Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

HOTARARE Nr

HOTARARE   Nr. 857 din 18 octombrie 1999

pentru aprobarea Regulamentului privind organizarea licitatiilor pentru valorificarea bunurilor scoase din functiune, aflate in administrarea Ministerului Apararii Nationale

ACT EMIS DE:                GUVERNUL ROMANIEI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 538 din  4 noiembrie 1999


SmartCity3


    In temeiul art. 1 lit. a) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 95/1999 cu privire la valorificarea bunurilor scoase din functiune, aflate in administrarea Ministerului Apararii Nationale,

    Guvernul Romaniei hotaraste:

    Art. 1
    Se aproba Regulamentul privind organizarea licitatiilor pentru valorificarea bunurilor scoase din functiune, aflate in administrarea Ministerului Apararii Nationale, cuprins in anexa care face parte integranta din prezenta hotarare.
    Art. 2
    Ministerul Apararii Nationale va emite norme metodologice in aplicarea prezentei hotarari in termen de 45 de zile de la publicarea acesteia in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.
    Art. 3
    Prezenta hotarare va intra in vigoare la 60 de zile de la publicarea ei in Monitorul Oficial al Romaniei.

                PRIM-MINISTRU
                 RADU VASILE

                      Contrasemneaza:
                      p. Ministru de stat,
                      ministrul apararii nationale,
                      Ioan Mircea Plangu,
                      secretar de stat

                      Ministrul finantelor,
                      Decebal Traian Remes

    ANEXA 1

                            REGULAMENT
privind organizarea licitatiilor pentru valorificarea bunurilor scoase din functiune, aflate in administrarea Ministerului Apararii Nationale

    CAP. 1
    Dispozitii generale

    1. Bunurile scoase din functiune, aflate in administrarea structurilor din compunerea Ministerului Apararii Nationale, pot fi valorificate in starea fizica in care se afla sau ca materiale si piese rezultate in urma demolarii sau dezmembrarii lor, astfel:
    a) prin licitatie;
    b) prin valorificare directa fara organizare de licitatie, in cazul in care producatorul sau alt ofertant accepta schimbarea bunului cu altul nou, cu aceiasi parametri, sau in alte situatii aprobate de ministrul apararii nationale, la propunerea sefului Statului Major General;
    c) prin transmitere, fara plata, la alte institutii publice, in conditiile legii.
    2. In sensul prezentului regulament, prin bunuri se intelege produsele, echipamentele si orice alte obiecte, de orice fel si cu orice fel de descriere, cu exceptia cladirilor si terenurilor.
    3. Fac obiectul valorificarii bunurile materiale:
    - cu resursele de functionare (ani, ore, km etc.) indeplinite, care pentru refacerea resursei necesita cheltuieli mai mari de 60% din valoarea de inlocuire;
    - cu resursele de functionare (ani, ore, km etc.) neindeplinite, daca acestea nu mai sunt necesare armatei, sunt excedentare sau daca Ministerul Apararii Nationale nu mai are dreptul sa le foloseasca, dar care pot fi folosite in continuare de catre alte persoane juridice sau fizice;
    - rezultate din dezmembrari, delaborari sau cele reziduale, in urma tragerilor.
    4. Bunurile care implica apararea tarii, ordinea publica si siguranta nationala, de natura armamentului, tehnicii de lupta, mijloacelor si instalatiilor speciale, precum si cele care, datorita caracteristicilor specifice, nu pot fi folosite in mod curent in alte sectoare de activitate pot fi valorificate la intern prin agentii economici acreditati in productia-comercializarea unor asemenea bunuri, iar la extern, prin Regia Autonoma "Romtehnica", pe baza preturilor negociate intre parti.
    5. Deseurile rezultate in urma delaborarilor se pot valorifica prin agenti economici romani producatori de munitii, prin negocierea pretului.
    6. Bunurile aflate in administrarea structurilor din compunerea Ministerului Apararii Nationale, dezafectate de dotarea specific militara, precum si cele care pot fi folosite in mod curent in alte sectoare de activitate pot fi valorificate prin licitatie publica deschisa cu strigare.
    7. Pentru bunurile a caror valorificare a fost aprobata se interzice efectuarea oricaror lucrari ce necesita consum de manopera si materiale pentru schimbarea starii tehnice in care se aflau la data intocmirii proceselor-verbale de scoatere din functiune.
    Pentru bunurile propuse a fi valorificate nedemolate sau nedezmembrate, precum si pentru materialele sau piesele rezultate in urma demolarii sau dezmembrarii, al caror pret initial de vanzare este de peste 10.000.000 lei/bucata, structurile abilitate prin ordin al ministrului apararii nationale vor publica anunturile de vanzare intr-o publicatie cu circulatie la nivel national, cu cel putin 15 zile inainte de data stabilita pentru licitatie.
    De asemenea, unitatile militare gestionare afiseaza anuntul de vanzare la sediul propriu, precum si la sediul autoritatii administratiei publice locale in a carei raza teritoriala functioneaza, cu 15 zile inainte de desfasurarea licitatiei.
    Pentru bunurile propuse a fi valorificate nedemolate sau nedezmembrate, precum si pentru materialele sau piesele rezultate in urma demolarii sau dezmembrarii, al caror pret initial de vanzare este sub 10.000.000 lei/bucata, unitatile militare gestionare vor face publica data stabilita pentru licitatie numai prin afisarea anuntului de vanzare la sediul propriu, precum si la sediul autoritatii administratiei publice locale in a carei raza teritoriala functioneaza, cu 15 zile inainte de desfasurarea licitatiei.
    8. Anuntul privind vanzarea prin licitatie va contine urmatoarele informatii:
    a) denumirea si adresa unitatii organizatoare a licitatiei, precum si locul unde pot fi vazute bunurile scoase din functiune sau, dupa caz, materialele si piesele care fac obiectul licitatiei;
    b) adresa, data si ora tinerii licitatiei pentru vanzarea bunurilor, precum si datele de desfasurare a urmatoarelor licitatii, in caz de neadjudecare;
    c) numarul de telefon sau de fax la care se pot obtine informatii despre bunurile ce fac obiectul licitatiei, precum si conditiile pe care trebuie sa le indeplineasca eventualii achizitori spre a fi admisi la licitatie;
    d) pretul de pornire a licitatiei;
    e) cota garantiei de participare la licitatie.
    9. La licitatiile de vanzare a bunurilor scoase din functiune sau, dupa caz, a materialelor ori pieselor rezultate in urma demolarii ori dezmembrarii acestora poate participa orice persoana fizica sau juridica care prezinta, pana la data tinerii sedintei de licitatie, urmatoarele documente:
    a) chitanta de achitare a cotei de cheltuieli de participare la licitatie, eliberata de casieria unitatii organizatoare;
    b) copie de pe certificatul de inmatriculare la registrul comertului si de pe codul fiscal, pentru persoane juridice romane, sau copie de pe actul de identitate pentru persoanele fizice.

    CAP. 2
    Evaluarea bunurilor

    10. Evaluarea bunurilor propuse pentru valorificare prin vanzare se face de catre o comisie de evaluare numita prin ordin al comandantului structurii abilitate, compusa din 3 - 5 membri, din care, in mod obligatoriu, va face parte un reprezentant al compartimentului financiar-contabil.
    11. Comisia de evaluare astfel constituita va intocmi un raport de evaluare a bunurilor care urmeaza sa fie valorificate. Pretul initial de vanzare si, dupa caz, preturile diminuate vor fi aprobate de ordonatorul de credite de la structura care organizeaza procedura de valorificare.
    La evaluarea bunurilor se vor avea in vedere formula prevazuta in anexa la prezentul regulament, precum si pretul pietei la bunuri de acelasi fel.

    CAP. 3
    Organizarea si desfasurarea licitatiilor

    12. Licitatiile se organizeaza de catre structurile stabilite prin ordin al ministrului apararii nationale.
    Locul de desfasurare a licitatiei se va stabili de organizatorul acesteia, in functie de dispunerea unitatilor militare gestionare ale bunurilor materiale si de cheltuielile ocazionate de aceasta activitate.
    13. Structurile organizatoare numesc prin ordin de zi pe unitate, cu cel putin 30 de zile inainte de data tinerii licitatiei, comisia de licitatie formata din minimum 3 membri, in urmatoarea componenta:
    - presedintele si secretarul comisiei de licitatie, din partea unitatii care organizeaza vanzarea prin licitatie;
    - alti reprezentanti, ca membri in comisia de licitatie, care trebuie sa fie specialisti cu experienta profesionala in domeniu si cu probitate morala.
    Nu pot face parte din comisia de licitatie membrii comisiei de evaluare.
    14. Nu pot participa la licitatie, in calitate de cumparatori, membrii comisiilor de evaluare si ai celor de licitatie si nici sotul (sotia), fratii (surorile), copiii, parintii, socrii sau cumnatii acestor membri.
    15. Garantia de participare la licitatie va fi stabilita de comisia de licitatie, va reprezenta 5 - 10% din valoarea bunurilor si va fi depusa in contul unitatii militare organizatoare a licitatiei ori va fi platita la casieria acesteia cu cel putin 3 zile lucratoare inaintea desfasurarii licitatiei.
    Garantia de participare se returneaza participantilor care nu si-au adjudecat bunul material licitat sau care nu s-au prezentat la licitatie.
    16. Organizatorul licitatiei intocmeste urmatoarele documente:
    a) caietul de sarcini, care cuprinde:
    - obiectul licitatiei;
    - cantitatea oferita;
    - pretul de incepere a licitatiei, precum si valoarea salturilor de supralicitare;
    - modalitatile de plata;
    - termenul limita de prezentare a documentelor de catre licitatori;
    - data si locul de desfasurare a licitatiei;
    - modul de desfasurare a licitatiei;
    - cuantumul garantiei care trebuie sa fie depusa de catre solicitanti pentru a fi admisi la licitatie;
    - modelul de contract (ca anexa);
    - o declaratie a licitatorului de acceptare a modelului de contract;
    - clauze asiguratorii privind:
      - pierderea garantiei de participare la licitatie, in cazul in care castigatorul licitatiei renunta la cumpararea bunului si refuza semnarea contractului de vanzare-cumparare;
      - neadmiterea la licitatie a persoanelor care nu prezinta toate documentele sau care prezinta documente incomplete;
      - alte conditii si precizari pe care comisia de licitatie considera ca este necesar sa le introduca;
    b) fisa tehnica a bunului scos din functiune, intocmita de unitatea militara gestionara;
    c) raportul de evaluare;
    d) tabelul cuprinzand persoanele care participa la licitatie. Tabelul se intocmeste de catre comisia de licitatie pe baza documentelor, a taxei de participare si a garantiei;
    e) anuntul publicitar.
    17. Caietul de sarcini si fisa tehnica se pun la dispozitie solicitantilor, contra cost, cu cel putin 10 zile inainte de desfasurarea licitatiei.
    18. Licitatorul are obligatia sa examineze instructiunile, formularele, termenii si specificatiile din documentele licitatiei, iar in cazul in care are nevoie de lamuriri in legatura cu documentele prezentate, le solicita in scris organizatorului licitatiei. Organizatorul licitatiei raspunde, in scris, la toate solicitarile primite, inainte de termenul limita de depunere a documentelor de catre licitatori.
    19. Organizatorul licitatiei poate aduce modificari documentelor licitatiei, din proprie initiativa sau ca urmare a solicitarilor licitatorilor.
    Modificarile la documentele de licitatie vor fi notificate in scris tuturor licitatorilor, prin telex sau fax, cu cel putin 5 zile inainte de termenul limita de depunere a documentelor.
    Omiterea vreunei informatii in documentele licitatiei sau prezentarea unor documente necorespunzatoare fata de cele stabilite prin caietul de sarcini determina descalificarea licitatorului respectiv.
    Documentele licitatiei vor fi puse la dispozitie persoanelor juridice si fizice interesate, contra cost, sub forma unei taxe de participare la licitatie. In aceasta suma se includ valoarea caietului de sarcini, precum si cheltuielile de organizare si desfasurare a licitatiei.
    20. Comisia de licitatie va analiza documentele prezentate cu doua zile inainte de inceperea licitatiei si va intocmi lista cuprinzand ofertantii acceptati, excluzandu-i de la participare pe cei care nu au indeplinit conditiile sau care nu au prezentat, in totalitate si la termenul stabilit, documentele cerute prin caietul de sarcini. Cu aceasta ocazie comisia va verifica:
    - dosarele cu documentele licitatiei;
    - daca publicitatea s-a facut in mod corespunzator;
    - documentele privind calificarea participantilor la licitatie, cerute prin caietul de sarcini.
    21. Solicitantilor care prezinta chitantele de plata a garantiei si a taxei de participare la licitatie li se va permite examinarea amanuntita a bunurilor materiale, fara punerea in functiune sau fara efectuarea probelor de rulaj (nu se admit consumuri de energie, de carburanti si lubrifianti sau de piese de schimb si materiale).
    22. Desfasurarea licitatiei:
    a) Licitatiile se desfasoara sub conducerea comisiei de licitatie.
    Sedinta de licitatie este condusa de presedintele comisiei de licitatie.
    In ziua si la ora stabilite pentru inceperea licitatiei, in cazul in care sunt minimum 2 participanti, presedintele comisiei de licitatie anunta obiectul licitatiei, face prezenta participantilor si constata daca sunt indeplinite conditiile legale pentru desfasurarea acesteia. Presedintele anunta pretul initial de vanzare de la care porneste strigarea, cu precizarea salturilor de supralicitare stabilite de comisia de licitatie.
    b) In cazul in care nu s-au prezentat minimum 2 participanti la licitatie sau daca nici un ofertant din cei prezenti nu a oferit cel putin pretul de pornire, licitatia se va repeta, incheindu-se proces-verbal de constatare.
    c) Repetarea licitatiei se va face numai dupa trecerea a cel putin doua zile lucratoare de la data precedentei licitatii, iar pretul initial va fi diminuat cu 20% .
    In cazul in care nici de aceasta data nu se prezinta la licitatie cel putin 2 participanti si nu se ofera cel putin pretul de pornire, licitatia se va relua dupa cel putin doua zile lucratoare, iar pretul va fi diminuat cu 40% fata de prima licitatie.
    d) Participantii la licitatie vor prezenta oferta de pret prin strigari. Oferta trebuie sa respecte conditiile de salt precizate la deschiderea licitatiei. Presedintele comisiei de licitatie anunta cu glas tare si clar suma oferita de licitant.
    e) Daca la a treia strigare a ultimei oferte nu se striga o suma mai mare, presedintele comisiei de licitatie anunta adjudecarea licitatiei in favoarea participantului care a oferit ultima suma.
    f) Dupa anuntarea verbala a castigatorului de catre presedintele comisiei de licitatie licitatia se declara inchisa. Se intocmeste procesul-verbal care se semneaza de catre membrii comisiei de licitatie si de catre participantii la licitatie.
    g) Procesul-verbal al licitatiei, impreuna cu documentele privind organizarea si desfasurarea acesteia, se arhiveaza la sediul unitatii militare organizatoare a licitatiei, iar un exemplar al procesului-verbal se va trimite unitatii militare gestionare, constituind baza legala a incheierii contractului de vanzare-cumparare.
    23. Participantii la licitatie pot formula contestatii in cazul in care considera ca nu s-au respectat dispozitiile legale si precizarile din caietul de sarcini referitoare la organizarea si desfasurarea licitatiei.
    Contestatiile se depun la sediul unitatii militare organizatoare a licitatiei in termen de 24 de ore de la incheierea acesteia.
    24. Unitatea organizatoare a licitatiei este obligata sa solutioneze contestatia in termen de 5 zile lucratoare de la depunerea acesteia si sa comunice rezultatul in scris. In acest sens va fi numita o comisie formata din 2 - 4 membri, altii decat cei care fac parte din comisia de licitatie.
    25. In maximum 10 zile lucratoare de la adjudecare sau de la solutionarea contestatiilor persoana careia i s-a adjudecat bunul sau bunurile licitate este obligata sa semneze contractul de vanzare-cumparare si sa achite pretul acestuia.
    Daca persoana care si-a adjudecat produsul renunta la cumpararea acestuia sau daca nu se prezinta in termen de 10 zile lucratoare, aceasta pierde garantia depusa.
    26. In cazul in care, dupa a treia licitatie, nu a fost oferit cel putin pretul de pornire a licitatiei, bunurile se vor valorifica conform art. 1 lit. b) si c) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 95/1999.
    27. Bunurile care nu au fost vandute prin licitatie, schimbate cu altele noi, cu aceiasi parametri, sau transmise fara plata catre alte institutii publice pot fi valorificate nedezmembrate sau nedemolate, cu aprobarea ordonatorului de credite stabilit prin ordin al ministrului apararii nationale, prin agenti economici care au ca obiect de activitate achizitionarea de materiale refolosibile, prin oferte de pret negociabil.
    In cazul in care s-au desfasurat negocierile de pret, acestea se vor consemna intr-un proces-verbal de negociere.

    CAP. 4
    Dispozitii finale

    28. Cota cheltuielilor de participare la licitatie se determina astfel incat sa nu depaseasca cheltuielile ocazionate de organizarea si desfasurarea licitatiei.

    ANEXA 1
    la regulament

                          FORMULA DE EVALUARE

    Evaluarea reala a produsului trebuie sa tina seama de: pretul de achizitie, uzura in functionare, influenta vechimii in functionare, consumul de resursa, numarul si felul reparatiilor executate, nivelul tehnic etc.
    Determinarea valorii unitare reale de inventar, actualizata, a produsului nedezmembrat (Vr) la data aprobarii scoaterii din functiune, in lei, se face utilizand formula:

                        Tef             Def
                 (1-0,9 -----) + (1-0,9 -----)
                        Tnorm           Dnorm
    Vr = V act x ----------------------------- x Cst x Cnt,
                               2

    in care:
    Vact = valoarea unitara de inventar actualizata a produsului nou la data la care se face evaluarea. Se utilizeaza valoarea de inlocuire a produsului aflat in fabricatie sau, prin asimilare, cu unul din aceeasi grupa sau subgrupa de produse, la data la care se face evaluarea;
           Tef
    (1-0,9 -----) = coeficient de diminuare a valorii produsului datorita
           Tnorm    imbatranirii,

    in care:
    Tef = durata efectiva de exploatare;
    Tnorm = timpul total de viata normat (daca nu este prevazut in normative,
            se va considera Tnorm = 30 de ani).
    Daca Tef > Tnorm, coeficientul de diminuare a valorii produsului datorita imbatranirii se va lua egal cu 0,1;
           Def
    (1-0,9 ------) = coeficient de diminuare a valorii produsului datorita
           Dnorm     uzurii fizice in timpul functionarii,

    in care:
    Def = durata de functionare efectiva (durata in ore, km echivalenti,
          cicluri etc.);
    Dnorm = durata de functionare totala normata (ore, km echivalenti,
            cicluri etc.).
    Daca Def > Dnorm, coeficientul de diminuare a valorii produsului datorita uzurii fizice se va lua egal cu 0,1;
    Cst = coeficient de stare tehnica, egal cu:
    - 1, daca produsul este inaintea primei reparatii medii sau echivalent;
    - 0,8, daca s-a efectuat prima reparatie medie sau echivalent;
    - 0,75, daca s-a indeplinit norma si nu s-a efectuat prima reparatie medie;
    - 0,6, daca s-a efectuat prima reparatie capitala sau echivalent;
    - 0,5, daca s-a indeplinit norma si nu s-a efectuat prima reparatie capitala sau echivalent;
    - 0,45, daca s-a efectuat a doua reparatie medie sau echivalent;
    - 0,4, daca s-a indeplinit norma, dar nu s-a efectuat a doua reparatie medie sau echivalent;
    - 0,3, daca s-a efectuat a doua reparatie capitala sau echivalent;
    - 0,2, daca s-a indeplinit norma, dar nu s-a efectuat a doua reparatie capitala sau echivalent.
    Coeficientul de stare tehnica astfel determinat se diminueaza cu 0,1 pentru fiecare 5 ani vechime in exploatare (sau diviziuni, ca urmare a deteriorarii starii tehnice prin coroziune, imbatranire, putrezire etc.). In cazul in care valoarea astfel determinata este mai mica de 0,2,

    Cst = 0,2;
    Cnt = coeficient de nivel tehnic, care reprezinta diminuarea valorii
          produsului datorita uzurii morale.
    Cnt = 1-0,03 x n,
    in care:
    n = vechimea in ani a produsului.

    NOTA:
    1. Valoarea reala astfel obtinuta poate fi corectata de comisia de evaluare pentru fiecare produs, astfel:
    - in plus, atunci cand produsul este intr-o stare tehnica corespunzatoare;
    - in minus, cu pana la 20%, atunci cand produsul necesita reparatii, altele decat cele regulamentare, completari cu echipamente etc.
    2. Daca organizatorul licitatiei are informatii privind pretul pietei la produsele ce urmeaza a fi scoase la licitatie, va pune aceste informatii la dispozitie comisiei de licitatie, pentru orientare pe parcursul desfasurarii licitatiei propriu zise.
    3. Valoarea evaluata conform acestei anexe constituie baza formarii pretului de vanzare la export al bunului respectiv, daca exista solicitari de acest fel.



SmartCity5

COMENTARII la Hotărârea 857/1999

Momentan nu exista niciun comentariu la Hotărârea 857 din 1999
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu