Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

HOTARARE Nr

HOTARARE   Nr. 634 din 24 septembrie 1998

pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 151/1998 privind dezvoltarea regionala in Romania si a Regulamentului-cadru de organizare si functionare a consiliilor pentru dezvoltare regionala

ACT EMIS DE: GUVERNUL ROMANIEI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 379 din  5 octombrie 1998


SmartCity3


    In temeiul prevederilor art. 20 din Legea nr. 151/1998 privind dezvoltarea regionala in Romania,

    Guvernul Romaniei hotaraste:

    ARTICOL UNIC
    (1) Se aproba Normele metodologice de aplicare a Legii nr. 151/1998 privind dezvoltarea regionala in Romania, prevazute in anexa nr. 1, precum si Regulamentul-cadru de organizare si functionare a consiliilor pentru dezvoltare regionala, prevazut in anexa nr. 2.
    (2) Anexele nr. 1 si 2 fac parte integranta din prezenta hotarare.

                  PRIM-MINISTRU
                   RADU VASILE

                        Contrasemneaza:
                        Ministrul reformei,
                        presedintele Consiliului
                        pentru Reforma,
                        Ioan Muresan

                        Secretar de stat,
                        seful Departamentului pentru
                        Administratie Publica Locala,
                        Vlad Rosca

                        Ministrul finantelor,
                        Decebal Traian Remes

                        Ministrul muncii si
                        protectiei sociale,
                        Alexandru Athanasiu

    ANEXA 1

                         NORME METODOLOGICE
de aplicare a Legii nr. 151/1998 privind dezvoltarea regionala in Romania

    CAP. 1
    Regiunile de dezvoltare

    Art. 1
    Dezvoltarea regionala este ansamblul politicilor autoritatilor administratiei publice centrale si locale, elaborate in scopul imbunatatirii performantelor economice ale unor arii geografice constituite in "regiuni de dezvoltare" si care beneficiaza de sprijinul Guvernului, al Uniunii Europene si al altor institutii si autoritati nationale si internationale interesate.
    Art. 2
    (1) Regiunile de dezvoltare, denumite in continuare regiuni, sunt zone ce corespund unor grupari de judete, constituite prin asocierea voluntara a acestora pe baza de conventie semnata de reprezentantii consiliilor judetene si, respectiv, ai Consiliului General al Municipiului Bucuresti.
    (2) Regiunile constituie cadrul de concepere, implementare si evaluare a politicilor de dezvoltare regionala, precum si de culegere a datelor statistice specifice, in conformitate cu reglementarile europene emise de Eurostat pentru nivelul al doilea de clasificare teritoriala, NUTS 2, existent in Uniunea Europeana.
    Art. 3
    (1) In vederea constituirii regiunii, consiliile judetene si Consiliul General al Municipiului Bucuresti solicita, in scris, acordul consiliilor locale interesate. Acordul se considera dat printr-o hotarare a consiliului local adoptata in acest scop.
    (2) Prin hotararea prevazuta la alin. (1), consiliul local isi desemneaza si delegatul la reuniunea organizata la nivel judetean, in vederea stabilirii reprezentantilor judetului, in consiliul pentru dezvoltare regionala.
    (3) Hotararea unui consiliu judetean, respectiv local, de a face parte dintr-o regiune ii da dreptul acestuia sa beneficieze de proiecte finantate din Fondul de dezvoltare regionala.
    (4) Fiecare judet poate face parte dintr-o singura regiune.
    (5) Constituirea regiunilor nu exclude posibilitatea asocierii localitatilor din judete diferite pentru realizarea unor lucrari de interes comun, interjudetean, potrivit dispozitiilor Legii nr. 69/1991 privind administratia publica locala, republicata, cu modificarile ulterioare.

    CAP. 2
    Structuri teritoriale pentru dezvoltare regionala

    Art. 4
    In fiecare regiune se constituie si functioneaza un consiliu pentru dezvoltare regionala, denumit in continuare consiliu regional.
    Art. 5
    (1) In conformitate cu prevederile art. 3 alin. (2), presedintele fiecarui consiliu judetean din regiune convoaca delegatii desemnati de consiliile locale comunale, orasenesti si municipale din judet, separat, pe categorii de consilii, astfel incat din fiecare categorie sa fie ales cate un reprezentant care va face parte din consiliul regional.
    (2) In mod corespunzator, potrivit legii, Consiliul General al Municipiului Bucuresti solicita consiliilor locale ale sectoarelor sa isi desemneze cate un reprezentant din fiecare sector pentru a face parte din consiliul regional.
    Art. 6
    (1) Decanul de varsta al presedintilor consiliilor judetene din cadrul regiunii convoaca si conduce reuniunea de constituire a consiliului regional. Convocarea se face in scris, cu cel putin 10 zile inainte de data desfasurarii reuniunii, contine informatii privind ziua, ora si locul de desfasurare a reuniunii si se transmite participantilor impreuna cu proiectul regulamentului de organizare si functionare a consiliului regional, precum si cu proiectul conventiei de constituire a regiunii. Aceste doua proiecte trebuie pregatite, in prealabil, de catre decanul de varsta al presedintilor consiliilor judetene, cu consultarea celorlalti presedinti.
    (2) Secretariatul reuniunii este asigurat de secretarul judetului care gazduieste reuniunea.
    Art. 7
    (1) Reuniunea de constituire este valabil constituita si isi poate desfasura lucrarile numai in prezenta tuturor presedintilor consiliilor judetene sau a inlocuitorilor de drept ai acestora, precum si in prezenta reprezentantilor desemnati de consiliile locale comunale, orasenesti si municipale din fiecare judet.
    (2) In cazul municipiului Bucuresti, reuniunea de constituire este valabil constituita si isi poate desfasura lucrarile numai in prezenta primarului general al municipiului Bucuresti sau a inlocuitorului de drept al acestuia, precum si in prezenta reprezentantilor desemnati de consiliile locale ale sectoarelor.
    Art. 8
    (1) Reuniunea de constituire alege presedintele si vicepresedintele consiliului regional, pentru o perioada de un an, prin votul deschis al majoritatii simple.
    (2) Presedintele si vicepresedintele nu pot fi reprezentanti ai aceluiasi judet.
    Art. 9
    Lucrarile reuniunii sunt conduse in continuare de catre presedintele ales. Acesta supune dezbaterii si aprobarii consiliului regional proiectul regulamentului propriu de organizare si functionare.
    Art. 10
    Prin semnarea conventiei si prin adoptarea regulamentului de organizare si functionare regiunea si consiliul regional sunt declarate constituite.
    Art. 11
    Agentia pentru dezvoltare regionala, denumita in continuare agentie regionala, este organism neguvernamental, nonprofit, de utilitate publica, cu personalitate juridica, care actioneaza in domeniul specific dezvoltarii regionale, la nivelul regiunii si sub coordonarea consiliului regional.
    Art. 12
    (1) Consiliul regional decide sediul agentiei regionale, pe baza unor criterii precizate de acesta.
    (2) Sediul agentiei regionale se stabileste prin hotararea consiliului regional de aprobare a statutului agentiei.
    Art. 13
    Agentiile regionale elaboreaza strategia pentru dezvoltare regionala, planurile multianuale si anuale pentru dezvoltare regionala, precum si programele pentru dezvoltare regionala.
    Art. 14
    (1) In baza strategiei nationale aprobate de catre Consiliul National pentru Dezvoltare Regionala, denumit in continuare consiliul national, si a strategiei pentru dezvoltare regionala, aprobata de catre consiliul regional, agentia regionala elaboreaza planul de dezvoltare regionala.
    (2) Planul de dezvoltare regionala este multianual si cuprinde programe de dezvoltare regionala in curs de derulare sau care urmeaza sa fie implementate in perioada planificata.
    (3) Planul multianual de dezvoltare regionala, defalcat pe ani, se transmite Agentiei Nationale pentru Dezvoltare Regionala, denumita in continuare agentia nationala, in vederea alocarii resurselor necesare din Fondul national pentru dezvoltare regionala, denumit in continuare fondul national. Planul multianual, precum si planurile anuale se transmit agentiei nationale.
    (4) Programele de dezvoltare regionala se implementeaza prin proiecte selectate de agentia regionala, pe baza unor criterii adoptate de consiliul national.
    Art. 15
    (1) Cofinantarea proiectelor aprobate din Fondul pentru dezvoltare regionala se face pe baza de contract incheiat intre agentia regionala si initiatorii proiectelor.
    (2) Agentia regionala asigura urmarirea si controlul executiei programelor/proiectelor de dezvoltare regionala.
    (3) Pe baza monitorizarii si evaluarii programelor/proiectelor, agentia regionala raporteaza semestrial si anual consiliului regional si agentiei nationale stadiul, dificultatile de implementare si impactul programelor de dezvoltare regionala.
    Art. 16
    Agentia regionala poate desfasura si activitati de asistenta tehnica, cu respectarea domeniului specific. Sumele obtinute din activitatile de asistenta tehnica se fac venituri la fondul national.
    Art. 17
    Fondul pentru dezvoltare regionala, denumit in continuare fondul, este instrumentul financiar folosit pentru implementarea politicii de dezvoltare regionala in cadrul regiunii.
    Art. 18
    Managementul financiar si tehnic al fondului este asigurat de agentia regionala, cu respectarea prevederilor legale in vigoare.
    Art. 19
    (1) Sumele alocate fondului de la fondul national pot fi utilizate numai pentru finantarea programelor de dezvoltare regionala aprobate.
    (2) Cheltuielile de organizare si functionare a agentiei regionale se evidentiaza distinct in fond si se asigura prin contributiile autoritatilor administratiei publice locale si judetene din regiune, precum si din veniturile obtinute de agentia regionala prin activitatile mentionate la art. 16.

    CAP. 3
    Structuri nationale pentru dezvoltare regionala

    Art. 20
    Consiliul national este organul deliberativ care coordoneaza si promoveaza politica rationala de dezvoltare regionala.
    Art. 21
    Consiliul national se organizeaza si functioneaza in conformitate cu Legea nr. 151/1998 si cu regulamentul propriu de organizare si functionare, elaborat de Consiliul pentru Reforma si aprobat prin hotarare a Guvernului.
    Art. 22
    Reprezentantii Guvernului in consiliul national sunt ministri sau, dupa caz, secretari de stat, desemnati prin hotarare a Guvernului.
    Art. 23
    Pana la data infiintarii agentiei nationale, secretariatul consiliului national este asigurat de catre Directia pentru dezvoltare regionala din cadrul Consiliului pentru Reforma.
    Art. 24
    Agentia nationala este organul executiv al consiliului national, care este condus de primul-ministru.
    Art. 25
    (1) Pe baza strategiei nationale elaborate de agentia nationala si aprobate de consiliul national, a planurilor multianuale si anuale transmise de agentiile regionale, precum pe baza programelor institutiilor administratiei publice centrale, agentia nationala elaboreaza Planul national de dezvoltare regionala.
    (2) Planul national de dezvoltare regionala este multianual si se defalca in planuri anuale care se actualizeaza la aprobarea bugetului de stat.
    Art. 26
    Agentia nationala asigura monitorizarea si evaluarea programelor cuprinse in Planul national de dezvoltare regionala si raporteaza semestrial consiliului national asupra stadiului si modului de indeplinire a obiectivelor de dezvoltare regionala planificate.
    Art. 27
    Fondul national este instrumentul de finantare a politicii de dezvoltare regionala, aflat la dispozitia consiliului national si administrat de catre agentia nationala.
    Art. 28
    Cheltuielile de organizare si functionare a agentiei nationale se evidentiaza distinct in fondul national, nivelul acestora fiind aprobat prin hotarare a Guvernului.
    Art. 29
    (1) Alocatiile de la fondul national pentru fonduri se fac pe baza Planului national anual de dezvoltare regionala, aprobat de consiliul national.
    (2) Platile din fondul national la fonduri se efectueaza esalonat, pe masura implementarii programelor/proiectelor din planurile anuale ale agentiilor regionale.
    Art. 30
    (1) Sumele care se vor aloca in anul 1999 de la bugetul de stat pentru constituirea fondului national se prevad in mod distinct in bugetul Consiliului pentru Reforma. In acest scop, Consiliul pentru Reforma va fundamenta si va propune sumele care urmeaza a fi cuprinse in proiectul bugetului de stat.
    (2) Incepand cu anul 2000, sumele alocate de la bugetul de stat pentru fondul national vor fi inscrise ca pozitie distincta in bugetul de stat pentru politica de dezvoltare regionala.

    CAP. 4
    Dispozitii finale

    Art. 31
    (1) In termen de 90 de zile de la constituire agentia nationala intocmeste instructiunile de elaborare, implementare, monitorizare, evaluare si finantare a programelor/proiectelor de dezvoltare regionala. Instructiunile se aproba de catre consiliul national si se publica in Monitorul Oficial al Romaniei.
    (2) Personalul agentiei nationale este incadrat si salarizat in conformitate cu prevederile cap. I din anexa nr. V la Legea nr. 154/1998 privind sistemul de stabilire a salariilor de baza in sectorul bugetar si a indemnizatiilor pentru persoane care ocupa functii de demnitate publica.
    Art. 32
    Criteriile de aprobare a proiectelor de dezvoltare regionala vor fi elaborate de agentia nationala si de Consiliul pentru Reforma si vor fi aprobate de consiliul national in termen de 90 de zile de la constituirea agentiei nationale.

    ANEXA 2

                      REGULAMENTUL-CADRU
de organizare si functionare a consiliilor pentru dezvoltare regionala

    CAP. 1
    Organizarea Consiliului pentru dezvoltare regionala

    Art. 1
    Consiliul pentru dezvoltare regionala, denumit in continuare consiliul regional, este organul deliberativ al Agentiei pentru dezvoltare regionala, care coordoneaza intregul proces de dezvoltare regionala in cadrul regiunii de dezvoltare, denumita in continuare regiune.
    Art. 2
    (1) Consiliul regional este alcatuit din:
    - presedintii consiliilor judetene ale regiunii;
    - un reprezentant al consiliilor locale comunale din fiecare judet al regiunii;
    - un reprezentant al consiliilor locale orasenesti din fiecare judet al regiunii;
    - un reprezentant al consiliilor locale municipale din fiecare judet al regiunii.
    (2) In cazul municipiului Bucuresti, in consiliul regional se desemneaza un reprezentant al Consiliului General al Municipiului Bucuresti si cate un reprezentant al consiliilor locale ale sectoarelor.
    Art. 3
    (1) Presedintele si vicepresedintele consiliului regional sunt alesi pentru un mandat de un an si trebuie sa reprezinte judete diferite ale regiunii.
    (2) In cazul in care presedintele nu isi poate indeplini atributiile, acestea vor fi preluate de catre vicepresedinte.
    (3) In absenta motivata a presedintelui si a vicepresedintelui, lucrarile reuniunii vor fi conduse de unul dintre membrii consiliului regional, ales prin votul deschis al majoritatii membrilor prezenti.
    Art. 4
    Secretariatul consiliului regional este asigurat de Agentia pentru dezvoltare regionala.
    Art. 5
    (1) La lucrarile consiliului regional participa prefectii judetelor. Pot lua parte, in calitate de invitati, alti reprezentanti ai consiliilor locale municipale, orasenesti si comunale, precum si ai institutiilor si organizatiilor cu atributii in domeniul dezvoltarii regionale, cu acordul presedintelui consiliului regional, daca la reuniunea respectiva se discuta probleme specifice domeniului de activitate al acestora.
    (2) La fiecare reuniune a consiliului regional participa de drept directorul Agentiei pentru dezvoltare regionala.
    (3) Participantii la sedinte, altii decat membrii consiliului regional, nu au drept de vot. Acestia pot face propuneri pe care consiliul regional le poate dezbate si supune la vot, daca este cazul.

    CAP. 2
    Functionarea consiliului regional

    Art. 6
    (1) Reuniunile consiliului regional se pot desfasura numai in prezenta a cel putin jumatate plus unul din numarul membrilor ce il constituie si cu conditia reprezentarii tuturor judetelor din cadrul regiunii.
    (2) In exercitarea atributiilor ce ii revin, consiliul regional adopta hotarari prin consens. Daca acesta nu se realizeaza, hotararile vor fi luate prin vot cu majoritatea simpla a membrilor prezenti. In caz de paritate, votul presedintelui va fi decisiv.
    (3) Hotararile adoptate se comunica celor interesati de catre secretariat.
    Art. 7
    (1) Sedintele consiliului regional se desfasoara trimestrial sau ori de cate ori este nevoie, la convocarea presedintelui ori, in absenta acestuia, a vicepresedintelui.
    (2) In cazuri deosebite, sedintele extraordinare ale consiliului regional se pot organiza la solicitarea unei treimi din numarul total al membrilor consiliului regional, a directorului Agentiei pentru dezvoltare regionala, precum si la cererea Consiliului National pentru Dezvoltare Regionala sau a Agentiei Nationale pentru Dezvoltare Regionala.
    Art. 8
    (1) Convocarea sedintelor ordinare se face in scris, cu cel putin 15 zile inainte de data desfasurarii reuniunii, contine, in mod obligatoriu, ziua, ora, locul desfasurarii, ordinea de zi si se transmite impreuna cu documentele care urmeaza a fi analizate si aprobate de catre consiliul regional.
    (2) Convocarea sedintelor extraordinare se face, in conditiile alin. (1), cu cel putin 5 zile inainte de data desfasurarii reuniunii.
    Art. 9
    (1) La inceputul fiecarei sedinte, presedintele consiliului regional supune la vot ordinea de zi a acesteia, care se aproba cu votul majoritatii membrilor prezenti.
    (2) Ordinea de zi poate fi completata si cu alte probleme decat cele comunicate initial, cu aprobarea a doua treimi din numarul membrilor prezenti.
    (3) La sfarsitul fiecarei sedinte se stabileste data viitoarei sedinte.

    CAP. 3
    Atributiile consiliului regional

    Art. 10
    (1) Consiliul regional are urmatoarele atributii principale:
    a) analizeaza si aproba strategia si programele anuale si multianuale de dezvoltare regionala ale regiunii;
    b) analizeaza si aproba proiectele de dezvoltare regionala, selectate si propuse de catre Agentia pentru dezvoltare regionala;
    c) analizeaza si aproba propunerile Agentiei pentru dezvoltare regionala pentru constituirea Fondului pentru dezvoltare regionala;
    d) analizeaza si aproba criteriile si prioritatile de selectare a proiectelor de dezvoltare regionala, precum si alocarea si destinatiile resurselor provenite din Fondul pentru dezvoltare regionala;
    e) analizeaza si aproba proiectul bugetului Agentiei pentru dezvoltare regionala, destinat cheltuielilor de organizare si functionare;
    f) coordoneaza activitatea Agentiei pentru dezvoltare regionala, urmareste respectarea obiectivelor politicii de dezvoltare regionala si asigura un tratament egal si corect fata de toate judetele care alcatuiesc regiunea;
    g) numeste, pe baza de concurs, si elibereaza din functie, in conditiile legii, directorul Agentiei pentru dezvoltare regionala;
    h) aproba organigrama Agentiei pentru dezvoltare regionala, astfel incat fiecare judet sa fie reprezentat in mod egal;
    i) aproba documentatiile elaborate de Agentia pentru dezvoltare regionala in vederea obtinerii, pentru unele zone din cadrul regiunii, a statutului de zona defavorizata;
    j) solicita Agentiei pentru dezvoltare regionala sa prezinte studii, analize si sa faca recomandari privind modul de realizare a obiectivelor strategiei de dezvoltare regionala;
    k) aproba rapoartele, studiile, analizele, propunerile si programele de lucru pe care Agentia pentru dezvoltare regionala trebuie sa le inainteze Agentiei Nationale pentru Dezvoltare Regionala si Consiliului National pentru Dezvoltare Regionala.
    (2) In termen de 30 de zile de la constituirea sa, consiliul regional infiinteaza Agentia pentru dezvoltare regionala si aproba statutul si modul de organizare si functionare a acesteia.
    Art. 11
    Presedintele consiliului regional are urmatoarele atributii:
    a) convoaca si conduce sedintele consiliului regional;
    b) coordoneaza pregatirea sedintelor, cu respectarea prevederilor art. 3;
    c) aproba proiectul ordinii de zi, lista cuprinzand invitatii, precum si materialele ce urmeaza sa fie transmise cu ocazia convocarii sedintelor consiliului regional;
    d) semneaza hotararile si procesele-verbale ale sedintelor;
    e) aproba modificarile la procesele-verbale ale sedintelor, tinand seama de propunerile si observatiile vicepresedintelui, ale membrilor consiliului regional, precum si ale secretariatului permanent;
    f) impreuna cu vicepresedintele reprezinta consiliul regional in cadrul Consiliului National pentru Dezvoltare Regionala;
    g) reprezinta regiunea si consiliul regional in relatiile cu alte regiuni din tara si din strainatate.
    Art. 12
    Vicepresedintele consiliului regional are urmatoarele atributii:
    a) preia atributiile presedintelui consiliului regional, daca acesta, din diverse motive, nu le poate indeplini;
    b) ajuta presedintele consiliului regional in organizarea si conducerea sedintelor;
    c) indeplineste, intre sedinte, alte atributii decise de consiliul regional;
    d) impreuna cu presedintele reprezinta consiliul regional in cadrul Consiliului National pentru Dezvoltare Regionala;
    e) face observatii si propuneri cu privire la continutul si modul de intocmire al procesului-verbal al sedintei consiliului regional.
    Art. 13
    Agentia pentru dezvoltare regionala asigura consiliului regional activitatile de secretariat, care cuprind:
    a) pregatirea documentelor necesare convocarii reuniunilor consiliului regional;
    b) intocmirea procesului-verbal al sedintei, pe care il trimite, semnat de catre presedintele consiliului regional, tuturor participantilor la respectiva sedinta, in termen de 10 zile de la data la care a avut loc reuniunea;
    c) operarea in procesul-verbal al sedintei a modificarilor formulate de participanti;
    d) trimiterea formei finale a procesului-verbal, semnat de presedinte, tuturor participantilor si Agentiei Nationale pentru Dezvoltare Regionala, in termen de 30 de zile de la data la care a avut loc reuniunea;
    e) asigurarea intre sedinte a asistentei de specialitate presedintelui si vicepresedintelui consiliului regional;
    f) primirea si distribuirea corespondentei destinate consiliului regional;
    g) asigurarea activitatilor de registratura si arhivare pentru toate documentele privind activitatile consiliului regional.

    CAP. 4
    Dispozitii finale

    Art. 14
    Membrii consiliului regional isi exercita atributiile cu titlu gratuit.
    Art. 15
    Adoptarea regulamentului de organizare si functionare a consiliului regional se face cu votul a doua treimi din numarul membrilor consiliului regional si numai in prezenta a cel putin unui reprezentant din fiecare judet.
    Art. 16
    Regulamentul de organizare si functionare a consiliului regional se transmite Agentiei Nationale pentru Dezvoltare Regionala si Consiliului National pentru Dezvoltare Regionala.
    Art. 17
    Modificarea regulamentului de organizare si functionare a consiliului regional se poate face cu votul a doua treimi din numarul membrilor consiliului regional si numai in prezenta a cel putin unui reprezentant din fiecare judet.
    Art. 18
    Daca la o sedinta a consiliului regional nu sunt intrunite conditiile de participare formulate la art. 6 alin. (1), atunci ea se amana, urmand sa fie convocata o noua sedinta in termen de 15 zile. Sedinta convocata in urma unei amanari se desfasoara chiar daca nu intruneste conditiile prevazute la art. 6 alin. (1), iar hotararile adoptate de consiliul regional in cadrul acestei sedinte trebuie aplicate.



SmartCity5

COMENTARII la Hotărârea 634/1998

Momentan nu exista niciun comentariu la Hotărârea 634 din 1998
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu