurozitate confidentialitatea asupra datelor si informatiilor referitoare la activitatea institutiei, care au un astfel de caracter sau care sunt stabilite ca avand acest caracter de catre angajator.
     Art. 13. - Raspunderea partilor
     Pentru neindeplinirea sau pentru indeplinirea necorespunzatoare a obligatiilor stabilite in prezentul contract de management partile raspund potrivit reglementarilor legale.
     Managerul raspunde pentru daunele produse institutiei prin orice act al sau contrar intereselor institutiei, prin acte de gestiune imprudenta, prin utilizarea abuziva sau neglijenta a fondurilor institutiei.
     In cazul in care exista indicii privind savarsirea unei infractiuni in legatura cu functia pe care o detine, angajatorul are obligatia de a sesiza de indata organele competente; pe perioada solutionarii sesizarii contractul de management se suspenda.
     Art. 14. - Modificarea contractului de management
     1. Prevederile prezentului contract de management se modifica de drept in conditiile prevazute la art. 7 alin. (3), respectiv la art. 7 alin. (6) din Ordonanta Guvernului nr. 26/2005.
     2. Prevederile prezentului contract de management pot fi modificate prin act aditional, cu acordul ambelor parti.
     Partile vor adapta contractul de management corespunzator reglementarilor legale intervenite ulterior incheierii actului aditional si care ii sunt aplicabile.
     Art. 15. - Incetarea contractului de management
     Prezentul contract de management inceteaza:
     a) de drept, in situatiile prevazute la art. 6 alin. (2) si (5) din Ordonanta Guvernului nr. 26/2005;
     b) prin acordul partilor;
     c) prin denuntarea unilaterala a contractului de management de catre manager - realizata prin anuntarea, in scris, a faptului ca nu doreste continuarea proiectului de management (inaintat cu .............. saptamani/luni inainte de data expirarii proiectului de management);
     d) in alte cazuri prevazute de legislatia in vigoare (Codul muncii).
     Art. 16. - Litigii
     Litigiile izvorate din incheierea, executarea, modificarea, incetarea si interpretarea clauzelor prezentului contract de management sunt de competenta instantelor judecatoresti.
     Art. 17. - Alte clauze
     Managerul are dreptul sa solicite ordonatorului principal de credite mediere, consultanta si masuri de protectie in solutionarea situatiilor conflictuale cu sindicatele si cu alte organizatii.
     Art. 18. - Dispozitii finale
     1. Proiectul de management, precum si obiectivele, lista programelor minimale proprii, indicatorii de performanta cuantificabili, indicatorii economici si indicatorii culturali care urmeaza sa se realizeze de institutie in fiecare an si criteriile de apreciere sunt prevazute in anexele la prezentul contract de management.
     2. Prezentul contract de management a fost intocmit in 3 (trei) exemplare, cu urmatoarele destinatii:
     - un exemplar la angajator;
     - un exemplar la oficiul juridic al angajatorului;
     - un exemplar la manager.

     ANEXA 2

     CONTRACT DE MANAGEMENT

     Art. 1. - Partile contractului
     - Doamna/Domnul ........................., in calitate de reprezentant legal al ordonatorului principal de credite al institutiei publice de cultura ............................., cu sediul in localitatea ......................., str. ................... nr. ......., judetul/sectorul ........................, denumita in continuare beneficiar,
     si
     - Persoana juridica/Societatea civila ........................, cu sediul in localitatea ........................., str. ................................... nr. ......., judetul/sectorul ....................., (alte date de identificare potrivit dispozitiilor legale in vigoare), reprezentata prin ..........................., in baza ............................., denumita in continuare manager,
     au incheiat prezentul contract de management, cu respectarea urmatoarelor clauze:
     Art. 2. - Obiectul contractului
     Organizarea, conducerea si gestionarea activitatii institutiei publice de catre manager, pe baza obiectivelor si a indicatorilor cuprinsi in proiectul de management, prevazut in anexa la contractul de management, in schimbul unui onorariu, cu respectarea dispozitiilor legale in vigoare.
     Art. 3. - Durata contractului
     Prezentul contract de management se incheie pe durata proiectului de management, cu posibilitatea reinnoirii prin acordul partilor.
     Art. 4. - Onorariul cuvenit
     Onorariul pe care institutia publica il datoreaza managerului pentru serviciile sale este de ................. lei/luna.
     Art. 5. - Modalitati de plata
     Plata se va efectua prin ordin de plata, in termen de maximum ............ zile de la emiterea facturii.
     Art. 6. - Drepturi si obligatii ale managerului
     1. Managerul are, in principal, urmatoarele drepturi:
     a) dreptul la onorariu;
     b) dreptul de a solicita beneficiarului, atunci cand considera ca este temeinic si oportun, modificarea obiectivelor si a indicatorilor institutiei.
     2. Managerul are, in principal, urmatoarele obligatii:
     a) sa asigure gestionarea si administrarea, in conditiile legii, a integritatii patrimoniului institutiei;
     b) sa indeplineasca obligatiile asumate, aferente proiectului de management prevazut in anexa la contractul de management;
     c) sa indeplineasca programele si proiectele culturale minimale proprii, precum si indicatorii economici si indicatorii culturali. Acestea se negociaza anual, in maximum 15 zile de la aprobarea bugetului institutiei, si sunt cuprinse intr-un act aditional la prezentul contract de management, intocmit conform modelului prevazut in anexele A - C*) la prezentul contract de management;
     d) sa elaboreze si sa aplice strategii specifice, in masura sa asigure desfasurarea in conditii performante a activitatii curente si de perspectiva a institutiei;
     e) sa selecteze, sa angajeze, sa promoveze, sa sanctioneze si sa concedieze personalul salariat, cu respectarea dispozitiilor legale;
     f) sa stabileasca atributiile de serviciu pe compartimente ale personalului angajat, conform regulamentului de organizare si functionare a institutiei, precum si obligatiile profesionale individuale de munca ale personalului de specialitate, aprobate in fisele de post;
     g) sa adopte masuri pentru indeplinirea prevederilor bugetului anual de venituri si cheltuieli al institutiei, pentru dezvoltarea si diversificarea surselor de venituri extrabugetare, in conditiile reglementarilor legale in vigoare;
     h) sa asigure respectarea destinatiei alocatiilor bugetare aprobate de ordonatorul principal de credite;
     i) sa administreze, cu diligenta unui bun proprietar, patrimoniul institutiei;
     j) sa reprezinte institutia in raporturile cu tertii;
     k) sa incheie acte juridice in numele si pe seama institutiei, conform competentelor sale;
     l) sa prezinte, la termenele prevazute la art. 6 alin. (1) din Ordonanta Guvernului nr. 26/2005 privind managementul institutiilor publice de cultura sau ori de cate ori este necesar, situatia economico-financiara a institutiei, modul de realizare a obiectivelor si indicatorilor din proiectul de management, inclusiv masurile pentru optimizarea activitatii acesteia, cand este cazul;
     m) sa ia masuri pentru asigurarea pazei institutiei si pentru asigurarea pazei contra incendiilor in institutie;
     n) sa stabileasca masuri privind protectia muncii, pentru cunoasterea de catre salariati a normelor de securitate a muncii.
------------
     *) Anexele A - C sunt comune anexelor nr. 1 si 2.

     Art. 7. - Drepturi si obligatii ale beneficiarului
     1. Beneficiarul are, in principal, urmatoarele drepturi:
     a) sa solicite managerului prezentarea de rapoarte privind stadiul realizarii proiectului de management, situatia economico-financiara a institutiei, precum si a altor documente referitoare la activitatea acesteia;
     b) sa aprobe modificarea indicatorilor economico-financiari prevazuti in bugetele anuale, precum si in programele minimale, in cazuri temeinic justificate, potrivit legii;
     c) sa evalueze periodic performantele manageriale, in conformitate cu prevederile art. 6 alin. (1) si cu criteriile de evaluare a performantelor manageriale ale conducatorilor institutiilor publice de cultura, prevazute in anexa la Ordonanta Guvernului nr. 26/2005.
     2. Beneficiarul are, in principal, urmatoarele obligatii:
     a) sa acorde managerului toate drepturile ce decurg din contractul de management si din lege;
     b) sa asigure institutiei, in limitele aprobate prin legea anuala a bugetului de stat, fondurile necesare, potrivit proiectului de management;
     c) sa asigure managerului deplina libertate in conducerea si organizarea activitatii institutiei, singurele limitari fiind cele prevazute de lege si de prezentul contract.
     Art. 8. - Proiectul managerial
     Proiectul managerial, cuprinzand obiectivele si indicatorii culturali la a caror realizare se obliga managerul, este prevazut in anexa la contractul de management. Pe parcursul executarii contractului partile pot sa modifice, de comun acord, obiectivele si indicatorii culturali, in cazuri temeinic justificate, in scopul de a le adapta la evolutia conjuncturala a institutiei.
     Art. 9. - Loialitate, confidentialitate
     Managerul este obligat sa isi foloseasca intreaga capacitate tehnica, administrativa si operationala in interesul institutiei. Managerului ii sunt interzise orice activitati si manifestari de natura sa prejudicieze interesul si prestigiul institutiei.
     Pe durata contractului de management, managerul este obligat sa pastreze cu rigurozitate confidentialitatea asupra datelor si informatiilor referitoare la activitatea institutiei, care au un astfel de caracter sau care sunt stabilite ca avand acest caracter de catre reprezentantul institutiei publice.
     Art. 10. - Raspunderea partilor
     Pentru neindeplinirea sau pentru indeplinirea necorespunzatoare a obligatiilor stabilite in prezentul contract de management partile raspund potrivit reglementarilor legale. Managerul raspunde pentru daunele produse institutiei prin orice act al sau contrar intereselor institutiei, prin acte de gestiune imprudenta, prin utilizarea abuziva sau neglijenta a fondurilor institutiei. Raspunderea managerului este solidara pentru toate persoanele care au actionat in numele sau pentru executarea prezentului contract de management.
     In cazul in care exista indicii privind savarsirea unei infractiuni in legatura cu activitatea desfasurata, beneficiarul are obligatia de a sesiza de indata organele competente; pe perioada solutionarii sesizarii contractul de management se suspenda.
     Art. 11. - Modificarea contractului de management
     1. Prevederile prezentului contract de management se modifica de drept in conditiile prevazute la art. 7 alin. (3), respectiv la art. 7 alin. (6) din Ordonanta Guvernului nr. 26/2005.
     2. Prevederile prezentului contract pot fi modificate prin act aditional, cu acordul ambelor parti.
     Partile vor adapta contractul de management corespunzator reglementarilor legale intervenite ulterior incheierii actului aditional si care ii sunt aplicabile.
     Art. 12. - Incetarea contractului de management
     Prezentul contract de management inceteaza:
     a) de drept:
     (i) in situatiile prevazute la art. 6 alin. (2) si (5) din Ordonanta Guvernului nr. 26/2005;
     (ii) la implinirea termenului pentru care a fost incheiat, in cazul in care managerul nu a solicitat prelungirea proiectului de management, in conformitate cu prevederile art. 6 alin. (7) din Ordonanta Guvernului nr. 26/2005;
     b) prin acordul partilor.
     Art. 13. - Litigii
     Litigiile izvorate din incheierea, executarea, modificarea, incetarea si interpretarea clauzelor prezentului contract de management sunt de competenta instantelor judecatoresti.
     Art. 14. - Alte clauze
     Managerul are dreptul sa solicite ordonatorului principal de credite mediere, consultanta si masuri de protectie in solutionarea situatiilor conflictuale cu sindicatele si cu alte organizatii.
     Art. 15. - Dispozitii finale
     1. Proiectul de management, precum si obiectivele, lista programelor minimale proprii, indicatorii de performanta cuantificabili, indicatorii economici si indicatorii culturali care urmeaza sa se realizeze de institutie in fiecare an si criteriile de apreciere sunt prevazute in anexele la prezentul contract de management.
     2. Prezentul contract de management a fost intocmit in 3 (trei) exemplare, cu urmatoarele destinatii:
     - un exemplar la beneficiar;
     - un exemplar la oficiul juridic al beneficiarului;
     - un exemplar la manager.

     ANEXA A*1)
     pentru Institutii de spectacol

     *1) Anexa A este reprodusa in facsimil.

     1. Denumirea institutiei
     ....................................

     2. LISTA programelor si proiectelor culturale minimale proprii prevazute pentru anul ...........
 ______________________________________________________________________________
|Nr. |Denumirea   |Nivelul |Descrierea sumara |Rezultatele|Suma    |Perioada de|
|crt.|programului/|de      |a programului/    |asteptate  |estimata|desfasurare|
|    |proiectului |interes/|proiectului si a  |           |        |           |
|    |cultural    |grupuri |co-organizatorilor|           |        |           |
|    |            |tinta   |                  |           |        |           |
|____|____________|________|__________________|___________|________|___________|
|____|____________|________|__________________|___________|________|___________|
|____|____________|________|__________________|___________|________|___________|

   3. NOMENCLATOR privind principalii indicatori economici care urmeaza sa se realizeze pentru anul ...........
 ______________________________________________________________________________
|                                                             | Anul de | Anul |
|                                                             | baza*)  |      |
|_____________________________________________________________|_________|______|
| 1. Personal                                                 |         |      |
|_____________________________________________________________|_________|______|
| a) Numar de personal conform statului de functii aprobat,   |         |      |
| din care:                                     |         |      |
|_____________________________________________________________|_________|______|
| - personal artistic                                         |         |      |
|_____________________________________________________________|_________|______|
| - personal tehnic                                           |         |      |
|_____________________________________________________________|_________|______|
| - personal administrativ                                    |         |      |
|_____________________________________________________________|_________|______|
| b) Numar de personal prevazut sa se realizeze, din care:    |         |      |
|_____________________________________________________________|_________|______|
| - personal artistic                                         |         |      |
|_____________________________________________________________|_________|______|
| - personal tehnic                                           |         |      |
|_____________________________________________________________|_________|______|
| - personal administrativ                                    |         |      |
|_____________________________________________________________|_________|______|
| 2. Venituri totale, din care:                 |         |      |
|_____________________________________________________________|_________|______|
| - venituri proprii                                          |         |      |
|_____________________________________________________________|_________|______|
| - subventii                                                 |         |      |
|_____________________________________________________________|_________|______|
| 3. Cheltuieli totale, din care:               |         |      |
|_____________________________________________________________|_________|______|
| - cheltuieli de personal, inclusiv colaboratori             |         |      |
|_____________________________________________________________|_________|______|
| - cheltuieli de intretinere                                 |         |      |
|_____________________________________________________________|_________|______|
| - cheltuieli pentru reparatii capitale                      |         |      |
|_____________________________________________________________|_________|______|
| - cheltuieli de capital                                     |         |      |
|_____________________________________________________________|_________|______|
| 4. Cheltuieli pe spectator, din care:         |         |      |
|_____________________________________________________________|_________|______|
| - din subventie                                             |         |      |
|_____________________________________________________________|_________|______|
| - din venituri proprii                                      |         |      |
|_____________________________________________________________|_________|______|
| 5. Gradul de acoperire din venituri proprii a cheltuielilor |         |      |
| institutiei (%)                                             |         |      |
|_____________________________________________________________|_________|______|
| 6. Ponderea cheltuielilor de personal din totalul           |         |      |
| cheltuielilor (%)                                           |         |      |
|_____________________________________________________________|_________|______|
| 7. Gradul de acoperire a salariilor din subventie (%)       |         |      |
|_____________________________________________________________|_________|______|
| 8. Gradul de crestere a veniturilor proprii in totalul      |         |      |
| veniturilor (%)                                             |         |      |
|_____________________________________________________________|_________|______|
     *) Datele referitoare la anul precedent.

     4. NOMENCLATOR privind principalii indicatori culturali care urmeaza sa se realizeze pentru anul ...........
 ______________________________________________________________________________
|                                                             | Anul de | Anul |
|                                                             | baza*)  |      |
|_____________________________________________________________|_________|______|
| 1. Numar de premiere                                        |         |      |
|_____________________________________________________________|_________|______|
| 2. Numar de refaceri                                        |         |      |
|_____________________________________________________________|_________|______|
| 3. Numar de coproductii                                     |         |      |
|_____________________________________________________________|_________|______|
| 4. Numar de spectacole in regim de protocol                 |         |      |
|_____________________________________________________________|_________|______|
| 5. Numar de spectacole, din care:             |         |      |
|_____________________________________________________________|_________|______|
| - la sediu                                                  |         |      |
|_____________________________________________________________|_________|______|
| - in turnee                                                 |         |      |
|_____________________________________________________________|_________|______|
| 6. Numar de spectatori, din care:             |         |      |
|_____________________________________________________________|_________|______|
| - la sediu                                                  |         |      |
|_____________________________________________________________|_________|______|
| - in turnee                                                 |         |      |
|_____________________________________________________________|_________|______|
| 7. Numar de participari la festivaluri, gale,               |         |      |
| concursuri etc.                                             |         |      |
|_____________________________________________________________|_________|______|
| 8. Numar de proiecte promovate, ca initiator sau partener   |         |      |
|_____________________________________________________________|_________|______|
| 9. Indice de ocupare a salii la sediu (%)                   |         |      |
|_____________________________________________________________|_________|______|
| 10. Numar de aparitii in presa                              |         |      |
|_____________________________________________________________|_________|______|
| 11. Realizarea unor studii vizand cunoasterea categoriilor  |         |      |
| de public, a asteptarilor acestuia                          |         |      |
|_____________________________________________________________|_________|______|
| 12. Perfectionarea personalului - numarul de angajati care  |         |      |
| au urmat diverse forme de perfectionare, durata si tipul    |         |      |
| cursului                                                    |         |      |
|_____________________________________________________________|_________|______|
     *) Datele referitoare la anul precedent.

     ANEXA B*1)
     pentru Muzee si colectii

     *1) Anexa B este reprodusa in facsimil.

     1. Denumirea institutiei
     ...................................

     2. LISTA programelor si proiectelor culturale minimale proprii prevazute pentru anul ...........
 ______________________________________________________________________________
|Nr. |Denumirea   |Nivelul |Descrierea sumara |Rezultatele|Suma    |Perioada de|
|crt.|programului/|de      |a programului/    |asteptate  |estimata|desfasurare|
|    |proiectului |interes/|proiectului si a  |           |        |           |
|    |cultural    |grupuri |co-organizatorilor|           |        |           |
|    |            |tinta   |                  |           |        |           |
|____|____________|________|__________________|___________|________|___________|
|____|____________|________|__________________|___________|________|___________|
|____|____________|________|__________________|___________|________|___________|

     3. NOMENCLATOR privind principalii indicatori economici care urmeaza sa se realizeze pentru anul ...........
 ______________________________________________________________________________
|                                                             | Anul de | Anul |
|                                                             | baza*)  |      |
|_____________________________________________________________|_________|______|
| 1. Personal                                                 |         |      |
|_____________________________________________________________|_________|______|
| a) Numar de personal conform statului de functii aprobat,   |         |      |
| din care:                                     |         |      |
|_____________________________________________________________|_________|______|
| - personal de specialitate                                  |         |      |
|_____________________________________________________________|_________|______|
| - personal tehnic                                           |         |      |
|_____________________________________________________________|_________|______|
| - personal administrativ                                    |         |      |
|_____________________________________________________________|_________|______|
| b) Numar de personal prevazut sa se realizeze, din care:    |         |      |
|_____________________________________________________________|_________|______|
| - personal de specialitate                                  |         |      |
|_____________________________________________________________|_________|______|
| - personal tehnic                                           |         |      |
|_____________________________________________________________|_________|______|
| - personal administrativ                                    |         |      |
|_____________________________________________________________|_________|______|
| 2. Venituri totale, din care:                               |         |      |
|_____________________________________________________________|_________|______|
| - venituri proprii                                          |         |      |
|_____________________________________________________________|_________|______|
| - subventii                                                 |         |      |
|_____________________________________________________________|_________|______|
| 3. Cheltuieli totale, din care:               |         |      |
|_____________________________________________________________|_________|______|
| - cheltuieli de personal, inclusiv colaboratori             |         |      |
|_____________________________________________________________|_________|______|
| - cheltuieli de intretinere                                 |         |      |
|_____________________________________________________________|_________|______|
| - cheltuieli pentru reparatii capitale                      |         |      |
|_____________________________________________________________|_________|______|
| - cheltuieli de capital                                     |         |      |
|_____________________________________________________________|_________|______|
| 4. Cheltuieli pe vizitator, din care:         |         |      |
|_____________________________________________________________|_________|______|
| - din subventie                                             |         |      |
|_____________________________________________________________|_________|______|
| - din venituri proprii                                      |         |      |
|_____________________________________________________________|_________|______|
| 5. Gradul de acoperire din venituri proprii a cheltuielilor |         |      |
| institutiei (%)                                             |         |      |
|_____________________________________________________________|_________|______|
| 6. Ponderea cheltuielilor de personal din totalul           |         |      |
| cheltuielilor (%)                                           |         |      |
|_____________________________________________________________|_________|______|
| 7. Gradul de acoperire a salariilor din subventie (%)       |         |      |
|_____________________________________________________________|_________|______|
     *) Datele referitoare la anul precedent.

     4. NOMENCLATOR privind principalii indicatori culturali care urmeaza sa se realizeze pentru anul ...........
 ______________________________________________________________________________
|                                                             | Anul de | Anul |
|                                                             | baza*)  |      |
|_____________________________________________________________|_________|______|
| 1. Numar de expozitii temporare                             |         |      |
|_____________________________________________________________|_________|______|
| 2. Completari, imbunatatiri aduse expozitiilor permanente   |         |      |
|_____________________________________________________________|_________|______|
| 3. Alte servicii culturale: programe educative, conferinte, |         |      |
| manifestari interdisciplinare etc.                          |         |      |
|_____________________________________________________________|_________|______|
| 4. Evidenta patrimoniului: clasare, informatizare, baze de  |         |      |
| date                                                        |         |      |
|_____________________________________________________________|_________|______|
| 5. Numar de aparitii in presa                               |         |      |
|_____________________________________________________________|_________|______|
| 6. Materiale de promovare                                   |         |      |
|_____________________________________________________________|_________|______|
| 7. Numarul parteneriatelor realizate                        |         |      |
|_____________________________________________________________|_________|______|
| 8. Numar de proiecte promovate, ca initiator sau partener   |         |      |
|_____________________________________________________________|_________|______|
| 9. Indice de ocupare a salii la sediu (%)                   |         |      |
|_____________________________________________________________|_________|______|
| 10. Realizarea unor studii vizand cunoasterea categoriilor  |         |      |
| de public, a asteptarilor acestuia                          |         |      |
|_____________________________________________________________|_________|______|
| 11. Perfectionarea personalului - numarul de angajati care  |         |      |
| au urmat diverse forme de perfectionare, durata si tipul    |         |      |
| cursului                                                    |         |      |
|_____________________________________________________________|_________|______|
     *) Datele referitoare la anul precedent.

     ANEXA C*1)
     pentru Asezaminte culturale

     *1) Anexa C este reprodusa in facsimil.

     1. Denumirea institutiei
     ....................................

     2. LISTA programelor si proiectelor culturale minimale proprii prevazute pentru anul ...........
 ______________________________________________________________________________
|Nr. |Denumirea   |Nivelul |Descrierea sumara |Rezultatele|Suma    |Perioada de|
|crt.|programului/|de      |a programului/    |asteptate  |estimata|desfasurare|
|    |proiectului |interes/|proiectului si a  |           |        |           |
|    |cultural    |grupuri |co-organizatorilor|           |        |           |
|    |            |tinta   |                  |           |        |           |
|____|____________|________|__________________|___________|________|___________|
|____|____________|________|__________________|___________|________|___________|
|____|____________|________|__________________|___________|________|___________|

     3. NOMENCLATOR privind principalii indicatori economici care urmeaza sa se realizeze pentru anul ...........
 ______________________________________________________________________________
|                                                             | Anul de | Anul |
|                                                             | baza*)  |      |
|_____________________________________________________________|_________|______|
| 1. Personal                                                 |         |      |
|_____________________________________________________________|_________|______|
| a) Numar de personal conform statului de functii aprobat,   |         |      |
| din care:                                     |         |      |
|_____________________________________________________________|_________|______|
| - personal de specialitate                                  |         |      |
|_____________________________________________________________|_________|______|
| - personal tehnic                                           |         |      |
|_____________________________________________________________|_________|______|
| - personal administrativ                                    |         |      |
|_____________________________________________________________|_________|______|
| b) Numar de personal prevazut sa se realizeze, din care:    |         |      |
|_____________________________________________________________|_________|______|
| - personal de specialitate                                  |         |      |
|_____________________________________________________________|_________|______|
| - personal tehnic                                           |         |      |
|_____________________________________________________________|_________|______|
| - personal administrativ                                    |         |      |
|_____________________________________________________________|_________|______|
| 2. Venituri totale, din care:                 |         |      |
|_____________________________________________________________|_________|______|
| - venituri proprii                                          |         |      |
|_____________________________________________________________|_________|______|
| - subventii                                                 |         |      |
|_____________________________________________________________|_________|______|
| 3. Cheltuieli totale, din care:               |         |      |
|_____________________________________________________________|_________|______|
| - cheltuieli de personal, inclusiv colaboratori             |         |      |
|_____________________________________________________________|_________|______|
| - cheltuieli de intretinere                                 |         |      |
|_____________________________________________________________|_________|______|
| - cheltuieli pentru reparatii capitale                      |         |      |
|_____________________________________________________________|_________|______|
| - cheltuieli de capital                                     |         |      |
|_____________________________________________________________|_________|______|
| 4. Cheltuieli pe beneficiar, din care:        |         |      |
|_____________________________________________________________|_________|______|
| - din subventie                                             |         |      |
|_____________________________________________________________|_________|______|
| - din venituri proprii                                      |         |      |
|_____________________________________________________________|_________|______|
| 5. Gradul de acoperire din venituri proprii a cheltuielilor |         |      |
| institutiei (%)                                             |         |      |
|_____________________________________________________________|_________|______|
| 6. Ponderea cheltuielilor de personal din totalul           |         |      |
| cheltuielilor (%)                                           |         |      |
|_____________________________________________________________|_________|______|
| 7. Gradul de acoperire a salariilor din subventie (%)       |         |      |
|_____________________________________________________________|_________|______|
     *) Datele referitoare la anul precedent.

     4. NOMENCLATOR privind principalii indicatori culturali care urmeaza sa se realizeze pentru anul ...........
 ______________________________________________________________________________
|                                                             | Anul de | Anul |
|                                                             | baza*)  |      |
|_____________________________________________________________|_________|______|
| 1. Numar de activitati/programe de educatie permanenta,     |         |      |
| inclusiv de formare profesionala continua                   |         |      |
|_____________________________________________________________|_________|______|
| 2. Numar programe/proiecte/actiuni de conservare, promovare |         |      |
| si transmitere a valorilor morale, culturale, artistice     |         |      |
| comunitare, nationale si/sau universale, a obiceiurilor,    |         |      |
| traditiilor si mestesugurilor, organizate sau sustinute     |         |      |
|_____________________________________________________________|_________|______|
| 3. Studii/cercetari/activitati de documentare/monografii    |         |      |
|_____________________________________________________________|_________|______|
| 4. Numar de activitati/manifestari cultural-artistice, pe   |         |      |
| genuri                                                      |         |      |
|_____________________________________________________________|_________|______|
| 5. Alte manifestari culturale: expozitii temporare sau      |         |      |
| permanente, seminarii, conferinte, cercuri etc.             |         |      |
|_____________________________________________________________|_________|______|
| 6. Evidenta patrimoniului: clasare, informatizare, baze de  |         |      |
| date (dupa caz)                                             |         |      |
|_____________________________________________________________|_________|______|
| 7. Numar de aparitii in presa                               |         |      |
|_____________________________________________________________|_________|______|
| 8. Materiale de promovare                                   |         |      |
|_____________________________________________________________|_________|______|
| 9. Numarul parteneriatelor realizate                        |         |      |
|_____________________________________________________________|_________|______|
| 10. Realizarea unor studii vizand cunoasterea categoriilor  |         |      |
| de public, a asteptarilor acestuia                          |         |      |
|_____________________________________________________________|_________|______|
| 11. Perfectionarea personalului - numarul de angajati care  |         |      |
| au urmat diverse forme de perfectionare, durata si tipul    |         |      |
| cursului                                                    |         |      |
|_____________________________________________________________|_________|______|
     *) Datele referitoare la anul precedent.

    


SmartCity5

COMENTARII la Hotărârea 87/2006

Momentan nu exista niciun comentariu la Hotărârea 87 din 2006
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu