Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

HOTARARE Nr

HOTARARE   Nr. 606 din  6 octombrie 1997

pentru aprobarea Metodologiei privind constituirea si acordarea unor stimulente personalului din aparatul propriu al Ministerului Muncii si Protectiei Sociale si din unitatile subordonate

ACT EMIS DE: GUVERNUL ROMANIEI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 277 din 15 octombrie 1997


SmartCity3


    In temeiul art. 56 alin. (2) din Legea bugetului de stat pe anul 1997 nr. 72/1997, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 76 din 29 aprilie 1997,

    Guvernul Romaniei hotaraste:

    Art. 1
    Se aproba Metodologia privind constituirea si acordarea unor stimulente personalului din aparatul propriu al Ministerului Muncii si Protectiei Sociale si din unitatile subordonate, prevazuta in anexa care face parte integranta din prezenta hotarare.
    Art. 2
    Prezenta hotarare intra in vigoare la data de intai a lunii urmatoare datei publicarii ei in Monitorul Oficial al Romaniei.

                PRIM-MINISTRU
                VICTOR CIORBEA

                       Contrasemneaza:
                       Ministru de stat,
                       ministrul finantelor,
                       Mircea Ciumara

                       Ministrul muncii
                       si protectiei sociale,
                       Alexandru Athanasiu


    ANEXA 1

                         METODOLOGIA
privind constituirea si acordarea unor stimulente personalului din aparatul propriu al Ministerului Muncii si Protectiei Sociale si din unitatile subordonate

    I. Constituirea fondurilor de stimulente

    Art. 1
    (1) Fondurile de stimulente ale personalului din aparatul propriu al Ministerului Muncii si Protectiei Sociale si din unitatile subordonate se constituie, lunar, astfel:
    a) prin retinerea unei cote de 3% din veniturile suplimentare incasate, ca urmare a controalelor efectuate, peste nivelul veniturilor declarate si al obligatiilor asumate de platitori fata de bugetul asigurarilor sociale de stat;
    b) prin retinerea unei cote de 3% din veniturile incasate la bugetul asigurarilor sociale de stat, prin aplicarea modalitatilor de executare silita prevazute de Ordonanta Guvernului nr. 11/1996 privind executarea creantelor bugetare, aprobata si modificata prin Legea nr. 108/1996, cu modificarile ulterioare.
    (2) Veniturile suplimentare prevazute la alin. (1) lit. a) cuprind:
    a) sumele incasate din cele identificate suplimentar in cursul executiei, peste obligatiile de plata declarate sau inregistrate de contribuabili in contabilitatea proprie ca datorate bugetului asigurarilor sociale de stat drept diferente de contributii:
    - contributia de asigurari sociale de stat;
    - contributiile de 1%, respectiv de 5%, pentru constituirea Fondului pentru plata ajutorului de somaj;
    - contributia de 3% pentru pensia suplimentara;
    - contributiile de 2-4% pentru Fondul de pensii si asigurari sociale ale agricultorilor;
    b) sumele incasate, reprezentand penalitati aplicate asupra sumelor retinute si nevirate de catre platitorii de salarii ai obligatiilor bugetare, calculate si retinute prin stopaj la sursa din drepturile salariale respective;
    c) sumele incasate potrivit Legii nr. 1/1991 privind protectia sociala a somerilor si reintegrarea lor profesionala, republicata in anul 1994, modificata si completata prin Legea nr. 65/1997, reprezentand penalitati pentru nerespectarea conditiilor in care s-au acordat credite in conditii avantajoase pentru crearea si dezvoltarea intreprinderilor mici si mijlocii sau a unitatilor cooperatiste;
    d) sumele incasate, reprezentand contributii la bugetul asigurarilor sociale de stat, pentru salariatii cu care s-a incheiat conventie civila in loc de contract individual de munca, potrivit legii;
    e) sumele incasate, reprezentand contributii la bugetul asigurarilor sociale de stat, pentru diferenta de salariu acordata in urma controlului, in vederea asigurarii punerii in plata a salariului de baza minim pe tara.
    (3) Veniturile incasate la bugetul asigurarilor sociale de stat prin aplicarea modalitatilor de executare silita prevazute de Ordonanta Guvernului nr. 11/1996, prevazute la alin. (1) lit. b), cuprind contributii, penalitati, majorari de intarziere, recuperate de la:
    - debitor;
    - unitatea bancara unde debitorul isi pastreaza disponibilitatile banesti;
    - orice tert, persoana fizica sau juridica, care detine veniturile debitorului;
    - orice tert, persoana fizica sau juridica, ca urmare a valorificarii bunurilor mobile si/sau imobile ale debitorului;
    - orice tert, persoana fizica sau juridica, care se angajeaza, printr-un angajament de plata sau act de garantie, sa achite in locul debitorului sau alaturi de acesta debitul pentru care s-a inceput executarea silita.
    Se considera sume incasate prin executare silita sumele incasate dupa inceperea procedurii de executare silita prin comunicarea somatiei, in conditiile legii, insotita de copia titlului executoriu.
    Art. 2
    Din fondurile de stimulente constituite la nivelul directiilor generale de munca si protectie sociala teritoriale potrivit art. 1, o cota de 10% se vireaza Ministerului Muncii si Protectiei Sociale.

    II. Utilizarea fondurilor de stimulente

    Art. 3
    (1) Principalele criterii de repartizare pe salariati a stimulentelor sunt:
    - contributia adusa in activitatea de identificare, urmarire, incasare si atragere de venituri la bugetul asigurarilor sociale de stat;
    - contributia personala la identificarea debitorului si a modalitatilor optime de incasare a debitelor;
    - contributia adusa la introducerea si aplicarea corecta a procedurii de executare silita;
    - contributia efectiva in activitatea de valorificare a bunurilor rezultate prin aplicarea procedurii de executare silita;
    - contributia la protejarea fondurilor bugetului asigurarilor sociale de stat, administrate de Ministerul Muncii si Protectiei Sociale, prin depistarea cheltuielilor efectuate nelegal sau neeconomicos si recuperarea sumelor platite necuvenit si a altor pagube aduse acestor fonduri;
    - contributia la initierea si elaborarea actelor normative, care sa asigure o mai buna gestionare a bugetului asigurarilor sociale de stat;
    - aportul la asigurarea conditiilor de desfasurare a activitatii de aplicare a legislatiei in vigoare, referitoare la atragerea de venituri la bugetul asigurarilor sociale de stat si la utilizarea acestor fonduri in stricta concordanta cu prevederile legii;
    - competenta profesionala multipla, spirit de initiativa si disponibilitate la indeplinirea unor sarcini suplimentare atributiilor postului.
    (2) Cuantumul lunar al stimulentelor individuale poate fi de cel mult un salariu de baza lunar.
    Art. 4
    (1) Fondul de stimulente constituit la nivelul directiilor generale de munca si protectie sociala teritoriale, potrivit art. 1, dupa virarea cotei de 10%, prevazuta la art. 2, si dupa deducerea sumei aprobate de conducerea ministerului drept stimulent directorilor generali, se repartizeaza pe compartimentele directiilor generale de munca si protectie sociala de catre conducatorii acestora.
    (2) Fondul de stimulente pentru personalul din aparatul propriu al Ministerului Muncii si Protectiei Sociale, rezultat potrivit art. 2, se repartizeaza pe departamentele ministerului de catre ministrul muncii si protectiei sociale.
    Art. 5
    Aprobarea stimulentelor nominale se face de catre:
    a) ministrul muncii si protectiei sociale, pentru:
    - directorii generali, directorii generali adjuncti, directorii si directorii adjuncti ai directiilor generale si directiilor din minister, subordonate ministrului muncii si protectiei sociale, si pentru consilierii ministrului;
    - directorii generali, directorii generali adjuncti, directorii si directorii adjuncti ai celorlalte directii generale si directii din minister, asimilatii acestora, si consilierii secretarilor de stat, la propunerea secretarilor de stat coordonatori;
    - celelalte categorii de personal din aparatul propriu al ministerului, la propunerea directorilor generali si a directorilor, cu acordul secretarilor de stat coordonatori, dupa caz;
    - directorii generali de la directiile generale de munca si protectie sociala teritoriale, la propunerea secretarilor de stat coordonatori;
    b) directorii generali de la directiile generale de munca si protectie sociala teritoriale, pentru salariatii acestor unitati, la propunerea sefilor de compartimente.
    Art. 6
    (1) Stimulentele atribuite sunt supuse impozitarii, potrivit legii.
    (2) Stimulentele nu fac parte din salariul de baza, nu se suporta din fondul de salarii, iar asupra lor nu se calculeaza C.A.S., contributia pentru constituirea Fondului pentru plata ajutorului de somaj si contributia pentru pensia suplimentara.
    Art. 7
    Fondurile de stimulente, constituite in conformitate cu prevederile prezentei metodologii, ramase neutilizate la 31 decembrie 1997, dupa acordarea stimulentelor pe ultima luna a anului 1997, se vireaza la bugetul asigurarilor sociale de stat in anul 1998.
    Art. 8
    Ministrul muncii si protectiei sociale poate aproba redistribuirea unor fonduri de stimulente intre subunitatile subordonate, precum si intre minister si acestea.
    Art. 9
    Plata stimulentelor aprobate se face, de regula, in cursul fiecarei luni, pentru luna expirata, sau in lunile urmatoare.
    Art. 10
    Sumele incluse in fondul de stimulente, in mod necuvenit, prin nerespectarea prevederilor legale, vor fi deduse din fondul de stimulente constituit in perioadele urmatoare si vor fi virate, impreuna cu eventualele penalitati, la bugetul asigurarilor sociale de stat.
    Art. 11
    Evidentierea in contabilitate a fondurilor de stimulente se efectueaza potrivit normelor contabile emise de Ministerul Muncii si Protectiei Sociale, avizate de Ministerul Finantelor.
    Art. 12
    Personalul insarcinat cu exercitarea controlului financiar preventiv din cadrul fiecarei unitati apartinand Ministerului Muncii si Protectiei Sociale are obligatia de a verifica corecta constituire si utilizare a fondurilor de stimulente si de a nu permite constituirea si, dupa caz, plata sumelor care nu se incadreaza in prezenta metodologie, informand despre aceasta conducerea ierarhic superioara.



SmartCity5

COMENTARII la Hotărârea 606/1997

Momentan nu exista niciun comentariu la Hotărârea 606 din 1997
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Hotărârea 606/1997
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu