E-mail:
Parola:
     
 Nu ai cont? Inregistreaza-te
 Ai uitat parola? Click aici
alerte legex
Coduri postale şi prefixe telefonice naţionale şi internaţionale
Legături cu alte acte
Cele mai căutate legi
Ultimele acte citite
Sisteme de securitate
Registrul Agricol Integrat - www.registrulagricolintegrat.ro

Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

HOTARARE Nr

HOTARARE   Nr. 860 din 31 decembrie 1992

privind structura Guvernului Romaniei si a aparatului de lucru al acestuia

ACT EMIS DE: GUVERNUL ROMANIEI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 21 din  8 februarie 1993


SmartCity3


    Guvernul Romaniei  hotaraste:

    Art. 1
    Guvernul Romaniei - organ central al puterii executive care asigura realizarea coerenta a politicii interne si externe a tarii si exercita conducerea generala a administratiei publice - are structura prevazuta in anexa nr. 1.
    Art. 2
    Primul-ministru al Guvernului are un aparat de lucru format din: Grupul de consilieri de stat; Departamentul pentru integrare europeana; Corpul de control al primului-ministru; Departamentul informatiilor publice; Oficiul pentru relatii cu sindicatele si patronatul; Cabinetul primului-ministru.
    Structura aparatului de lucru al primului-ministru este prevazuta in anexa nr. 2.
    Art. 3
    Primul-ministru al Guvernului coordoneaza activitatea urmatoarelor organe de specialitate din subordinea Guvernului: Administratia Nationala a Rezervelor Materiale; Oficiul Central de Stat pentru Probleme Speciale.
    Art. 4
    Consiliul pentru Coordonare, Strategie si Reforma Economica, condus de un presedinte, cuprinde Departamentul pentru reforma economica si Directia pentru reforma sociala, avand structura prevazuta in anexa nr. 3.
    Art. 5
    Ministrul de stat, presedintele Consiliului pentru Coordonare, Strategie si Reforma Economica, coordoneaza activitatea urmatoarelor organe de specialitate din subordinea Guvernului: Comisia Nationala de Prognoza; Agentia Nationala pentru Privatizare; Agentia Romana de Dezvoltare; Oficiul de Stat pentru Inventii si Marci.
    Art. 6
    Principalele atributii ale ministrului de stat, presedintele Consiliului pentru Coordonare, Strategie si Reforma Economica, sunt prevazute in anexa nr. 4.
    Art. 7
    Ministrul de stat, ministrul muncii si protectiei sociale, coordoneaza activitatea urmatoarelor organe de specialitate din subordinea Guvernului: Secretariatul de Stat pentru Culte; Secretariatul de Stat pentru Handicapati; Subsecretariatul de Stat pentru Problemele Victimelor Revolutiei; Comitetul pentru Sprijinirea Institutiilor de Ocrotire a Copilului.
    Art. 8
    Principalele atributii ale ministrului de stat, ministrul muncii si protectiei sociale, sunt prevazute in anexa nr. 5.
    Art. 9
    Ministrul de stat, ministrul finantelor, coordoneaza activitatea urmatoarelor organe de specialitate din subordinea Guvernului: Institutul Roman de Standardizare; Biroul Roman de Metrologie Legala; Oficiul pentru Protectia Consumatorilor.
    Art. 10
    Principalele atributii ale ministrului de stat, ministrul finantelor, sunt prevazute in anexa nr. 6.
    Art. 11
    Ministrul de stat, ministrul afacerilor externe, coordoneaza activitatea Consiliului pentru Problemele Minoritatilor.
    Art. 12
    Principalele atributii ale ministrului de stat, ministrul afacerilor externe, sunt prevazute in anexa nr. 7.
    Art. 13
    Ministrii de stat pot avea un aparat de lucru cuprinzand un numar de maximum 10 posturi.
    Art. 14
    Principalele atributii ale ministrului pentru relatia cu Parlamentul sunt prevazute in anexa nr. 8
    Ministrul pentru relatia cu Parlamentul are un aparat de lucru cuprinzand un numar de maximum 15 posturi.
    Art. 15
    Secretariatul General al Guvernului este condus de secretarul general al Guvernului, cu rang de ministru.
    In exercitarea atributiilor care ii revin, secretarul general al Guvernului emite ordine.
    Structura Secretariatului General al Guvernului este prevazuta in anexa nr. 9.
    Art. 16
    Secretarul general al Guvernului coordoneaza activitatea urmatoarelor organisme de specialitate din subordinea Guvernului: Comisia Nationala pentru Statistica; Comisia Nationala de Informatica.
    Departamentul pentru Administratie Publica Locala este organizat si functioneaza in cadrul structurii generale a Guvernului, conform anexei nr. 1.
    Art. 17.
    Principalele atributii ale Secretariatului General al Guvernului sunt prevazute in anexa nr. 10.
    Art. 18
    Organele de specialitate din subordinea Guvernului, a caror activitate este coordonata de primul-ministru, de ministrii de stat si de secretarul general al Guvernului, sunt organizate si functioneaza prin hotarare a Guvernului.
    Art. 19
    Compartimentele functionale si atributiile specifice ale structurilor Guvernului prevazute in anexele nr. 2 si 9, precum si cele ale ministrilor de stat si ale ministrului pentru relatia cu Parlamentul, se aproba prin decizie a primului-ministru.
    Art. 20
    Personalul din aparatul Guvernului, exclusiv demnitarii, se incadreaza pe posturi incepand cu data de 1 februarie 1993.
    Art. 21
    Secretariatul General al Guvernului, impreuna cu ministerele si organele de specialitate interesate, va examina situatia organismelor cu caracter consultativ create pe langa Guvern, urmand ca in termen de 30 de zile sa prezinte propuneri de reorganizare a acestora.
    Art. 22
    La data intrarii in vigoare a prezentei hotarari, actele normative prevazute in anexa nr. 11 se abroga.
    Art. 23
    Anexele nr. 1-11 fac parte integranta din prezenta hotarare.

              PRIM-MINISTRU
             NICOLAE VACAROIU

    ANEXA 1

        STRUCTURA GENERALA A GUVERNULUI

                        GUVERNUL ROMANIEI ------------ BIROUL EXECUTIV AL
                        -----------------                  GUVERNUL ROMANIEIUI
                         PRIM-MINISTRU
                               |
                               |
                               |
            ---------------------------------------------------
           |             |                    |               |
           |             |                    |               |
     MINISTRII DE STAT   |                    |            MINISTRII
                         |                    |
                         |                    |
         SECRETARIATUL GENERAL                |
             AL GUVERNULUI                    |
                   |                          |
                   |                          |
                   |                          |
              DEPARTAMENTUL              ORGANE DE
              PENTRU                     SPECIALITATE
              ADMINISTRATIE              DIN SUBORDINEA
              PUBLICA LOCALA             GUVERNUL ROMANIEIUI


    ANEXA 2

                  STRUCTURA APARATULUI DE LUCRU AL PRIMULUI-MINISTRU

        -------------------PRIMUL MINISTRU------------------
        |                       |                          |
    Cabinetul                   |                     Grupul de
  primului-ministru             |                     consilieri de stat
                                |
       -------------------------------------------------------------
       |                  |                   |                    |
       |                  |                   |                    |
 Departamentul     Corpul de control    Departamentul       Oficiul pentru
     pentru               al            informatiilor       relatii cu
    integrare      primului-ministru    publice            sindicatele si
 europeana                                                  patronatul
       |                                      |                    |
       |                                      |                    |
       |                    ------------------|                    |
       |                    |                 |                    |
  ---------------------     |      ------------------------   -----------------
 |         |        |       4       |           |         |     |            |
 |         |        |               |           |         |     |            |
 |         |        |               |           |         |     |            |
 1         2        3               5           6         7     8            9

        SEMNIFICATIA CAMPURILOR:
    1 = Directia relatii cu comunitatile europene
    2 = Directia relatii cu AELS si alte organisme regionale europene
    3 = Directia cooperare financiara si asistenta economica externa
    4 = Oficiul de presa
    5 = Directia informatii interne
    6 = Directia informatii externe
    7 = Directia imaginea activitatii guvernamentale
    8 = Sectorul relatii cu sindicatele
    9 = Sectorul relatii cu asociatiile patronale si profesionale


    ANEXA 3

                               STRUCTURA
            CONSILIULUI PENTRU COORDONARE, STRATEGIE SI REFORMA ECONOMICA

       ------------------------PRESEDINTE------------------------------
       |                             |                                 |
       |                             |                                 |
       |                             |                                 |
    Cabinetul                        |                           Consilieri
ministrului                          |
    de stat                          |
                               |---------------------------------------|
                               |                                       |
                               |                                       |
             Departamentul pentru                                      |
             reforma economica                                         |
                     --------------------                              |
               Secretar de stat                                        |
                   |                                                   |
                   |                                                   |
        -------------------------------------------                    |
            |               |                   |                      |
          Directia          Directia            Directia          Directia
         stabilizare       transformari         ajustare           pentru
         macroeconomica    institutionale       structurala       reforma
                                   sociala

    ANEXA 4

                PRINCIPALELE ATRIBUTII
ale ministrului de stat, presedintele Consiliului pentru Coordonare, Strategie si Reforma Economica
    I. Coordoneaza, indruma si controleaza aplicarea strategiei si programului Guvernului Romaniei in domeniile privind:
    1. elaborarea programului global de reforma si restructurare economica;
    2. realizarea actiunilor aprobate prin programul de reforma;
    3. politicile de ajustare structurala si dezvoltare economica, in special restructurarea industriala, dezvoltarea agriculturii si promovarea exporturilor;
    4. elaborarea strategiei de privatizare, dezvoltarea sectorului particular si atragerea investitiilor straine in economie; formularea de propuneri pentru imbunatatirea cadrului institutional si legislativ;
    5. elaborarea prognozelor privind evolutia economiei romanesti;
    6. reforma sistemului institutional, a resurselor umane si a celorlalte sectoare economico-sociale;
    7. intocmirea programului de investitii publice, a programelor de asistenta economica din strainatate si a celorlalte resurse destinate sprijinirii reformei si restructurarii economice, in colaborare cu ministrul de stat, ministrul finantelor;
    8. realizarea unei politici coerente in domeniul inventiilor si marcilor.
    II. Avizeaza programele, propunerile si proiectele de acte normative care privesc procesul de restructurare, transformare si reforma economica.

    ANEXA 5

                      PRINCIPALELE ATRIBUTII
ale ministrului de stat, ministrul muncii si protectiei sociale
    I. Coordoneaza, indruma si controleaza aplicarea strategiei si programului Guvernului Romaniei in domeniile privind:
    1. realizarea sistemului coerent de protectie sociala;
    2. relatiile statului cu toate cultele din Romania, desfasurate pe baza principiului conform caruia cultele religioase legal recunoscute sunt libere, autonome si egale fata de autoritatile publice;
    3. protectia speciala a persoanelor care, fiind handicapate datorita unor deficiente senzoriale, fizice sau mintale, nu se pot integra, total sau partial, temporar sau permanent, prin propriile lor posibilitati, in viata sociala si profesionala;
    4. cinstirea eroilor-martiri si acordarea unor drepturi urmasilor acestora, ranitilor, celor care au fost retinuti in perioada 16 - 22 decembrie 1989 ca urmare a participarii la actiunile revolutiei, precum si a celor care au participat direct, in perioada 16 - 25 decembrie 1989, la luptele pentru victoria Revolutiei din decembrie 1989;
    5. conditiile de ingrijire si educare a copiilor fata de care s-au luat, potrivit legii, masuri de ocrotire.
    II. Avizeaza actiunile de protectie sociala ale institutiilor guvernamentale si ale organizatiilor neguvernamentale.

    ANEXA 6

               PRINCIPALELE ATRIBUTII
ale ministrului de stat, ministrul finantelor
    I. Coordoneaza, indruma si controleaza aplicarea strategiei si programului Guvernului Romaniei in domeniile privind:
    1. administrarea generala a finantelor publice prin utilizarea pirghiilor specifice, urmarind asigurarea echilibrului financiar-valutar la nivel macroeconomic;
    2. activitatea de control si supraveghere financiara a institutiilor publice, regiilor autonome si societatilor comerciale, altor agenti economici si sociali;
    3. activitatea de analiza a procesului de evolutie a preturilor si tarifelor in economie, in scopul asigurarii unei concurente reale si a combaterii tendintelor inflationiste;
    4. activitatea de negociere si incheiere a acordurilor internationale in domeniul relatiilor financiare si valutare, precum si al activitatii de finantare a operatiunilor de export, de garantare a creditelor de export si import prin intermediul institutiilor specializate;
    5. supravegherea activitatii de asigurari, in scopul prevenirii starii de insolvabilitate a agentilor din acest domeniu, precum si a circulatiei institutionalizate a titlurilor de valoare;
    6. realizarea politicii Guvernului in domeniile standardizarii, metrologiei legale si protectiei consumatorilor.
    II. Avizeaza programele, propunerile si proiectele de acte normative care privesc activitatea finantelor.

    ANEXA 7

              PRINCIPALELE ATRIBUTII
ale ministrului de stat, ministrul afacerilor externe
    I. Coordoneaza, indruma si controleaza aplicarea strategiei si programului Guvernului in domeniile privind:
    1. realizarea politicii externe a Romaniei;
    2. activitatile de relatii externe ale Romaniei, desfasurate de ministere si alte organe ale administratiei publice, prin care se creeaza obligatii pentru statul roman sau au implicatii pentru politica externa a Romaniei;
    3. activitatea Consiliului pentru Problemele Minoritatilor.
    II. Avizeaza actiunile de relatii externe:
    1. din domeniul de activitate al ministerelor si altor organe ale administratiei publice;
    2. ale organelor administratiei publice locale, in masura in care depasesc competenta pe care o au in cadrul autonomiei locale prevazute prin lege si care intra in sfera de manifestare a politicii externe a statului sau produc consecinte pentru aceasta.

    ANEXA 8

              PRINCIPALELE ATRIBUTII
ale ministrului pentru relatia cu Parlamentul
    1. urmarirea introducerii proiectelor pe ordinea de zi, in conformitate cu prioritatile Guvernului;
    2. evaluarea anticipata a amendamentelor de specialitate la initiatori;
    3. asigurarea transmiterii operative a initiativelor legislative catre factorii responsabili interesati;
    4. asigurarea relatiei dintre factorii interesati si cele doua Camere ale Parlamentului;
    5. transmiterea rapida a stenogramelor, intrebarilor si interpelarilor formulate in Parlament catre ministere si alte institutii solicitate sa raspunda oral sau in scris;
    6. receptarea, inregistrarea si transmiterea raspunsurilor catre Camere;
    7. analize tematice periodice (realizarea initiativelor legislative in domenii prioritare pentru Guvern etc.);
    8. studii privind posibilitatile de optimizare a relatiei Guvern-Parlament (informatizare, studii psihosociale etc.);
    9. informari de sinteza lunare privind evolutia lucrarilor parlamentare;
    10. informarea permanenta asupra desfasurarii programului de lucru al Camerelor.

    ANEXA 9

                            STRUCTURA
               SECRETARIATULUI GENERAL AL GUVERNULUI

    - Anexa nr. 9 - Structura Secretariatului General al Guvernului se afla in Monitorul Oficial nr. 21 din 8 februarie 1993, la pagina 7.


    ANEXA 10

                        PRINCIPALELE ATRIBUTII
               ale Secretariatului General al Guvernului
    1. asigura analiza, din punct de vedere juridic, a proiectelor de legi, ordonante si hotarari ale Guvernului, elaborate de ministere si celelalte organe ale administratiei publice sau, dupa caz, de alte autoritati publice, in vederea promovarii lor in sedintele de Guvern;
    2. elaboreaza proiectele de legi, ordonante sau hotarari ale Guvernului, la solicitarea primului-ministru sau a ministrilor de stat; redacteaza deciziile primului-ministru;
    3. asigura, impreuna cu initiatorii, definitivarea proiectelor de legi, ordonante si hotarari ale Guvernului in conformitate cu cele stabilite in sedintele de Guvern;
    4. asigura masurile necesare pentru ca Guvernul sa-si poata exercita atributiile legale care ii revin in raporturile cu Curtea Constitutionala;
    5. efectueaza analiza juridica a memoriilor si petitiilor adresate Guvernului sau primului-ministru de catre persoane fizice sau persoane juridice;
    6. asigura activitatea de documentare si informare juridica;
    7. acorda asistenta juridica necesara pentru solutionarea problemelor contencioase in care Guvernul este parte;
    8. asigura organizarea sedintelor de Guvern, pregateste si difuzeaza proiectele de acte normative, potrivit unui program saptamanal, in corelare cu propunerile ministerelor;
    9. tine evidenta proiectelor de legi transmise spre adoptare Parlamentului, a ordonantelor si a hotararilor Guvernului si a deciziilor primului-ministru;
    10. asigura transmiterea, spre publicare in Monitorul Oficial al Romaniei, a actelor normative adoptate de Guvern si arhivarea acestora;
    11. asigura evidenta si circulatia documentelor secrete;
    12. realizeaza urmatoarele activitati, pentru intreg aparatul Guvernului: financiar-contabilitate si investitii; aprovizionare, gestionare si administrare a bunurilor; transport de bunuri si persoane; personal si salarizare; organizarea accesului publicului in sediul Guvernului, precum si paza acestuia; registratura generala; asigurarea derularii relatiilor cu publicul; protocol si relatii externe;
    13. indeplineste, in conditiile legii, atributiile prevazute de Legea nr. 15/1990 pentru ministerul de resort, fata de unii agenti economici;
    14. asigura urmarirea indeplinirii de catre ministere si alte autoritati publice a obligatiilor care decurg din realizarea hotararilor Guvernului, a deciziilor primului-ministru, precum si a actelor de autoritate, emise in realizarea atributiilor legale de catre conducatorii, cu rang de demnitar, ai structurilor din aparatul Guvernului;
    15. coordoneaza activitatea de realizare a Sistemului Informational National; elaboreaza si asigura sistemul informatic al Guvernului;
    16. coordoneaza activitatea Comisiei Nationale pentru Statistica si a Comisiei Nationale de Informatica.

    ANEXA 11

                            LISTA
actelor normative care, la data intrarii in vigoare a prezentei hotarari, se abroga

    1. Hotararea Guvernului nr. 785/1990 privind organizarea Consiliului pentru Reforma, Relatii si Informatii Publice
    2. Hotararea Guvernului nr. 143/1991 privind reorganizarea Consiliului pentru Reforma, Relatii si Informatii Publice
    3. Hotararea Guvernului nr. 767/1991 privind coordonarea activitatii unor structuri din cadrul Guvernului si a unor organe de specialitate, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 237 din 25 noiembrie 1991
    4. Hotararea Guvernului nr. 484/1992 pentru modificarea Hotararii Guvernului nr. 767/1991 privind coordonarea activitatii unor structuri din cadrul Guvernului si a unor organe de specialitate, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 212 din 28 august 1992.
    5. Hotararea Guvernului nr. 387/1991 privind organizarea Departamentului Informatiilor
    6. Hotararea Guvernului nr. 377/1992 privind infiintarea, organizarea si functionarea Oficiului de Presa al Guvernului, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 167 din 17 iulie 1992
    7. Hotararea Guvernului nr. 51/1991 pentru organizarea si functionarea Secretariatului General al Guvernului
    8. Hotararea Guvernului nr. 795/1991 privind modificarea Hotararii Guvernului nr. 51/1991 pentru organizarea si functionarea Secretariatului General al Guvernului
    9. Hotararea Guvernului nr. 38/1992 privind modificarea art. 4 alin. 1 si 2 din Hotararea Guvernului nr. 51/1991, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 52 din 30 martie 1992
    10. Hotararea Guvernului nr. 668/1991 privind unele masuri legate de desfiintarea Consiliului de Ajutor Economic Reciproc si de crearea unei noi structuri de colaborare economica multilaterala, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 210 din 15 octombrie 1991
    11. Hotararea Guvernului nr. 550/1991 pentru modificarea unui articol al Hotararii Guvernului nr. 399/1991 privind infiintarea, organizarea si functionarea Subsecretariatului de Stat pentru Problemele Victimelor Revolutiei din decembrie 1989, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 152 din 2 iulie 1992.
    12. Hotararea Guvernului nr. 142/1991 pentru constituirea Consiliului Interministerial de Coordonare Economica, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 48 din 11 martie 1991
    13. Hotararea Guvernului nr. 260/1991 privind infiintarea, organizarea si functionarea Departamentului de Control al Guvernului, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 82 din 17 aprilie 1991.
    14. Hotararea Guvernului nr. 310/1991 privind modificarea Hotararii Guvernului nr. 260 din 5 aprilie 1991, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 93 din 30 aprilie 1991
    15. Hotararea Guvernului nr. 588/1992 pentru modificarea Hotararii Guvernului nr. 260/1991 privind infiintarea, organizarea si functionarea Departamentului de Control al Guvernului, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 265 din 27 octombrie 1992.




SmartCity5

COMENTARII la Hotărârea 860/1992

Momentan nu exista niciun comentariu la Hotărârea 860 din 1992
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Hotărârea 860/1992
Hotărârea 588 1992
pentru modificarea Hotaririi Guvernului nr. 260/1991 privind infiintarea, organizarea si functionarea Departamentului de Control al Guvernului
Hotărârea 484 1992
pentru modificarea Hotaririi Guvernului nr. 767/1991 privind coordonarea activitatii unor structuri din cadrul Guvernului si a unor organe de specialitate
Hotărârea 377 1992
privind infiintarea, organizarea si functionarea Oficiului de Presa al Guvernului
Hotărârea 38 1992
privind modificarea articolului 4 alineatele 1 si 2 din Hotarirea Guvernului nr. 51/1991
Hotărârea 550 1991
pentru modificarea unui articol al Hotaririi Guvernului nr. 399 din 10 iunie 1991 privind infiintarea, organizarea si functionarea Subsecretariatului de Stat pentru Problemele Victimelor Revolutiei din Decembrie 1989
Hotărârea 399 1991
privind infiintarea, organizarea si functionarea Subsecretariatului de Stat pentru Problemele Victimelor Revolutiei din Decembrie 1989
Hotărârea 310 1991
privind modificarea Hotaririi Guvernului nr. 260 din 5 aprilie 1991
Hotărârea 260 1991
privind infiintarea, organizarea si functionarea Departamentului de Control al Guvernului
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu